Beoordelingen van Algemeen Ziekenhuis Klina vzw. (Ziekenhuis) in Antwerpen (Antwerpen).
Algemeen Ziekenhuis Klina vzw
Augustijnslei 100, 2930 Brasschaat, België
Beschrijving
Informatie over Algemeen Ziekenhuis Klina vzw, een Ziekenhuis in Antwerpen (Antwerpen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Algemeen Ziekenhuis Klina vzw
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Algemeen Ziekenhuis Klina vzw
G.
Ik heb al veel operaties laten doen in de klina en andere ziekenhuizen,allemaal gedaan door een vrouwelijke chirurg.
Zelf mijn huisarts is een vrouw !
Nu ben ik in behandeling bij Dr. Aline Duchateau,(dienst urologie)voor een Cystoscopie. Het onderzoek viel goed mee,een
heel vriendelijke dokteres,er lopen er nog andere vrouwelijke dokters rond, Dr Van Meir (dienst orthopedie ) alsook Dr. Evi Van Dyck (dienst Gastro-enterologie) Zijn er wel vriendelijke mannelijke dokters vragen jullie zich af? antwoord neen.
E. T.
ik kwam met hoogdringendheid op de dienst cardiologie terecht. De medische ondersteuning die ik kreeg was optimaal...zo ook de vriendelijke verzorging. Dank aan allen...ook de mensen van de poetsdienst die elke dag mijn kamer kwamen proper maken. Ik ben voor de 100% blij met jullie
W. P.
Vanavond met kleindochter op spoed gezeten , op 1 uur buiten , het was top , zo zou het altijd moeten kunnen gaan , ook heel vriendelijke dokter en verpleeg personeel 👍 …
D. G.
Zeer goed en snel geholpen op spoed. Iedereen heel vriendelijk ook 👍 …
B. V.
Zeer vriendelijk behulpzaam personeel
Ze doen echt alles om uw verblijf aangenaam te maken en altijd met een lach goed eten en echt mooi geserveerd
D. R.
Zeer goede orthopedische afdeling.
Vriendelijk en attent personeel met een goede opvolging en begeleiding van de patiënt.
G.S. zeer goede chirurg voor zowel heupoperatie's als carpaal tunnel syndrome. Ook anesthesie wordt vooraf duidelijk besproken en ook nog eens voor aanvang van operatie.
Ook niet onbelangrijk! Het eten is prima en kan met de diëtiste indien nodig aangepast worden.
Een tevreden patiënt.
V. L.
Kwam binnen met 9 botbreuken en een klaplong. Dr Rongen deed een spoedoperatie en verbleef 4 dagen op intensieve en 6 in de gewone afdeling: alle respect voor die super mensen die je troosten en opkrikken. GEWELDIG!!!
V. D.
Algemeen heel tevreden van klina. Ook op spoed zijn ze behulpzaam. Maar ik heb recent een nare ervaring gehad met Dr Pairon( heupspealisten ) Heel kil en kort. Alles wat je verteld van vorige onderzoeken is niet waar! Alleen zijn versie klopt. Ik ben er slecht van geweest. Zijn manier naar de patiënten toe is niet oke....enorm veel spijt van de consultatie.
R. v. L.
Er zijn natuurlijk veel verschillende specialisaties en opname afdelingen. Moeilijk om een algemene beoordeling hierover te schrijven. In het algemeen kan ik wel zeggen dat je (mits verbod van de behandelend arts) samen met de diëtiste uw dagelijkse menu zelf kan samenstellen. Je hoeft dus niet persé eten wat de pot schaft. Verder is de parking duur minimum €2,50. Ook mindervaliden moeten betalen. Inschrijving aan de balie verloopt vlot. Spoedafdeling is mijn inziens te klein en de wachttijden te lang. Communicatie tussen verschillende afdelingen verloopt zwak. Stel Bijvoorbeeld dat je op afdeling PAAZ ligt, en je krijgt een oorontsteking, mag je blij zijn als je 5 dagen later een geschikte arts ziet. Of je ligt op de afdeling heelkunde en je hebt plots hevige pijn, die in behandeling is bij de pijnkliniek, duurt het eeuwen voor je pijn arts je kan komen helpen of specifieke medicatie kan voorschrijven. Tot slot wil ik nog het volgende meegeven. 'In iedere stal heb je werkpaarden en luxe paarden'. In Klina zijn er vooral luxe paarden. Nadat de vaste dagelijkse taken zijn gedaan, kruipen ze gezellig in de koffiehoek, in plaats van eens een eenzame patiënt een bezoekje te brengen voor een praatje, of een trieste persoon wat ondersteuning te bieden.
