Beoordelingen van UZ Leuven. (Ziekenhuis) in Waver (Waals-Brabant).
Beschrijving
Informatie over UZ Leuven, een Ziekenhuis in Waver (Waals-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Beoordelingen van UZ Leuven
H. D.
Wij hadden niet gedacht dat alle bezoeken bij de professor en andere diensten zo vlot verlopen waren , zeker dat we voor de eerste maal in het uz gasthuisberg zijn geweest , het onthaal 👍 , de inschrijving 👍 , de hulp onder weg naar de diensten 👍 , alles dik in orde , Chapeau 👍👍👍 ook in de cafitaria ,👍. …
C. S.
Mijn afspraak was enkele maanden voordien via de app plots gewijzigd zonder dat ik hiervan op de hoogte werd gebracht telefonisch. Gelukkig had ik het op tijd gezien. Dus misschien op vlak van communicatie is er nog wel wat werk aan de winkel want niet iedereen is even handig met een smartphone. Denk hierbij aan het oudere generatie, terwijl dit nu wel meer iets van deze tijd is.
Ik kreeg wel nadien een brief met nieuwe afspraak toegestuurd.
Vlotte bereikbaarheid, mooie infrastructuren in het ziekenhuis.
Heel professioneel en vriendelijk personeel, erg vlot geholpen desondanks het er toch vrij druk was.
Alles is goed vindbaar. Bij vragen staan er op sommige incheck plaatsen vrijwilligers die je helpen met vragen.
Heel wat lekkers in het propere cafetaria te vinden.
Enige groot nadeel: kort gezegd : een stad op zich van een ziekenhuis. Enorm groot met andere woorden waardoor je soms moet zoeken waar je moet zijn.
h. l.
Ik ben schisis-patient en word al van mijn geboorte behandeld en gevolgd door uz Leuven.
Ik wil nooit nog naar een ander ziekenhuis.
Ook al is het voor ons meer dan een uur rijden...
Ik ben super tevreden over hun chirurgie en alles daarbuiten.
Het zijn toppers!
j. v.
Jarenlang patiënt van dit ziekenhuiscomplex, waar hoogstaande professionaliteit met authentieke empathie een perfecte symbiose vormen. En dit in een complexe, immer uitbreidende organisatiestructuur. Il faut le faire. Hartelijk dank hiervoor !
l. v.
Ge moet altijd goed uitleg vragen mijn zus lag op vleugel west dan buiten staat 4 verdergaan 3 de verdiep was het 440
T. L. M.
Het beste hospitaal van de Benelux. Ik heb neurosarcoidose en dit is de plaats waar ze de juiste diagnose hebben kunnen stellen na drie jaar aanmodderen. Ik was in juni 2020 op sterven na dood door verkeerde medicatie maar gelukkig ben ik net op tijd opgenomen geweest te UZ Gasthuisberg. Zowel het zorgpersoneel als de professoren zijn zeer vriendelijk. Ondanks dat het gigantisch groot is loopt alles er op wieltjes. De nieuwste afdelingen zijn ook bijzonder aangenaam en vooral zeer netjes.🔝
e. t.
Het s een goede ziekenhuis en ze zijn veel vriendelijk , ik ben ook op niuew gebouw geweest en daar zit er goed uit. Dat s nig niet volledige in orde maar ze nemen de patients en bezoeker. Aks je voir eerste komt , moet goede kiesen naar welke parking , linker kant staat er een special parking voor handicap mensen en plug wagen en voor de familie parking. Parking is niet gratis ..
N. V.
Ik heb 2 keer mijn arm gebroken.
Dit is mijn ervaring met Gasthuisberg.
•spoed
De eerste keer kwam ik van het ziekenhuis in Dinant af en ze hebben mij met open handen aangenomen.
De tweede keer toen ik weer mijn arm had gebroken in Leuven was ik er weer welkom.
ze waren wel mij vergeten een pijnstiller te geven de tweede keer omdat ik er al kalm uitzag dus als je pijn hebt wees zeker om dat te melden, super lieve mensen heel rustgevend.
In beide gevallen was ik de dag erna al geopereerd, door corona kon het wel niet de dag zelf.
•Terug komen voor check ups
Dit ging altijd heel vlotjes met hun id scan systeem dat aantoont waar je heen moet gaan
de xray’s dat ik moest doen gingen altijd heel snel maar daarna als ik naar de dokter ga is het minstens een uur wachten na mijn afgesproken uur tot ik aan de beurt ben
Eens ik aan de beurt ben is het altijd een andere dokter dan de keer daarvoor die ook ander advies heeft.
•De dag operaties
Gaat heel vlotjes eens je uit de wachtzaal bent minder dan 20min en je ligt in slaap.
•De dokters verpleegsters etc.
Super aangename mensen!
Ik wil hun nog is bedanken voor hun hulp.
Soms hebben ze het een beetje druk maar de verpleegkundigen zijn er altijd als er iets is.
H. L.
Twee weken in de afdeling abdominale heelkunde gelegen na een zeer zware operatie. Niets dan lof voor het medisch team en een welgemeend proficiat aan de verpleegsters en verplegers die zich werkelijk uit de naad werkten en toch altijd vriendelijk bleven. Alleen maar spijtig dat de koffe bij het eten niet te drinken was. Op het eten zelf was gelukkig niets aan te merken.
