Beoordelingen van Lab9 Liège — Apple Premium Reseller. (Winkel Huishoudapparatuur) in Luik (Luik).
Lab9 Liège — Apple Premium Reseller
Winkel huishoudapparatuur
Elektronicawinkel
Winkel met accessoires voor mobiele telefoons
Computerreparatie
Computerondersteuning en -services
Reparatiewinkel voor mobiele telefoons
Pl. St Lambert 84, 4000 Liège
Beschrijving
Informatie over Lab9 Liège — Apple Premium Reseller, een Winkel huishoudapparatuur in Luik (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Lab9 Liège — Apple Premium Reseller
Maandag
10:00–18:00
Dinsdag
10:00–18:00
Woensdag
10:00–18:00
Donderdag
10:00–18:00
Vrijdag
10:00–18:00
Zaterdag
10:00–18:00
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Lab9 Liège — Apple Premium Reseller
Bedankt voor het welkom en de snelle reparatie van mijn macbookpro. TOP en SUPERPRO!! Ik raad het ten zeerste aan. Corine Huby
goede ervaring met een macbook pro reparatie.
Prettige service, professionele en vriendelijke mensen.
Het is wel zo dat de levertijd iets langer is, maar daarvoor zijn zij niet verantwoordelijk. Dat komt door de grillen van de bestellingen van reserveonderdelen.
Ik raad ze aan en zou ze zeker nogmaals inschakelen voor verkoop of aftersales-service.
Prachtige, lichte en goed verlichte plek. Hartelijke ontvangst en goed advies bij de aankoop.
Zeer vriendelijke bediening.
Maar hij wilde me een verhoging laten betalen, aangezien ik geen computer heb, waardoor het onmogelijk is om de 25e prijs te betalen. Ik ging gratis door Apple Brussels c en hij was geschokt dat je me wilde laten betalen, aangezien jij ook Apple bent. Deze dienst is normaal gesproken gratis
(Vertaald) Een team aan de top, uiterst professioneel en zeer goed advies. Elke adviseur neemt echt de tijd voor elke klant en altijd met een glimlach (dit verandert voor een Franse vrouw die bovendien een Parijzenaar is ;) ). Nogmaals bedankt !
Na een update van de IOS Monterey een flink aantal ernstige storingen. Uiteindelijk ging ik met mijn iMac naar LABO9. Binnen 1 uur was alles efficiënt opgelost. Technische dienst om te adviseren
Vriendelijk en deskundig personeel.
Gratis, zeer interessante trainingen over diverse onderwerpen.
Ruime keuze aan Apple-producten.
Ik ben zeer tevreden met deze zeer nuttige training. De trainer is erg vriendelijk en deskundig. Ik kom zeker nog eens terug.
(Vertaald) Gio is erg vriendelijk, ik had mijn AirPods binnen 24 uur gerepareerd, echt top!
Een zeer nuttige training, gegeven door een zeer efficiënte en vriendelijke trainer. Ik kom zeker terug. Ik kan het iedereen aanraden.
(Vertaald) Uitstekende verkoopadviseurs die de aankoop niet forceren en die hun best doen om een product te vinden aangepast aan uw wensen
Nadat ik de Migratie-assistent op mijn nieuwe Mac mini had gebruikt, kon ik geen back-up van mijn externe apparaten maken.
Apple Support online kon dit probleem niet oplossen.
Ik heb deze dealer gebeld en hij heeft het probleem snel voor mij opgelost.
Het kopen van een product is goed, maar een goede aftersales-service met bekwame mensen mag niet verwaarloosd worden. Voor mij zijn het 5 sterren.
Uitstekende service en attent personeel. De reparatie van mijn MacBook duurde slechts een week. Ik weet waar ik mijn volgende aankoop ga doen.
Vandaag ging ik om hulp vragen bij een probleem bij het synchroniseren van twee Apple-apparaten. Ik heb daar geduld, vriendelijkheid en eersteklas service gevonden!
Deze maandag 23 mei merkte ik een schermprobleem op op mijn IPHONE 13 pro.
Ik heb rond 13.00 uur telefonisch contact opgenomen met LAB 9. Ze adviseerden mij om mijn toestel dezelfde dag nog in hun winkel aan te bieden.
Ik was om 14.30 uur aanwezig.
Dankzij de professionaliteit van het personeel vertrok ik om 16.30 uur. met mijn gerepareerde apparaat.