D. G.
Mijn echtgenote is opgenomen voor hele zware ingreep. De artsen, verpleging, nachtverpleging zijn super lief en vriendelijk. Heel behulpzaam, niets is teveel, enig minpuntje is maar dat ligt aan de overheid, niet aan de kliniek. Dat je geen bezoek bij je mag, niet de dag van de ingreep dit terwijl je dan het bangst bent... zelfs niet je eigen echtgenoot, terwijl ze een kamer alleen heeft, volledig gevaccineerd is. Maar allemaal de kroeg in mag wel... . Toch is er een verpleegster bijna continu bij haar gebleven om haar te helpen met installeren en gerust te stellen. De verpleging en artsen in Ok waren ook zeer lief, begripvol, behulpzaam en gaven een grondige uitleg voor alles waar ze bang voor was. TOP dus.
W.
Jammer van het niveau van het eten. Goed geholpen door dokters en personeel, jammer genoeg ook hier steeds meer digitaal en minder menselijk maar daar kunnen de mensen weinig aan doen waarschijnlijk. Goed en vriendelijk geholpen. Ik begrijp niet dat er zo weinig aandacht naar voeding gaat, voor mensen die hier langer moeten zijn lijkt het me mentaal zeer zwaar, weinig eten en nogal "fabriek" achting "overingepakt" en echt niet lekker, zit niks vers bij. Het is ook geen gezond eten (veel snelle suikers). Het eten is duidelijk geprivatiseerd en daar moeten ze winst op pakken. Voor ons een bijzaak omdat het verblijf kort was maar vond het toch verontrustend.
Y. V. M.
Ik ben meer dan tevreden.
Ik liet een bovenkaakverbreding doen!
Vanaf minuut 1 ben ik goed onthaald en tot de laatste minuut was de zorg optimaal die ze aanboden!
Veel dank aan het team van heelkunde 3 !
T. M.
Klina is een mooi recent ziekenhuis met vriendelijk personeel die iedere patiënt met zorg behandelen. Alleen jammer dat de 2 persoonskamers werden vervangen door slaapzalen van 6+ personen, waardoor een beetje privacy en een herstellende nachtrust ver zoek zijn. Het grootste probleem is echter wel de slecht ontworpen zone vlak voor de inkom. De toegangswegen zijn bijzonder smal en vlak voor de toegangsdeuren, kruisen ze bezoekers die door het (aangedampte) windscherm niet altijd zichtbaar zijn en plots voor de wielen opduiken. De zone is dermate klein dat amper 2 wagens elkaar kunnen passeren. Wanneer je iemand met een beperkte mobiliteit komt afzetten, of een herstellend patiënt komt afhalen die slecht te been is, zorgt dit voor de nodige frustraties van andere wachtende wagens en taxi's achter je... Vreemd dat iemand dergelijke miskleun zo ontworpen heeft ...
A. V.
Was er voor arbeidscontrole , ging vlotjes vooruit.
J. V.
Moeilijk om een ziekenhuis te beoordelen....personeel lijkt me wel redelijk gemotiveerd....processen lijken voor verbetering vatbaar.
l. d.
Rolstoelpatient was alleen en hebben
me heelgoed geholpen zelfs iemand voor mij rond terijden naar dokter en terug
S. V. d. V.
Zoals altijd een snelle en perfecte service. De mensen blijven zelfs onder deze extra druk en met de vele strenge regels enorm vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Een dikke proficiat en vergeet zeker ook hun topdokters en assistenten zoals dr. De Vloo, dr. Lars de Jong, dr. De Smet Neuroloog, dr. Dingens met assistente Nancy, dr. Bogaerts en collega dr. Derweduwe, en waarschijnlijk veel meer gelukkig kan ik hen niet beoordelen daar ze me nog niet hoeven behandelen hebben en onze beoordelingen moeten neutraal en oprecht zijn. Dit is voor mij zéér belangrijk en noodzakelijk punt want als ik me hier niet meer kan aan houden stop il onmiddellijk mijn beoordelingen.
A. D.
16 september heb ik een rugoperatie ondergaan door Dr. Hes. Had contact met hem opgenomen omdat ik in het UMC in Utrecht niet serieus genomen werd. Stuurde een scan op met brief en na 2 weken belde zijn secretariaat dat hij me wilde zien. Was 4 dagen na de operatie alweer thuis met een berg pijn minder. Dr. Hes is letterlijk en figuurlijk een Topdokter en de verpleging van afdeling Heelkunde 4 was echt top. Dikke pluim allemaal.
