Beoordelingen van Hospital Center Epicura De Baudour. (Ziekenhuis) in Bergen (Henegouwen).
Hospital Center Epicura De Baudour
Rue Louis Caty 136, 7331 Saint-Ghislain, België
Beschrijving
Informatie over Hospital Center Epicura De Baudour, een Ziekenhuis in Bergen (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Beoordelingen van Hospital Center Epicura De Baudour
g. 2.
(Vertaald) Ik kwam binnen met spoed en werd heel snel opgevangen door het verplegend en medisch personeel! Nogmaals bedankt!
A. C.
(Vertaald) Dagziekenhuis, meermaals voor dokter Jorquera Sanchez Sebastian, algoloog-anesthesist... of het nu gaat om receptie,
de dokter en de verpleegsters, een welwillendheid en vriendelijkheid die je meteen op je gemak stelde. DANKJEWEL
T. S. I.
(Vertaald) Vanaf de entree ... informatiebalie bij uw
service...goede informatie...
M. B.
(Vertaald) Ik heb al jaren geduld met hen (Hornu, Frameries en Baudour) en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun diensten.
De doktoren die ik heb ontmoet, zijn zeer bekwaam en menselijk, en ze hebben de eerlijkheid om u naar een collega te sturen als uw zaak vaardigheden vereist die niet voor hen beschikbaar zijn.
De anesthesiologen nemen de tijd om u te informeren.
Het personeel is erg aardig, van de verpleegsters tot het onderhoudspersoneel, ze zijn allemaal beleefd en aangenaam.
Zelfs de maaltijden zijn redelijk goed, geen haute cuisine maar gevarieerd en goed bereid, zelfs tijdens relatief lange verblijven raken we niet gefrustreerd door het eten.
Ik heb 3 recensies,
-soms een gebrek aan informatie over hoe het zal gaan of over je tijd, de eerste x is vervelend, daarna als je eraan gewend bent is het goed
-Het niet strikt respecteren van de bezoekuren, waardoor we eindigen met mensen die permanent in de zorg rondlopen (lawaai, onveiligheidsgevoel).
-En vooral hun uniek nummer 078150170, als ik op een dag zou moeten beslissen om van ziekenhuis te veranderen, denk ik dat het heel zwaar zou wegen in de beslissing, het minste telefoontje duurt 25 minuten, terwijl voorheen, met directe nummers, in 5 minuten was geregeld . Bovendien is het onmogelijk om een dienst/dokter rechtstreeks te bereiken zonder tientallen minuten te moeten wachten, om uiteindelijk doorgestuurd te worden naar de receptie of opgehangen te worden. Het is zover dat ik niet meer met mijn chirurg communiceer behalve via e-mail, wat ik nogal ongepast vind omdat hij vanuit mijn oogpunt andere dingen te doen heeft.
Dit is de enige reden waarom ik 4/5 heb gezet, zonder dit nummer op de c.. Ik zou zonder aarzelen 5 hebben gezet.
Anders bedank ik in het algemeen het personeel en de doktoren die tot nu toe voor mij hebben gezorgd omdat ze het echt verdienen.
S. B.
(Vertaald) Zeer vriendelijk personeel, of het nu verpleegkundigen, receptie of artsen zijn. Ik ben zeer tevreden over mijn ziekenhuisopname.
A. F.
(Vertaald) Eersteklas scintigrafieservice. Met weinig zorg. Vriendelijk personeel. Bedankt voor je vriendelijkheid tijdens mijn examen dat lang was lol.
B. P.
(Vertaald) Uitstekende ervaring in 2017 ter gelegenheid van een colonoscopie door Dr. Ben in Baudour. De verpleegsters waren erg aardig en geruststellend voor mij. Ik kan niet zomaar oordelen over de andere diensten van het ziekenhuis, heb ik niet gebruiken.
M. L.
(Vertaald) Ik bezoek mijn schoonvader die zeer goed wordt verzorgd en behandeld.
We kunnen de eerste keer verdwalen als we het niet weten.
Dit liet me een zeer goede indruk.
De keuken is niet geweldig zoals in alle ziekenhuizen.))
