Beoordelingen van One-net. (Schoonmaakbedrijf) in Halle (Vlaams-Brabant).
Fonteinstraat 39, 1640 Sint-Genesius-Rode, België
Beschrijving
Informatie over One-net, een Schoonmaakbedrijf in Halle (Vlaams-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van One-net
Maandag
09:00–18:00
Dinsdag
09:00–18:00
Woensdag
09:00–18:00
Donderdag
09:00–18:00
Vrijdag
09:00–18:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van One-net
o. n.
(Vertaald) Geachte mevrouw Laurence Nuttin, met grote verbazing vernemen wij uw mening over het bureau. U bent sinds april 2018 klant van het bureau met een vaste dienst huishoudelijke hulp en vervanging. Het bureau doet zijn best om de vervanging tijdens de vakantieperiode te regelen, maar kan niet garanderen dat aan alle verzoeken wordt voldaan. klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!
B. L.
(Vertaald) Na 1 eerste ervaring van enkele jaren met Bareye, Top of the Top, geen probleem, ik werd op een nieuwe catastrofale huishoudster gezet, die echt niet wilde werken denk ik en die ook een leugenaar was bij het lezen van het antwoord op mijn negatieve post over haar werk: 5 overhemden zijn geen 15 of 16 overhemden en de T-shirts (5) zaten opgevouwen in een bak, maar zij het... Misschien vergeet ze de koffie die ik haar schonk en was het niet eens om haar wakker te maken ...😉
Het is jammer dat we niet genoeg luisteren naar feedback van klanten zonder de woorden van het gestuurde personeel in twijfel te trekken, maar het zij zo!
Vandaag heb ik een nieuwe dame ontvangen, Natalia, ze is echt perfect 🥇 en nogmaals bedankt aan de enige responsiviteit van Natasha van One-Net die het probleem kon begrijpen, wat niet het geval was voor een van zijn collega's die me had geadviseerd om een ander bureau te zoeken naar aanleiding van mijn ontevredenheid....
N. L.
(Vertaald) Geachte heer Bruno Leleu
Na het lezen van uw mening zijn wij tot onze grote verbazing erg geschrokken van uw opmerkingen over onze huishoudsters. Ik zal je antwoorden en dingen in context plaatsen.
1. Wij zijn een dienstenchequebedrijf dat al 12 jaar bestaat en waarin alle huishoudsters over het algemeen minstens 8 tot 10 jaar ervaring hebben.
2. Onze huishoudster die binnen 3 uur bij je thuis kwam moest strijken, wat als volgt ging:
a) 15 of 16 overhemden.
b) shirts voor uw zoon om te vouwen.
c) poloshirts en t-shirts die in Aldi- of Carrefour-bakken lagen (dus heel erg verkreukeld).
d) je eerste strijkijzer je wist niet hoe je moest strijken omdat het water lekte.
e) je tweede strijkijzer had helemaal geen stoom, daarom was de wachttijd en verspiltijd behoorlijk lang.
Na al het strijken
Ze moest alle was weer op zijn plek leggen (in een huis met 3 verdiepingen kost dat nogal wat tijd.
f) ze moest tenslotte nog de trap schoonmaken.
Onze huishoudsters zijn van zeer goede wil, maar als je een beetje nadenkt over dit alles in 3 uur tijd ONMOGELIJK.
Wat betreft de vervanging voor de volgende week op 28-09-2020 hebben we contact opgenomen met uw vrouw die ons vertelde dat ze in het buitenland was (meer precies in Moskou) en die ons vroeg contact met u op te nemen, iets wat we hebben gedaan, maar helaas heeft u NOOIT veel van onze antwoorden beantwoord oproepen.
Hier wordt in detail uitgelegd, geachte heer, uw opmerking die naar onze mening niet nodig is.
S. M.
(Vertaald) 1. makkelijk contact (via e-mail, antwoord binnen het uur, zelfs op zaterdagavond)
2. professionele en punctuele dame
3. vervanging nodig? Ze is 40 minuten later :)
ik raad aan
B. d. V.
(Vertaald) Het personeel is supervriendelijk erg gastvrij
S. G.
(Vertaald) Stevig. Geen reactie bij het versturen van een e-mail.
J. D.