Beoordelingen van Chu van Luik. (Ziekenhuis) in Luik (Luik).
Chu van Luik
Avenue de l'Hôpital 1, 4000 Liège
Beschrijving
Informatie over Chu van Luik, een Ziekenhuis in Luik (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Chu van Luik
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Chu van Luik
Ondanks dat het verzorgende personeel, zowel de dokters, als ook de verpleegsters en of verplegers onder hoge druk staan, aangezien de steeds terugkomende covid varianten, blijven ze vriendelijk en professionele hulp aanbieden. Mijn bewondering daarvoor !!!
In het ziekenhuis opgenomen voor een hartoperatie, voorlopig ben ik gelukkig.
Het personeel is vriendelijk en professioneel, de afspraken die ik eerder had zijn goed verlopen, geen vertragingen, perfect!
De maaltijden zijn goed, ook al zijn ze iets minder dan in het ziekenhuis van Aarlen.
Voor de rest is de netheid aanwezig en heb ik altijd goede feedback gehad over de reputatie van het ziekenhuis.
Het was mijn allereerste operatie op 24-jarige leeftijd, en ik kan maar één ding zeggen. BEDANKT.
Ik werd geopereerd en opgenomen (voor een goede start van 2023) in een dagziekenhuis.
Van de brancarddrager (met wie ik flirtte in de verkoeverkamer 😭 nogmaals sorry), tot de verpleegsters en anesthesisten, ze waren allemaal ongelooflijk sympathiek en meelevend. Je hebt van een situatie die mij zorgen baarde, iets meer dan goeds gemaakt. Hartelijk dank!!
(Vertaald) Het is een goed ziekenhuis met een goede spoedeisende hulp, de verpleegkundigen zijn behulpzaam en gastvrij en de dokter professioneel, niets te zeggen. Daar staat tegenover dat er een lange wachttijd is, maar dat zal wel komen door het aantal patiënten 😊
Zeer bekwaam, vriendelijk en vriendelijk personeel en artsen. Consultaties gebeuren altijd met het grootste respect voor de patiënt. Na verschillende operaties en een transplantatie kan ik alleen maar bevestigen dat ik altijd veel beter ben behandeld en verzorgd dan ik vooraf had verwacht. Als ik op een dag opnieuw een operatie moet ondergaan, zal het Universitair Ziekenhuis Sart Tilman automatisch mijn eerste keuze zijn.
Wanneer u voor uw kind, ongeacht de leeftijd, naar de eerste hulp gaat, bent u enigszins overstuur. Ik bracht mijn zoon naar de spoedeisende hulp van het Universitair Ziekenhuis van Luik omdat hij symptomen van een beroerte vertoonde. Verlies van gezichtsvermogen, hoofdpijn, tintelingen in één hand, duizeligheid, enz. Hoewel we meteen een eerste verificatie van de eerste parameters kregen, stond mijn zoon 3,5 uur geparkeerd in een gang terwijl hij wachtte op ondersteuning. Ik klaag niet, ze doen het met wat ze hebben. Gelukkig vergde de toestand van mijn zoon geen snelle reactie en is alles goed afgelopen met een geruststellende scan. Ik betreur de houding van een groot aantal verpleegkundigen (niet allemaal, maar een flink aantal) die een gevoel van almacht cultiveren en zich arrogant en ongepast gedragen als patiënten de pretentie hebben om de geringste vraag te stellen. Het werk is zeker niet gemakkelijk, maar empathie is geen complexe houding om te ontwikkelen en vindt zijn plaats in deze angstwekkende omgeving.
Ondersteund door Ambulance door een zeer professioneel en empathisch team richting het Universitair Ziekenhuis.
Zelfde ontvangst op de spoedeisende hulp.
Nogmaals bedankt 🙏🤩
Voor mij is dit op dit moment, anno 2016, de beste plek in Luik om een behandeling te zoeken, maar niet noodzakelijkerwijs om in het ziekenhuis te worden opgenomen.
Chirurgen moeten zich verantwoorden zodra ze wat meer tijd nemen in de operatiekamer, met alle gevolgen van dien voor patiënten bij complicaties 😡
De zorg is goed, de verpleegkundigen zijn vriendelijk, maar vaak overweldigd in de ochtend. “En het is niet aan mij om dat te doen, het is aan jou, bla bla bla...” Het voelt als een schoolplein! 😂
Je vraagt om een kamer alleen en je komt terecht in een gedeelde kamer 😠
Je wordt zelfs gevraagd je kamer te verlaten om bij aankomst de geschiedenis van je nieuwe huisgenoot op te nemen.