N. g.
(Vertaald) Goed ziekenhuis in Aat maar niet de spoedgevallen. Pijnkliniek bovenaan.
H. G.
(Vertaald) Mijn dochter arriveerde op de eerstehulpafdeling, zeer bekwaam personeel, zeer gastvrij en erg aardig, na leiding van de kindergeneeskunde en daar is het hetzelfde personeel dat zeer attent is op zeer goede zorg. Ik dank al het verplegende personeel voor de zorg van mijn dochter zeer goede nood- en pediatrische service, bedankt aan jullie allemaal
s. 7.
(Vertaald) Geweldig ziekenhuis, ik ben twee keer geopereerd, geweldige service
En ook 2 keer bevallen kleine jongen en twee meisjes die we waren bij de neonatale 1 maand edemi en dankzij de dokter en zij mijn dochters in hetzelfde ziekenhuis dus ik mijn 5 sterren mijn als we meer meester zouden zijn, zou ik het doen omdat Ik hou van dit ziekenhuis
T. F.
(Vertaald) Zeer vriendelijk personeel
n. f.
(Vertaald) Kindergeneeskunde en de afdeling spoedeisende hulp waren zeer bekwaam in de zorg voor mijn dochter. Heel erg bekwaam personeel, heel warm, heel erg aardig en begripvol, ik beveel dit ziekenhuis ten zeerste aan en natuurlijk meer in het bijzonder de pediatrische dienst, bedankt aan al het verplegend personeel
S. C. (.
(Vertaald) Zeer gemakkelijk toegankelijk in vergelijking met Hornu, identieke doktoren, informeer gewoon. Welnu, het ziekenhuis wordt oud, maar beetje bij beetje gaan de renovaties door.
M. M.
(Vertaald) Daar vind je zowel het slechtste als het beste. De spoedeisende hulp is een museum waardig vanwege zijn verval.
f. b.
(Vertaald) heel lang aan de telefoon, we moeten ruim 5 min wachten om degenen te hebben die de afspraken geven, en die bellen we vaak zo!!
F. L.
(Vertaald) Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in de zorg die ik heb gekregen!
b. c.
(Vertaald) Echt gezinsvriendelijk welkom. Hygiëneregels met betrekking tot covid worden gerespecteerd. Makkelijk te parkeren.
f. 5.
(Vertaald) Ik ben meerdere keren in dit ziekenhuis behandeld en ben er over het algemeen blij mee, aardige en competente artsen, hetzelfde voor de verpleegkundigen. Aan de andere kant haal ik een ster af voor de telefonische ontvangst, sinds de oprichting van hun unieke nummer 078 is het zo'n gedoe geweest dat ik van ziekenhuis wil veranderen. Als je 25 minuten aan de lijn blijft om een afspraak te maken voor een röntgenfoto, terwijl het voorheen 2 minuten duurde, wil je eigenlijk ophangen en van melkerij wisselen.
S. A.
(Vertaald) Goede ontvangst Het is moeilijk om een ziekenhuis te beoordelen, het hangt af van de service
X. B.
(Vertaald) Vriendelijk en familie
l. b.
(Vertaald) Ik vind dat dit zeer moderne ziekenhuis
D. s.
(Vertaald) Je hebt mijn leven gered!!!! Alles onberispelijk, ambulance, spoedeisende hulp, intensive care en cardioservice
L. D.
(Vertaald) Bellen voor een afspraak laat je te lang wachten
M. D. R.
(Vertaald) Mensen hebben de neiging om alleen als laatste redmiddel naar de spoedeisende hulp te komen en blokkeren daarom mensen die echt zorg nodig hebben, dus er is triage volgens het belang van de voor de hand liggende symptomen.
P. B.
(Vertaald) Vriendelijk personeel vooral bij revalidatie
Ruimste tijdschema
luisteren naar familie
C. C.
(Vertaald) Dank aan de afdeling geriatrie van Baudour (doktoren, verpleegsters, 2e verdieping) voor hun aandacht, hun vriendelijkheid jegens mijn vader die onlangs door hen weer op de been werd gebracht.
l. d.