A.
Ik hoor van de mensen dat het een slecht ziekenhuis is enz. Maar ik vind dat niet hoor! Personeel zeer vriendelijk, en ook de verplegers en dokters die in het ziekenhuis werken. Het ziekenhuis is ook best modern en heeft ook een café, die café valt wel mee. Daar kan je even zitten om te lunchen bv. Toen ik vroeger in het ziekenhuis zat voor een onderzoek moest ik daar ook 3 dagen verblijven. De kamers zijn best goed en het eten valt wel mee daar. De badkamers zijn ook goed, wel klein maar dat maakt niet uit want het is niet zoals een hotel natuurlijk. Er is wel een televisie met veel zenders dus het is perfect daar!
T. B.
Bij mij is m’n pink geamputeerd door dokter Schmitz en ben daar zeer tevreden over , ook het verplegend personeel is zeer professioneel .
Zelfs de nazorg is geweldig,korte wachttijden en alle tijd om vragen van mijn kant te beantwoorden.
G. D. C.
Ben hier voor de derde keer dit jaar, cardiologie. In januari pacemaker geplaatst, week later enkele dagen met ontsteking hartzakje, nu wegens hartritmestoornissen . Drie verschillende cardiologen gehad, alle drie topmensen . Verzorgend personeel steeds beleeft en behulpzaam. Ik begrijp niet waarom zoveel mensen reclameren over dit ziekenhuis. Ook begrijp ik soms niet hoe het personeel zichzelf steeds weer in te tomen bij patiënten die een ziekenhuis verwarren met een hotel. Voor mij een topziekenhuis met top dokters en super verplegend personeel.
R. W.
Heel vlug geholpen en altijd vriendelijk personeel
C. D. R.
Ik ben geopereerd door dokter Hes, een zeer goede dokter en heel beleefd en begripvol naar zijn patiënten toe! Het team waar hij mee werkt in OK die zijn ook geweldig een super team. De verpleging net het zelfde niets is hun te veel en doen alles met een glimlach. Ziekenhuis is zeer netjes. Mvg, Cindy De Roost kamer 3217
E. C.
Hartelijk dank aan het team op spoed en vooral verpleger Vincent voor hun tijd en inzet gisteren bij de opname van mijn vrouw.
G. D. M.
Ben in mei voor 10 dagen in de kliniek geweest, en in augustus terug voor 6 dagen. Een dikke pluim voor de afdeling heelkunde 2! Steeds goed verzorgd. De dokter is steeds elke dag aan bed geweest en met vragen kon ik bij hem en de verpleging terecht. Eten is meer dan ok. Alles bij elkaar een tof team!👍👍👍 …
M. D.
Heel goede verzorging en verpleging het eten is tegen vroeger wel slechter geworden. ook de dokters zijn meestal heel goed wel spijtig dat dokter Croese ontslagen is want hij was een goede dokter wat ik van dokter de Smet (nu op pensioen niet kan zeggen).Spoed wel lange wachttijd.
R. D. W.
Zal er gewoon zijn voorbij gereden heb toch niets gemankeert
J. O.
Dit was niet de eerste keer dat ik naar Klina moest om een operatie te ondergaan.
Ik bedank het verplegend personeel van heelkunde 1, alsook dokter D’Hooge voor de perfecte uitvoering v/d operatie.
Iedereen hartelijk dank 👍
e. n.
goed ziekenhuis, geen klachten , alleen cafetaria was vroeger beter, en ook een pintje ontbreekt daar, weet het is geen cafe meer een simpel pintje ? ook een gebakken ei niet te verkrijgen , jammer ,voorbeeld nemen aan palfijn merksem mss? daar uitgebreide keuze van eten en drinken
R.
Gisteren geweest voor preoperatieve consultatie, heel vriendelijk personeel, ben benieuwd voor mijn operatie dinsdag 6april 👍 …
P. C.
Super goed geholpen door de NKO Arts en zeer fijn benaderd bij de spoed
Dank daarvoor
Met vriendelijke groet,
Petra Cop
a.
1 overnachting gebleven wegens ingreep. Super behandeld door heel het team 👍 …
N. H.
Operatie gehad in september aan mijn rug door dokter Hes en heel tevreden moet morgen op controle....
e. C.
Dienst 'G2', de directie van Klina mag trots zijn op deze afdeling, zou een voorbeeld moeten zijn voor verpleegdiensten in ALLE ziekenhuizen en zorgcentra.
