Beoordelingen van Clinical Chc Montlégia. (Ziekenhuis) in Aat (Henegouwen).
Clinical Chc Montlégia
Boulevard Patience et Beaujonc 2, 4000 Liège, België
Beschrijving
Informatie over Clinical Chc Montlégia, een Ziekenhuis in Aat (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Clinical Chc Montlégia
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Clinical Chc Montlégia
L. V.
(Vertaald) Aankomst op zondag 14/08 per ambulance, directe zorg, opmerkelijk personeel.
We zijn op 20-08 en nog steeds in het ziekenhuis.
Het eten is oneetbaar, ik denk dat ze in de gevangenis beter eten dan dat, ik kon niets eten wat ze aanbieden, geen smaak, alles smaakt naar karton.
Het kan een goed idee zijn om dit te herzien, omdat een patiënt die goed eet, mogelijk sneller herstelt.
F. B.
(Vertaald) Mijn moeder arriveerde zaterdagavond op de eerste hulp, dankzij de verschillende teams. we waren verbaasd over de houding en het gebrek aan respect van sommige patiënten in de wachtkamer. Mijn moeder ligt momenteel in het ziekenhuis in de 4e en het personeel is echt supervriendelijk en attent. Bedankt en moed.
J. M.
(Vertaald) Hallo,
Na 3 dagen in uw etablissement te hebben verbleven op 22, 23 en 24 augustus, route 425, ch 13, wil ik ALLE medewerkers bedanken voor hun bekwaamheid, vriendelijkheid, beschikbaarheid en altijd luisteren naar de patiënt.
De verschillende examens gingen erg goed en werden mij goed uitgelegd.
Altijd met een glimlach en vriendelijkheid, je wordt er vrolijk van
Bedankt allemaal.
a. d.
(Vertaald) Ik dank de hulpverleners (verpleegkundigen en arts) oprecht voor hun medeleven, hun professionaliteit en de kwaliteit van de aan mij verleende zorg. Ik heb lang gewacht, maar het was het waard (ik begrijp heel goed dat mijn zaak geen prioriteit had en ze hebben veel werk).
f. l.
(Vertaald) Vaak klagen patiënten bij de afdeling spoedeisende hulp.
Van mijn kant, woonachtig in de regio Parijs en helaas gewend aan deze diensten, zou ik u willen schrijven om u te bedanken voor uw vriendelijkheid, toewijding, welwillendheid en uw professionaliteit.
Veel succes aan dit geweldige team, jullie hebben het nodig!!
mevrouw LESPIAUCQ
j. g.
(Vertaald) In het ziekenhuis opgenomen voor een chirurgische ingreep die door andere ziekenhuizen werd geweigerd vanwege de risico's die het met zich meebracht. Ik dank CHC Montlegia hartelijk voor de zorg die voor mij en al haar medewerkers heeft gezorgd. Dit ziekenhuis is ruim boven het gemiddelde, ik raad het iedereen aan die medische hulp nodig heeft.
B. P.
(Vertaald) Vrijdag om 04:15 uur aangekomen met een gebroken pols, om 18:00 vertrokken met een titanium plaatje op de radius. Van begin tot eind waren alle medewerkers zonder uitzondering top, empathisch luisterend, informatie over alles wat we doen, af en toe een vleugje humor... natuurlijk kostte het tijd, maar we zijn gewaarschuwd: overal berichten die aankondigen dat genezing tijd kost , en ons te bedanken voor ons geduld. Petje af en bedankt allemaal!
F. D.
(Vertaald) Hallo,
Ik heb onlangs een staaroperatie ondergaan.
Ik werd heel goed verzorgd, zei de verpleegster.
Natuurlijk heb ik niemand verteld dat ik in het vak zat...
Of het nu bij het inchecken was, bij de receptie, de verpleegsters, de dokters, iedereen was zeer professioneel en zo aardig.
Tijdens de ingreep werd ik regelmatig gerustgesteld.
Ik zeg vooral een bravo tegen deze heer die de afslag naar de SO maakt.
Deze persoon straalt een goed humeur en professionaliteit uit.
Het is waardevol voor de geopereerde.
Dus alles ging goed.
Ik heb een bericht voor ongeduldige mensen die een slechte recensie achterlaten omdat ze wachten.
Heb je ooit naar het nieuws geluisterd, het personeel is zoals overal overbelast.
En toch geneest hij je nog steeds.
Schrik niet zo van de wachttijd.
In België kun je jezelf verwennen!
Bedank het personeel dat ze er voor je zijn, wees vriendelijk en lonend.
Dit zijn de zwaarste banen die er zijn.
Dus ook al lijkt de organisatie je chaotisch, je moet op de hoogte zijn van al die verschillende mensen, de diensten die rond een patiënt draaien.
Je verwacht een glimlach, doe hetzelfde, wees menselijk.
Ik werk niet meer, ik heb niets te maken met dit ziekenhuis.
Ik heb het over alle ziekenhuizen, centra, dhr.
Ik zeg niet dat je je mond moet houden als er een groot probleem is, integendeel.
Communicatie en feedback staan centraal.
Maar ik heb 5 uur op de eerste hulp gewacht, stop alsjeblieft.
We zijn mens als patiënt, we zijn mens als zorgverlener.
Woorden van een verpleegster die een handicappatiënt is geworden.
Nogmaals proficiat aan alle teams die betrokken waren bij deze ziekenhuisopname.
Dankjewel
M. B.
(Vertaald) Ik heb nooit problemen gehad met mijn afspraken, pma, gynaecoloog, lab altijd erg goed. Maar helaas is dit niet bij elke dienst het geval, de patiënt wordt overgebracht naar de intensive care en de familie wordt niet geïnformeerd... Stelt u zich het hoofd en de stress van de bezoekers de volgende dag voor tijdens de bezoeken waar ze zich met een lege kamer en zonder een reactie van het aanwezige verplegend personeel omdat ze bezig waren... En nu wordt de patiënt opnieuw overgebracht naar de revalidatieplaatsen buiten het ziekenhuis en nieuwelingen waarschuwen de familie niet deze wordt tijdens hun bezoeken op de hoogte gebracht en dat ze opnieuw vinden zichzelf in een lege kamer... Gebrek aan respect en professionaliteit meer dan flagrant. als het je geval was geweest, zou er een klacht zijn ingediend. S is schandalig.
g. p.
(Vertaald) Ik was zeer aangenaam verrast door dit ziekenhuis, ik verbleef er 3 dagen, al het personeel is erg zorgzaam en als je buiten een luchtje gaat scheppen, is het daar erg stil wat niet het geval is in de andere Luikse ziekenhuizen .
s. h.
