Beoordelingen van Chu van Luik. (Ziekenhuis) in Luik (Luik).
Chu van Luik
Avenue de l'Hôpital 1, 4000 Liège
Beschrijving
Informatie over Chu van Luik, een Ziekenhuis in Luik (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Chu van Luik
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Chu van Luik
Ondanks dat het verzorgende personeel, zowel de dokters, als ook de verpleegsters en of verplegers onder hoge druk staan, aangezien de steeds terugkomende covid varianten, blijven ze vriendelijk en professionele hulp aanbieden. Mijn bewondering daarvoor !!!
In het ziekenhuis opgenomen voor een hartoperatie, voorlopig ben ik gelukkig.
Het personeel is vriendelijk en professioneel, de afspraken die ik eerder had zijn goed verlopen, geen vertragingen, perfect!
De maaltijden zijn goed, ook al zijn ze iets minder dan in het ziekenhuis van Aarlen.
Voor de rest is de netheid aanwezig en heb ik altijd goede feedback gehad over de reputatie van het ziekenhuis.
Het was mijn allereerste operatie op 24-jarige leeftijd, en ik kan maar één ding zeggen. BEDANKT.
Ik werd geopereerd en opgenomen (voor een goede start van 2023) in een dagziekenhuis.
Van de brancarddrager (met wie ik flirtte in de verkoeverkamer 😭 nogmaals sorry), tot de verpleegsters en anesthesisten, ze waren allemaal ongelooflijk sympathiek en meelevend. Je hebt van een situatie die mij zorgen baarde, iets meer dan goeds gemaakt. Hartelijk dank!!
(Vertaald) Het is een goed ziekenhuis met een goede spoedeisende hulp, de verpleegkundigen zijn behulpzaam en gastvrij en de dokter professioneel, niets te zeggen. Daar staat tegenover dat er een lange wachttijd is, maar dat zal wel komen door het aantal patiënten 😊
Zeer bekwaam, vriendelijk en persoonlijk personeel en artsen. Consulten worden altijd met het grootste respect voor de patiënt uitgevoerd. Na verschillende operaties en een transplantatie kan ik alleen maar bevestigen dat ik altijd veel beter behandeld en verzorgd ben dan ik had verwacht. Mocht ik ooit nog eens een operatie moeten ondergaan, dan is het Sart Tilman University Hospital mijn eerste keus.
Als je met je kind naar de spoedeisende hulp gaat, ongeacht zijn of haar leeftijd, heb je het behoorlijk moeilijk. Ik bracht mijn zoon naar de spoedeisende hulp van het Universitair Ziekenhuis van Luik omdat hij symptomen van een beroerte vertoonde. Verlies van gezichtsvermogen, hoofdpijn, tintelingen in één hand, duizeligheid, enzovoort. Hoewel we meteen een eerste controle van de eerste parameters kregen, zat mijn zoon 3,5 uur in een gang te wachten op behandeling. Ik klaag niet, ze doen wat ze kunnen met de middelen die ze hebben. Gelukkig vereiste de toestand van mijn zoon geen snelle reactie en werd alles goed opgelost met een geruststellende scan. Ik betreur de houding van veel verpleegkundigen (niet allemaal, maar wel een flink aantal) die een gevoel van almacht cultiveren en arrogant en ongepast gedrag vertonen wanneer patiënten de lef hebben om de minste vraag te stellen. Het is zeker geen gemakkelijke taak, maar empathie is geen complexe houding om te ontwikkelen en is in deze angstwekkende omgeving op zijn plaats.
Ik werd met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht door een zeer professioneel en meelevend team.
Ik werd op de spoedeisende hulp net zo vriendelijk ontvangen.
Nogmaals bedankt 🙏🤩
Voor mij is het anno 2016 de beste plek in Luik om behandeld te worden, maar niet per se om in het ziekenhuis opgenomen te worden.
