Beoordelingen van ARC. (Mobiele-Telefoonwinkel) in Brussel (Brussel).
H. Dom. Saviolaan 8, 1700 Dilbeek, België
Beschrijving
Informatie over ARC, een Mobiele-telefoonwinkel in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van ARC
Maandag
09:00–17:00
Dinsdag
09:00–17:00
Woensdag
09:00–17:00
Donderdag
09:00–17:00
Vrijdag
09:00–17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van ARC
H. W.
Vandaag op afspraak om 11.00 u. langs geweest.
iPad Pro 2022, nog geen 2 maand oud, wou niet meer opstarten.
Op 10 minuten hersteld.
Ben zeer tevreden
V. V. E.
Ik ben op redelijk wat problemen gestoten met mijn Macbook. Het ARC team luisterde zeer goed naar alles wat er mis was en ondernam de juiste acties voor mij. Ze waren steeds heel responsief, zo wel via mail, als telefonisch. Ik hoop dat ik het niet snel opnieuw zal nodig hebben, maar de dag dat er nog iets misloopt met één van mijn apple producten weet ik al wie ik zal consulteren, bedankt voor de hulp!
A. D. G.
Mijn Beats studio 3 wireless in het mat zwart maakte een krakend geluid aan de plastic van de rechter oorschelp. Dit was normaal volgens van den borre waar ik mijn koptelefoon gekocht heb. Ik vond dit niet kunnen voor zo een dure koptelefoon en bij Apple hebben ze mij aangeraden om eens bij een van hun service punten langs te gaan. Ik ben dan bij ARC langs gegaan en ze hebben hem meteen opgestuurd. Een paar dagen later kreeg ik al een mail dat mijn koptelefoon klaar lag om op te halen. Mijn koptelefoon was omgeruild en het probleem was opgelost. Zeer snelle en goede service.
S. V. H.
Als je een Apple reparateur zoekt die klaar staat voor zijn klanten, dan ben je aan het juiste adres! De service die deze firma biedt is onbeschrijfelijk. Ik belde gisteren middag of ik mijn vrouw haar gsm mocht binnen brengen voor een reparatie aan de batterij (Iphone 6s). Ik mocht direct komen, en de ingreep was klaar terwijl ik wachte. Dit doen voor een nieuwe klant. Petje af!!! Thanks ARC voor jullie top service! Zeker tot ziens!!!
R. d.
Zeker 5 sterren waart!
Ik raad Arc zeker aan, ze waren heel vriendelijk en altijd bereikbaar.
Moest mijn macbook pro laten herstellen door vloeistof schade en dat hebben ze perfect gedaan. De macbook was op 1,5 week gemaakt en terug heel goed beschermd opgestuurd.
Top gedaan Arc!
S. A.
Klantendienst: +++++
Service: +++++
Reparatie: +++++
Aanrader! Betere service dan de officiële Apple store van Brussel. Goed gelegen, genoeg (gratis) parking!
R. H.
Op afspraak batterij iPhone laten vervangen.
Alleen voor Apple producten.
Heel goed verlopen, betaling met Bancontact.
l. m.
Voor een wasje 👍 …
I. H. (. I. -. P.
Redelijk lange wachtrij om binnen te gaan. Eens binnen zeer vriendelijke bediening, to the point en snel.
E. P.
Binnen het half uur batterij vervangen. Supersnel.
M. D.
Zeer goede en zeer snelle service !
S. V. d. L.
Super snelle service!
F. P.
Vriendelijke service
P. B.
Snelle en professionele service
C. S.
Super, fast and friendly. Didn’t even charge me as it was something simple. Speaks perfect English
(Vertaald)
Super, snel en vriendelijk. Heeft me niet eens in rekening gebracht omdat het iets eenvoudigs was. Spreekt perfect Engels
M. R.
(Vertaald) De technische dienst op zich is goed: snel en efficiënt.