(Vertaald) Hallo,
Ik ging naar chc voor een operatie. Plaatsing van een femorale slagader. De operatie is perfect verlopen. Nogmaals veel dank aan Dr. Dawance en het hele team die hem tijdens deze interventie hebben bijgestaan. Ik wil ook het verplegend personeel van de cardio-afdeling bedanken voor hun vriendelijkheid en hun efficiëntie. Kort daarna kreeg ik een septische shock. Keer terug naar de chc-noodsituatie. Mlgia. Ook hier stond de efficiëntie van de spoedeisende hulp boven alles. Complicaties als gevolg van shock deden zich voor. Dr. Dawance was in de tussentijd met verlof en Dr. Gérard zorgde voor mij. Geloof me, hij had een baan na de schok waarbij de arteriële slagader werd vernietigd, vandaar de bloeding. Elke keer stonden de responsiviteit en efficiëntie van Dr. Gérard en zijn team aan de top. Nogmaals een dikke DANKJEWEL
D. P.
(Vertaald) Aangekomen door de noodsituaties die VOL waren en voor de 1e keer hier in het ziekenhuis werden opgenomen: ik heb in jaren nog nooit zo'n lachend en vriendelijk personeel, dokters of verpleegsters gezien! Hoed! Ik zal zonder aarzeling terugkeren voor de rest van mijn leven.
E. D.
(Vertaald) Ik ging op 21 november 2022 voor een MRI en ik kwam 2 gewoon schattige verpleegsters tegen! Niets te zeggen dankzij haar voor het geruststellen en uitleggen van het hele examenproces 😊❤
S.
(Vertaald) Zeer goed ontvangen en opgevangen door de Spoedeisende Hulp medewerkers ja ik heb even moeten wachten tegelijkertijd is het normaal ik denk dat mensen wiens vitale prognose erbij betrokken is veel belangrijker zijn. Toen ik eenmaal aan de beurt was, supervriendelijke en attente arts, eersteklas verpleegsters en ultramoderne technologie om te vinden wat er mis was en het probleem op te lossen. Dank je.
j. h.
(Vertaald) Geweldig ziekenhuispersoneel zeer attent. Ik heb 6 dagen op de afdeling neurochirurgie doorgebracht. Al het personeel is erg zorgzaam. Van het interview dames tot de dokter, er is niets te verwijten aan dit ziekenhuis, dat luistert en vooral goed voor zijn patiënten zorgt. Ik dank u van harte. Joëlle Hanneuse.
P. L.
(Vertaald) Ik nam mijn Vee mee voor een controle. Toegang tot parkeren is eenvoudig. Routes goed uitgelegd. Ondersteuning aan de top. Snelheid. Professionaliteit. Waarschijnlijk het mooiste ziekenhuis van België
R. B.
(Vertaald) Mijn vrouw werd uitstekend gevolgd door de verloskundigen en de verschillende gynaecologen van het MIC. De voorbereiding op de terugkeer naar huis en de follow-up na de ziekenhuisopname wordt zeer serieus voorbereid. De vroedvrouwen zijn ongelooflijk aardig en hebben een nogal buitengewoon vermogen om technische handelingen op een eenvoudige manier uit te leggen.
We hebben gewoon grotere bedden nodig voor vaders en ruimere bezoekuren voor gehospitaliseerde moeders om te voorkomen dat ze te vaak alleen zijn.
P. D.
(Vertaald) Geopereerd op 18 juli 2022 met een dubbele diep op Mount Legia. Top medisch personeel. De buitengewoon vriendelijke en geruststellende verpleegster in de operatiekamer voordat ze me in slaap brachten en de verpleegsters op de gynaecologische afdeling in ziekenhuisopname meer dan perfect. Ik haat ziekenhuizen en de medische dienst is zeer behulpzaam en buitengewoon vriendelijk geweest. De verpleegsters zijn erg dapper en ik geef ze al mijn moed in hun ingewikkelde en vermoeiende werk! hartelijk bedankt
A. M.
(Vertaald) Goede service en goede kinderopvang. Alleen voor noodgevallen is het alleen een begeleidende persoon met het kind. De andere ouder moet wachten in een wachtkamer buiten het gebouw in een container waar het vies en koud is.
M. P.
(Vertaald) Ik bleef een nacht voor een slaaponderzoek. Helaas is de parkeerplaats betalend voor mensen die er overnachten. Er zijn andere structuren waar u niet hoeft te betalen voor parkeren en dezelfde service biedt. Jammer.
V. D.
(Vertaald) Blijf op 23.09, route 825, kamer 26.
Polysomno voor mijn Loulou. Personeel aan de top, die de tijd neemt om het uit te leggen. Dankzij hen is een van mijn Loulou's dromen uitgekomen. Dus bedankt 5.
f. r.
(Vertaald) Waar we ook heen gingen, we werden altijd vriendelijk begroet en de zorg was altijd uitstekend. ik bedank
al het personeel in radiologie, oncologie en anderen die voor mijn metgezel zorgden.
E. C.
(Vertaald) Niets te zeggen, ik ga al enkele jaren naar verschillende specialisten in dit ziekenhuis en helemaal tevreden. En ook het personeel bij het maken van afspraken en bij de receptie is zeer professioneel en vriendelijk
M. P.
(Vertaald) Hallo,
Zeer tevreden over mijn opname in montlegia.Ze deden er alles aan om de patiënten een goed gevoel te geven.Soms denken we niet eens dat we met z'n tweeën in het ziekenhuis zijn. Het is met smaak en veel hygiëne.
Ik heb drie dagen in het ziekenhuis gelegen op de afdeling gastro-enterologie en ik dank de verpleegsters voor hun vriendelijkheid en efficiëntie, en in het bijzonder dokter Bastens!!
Het is de beste
A. A.
(Vertaald) uitstekend
Enorm medisch complex.
Vooraanstaand medisch personeel zorgt uitstekend voor de patiënten.
Ik geef ze al mijn dank en waardering
A. C.
(Vertaald) Mijn 94-jarige oma arriveerde gisteren op de eerste hulp met een vermoeden van een beroerte 1 uur eerder, ze werd meteen opgevangen door de verpleegsters, de dokter en de verpleegster die voor haar zorgde waren gewoon geweldig en super menselijk, wat zeldzaam is, een van de verpleegsters was bijzonder
begrijpelijk voor de situatie die ik doormaakte, de dokter was heel geruststellend, ik had ze graag willen bedanken maar ik had geen tijd, jammer...een dikke merci aan hen...Chantal
L. O. W.
(Vertaald) Gastvrij, zelfs sinds de covid, de toegang is vrij eenvoudig, als we de pijlen goed volgen, bevinden we ons daar, hoewel ik de eerste keer verdwaalde. het personeel is aardig
V. C.
(Vertaald) Bedankt aan alle zorgverleners die voor mijn kind hebben gezorgd dat geopereerd is op de maxillofaciale afdeling. ( verstandskies). Aangezien ik niet aanwezig kon zijn, wil ik de verpleegsters hartelijk bedanken die haar troosten en naar mijn kind wisten te luisteren. Klacht over pijn, verkoudheid in de verkoeverkamer. Je bent geweldig! Bedankt voor je professionaliteit en je menselijkheid ondanks de moeilijkheid van je nobele beroep.
p.
