Beoordelingen van Canyon Factory Service Belgium. (Fietsenwinkel) in Aarschot (Vlaams-Brabant).
Canyon Factory Service Belgium
Wingepark 16, 3110 Rotselaar, België
Beschrijving
Informatie over Canyon Factory Service Belgium, een Fietsenwinkel in Aarschot (Vlaams-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Canyon Factory Service Belgium
Maandag
09:00–12:00, 13:00–17:00
Dinsdag
09:00–12:00, 13:00–17:00
Woensdag
09:00–12:00, 13:00–17:00
Donderdag
09:00–12:00, 13:00–17:00
Vrijdag
09:00–12:00, 13:00–17:00
Zaterdag
09:00–12:00, 13:00–17:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Dinsdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Woensdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Donderdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vrijdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Zaterdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van Canyon Factory Service Belgium
K. D. L.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik normaal enkel reviews schrijf wanneer ik een echt slechte ervaring heb gehad, maar voor de superservice die je hier krijgt, maak ik graag een uitzondering! Zeer behulpzame, vriendelijke en meedenkende mensen met een passie voor de fiets. Zeer goede communicatie over wat er allemaal zal worden hersteld, tegen wanneer enz.
Moest ik 6 sterren kunnen geven, ik deed het.
K. T.
Vriendelijk en zeer goede service. Heel handig dat je canyon bikes daar kunt testen. Top initiatief 👍 …
K. V. P.
Woensdag gebeld met een defect aan mijn derailleur. Vrijdag kon ik de fiets reeds binnen brengen. Derailleur zou opgestuurd worden naar Shimano om te kijken of herstelling onder garantie kon. Dit zou een weekje kunnen duren. Maandag kreeg ik al bericht dat de fiets klaar was voor afhaling. Derailleur vervangen onder garantie. Ineens ook service uitgevoerd: remblokken en balhoofd vervangen. Goede service aan correcte prijs. Verder ook tips gekregen betreffende onderhoud naar de toekomst toe.
D. B.
top service en zeer vriendelijk personeel.
mijn derailleurs hadden een beetje fine tuning nodig, en een zeer vakkundig opgelost binnen de 10m.
R. D.
Heel sober en toonzaal stelt niet veel voor.
Spijtig dat je fietsen on line moet bestellen. Nochtans zijn er prachtige fietsen bij. Onderhoud ben ik niet van op de hoogte.
H. J.
De fieysenmaker als u een Canyon fiets gekocht hebt. Nu in Rotselaar industriepark.
V. R.
Vriendelijk personeel, goed advies, mooie zaak, testritje kunnen doen, lekkere koffie.
Y. V. L.
Snelle feedback op vragen door het BE team, correcte manier van werken daar.
Grtz, a happy customer.
G. V.
Locatie en service model zijn enkel toegankelijk voor wie zijn fiets met de auto kan langsbrengen. De fiets kan enkel op maandag binnengebracht worden en later op de week opgehaald worden. Voor wie geen wagen heeft is dit een hele opgaven en is genoodzaakt gebruik te maken van een bus. Dit is te betreuren voor een fietsenmerk. Het service model aanpassen waar je een vaste afspraak krijgt voor je jaaronderhoud en ter plaatse kan wachten zou reeds een oplossing bieden. Over de kwaliteit van de herstelling kan ik bijgevolg niet oordelen.
E. V.
Mijn Roadlite maakte een tikgeluid bij het trappen dat ik niet direct kon plaatsen. De medewerker van Canyon kon dit echter zelf onmiddelijk oplossen met volledig correcte en zeer vriendelijke uitleg erbij.
Super service!
K. e. C. A.
Fantastische en supersnelle service gekregen na lekrijden met beschadiging aan buitenband die in de handel nog niet verkrijgbaar is. Servicecenter bekeek probleem en kwam binnen een mum van tijd met een voorstel waarbij men banden van nieuwe fiets demonteerde om mij verder te helpen. Knap initiatief, dankjewel Canyon!
J. D.
Super service. Mijn Grail zelf naar de k****n geholpen bij het in elkaar zetten. Op vrijdag om 9 uur gebeld en om 13 uur zelfde dag was hij klaar. Alles gemaakt onder garantie !!! Top Service !! Een aanrader voor elke Canyon rijder !!! Doe zo verder.
M. K.
Behulpzaam zeker door Geert en goed advies top
t. g.
super service! Fiets binnengebracht zonder afspraak en nog klaar op dezelfde dag. Ook nog nuttig advies gekregen
Upper and lower bearing replacement.