In een ander ziekenhuis dachten ze dat ik hooguit een half jaar te leven had omdat er niks meer aan mijn aandoening was te doen. We zijn nu drie jaar verder en dankzij professor Topal en zijn team ben ik nog steeds alive and kicking en voel ik me erg goed. Hoe zeg je daar dank u wel voor?
A. H.
Zeer aangename ziekenhuis. Kamers zeer ruim en lichtvol. Aangename verpleegsters en beschikbaar +++
A. V.
Vriendelijke artsen. Geen wachttijden
P. L.
Ik moest hier vandaag wachten om mijn ouders op te pikken. Toen ik zin kreeg in een snack, ging ik naar de snoepautomaat. Ik maakte keuze 43, maar kreeg in plaats hiervan, keuze 30. Toen ik hiermee naar het onthaal ging aan de hoofd ingang, zei deze mevrouw mij dat wanneer ik naar een automaat ging, dat dat op mijn eigen verantwoordelijkheid was. ????? Hoezo mijn eigen verantwoordelijkheid? Zo een antwoord geef je toch echt niet. Het is toch niet mijn fout, maar die van de insteller of vuller van de automaat, toch ?
Het geen wat me het meest irriteerde was eigenlijk niet de automaat, maar het antwoord van de receptioniste.
M. G.
Goed bereikbaar hospitaal.
Voor diverse onderzoeken hier zijn, niet ik gelukkig, was chauffeur van dienst.
Alles in een keer afgehandeld, consult, onderzoek, ERP en afspraak voor operatie! 😅
Van 13:30 uur tot 20:00 uur nieuw record voor mij 😛.
Maar ja dat scheelt weer 3 keer terug komen.
Gelukkig is er nog een restaurant en cafetaria ☕️. Ik had een goed boek bij.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, allez wat ik gehoord heb.
N. S.
Bedankt aan heel de staf van dr Stalmans oogheelkunde dank zij jullie professionele inzet is mijn oog voor de helft gered. Bedankt aan het personeel nazorg.. jullie zijn
altijd even vriendelijk daar kunnen andere ziekenhuizen nog veel van leren... bedankt steegmans marie louise ❤
B. D.
Wat mij betreft het beste ziekenhuis van België. Ik ben er al 2 maal geopereerd (abdominale heelkunde) en wordt er al meer dan twintig jaar opgevolgd. Bijzonder gedreven en vriendelijke verpleging, artsen die uitleg geven en zich genoeg tonen aan bed ook. Vertrouwen is alles!
d.
Zeer vriendelijk personeel op de reisraadpleging. Aanrader bij verre reizen.
l. e.
Opname van mijn echtgenoot in daghospitaal met 1 overnachting. Professioneel, zeer vriendelijk en attent personeel, artsen zowel als verpleegkundigen. Slechte matras met een dikke bult heeft hem echter een ganse nacht wakker gehouden met rugpijn en hij heeft slechts 3 povere broodmaaltijden gehad met beperkt beleg, geen warme maaltijd, of zelfs een soepje. Verbeterpunt!
D. K.
geweldig ziekenhuis en geweldig vriendelijk personeel. Hoewel ik geen Nederlands ken, konden we het goed met elkaar vinden. omdat ze me graag wilden begrijpen. ze behandelden me als een mens. Ik voelde me thuis. ik ben net verhuisd naar brussel, ik ben erg vreemd aan alles, maar het is goed dat ik dit ziekenhuis heel positief heb ontmoet....
Ik moet ook vermelden dat ze hun werk heel goed doen. Ze worden grondig onderzocht en proberen op te lossen. Bovenal laten ze ze niet wachten op de eerste hulp, deze zijn belangrijk voor mij
M. A.
Top ziekenhuis 2 keer geopereed geweest vanwege een pneumothorax. Ziekenhuis zelf is groot en mooi en de medewerkers zijn vriendelijk. Kamers zijn ook heel netjes.
B. M. v. d. L.
Fantastisch ziekenhuis! Ik ben zeer vakkundig geholpen op de afdeling Cardiale heelkunde. Zeer vakkundig, gedreven, gemotiveerd en ook zeer attent.
Dat geldt voor iedereen: de artsen, verpleegkundigen, kinesiste enz.
Mijn dank!
J. M.
Geweldig ziekenhuis met vriendelijk personeel. Als je de inkomhal binnengaat staat er security om erop te wijzen voor je handen te ontsmetten maar bij het buitengaan van de kinderafdeling staan ongeveer 8 a 10 verpleegkundigen en dokters te roken in een glazen hok voor misschien 3 personen??? 👎👎 …
T. H.
Het beste ziekenhuis van vlaanderen voor mij want ik ga er al jaren en het personeel is er vriendelijk en helpen je altijd als het nodig is en niet anders kan
H. M.
Super verpleging, correcte behandeling, heel informatief over behandeling en goede opvolging zowel naar patiënt als familie (kanker behandeling) Het is een enorm complex maar de afdelingen lijken aparte units en geven persoonlijke service. Using the MyNexus app is helpful and seems to evolve continually, check in on the app is very handy.
