Beoordelingen van CHU UCL Namur - Site Godinne. (Ziekenhuis) in Namen (Namen).
CHU UCL Namur - Site Godinne
Rue Dr Gaston Therasse 1, 5530 Yvoir
Beschrijving
Informatie over CHU UCL Namur - Site Godinne, een Ziekenhuis in Namen (Namen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van CHU UCL Namur - Site Godinne
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van CHU UCL Namur - Site Godinne
Bevoorrechte locatie voor dit ziekenhuis, gelegen op het platteland. Gemakkelijke toegang, grote parkeerplaats, klein park buiten met bankjes. Rustige en gastvrije plek. Ziekenhuis in onberispelijke staat, ontvangst door efficiënte zone, circulatie in het ziekenhuis ingenieus, we zouden een voorbeeld kunnen nemen. Ah! Het personeel?
Ik denk dat de medewerkers, interviewers, verpleegsters en artsen de vakjes positief, empathie, bedachtzaamheid en vriendelijkheid moesten invullen om aangenomen te worden, het is indrukwekkend.
Bedankt allemaal voor alle vriendelijkheid die jullie uitstralen.
AA
Ik ben erg blij dat mevrouw Rondelet (Cardiologie) mijn leven twee keer heeft gered na een hartprobleem, heel direct, zeer attent en dankzij de adembenemende resultaten van haar operaties kan ik vandaag na 3 jaar mijn dankbaarheid schrijven. Ik kan dit ziekenhuis ten zeerste aanbevelen, dat voor mij zeer geweldige professionals en uitstekende ziekenhuisservice heeft, naast maaltijden die een restaurant waardig zijn.
Zeer goed ziekenhuis. Verblijf van 7 dagen, eten was goed, het uitzicht is prachtig
Iedereen is vriendelijk en neemt je serieus
Bediend de 4e verdieping van het Mont-Godinne Ziekenhuis.
Hartelijk dank aan de witte jassen en oppervlaktetechnici van Mont-Godinne, voor hun aandacht en aanmoediging, evenals aan de mensen die via een kleine boodschap balsem in uw hart brengen. Van Madame Mazy in kamer 4429.
Uitstekende zorg, al het personeel ter plaatse (van het onderhoudspersoneel tot de chirurg) toont vriendelijkheid, een geheel positieve ervaring, zeer fatsoenlijke maaltijden, een zeer aangenaam en rustig klein park, voor degenen die de mogelijkheid hebben om te ontspannen, ik gewoon Ik wou dat ik een drank- / snackautomaat had gevonden die kaarten accepteerde
Vriendelijkheid en welwillendheid, zowel op de ziekenhuisafdeling als zelfs in de operatiekamer. Geweldig personeel, ook goed eten. Ze hebben echt oog voor het welzijn van de patiënt en nemen de tijd als dat nodig is. Dienst 44 hoed. Ik kom helemaal niet uit de regio, maar in 6 maanden tijd heb ik de nodige onderzoeken en diagnoses laten stellen na lange jaren van medische omzwervingen... mijn moeder ging 2 jaar geleden naar de cardiologie en heeft het zelfs voor haar opgezegd.
Schoon en modern ziekenhuis. Warm welkom en goed uitgeruste kamer, ook de maaltijden zijn van goede kwaliteit. De omgeving van het ziekenhuis biedt een prachtig uitzicht op de vallei. Bovendien is parkeren gratis en dichtbij.
Hoewel het een universitair ziekenhuis is, wordt er in de eerste plaats aandacht besteed aan de ontspannen sfeer van de plaats... lucht, natuur, groen. Het is dan noodzakelijk om te noteren welke teams op alle niveaus bereid en beschikbaar zijn. Huishoudster, verplegend personeel (verpleegkundigen en artsen) zeer empathisch.
Het belangrijkste is de kwaliteit van de zorg 😆...ook hier is de kwaliteit aanwezig!
Momenteel wordt het gebouw gerenoveerd, wat veelbelovend is omdat er een kleine modernisering voelbaar begon te worden.
Leuk detail: er is voldoende gratis parkeergelegenheid op de camping!
Het principe van het familiedorp om hen te begeleiden is ook zeer praktisch (en zeer democratische prijs!)
Prachtig personeel, vriendelijkheid en humanisme bestaan daar naast elkaar. Wat het medische aspect betreft, tot nu toe alleen positieve, serieuze artsen die aandacht hebben voor de gevallen en niet voor de prestaties (wat echt niet het geval is in de Brusselse ziekenhuizen).
Goed gedaan!
Goedemorgen,
Ik kom met veel plezier mijn bloedplaatjes, plasma of bloed doneren.
Wij worden zeer goed ondersteund tijdens deze donatieperiode.