N. D. B.
canyon ultimate CF SL 8 stond op 11-28 laten vervangen door 11-34 om bergop mee te kunnen, heel wat vrienden hebben het bij hun lokale fietsenmaker laten doen. Ik heb voor de (iets) duurdere optie gekozen. Maar velen hebben schakel problemen en ik niet :).
H. T.
Leuk om alle fietsen in het echt te zien.
P. L.
Op afspraak. Nemen ruim de tijd op je uitleg te verschaffen over de afstelling van je fiets. Reparaties en onderhoud terwijl je wacht. Een perfecte uitvoering van de garantie op je fiets.
W. D.
Goed geholpen via de telefoon, met behulp van een aantal tips kon ik zelf aan de slag met mijn nieuwe fiets en is het opgelost. Bedankt!
K. V.
Prima service door mensen met kennis van zaken. Ook altijd vriendelijk en behulpzaam via telefoon of chat. Kortom een goeie dienst-na-verkoop van Canyon 👍 …
B. V.
Ik ben zeer snel geholpen door zeer vriendelijke mensen
D. V.
Prima ontvangt, vriendelijke en snelle service.
D. g.
Altijd vriendelijk, en hen online helpdesk beantwoord altijd alle vragen tip top in orde. Voor mij is Canyon perfect
J. P.
Enorm snel en vriendelijk geholpen. Zeer aangenaam verrast!
T. G.
Mijn fiets rijd weer als nieuw. Merci!
G. M.
mensen daar zeer technisch onderlegd en enorm behulpzaam !
voor mij een dikke 10.
G. G.
Goede service, goed advies, maar zeker niet goedkoop.
J. V. d. Z.
Goed geregeld en goede opvolging van het email verkeer.
J. V.
Zeer tevreden van dit team. Prima service !
.
j. h.
Zeer snelle correcte antwoord
d. d.
Topmachine die aeroad...
N. V.
Goede mechaniekers en uiteraard een topmerk
E. M.
Loopt op wieltjes!
G. S. (.
Mooie site
K. V. B.
Goede service
F. M.
(Vertaald) Dienst na verkoop en "premium" werkplaats voor Canyon fietsen. Topontvangst, professionele reparatie … maar hoge prijzen
M. B.
I recently picked up my new Canyon bike here. Upon arriving, I received a very warm welcome and terrific explanation. The staff are friendly and patient. The bike was assembled very nicely as well. Thank you :)
(Vertaald)
Ik heb hier onlangs mijn nieuwe Canyon-fiets opgehaald. Bij aankomst kreeg ik een zeer warm welkom en geweldige uitleg. Het personeel is vriendelijk en geduldig. De fiets was ook heel mooi in elkaar gezet. Dank je :)
S. 6.
(Vertaald) Geweldig team, ik kwam met mijn vriendin voor een derailleurprobleem op mijn Grand Canyon, ze hebben het in minder dan 30 minuten opgelost! Ze hebben zelfs een paar kleine problemen met de fiets opgelost die ik niet had opgemerkt.
C. D.
(Vertaald) Nieuw station, zelfde team als nieuw, schoon sanitair, douche en gratis koffie, vriendelijk en bekwaam personeel, let echter op de details van het wassen.
Wassen op 4/10/2022
De ingang is vanaf de zijkant (rue Denis Papin en ga rond de parkeerplaats voor vrachtwagens van Alaine en parkeer voor de wasstraat
J. V.
Friendly folks and quick service. My bike was ready within half a day.
(Vertaald)
Vriendelijke mensen en snelle service. Binnen een halve dag was mijn fiets klaar.
P. L.
(Vertaald) Prima ontvangst, goed advies.
Een team aan de top.
L. V.
Brilliant service and very friendly personnel. Mails were always responded to a couple of hours later. They helped me with a warranty case for my frame. Had my bike back in less than a week, free of charge. Fantastic!
(Vertaald)
Briljante service en zeer vriendelijk personeel. Mails werden altijd een paar uur later beantwoord. Ze hebben me geholpen met een garantiezaak voor mijn frame. Had mijn fiets in minder dan een week gratis terug. Fantastisch!
L. D.
(Vertaald) Welkom, kwaliteitsservice en vriendelijk personeel.
Het is dankzij de ligging van dit centrum dat ik besloot een Canyon-fiets te kopen.
Een Canyon-centrum in de buurt van mijn huis stelt me gerust over het online kopen en onderhouden van een fiets...
B. C.
(Vertaald) Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om de demo fietsen te testen op afspraak.
P. P.
(Vertaald) Zeer professioneel. Zeer goed ontvangen. De volgende aankoop zal er zijn.