N. B.
Ziekenhuis gasthuisberg is een zeer groot ziekenhuis en ook zeer goede artsen ook is er een restaurant waar men iets kan benutten tijdens een lange wachttijd en de maaltijden zijn zeer goed en betaalbaar . Wat ook zeer intersant is men kan 30 min gratis parkeren alhoewel je er nooit op 30 min buiten bent maar het drukt de kosten een beetje .
P. R.
Een vriendelijk plaats, is en blijft een ziekenhuis. Maar je voelt je wel als mens behandelt. Voor zo een drukke plaats te zijn zeker in deze corona tijd, blijven ze even vriendelijk en correct.
S. V.
Super personeel, eten, verzorging, beleid, verpleegkundigen, dokters, professoren... Echt een top ziekenhuis! Ik moet telkens meer dan een uurenhalf rijden maar ik heb het daar meer dan voor over!
D.
Drukke Campus. Gelukkig ben je verplicht hier een mondmasker te dragen. Voldoende ontsmetting aanwezig en alles is zoals de voorschriften opleggen. Goed te merken dat alles hier zo veilig als mogelijk gehouden wordt.
G. D.
Ik ben er goed verzorgd. Wonde mooi gehecht. Bij het vertrek na de opname had ik het wel gewaardeerd als ze me geen uren lieten wachten met mijn valies onder de arm. Bij de nazorg op afspraak liep het weer voortreffelijk zonder noemenswaardige wachttijden. Daar hebben ze hard aan gewerkt.
S. L. R.
Ook al is het er druk en moet je grote afstanden afleggen, ik voel mij er op mijn gemak. Voor al onze klinische zorgen gaan wij naar UZ Leuven campus Gasthuisberg.
H. G.
In Gasthuisberg is mijn leven zeker gered na mijn vlucht uit het Waals ziekenhuis Mont-Godinne waar ik 5 dagen op een kamer voor 3 lag en behalve slecht eten ook een slechte behandeling onderging en foutieve diagnoses! Gasthuisberg is voor mij een 5 sterren hospitaal op alle gebied😊 …
D. D.
Niet echt tevreden. Je kan met geen enkele arts een vertrouwensband opbouwen. Steeds een andere krijg je te zien. Heb een ingreep gehad. Deden iets wat ze zeiden niet te kunnen doen. Deden iets anders maar uiteindelijk lukte niets. Ze hebben me gewoon 's anderendaags naar huis gestuurd. Geen uitleg over een vervolg en ook geen controle afspraak. Gewoon niets. Kreeg een tussenoplossing die me nog minder goed deed voelen. Verplegend personeel is heel vriendelijk. Hoe dan ook zijn mijn problemen niet opgelost en veel uitleg heb ik niet gekregen.
j. k.
Super vriendelijk ziekenhuis. De artsen verpleging alle helpende handen op de kinderafdeling zijn altijd behulpzaam. Niets is te veel voor u wanneer ook. Er wordt geluisterd naar u rekening gehouden. Warm onthaald ook het eten is lekker. Winkels ook vruendelijk top ziekenhuis
A. H.
Super ziekenhuis. Goede dokters en iedereen is altijd bereid om te helpen. Er zijn ook voorzieningen voor snacks en drank.
S. D.
Groot ziekenhuis, maar niet onpersoonlijk als je de juiste artsen treft.
P. V.
Ik heb er een tijdje gewerkt als externe. Vriendelijk personeel en iedereen is er gedreven. De meeste vinden het een eer om in dit ziekenhuis te mogen werken.
E. D. S.
Ziekenhuis van hoge kwaliteit. Hier werken top dokters. Uiterst zorgzaam en zeer vriendelijk personeel ondanks de hoge werkdruk. Dit medisch centrum behoord tot de wereldtop. Nadeel is dat de organisatie soms wat foutloopt maar dat komt mogelijk door de overgangsfase waarin dit ziekenhuis zich bevind.
B. D. B.
Beste ziekenhuis, niet voor niks universitair. Vriendelijk personeel en vriendelijke dokters.
P. S.
voor de eerste keer dat ik daar jammer genoeg moest zijn
is het een beetje een doolhof en een stadje op zich
wel vriendelijke en behulpzaam !!!
Wees op tijd voor je afspraken !
J. L.
Goed bereikbaar! De richting van de diensten wordt aangeduid door middel van kleurmarkering ! De afspraaktijden worden gerespecteerd !
M. D.
Ik heb nog geen rechtstreeks contact gehad met de diensten, laat staan dat ik al in het ziekenhuis geweest ben maar toch kreeg ik een rekening van hen. Meer nog het was een aanmaning terwijl ik een eerste rekening nooit ontvangen had. Ik heb deze dan ook online betwist maar kreeg een automatisch antwoord dat het momenteel erg druk was en dat het lang zou duren vooraleer ik een antwoord zou krijgen.
Doch onlangs (maanden na mijn bericht) kreeg ik bericht terug dat mijn eis tot kwijtschelden aanvaard werd.
Geduld is een schone deugd.
Ik ben dan ook uitermate tevreden met de opvolging en de administratie van dit ziekenhuis.
S. K.
Ziekenhuis is nooit leuk. Maar vriendelijk personeel maakt veel goed.