Ik bedank GIOCHIMO die mij heeft ontvangen en GILLES die mijn apparaat heeft gerepareerd hartelijk voor hun vriendelijkheid, professionaliteit en competentie.
Dit huis is een aanrader.
Nogmaals bedankt
Paul (Neufchâteau)
(Vertaald) snelheid en efficiëntie, aan de top ten zeerste aanbevolen! hartelijk bedankt !
(Vertaald) De plaats is erg goed. nieuw, helder. De persoon is gastvrij.
de technici zijn bekwaam. Allemaal? Ik hoop! Een zekere "Gille" zeker! Menselijk, professioneel, met alles wat deze twee woorden betekenen. 2 anderen ook wiens namen ik niet heb. Heel erg heel erg bedankt<< Dat elk personeelslid dezelfde achtergrond heeft is wat ik de hele winkel toewens.
Snelle afspraak… prima reparatie en ontvangst, en zeer professionele uitleg van de verkoopadviseurs
Voordelen! Kwalitatieve service, duidelijke en transparante informatie, competente mensen die u het product willen verkopen dat het beste bij uw gebruik past. Kortom, dé plek om Apple producten te kopen!
De ontvangst en het advies van het LAB9 Liège-team zijn altijd uitstekend.
Ook het trainingsprogramma, dat uit verschillende modules bestaat en wordt gegeven door uitstekende instructeurs, verdient vermelding.
Ik ging erheen vanwege een probleem met mijn Apple Watch. Ik werd begroet door een zeer vriendelijke, behulpzame verkoper die aandacht besteedde aan het probleem.
Ik kwam terug nadat het apparaat was gerepareerd/vervangen en werd door dezelfde verkoper begroet, met een even hoogwaardige ervaring.
Ik zal zeker weer contact met ze opnemen wanneer ik mijn Apple-apparatuur wil upgraden.
Ik heb zojuist voor de derde keer gebruik gemaakt van hun reparatieservice en ik ben opnieuw zeer tevreden met het resultaat. De medewerkers waren erg aardig en binnen drie dagen had ik mijn computer weer als nieuw terug. Dit is absoluut de beste plek voor Apple-producten in Luik.
Zeer tevreden met mijn twee lessen aanstaande zaterdag 27 augustus Christiane Goujon
Perfecte training, ik heb veel tips geleerd. Bedankt
Nieuwe training voor mij deze zaterdag... hartelijk dank. Bovenkant
Over het algemeen goede winkel (ik ben geen Apple-fan, maar ik heb een aantal van mijn apparaten van dit merk).
Maar wat echt uitstekend is, is de after-sales service (waarschijnlijk zelfs het sterke punt van Apple). Bedankt voor hun snelheid en voor hun eerlijke prijs. Omdat ik op dit moment student ben, heb ik mijn computer echt nodig en deze werd in de loop van de dag gerepareerd. Winkel aan te bevelen voor Apple after-sales service. De deadline bedraagt doorgaans maximaal 72 uur.
Eerste aankoop van een Apple Watch in deze winkel en ik ben heel blij, ik heb naar het advies van de verkoper geluisterd en heb er geen spijt van. Daarnaast vriendelijk personeel dat niet schroomt om de tijd te nemen om je te adviseren, wat niet overal het geval is. Ik raad het zonder aarzeling aan.
(Vertaald) Reparatie uitgevoerd door Cami Service in juli aan mijn iPhone X. Zeer professionele service. Efficiënt en zeer vriendelijk personeel. Supersnelle reparatie met een nieuwe telefoon in minder dan 48 uur. Laat je niet beïnvloeden door de negatieve opmerkingen van eeuwige klagers en ontevreden mensen. Echt een aanrader.
Lab9-winkel in Luik.
De verkoper, de heer Gioacchino, overtrof onze verwachtingen met zijn vriendelijkheid, toewijding en uitstekende advies bij de aankoop van een iMac.
We zijn superblij met onze aankoop en we bedanken hem daarvoor!
(Vertaald) Beste Apple Premium Reseller in Luik. Niets te maken met de Switch-winkel in de Belle-île-galerij, die moet worden vermeden
Zeer goede winkel.
De vaardigheden van hun technici zijn buitengewoon goed.
Met dank aan Cédric voor de reparaties en zijn advies.
Nooit teleurgesteld.