(Vertaald) Niets te zeggen, gemakkelijke toegang, vriendelijkheid van het verplegend personeel, afspraak op tijd (zelfs iets eerder. Ik zal niet aarzelen om terug te komen voor de andere examens
S. A.
(Vertaald) Fantastisch ! Een kleine knipoog naar de dame aan de receptie die een bril draagt 😃.
L. M.
(Vertaald) Op de Spoedeisende Hulp voor mijn zoontje van 6 maanden... heel goed ontvangen door de ziekenboeg en niet door de kinderarts waarvan ik helaas zijn naam ben vergeten... TOP
R. G.
(Vertaald) Home top ... goed geïnformeerd, leesbaar gemakkelijke toegang
A. G.
(Vertaald) Mijn zoon werd daar 5 dagen in het ziekenhuis opgenomen en of het nu op de eerste hulp was of in de kindergeneeskunde, artsen en verpleegsters, we werden meer dan goed opgevolgd door artsen die niet aarzelden om naar de kamer te gaan om nieuws op te nemen, die alles uitlegden, wat heeft tijd gekost. Zelfs de bezoeken na zijn ziekenhuisopname verlopen nog steeds erg goed. Aan de andere kant, elke keer als we daar teruggaan hoor ik mensen klagen over van alles en nog wat, tegen deze mensen wil ik ze zeggen dat ze onze ziekenhuizen in de provincie Luxemburg komen bezoeken en daar zullen ze goede reden hebben om te mopperen .
L. C.
(Vertaald) Spoedeisende hulp bovenaan! Speciale vermelding voor de grote geschoren. Ik ben nog nooit zo ontvangen in een ziekenhuis. Aangekomen om 6 uur (30-06-2022) had ik het geluk dat er niemand in de wachtkamer zat. Er werd meteen voor me gezorgd. Ik werd getrakteerd op tv, eten, een brancarddrager terwijl ik liep. Bekwaam personeel. Ondanks dat Hermalle tot dezelfde groep behoort, zag ik duidelijk een verschil! Ja, een maand geleden kwam ik voor hetzelfde langs Pat Hermalle.. Dag en nacht!
L. D.
(Vertaald) Mijn dochter Justine werd deze donderdag rond 23.00 uur op de spoedeisende hulp voor volwassenen ontvangen en vroeg me een bericht achter te laten om je hartelijk te bedanken, of het nu van de receptie, verpleegster, dokter was... voor hun vriendelijkheid en zorg.. Dank aan hen van hem
o. d.
(Vertaald) Gemakkelijk rolstoeltoegankelijk via de perfecte parkeerplaats...
J. C.
(Vertaald) Na verschillende verblijven (geboorte, operatie van mijn zoon en operatie betreffende mij), kan ik dit etablissement alleen maar aanbevelen.
Zeer vriendelijk personeel, of het nu op de eerste hulp of andere diensten is, zeer beschikbaar voor hun patiënten.
We staan naast bekwame artsen en verplegend personeel!
Dank je.
Zeer schoon, georganiseerd ziekenhuis waar het gemakkelijk te bereiken is.
N. L.
(Vertaald) Het is iets meer dan een jaar geleden dat ik daarheen ging, niet voor mij... maar voor mijn schoonvader, en ik wil het intensive care-team van harte bedanken. Hun empathie en toewijding zijn voor ons van onschatbare waarde geweest in deze moeilijke tijden. En dit ondanks de ongelooflijke druk waar ditzelfde team midden in de Covid-golf onder stond. Mijn schoonvader stierf daar 😢 met het grootste "respect" en hun vriendelijkheid. Ik weet zeker dat hij het eens zou zijn geweest met de woorden die ik met je deel.
Bedankt voor hun vriendelijkheid, respect, vriendelijkheid en empathie.
J. R.
(Vertaald) Nikkel spoedeisende hulp,
Interventie bij nikkelchirurgie ook.
o. m.
(Vertaald) Er zijn zeer gastvrije mensen, klaar om je de weg te wijzen naar de ingang van het ziekenhuis, grote parkeerplaats... Mijn minpunt zijn de mensen die je registreren bij de afdeling oogheelkunde. Zijn dames zijn niet erg gastvrij, helemaal niet vriendelijk, nooit een glimlach. Ze snijdt de keel door van de achternaam van mijn dochter, ik zeg haar dat het niet zo wordt uitgesproken, maar op deze manier kijkt ze me aan, doet hetzelfde weer zonder verontschuldigingen. Maar wat is dit gedrag?
F. A.
(Vertaald) Ik werk voor de chc-groep en in mijn team hangt een goede sfeer, maar je moet dapper zijn en van je werk houden
L. H.
(Vertaald) Tijdens een bijeenkomst in de pediatrische diensten werden we verwelkomd door het schoolteam in kleuren: symbolische spelletjes, kleuren, bibliotheken, motorische spelletjes... beschikbaar voor kinderen en gezinnen om tijd te geven voor spelletjes en discussie. . Bedankt voor dit warme welkom en je beschikbaarheid.
J. T.
(Vertaald) Hallo, felicitaties aan het team van verpleegkundigen en andere werknemers in de operatiekamer en het ontwaken van patiënten. Geweldige teams, betrokken, professioneel en zorgzaam als het gaat om de zorg voor de patiënt aan de receptie van de operatiekamer. Je zou jezelf in een spacentrum geloven, verzoening, luisteren en humanisme zijn op het rendez-vous - de uitmuntendheid van de teams op het hoogste niveau. Voor de operatie zijn we gerustgesteld.
P. D.
(Vertaald) De artsen die ik ontmoette, luisterden allemaal naar mijn ongemak. Ik ben tevreden over mijn medische opvolging.
G. D.
(Vertaald) Extra kraamverblijf. Infrastructuur, organisatie en personeel aan de top. Ik bleef komen voor pediatrische bezoeken en er was ook niets om over te klagen. De artsen zijn benaderbaar, gastvrij en attent. De parking is vlot bereikbaar en geeft volgens de dienst aan waar u een afspraak heeft. De routes zijn goed aangegeven en uitgelegd.
b. s.