E. H.
Heb hier zeven jaar geleden twee nieuwe longen gekregen. Zeer tevreden, ik kom hier nog alle 4 maanden, voor controle. Alles altijd heel correct,stipt en zeer vriendelijk!!!!!
L. J.
Universitair ziekenhuis , niet voor niets ik zou hier zo weer met ernstige klachten terug naar toe gaan omwille van de expertise door professors, mankeert men echt iets ernstig kun je enkel hier nog terecht . De rit van meer dan een uur hierheen heb ik ervoor over.
J. S.
Prima als laatste redmiddel maar ook dan men alle onderzoeken op één plaats kan doen. Dat je er onpersoonlijk behandeld wordt heb ik nog nooit iets van gemerkt.
E. D.
Heel goed,bij de laatste consultatie kwamen ze zelfs met koffie rond in de wachtzaal.😋 …
K. E.
Niet een heel fijn ziekenhuis. Het personeel is doorgaans heel arrogant en onbehulpzaam. Je zou meer verwachten van een universitair ziekenhuis.
J. M.
Zeer behulpzaam, heel groot ziekenhuis, heel goed met rolstoel gebruikers
M. G.
2 x 3 geweest. 1x toch wel langer als 1u moeten wachten terwijl ik afspraak had.Bij spoed toen ook al 5u gewacht.
C. S.
Heel groot en toch duidelijk wegwijzers.
Heel efficiënt onthaal en duidelijk uitleg na bezoek.
G. H.
Top ziekenhuis. Zeer vakkundig behandeld. Speciale dank aan prof. P. Neven, dr M. Vandevoort en L. Baudemprez
T. C. (.
Goede behandeling - service - eten - .....
F. A.
Mega ziekenhuis. Zeer pro en nadruk op onderzoek. Aanrader!
c. j.
Goed onderzocht geweest, alleen is het telkens laaang wachten op het volgende onderzoek. De communicatie tussen patiënt en huisdokter is misschien een beetje schor?
Tegen mij zeggen ze neem de medicatie 5 dagen en tegen de dokter zeggen ze 10 dagen?
G. D. C.
Heel vriendelijke verpleging, duidelijke communicatie en opvolging van de artsen! In dit ziekenhuis heb ik alle vertrouwen.
J. D. L.
Parking is aan vernieuwing bezig.
A. D. R.
Altijd heel goed en op een humane wijze behandeld geweest.Vandaag nog op spoed verlost van pijn dank zij aangepaste medicatie voorgeschreven door dokter Geukens waarvoor mijn dank.
E. V. C.
Vandaag na 12 dagen grote vooruitgang. Met dank aan de goede dokters, verpleging en kinesist.
H. F.
Revolutionair ziekenhuis. Heel groot. Op tijd aanwezig voor je afspraak is heel belangrijk.
S. j.
Super ziekenhuis. Vriendelijke personeelsleden
A. D.
Bezoek aan de afdeling oncologie vriendelijke verplegers en dokters zeker in moeilijke momenten
R. D.
Heel modern al vanaf de inschrijving tot de consultaties , nadien in hun restaurants.
D. K.
Goeie campus dichtbij een alma en een goeie conditie training met de fiets als je de berg elke dag moet doen.
P. J. D. C.
Het is een heel goed ziekenhuis, maar je moet er soms ver lopen, zoals op de luchthaven in Zaventem.
W. C.
Heel vriendelijk, behulpzaam, wel heel groot.
W. D. K. (.
Word hier vriendelijk en goed geholpen. Dokters en verpleegkundigen geven goede uitleg en beantwoorden uw vragen.
G. M.
Op de dienst Orthopedie super vriendelijk behandeld bekwame specialist dokter Gyselinckx en verpleegkundigen.
H. M.
Groot ziekenhuis met vriendelijke personeel
K. F.
Heel goei ziekenhuisik ben goed geholpen voor mij operatie super
T. W.
Druk wel goed ontvangen en behulpzaam cafetaria beneden peil broodje was oneetbaar precies rubber
P. V.
Het beste ziekenhuis!!!Wij rijden ook 45 min om in Leuven te geraken so what dat je lang moet wachten als je in goede handen bent wat zijn een paar uur in een mensenleven en onvriendelijk vind ik ze helemaal nie . Mijne man is er geopereerd aan schildklierkanker . De verplegers en verpleegsters hebben daar goed voor gezorgd en professor van laere blijft ook even vriendelijk als wij op control gaan in Rafael en hij ziet ons vraagt hij hoe het gaat met mijn man dus bij deze allemaal bedankt voor de goeie zorgen !!!
h. v. r.
Heel goed ziekenhuis.
L. R.
Chaotisch ziekenhuis maar gemakkelijk te bereiken
H. v. d. H.
Heel deskundige professoren en artsen teams
P. V. B.
Heel lange tijd geleden noemde men gasthuisberg een fabriek, je werd er als een nummer behandeld, etc.
Mogelijks..., vandaag is dit hospitaal 10 maal groter en men blijft bijbouwen. Wat me steeds opvalt is dat men er menselijk wordt behandeld door Pro's.
J. V. R.
Je wordt er altijd goed geholpen.