Het voelt goed om je van dienst te kunnen zijn.
Ik maak van de gelegenheid gebruik om buiten dit alles een opmerking te maken.
Ik hoop oprecht dat dit het management zal veranderen.
Mijn beste vriend werkt op de operatiekamer.
De verpleegsters in deze afdeling lijden onder het wanbeheer van hun baas!!!!
Hij vertrok echter voor 3 maanden, vreemd genoeg werkte alles goed zonder hem, zowel qua tijd als qua werk.
Het is niet normaal en onaanvaardbaar om op een volkomen respectloze manier te reageren op het geweldige werk van artsen en verpleegkundigen.
Voordat u een leider wordt, moet u leren luisteren naar uw team voor een geweldige ontwikkeling.
Zeer warm welkom, goede ondersteuning. Zeer schoon ziekenhuis. Aan de andere kant, komende van de snelweg, van Spontin, zelfs van Yvoir, zijn de wegen volledig beschadigd, vol gaten om het ziekenhuis te bereiken.
Ik ging naar de spoedeisende hulp en kon nauwelijks staan, ik zei openlijk dat het helemaal niet goed ging en dat ik waarschijnlijk iets stoms ging doen...... reactie van de dokter (een redelijk sterke dame die beheert blijkbaar psychosomatische verblijven) ... zijn antwoord: wat wilt u dat ik zo voor u doe op de eerste hulp, meneer? ....een dokter heeft mij snel onderzocht zodat ze bedekt zijn....en daar werd ik naar huis gestuurd. Ik heb een uur gereden om naar huis te worden gestuurd. Ontzettend bedankt.
Update.... Ik heb contact opgenomen met de bemiddelaar en ik heb de opnameverantwoordelijke aan de telefoon gehad die nog steeds zeer attent was en mij enkele ideeën voor de toekomst aanbood.... Ik heb daarom 4 sterren gegeven.
Competent en warm personeel, uitstekende ontvangst en ondersteuning, Dc Deconninck perfect!
Zeer goede verzorging. Zeer bekwaam personeel
Goed ziekenhuis en mooie ruimte.
In 2017 heb ik een longtransplantatie ondergaan die heel goed verliep
en het gaat nog steeds goed. Ik heb nog nooit zo'n goed georganiseerd ziekenhuis meegemaakt. Professionaliteit, competentie en vriendelijkheid van het personeel. Maar het is waar dat sommige mensen in het leven een klein probleem in een ramp veranderen!!!
Uitzonderlijk universitair ziekenhuis.
Ik verbleef daar aan het begin van de week.
Een microchirurgische operatie op de KNO-afdeling, uitgevoerd door dokter Pierre Garin.
Omdat hij al meer dan tien jaar op de hoogte was van mijn ziekte, maar een beetje "fobisch" was over de interventie, deed hij er alles aan om mij definitief gerust te stellen, zodat hij actie kon ondernemen.
Vanaf het eerste consult tot de operatie onder algemene verdoving verliep alles perfect en met een onberispelijke precisie.
Het ziekenhuis zelf is een voorbeeld in zijn soort, van de bewegwijzering tot de installatie in de kamer wordt de zorg vlot en met grote voorzorgsmaatregelen uitgevoerd.
Het personeel is voorbeeldig in hun vriendelijkheid en gevoeligheid.
Er zijn ook veel studenten die stage lopen, wat betekent dat er veel mensen bezig zijn met activiteiten, je voelt je nooit alleen.
De procedures zijn streng maar geruststellend, elk verzoek wordt rigoureus en in een goed humeur behandeld, wat het angstwekkende effect van alle ziekenhuisverblijven compenseert.
Een buitengewoon ziekenhuis met verschillende getuigenissen, waarvan ik het genoegen heb de goede trouw te bevestigen na mijn persoonlijke verblijf.
Felicitaties aan al het personeel en de KNO-afdeling, zeer efficiënte en onvermijdelijke professionaliteit van mijn kant.
Twee bloedonderzoeken in het laboratorium, twee stressvolle momenten, maar altijd rustige, professionele, vriendelijke en glimlachende verpleegsters (onder hun maskers), die hun best doen om dit moment zo minst onaangenaam mogelijk te maken. Dankzij hen!
Omdat ik gehandicapt ben vanwege chronische auto-immuunziekten, werk ik al 11 jaar in het etablissement. De service is altijd onberispelijk, ik kreeg in het begin (18 jaar oud ten tijde van de eerste immunotherapie) altijd duidelijke, volledige en begrijpelijke antwoorden.
Ik ben nu als een vis in het water en de verpleegkundigen weten wie ik ben, ze zijn ontzettend vriendelijk en zelfs bij een overvolle afdeling blijft de kwaliteit van de zorg werkelijk optimaal.