(Vertaald) Deze woensdag 18 mei geopereerd voor een niertumoroperatie die goed is verlopen en uitgevoerd door mijn uroloog-arts en chirurg. Ik dank hem hartelijk en dank aan de verpleegsters die me ondanks hun overbelasting met een glimlach en vriendelijkheid hebben behandeld.
D. M.
(Vertaald) Voor het eerst dat ik naar de monlegia ging. Ik vond de route makkelijk en goed uitgelegd. Ter plaatse is alles goed aangegeven. De mensen die mij tijdens mijn examen hebben opgevangen waren erg aardig en beleefd. Ik waardeerde zelfs de humor van de persoon die me alle nodige uitleg over mijn examen gaf. Dankjewel.
C. D. M.
(Vertaald) De verpleegsters, vroedvrouwen, doktoren, brancarddragers, vrijwilligers en al het personeel van Montlégia waren geweldig met mij, en toen met mijn te vroeg geboren baby...
Super support, echt de mens staat voorop!
In totaal hebben mijn kleintje en ik daar 5 weken in het ziekenhuis gelegen, na een spoedoverplaatsing, en ik heb niets te klagen!
Schoon, professioneel en attent personeel, ze hebben ons leven gered! 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Dankjewel !!!
L.
(Vertaald) Mijn dochter heeft net 5 weken op uw pediatrische intensive care-afdeling gelegen. Ik heb nog nooit zo'n vriendelijk, humaan, professioneel en betrokken personeel ontmoet. Ik hoop nooit meer terug te hoeven gaan, maar als dat het geval was, zou ik sereen zijn.
Het ziekenhuis is over het algemeen schoon en modern.
D. M.
(Vertaald) Bezoek van een nacht met mijn 9. 5 jaar oude zoon in pediatrische polysomnografie.
Alles is wonderwel goed verlopen, super aardige verpleegsters. Mijn zoon voelde zich daar goed.
Aan de andere kant was de nacht verschrikkelijk voor mij! En toch ben ik gewend aan korte nachten en val ik in slaap waar ik heel gemakkelijk zelfs op een bureaustoel zit. De bank/extra bed is zeer oncomfortabel!!! Het scharnier van de rugleuning zit net ter hoogte van het bekken als je ligt... Het is heel moeilijk om er een aangename nacht op door te brengen.
Zeker heel design en ingenieus maar totaal niet praktisch en niet rustgevend voor een hele nacht.
De ingenieur die deze bank heeft ontworpen, moet fakir zijn om dit soort dingen te waarderen, anders kan het niet.
Anders geweldige indrukwekkende infrastructuur.
F. M. A.
(Vertaald) Al het personeel, of het nu secretaresses, brancarddragers, verpleegsters, doktoren en chirurgen zijn, zijn echt heel menselijk en doen hun werk met passie die je kunt zien en voelen. De service van meneer Cusumano is echt top, de verpleegsters zorgen echt voor elkaar en het goede begrip en de samenwerking van het team is erg leuk om te zien. Uit het telefoontje de dag na vertrek om te zien of alles in orde is, blijkt eens te meer dat we in goede handen zijn. Goed gedaan allemaal, verander niets.
V. E. M.
(Vertaald) Mijn dochter van 2 maanden werd opgenomen in het ziekenhuis.
Ik geef 4 sterren, voor de ontvangst en het goede humeur van het personeel. Ze waren attent en erg geduldig. De kamer was mooi, alles is goed doordacht en de gangen zeer goed aangegeven.
Ik doe een sterretje eraf, eentje omdat ik heel slecht geïnformeerd was toen ik de datum van ziekenhuisopname kreeg, namelijk dat ik mijn eigen luiers en mijn eigen flesjes moest meenemen, terwijl alles daar voorzien was. ! Plots meer onnodige bagage.
En 2, ik vind het beschamend dat de begeleidende ouders geen maaltijd hebben, ook wetende dat ik aan de telefoon te horen kreeg dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat ik er wel een zou krijgen....
J. C.
(Vertaald) Ik heb 5 dagen in het ziekenhuis gelegen, het personeel is geweldig en het eten is goed, ik geef maar 3 sterren omdat de organisatie en communicatie slecht zijn, ik moest tussen 12.00 en 14.00 uur weg, om 18.00 uur ben ik nog steeds niet stapte uit
L.
(Vertaald) Altijd goed ontvangen op de eerste hulp vriendelijk personeel goede verzorging
J. D.
(Vertaald) Ik kan me niet herinneren dat ik in een ziekenhuis ben geweest waar iedereen, de receptie, de brancarddragers, de verpleegsters en zelfs de anesthesist, zo aardig waren. Alles was erg goed! Dankjewel! [dagziekenhuis / gastro-enterologie]
E. O.
(Vertaald) Goed ziekenhuis maar rampzalige parkeerplaats om de locatie te onthouden, een heel gedoe, hoe je je weg kunt vinden in zo'n grote parkeerplaats, alleen met een letter en een code
kleur, waaronder ik weet niet hoeveel vakjes met konijnen, schildpadden enz... Waarom heb je niet gewoon getallen gezet?!
A. D.
(Vertaald) Hallo,
Ik ben gisteravond op de eerste hulp beland voor mijn dochter. Super welkom, zowel verpleegkundige op de zorgpunten als kinderarts. Onderzoek in de ochtend gedaan, KNO super fijn. Daardoor dramatiseren we ter plekke minder, dat is beter voor het kind. Mooi ziekenhuis, goed bewegwijzerd, goede parkeergelegenheid.
C. P.
(Vertaald) Hallo. Ik was onlangs in het ziekenhuis opgenomen voor laserchirurgie voor endometriose. Ik wil graag al het personeel (schoonmaak, catering, verpleegsters, administratie en het hele team van dokter Leyman Mélanie) bedanken dat voor mij gezorgd heeft. De organisatie en professionaliteit van het personeel is opmerkelijk en zijn gewicht in goud waard. Ik feliciteer ook de mensen die in het hele ziekenhuis zo'n goede organisatie hebben neergezet. Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik jou heb gekozen om voor mij te zorgen. Heel erg bedankt aan iedereen !!!
C. L.
(Vertaald) Mijn zoon ligt momenteel in het ziekenhuis in de kindergeneeskunde, ik vind het personeel en de artsen en verpleegkundigen erg menselijk en zeer respectvol. Aan de andere kant hoefde de persoon die het bankbedsysteem voor de kamers alleen heeft geïnstalleerd ze niet te testen, omdat de ijzeren delen in je rug passen en je daar onmogelijk kunt slapen.Waarom niet een bank uit één stuk hebben geplaatst? En de douche, heel dicht bij het toilet zodat je in het water loopt als je naar het toilet wilt en zelfs een paar uur hebt gedoucht. Jammer dat we de adviezen van de mensen ter plaatse niet opvolgen voor de conceptie.Last ding is vervelend dat er geen maaltijd is voor de begeleidende ouder.