C. v. V.
Ik kom speciaal van Weelde naar Leuven is 90 minuten rijden maar heb daar vertrouwen in en er word naar je geluisterd
M. V.
Geef een dikke 4 ster. Mijn schoonmoeder heeft vorige week heupprothese gekregen en alles LOOPT al prima, ze is 88 jaar en al 5 tal uiteenlopende zware operaties ondergaan ook in uz Leuven. Nu dus dikke proficiat aan dienst orthopedie team van Prof.Mullier 😊en een grote dankjewel aan allen die erbij horen om alles in goede banen te leiden. Aan de kleine minpuntjes hecht ik geen belang, niets of niemand is perfect, maak er 5 sterren van.
Zeker vermeldens waardig goede koffieshop met goed belegde broodjes lekker, en meer...
i. v.
Altijd al vriendelijk personeel gehad
d.
Alle best ziekenhuis in belgie
w. w.
fijn personeel en goede specialisten
L. P.
top ziekenhuis... qua ingreep, nazorg enz... en opvolging diabetische type 1 !!!!
A. W.
Geweldig ziekenhuis met veel specialisaties en uitstekende service voor bezoekers !
J. C.
Corona veilig dat wel als het goed loopt anders kun je er lang moeten wachten
Y. A.
Mooi en groot ziekenhuis
W. S.
Steeds vriendelijke mensen
B. T.
Vriendelijke professoren en personeel,maar ook te weinig en zoveel werk voor hen....
M. V.
Het beste ziekenhuis
K. S.
Goed ziekenhuis
K. J.
Goed geholpen, meer uit noodzaak dan voor het plezier 🤣😂 …
k. B.
Een zieken huis is nooit leuk
G. V.
Fijn ziekenhuis
L. M.
Niet altijd goed.
R. H.
Je wordt er zeer professioneel geholpen.
G. G.
Zelfs in Covid tijd alles goed geregeld.
M. W.
Lekkers in de cafetaria
P. D. G.
Afzetten patiënt hulp van infodesk
R. J.
Zeer goed geholpen en vriendelijk ontvangst
J. V. H.
Opgeslagen als concept
M. O.
Te lange wachttijden voor consultaties.
F. C.
Nooit iets negatief te melden
R. A.
Groot maar mensvriendelijk
Kwaliteitsvorm
R. J.
goed.goede verzorging
F. W.
Niemand gaat daar graag alleen uit noodzaak
G. H.
Het Universitair Ziekenhuis Leuven is een Belgisch katholiek academisch ziekenhuis in Leuven verbonden aan en deel uitmakend van de rechtspersoonlijkheid van de Katholieke Universiteit Leuven.
Kennis hier is van een zeer hoog peil.
J. F.
Super Docters in gasthuisberg voor alle probleme dank u
G. E.
Niet altijd even leuk om hier te komen...
P. H.
Geweldig attente verpleegkundigen.
I. B.
Mooi!
F. D.
Ik werk hier
J. H.
Beste longziekenhuis
J. G.
Alles verloopt vlot
C. V.
Vriendelijk ,ze stellen je best goed op je gemak
A. E.
Zeer uitstekende service
D. M.
Beter dat je hier niet moet zijn
N. D.
Zeer vriendelijk ontvangen
s. h.
Goed voor iedereen
m. H.
Goed georganiseerd ziekenhuis
B. R.
Goed georganiseerd ziekenhuis
G. R.
Snel
s. C.
Prachtig
M. B.
Zorgzaam
N. T.
Snel en kwalitatieve hulp
c. v.
Vriendelijk en behulpzaam
N. G.
Fantastisch ziekenhuis
R.
Dit is een ziekenhuis
G. V.
Ziekenhuis
B. F.
Het grootste ziekenhuis van België en waarschijnlijk ook het beste.
S. V.
Een geweldig ziekenhuis
T. M.
Zeer vriendelijke verpleging en anesthesie. Mooie frisse kamer. Enig minpuntje: ik krijg drie documenten waar telkens een andere dosis medicatie staat.
K. P.
I would like to recommend Prof. and doctor Demyttenaere. I came to consult with him Spravato Therapy. He was very kind, empathetic and friendly. Many people who suffer from mental disorder just sometimes need to hear some kind words, affection. I realised along my way that sometimes a respectful and friendly behaviour means much more than a medication and therapy.
Thank you for giving a hope and trust in modern psychiatry!
(Vertaald)
Ik zou prof. en dokter Demyttenaere willen aanbevelen. Ik kwam om met hem Spravato Therapy te raadplegen. Hij was erg aardig, empathisch en vriendelijk. Veel mensen die aan een psychische stoornis lijden, hebben soms gewoon behoefte aan wat vriendelijke woorden, genegenheid. Gaandeweg realiseerde ik me dat respectvol en vriendelijk gedrag soms veel meer betekent dan medicatie en therapie.
Bedankt voor het geven van hoop en vertrouwen in de moderne psychiatrie!
V. C.
(Vertaald) Ik ging zaterdag naar de eerste hulp en ik werd meegenomen zodra ik kwam. De doktoren zorgden direct voor mij en tijdens mijn verblijf kon ik verschillende doktoren en verpleegsters zien die mij terzijde stonden. Dit is de eerste keer dat ik zo'n service van begin tot eind heb gehad! Ik dank al zijn mensen!
