Beoordelingen van European School of Brussels IV (Laeken). (School) in Brussel (Brussel).
European School of Brussels IV (Laeken)
Sint-Annadreef 86, 1020 Brussel, België
Beschrijving
Informatie over European School of Brussels IV (Laeken), een School in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van European School of Brussels IV (Laeken)
Maandag
07:50–16:00
Dinsdag
07:50–16:00
Woensdag
07:50–16:00
Donderdag
07:50–16:00
Vrijdag
07:50–16:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van European School of Brussels IV (Laeken)
K. W.
In all its pretty good, just don't sign up for cantine. Its disgusting. the teachers and classes are pretty good, the teachers are a bit strict and i think they can make it a little bit joyful.
(Vertaald)
Al met al is het best goed, schrijf je gewoon niet in voor kantine. Het is walgelijk. de leraren en klassen zijn redelijk goed, de leraren zijn een beetje streng en ik denk dat ze het een beetje vrolijk kunnen maken.
s.
It's okay but Vandendurpel and Jennekens gave me the worst year of my life, trauma and depression. Shout-out to mevrouw de Roeck, meneer Gebbink and meneer Smet, they were very good teachers and I loved them. The canteen food is not very good but the staff are nice most of the time
(Vertaald)
Het is oké, maar Vandendurpel en Jennekens bezorgden me het slechtste jaar van mijn leven, trauma en depressie. Shout-out naar mevrouw de Roeck, meneer Gebbink en meneer Smet, het waren hele goede leraren en ik hield van ze. Het eten in de kantine is niet erg goed, maar het personeel is meestal aardig?
A. 0.
(Vertaald) Zeer goede leraar in het algemeen en goede infrastructuur, een school die echt goed zou zijn zonder het volledig tirannieke management. Personeelsleden worden zonder reden ontslagen, terwijl de leraren die klachten ontvangen blijven, de regeling in het secundair lijkt te zijn gemaakt voor kleuterklassen omdat het infantiliserend is en geen vertrouwen heeft, er wordt niet geluisterd naar meningen van studenten, inclusief die van de afgevaardigden, en er is over het algemeen een groot gebrek aan initiatief en het nemen van risico's van de kant van het management, dat het minimum lijkt te doen. Dit is niet per se een 'people-in-charge'-probleem, maar een structureel probleem dat voortkomt uit achterlijke ideologieën over onderwijs en op een schaal die veel te groot is om significant te veranderen. De studenten worden nooit aangemoedigd om initiatieven te nemen en hun onafhankelijkheid, wat betekent dat deze school kinderen naar voren brengt die cursussen hebben gevolgd in plaats van verantwoordelijke burgers van de Europese Unie. Deze school zou pedagogisch een voorbeeld moeten zijn, maar is eigenlijk gewoon een goede school zonder grote toevoegingen die bijzonder de moeite waard zijn.
V. B.
Excellent school! Even though many kids, there is individual attention for each child. Kids with learning difficulties are accompanied. Teachers are approachable and always available to talk to the parents. Nice European teaching projects. My child joined in secondary and learnt fluent English (second language) in two years. I highly recommend this school.
(Vertaald)
Uitstekende leerschool! Ook al zijn er veel kinderen, er is individuele aandacht voor elk kind. Kinderen met leerproblemen worden begeleid. De leerkrachten zijn benaderbaar en altijd beschikbaar om met de ouders te praten. Leuke Europese onderwijsprojecten. Mijn kind ging naar het secundair en leerde vloeiend Engels (tweede taal) in twee jaar. Ik raad deze school ten zeerste aan.
R. P.
teachers are mostly ok, dont sign uo for the canteen and the infrastructure is nice, but as any average child, i hate going there
(Vertaald)
leraren zijn meestal oké, teken niet voor de kantine en de infrastructuur is goed, maar zoals elk gemiddeld kind haat ik het om daarheen te gaan
r.
I just like the school
(Vertaald)
Ik vind de school gewoon leuk
a. s.
(Vertaald) Een uitstekende onderwijsinstelling, met veel veiligheid en kwaliteit in het lesgeven
M. H.
Huge school, and equipped with all the needed equipment
(Vertaald)
Enorme school, en uitgerust met alle benodigde apparatuur
E. A. H. G.
(Vertaald) zo, je weet dat ik de eerste was die het baccalaureaat ontving daar bovendien ging ik platina op de League of Legends op hetzelfde moment als mijn tests, dus niet het niveau
J. P.
It's mid. Very mid.
(Vertaald)
Het is midden. Heel midden.
A.
A very good school, I would recommend it for kids who leave in the international environment of Brussels Institutions.
Very good for languages but also pushing the kids toward independence and open thinking.
Beautiful setting in Laeken.
(Vertaald)
Een zeer goede school, ik zou het aanraden voor kinderen die vertrekken in de internationale omgeving van Brusselse instellingen.
Zeer goed voor talen, maar ook om de kinderen naar onafhankelijkheid en open denken te duwen.
Mooie omgeving in Laken.
M. C.
Very good school for languages.
The system for maths and others subjects is very boring because actually this school would like increment you for learn new languages.
but for my experience, is a really good school.
It is modern, more building, a lot of people comes from everywhere.
(Vertaald)
Zeer goede school voor talen.
Het systeem voor wiskunde en andere vakken is erg saai, want eigenlijk wil deze school je opwaarderen voor het leren van nieuwe talen.
maar voor mijn ervaring is het echt een goede school.
Het is modern, meer gebouwd, veel mensen komen overal vandaan.
T. A.
Focused on languages having probably less time for content? Very motivated parents with similar comfortable social background deeply involved in daily school business.
Maybe the contrary concept of Steiner, Freneit or Montessori.
(Vertaald)
Gericht op talen die waarschijnlijk minder tijd hebben voor inhoud? Zeer gemotiveerde ouders met een vergelijkbare comfortabele sociale achtergrond die nauw betrokken zijn bij de dagelijkse schoolactiviteiten.
Misschien het tegenovergestelde concept van Steiner, Freneit of Montessori.
O. T.
(Vertaald) Mooie gerestaureerde gebouwen, prachtige school met geweldige leraren van top EU-scholen. De kinderen hebben een beter taalniveau dan op andere scholen in Brussel en spreken het enkele min 3. Er zijn ook geweldige buitenschoolse activiteiten, met name de verrassingsbox in het Frans (knutselen, ecologische tandpasta maken, theater, wetenschappelijke workshops), een zeer interessante mix van activiteiten, kinderen zijn er dol op. Sportieve activiteiten zoals Judo, erg populair.
N. J.
(Vertaald) Vriendelijk en veilig maar veroorzaakt wel wat files.
3. o.
(Vertaald) Het zijn de beste scholen op aarde
A. H.
(Vertaald) Het is een heel goede leerschool
A. T.
bring back the vending machines
(Vertaald)
breng de automaten terug
A. M.
Great 👍
(Vertaald)
Geweldig 👍 …
M. B.
(Vertaald) De talen die we leren
S. t.
(Vertaald) Akkoord
J. C. D.
proud of my school !
(Vertaald)
trots op mijn school!
S. S.
(Vertaald) Succesvol architectonisch huwelijk.
S. G.
M. S.
I. S.
J. V.
S.