C. V.
Heb net een echo en mamo laten nemen. Super vriendelijk onthaal en héél vriendelijke verpleegster en een héél goede en vriendelijke dokter! Hartelijk dank! 👍👍👍 …
H. F.
Klein maar modern ziekenhuis. Duidelijke en goede organisatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Cafetaria heeft geen buitenterras.
g. p.
Wil heelkunde 1 een heel dike duim geven niks was te veel dat ik via de telefoon inlichtingen vroeg over mijn broer di daar lag ze namen hun tijd bedankt
M. M.
Vandaag via Spoed met pleegdochter met Down opgenomen, operatie, daghospitaal en naar huis.
Super op elk niveau. Dikke merci en proficiat!
H. J.
Ben daar 2maal geweest om een nieuwe knie ,alles prima verlopen en ook goede verzorging gekregen
J. S.
Heb ėėn maand verbleven, spijtig is precies een fabriek. Wel goede artsen en verpleegkundigen.
P. C.
Meestal behulpzaam niet altijd
E. G.
Goede verzorging en toffe verpleging na rugoperatie door Dr.Hes Robert....Topdokter in een goede kliniek....
v. v.
Je kan hier het parkeren zelfs met een credit card betalen. In Nederland is dat niet mogelijk.
C. D.
Groot ziekenhuis veel plaats om te wachten
A. B.
Top ziekenhuis. Enorm onder de indruk van de goede dienst geriatrie.
S. J.
Vriendelijk personeel, steeds goede verzorging.
C. M.
Ik heb de ervaring dat het heel goed is en personeel vriendelijk. Ben goed geholpen
B. D. C.
Bijzonder aangename plaats waar er echt voor je wordt gezorgd!
h. v.
Goede verzorging, vriendelijk personeel.
Mooi cafetaria.
J. V. G.
Gemotiveerd personeel die zeer bereid zijn u te helpen.
J. S.
Zeer vriendelijk personeel ( op heelkunde 2 toch)
J. D.
Sterk verbeterd de laatste tijd. Zo hoort het.
W. g.
Goed bereikbaar. Goede opvang en opvolging.
s. L.
Aangename mensen en een goede behandeling
B. V.
🎉🐣🍀🍀🍀 …
E. K.
Vriendelijke verzorging en geduldige uitleg
S. S.
Iedereen altijd even vriendelijk!!!
Y. S.
Leuk gebouw met die atria.
p. V.
Vriendelijke dokters en personeel
A. d. B.
Prima ziekenhuis!
T. H.
Met corona maatregelen
J. O.
Geweldig
H. L.
Goed
H. Z.
Super ervaring!
R. v. G.
Top in zorg !
c. h.
Goed ziekenhuis!!
N. V. R.
Goede service.
c. b.
Super ziekenhuis
A. K.
Netjes begeleid en voortreffelijk geholpen!
Daarna lekker kopje koffie met iets minder vriendelijke kassierster.
A. D.
Where do you think i AM . IT depends where you end up and who is in charge. This time good update i shared a room with a crazy pill seekeer they delt with IT correctly.still here the tool An m.r.i on sunday,might seem normal but i now hospitals that dont
(Vertaald)
Waar denk je dat ik BEN. IT hangt af van waar je terechtkomt en wie de leiding heeft. Goede update deze keer, ik deelde een kamer met een gekke pil, zoek ze correct met IT af. Nog steeds hier de tool Een m.r.i op zondag, lijkt misschien normaal, maar ik nu ziekenhuizen die dat niet doen
J. L.
(Vertaald) Ik wilde al het personeel van de intensive care, de dokter, de verpleegster bedanken voor hun zorg, hun menselijkheid en het contact met families, bedankt voor al je zorg aan mijn vader tijdens zijn ziekenhuisopname en voor je follow-up, heel erg bedankt 🙏
J. M.
IT depends verry heavyli on the doctor you het and the nurses IT depends on where in the hospitalisatie you end up and the mood of staf currently the nurses are great .The good bring hout kan.
(Vertaald)
IT hangt heel erg af van de dokter die je het en de verpleegkundigen IT hangt af van waar in de hospitalisatie je terechtkomt en de stemming van het personeel momenteel zijn de verpleegkundigen geweldig. De goede breng hout kan.
N. G.
Monday was quite busy in the afternoon.
Waiting is part of the emergency experience.
(Vertaald)
Maandag was vrij druk in de middag.
Wachten is onderdeel van de noodervaring.
J. Z.
(Vertaald) Verpleegkundigen en doktoren erg aardig Professionele service
L. K.
A good thing there is Healthcare.
(Vertaald)
Gelukkig is er de Zorg.
Z. N.