F. G.
Thank you Dr. Katrien the assistant stomatologue, sorry I didn’t ask your family name. You were so busy caring for me. After some precious time badly spent at St. Luke’s ER and some other visits at a fishy GPs and maxillo-facial surgeon in Bxl that made me waste 10 days on antibiotics with a rotting tooth, I ended up driving to Leuven. Arrived at 3pm, left at 6pm. Told me that if I arrived earlier they would have operated me on the go. Urgent appointment fixed Monday at 9am with surgeon. Empathy, professionalism and swiftness. Heading to a 5 stars review in 2 weeks time, fingers crossed. Hartelijk bedankt!
(Vertaald)
Dank u Dr. Katrien de assistent-stomatoloog, sorry dat ik niet naar uw achternaam heb gevraagd. Je had het zo druk met voor mij zorgen. Na wat kostbare tijd slecht doorgebracht te hebben op de spoedeisende hulp van St. Luke en enkele andere bezoeken aan een visachtige huisarts en maxillo-faciale chirurg in Bxl waardoor ik 10 dagen verspilde aan antibiotica met een rottende tand, reed ik uiteindelijk naar Leuven. Aangekomen om 15.00 uur, vertrokken om 18.00 uur. Vertelde me dat als ik eerder was aangekomen, ze me onderweg zouden hebben geopereerd. Dringende afspraak vast maandag om 9u met chirurg. Empathie, professionaliteit en snelheid. Op weg naar een beoordeling met 5 sterren over 2 weken, vingers gekruist. Hartelijk bedankt!
M. P.
Place in constant movement and development - you can see it observing the growing campus, all students and researchers commuting every day. It's fascinating and reassuring to know that so many efforts and funds are put to serve those in need.
All interactions I had here with various members of the staff were always very correct - as a patient or visitor I was always well informed, taken caure of, reassured and most important - helped with my condition.
I like the MyNexuzHealth app allowing to follow the progress of treatments, manage appointments etc.
Only areas for improvement: parking slots are really narrow in the main parking and there could be more options in the cafeteria.
(Vertaald)
Plaats in constante beweging en ontwikkeling - je kunt het zien kijken naar de groeiende campus, alle studenten en onderzoekers die elke dag pendelen. Het is fascinerend en geruststellend om te weten dat er zoveel inspanningen en fondsen worden gestoken om mensen in nood te dienen.
Alle interacties die ik hier had met verschillende leden van het personeel waren altijd zeer correct - als patiënt of bezoeker werd ik altijd goed geïnformeerd, verzorgd, gerustgesteld en vooral - geholpen met mijn toestand.
Ik hou van de MyNexuzHealth-app waarmee ik de voortgang van behandelingen kan volgen, afspraken kan beheren enz.
Enige verbeterpunten: parkeervakken zijn erg smal in de hoofdparking en er kunnen meer opties zijn in de cafetaria.
M. L. g.
(Vertaald) Graag willen wij uw ziekenhuis bedanken. Enorm bedankt aan alle medewerkers die hebben meegewerkt aan de redding van onze geliefde
Joesjkouski Leanid.
We zijn er zeker van dat je al het mogelijke hebt gedaan om hem te redden, we begrijpen ook dat artsen mensen zijn, geen tovenaars, maar we hebben altijd je professionele en morele steun gevoeld.
Met grote dankbaarheid.
Leonid's familie
R. M.
doctors, nurses and employees really nice, professional and friendly. Absolutely the best hospital in Belgium. I’ve been there several times and I was always totally satisfied. Best place for taking care of your health.
(Vertaald)
dokters, verpleegsters en medewerkers erg aardig, professioneel en vriendelijk. Absoluut het beste ziekenhuis van België. Ik ben er meerdere keren geweest en ik was altijd helemaal tevreden. De beste plek om voor uw gezondheid te zorgen.
E. M.
(Vertaald) Ik heb 10 dagen in het ziekenhuis gelegen voor neurochirurgie. Ik dank uit de grond van mijn hart Pr F. Van Calenbergh die mij geopereerd heeft (bijgestaan door Dr Schepens). Veel dank aan Pr E. Vandermeurlen, aan de artsen die Pr Van Calenbergh hebben bijgestaan bij mijn postoperatieve opvolging, aan het verplegend personeel in de operatiekamer, intensive care en neurochirurgie, anesthesiologen, kinesisten, ... Hoogwaardige zorg, zeer professioneel , pijn en welzijn van de patiënt voortdurend in acht genomen, luisteren, respect, vriendelijkheid, keuze in maaltijden... Verander vooral niets! (0_0) Esterina Mancinone
D.
Very impressed by the quality of care here. I would like to specifically mention nurse Frauke and Dr. Simen Vergote who were both excellent and made a difficult experience so much easier.
(Vertaald)
Zeer onder de indruk van de kwaliteit van de zorg hier. Ik zou specifiek verpleegster Frauke en Dr. Simen Vergote willen noemen, die beiden uitstekend waren en een moeilijke ervaring zoveel gemakkelijker maakten.
M. H.
Was handled by junior doctor in the ER who gave very vague statements about my diagnosis and tried to dismiss me without bothering to explain or reassure me with addition information. Impatient body language and his unfriendly responses made me feel disrespected as a patient. I'd like to think this is an exception given the reputation of UZ Leuven, but if each patient - regardless of how urgent or critical their case is - can be treated with respect and care that would be great.