Professioneel, snel en gastvrij! Alles wat u van een after-sales service verwacht. Cami Service is zeer professioneel en dat komt steeds vaker voor in dit soort beroepen! Dank aan het team dat mijn kleine probleem supersnel heeft opgelost. De kleine oplossingen zijn vaak het meest ingewikkeld, maar nu kan ik weer zorgeloos aan de slag. Dienst aan te bevelen!!
(Vertaald) Goede kleine winkel als je het merk Apple wilt kopen, laat me kennismaken met tekenen op een tablet, ik wilde een ipad pro, de verkopers zijn zeer professioneel, geven je goede informatie in geval van vragen, kortom als je een telefoon wilt kopen , tablet, enz... Deze winkel is geweldig, enige nadeel, de prijs van bepaalde artikelen (hoes, schelpen, enz.) een beetje te duur
Topservice! Een reparatie die tussen de 1 en 6 dagen zou duren voordat ik 1u30 later een sms ontvang waarin staat dat mijn MacBook pro gerepareerd is. Daarnaast 0 euro aan reparatiekosten omdat alles gedekt werd door Apple!
Uiterst tevreden met de geleverde service! Ik ben erheen gegaan om een reparatie te laten uitvoeren. Ik ben erg blij met het resultaat. Onberispelijk personeel.
Mijn MacBook Pro had, buiten de wettelijke garantie van 24 maanden, een bij Apple bekend defect aan het retinascherm. Een telefoontje vertelde mij dat Apple mijn model terugroept vanwege dit probleem, tot 3 jaar na aankoop, top!
Hij vertelt me over CAMi Luik, ik bekijk de recensies van deze winkel...
Niet erg bemoedigend, veel negatieve reacties, maar ik ben er toch heen gegaan, om mijn eigen mening te vormen!
Zeer positief resultaat, de zeer gastvrije meneer beantwoordde mijn vragen. Breng mij op de hoogte van een vertraging van 1 tot 6 dagen (zelfs als mijn Mac niet bij hen is gekocht).
Dus nog geen 24 uur later gezien, heb ik gisteren om 14.00 uur mijn Mac afgezet en de sms en e-mail ter bevestiging van de uitgevoerde reparatie arriveerden vanochtend om 9.30 uur. Scherm veranderd naar nieuw!
Hierdoor worden de meningen van ontevreden klagers wegens niet-herstel onder garantie tot zwijgen gebracht!!!
Goede dag voor het after-sales serviceteam en ook voor anderen.
Steve
Mijn MacBook was kapot. Na een telefoontje naar de technische ondersteuning van Apple, om een onnodige reis te voorkomen, ging ik naar Cami. Een geweldige ontvangst, binnen 30 seconden had ik een diagnose van het probleem en werd ik geïnformeerd dat Apple op de hoogte was van dit probleem en dat de reparatie gratis zou zijn, ook al viel mijn Mac niet meer onder de garantie! Naast de overduidelijke eerlijkheid van de service, kreeg ik, toen ik mijn apparaat op zaterdag om 12.00 uur afleverde, de melding dat het dinsdag om 13.00 uur gerepareerd was. Beter en sneller kan bijna niet! Nickel Repair, alles werkt perfect, ik heb bijna nooit zo'n snelle en efficiënte service gehad!
Ik kwam vandaag langs voor een probleem met mijn iPhone 7, een microfoonprobleem. Nadat ik naar de basis was gegaan waar ik de telefoon had gekocht en vervolgens naar Orange waar de telefoon verzekerd was, kwam ik naar uw winkel, waar we de kans hadden om Jérôme te kruisen, in tegenstelling tot Orange en de basis, die de rekening doorgaven, nam deze heer de moeite om ons te helpen en te adviseren. Nadat we naar de technische dienst waren gegaan, waar de heer ons helaas niet kon helpen, omdat de telefoon het stopcontact niet herkende, hebben we naar het waardevolle advies van Jérôme geluisterd en hebben we de telefoon eenvoudigweg via de computer gereset! En magie, de microfoon op mijn iPhone 7 werkt weer!!! Hartelijk dank voor uw vriendelijkheid en voor uw hulp!!!
(Vertaald) Geweldige klantenservice en reparatie.
Aangenaam en attent personeel.
Topservice
Welverdiende 5 sterren
Geweldige service! Ik dacht dat mijn iPhone kapot was, ik ging naar de technische dienst, binnen 5 minuten hadden ze mijn probleem opgelost (gewoon vuil in de oplaadconnector).