Er wordt naar mijn mening alles aan gedaan zodat we als patiënt kunnen profiteren van de best mogelijke zorg, niet alleen medisch maar ook menselijk gezien.
Ze hebben mijn leven gered. Ik was bang voor een dubbele longtransplantatie. Ze stelden mij gerust. Ik vind dit ziekenhuis zeer comfortabel, vooral omdat er door de vele renovatiewerken die er zijn uitgevoerd, het personeel voor het grootste deel zeer bekwaam is. De cafetaria is zeer goed ingedeeld en het buffet met dagschotels is volkomen correct. Ouders met een kind dat in het ziekenhuis is opgenomen, kunnen op 100 meter van de kliniek slapen. Ik raad deze plek aan en geloof me, ik heb daar tijd doorgebracht en ik ga er nog steeds heen omdat ze hun patiënten zeer zorgvuldig volgen.
Super aardig en zeer bekwaam 🥰👍🖐
Maar we moeten de problemen voor de patiënt oplossen. WiFi werkt al maanden niet en het is erg schadelijk om visueel met de familie te communiceren, voorheen werkte het perfect! Ik was klaar om een ster te verwijderen. Ik hoop dat je de bug corrigeert 😉🤞🖐👍
We gaan er al bijna 2 jaar heen, voor medische opvolging, altijd naar tevredenheid
Op 14 maart ben ik geopereerd aan een totale knieprothese
zeer tevreden over de ontvangst (alle beroepen samen) en de geleverde zorg.
Gehospitaliseerd op de 4e verdieping op de afdeling van onder meer dokter Anciaux,
Ik ben TEVREDEN met de steun en wil graag dat dit bericht hen bereikt.
dank u met heel mijn hart
Nadine
Hallo allemaal, team van gezondheidsprofessionals met veel vaardigheden. De enige verbetering die mogelijk is, is wellicht het maken van telefonische afspraken. Sommige mensen hebben geen internet of sommige mensen geven prioriteit aan menselijke relaties terwijl ze hun baan behouden. Ik ga er één keer per maand naartoe vanwege een langdurige ziekte. Dank aan "mijn begeleiders" voor hun professionaliteit en beschikbaarheid.
(Vertaald) De KNO-service is heel erg goed, attent personeel, ik raad het ten zeerste aan
Het Mont-Godinne Universitair Ziekenhuis en Dinant zijn “Pointes”-klinieken. Zonder andere Ziekenhuizen te willen bekritiseren uiteraard! In mijn leven heb ik bijna overal te veel reizen gemaakt.
Erkend moet worden dat het aantal artsen in elke regio, de geavanceerde apparatuur en het personeel het verschil maken.
Een belangrijk punt "De Specialisten" zijn allemaal conventies, wat een groot pluspunt is, de technologie is in orde. Ik ga niet alleen naar deze plek, maar voor een lange behandeling of operatie is de reputatie goed gevestigd.
Het is mogelijk om de begeleider te huisvesten omdat velen van ver komen, dit is ideaal voor de begeleider. Een groot restaurant is voor iedereen beschikbaar, een kinderopvang, het restaurant is ook 's middags geopend voor een hapje, er zijn verschillende plaatsen, afhankelijk van de smaak, de piano... deze is beschikbaar voor iedereen, zieken... en anderen , moment van ontspanning!
Zeer blij met de ontvangst. Ik werd gevolgd op de KNO-afdeling. De arts die mij verzorgde, professor S.van der Vorst en zijn operatieteam, en niet te vergeten het verpleegteam, zijn zeer bekwaam, professioneel en zeer vriendelijk, bedankt. Rolstoeltoegankelijke locatie positief positief
Enorm ziekenhuiscomplex met uitzicht op de Maasvallei, maar onmogelijk te bereiken vanaf de rivier, je moet via het plateau.
(Vertaald) Goede infrastructuur, grote parkeerplaats
Wat kan ik zeggen, onberispelijke structuur, ruimte voor snelle afspraken, de artsen die ik zag waren ongelooflijk vriendelijk. Neem de tijd om de patiënt uit te leggen en gerust te stellen. Het is eigenlijk beter om daarheen te gaan dan naar onze kleine provinciale ziekenhuizen in Luxemburg. Echt een geweldige gastheer
kom je op de afdeling cardiovasculair/urologie terecht, dan is het verpleegkundig assistententeam top! Je denkt misschien dat je geen klant bent, maar een patiënt
(Vertaald) Hier is een ziekenhuis dat aan veel van onze verwachtingen voldoet. Ik ben net 6 dagen in het ziekenhuis opgenomen en heb absoluut geen klachten. Petje af voor het 4e leerjaar team en nogmaals bedankt voor jullie goede zorgen.