(Vertaald)
Werd behandeld door arts-assistent op de SEH die zeer vage uitspraken deed over mijn diagnose en probeerde me te ontslaan zonder de moeite te nemen om het uit te leggen of me gerust te stellen met aanvullende informatie. Ongeduldige lichaamstaal en zijn onvriendelijke reacties zorgden ervoor dat ik me als patiënt niet gerespecteerd voelde. Ik zou graag denken dat dit een uitzondering is gezien de reputatie van UZ Leuven, maar als elke patiënt - ongeacht hoe urgent of kritiek zijn zaak is - met respect en zorg kan worden behandeld, zou dat geweldig zijn.
T. B.
I have been living in several countries of Europe and have been to many hospitals before (both private and public) but UZ Leuven Gasthuisberg is the number one I have seen till now. Even if most of the buildings are not from this decade, they are very well maintained and extremely clean: hand sanitizers and masks available everywhere.
Their service and administrations are super-friendly, highly organized and have a very user-friendly app that helps you to follow-up your results and check-in to your appointments without going to the counters. Free WiFi is available throughout the buildings.
The medical care is very attentive, proactive(!) and detail oriented. The doctors are aware of the newest technologies/researches etc and can give you an extremely good diagnose and information. This university hospital is the Golden Standard in European healthcare.
(Vertaald)
Ik heb in verschillende landen van Europa gewoond en ben al in veel ziekenhuizen geweest (zowel privé als openbaar), maar UZ Leuven Gasthuisberg is de nummer één die ik tot nu toe heb gezien. Ook al zijn de meeste gebouwen niet van dit decennium, ze zijn zeer goed onderhouden en extreem schoon: handdesinfecterende middelen en maskers zijn overal beschikbaar.
Hun service en administraties zijn supervriendelijk, zeer georganiseerd en hebben een zeer gebruiksvriendelijke app die je helpt om je resultaten op te volgen en je afspraken in te checken zonder naar de loketten te gaan. In alle gebouwen is gratis WiFi beschikbaar.
De medische zorg is zeer attent, proactief(!) en detailgericht. De artsen zijn op de hoogte van de nieuwste technieken/onderzoeken etc en kunnen u een zeer goede diagnose en informatie geven. Dit universitair ziekenhuis is de Gouden Standaard in de Europese gezondheidszorg.
M. S.
We can kiss our both hands that this specialist hospital is in Flanders..
Just one point of reflection, they do have to slow down on the "teaching" and "study" Intonation where professors become 'guides' instead of practising doctors.
(Vertaald)
We kunnen onze beide handen kussen dat dit gespecialiseerde ziekenhuis in Vlaanderen is.
Slechts één punt van reflectie, ze moeten wel wat rustiger aan doen met de "lesgeven" en "studie" intonatie waarbij professoren 'gidsen' worden in plaats van praktiserende artsen.
P.
Food in this hospital is delicious. This made my hospitalization bearable. I bet their canteen offers a wide variety of healthy and tasty food! This is chicken fillet with gravy, rice, and yummy carrots paired with soup
(Vertaald)
Eten in dit ziekenhuis is heerlijk. Dit maakte mijn ziekenhuisopname draaglijk. Ik wed dat hun kantine een breed scala aan gezonde en smakelijke gerechten biedt! Dit is kipfilet met jus, rijst en lekkere worteltjes gecombineerd met soep
H. T.
I would like to thank all nurses, doctors and professors. They are so nice, professional and funny. I’m so lucky to have been treated by you! Thank you all again
(Vertaald)
Ik wil alle verpleegkundigen, dokters en professoren bedanken. Ze zijn zo aardig, professioneel en grappig. Ik heb zoveel geluk dat ik door jou ben behandeld! Nogmaals bedankt allemaal
A. P.
(Vertaald) Het spijt me dat ik me niet goed kan uitdrukken in het Vlaams of Frans!!!
Omdat het hele team van mevrouw MARION DELCROIX echte SAVIOR ENGELEN zijn!!!
Ps.-I werd op 24 september 2015 geopereerd wegens acute bipulmonale embolie.
Geïnduceerde coma gedurende 4 dagen, op.9.30 uur, waaruit het hart ongeveer 5 uur werd verwijderd.
Een heel moeilijke operatie!!!!, Maar dankzij de professionaliteit van de hele familie (JA!, IK WAS ECHT IN EEN FAMILIE!!!, helemaal niet zoals in een ziekenhuis!!!) is het briljant gelukt!
SYMBOLIEK WIL IK VANUIT MIJN ZIEL BEDANKEN (omdat er geen geschikte woorden zijn om deze echte engelen te bedanken!!!) AAN HET VOLLEDIGE PERSONEEL VAN HET TEAM VAN DE LERAAR !!!EN HET TEAM VAN DE ORTHOPEDISCHE CHIRURGIE! !!
MOGE DE HEER JE EEN LANG LEVEN GEVEN OM ZO VEEL MOGELIJK ZIELEN TE KUNNEN REDDEN!!!
X. B.
(Vertaald) Uitstekend onthaal, stiptheid van de afspraak en inspanning om de patiënt in het Frans te ontvangen.
Felicitaties aan het hele onthaalteam, het opnamebureau en de MRI-technici.