Chirurgen moeten zich verantwoorden wanneer ze wat langer op de operatiekamer blijven, met alle gevolgen van dien voor patiënten in geval van complicaties 😡
De zorg is van hoge kwaliteit, de verpleegkundigen zijn vriendelijk, maar 's ochtends vaak overbelast. "En dat is niet mijn taak, dat is die van jou, blablabla..." Het is alsof je op een schoolplein staat! 😂
Je vraagt om een privékamer en komt terecht in een gedeelde kamer 😠
Ze laten je zelfs je kamer verlaten zodat ze bij aankomst een anamnese van je nieuwe kamergenoot kunnen opnemen.
Voor mij werd het de dag na mijn aankomst al geregeld, maar dat is niet altijd het geval...
De kamers zijn schoon, maar wel uit een ander tijdperk. Bekijk zelf de bijgevoegde foto's! 😨
Parkeren is erg lastig (ik heb zelfs twee mannen gezien die ten einde raad waren en op de vuist gingen om een parkeerplaats 😅). Soms duurt het wel 30 minuten om een rondje over het parkeerterrein te rijden en een plekje te vinden.
Hun bewegwijzeringssysteem, dat bestaat uit een wegennet, verandert het gebied al snel in een doolhof voor ouderen of mensen met beperkte mobiliteit... 😢
Ik ging erheen voor een spoedgeval in de tandartspraktijk vanwege een slecht behandeld gaatje. Ik werd heel goed ontvangen door een geweldige tandarts, heel vriendelijk en attent.
Universitair ziekenhuis. Onvriendelijke gebouwen. Zeer vriendelijke ontvangst en afspraken. Verder was ik een spook. De verpleegster bij de scanner was vriendelijk. Gemakkelijke toegang, winkelcentrum,...
Erg blij met de zorg van de neurologen en artsen die voor mijn vrouw zorgden en haar leven redden.
Hartelijk dank aan de verpleegkundigen en verzorgers voor hun vriendelijkheid en professionaliteit.
(Vertaald) Op deze qq. Foto's zie je de GRANDE VERRIÈRE volledig gerenoveerd in 2021
CHU Luik Sart Tilman-ziekenhuis. Ziekenhuis met veel specialismen. Verschillende wegen die naar de gewenste service leiden. Minimaal 1 spoedeisende hulp met gratis invalidenparkeerplaatsen. Receptie op de begane grond, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de ingang vindt u talrijke winkels, een hotspot, een groente- en fruitverkoper en apotheken.
(Vertaald) Welkom en vriendelijk personeel, moeilijk om een parkeerplaats te vinden of zelfs een persoon bij de ingang achter te laten.
(Vertaald) Deze dag ontvangen door de reumatoloog dre marx heel lachend, begripvol en luisterend. Ik raad haar ten zeerste aan
Verschillende familieleden zijn al om verschillende redenen (onderzoeken, operaties, enz.) in dit ziekenhuis geweest. Ik heb een aantal zeer negatieve recensies gelezen en als ik het moet vergelijken met andere ziekenhuizen (CHR, CHC, enz.), dan is dit ziekenhuis eerlijk gezegd best goed, maar het hangt er natuurlijk vanaf met wie je te maken hebt. Sommige familieleden hebben het geluk gehad echt competente artsen te vinden, maar dat was helaas niet het geval voor mijn vader. Wat de verpleegkundigen betreft, kan ik hetzelfde zeggen: er zijn goede, maar ook incompetente. We mogen ook niet vergeten dat er te veel druk op het zorgpersoneel ligt, en ik weet daar alles van, want ik heb een jaar in de apotheek van het CHU gewerkt (van 2008 tot 2009). Ik zou liever stenen eten dan er weer te gaan werken, zo enorm was de druk. Het probleem is dat ziekenhuizen nooit winst zouden moeten maken, maar aan het hoofd ervan staan mensen die alleen daaraan denken. Walgelijk!