De dame bij de receptie, de enige persoon met wie u contact zult hebben, is koud, onverschillig, niet-commercieel en mist kennis over Apple en hun producten. Het is jammer, het bederft het imago van het goede werk van de technici. Wat betreft de prijzen ... nou, dit zijn de Apple-prijzen, neem ik aan (933 € om het scherm van een Mac Pro 15 "te veranderen, en onmogelijk om met Mastercard te betalen ... wat niet is gespecificeerd in de e-mail om je op te halen) product!). Vervang uw receptioniste en het etablissement zou veel + tevreden klanten moeten hebben;)
P. H.
(Vertaald) Zeer goede ervaring voor mij, op mijn MacBook Pro. Na een waardeloze reparatie bij Apple Center Toison d'Or (vergeten wifi-antenne opnieuw aan te sluiten bij het opnieuw monteren van het chassis), hebben ze dit ter plaatse gratis verholpen, terwijl het niet hun verantwoordelijkheid was. Nogmaals bedankt !
j. b.
Professional and on time service. They do the job with a good end-result. However, hidden cost when it comes to the back up of the data of your laptop. They send you a mail 3days before returning the laptop asking 150€ to save your data even if your laptop is under warranty. This was not communicated initially.
(Vertaald)
Professionele en op tijd service. Ze doen het werk met een goed eindresultaat. Echter, verborgen kosten als het gaat om de back-up van de gegevens van uw laptop. Ze sturen je een e-mail 3 dagen voordat je de laptop terugstuurt en vragen 150 € om je gegevens op te slaan, zelfs als je laptop nog onder de garantie valt. Dit was in eerste instantie niet gecommuniceerd.
d. g.
(Vertaald) Heel professioneel. Snel. Effectief.
Ik had een MacBook Pro 3 jaar oud met bloedige scherm.
Ze controleerde het en keerde terug naar de garantie.
In 2 dagen werd het hersteld ondanks de opsluiting na COVID 19.
Gratis.
Dankjewel
A. H.
(Vertaald) Repareerde het toetsenbord en het trackpad van mijn Mac Book Pro bij het eerste bezoek, nog geen half uur. Redelijke prijs, super efficiënt. Ik had geprobeerd contact op te nemen met alle reparateurs in Brussel (ik woon dichter bij Brussel), niemand antwoordde, het was een hel. Hier beantwoorden ze de telefoon, begroeten ze klanten goed en repareren ze efficiënt. Ik raad ten zeerste aan!
F. R.
(Vertaald) Ik kwam een beetje uit wanhoop naar ARC.
Na een groot weergaveprobleem op een anderhalf jaar oude MacBook pro, gaf de Apple Store in Brussel me een schatting van € 1000 voor de vervanging van het moederbord en de topkoffer. (Na aankoop van het toestel met btw-nummer, geen 2 jaar garantie...)
Na meerdere klachten bij Apple geen andere oplossing dan betalen...
Andere reparateurs hebben bevestigd dat ik mijn moederbord moet vervangen en via Apple moet gaan.
Gisteren ging ik, enigszins toevallig, naar ARC in Dilbeek. In minder dan twee minuten is de diagnose gesteld. Het scherm en de topcase zijn aan vervanging toe. Voor deze twee onderdelen geldt een verlengde garantie voor mijn apparaat, die niet is gemeld via de Apple Store of door een van de vele mensen van het Apple-callcenter die ik online had.
Kortom... Vanmiddag telefoontje: het scherm en de topcase zijn vervangen en het toestel werkt perfect.
Reparatietijd: 24u
Factuurbedrag: 0€
10/10 voor klantcontact en communicatie. (Zeker voor een Waal in Dilbeek ;) (humor))
V. H.
Since 2009, we worked with various Apple repair centers in Europe. ARC is always perfect, very fast (max 4 days). And, when there is an emergency, the High Priority service (admittedly for a fee) makes it possible to recover a machine, even on some major interventions, in 24 hours (!). Mr. de Roover and his team are often very knowledgeable about technical and administrative procedures.
(Vertaald)
Sinds 2009 werken we samen met verschillende Apple reparatiecentra in Europa. ARC is altijd perfect, zeer snel (max. 4 dagen). En in geval van nood maakt de High Priority-service (weliswaar tegen betaling) het mogelijk om een machine, zelfs bij enkele grote ingrepen, binnen 24 uur (!) te herstellen. De heer de Roover en zijn team zijn vaak zeer goed geïnformeerd over technische en administratieve procedures.
I. D.
Best Apple Repair Center -in Belgium-. Period. (hence their name)
Have used it several times since 2000 and will never go elsewhere: fast, honest and working with Apple Warranty, so no unexpected extra costs.