Het personeel dat voor mij zorgde is bekwaam, dat is wat telt... Voor het eten en de Wifi niet geweldig, persoonlijk haal ik 1 ster weg, het is gewoon comfort en dat is niet wat voor mij het belangrijkst is (dat doe ik niet Ik begrijp degenen niet die een ziekenhuis daarvoor zware sancties opleggen...)
ZEER ZEER GOED VERZORGD ZEER AARDIG PERSONEEL IEDEREEN, VAN DE DOKTER ENZ. HIER ZIJN WIJ TEN MINSTE NIET NEE, ALLES WORDT ZEER GOED GEVOLGD ZOWEL OP HET GEBIED VAN DE MEDISCH, VERPLEEGKUNDEN EN DE MAALTIJDEN ZEER GOED ZIEKENHUIS IK ADVISEER HET U INDIEN NODIG HOOP U ZULT GEEN ENKEL HEBBEN NOOIT NUTTIG BRAVO VOOR UW PROFESSIONALITEIT 10/10 FREDDY AUBRY KAMER 4228 DR NICOLAS EN ZIJN HELE TEAM DANK U.
Voor de menselijke kwaliteiten van het personeel als geheel en voor de kwaliteit van de zorg aan patiënten.
Rustige ligging, gemakkelijk te bereiken en privéparkeergelegenheid. Vriendelijk en attent verplegend personeel.
Prachtige natuur, geweldig ziekenhuis! Wij worden snel geholpen! Zeer vriendelijke en behulpzame verpleegster!
(Vertaald) Het enige bevoegde ziekenhuis in Namen. De rest: het beste vermeden.
(Vertaald) Niets te zeggen voor Dr. Belhaj en zijn afdeling hart- en vaatchirurgie, zorg en vaardigheden toekomend personeel vertrok en met een vriendelijkheid en begrip zonder verwijt bedankt aan allen Michael Devulder
Hartelijk dank aan Professor Bodart die heel goed voor mijn zoon zorgde, en ook aan het personeel dat destijds erg geduldig was met mijn 2-jarige zoon, en aan het radiologieteam.... BEDANKT
(Vertaald) Op het rendez-vous vriendelijkheid, beleefdheid, bekwaamheid... personeel beschikbaar. Prachtige omgeving en site!!! Parkeergelegenheid beschikbaar in voldoende hoeveelheid
Het is een ziekenhuis, waar al het personeel klaar staat om naar je te luisteren.
Respecteer de afspraaktijd. Top universitair ziekenhuis
(Vertaald) Competentie.medecin.personeel.verpleegkunde.logopede.orl.service..dank!.aan..allen..
(Vertaald) Zowel de medische zorg als de omgeving, de vriendelijkheid van iedereen... We zouden vergeten ziek te zijn. Dank aan al het personeel!!
Zeer goed ziekenhuis, zeer vriendelijk personeel en artsen, pfff, meer dan goed
Aangenaam ziekenhuis, goed georganiseerd, zeer efficiënt personeel.
Ik heb er altijd van genoten. De receptie beneden is heel erg goed. Goed gedaan!
Service excellent.
(Vertaald)
Service uitstekend.
Ik werd daar in het ziekenhuis opgenomen en het is geweldig
Goedenavond, het is heel aardig, kusjes
(Vertaald) Zeer goed, zeer bekwaam, rustig, schoon, glimlachend personeel en voldoende parkeergelegenheid.
Deze keer nog steeds in het ziekenhuis. Het is niets voor mij
(Vertaald) Altijd zeer tevreden over de verleende zorg
Top KNO-service!!
Het personeel was erg vriendelijk en met duidelijke antwoorden!
BEDANKT !
Ik ging met mijn moeder. ❤️
Geniaal
(Vertaald) Afdeling Cardiologie in een notendop: onberispelijk!
Zeer goed ziekenhuis
Pittoreske bereikbaarheid en gemakkelijk parkeren...
Goede verzorging door zeer bekwaam personeel.
Ziekenhuis
Zeer gastvrij personeel
Het beste ziekenhuis van Wallonië
Let op parkeerproblemen
(Vertaald) Perfect in elk opzicht
Vriendelijk personeel
(Vertaald) PERSONEEL ZOALS ENGELEN
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
5 sterren meer dan verdiend! De aardige, zorgzame, attente en geruststellende verpleegkundigen zorgen goed voor ons. Ze zijn er, wat er ook gebeurt. De medische staf is ook zeer professioneel, evenals de zeer interessante activiteiten. UITSTEKEND eten. Ik bedank van harte het team dat mij enorm heeft geraakt.
contact
Foto's
Alle
Street view en 360
Van eigenaar
Video'S