Beoordelingen van Vaillant. (HVAC-Installateur) in Halle (Vlaams-Brabant).
Vaillant
Golden Hopestraat 15, 1620 Drogenbos, België
Beschrijving
Informatie over Vaillant, een HVAC-installateur in Halle (Vlaams-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Vaillant
Maandag
08:15–17:00
Dinsdag
08:15–17:00
Woensdag
08:15–17:00
Donderdag
08:15–17:00
Vrijdag
08:15–14:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Vaillant
G. M.
Voor de derde X onderhoud ad ketel laten uitvoeren op 6 jaar tijd. Steeds goede contacten gehad tot afspraken EN tot afspraken gemakkelijk te verzetten. Met altijd bekwame én vriendelijke loodgieters die deze werken zijn komen uitvoeren. Je wordt per sms of mail goed bericht vd afspraken. En loopt er iets mis hiertoe, is er bereikbaarheid en goede oplossing tot eindresultaat. Hier kunnen nog vele firma's uit leren.
Dank je tot de goede kwaliteit en dienstbaarheid. Top.
R. V. B.
Mijn vaste onderhoudsman warmwaterketel kon een te vernieuwen stuk niet los krijgen. Hij heeft ongeveer 3uur geprobeerd wegens verroest bevestigingsstuk pomphuis? onmogelijk te verwijderen, zag ik met eigen ogen.
Ten einde raad heeft hij uiteindelijk de hulp moeten inroepen van specialist Vaillant met snel en deskundig resultaat.
Hiervoor dank!
K. D. G.
Prachtige accommodatie, zowel in Heusden als in Drogenbos. Zeer warm en professioneel ontvangen met verzorgd middagmaal, geen broodje zoals gewoonlijk bij opleidingen. Op ideale momenten ern pauze ingelast. Als dan de opleiding zelf nog eens interessant blijkt te zijn, dan zijn die 5 sterren oververdiend !
r. d. c.
Correcte afspraken, beleefde en snelle interventie van de technieker en belangrijk zelfs na twee jaar geen kosten.
R. F.
Vaillant gasketel ecotec Exlusive met de co2-sensor ben ik minder tevreden over, want die blijft maar stukgaan. Blijkbaar bestaat er al een nieuwere versie van deze ketel, zonder co2-sensor. Dus, voor de ketel zelf (en enkel deze ketel omdat deze dus als enige een co2-sensor bevat) ben ik minder tevreden (5/10).
Maar, de service, het helpdesk-team en de installateurs die langs zijn gekomen voor de reparatie zijn stuk voor stuk erg, erg fijne mensen. Snel in hun antwoorden via mail, opvolging via mail of telefonisch. Gezien de situatie met de co2-sensor zijn ze erg begripvol en trachten telkens héél kort op de bal een interventie in te plannen. Dus daar heb ik enkel maar goede ervaringen mee (maar toch, als ik zou mogen kiezen. Beste Vaillant ... graag mijn toestel vervangen door het nieuwer model ZONDER co2-sensor aub ;-)
P. V. H.
Wij hebben vorige donderdag een technieker laten komen van Vaillant en zijn zeker tevreden .
op: Service, stiptheid, vriendelijkheid, duidelijke uitleg en bekwaamheid .
D. v. d. W.
Betreft 2 jaarlijks onderhoudscontract.
Zeer tevreden over vakbekwaamheid van techniekers.
Ondanks het feit dat de heren soms onder tijdsdruk staan proberen zij buiten het reguliere onderhoud ook nog de vragen van de klant te beantwoorden en indien nodig de juiste actie voor eventueel verdere controles, door de klant zelf uit te voeren, te adviseren en duidelijk uit te leggen.
D. V.
Gebeld voor herstelling aan Vaillant toestel, vriendelijk en vlug geholpen met afspraak, de afspraak werd daarna zelfs nog met 3 dagen ingekort . Technieker liet op tijd weten dat hij de dag van afspraak onderweg was, deze was heel vriendelijk, goed op de hoogte en goede kennis van het toestel. Hebben goede uitleg gekregen over alles en wat we konden doen om zo weinig mogelijk problemen te krijgen of ze te vermijden. Echt TOP SERVICE van start tot einde en aan een goede prijs. Bedankt Vaillant team doe verder .
S. D.
Van het eerste telefonische contact tot het nazicht verliep alles vlekkeloos. Zeer leuke ervaring, iets wat de dag van vandaag niet meer zo vanzelfsprekend is
K. L.
Deskundigheid, communicatief, vriendelijk, flexibel en efficiënte aanpak voorgesteld voor probleem op te lossen. Gevoel dat ze begaan zijn met jouw probleem, zeer constructief!.
D. C.
Ik ben al jaren klant bij Vaillant. Ik waardeer de stiptheid en kwaliteit van het onderhoud en de pechverhelping. De technieker geeft uitgebreid uitleg en tips voor goed en veilig gebruik van de installatie. Ik raad Vaillant zeker aan
D. M.
zeer vriendelijke technieker en kwestie van techniek top en top wegens afspraak
p. s.