(Vertaald) Ik dank de medewerkers van de afdeling oncologie voor hun vriendelijkheid, hun werk en steun tot de laatste momenten. bedankt .
(Vertaald) Eigen effectieve schade die niet accepteert om baby's te behandelen
Ze hebben mijn leven gered in 2014!!!! Wat kan beter?
Medische excellentie, met competente, empathische en zeer vriendelijke artsen en verpleegkundigen. Ik word uitsluitend behandeld in het Universitair Ziekenhuis en ben altijd uiterst tevreden.
Goed ziekenhuis, vriendelijk en attent personeel. Geen uitstel. Kortom, alles wat wij van een goede organisatie en goede patiëntenzorg verwachten.
Ik heb nooit problemen gehad in het universitair ziekenhuis.
Ik ben meerdere keren opgenomen geweest. De verpleegkundigen, verzorgers en het schoonmaakpersoneel zijn vriendelijk, maar bovenal competent en geduldig, ondanks de dagelijkse werkdruk en stress, waarschijnlijk door personeelstekort.
Mijn enige klacht is de kwaliteit van de maaltijden, die niet top is. Maar iedereen weet dat een ziekenhuis niet de plek is om gastronomisch te eten.
Ik werd met spoed in het ziekenhuis opgenomen na een val van mijn fiets. Ik werd daar uitstekend verzorgd door het competente, goed georganiseerde en zeer vriendelijke personeel. Ik wil het personeel hartelijk bedanken.
Sinds ik in Luik woon, word ik behandeld in het Universitair Ziekenhuis. Als verpleegkundige heb ik nooit iets te klagen gehad, noch over chirurgische ingrepen noch over welke andere dienst dan ook. Respect, vriendelijkheid en competentie zijn allemaal aanwezig!
Uitstekend ziekenhuis, al mijn artsen zijn er en ze zijn geweldig. Sommige artsen zijn niet zo goed, je moet gewoon je onderzoek doen voordat je naar een consult gaat. Gratis shuttle vanaf de Country Hall, waardoor het ziekenhuis gemakkelijk te bereiken is. Want hoewel ze een enorme parkeerplaats hebben, is die vaak vol. De wachttijd bij de receptie is oké, het gaat vrij snel. Ik ben er twee keer geopereerd en heb er niets over te klagen gehad. Het personeel van de operatiekamer is erg attent en geruststellend. Ze zorgen goed voor je in de uitslaapkamer. De terugkeer naar je kamer verloopt vrij goed, afhankelijk van de uitgevoerde operatie natuurlijk. Alleen het eten, dat zoals in de meeste ziekenhuizen niet optimaal is, is niet best.
Uitstekende zorg, van de spoedeisende hulp tot de intensive care en de orthopedische afdeling, empathische teams die ervoor zorgden dat mijn ziekenhuisopname en mijn verzorging zo goed mogelijk verliepen, pijnloos en met een goed humeur! Dank aan het team! :)
Uitstekend ziekenhuis, zeker het beste in de regio.
Vriendelijk, geduldig en toegewijd personeel.
Uitstekende casemanagement en patiënten worden altijd op de hoogte gehouden van hun voortgang.
Zeer goede maaltijden en een zeer aangename omgeving.
Zeer goed onderhouden kamers.
Onberispelijke zorg.
Ik heb er onlangs een week verbleven: zoveel mooie herinneringen!
Ik werd in het ziekenhuis opgenomen voor een knieoperatie in dagbehandeling... niets op aan te merken, ik was meer dan aangenaam verrast door het attente en behulpzame personeel, het eten, dat eerlijk gezegd niet slecht was (maar ook niet uitzonderlijk, we liggen nog steeds in het ziekenhuis), en de zeer comfortabele ziekenhuisbedden.
Ik voelde me echt gehoord en gesteund door de verpleegkundigen toen ik hen over mijn zorgen vertelde, wat mijn eerste ervaring zo aangenaam mogelijk maakte!