Van mijn kant werd het de dag na mijn aankomst geregeld, maar dat is niet altijd het geval...
De kamers zijn schoon, maar uit een ander tijdperk.
Ontdek het zelf op de bijgevoegde foto's! 😨
Het is erg ingewikkeld om daar te parkeren (ik zag zelfs twee mannen op het einde van hun zenuwen met elkaar in botsing komen over een parkeerplaats 😅), soms wel 30 minuten omdraaien op de parkeerplaats om een parkeerplaats te vinden.
Hun volgsysteem, dat een routesysteem is, verandert plaatsen snel in een labyrint voor ouderen of mensen met een kleine beperking... 😢
(Vertaald) Ik was daar voor een tandheelkundige noodgeval vanwege een slecht behandelde holte. Ik werd heel goed ontvangen door een geweldige tandarts, erg aardig en luisterend naar mij.
Universitair ziekenhuis. Onvriendelijke gebouwen. Zeer vriendelijke welkomstbijeenkomst. Voor de rest was ik een geest. Slecht met mooie scanner. Gemakkelijke toegang, winkelgalerij,...
Erg blij met de zorg van de neurologen en artsen die voor mijn vrouw zorgden en haar leven redden.
Hartelijk dank aan de verpleegkundigen en verzorgers voor hun vriendelijkheid en professionaliteit.
(Vertaald) Op deze qq. Foto's zie je de GRANDE VERRIÈRE volledig gerenoveerd in 2021
CHU Liége Sart Tilman Ziekenhuis met vele specialiteiten. Diverse uitvalswegen die u naar de gewenste dienst brengen. Spoedgevallen minimaal 1 met gratis invalidenparkeerplaats. Receptie op de begane grond, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de ingang talrijke winkels, hotspot, groente- en fruitverkoper, apotheken.
(Vertaald) Welkom en vriendelijk personeel, moeilijk om een parkeerplaats te vinden of zelfs een persoon bij de ingang achter te laten.
(Vertaald) Deze dag ontvangen door de reumatoloog dre marx heel lachend, begripvol en luisterend. Ik raad haar ten zeerste aan
Verschillende leden van mijn familie zijn om verschillende redenen (onderzoeken, operaties, enz.) al naar dit ziekenhuis gegaan. Ik heb een aantal zeer negatieve recensies gelezen en als ik het moet vergelijken met andere ziekenhuizen (CHR, CHC, etc.), is dit ziekenhuis eerlijk gezegd best goed, maar het hangt uiteraard af van met wie je te maken hebt. Sommige leden van mijn familie hadden het geluk dat ze echt zeer bekwame artsen tegenkwamen, maar voor mijn vader was dat helaas niet het geval. Wat verpleegkundigen betreft, kan ik hetzelfde zeggen: er zijn goede, maar ook incompetente. We mogen ook niet vergeten dat er veel te veel druk is op het zorgpersoneel en daar weet ik iets van omdat ik een jaar in de academisch ziekenhuisapotheek heb gewerkt (van 2008 tot 2009). Ik zou liever stenen eten dan daar weer aan de slag te gaan, de druk was zo enorm. Het probleem komt voort uit het feit dat ziekenhuizen nooit een winstgevendheidsdoelstelling mogen hebben, maar dat er mensen aan het hoofd staan die alleen daaraan denken. Verachtelijk!
(Vertaald) Ik dank de medewerkers van de afdeling oncologie voor hun vriendelijkheid, hun werk en steun tot de laatste momenten. bedankt .
(Vertaald) Eigen effectieve schade die niet accepteert om baby's te behandelen
Ze hebben mijn leven gered in 2014!!!! Wat kan beter?
(Vertaald) Medische uitmuntendheid, artsen, verpleegkundigen bekwaam, empathisch en zeer vriendelijk. Ik word in het CHU alleen met altijd enorme tevredenheid behandeld.
Duidelijk ziekenhuis, vriendelijk en attent personeel. Geen vertraging. Kortom alles wat wij verwachten van een goede organisatie en goede patiëntenzorg.
Bij het CHU heb ik nooit problemen gehad.