L. B.
(Vertaald) Gemengd. Noodparkeerplaats veel te klein, overvolle pediatrische spoedeisende hulp, overal "zieke" kinderen rennen, schreeuwen... Geen respect voor echt zieke kinderen, personeel goed als het eerste bezoek voorbij is.
J. J.
(Vertaald) Ik kwam van de SEH met een gebroken pols. Er was een operatie nodig die een reeks onderzoeken en een tijdelijke cast vereiste. Ik werd begeleid en verzorgd door glimlachend en begripvol personeel.
Mijn kamer ontbrak niets, het personeel was geruststellend en omringde me?
Na de operatie kreeg ik de pijnstillers die ik nodig had.
Ik heb niets gemist, er was veel verkeer in mijn kamer.
Bij de eerste controle, 10 dagen later, vond ik dezelfde sfeer en werd ik begeleid in al mijn formaliteiten.
Ik, ik zeg gefeliciteerd en bedankt
M. L.
(Vertaald) Echt zeer attente en attente zorgverleners, zowel psychologisch als fysiek, bedankt aan het team van dokter Ozdemir, ik geef ze 5 sterren. Aan de andere kant op administratief niveau is het een nulpunt waardoor je begrijpt dat je maar een nummer bent zonder interesse en dat je ze kwaad maakte, ze zijn mijn dossier kwijt, vergeten me documenten te sturen voor mijn ziekenhuisopname en om te kronen Ik kreeg een scheet voor mijn covid-test terwijl ik op de site van Waremme naar het verleden vroeg. Het geeft helemaal geen vertrouwen voor een ziekenhuisopname.
C. R.
(Vertaald) In het ziekenhuis opgenomen van 18 tot 19 januari na een operatie door Dr. Ch. Denoel, werd ik uitstekend verzorgd. Of het nu pre-operatief was, bij opname en tijdens mijn verblijf, het personeel was erg zorgzaam.
Speciale dank aan de verpleegsters die voor me hebben gezorgd, ze waren schattig!
N. V.
(Vertaald) Endometriosecentrum: top wat betreft screening. Voltooi MRI met zorgzame assistenten ondanks een onduidelijk onderzoek.
Kleine healingruimte beschikbaar, goed geïsoleerd om je hoofd leeg te maken, fijn dat daar aan gedacht is.
Schoon en groot ziekenhuis.
y. l.
(Vertaald) Wat de mensen ook van dit ziekenhuis vinden, ik denk dat de kwaliteit van hun service erg goed is en dat ik tijdens de hele operatie goed werd verzorgd.
M. A.
(Vertaald) Ik heb daar een operatie ondergaan, een orthopedisch chirurg bovenaan.
Ik ben ook bevallen in dit ziekenhuis en geweldig !! Het personeel dat voor, tijdens en na mij zorgde ... Perfect !!
Alleen het slaapkamerbed dat te klein was ....
Ik heb 2 sterren ingetrokken voor noodgevallen ... Mijn dochter is al twee keer in het ziekenhuis opgenomen en de tweede keer werden we onder verdenking van covid geplaatst (we hadden een kamer met een luchtsluis en we wisten niet zeker waarom). Dus kwamen we aan op de eerste hulp, we bleven daar een paar uur voordat we in deze kamer aankwamen en het was de dag erna dat we hoorden dat we een vermoeden hadden van covid ... BEDANKT VOOR GEBREK AAN COMMUNICATIE. Pcq ons, gedurende deze tijd hadden we mensen die voor onze andere kinderen thuis kwamen zorgen en die besmet konden zijn en ook degenen om hen heen besmet hadden als bleek dat de test positief was !!! Nog steeds blij dat het niet zo was.
En wat zijn de banken / bed om ze te begeleiden ..... Gelieve te herzien, de vloer is comfortabeler. Design maar helemaal niet praktisch!
j. d.
(Vertaald) Heel erg bedankt voor je vriendelijkheid, je ernst en ook al waren er veel mensen, je nam je tijd en veel empathie, wat geruststellend is voor mijn man en mezelf. Ik prijs je voor je geduld, want je moet meer hebben dan mensen beseffen. Dankjewel
F. S.
(Vertaald) Ik legde die dag een daghospitaalexamen af en ik waardeerde de vriendelijkheid en vriendelijkheid van het personeel dat ik ontmoette; van administratieve receptie ("alles komt goed meneer") tot verpleegsters, brancarddragers en doktoren. Goed gedaan en bedankt!
C.
(Vertaald) Twee keer ga ik erheen en twee keer word ik zeer goed ontvangen, geen wachttijden, ondanks de grootte van het ziekenhuis zeer gemakkelijk te navigeren. Zeer praktisch de verdeling in verschillende parkeerplaatsen in vergelijking met waar we de afspraak hebben. Het is geweldig !
V.
(Vertaald) Ingang moeilijk toegankelijk als u gehandicapt bent 🧑🏽 🦽 vanwege de helling vlak voor de hoofdingang, er is slechts één bus die het ziekenhuis bedient (88), de toegang voor voetgangers die van de hoofdstraat naar het ziekenhuis leiden, is onveilig vanwege geen stoep, geen gebarentolk voor doven...maar het personeel is super aardig en gastvrij, de medische kantoren zijn toegankelijk, er zijn veel invalidentoiletten, het gebouw is warm en goed onderhouden en, bovenal, je kunt niet hoor de geluidsoverlast van de straat
A. A.
(Vertaald) Ik zag twee neurochirurgen: uitstekend. Een top fysiotherapeut en ergotherapeut. Een zeer professionele en vriendelijke fysiotherapeut. Het pre- en postoperatieve team werkt met respect voor de patiënt en is ontzettend zorgzaam. Vreemd genoeg behoud ik een gevoel van welzijn als ik terugdenk aan de dag van mijn interventie!!! Bedankt aan dit geweldige team: EXCELLENCE.
J. F.
(Vertaald) Ik werk in de medische wereld en heb veel contact met patiënten (uitgaande) van Mount Legia. 4 van de 5 beoordelingen zijn negatief over verschillende diensten.
J. E.
(Vertaald) Gehospitaliseerde patiënten worden snel behandeld en al het personeel is zeer gastvrij, informatief en attent.
b. h.
(Vertaald) Op de spoedeisende hulp ben ik heel goed ontvangen
Persoonlijk raad ik aan.👍👍👍
En .....