Het enige nadeel was dat er echt niet genoeg parkeerplaatsen waren. We kwamen meer dan anderhalf uur te vroeg aan, maar uiteindelijk kwamen we net op tijd aan...
Chirurgie: niets om over te klagen. De verpleegzorg is echter abominabel. Sommige verpleegkundigen zijn uitmuntend, terwijl anderen minder gastvrij zijn dan de gevangenisdeuren, en sommigen zijn openlijk racistisch. Een schande voor een universitair ziekenhuis dat een voorbeeld zou moeten stellen.
De dokters zijn vriendelijk, parkeren is duur, de dokter is een uur te laat, dus hoppa, 5 euro parkeergeld 🙃. Het gebouw ziet er oud uit.
De spoedeisende hulp is net als overal elders: protocol naleven, overbelasting... het is dus een "fabriekssituatie", maar de afdelingen neurologie en neurochirurgie op de benedenverdieping verdienen mijn dank; al het personeel was aardig en vooral zeer efficiënt. Hetzelfde gold voor oncologie en radiologie.
Bedankt met een hoofdletter M.
(Vertaald) Ik raad de oogarts noodgevallen aan die tot de beste in de Luikse regio behoren. De ontvangst en verzorging van de patiënt in deze dienst is uitstekend. Vriendelijk en gezellig personeel.
Competente en begripvolle hulpdienst.
Tweede mening en 4 sterren na mijn volgende postoperatieve bezoeken, in de hoop dat wat ik meemaakte op de dag dat ik mijn eerste recensie schreef echt uitzonderlijk was en vooral niet herhaald zal worden. --Eerste mening en 1 ster ==> Op de hoofdafdeling van Sart Tilman is er momenteel geen sprake van postoperatieve orthopedische zorg, röntgenfoto's en controles. Gemiddeld 1:30 uur tot 2 uur vertraging en boze en daardoor onaangename verpleegkundigen... De indruk van vee ☹️ Jammer, want een uitstekende chirurg... Er moet nog een enorme inspanning worden geleverd wat betreft de receptie! ...
De afdeling coloscopie is uitstekend. Alle medewerkers zijn zeer attent.
Ik kom terug van de afdeling spoedeisende hulp (17.30 uur). Vandaag is het zondag. Verpleegster ontvangt mij. Zeer attent, zeer professioneel. Hetzelfde geldt voor een arts in opleiding (ik lees op zijn badge dat zijn naam “Patrick” is), zeer attent, let op, zeer professioneel. Hetzelfde geldt voor de verpleegster die bloed afneemt. Hetzelfde geldt voor de verpleegkundige die de röntgenfoto maakt. Hetzelfde geldt tenslotte voor de dokter (ook jong, ik lees op zijn badge dat hij Quentin P. heet) die mij ontvangt en de uitslag bekend maakt. Ik ben erg blij met deze feilloze ondersteuning. Echt een geluk dat ik door dit hele team ben ontvangen. Bedankt aan het hele team voor jullie geweldige werk. Gefeliciteerd met je professionaliteit en ernst.
Afdeling Hematologie-oncologie.
Een team van geweldige artsen, een team van attente psychologen, supervriendelijke en toegewijde verpleegsters, vriendelijke logistieke helpers, discrete oppervlaktetechnici maar altijd met een glimlach naar de patiënten toe. Deze service verdient een puntje van de hoed.
Onder de indruk van het zeer korte ziekenhuistraject! Supersnelle service, MAAR ook gewetensvol, hartelijk en serieus! Gefeliciteerd met jullie professionaliteit, de kwaliteit van de zorg en het gebruik van nieuwe technologieën die thuismonitoring mogelijk maken! En deze Chuttle, een briljante en vriendelijke service zoals jullie dat wensen!