J. A.
After receiving my new road bike with a malfunction on the front derailleur I went to the service centre next morning. Without an appointment the friendly and capable guy fixed it straight away. Meanwhile I have enjoyed every km on my new ride! Great service from a direct retailer, top!
(Vertaald)
Na ontvangst van mijn nieuwe racefiets met een storing aan de voorderailleur ben ik de volgende ochtend naar het servicecentrum gegaan. Zonder afspraak repareerde de vriendelijke en kundige man het direct. Ondertussen heb ik genoten van elke km op mijn nieuwe rit! Prima service van een directe retailer, top!
S. B.
They are a bit swamped with work so you best plan your maintenance on time with them.
The guys are all bike enthousiasts and will help you with any problem you have. Maintenance on forks, suspensions and droppers takes about 2 to 3 weeks as it goes to a centralised place.
If you are handy and want to work on the bike you can email them and ask whatever you need for parts. They are fast in replying
(Vertaald)
Ze zijn wat overstelpt met werk dus je plant je onderhoud best op tijd met ze.
De jongens zijn allemaal fietsliefhebbers en helpen je met elk probleem dat je hebt. Onderhoud aan vorken, ophangingen en droppers duurt ongeveer 2 tot 3 weken aangezien het naar een gecentraliseerde plek gaat.
Als je handig bent en aan de fiets wilt werken, kun je ze mailen en vragen wat je nodig hebt voor onderdelen. Ze reageren snel
J. V. E.
Very satisfied with the customer service of the Canyon service center. Was struggling with a warranty problem of my fork. Canyon shipped the fork to rockshox but unfortunately it returned several times unfixed. My point of contact at canyon stood up and arranged a new fork for me, even an upgraded model. 👌
(Vertaald)
Zeer tevreden over de klantenservice van het Canyon service center. Had moeite met een garantieprobleem van mijn vork. Canyon heeft de vork naar Rockshox verzonden, maar helaas kwam hij verschillende keren niet vast terug. Mijn contactpersoon bij Canyon stond op en regelde een nieuwe vork voor me, zelfs een geüpgraded model. 👌
C. F.
(Vertaald) Een klein losgeraakt en verloren onderdeel op mijn shifter verhinderde me om mijn canyon te gebruiken. Na het verzenden van de contact-e-mail en enkele foto's, werd het onderdeel per expreskoerier naar mij verzonden en de volgende dag ontvangen!
Snel, eenvoudig en efficiënt.
BRAVO aan het Canyon Belgium-team!
A. S.
Excellent expertise and service!
(Vertaald)
Uitstekende deskundigheid en service!
G. L.
(Vertaald) Op dit moment niets te zeggen 3 neem contact op met de service en luister altijd goed. Fiets terug voor de eerste controle
F. J.
(Vertaald) Kwaliteitsservice !
Zeer responsief per e-mail en snelle reparatie.
Dankjewel !
S. D. S.
Top service, had a warranty issue, they fixed it perfectly for me, very happy 👍
(Vertaald)
Topservice, had een garantieprobleem, ze hebben het perfect voor me opgelost, erg blij 👍
P. D.
(Vertaald) Ik heb telefonisch contact met ze opgenomen voor een lopende bestelling. Ze waren zeer responsief, bekwaam en vriendelijk. Bedankt 😉
A. C.
(Vertaald) Ideaal (tot nu toe)
N. V. O.
Warranty issue fixed very professionally.
(Vertaald)
Garantieprobleem zeer professioneel opgelost.
J. R.
Friendly staff and good service. Service formulas are not exactly the same as online so inform!
(Vertaald)
Vriendelijk personeel en goede bediening. Serviceformules zijn niet precies hetzelfde als online dus informeer!
A. K. П.
(Vertaald) Canyon-service is goed, maar vrij traag. .
Y. S.
Service center only for the internet sold bikes.
(Vertaald)
Servicecentrum alleen voor op internet verkochte fietsen.
P. M.
(Vertaald) Reparatie
Dienst na verkoop
P. G.
The staff is helpful. The location is not easy to reach.
(Vertaald)
Het personeel is behulpzaam. De locatie is niet gemakkelijk te bereiken.
M. M.
Best service in town
(Vertaald)
Beste service in de stad
P. V.
n. n.
(Vertaald) Ik ben daar niet heen gegaan
M. V.
J. M.
(Vertaald) Uitstekende service!
T. O.
(Vertaald) Goede service
B. H.
Top service
(Vertaald)
Topservice
I. C.
(Vertaald) canyon aan de top
D. L. K.