Beoordelingen van Van Cauwenbergh / Myriam. (Tandarts) in Charleroi (Henegouwen).
Van Cauwenbergh / Myriam
Rue de Beaumont 46, 6030 Charleroi
Beschrijving
Informatie over Van Cauwenbergh / Myriam, een Tandarts in Charleroi (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Van Cauwenbergh / Myriam
Maandag
13:00–19:00
Dinsdag
13:00–19:00
Woensdag
13:00–19:00
Donderdag
13:00–19:00
Vrijdag
13:00–19:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Van Cauwenbergh / Myriam
nul ervaring, sinds nul reactie...
Ik heb op donderdag 18 februari contact opgenomen met deze persoon via het speciale formulier op hun website, maar zij hebben niet op mij gereageerd.
Ik heb op maandag 22 mei contact opgenomen met haar secretariaat (extern), die mij vertelde dat er een briefje was geplaatst en dat zij mij terug zou bellen, dit heeft zij niet gedaan.
Ik heb op dinsdag de 23e opnieuw contact opgenomen met het secretariaat (extern, opnieuw), dat mij verzekerde dat mijn bericht van de 22e was verzonden en dat er een nieuwe herinnering zou worden verzonden, en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Het is woensdag de 24e, ik heb nog steeds pijn, en ook al betekent dit nog wat langer wachten, ik heb een afspraak gemaakt bij een andere tandarts.
Als je haast hebt, kijk dan ergens anders.
edit: omdat ik niet op een antwoord kan reageren, zal ik mijn mening aanpassen
Ik heb contact opgenomen met uw secretariaat omdat ik geen reactie per e-mail had ontvangen, ik had donderdag 18 uur rond 17.00 uur eerst contact met u opgenomen via het formulier op uw website, ik had donderdag geen reactie ontvangen (het was echter vrij laat) en vrijdag ook niet, aangezien u in het weekend gesloten bent, heb ik tot maandag gewacht om opnieuw telefonisch contact met u op te nemen.
Ik legde degene die ik aan de telefoon sprak uit dat het nog dringend was, maar dat ik voordat ik een afspraak maakte graag een idee had gehad van de prijzen, aangezien het financieel aan het eind van de maand wel ingewikkeld was om een spoedafspraak te maken, de prijzen niet kennend, desnoods had ik begin maart een afspraak gemaakt, afhankelijk van de prijzen en mijn middelen.
Gezien de notitie van het secretariaat is dit deel onderweg verloren gegaan, omdat het secretariaat alleen rekening heeft gehouden met het tariefgedeelte van mijn oproep. Ik houd u hiervoor niet verantwoordelijk. en op zichzelf heeft het secretariaat uiteindelijk alleen maar gedaan wat ik vroeg, om mij zeker op de hoogte te stellen voordat een afspraak werd gemaakt, ook al vereiste de situatie een dringende reactie en had ik de telefoon op de hoogte gebracht.
Ik kan ook begrijpen dat u geen tijd heeft gehad om voor een eenvoudige prijs opnieuw contact met mij op te nemen, dat u uw patiënten al heeft en dat u ook veel noodgevallen afhandelt.
Ik dank u nog steeds dat u de tijd heeft genomen om op mijn mening te reageren.
(Vertaald) Perfecte communicatie evenals de geboden zorg.
contact
Foto's
Alle
Street view en 360
Van eigenaar