Correcte afspraken, uitleg over bijkomende dienst. Vakkundig en proper werk
W. N.
Over de technieker geen kwaad woord. Maar het vastleggen en nakomen van gemaakte afspraak is beneden alle peil: 48u en 24u op voorhand ontvingen we mail en sms (we = 4 wooneenheden). Toch daagde er niemand op: zonder enige kennisgeving zomaar de afspraak verplaatst, waardoor vier gezinnen nodeloos een ruimte vrij makten en 12u nutteloos aanwezig bleven zonder reden. De mail aan complaints blijft onbeantwoord: dus DIT ASPECT VAN DE SERVICE IS BENEDEN ALLE PEIL.
J. V.
Sinds 25 jaar klant van Vaillant producten en tot op heden altijd kwaliteit bekomen
Service snel en degelijk opgeleide mensen.
P. B.
Hij verstrekte ons eenzijdige duidelijke informatie over de veranderingen in de gasmarkt en welke invloed dit voor onze condensatie ketel zou hebben. We zijn eens te meer tevreden van het merk Vaillant en de 98,6% rendement zelfs na 19 jaar jonge ketel. Beleefde technieker, hij mag binnen twee jaar zeker terug komen.
Groeten Patrick
n. M.
Bij mijn onderhoud van de ketel waren er problemen bij het opstarten na een onderhoud de technieker(geen van valiant) kon hem niet aan de praat krijgen hij vervangende onderdelen die niet nodig waren en het lukte nog niet totdat hij een naar valiant belde en voor het probleem ,die het oploste, ik heb besloten om een onderhoud Kontakt te nemen bij valiant de persoon die het geeft een herstelt kende zijn werk zeer goed(valiant) ben een tevreden klant.
K. V. d. V.
Positief: bij een defecte boiler (foutmelding F28) kon Vaillant de dag zelf (op een zaterdag) ter plaatse komen om in de winterperiode verwarming en warm water te voorzien.
Negatief: hoewel nagenoeg iedereen in ons appartementsgebouw (138 units) problemen heeft ondervonden met foutmelding F28 aan de ketel van Vaillant, waarbij een onderdeel van het ontstekingsmechanisme vervangen moet worden, probeerde de technieker me toch een rekening aan te smeren. Toen ik hem erop wees dat dit probleem onder garantie valt en dat ik op de hoogte was van het feit dat de andere bewoners van het gebouw niets betaald hadden, was de rekening plots gedaald naar €0. Jammer dat de technieker toch geprobeerd heeft om ten onrechte geld af te troggelen.
D. H.
Zeer vriendelijke technieker, net werk geleverd .vooraf gecontacteerd wanneer hij zou komen .we hadden onverwacht een vervangstuk nodig en die had de technieker ook mee .
R. D. C.
Vriendelijk en behulpzaam is het nazicht uitgevoerd van de warmtepomp installatie, alles is uitgemeten tot op het dak waar de ventilator staat
Technieker heeft de tijd genomen om uitleg en tips te delen, zonder drukte of tijdslimiet
M. V. K.
Ik had een vraag om hulp deze ochtend, wou wat technische info over een error code.
Werd uitstekend geholpen door de zeer vriendelijke jonge medewerker.
Was hulp die je wil horen als Vaillant klant en geen doorverwijzing naar websites of installateurs. Verder ook heel eerlijk over wat een Vaillant hersteller wel dan niet kan maken als je een probleem hebt.
Bedankt!
H. P.
Goede service, vriendelijke, nemen echt de tijd om dingen uit te leggen.
c. j.
Zeer vriendelijke technieker. 2 uur na zijn interventie was het toestel toch nog niet correct (bleek achteraf een verkeerde instelling van de temperatuur) maar hij is binnen onafzienbare tijd terug langs geweest om het op te lossen. Bedankt Yoni !
L. e. I. A.
Vriendelijk, goede uitleg. Snel geholpen. En had veel kennis van zaken. Danku
V. D. R.
Super vriendelijk en proficioneel en heel goede uitleg gekregen 👍🏻 …
R. R.
Technieker had de nodige kennis van alle instellingen 👍 …
t. v. k.
Professionaliteit en vakmanschap op correcte wijze zoals het hoort! Bedankt 👍.we zijn zéér tevreden. …
M. G.
Wij hebben na telefonisch contact met zeer vriendelijk dame, nog dezelfde dag een arbeider aan huis gehad .
Deze man was zeer professioneel en vriendelijk .
En heeft het probleem ook opgelost .
j. l.
Heel blij dat de technieker is langs geweest. Heel vriendelijk en uitleg gegeven over de ketel. Zo weet ik nu waarvoor al die knopjes dienen. Lekker warm hier nu zonder rare geluiden. ☺️ Heel blij.😄 …
A. S.
Probleem opgelost. Verwarming is hersteld door bronglycol bij te vullen.
Echter geen sms bericht ontvangen om afspraak te specificeren.
L. D. W.
Tevreden klant. Ondanks de Corona-crisis en de toch wel onveilige
omstandigheden kwam een werknemer voorbij om mijn boiler te herstellen waarvoor dank.
Proficiat dan ook voor Vaillant maar vooral voor de werknemer.