Ik ben verschillende keren in het ziekenhuis opgenomen geweest, verpleegkundigen en schoonmaakpersoneel vriendelijk maar vooral bekwaam en geduldig ondanks de zwaarte en dagelijkse stress van hun werk, waarschijnlijk als gevolg van onderbezetting.
Het enige spijt is de kwaliteit van de maaltijden, die niet de beste is. Maar iedereen weet dat gastronomische maaltijden niet in een ziekenhuis worden geserveerd.
Ik werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis na een val tijdens het fietsen. Ik werd uitstekend verzorgd door bekwaam, goed georganiseerd en zeer vriendelijk personeel. Ik bedank het personeel oprecht.
Sinds ik in Luik woon, word ik behandeld in het CHU. Als verpleegster heb ik nooit iets te klagen gehad, noch over chirurgische ingrepen, noch over welke andere dienst dan ook. Respect, vriendelijkheid en vaardigheden zijn er!
Uitstekend ziekenhuis, al mijn artsen zijn er en ze zijn geweldig. Sommige artsen zijn minder goed, daar moet je gewoon achter komen voordat je op consultatie gaat. Gratis pendeldienst vanaf het landhuis die de toegang tot het ziekenhuis vergemakkelijkt. Want ook al hebben ze een enorme parkeerplaats, deze staat vaak vol. Het wachten bij de inschrijfbalie valt mee, het gaat vrij snel. Ik heb daar twee operaties ondergaan en heb niets te zeggen. Het operatiekamerpersoneel is zeer attent en geruststellend. Op de verkoeverkamer zullen wij goed voor u zorgen. De terugkeer naar de kamer verloopt vrij goed na de duidelijk uitgevoerde operatie. Alleen het eten dat, zoals in de meeste ziekenhuizen, niet het beste is.
Uitstekende spoedeisende zorg, van de intensive care tot de afdeling ortho, teams vol inlevingsvermogen die ervoor zorgden dat mijn ziekenhuisopname en mijn verzorging zo vlot mogelijk verliep zonder pijn en in een goed humeur! Dank aan het team! :)
Uitstekend ziekenhuis, zeker het beste in de regio.
Vriendelijk, geduldig en toegewijd personeel.
Uitstekende opvolging van dossiers en patiënt steeds op de hoogte gehouden van de voortgang.
Zeer goede maaltijden en een zeer aangename omgeving.
Zeer goed onderhouden kamers.
Onberispelijke ondersteuning.
Ik verbleef er onlangs een week: zoveel goede herinneringen!
Ik werd opgenomen voor een knieoperatie in een dagziekenhuis... niets op aan te merken, ik was meer dan aangenaam verrast door het attente en geruststellende personeel, door het eten dat eerlijk gezegd niet slecht was (maar niet uitzonderlijk, we blijven in een ziekenhuis ) en zeer comfortabele ziekenhuisbedden.
Ik voelde me echt gehoord en gesteund door de verpleegkundigen toen ik hen vertelde over mijn angsten, wat mijn eerste ervaring zo aangenaam mogelijk maakte!
Het enige minpuntje is dat er eigenlijk niet genoeg parkeerplaatsen zijn, we kwamen ruim 1u30 te vroeg aan en kwamen uiteindelijk net op tijd aan...
Operatie: niets te klagen. Aan de andere kant is de verpleegkundige dienst betreurenswaardig. Sommige verpleegsters zijn opmerkelijk, terwijl andere minder gastvrij zijn dan gevangenisdeuren, en sommige zijn openlijk racistisch. Jammer voor een academisch ziekenhuis dat een voorbeeldfunctie moet vervullen.
De dokters zijn vriendelijk, parkeren is duur, dokter een uur te laat dus 5 euro voor parkeren 🙃. Het gebouw is oud.
De noodgevallen zijn net als elders: respect voor protocol, overbelasting... dus "fabrieksmatig", maar de afdeling neurologie en de afdeling neurochirurgie op -1 verdienen mijn dank, al het personeel was aardig en vooral zeer efficiënt. Hetzelfde gold voor de oncologie en radiologie,
Bedankt met een grote M
(Vertaald) Ik raad de oogarts noodgevallen aan die tot de beste in de Luikse regio behoren. De ontvangst en verzorging van de patiënt in deze dienst is uitstekend. Vriendelijk en gezellig personeel.
Competente en begripvolle hulpdienst.