Xavier Boon
M. O.
Best hospital in Belgium so be warned. Sometimes the wait times for non emergency appointments can be a bit long
(Vertaald)
Beste ziekenhuis van België dus wees gewaarschuwd. Soms kunnen de wachttijden voor niet-spoedeisende afspraken wat lang zijn
M. H.
I was help by security to found back my car... This guy was very
friendly and found her. Many thanks to him
(Vertaald)
Ik werd geholpen door de beveiliging om mijn auto terug te vinden... Deze man was erg
vriendelijk en vond haar. Veel dank aan hem
n. e.
(Vertaald) Ruxandra-Gabriela Coropciuc (stomatologie) Ik dank de dokter, omdat hij de oorzaak van mijn herstel is geweest, en omdat hij me heeft behandeld door een chirurgische ingreep uit te voeren die 2 grote ziekenhuizen in de regio Brussel niet konden uitvoeren, hun enige oplossing is om mijn speeksel te verwijderen klier, maar dankzij de dokter heb ik mijn speekselklier en geen littekens, dank u uit de grond van mijn hart.
F. D. B.
Great hospital and friendly staff. Also for complex illnesses. They take a multi disciplinary approach. The fact that it is linked to the university is a plus. There is a pharmacy, flowershop and shop in the hospital next to a cafeteria and restaurant with good prices and good quality. First time it can be a bit overwhelming because of the size and complex structure but the wayfinding and staff is really impressive.
(Vertaald)
Prima ziekenhuis en vriendelijk personeel. Ook voor complexe ziekten. Ze hanteren een multidisciplinaire aanpak. Dat het gekoppeld is aan de universiteit is een pluspunt. Er is een apotheek, bloemenwinkel en winkel in het ziekenhuis naast een cafetaria en restaurant met goede prijzen en goede kwaliteit. De eerste keer kan het een beetje overweldigend zijn vanwege de grootte en de complexe structuur, maar de bewegwijzering en het personeel zijn echt indrukwekkend.
S.
Great hospital. Had my wisdom teeth removed here. Everything went just perfect. They also helped me here when I was a kid and I had salmonella. It's never fun being at a hospital, but all the doctors and nurses do their very best to make it as pleasant as possible.
The entrance hall is a bit overwhelming and confusing.
(Vertaald)
Geweldig ziekenhuis. Hier mijn verstandskiezen laten trekken. Alles ging gewoon perfect. Ze hebben me hier ook geholpen toen ik een kind was en ik salmonella had. Het is nooit leuk om in een ziekenhuis te zijn, maar alle dokters en verpleegkundigen doen hun uiterste best om het je zo aangenaam mogelijk te maken.
De hal is een beetje overweldigend en verwarrend.
D.
I work here. Very clean hospital. The cleaners should get a bonus for their hard work
(Vertaald)
Ik werk hier. Zeer schoon ziekenhuis. De schoonmakers zouden een bonus moeten krijgen voor hun harde werk?
Y.
(Vertaald) Heel goed ziekenhuis. Neem direct de bus. De dokter is erg geduldig en de hulpbronomgeving is erg goed
I. A. k.
(Vertaald) Een heel schoon ziekenhuis en de zorg voor mensen vinden ze erg belangrijk
A. K.
Fantastic hospital. Friendly staff
(Vertaald)
Fantastisch ziekenhuis. Vriendelijk personeel
a.
I came yere for heart attack. They healed me in 36 hours. All staff very friendly and professional. Foods are delicious. Tools are useful. Comminicaton is perdect.
(Vertaald)
Ik kwam hier voor een hartaanval. Ze hebben me in 36 uur genezen. Al het personeel erg vriendelijk en professioneel. Eten is heerlijk. Hulpmiddelen zijn handig. Communicatie is perfect.
X.
One of the best hospitals in Belgium.
(Vertaald)
Een van de beste ziekenhuizen van België.
A. P.
Quite slow service
(Vertaald)
Vrij trage service
H. B.
(Vertaald) De enorme ER-wachtrij
S. C.
(Vertaald) Deze keer werd ik vrij snel opgevangen voor mijn scanner
c. p.
had a good experience at the Ophmatologie department
(Vertaald)
goede ervaring gehad op de afdeling Ophmatologie
T. A.
Good service
(Vertaald)
Goede service
j. m.
Excellent medical services in a well organised environment. Lots of knowledge.
(Vertaald)
Uitstekende medische diensten in een goed georganiseerde omgeving. Veel kennis.
S. V.
Best hospital ever!
(Vertaald)
Beste ziekenhuis ooit!
m. y.
(Vertaald) Zeer gecompliceerde plaats maar zeer behulpzaam en tweetalig personeel.
J. I.
Good hospital
(Vertaald)
Goed ziekenhuis
J. J.
R. A.
(Vertaald) Uitstekend medisch personeel
C. J.
(Vertaald) Voor
J. F.
(Vertaald) goed in het algemeen
c. c.
(Vertaald) Cokiyi bier
A. D.
prepare to wait...
(Vertaald)
bereid je voor om te wachten...
O. A.
H. S.
S. S.
(Vertaald) Magazijn
J. C.
Super
R.
Friendly staffs
(Vertaald)
Vriendelijk personeel
R. R.