Mijn excuses voor het wakker maken van Joseph wauterd's noodgeval in waremme 🤬🤬🤬
Voor ondraaglijke pijn
Of ik werd weggestuurd...geen vragen gesteld 🤬🤬🤬
Bedankt Montlegia..❤👍
C. B.
(Vertaald) Goed bereikbaar, grote goedkope parkeerplaats. Gloednieuwe lay-out dus in goede staat, gemakkelijke route.
T. F.
(Vertaald) Mijn zoontje van 7 maanden is net opgenomen in het ziekenhuis, geweldig personeel van de dokter, gedurfd door de interviewdames, zeer warm welkom...
Aan de andere kant zou het fijn zijn om te denken aan de ouders die blijven eten.. want het spreekt voor zich dat als onze baby zijn kamer niet uit kan, de ouder zijn kind niet zal achterlaten om op te halen de hal...
Waarom ik 4 sterren geef.
s. ‘. w. M.
(Vertaald) Zeer goed ontvangen op de eerste hulp! Ik moest worden opgenomen in Neuro super welkom !! Een beetje hongerig, maar hey, het is niet het hotel.
Zeer mooie kamer, hartelijk dank aan al het medische personeel !!!
F. P.
@albert_the_beagle_lord and @12kg_of_snow were here.
(Vertaald)
@albert_the_beagle_lord en @12kg_of_snow waren hier.
C. S.
(Vertaald) Hallo
Ik arriveerde op 30 april op de eerste hulp en werd onmiddellijk overgeplaatst naar neurochirurgie gezien de ontwijkende reacties.
De eerste diagnose was juist omdat ik leed aan een tumor (een goedaardig meningeoom) in de hersenen.
Ik wil erop wijzen dat deze service bovenaan staat en dat dr. Nguyen echt een uitstekende arts is die ik ten zeerste aanbeveel.
Ik feliciteer ook de andere dokters, het verplegend en paramedisch personeel (zoals kinesitherapeuten), de verschillende afdelingen zoals de dienst neurochirurgie, medische beeldvorming, algemene noodgevallen, onthaal en niet te vergeten het onderhoudspersoneel. ...
Ik heb zeker wat weggelaten maar BRAVO voor alle arbeiders van Montlégia ♥
Een minpuntje: het eten - sorry maar het is echt onder alles - ik ben ook 5 kilo afgevallen tijdens mijn 3 weken ziekenhuisopname (ik ga er niet over klagen he).
Maar daar koken we blijkbaar niet: ze maken gebruik van een buitendienst.
Overweeg misschien een andere oplossing, zoals het Bois de l'Abbaye dat bekend staat om zijn voedsel.
Maar nogmaals gefeliciteerd met de Montlegia (ik was al tevreden met het Saint-Joseph-ziekenhuis waar ik 19 en 21 jaar geleden beviel van mijn 2 dochters - we hadden net de kraamafdeling gerenoveerd).
Ik kreeg een tweede jeugd terug en zelfs als ik over 15 dagen 60 jaar oud ben, voel ik de ziel (en de lichaamsbouw) van mijn 30 jaar!!!
Nogmaals GEFELICITEERD ♥♥♥
Ps de foto die dateert van 15/9, dus 4 maanden later (ik ben 12 mei geopereerd) en toch ben ik van ver gekomen, heel ver zelfs.
Ik heb de bovenkant van mijn hoofd geschoren: het is sindsdien terug gegroeid ^^
Onnodig te zeggen dat ik dankzij jullie allemaal gewoon weer leef.
ZORG GOED VOOR JEZELF EN ANDEREN
M. R.
(Vertaald) Door verschillende katholieke ziekenhuizen samen te brengen in één groot seculier ziekenhuis, hebben de onderzoekers van dit project er alles aan gedaan om alle sporen van het christendom uit te wissen. We zien heel duidelijk de invloed van de FM in zijn droom van een algemeen secularisme, ze lieten niettemin een prachtige kapel na, dus ik voegde een ster toe voor dit punt... Ik zou er ook op willen wijzen dat de pastorale dienst erg saai is en zeker niet vertegenwoordiger van Gods liefde voor ieder van ons.
Voor de rest gastvrij en toegewijd personeel, zij zijn het die de eer redden!
O. S. V.
(Vertaald) Prachtig etablissement, topverzorgers, voorbeeldig onthaal.
Jammer dat de katholieke eredienst er niet meer is! of bijna meer.. er blijft een schijn van pastoraat, geen priester meer ter plaatse. Jammer...
m. d.
(Vertaald) Kinderdokter Pierart, uitzonderlijk....uitstekend contact, veel humor, zeer consciëntieus., zeer geduldig, goed advies. Sterk aanbevolen. Moeder van Héloïse (met H😀)
B.
(Vertaald) + Gemakkelijke toegang tot parkeren.
+ goede pijlen om naar de ontmoetingsplaats te gaan
+ zeer kalm en hoffelijk personeel
+ gemakkelijke en efficiënte registratie
+++ Arts / onderzoek op het geplande tijdstip
- ondergrondse parkeergarage: in- en uitgang wat smal.
S. A.
(Vertaald) Ik ging met mijn moeder naar de eerste hulp op 12 februari, ze werd goed verzorgd, maar toen ik terugkwam om haar rond 22.00 uur op te halen (ik kreeg een telefoontje van de dokter om haar op te halen) kwam ik tegen een jonge secretaresse bij de receptie die agressief was en haar gewoon vroeg om nog een keer aan te bellen om me te laten weten dat ik op mijn moeder wacht, ze antwoordde me met opmerkelijke agressie, ze vertelde me met nervositeit: mevrouw ik zei u dat ze is aankleden, ik zei dat ik het begreep mevrouw, maar aankleden duurt 5 minuten, en daar heb ik een uur gewacht.. Ik zei dat je net vroeg om opnieuw te bellen... Vooral omdat ze geen telefoon heeft en niet ik spreek geen frans..
Het ergste is dat toen ik zijn collega vroeg, hij me niet eens aankeek, en me vertelde, mijn collega vertelde me dat ze het deed, dus ik kan niets voor je doen !!!
Aan de andere kant stond mijn moeder ook te wachten.. We moesten haar gewoon zeggen dat ze eruit moest!!
God, hoe kun je kinderen aannemen die niet eens beleefd kunnen praten op plaatsen als deze? Ik ben geschokt..