Second opinion en 4 sterren na mijn volgende postoperatieve bezoeken, in de hoop dat wat ik ervoer op de dag dat ik mijn eerste mening schreef werkelijk uitzonderlijk was en vooral niet voor herhaling vatbaar. --Eerste mening en 1 ster ==> Op de hoofdafdeling van Sart Tilman, momenteel nul niveau van postoperatieve orthopedische zorg, röntgenfoto's en controlebezoeken. Gemiddeld 1:30u 2u te laat en boze en daardoor onaangename verpleegsters... De indruk vee te zijn ☹️ Jammer want uitstekende chirurg...Beroemde inspanning geleverd qua ontvangst! ---
De colonoscopisch onderzoekservice is top. Al het verzorgende personeel
(Vertaald) Ik kom terug van de spoedeisende hulp (17.30 uur). Vandaag zijn we zondag. Verpleegster ontvangt me. Zeer attent, zeer professioneel. Idem voor een arts in opleiding (ik las op zijn badge dat zijn naam "Patrick" is), zeer attent, maakt aantekeningen, zeer professioneel. Idem voor de verpleegster die het bloedonderzoek doet. Idem voor de verpleegster die de röntgenfoto maakt. Ten slotte geldt hetzelfde voor de dokter (ook jong, ik las op zijn badge dat hij Quentin P. heet) die mij ontvangt en de uitslag meedeelt. Ik ben erg blij met deze feilloze ondersteuning. Echt een geluk dat ik door dit hele team ben ontvangen. Bedankt aan het hele team voor jullie geweldige werk. Gefeliciteerd met uw professionaliteit en ernst.
Afdeling Hematologie-oncologie.
Een team van geweldige artsen, een team van attente psychologen, supervriendelijke en toegewijde verpleegkundigen, vriendelijke logistieke helpers, discrete oppervlaktetechnici maar altijd met een glimlach naar de patiënten. Deze service verdient een puntje van de hoed.
Gebluft door de zeer korte ziekenhuisopname! Ultrasnelle MAAR gewetensvolle, hartelijke, serieuze service! Wij feliciteren u met uw professionaliteit, de kwaliteit van de zorg en het gebruik van nieuwe technologieën die monitoring thuis mogelijk maken! En deze Chuttle, briljante en vriendelijke service!
Uitstekende artsen, maar verpleegkundigen in een ziekenhuisopname na de transplantatie (geen jonge mensen), erg bitter, grenzend aan smerig. Toen ik om een storing vroeg ('s nachts) vertelde ze me (via de intercom) dat ze geen tijd had! Dat ik alleen maar hoefde te doen in mijn bescherming (ik ben 54 jaar oud...), stond ik erop... zonder succes! De nacht dat ik een bloeding kreeg, nadat ik had gebeld > stem in de intercom: ik schreeuwde dat ze moest opschieten, het was dringend, ik was mezelf (!) plotseling aan het ledigen na haar aankomst in noodgevallen: 2 andere mensen + de dokter van wacht. Ik was blij toen ik de volgende dagen wist dat het weer een zeer attente was.
Persoonlijk niets te zeggen. Voor mij is dit de beste, ook al is een ziekenhuisopname of een slechte gezondheid niet de beste!!!! Luisteren, netheid, vriendelijk +++++++++ Bedankt. Alle doktoren zijn erg goed. Dokter Halleux Sandrine reumatoloog is geweldig.
2e ziekenhuisopnames in 1 jaar vorig jaar in de oogheelkunde voor ontsteking van de linkervoorhoofdsholte, nu zeer goed verzorgd, verwijdering van de prostaat, dezelfde opmerking. Aan te bevelen. Universitair ziekenhuis, dus alles 24 uur per dag ter plaatse!
Ik ben daar 4 maanden geleden in het ziekenhuis opgenomen en ik zou zeggen dat er heel goed voor mij werd gezorgd. Ik had mijn been misschien verloren als hij er niet was geweest, bedankt CHU
Ik heb al heel lang oogproblemen, maar niemand heeft mij kunnen helpen of vinden wat ik heb. Maar de afdeling oogheelkunde van dit ziekenhuis heeft het gedaan! Ik word behandeld, heb regelmatig afspraken en zie een grote verbetering. Top oogheelkundige service!