In 2 woorden: Bedankt CAMi!! Ik zal teruggaan.
Dit is de tweede keer dat ik zeer tevreden ben over de service van Cami:
De eerste keer ging het om het vervangen van de stroomkabel van mijn MacBook Pro: €0. Apple erkende de zwakke plek van de kabel en vergoedde de kosten voor het vervangen van het defecte onderdeel!
De tweede keer was het de kabel die mijn interne harde schijf verbond die kapot was. Opnieuw een terugkerend probleem, gratis vervangen en in minder dan een uur!
Bedankt voor deze uitstekende aftersalesservice.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
Na een bug in de update van mijn MacBook moest ik naar de CAMi-winkel en ik kan je verzekeren dat ik daar uitstekend werd ontvangen door de technische dienst. Ik kan ze echt aanbevelen als je problemen hebt. Nogmaals bedankt.
Pas op dat u niet op zaterdag om 12.20 uur gaat.
Ik wilde deze zaterdag om 12.22 uur een MacBook Pro Retina kopen. Twee verkopers lieten mij begrijpen dat het bijna tijd was om te eten. Geen probleem, ik ging ergens anders een Mac kopen. Echt teleurgesteld...
Tijdens een crash ging mijn MacBook Pro uit 2011 kapot door een probleem dat onder de verlengde garantie viel tot 31 december. Omdat mijn MacBook vóór die datum al was gediagnosticeerd en er niets was gevonden... kon ik gratis en uitzonderlijke ondersteuning van Apple krijgen. Mijn Mac werd de volgende dag weer opgehaald en werkte perfect. Dank aan de medewerker van de technische dienst van CAMi die bereid was om het proces te regelen!
(Vertaald) Voordat ik naar CAMi in Luik ging (via Apple Assistance), keek ik naar de opmerkingen die via deze pagina werden geplaatst en om eerlijk te zijn, was ik een beetje bang om mijn iMac daar achter te laten voor reparatie ...
Drie dagen later ben ik hier met een iMac die weer perfect werkt en dat alles voor 0€.
Ik ben erg blij mijn eigen mening te hebben gevormd en bedankt voor het welkom en de uitleg. :-)
Perfect!
Mijn computer wordt oud en begint traag te worden. Zeer duidelijke uitleg van de verschillende oplossingen.
Hier ben ik met een nieuwe harde schijf voor een meer dan redelijke prijs!
Mijn machine werkt als nieuw!
Bovendien begon mijn GSM-batterij erg oud te worden en deze was in slechts 2 uur vervangen!
Onberispelijke service. Nogmaals bedankt
Ondanks de pandemie doen de medewerkers van Lab9 hun best om klanten te informeren en te helpen. Hoewel ik niet tevreden ben met het beleid van Apple, ben ik zeer tevreden over deze onafhankelijke winkel. Dankjewel.
Ik heb al 3 van hun trainingen gevolgd en anderen zijn welkom :-)
Mijn iPhone 5 had last van een batterijprobleem. Ik ging naar Cami Services en 2 dagen later werd mijn kostbare iPhone gerepareerd. Geweldige service! Bedankt Cami!
Vriendelijke ontvangst, PERFECTE aftersalesservice, snelle reparaties, leencomputer is beter dan de machine die gerepareerd wordt.
Een echte aanrader!
Ik ben erg blij met je manier van lesgeven, je medeleven en de ontvangst in je winkel die ik aanbeveel
(Vertaald) Zeer professionele service, aangenaam welkom, snelle reparatie met offerte veel goedkoper dan andere erkende reparateurs in Luik.
Ik raad deze plek aan en ik zal terugkomen.
Nooit teleurgesteld, altijd goed ontvangen en goede ondersteuning! Een van de beste Apple aftersales-services die ik ooit heb meegemaakt. Top!
Snelle en probleemloze vervanging van mijn telefoon onder garantie, ook al heb ik hem niet bij hen gekocht. Zeer warm welkom ook.
Topservice! Mijn iPhone crashte tijdens de iOS 10-update. CAMi Service had hem binnen 15 minuten weer aan de praat, zonder dataverlies!
Ik kan het van harte aanbevelen!
Vanwege een productiefout moest mijn MacBook terug naar een reparatiewerkplaats. Bij een andere winkel duurde het 2 tot 3 weken voordat hij gerepareerd was. Hier duurde het 3 dagen en was de MacBook gerepareerd! WOW!