Je kunt zelfs een vraag stellen of hulp vragen aan dit soort receptioniste die echt onbeleefd is. Jammer en jammer
B. A.
(Vertaald) Ik ben erg blij met het revalidatiecentrum voor mijn rug, echt waar, ik werd uitstekend gezien door Dr. Brands en hij gaf me sessies om het te doen, het doet me echt veel goed, er is alle benodigde apparatuur en de fysiotherapeuten zijn allemaal gastvrij , echt vooral Coralie, die ik heel erg bedank voor die vriendelijkheid en de beheersing van haar werk
S. F.
(Vertaald) Hallo, ik wil graag het personeel van de reanimatiedienst b10 bedanken, mijn vader werd in coma overgebracht vanwege covid19 van Hauts de France naar Luik omdat de reanimatiediensten vol zijn en het personeel is echt vriendelijk en ijverig welwillendheid altijd beschikbaar voor leg ons alles uit wat ze doen en de stadia van coma en ontwaken, ze hebben zelfs amper mijn vader aan de lijn voor me een paar dagen nadat hij wakker werd, echt een geweldig team nogmaals bedankt voor alles wat je mijn vader hebt gered.
O. R.
(Vertaald) De toegang tot het ziekenhuis en tot de verschillende parkings is heel gemakkelijk, uitstekende verzorging.
De artsen zijn goed bereikbaar, het personeel is zeer professioneel en vriendelijk.
Dankjewel
P. P.
(Vertaald) Leuk gratis parkeren maar de gaten zouden schrikken niet iedereen rijdt in een 4x4 met een bodemvrijheid van 80 cm het vakbondsminimum om met hun hele auto de parkeerplaats te kunnen verlaten, vooral als er waterkraters zijn die mars waardig zijn een nieuwe parkeerplaats het is niet correct
W.
(Vertaald) De service is cool, maar aan de andere kant werd ik om 9.00 uur in een kamer achtergelaten toen ik wilde gaan roken nogmaals sorry aan de verpleegster dat ik me zo verveelde ❤ bedankt srabs voor dit geweldige verblijf
A. E. F.
(Vertaald) Zeer ruime keuze. Boeken goed gekozen maar de prijzen zijn krankzinnig en met name artikelen van Action worden 4 keer zo duur doorverkocht. Het is schandalig.
J. D.
(Vertaald) Wat betreft een tumor bij mijn twaalfjarige dochter, ik werd meteen opgenomen voor behandeling
.het ziekenhuis van de citadel had 45 dagen later een afspraak gegeven..
D. B.
(Vertaald) Ik heb net 5 dagen op de afdeling urologie doorgebracht en ik wil het verplegende personeel (verpleegsters en verplegers) en alle mensen met wie ik contact had oprecht bedanken voor hun vriendelijkheid, hun geduld en hun professionaliteit. Bedankt voor alles ....
I. M.
(Vertaald) Nieuwe kliniek, groot genoeg om een zeer groot aantal mensen op alle medische gebieden te huisvesten. Gemakkelijk te bereiken vanaf de snelweg, nabij het centrum van Luik
T. M.
(Vertaald) Ik ben 1 jaar in de zorg geweest, in verschillende diensten, en ga 3 keer per week, ik kan zeggen dat ik goed wordt verzorgd en gevolgd op een rigoureuze manier, tact en vriendelijkheid van het ziekenhuispersoneel, artsen en verpleegsters.
Dankzij hen.
A. J.
(Vertaald) Prettig en zeer professioneel personeel. Bedankt daarvoor.
Petje af voor de brouwerij. Ontspannende plek, prachtige omgeving en uitstekende gerechten. . .
M. M.
(Vertaald) Kraamzorg top Ik werd met een glimlach ontvangen ondanks dat het zondag was 😳 en meteen opgevangen en gerustgesteld en nou ik kan niet wachten om te bevallen om terug te keren 😀😀
N.
(Vertaald) Eerste keer voor mij, moet op consult voor een schildklierknobbeltje, ik bel op huy, tot in augustus!! Ik besluit aan te bellen bij Montlegia, ik had de week erna een afspraak...snelheid, beschikbaarheid, veel detail om er te komen.. vriendelijkheid..nu wordt het Montlegia
P. C.
(Vertaald) 12/12/2020 Ik was vanavond op de spoedeisende hulp, 3u15 wachten 😠 het personeel van vanavond arriveerde rond 18.20 uur bij de receptie was super aardig 🤗 en de intern arts Thirion ook erg attent 👍 hetzelfde voor de verpleegster die me de injectie gaf 🤗 ah en de bewaker heel erg bedankt dat je me zo vriendelijk hebt geholpen mijn auto te vinden 👍 4/5 het is jammer van het wachten.
C. B.
(Vertaald) Een grote moderne kliniek. Gemakkelijk parkeren aan een democratische prijs voor een ziekenhuis.
J. P.
(Vertaald) Heel mooi 🏥 Ik heb het net ontdekt
F. F.
(Vertaald) Een pluim voor het super aardige personeel goede dag helemaal ❤️
A. P.
(Vertaald) Zeer professioneel verplegend personeel (afdeling medische beeldvorming). Erg blij met ons eerste bezoek aan dit nieuwe ziekenhuis.
C. T.
(Vertaald) Onberispelijke ondersteuning. Vriendelijk, gastvrij en geruststellend personeel. Kwaliteit van zorg.
L. N.
(Vertaald) We werden gisteravond opgenomen op de eerste hulp en werden verzorgd door een vriendelijk en dynamisch team. Makkelijk bereikbaar ziekenhuis. dank aan het hele team
M. R.
(Vertaald) Modern en functioneel ziekenhuis. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Follow-up van de patiënt na de operatie. Bovenkant !
I. P.
Ich bin im August dort operiert worden !
Arzt , Pflegepersonal alles Top
Freundlich , hilfsbereit alle
Sie bekommen von mir volle Punktzahl 10/10
(Vertaald)
Ik ben daar in augustus geopereerd!
Dokter, verplegend personeel alles was geweldig
Vriendelijk, behulpzaam allemaal
Je krijgt van mij een volle 10/10
C. W.
(Vertaald) Ziekenhuis heel goed voor de patiënt, een suggestie: geef nieuws aan de begeleidende personen.
L. V.
(Vertaald) In noodgevallen in het ziekenhuis opgenomen, kan ik het team dat voor mij heeft gezorgd alleen maar feliciteren en bedanken... dokters, chirurgen, verpleegsters, brancarddragers, niet-medisch personeel... allemaal vriendelijk, glimlachend, geruststellend...