Dagelijkse ziekenhuisopname aan de Top 👍. Bedankt 🙏 aan al deze mensen die mijn verwachtingen ruimschoots hebben overtroffen - zichzelf voorstellen en je bij je voornaam noemen, of je zelfs als eerste laten gaan omdat ik als zelfstandige de volgende dag opnieuw begin, ... en uiteraard missie geslaagd ... door een vrouw 👩⚕️ 😃
Top dokter
Aan de andere kant, tijdens een ziekenhuisopname... walgelijke maaltijd, smakeloos, droog brood... is het niet gemakkelijk om op krachten te komen.
Oneetbaar.
Gelukkig is de zorg niet identiek
Topservice, zeer vriendelijk personeel
Ziekenhuis van uitzonderlijk niveau, al 5 weken in dienst en niets dat het tegendeel beweert.
Geweldige kinderafdeling! Bedankt !
Onberispelijke service mijn metgezel lag 2 weken op de intensive care covid19, super persoonlijk doen hun werk heel goed en de infectiediensten zijn ook erg vriendelijk en grondig hun werk, perfect aanbevolen top niets te zeggen.,👍👍👌
(Vertaald) heel goed ziekenhuis, maar de spoeddienst Ik vind dat we 24 uur per dag tandartsen nodig hebben, want als we 's avonds een gebitsprobleem hebben, moeten we wachten tot de volgende dag en als het pijnlijk is, is het ondraaglijk!
(Vertaald) Goed ziekenhuis. Met voldoende parkeergelegenheid, hulpdienst bovenaan. Helikopter op het dak van het ziekenhuis. Diverse state-of-the-art services. Bus 48 rechtstreeks vanuit Luik
(Vertaald) Zeer goed ziekenhuis waar goed voor ons wordt gezorgd. Als het enige nadeel is dat het soms moeilijk is om ruimte te vinden op de parkeerplaats, kunnen we de wereld niet in een dag veranderen. Dit is ook het geval bij de citadel ...
Er werd uitstekend voor mij gezorgd.
In KNO, noodgevallen, neuro....
Ik dank u allen voor uw professionaliteit, uw aandacht, uw vriendelijkheid
Heel goed, niets op aan te merken
Transplantatie nefrologie service super blij met het personeel van a ...z
Gefeliciteerd, ik zal niet van ziekenhuis veranderen
(Vertaald) Altijd goed ontvangen en goed geadviseerd. Artsen, verpleegkundigen en ander zeer bekwaam personeel!
Warm welkom, buitengewone spoedservice, zelfs in het weekend! Redelijk gemakkelijke toegang, gemakkelijk parkeren.
Altijd goed verzorgd in dit geweldige openbare universitair ziekenhuis!
Noodgevallen zijn zoals overal, maar goed verzorgd, je hebt een ziekenhuisopname nodig. Zeer goed personeel. Zeer aangenaam. Zeer goed diner. ....................
(Vertaald) Universitair Ziekenhuiscentrum van Luik. Zeer goede artsen en leraren, zeer zorgvuldige en beschikbare medische staf.
Dit ziekenhuiscentrum is een rijkdom, zowel qua onderzoek als qua comfort. Zonder deze artsen aan de top van het onderzoek zou ik niet langer op deze wereld zijn. Bedankt :-)
(Vertaald) Ik wil absoluut in dit etablissement behandeld worden, ik heb het mijn leven te danken, nooit meer de ziekenhuizen van Charleroi of La Louvière. CHU in de voorhoede van de vooruitgang, ten zeerste aanbevolen
Ik had samen met mijn vrouw een oognoodgeval en ik werd snel geholpen. Dan goede gastvrijheid en medische zorg.
(Vertaald) Daar word ik tenminste goed behandeld en geloof me, ik heb ziekenhuizen gemaakt
(Vertaald) Alles was perfect
(Vertaald) Zeer positieve mening, de bekwaamheid van de dokters en verpleegkundigen staat bovenaan en niet te vergeten hun vriendelijkheid
(Vertaald) We gaan er niet voor de lol heen! Volledig ziekenhuiscentrum.
Ondersteuning en snelle serieuze onderzoeken om mijn pathologie op te sporen zonder enige aanleg of risicofactoren
(Vertaald) Dankzij het personeel. Proficiat voor hun werk en vriendelijkheid
(Vertaald) Eerlijk gezegd sta je aan de top in alle disciplines waar ik je had/kon raadplegen. Ik kom van ver voor je, dat zegt genoeg!