Uitstekende artsen, maar verpleegkundigen in het posttransplantatieziekenhuis (niet de jonge kinderen) zijn erg bitter, bijna gemeen. Toen ik vroeg naar de inzinking ('s nachts), zei ze (via de intercom) dat ze geen tijd had! Dat ik alleen mijn bescherming moest doen (ik ben 54...), ik bleef aandringen... zonder succes! Die nacht kreeg ik een bloeding, na een telefoontje via de intercom: ik riep haar dat ze moest opschieten, het was dringend, ik was mezelf aan het leegzuigen (!). Dus na haar spoedbezoek: 2 andere mensen + de dienstdoende arts. Ik was blij toen ik de volgende dagen hoorde dat het weer een zeer attente was.
Persoonlijk heb ik er niets op aan te merken. Voor mij is het de beste, zelfs als ziekenhuisopname of een slechte gezondheid niet de beste optie is!!!! Attent, schoon, vriendelijk ++++++++++. Dank u wel. Alle artsen zijn erg goed. Dr. Halleux Sandrine, reumatoloog, is geweldig.
Tweede ziekenhuisopname in één jaar vorig jaar in de oogheelkunde vanwege een ontsteking van de linker bijholte, nu zeer goed behandeld, prostaatverwijdering, dezelfde opmerking. Een echte aanrader. Universitair ziekenhuis, dus alles 24 uur per dag aanwezig!
Ik ben daar vier maanden geleden opgenomen geweest en ik moet zeggen dat ik heel goed verzorgd ben. Ik had mijn been misschien wel verloren als hij er niet was geweest, dank jullie wel, CHU.
Ik heb al heel lang last van oogproblemen, maar niemand heeft me kunnen helpen of kunnen achterhalen wat er mis met me is. Maar de oogafdeling van dit ziekenhuis wel! Ik word behandeld, heb regelmatig afspraken en ik zie een enorme verbetering. De oogafdeling is top!
Dagelijkse ziekenhuisopname aan de Top 👍. Dankjewel 🙏 aan al deze mensen die mijn verwachtingen ruimschoots hebben overtroffen - zichzelf hebben voorgesteld en je bij je voornaam hebben genoemd, of je zelfs voorrang hebben gegeven omdat ik als zelfstandige de volgende dag weer begin, ... en natuurlijk de chirurgische missie volbracht... door een vrouw 👩⚕️ 😃
Een topdokter.
Maar tijdens de ziekenhuisopname... walgelijke, smakeloze maaltijden, droog brood... was het niet makkelijk om weer op krachten te komen.
Oneetbaar.
Gelukkig is de zorg niet identiek.
Topservice, zeer vriendelijk personeel
Ziekenhuis van uitzonderlijk niveau, al 5 weken in dienst en niets dat het tegendeel beweert.
Geweldige kinderafdeling! Bedankt !
Onberispelijke service, mijn partner lag 2 weken op de intensive care vanwege covid19, het personeel was geweldig en deed hun werk echt goed, en de infectiezorg was ook geweldig, erg vriendelijk en deed hun werk goed, perfect, een echte aanrader, niets op aan te merken.,👍👍👌
Erg goed ziekenhuis, maar ik denk dat de afdeling Spoedeisende Hulp 24/7 tandartsen nodig heeft. Als we 's avonds een tandheelkundig probleem hebben, moeten we wachten tot de volgende dag. En als het zo pijnlijk is, is het ondraaglijk!
Goed ziekenhuis. Met voldoende parkeergelegenheid, uitstekende spoedeisende hulp. Helikoptervervoer op het dak van het ziekenhuis. Diverse geavanceerde diensten. Bus 48 rechtstreeks vanuit Luik.
Zeer goed ziekenhuis, waar je goed verzorgd wordt. Het enige nadeel is dat het soms lastig is om een parkeerplaats te vinden. Je kunt de wereld niet in één dag veranderen. Dat is ook bij de citadel het geval...
Er werd uitstekend voor mij gezorgd.
In KNO, noodgevallen, neuro....
Ik dank u allen voor uw professionaliteit, uw aandacht, uw vriendelijkheid
Heel goed, niets op aan te merken.