Uitstekende ontvangst. Goede informatie, deskundig personeel. Geen koopdruk. Geweldig, ik kom terug.
(Vertaald) Vriendelijk en bekwaam personeel, wat wil je nog meer?
Zeer goede ontdekking van deze winkel!
De meneer was heel gastvrij, heel vriendelijk en heel eerlijk (zet niet tot consumptie aan).
Ik adviseer, raad het aan aan de mensen om mij heen en zal terugkeren?
Mijn MacBook Pro startte niet meer op. Na een brand waren mijn twee andere apparaten onbruikbaar.
Apparaat donderdagochtend afgeleverd, offerte ontvangen om 13.00 uur (en conform mijn schatting), apparaat gerepareerd om 15.00 uur...
Dus ik ben meer dan tevreden en hoop op een zesde ster.
Ik raad het ten zeerste aan, zeer warm welkom, goed advies en een onberispelijke service! Ik weet nu waar ik mijn Apple-producten kan kopen..
Gewoon bedankt.
Kwaliteitsservice van deze geautoriseerde wederverkoper! Daar ga ik en nergens anders heen in geval van (zeldzame) problemen met Apple-apparaten...
Wij, mijn gezin, mijn man en ik, zijn meer dan tevreden over de Cami de LIEGE.
Het personeel is voorbeeldig! We zijn al jaren klant en daar komt voorlopig nog geen einde aan.
Zeer hartelijke ontvangst, aan de telefoon of persoonlijk, goed advies dat het verbruik niet aanmoedigt, zowel van de technieker als van de verkopers.
Eén woord om de service te omschrijven: perfect! Ondanks de mening van enkele chagrijnige mensen is de service net zo goed als de kwaliteit. Aarzel dan geen moment om langs te komen in de winkel!
(Vertaald) Een team van professionals tot uw dienst! Uiterst welwillend en vooral effectief!
zeer goede uitleg
alles is heel duidelijk en vloeiend
met dank aan meneer ;)
aan te bevelen!!
(Vertaald) Goede training en erg interessant
Welkom in de winkel
Zeer snelle (vervanging van een MacBook Pro-moederbord in minder dan 24 uur), behulpzame en vriendelijke verkoper. Dankjewel!
De eerste keer dat ik geen slechte verrassing heb gehad toen ik iets moest laten repareren, geweldige service, ik kreeg mijn gerepareerde apparaat binnen slechts 3 dagen terug, dankzij het hele team is het geweldig :)
Retina-scherm vervangen in drie dagen, wie kan dat overtreffen? Bovendien was het werk nauwkeurig en snel, en het personeel was bekwaam en vriendelijk.
(Vertaald) Perfecte service bedankt
Onberispelijke service!!! Het technische personeel is behulpzaam en competent!
Heel erg bedankt voor alles! Ik kan hun diensten van harte aanbevelen :)
Als Apple-gebruiker die het merk begin jaren 80 ontdekte en al jarenlang klant ben, kan ik de Cami-winkel in Luik alleen maar aanbevelen, zowel vanwege de competentie en professionaliteit van het personeel als vanwege de keuze aan accessoires die er worden aangeboden!
Ik ben erg tevreden met de ontvangst en de reparatie van mijn Macbook, die supersnel verliep!
Zeer goede attentheid en beschikbaarheid van het personeel dat ter plaatse werkt!
Goede ontvangst, bovendien geven de verkopers zeer goed advies en zijn ze attent.
Al perfect, twee reparaties bij hen thuis en super goed bediend. Vriendelijk personeel en snelle service.
Zeer prettige en vriendelijke medewerker, zeer snelle reparaties (4 werkdagen).
Topservice
Glimlachend maar zeer streng personeel
Ik ging daarheen voor een vriend
Mijn computer werkte niet meer. Ze hebben hem heel snel gerepareerd en een onberispelijke service verleend.
Uitstekende service, snel en efficiënt. Een MacBook-probleem was binnen een uur opgelost en dat voor een lage prijs.
Prettige service en tot nu toe geen problemen gehad 👍
Ik heb er een paar aankopen gedaan en was niet echt tevreden met de "Apple"-informatie die ze gaven. Ik hoop dat dat de afgelopen maanden is veranderd...
Snelle, onberispelijke en vriendelijke service. Gewoonweg perfect. (Voor een MacBook-reparatie)
Nogal kleine winkel, nogal lange wachttijd...