(Vertaald) Personeel beschikbaar en toegewijd tot het maximum, ondanks de beperkingen van het veld. nogmaals bedankt
Z. B.
(Vertaald) Voordeelparkeren is gratis. We zijn druk bezig met het bouwen van een nieuw pand. Het personeel is aardig en aangenaam.
p. g.
(Vertaald) Meer distributeurs toegankelijk voor verfrissing en voeding...
f. h.
(Vertaald) Zeer goede ontvangst en verzorging
A. B.
(Vertaald) Geweldig team in alle diensten eerlijk gezegd bravo?
N. K.
(Vertaald) Beoordelingen over: THE SHUTTLE (gratis tussen ziekenhuizen)
het is foutloos en het is nuttig!!!
een patiënt bezoeken! Deze service wordt aangeboden! Daar moet je natuurlijk wel rekening mee houden!
enige nadeel: afspraken > aangezien er enkel om de 2 uur een shuttle rijdt als je een afspraak hebt om 9u of 9u30 in Hornu en je vertrekt vanuit Frameries, ben je hier genoodzaakt om de 8 a.m. shuttle, aankomst op de site rond 8.15 uur ..... hallo wachten, om nog maar te zwijgen van de terugkeer, dus je moet proberen je zo goed mogelijk aan te passen (voor zover mogelijk, wat niet altijd vanzelfsprekend is, vooral op bepaalde afdelingen) ontstond dit "probleem" toen de shuttle naast Hornu en Frameries Baudour aan zijn route toevoegde, wat een verhulde zegen is omdat het bezoeken van een in Baudour opgenomen patiënt nu mogelijk is met een vrij lange wachttijd maar het is onbetaalbaar het feit verzekerd te zijn vervoerd te worden naar een ziek familielid is voldoende het wachten is secundair aan de andere kant als het om een afspraak gaat is saaier de shuttle komt elke 2 uur langs dus voor een afspraak om 09.09.30 in Hornu van Frameries bijvoorbeeld. je moet die om 08:00 uur nemen en dan op je beurt wachten (hetzelfde voor de terugkeer, het hangt allemaal af van het tijdstip waarop je vergadering eindigt) bovendien is het bijna het enige vervoermiddel naar Baudour!!! De TEC ok, maar het is een hindernisbaan, dus de shuttle blijft in veel gevallen de beste optie als we niemand hebben om ons te vergezellen!
NB: er zijn ook profiteurs! ze nemen de shuttle om boodschappen te doen en soms met meerdere mensen, wat andere gebruikers benadeelt en de chauffeurs hoeven dat alleen maar te doen om te controleren of je al dan niet een gehospitaliseerde persoon moet bezoeken of dat je een afspraak hebt ...deze geïsoleerde gevallen worden gelukkig minder talrijk, zo lijkt het, omdat ze gesignaleerd zijn!
trouwens: bedankt aan de chauffeurs en degenen die het concept hebben bedacht!
J. S.
(Vertaald) Fantastisch welkom
L. S.
(Vertaald) Ik heb veel vertrouwen in epicura. Mijn dochter wordt regelmatig ath want echt had slechte ervaringen met ziekenhuizen Borinage St. Joseph Ambroise Paré gevolgd. Mijn dochter had een operatie op de hoogte van de baudour site door de grote Dr. Dr. Khalifa. Zeer goede kinderafdeling jammer dat hij is dan dagen. 1 + vooral twee verpleegkundigen we nam mijn dochter de leiding 03/20/19 deze 4e dag van de eerste kamer. Isadora dank je wel.
S. B.
(Vertaald) Blij om vrijwilliger te zijn
B. C.
(Vertaald) Zeer mooi ZIEKENHUIS zeer goed verzorgd.
F. ‘. M.
(Vertaald) Persoonlijk vind ik de site van Epicurus Hornu, zowel vaardigheden die kinderartsen op diensten moederschap / kindergeneeskunde.
J. L.
(Vertaald) Goed klein ziekenhuis, de zorg is van goede kwaliteit.
s. l.