R. V. D.
Chauffage viel uit tijdens het weekend. Heel hulpvaardige dame aan de lijn gehad die technieker regelde. Uiteindelijk niet nodig gehad maar de dame had zich echt uitgesloofd om mij te helpen wat op zich al 5sterren waard is.
L. H.
Uitstekende service, op tijd, efficiënt, communicatief (legde alles goed uit). Als u uitgekeken bent op de amateuristische klunzen die in deze business rondlopen en die u een (te) goedkope service bieden, ga dan naar Bulex!
F. C.
Bedankt voor de vlugge service.
R. W.
Top service, betrouwbaar, op tijd, geen gedoe ivm garantie!
P. V.
Zeer tevreden en correcte service
G. P.
vriendelijke, correcte en professionele dienstverlening. Luisterbereidheid en bereid om vragen te antwoorden.
F. S.
Zeer vriendelijke en correcte man. Werkt heel proper en verzorgd. Nog nooit zo een service gehad !
Verdient een 10 op 10 !
Zeer tevreden.
m. P. (.
Goede opleidingen en steeds een oplossing voor je installatie. Voor mij zijn de sturingen een pluspunt, eenvoudig en slim.
S. V. N. (. B.
Prachtige locatie, mooi gebouw, vriendelijke mensen... aanbevolen... vooral ICT afdeling is TOP !!
m. g.
Zeer vriendelijke bekwame beleefde technieker. Dikke duim.
P. H.
Vakkundig, vriendelijk
Zeker aan te raden
L. R.
correcte professionele service met inzicht en betrokkenheid. TOP
R. v. B.
Top op alle gebied.
F. G.
Zeer tevreden van de dienstverlening al 13 jaar.😉😄 …
D. J. M.
Hoofdbureel vaillant belgie , kantoren + magazijn.
l. v.
zeer kontent van de hersteller
K. N.
Toffe werkplek sfeer geweldig
F. D.
Goed
S. B.
Bij Vaillant is de 5 jaar fabrieksgarantie geen loze belofte maar wel degelijk een contract tussen de fabrikant en de klant. De medewerkers van de klantendienst van Vaillant maakten er meteen werk van om de herstelling snel uit te laten voeren door een gespecialiseerde technieker binnen hun bedrijf.
A. H.
Vriendelijke contact, perfecte kennis, stiptheid
p. j.
(Vertaald) Na panne van de wandketel (geen warmwaterproductie meer) heb ik via het online formulier contact met hen opgenomen.
Ik werd dezelfde dag nog gecontacteerd om een afspraak met een monteur in te plannen.
Een monteur kwam op de geplande dag langs en identificeerde meteen de problemen en loste ze op.
i. d.
(Vertaald) 10 op 10 voor Valiant. De monteur heeft het probleem in een mum van tijd opgelost. Hij had het benodigde stuk bij zich. Hij nam zelfs de tijd om een paar vragen te beantwoorden. Na echt contact te hebben gehad met andere bedrijven op het gebied van verwarming, moet ik zeggen dat het een goede verrassing was.
J. M. B.
(Vertaald) Afspraak snel, efficiënt in het communiceren van de aankomsttijd.
Gunther, de technicus was zeer bekwaam en kende zijn onderwerp goed! Hij was een grote hulp en ik ben hem dankbaar!
J. G.
(Vertaald) Onberispelijke service. Professionaliteit.
efficiënte technicus,
vriendelijk en attent.
Nauwkeurige gebaren.
Geen klachten. 10/10,
😊
R. G.
(Vertaald) Mijn verwarmingsmonteur is mijn ketel aan het onderhouden en vraagt Vaillant om de ketel voor rijk gas te komen afstellen. Vaillant antwoordt mij dat ze het onderhoud moeten doen en dat ze op dat moment deze update kunnen doen. Anders doen ze dat niet. Ze vertelden me dat ik binnen 6 maanden een nieuw onderhoud moest doen door hun zorg en dat het zou gebeuren. Of is de logica gegeven dat alleen de dappere de overstap naar rijk gas kan maken.
L. M.
(Vertaald) Uitstekende service na verkoop. De technicus Eric Vandistadt is perfect: netjes, snel, zeer professioneel en hoffelijk werk. Zeer responsieve dienst na verkoop.
A. G.
(Vertaald) Ik heb mijn cv-ketel laten onderhouden door het Vaillant serviceteam. Alles ging supergoed: afspraakherinnering, professionaliteit en covid-regels gerespecteerd. Ik raad dit bedrijf aan voor zijn service na verkoop.
A. D.
(Vertaald) Ik heb 5 sterren gezet voor mijn ketelreparatie omdat ik er geen zes kan plaatsen. Uw technicus Christophe (#3310) heeft grote vaardigheid getoond. Hij zag meteen het probleem, een probleem dat een lokale technicus niet had opgemerkt, en kon een snelle, efficiënte en perfect gekalibreerde oplossing bieden (de nieuwe instellingen zijn goed). Ik kan hem nooit genoeg bedanken voor zijn professionaliteit en sympathie. Dat heeft geen prijs! Bedankt!♡