Het vervangen van de batterij van mijn iPhone werd professioneel, snel en efficiënt uitgevoerd. BEDANKT !
Geweldig, maar een beetje duur, maar bij Apple is de prijs de prijs.
Een uitzonderlijk welkom, ultrasnelle diagnose en probleemoplossing. Bedankt voor deze professionaliteit.
Topservice! Superbekwame mensen die luisteren naar onze wensen en behoeften! Hulde aan het team!
Ik heb altijd heel goed advies gekregen, de service is onberispelijk en het personeel is erg vriendelijk
(Vertaald) Met dank aan Giuseppe voor de geweldige training.
Uitstekende service (reparatie) - snelheid, beschikbaarheid, professionaliteit. De reparatie is vlot uitgevoerd.
(Vertaald) Telefonisch niet bereikbaar. Geen gemakkelijke toegang. Goede set Apple producten.
Heel interessant, heel duidelijk. Gebruiksvriendelijk bovendien. Dankjewel
Een team dat er alles aan doet om u tevreden te stellen!!! Ga ervoor!
Geen opmerkingen, ik heb geen reactie ontvangen op mijn e-mail. We moeten tijd aan tijd geven
Super ! 👍
Snelle en efficiënte service. Zeer mooie winkel en vriendelijk personeel.
Goede ontdekkingen
(Vertaald) Ik ben geen fan van Apple-producten, maar als je het nodig hebt, is het hier :)
(Vertaald) Personeel tot uw beschikking en heel erg bekwaam.
(Vertaald) Heel eerlijke winkel
Moeilijk om iemand te vinden als je gewoon iets wilt kopen, maar daarna is het oké.
(Vertaald) Ze zijn altijd aanwezig als ik een probleem had en altijd een oplossing voor mijn probleem gevonden
Vriendelijk en gastvrij personeel. Snelle en efficiënte service
(Vertaald) Top of the line, de enigen die service verlenen die naam waardig! En in de winkel zijn ze nog extra ook!
Super leuk
(Vertaald) Service en professionaliteit bovenaan! Meerdere meer dan positieve ervaringen!
(Vertaald) Compromisloze professionaliteit! Een snelle reactie aangepast aan elke situatie!
Good: first Apple reseller in Liege.
Bad: bad service
(Vertaald)
Goed: eerste Apple-wederverkoper in Luik.
Slecht: slechte service
(Vertaald) Te hoog personeelsverloop, al het andere oké
(Vertaald) Personeel attent en zeer aangenaam.
(Vertaald) Zoals altijd, onberispelijke service! 5 sterren verdiend.
Goed ontvangen, snelle en efficiënte reparatie
(Vertaald) vriendelijke en onberispelijke service
(Vertaald) Een geweldige ontvangst en zeer professionele service.
(Vertaald) Geweldige service, glimlachend en efficiënt personeel?
(Vertaald) Zeer goed ontvangen. Dankjewel
Vriendelijke ontvangst, snelle en efficiënte reparatie!
(Vertaald) Zeer goed advies
(Vertaald) U wordt efficiënt bediend
(Vertaald) Ontvangst en service nikkel niets om over te klagen
(Vertaald) Onvriendelijk personeel. Marktprijs
(Vertaald) Snelle en efficiënte competente vriendelijke service
(Vertaald) Mooie winkel en goed geïnformeerd
(Vertaald) Zeer serieuze en behulpzame persoon
(Vertaald) service aan de top! aanbevelen :-)
(Vertaald) Niet zo aardig
(Vertaald) BEVOEGD PERSONEEL
TB-service
(Vertaald) Behulpzaam
(Vertaald) Geweldige opleiding!
Keuze of maar een beetje traag
(Vertaald) Goed ontvangen
(Vertaald) Goed advies en goede service
(Vertaald) Snelle klantenservice
(Vertaald) Erg snel ! 👍🏻
(Vertaald) Zeer goede service
(Vertaald) sympathie
(Vertaald) Scherp, juist
(Vertaald) super leuk !!
Top !
(Vertaald)
Bovenkant !
(Vertaald) Bevredigend
(Vertaald) Ruim en aangenaam
Normal
(Vertaald)
Normaal
(Vertaald) Vriendelijk personeel
Voldoet aan de verwachtingen
contact
Foto's
Alle
Binnen
Street view en 360
Van eigenaar