(Vertaald) je denkt dat ze het dossier in de hand hebben je medisch dossier ach nee ???🤔🤔 we moeten alles dicteren en stap voor stap op de computer schrijven wat we zeggen 😤😨😨😱😱😱😱 en als we bewusteloos zijn hebben we een hartaanval we moeten een etiket op de achterkant plakken met ons volledige medische diagram 🤓 Ik begrijp dat noodgevallen de kust kunnen zijn als er al niet het pand is dat ik heb gezien ... maar eerder modern om patiënten te verwelkomen die lokaal zijn toegewijd met meerdere pc's verbonden met het patiëntendossier en twee drie ervaren artsen die de verpleegkundigen correct aansturen, vermijden studenten alsjeblieft die niet weten hoe ze moeten doen wat nodig is omdat hij nog maar aan het leren is om te studeren. Ik kan begrijpen wie er gespannen is natuurlijk, spoedgevallen zijn niet in alle ziekenhuizen even makkelijk, maar toch. maar als we het pakket niet inbrengen om de noodgevallen te veranderen en er is een noodgeval - er zullen altijd negatieve gevolgen zijn - om de helling op te gaan, zullen we de noodgevallen opnieuw moeten beginnen, de veiligheid van het leven van patiënten staat op het spel evenals het imago van het ziekenhuis spoedgevallen opname operatie herstel ontslag zonder probleem er zullen altijd zorgen zijn omdat we niet 100 procent veilig kunnen zijn na een operatie er zijn altijd risico's maar we kunnen ze vermijden we leggen het pakket. Mijn beoordeling zal geen ster blijven Ik geloof dat iedereen recht heeft op een extra kans 😎😎 Ik wacht af of er werk is en of een professioneel team dat op de eerste hulp kan worden geplaatst en de beginnende verpleegster de eerste hulp niet kan vasthouden is te veel verantwoordelijkheid voor haar en legt veel druk op haar schouders ik kan ze begrijpen het is mijn persoonlijke mening bedankt en wat het ziekenhuis zelf betreft het is te vroeg om het te zeggen ik ken de diensten momenteel niet alleen de spoedgevallen zal ik doen een samenvatting van wat ik later zal meemaken ik zal je vertellen of er verbeteringen zijn eerst positief punt de ontvangst bij de ingang van het ziekenhuis zeer glimlachend onberispelijk niets te zeggen en we begeleiden je indien nodig dat is een pluspunt ik vertelde je .... Hallo vandaag Epicura is bezig met het opnieuw doen van een nieuwe noodsituatie een nieuwe voor noodgevallen Ik denk dat het een stuk moderner zal zijn dan de oude versie, het is een zeer goede e nieuws wetende dat het echt dringend wordt om het te doen is heel goed nieuws Ik voeg sterren toe
J. D.
(Vertaald) Zeer tevreden vanuit alle gezichtspunten
M. 1.
(Vertaald) Ik heb 4 sterren geplaatst voor de vriendelijkheid en competentie van het personeel van de VERPLEEGKUNDIGE CE 10/22/18. MOED VOOR HEN, ZE ZULLEN HET BEGRIJPEN !! Bedankt voor het doorsturen van dit bericht naar hen .... op andere momenten ben ik altijd tevreden geweest met het verplegende EN medische personeel voor mij en voor mijn zoon .... angio scan onderzoek dezelfde avond gedaan bij warquignies met telefonisch protocol. ... RAS geen longembolie 😉😉 Ik sta erop dat we ze mijn bericht sturen.
F. G.
(Vertaald) Goed ziekenhuis
A. E. L. L.
(Vertaald) Een geweldige gynaecoloog dr. Semoulin
T. M.
(Vertaald) kwaliteitszorg en een onberispelijke dienstverlening
E.
(Vertaald) Er is een naamswijziging: EpiCURA-site Hornu
G. w.
Excellent,
(Vertaald)
Uitstekend,
E. S.
(Vertaald) goed ziekenhuis
Y. V. d. s.
(Vertaald) Jij en
J. S.
(Vertaald) Gynaecoloog
C. P.
(Vertaald) Geen commentaar
A. M.
Y. B.