(Vertaald) Zeer professioneel en prettig personeel
(Vertaald) Zeer goede doktoren en chirurgen. Moeilijk bereikbaar met de auto. Heel erg groot, goed bewegwijzerd,
(Vertaald) Zeer goede psychiater Ik ben zeer tevreden over zijn diensten
Met spoed ontvangen, snelle ondersteuning
(Vertaald) Zeer goede instelling voor cardiovasculaire en hartchirurgie
Zeer lange wachttijd op de eerste hulp, maar goede behandeling.
(Vertaald) Goed verzorgd eten vond de rest niet lekker niets om over te klagen
(Vertaald) Zonder de uitstekende staf van neurologie en neurochirurgie zou ik op dit moment niet van deze wereld zijn.
Ok
(Vertaald)
OK
(Vertaald) Het is goed beschermd, maar niemand weet dat het veel beter zou zijn op het grote plein binnen
(Vertaald) Niets op aan te merken, perfecte service en prettige en actieve verpleegkundigen
(Vertaald) Het briljante personeel van Lap Stéphane, van de brancarddrager tot de meeste artsen tot het onderhoudspersoneel.
(Vertaald) Nooit prettig om daar als patiënt heen te gaan maar goed te behandelen
Op de voorgrond, bedankt dr. Creemers, postoperatieve diensten (behalve intensief) moeten nog veel leren!
(Vertaald) warm personeel, attent voor gezinnen, beschikbaar ondanks de werkdruk!
(Vertaald) Het beste ziekenhuis van Luik maar beter zo min mogelijk gaan!
(Vertaald) Vriendelijkheid aan de receptie, zeer duidelijke bewegwijzering naar de afdelingen, snelheid in de administratieve afhandeling
(Vertaald) Goede plaats van zorg, maar te groot en parkeren om je haren uit te trekken, gebruik de shuttle ;-)
Geweldige ontvangst en mijn vader werd heel goed verzorgd, dankzij het personeel
(Vertaald) Dé must in België voor oncologische behandelingen.
(Vertaald) Grote werken parking hypers gevuld mm gehandicapt zonder handicap
(Vertaald) Goede ontvangst, gewetensvol personeel
(Vertaald) Vriendelijk en attent personeel, pijnbestrijding is niet overal hetzelfde
(Vertaald) Het water is uitstekend, maar de prijs blijft overdreven. Ik heb het over het restaurant
(Vertaald) Bekwaam personeel, ongeacht de service.
(Vertaald) Dit is geen resort, we gaan erheen als het nodig is
Bovenkant
Goed ontvangen
Pendelbus oké
Geweldige service. Alles ter plaatse. Parkeren is echter niet eenvoudig
(Vertaald) Waar het woord multidisciplinair zijn toppunt van effectiviteit vindt ...
Kwaliteit personeel. Over het algemeen effectief medicijn.
Universitair Ziekenhuiscentrum
Veel kwaliteitsdiensten
(Vertaald) Modern academisch ziekenhuis.
Zeer aangenaam in een zeer natuurlijke en zeer professionele omgeving
(Vertaald) Akkoord
Het lijkt mij leuk
Zeer goed ziekenhuis voor asma helpt asmatische mensen goed
Net het ziekenhuis binnengekomen voelt het als een kerk en op dit moment zijn de renovatiewerkzaamheden begonnen
(Vertaald) Hoffelijkheid en vriendelijkheid 110%
(Vertaald) Zeer bekwaam.
Het beste op het gebied van oogheelkunde... Nogmaals bedankt.
(Vertaald) Bedankt dokter Martin, neurochirurg!
Niet gemakkelijk toegankelijk
(Vertaald) Kwaliteit van zorg...
(Vertaald) Heel goed ziekenhuis
(Vertaald) Makkelijke toegang
(Vertaald) Zeer goede service
(Vertaald) State-of-the-art ziekenhuis
(Vertaald) Bedankt Mr.Sakallihasan
chu
☺️
(Vertaald) Goed onderhouden ruimte
(Vertaald) Heel vol
Great and friendly staff
(Vertaald)
Geweldig en vriendelijk personeel
(Vertaald) Ziekenhuis van hoge kwaliteit
(Vertaald) uitstekend ziekenhuis
(Vertaald) Universitair Ziekenhuis
Behulpzame ontvangst en goede artsen.
(Vertaald) Universitair ziekenhuis van Luik
(Vertaald) jammer van onderzoek...
(Vertaald) Op het snijvlak van technologie.
contact
Foto's
Alle
Lobby
Nieuwste uploads
Street view en 360
Van eigenaar
Video'S