Beoordelingen van Axa Banque Woluwé Saint-Henri. (Bank) in Brussel (Brussel).
Axa Banque Woluwé Saint-Henri
Sint-Hendriksvoorplein 49/53, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe, België
Beschrijving
Informatie over Axa Banque Woluwé Saint-Henri, een Bank in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Axa Banque Woluwé Saint-Henri
Maandag
09:00–12:30
Dinsdag
09:00–12:30, 14:00–17:00
Woensdag
Gesloten
Donderdag
09:00–12:30, 14:00–17:00
Vrijdag
09:00–12:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 |
Dinsdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 |
Donderdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vrijdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 |
Beoordelingen van Axa Banque Woluwé Saint-Henri
S. B.
(Vertaald) Op zoek naar onze eerste hypotheek, zijn we verheugd een beschikbare bank te hebben gevonden, die de tijd neemt om ons te adviseren en serieuze aanbiedingen te doen. Het personeel is zorgzaam (bedankt voor de vergeten blauwe schijf) en nam de tijd die nodig was om al onze vragen te beantwoorden. Ik raad het aan, en in het bijzonder de heer Van Herpe die erg vriendelijk en behulpzaam is!
W. M.
(Vertaald) Aanbevelen ! Personeel beschikbaar, efficiënt en goed advies! Het is fijn om je gesteund te voelen in een project dat zo stressvol is als de aankoop van onroerend goed. Dank u voor uw service!
Z. 6.
(Vertaald) Zeer vriendelijk personeel altijd klaar om te helpen. Altijd antwoord op mijn vragen. Ik begrijp mensen niet die kritiek moeten hebben op dit bureau! ! !
C. C.
(Vertaald) Geweldig bureau! Het personeel was erg vriendelijk en hielp me meteen met mijn kaartprobleem. Ik had toen een afspraak en de adviseur nam de tijd om mij alle mogelijkheden uit te leggen. Het voelt goed om je gesteund te voelen. Dankjewel!
R. J.
(Vertaald) Ik vind een gebrek aan apparaten om overschrijvingen te doen denk aan mensen zonder computers en internet thuis, sommige mensen vooral mensen uit armoede weten zich geen smartphone te veroorloven en een pc denk ook aan senioren. duur voor klantenservice. Het is voor sommige mensen erg beperkend om de evoluties van het banksysteem te volgen
A. V.
(Vertaald) Geweldig bureau! Het is zeldzaam om bankfilialen te vinden met zo'n beschikbaar en vriendelijk personeel! Goed advies en snelle service!
C. B.
(Vertaald) Responsief, behulpzaam, vriendelijk team. Mijn verzoek werd snel verwerkt en de persoon die verantwoordelijk was voor mijn dossier was beschikbaar wanneer ik verduidelijking nodig had. Ik raad aan!
J. R.
(Vertaald) Super agentschap, erg vriendelijk, luisterend naar de klant.
M. M.
(Vertaald) Nogmaals wil ik de heer Hougardy bedanken voor zijn professionaliteit en steun.
M. S.
(Vertaald) Gastvrij en attent personeel. Altijd beschikbaar om te helpen, vragen van klanten te beantwoorden.
p. m.
(Vertaald) Bank en verzekeringen aan de top met professionele medewerkers
أ. إ.
B. D.
y. b.