(Vertaald)
Beste Apple Repair Center -in België-. Periode. (vandaar hun naam)
Sinds 2000 meerdere keren gebruikt en ga nooit meer ergens anders heen: snel, eerlijk en werkend met Apple Garantie, dus geen onverwachte extra kosten.
C. C.
Excellent service. They replaced the topcase and battery of my MacBook in a morning. In other Apple services that I tried they said me to keep the computer there and wait for 10 days.
(Vertaald)
Uitstekende service. Ze hebben in een ochtend de topkoffer en batterij van mijn MacBook vervangen. Bij andere Apple-services die ik probeerde, zeiden ze dat ik de computer daar moest houden en 10 dagen moest wachten.
F.
It was only place to replace my battery! Cost little bit more than 29 but still really nice! It takes 35 minutes! I m glad for the service. For sure i will come back
(Vertaald)
Het was de enige plek om mijn batterij te vervangen! Kost iets meer dan 29 maar nog steeds erg leuk! Het duurt 35 minuten! Ik ben blij voor de service. Ik zal zeker terugkomen?
L. B.
I had to replace a battery of my iPhone 6. ACR was the nearest location offered by Apple service finder. The battery was replaced within 40 minutes. The stuff was very friendly.
(Vertaald)
Ik moest een batterij van mijn iPhone 6 vervangen. ACR was de dichtstbijzijnde locatie die werd aangeboden door Apple Service Finder. De batterij was binnen 40 minuten vervangen. Het spul was erg vriendelijk.
M. D.
Great and friendly Service. Easy process for drop off, follow up and pick up. Got back my MacBook repaired and tested.
(Vertaald)
Geweldige en vriendelijke bediening. Eenvoudig proces voor inleveren, opvolgen en ophalen. Ik heb mijn MacBook gerepareerd en getest terug gekregen.
K. C.
Excellent service for Apple products. Not too easy to locate but worth your while. Price is what Apple prices are but you are sure about a repair
(Vertaald)
Uitstekende service voor Apple producten. Niet al te gemakkelijk te vinden, maar de moeite waard. Prijs is wat Apple prijzen zijn maar je bent zeker van een reparatie
J. J.
Good service, at least one clerk speaks English, French as well as Dutch. Nice clean office and small waiting area.
(Vertaald)
Goede service, minstens één bediende spreekt zowel Engels, Frans als Nederlands. Mooi schoon kantoor en kleine wachtruimte.
T. G.
They have very good technical service however at the desk you feel more like a number then a customer.
(Vertaald)
Ze hebben een zeer goede technische service, maar aan de balie voel je je meer een nummer dan een klant.
B. P.
I had some troubles with my computer before. Thank you so much for fixing all the problems. My computer is running so much better now. Very quick and professional service.
(Vertaald)
Ik had eerder wat problemen met mijn computer. Heel erg bedankt voor het oplossen van alle problemen. Mijn computer werkt nu zoveel beter. Zeer snelle en professionele service.
V. V.
(Vertaald) Geweldig welkom! Zij aarzelen niet om de concurrentie te adviseren als uw situatie zich daartoe leent! Juich! En veel geluk voor de toekomst!
T. I.
(Vertaald) Snelle en efficiënte service, erg leuk. Twee reparaties al, een veilig en eerlijk adres.
M. M.
(Vertaald) Gratis parkeren; meet corona 1 persoon in de winkel.
E. d. B.
(Vertaald) Charmant onthaal + snelle service = top!
L. B.
Super friendly staff. Well organized in terms of covid. Kudos!
(Vertaald)
Super vriendelijk personeel. Goed georganiseerd in termen van covid. Een pluim!
C. C.
(Vertaald) Charmant personeel .... zeer goed computeradvies .... scherm en telefoonreparatiestation .... om te adviseren
G.
Great Staff perfect service, strongly recommended.
(Vertaald)
Geweldig personeel perfecte service, sterk aanbevolen.
R. 4.
(Vertaald) Kwaliteitsservice... Snel... alles lijkt in orde...
Y. P.
(Vertaald) Goede ontvangst, duidelijk in hun uitleg
h.
Expensif
(Vertaald)
Duur
J. V.
great computer support
(Vertaald)
geweldige computerondersteuning
D. D.
J. V. B.
N. S.
V. D. T.
D. H.
M. M.
h. l. I.
C. V. H.