F. M.
(Vertaald) Iedereen is vriendelijk 😉 bedankt ️
J. T.
(Vertaald) voor mij de beste etablissementen in de provincie Luik de drie in één ik woon het doelwit maar kliniek hermalle vlakbij mijn dit laatste etablissement is nergens vergeleken met de persoonlijke berg legia, bovenaan hebben we geen goed en je hebt een pt-winkel delhaize meer ook bovenaan is alles geweldig
N. L.
(Vertaald) Jammer dat het nog niet voorbij is en er covid 19 is, geweldige kinderartsendienst, vooral de verpleegsters, maar mijn rug is na één nacht weg, ik zeg niet hoe het in het weekend zal zijn, want een harde hoofdbank met een strijkijzer in het midden het doet zeer
M. P.
(Vertaald) MRI-beeldvorming. Ik wil hier de beeldvormingsmedewerkers bedanken voor hun vriendelijkheid, geduld en zachtaardigheid.
B. P.
(Vertaald) De beste patiëntvriendelijke klinieken
Dankjewel
R. E. G. N.
(Vertaald) Een ziekenhuis met een goede aanwezigheid, met medische professionals in het algemeen, cafetaria-service, een Express-supermarkt, betaald parkeren, vriendelijk personeel, 24 uur per dag geopend.
S. D.
(Vertaald) Uitstekend ziekenhuis met de allernieuwste technologie. Groepering van Rocourt St Vincent, l'Esperance de Montegnee en St Joseph Liège.
Geplande opening: eind 2019
V. C.
(Vertaald) Ik ging er om 05:00 uur heen en werd onmiddellijk op de eerste hulp ontvangen. Het personeel is vriendelijk en ontvankelijk
V. G.
(Vertaald) Goedenavond, het is niet echt mijn mening die er toe doet, vanavond schrijf ik u omdat ik u echt voor mij wil helpen.Ik ben met verlof van mijn professionele activiteit op het gebied van wegtransport. Ik weet niet waar ik u mee van dienst kan zijn, maar weet dat ik bij de minste suggestie van u met plezier uw team zal versterken. Vriendelijke groeten.
Vangeleyn Jose
E-mail: [email protected]
M. C.
(Vertaald) 3 weken geleden in nood, vandaar mijn koorts Heel erg bedankt voor hun efficiëntie en inzet van mijn doofheid en om te ontdekken wat ik heel erg bedankt, ze hebben me niet teleurgesteld in een geweldig team
J. S.
(Vertaald) Zeer goede kliniek, zelfs met een knijp in het hart bij het teruggaan naar de oude Rocourt-site, dit doet niets af aan de algehele kwaliteit.
J. H.
Very well organised, short waiting times. Very good doctors who speak English.
(Vertaald)
Zeer goed geregeld, korte wachttijden. Zeer goede dokters die Engels spreken.
J. E.
(Vertaald) Veel menselijkheid en empathie op de IC waar een dierbare is overleden.
M. R.
(Vertaald) Geweldige opvolging van begin tot eind.
Het personeel is hoog gekwalificeerd en wil patiënten goed informeren.
F. b.
(Vertaald) Dynamisch team
Geweldige kraamafdeling. Een geweldige ploeg. Luisteren naar moeders.
C. K.
(Vertaald) Super ziekenhuisvriendelijkheid van het personeel en begrip voor uw verzoeken Bedankt aan al het medische personeel 💯
H. E. K.
(Vertaald) Heel fijn ziekenhuis!
De consultaties zijn snel en het ziekenhuis heeft een vol team.
N.
(Vertaald) Nieuw ziekenhuis dus echt geweldig, niet altijd gemakkelijk te navigeren maar echt goed.
L. B.
(Vertaald) Heel goed aangegeven. Gps-perfect. Niets te zeggen. Snel en zeer goed opgevangen door Dr. BAHOUS N.
C. S.
(Vertaald) Heel mooi, heel groot en je moet de richting volgen om te nemen...!
M. L.
Very modern and luxurious, suitable for treatment here.
(Vertaald)
Zeer modern en luxe, geschikt voor behandeling hier.
N.
(Vertaald) Mooi ziekenhuis, maar je ondergrondse parkeergarage is vreselijk, er zijn altijd monsterfiles en niemand om het verkeer te regelen!
A. M.
(Vertaald) 1e bezoek aan de "mastodon"
Onder de indruk van de ruimtes, de faciliteiten en de voorzorgsmaatregelen tegen Covid 19
Zeer attent personeel
Q. L.
(Vertaald) Zeer professioneel en vriendelijk personeel
I. K.
(Vertaald) Schone, snelle zorg (kindergeneeskunde), opvang en kwaliteitszorg.
B. B.
(Vertaald) Zeer goed ziekenhuis en ze zijn zeer serieus
a. b.
(Vertaald) Gemakkelijke toegang, dankzij informatie ontvangen per sms, directe toegang tot de juiste plaats
Ș. S.
(Vertaald) Uitstekend personeel en voorwaarden, zeer goed opgeleide artsen!
C. D.
(Vertaald) Zeer goede kliniek, ik raad het ten zeerste aan.
V. Q.
(Vertaald) Te weinig controles bij de ingang op gezondheidsregels..
M. P.
(Vertaald) Akkoord
R. Ç.
(Vertaald) zeer goed gedrag
M. N.
(Vertaald) Hoe te parkeren in de open lucht Ik haat ondergrondse parkeergarages Ik werd bijna aangevallen
A. M.
(Vertaald) Zeer grote, maar zeer correcte interne bewegwijzering en vriendelijk personeel
J. B.
(Vertaald) Nieuw ziekenhuis dat nog zijn draai moet vinden
R. D. S.
(Vertaald) Nul nacht hotline
Na 5 keer bellen nam niemand op.
D. G.
(Vertaald) Schoon vriendelijk personeel het voelt als een hotel
G. D.
(Vertaald) Zeer goed personeel.
Respecteer de schema's
O. D.
(Vertaald) Over het algemeen goede ondersteuning. Goed welkom.
J. d. P.
(Vertaald) Ondersteund en bediend in een korte tijd.
d. L. ..
(Vertaald) Rondleiding van 6 mei bovenaan zeer interessant deze open deuren
A. M.
(Vertaald) Zeer goede ploeg
M.
(Vertaald) Ze zijn erg aardig en attent
w. w.
Lovely hospital
(Vertaald)
Heerlijk ziekenhuis
L. W.
(Vertaald) Site in aanbouw: zal over ongeveer 2 jaar in gebruik worden genomen!
N. P.
(Vertaald) Enorm ... iets te verliezen daar 🤔
A. M.
(Vertaald) Hij is een labirain maar hij heeft passen
M. G.
(Vertaald) Nieuw goed bereikbaar ziekenhuis
t.
(Vertaald) Fantastisch
H. B.
(Vertaald) Groot ziekenhuis.
C. D.
(Vertaald) Top organisatie.
d. k.
(Vertaald) Goede bereikbaarheid, het feit dat alles op één plek staat, is handig voor de zorg
A. L.
O.
a.