Afdeling Nefrologie en Transplantatie, supertevreden met het personeel.
Gefeliciteerd, ik ga niet van ziekenhuis veranderen.
Altijd goed ontvangen en goed geadviseerd. Zeer bekwame artsen, verpleegsters en ander personeel!
Warm welkom, buitengewone spoedservice, zelfs in het weekend! Redelijk gemakkelijke toegang, gemakkelijk parkeren.
Altijd goed verzorgd in dit geweldige openbare universitair ziekenhuis!
De spoedeisende hulp is net als overal elders, maar dan goed verzorgd. Je moet doen wat je moet doen, de ziekenhuisopname is erg goed, het personeel is erg vriendelijk en het avondeten is erg goed.
(Vertaald) Universitair Ziekenhuiscentrum van Luik. Zeer goede artsen en leraren, zeer zorgvuldige en beschikbare medische staf.
Dit ziekenhuis is een schat, zowel qua onderzoek als comfort. Zonder deze artsen, die aan de top van het onderzoek staan, zou ik hier niet meer zijn. Dank jullie wel :-)
Ik wil absoluut in deze instelling behandeld worden, ik heb er mijn leven aan te danken, nooit meer de ziekenhuizen van Charleroi of La Louvière. CHU aan de voorhoede van de vooruitgang, een echte aanrader.
Ik had samen met mijn vrouw een oognoodgeval en ik werd snel geholpen. Dan goede gastvrijheid en medische zorg.
(Vertaald) Daar word ik tenminste goed behandeld en geloof me, ik heb ziekenhuizen gemaakt
(Vertaald) Alles was perfect
(Vertaald) Zeer positieve mening, de bekwaamheid van de dokters en verpleegkundigen staat bovenaan en niet te vergeten hun vriendelijkheid
(Vertaald) We gaan er niet voor de lol heen! Volledig ziekenhuiscentrum.
Ondersteuning en snelle serieuze onderzoeken om mijn pathologie op te sporen zonder enige aanleg of risicofactoren
(Vertaald) Dankzij het personeel. Proficiat voor hun werk en vriendelijkheid
(Vertaald) Eerlijk gezegd sta je aan de top in alle disciplines waar ik je had/kon raadplegen. Ik kom van ver voor je, dat zegt genoeg!
(Vertaald) Zeer professioneel en prettig personeel
(Vertaald) Zeer goede doktoren en chirurgen. Moeilijk bereikbaar met de auto. Heel erg groot, goed bewegwijzerd,
(Vertaald) Zeer goede psychiater Ik ben zeer tevreden over zijn diensten
Met spoed ontvangen, snelle ondersteuning
(Vertaald) Zeer goede instelling voor cardiovasculaire en hartchirurgie
Zeer lange wachttijd op de eerste hulp, maar goede behandeling.
(Vertaald) Goed verzorgd eten vond de rest niet lekker niets om over te klagen
(Vertaald) Zonder de uitstekende staf van neurologie en neurochirurgie zou ik op dit moment niet van deze wereld zijn.
Ok
(Vertaald)
OK
(Vertaald) Het is goed beschermd, maar niemand weet dat het veel beter zou zijn op het grote plein binnen
(Vertaald) Niets op aan te merken, perfecte service en prettige en actieve verpleegkundigen
(Vertaald) Het briljante personeel van Lap Stéphane, van de brancarddrager tot de meeste artsen tot het onderhoudspersoneel.
(Vertaald) Nooit prettig om daar als patiënt heen te gaan maar goed te behandelen
Op de voorgrond, bedankt dr. Creemers, postoperatieve diensten (behalve intensief) moeten nog veel leren!
(Vertaald) warm personeel, attent voor gezinnen, beschikbaar ondanks de werkdruk!
(Vertaald) Het beste ziekenhuis van Luik maar beter zo min mogelijk gaan!
(Vertaald) Vriendelijkheid aan de receptie, zeer duidelijke bewegwijzering naar de afdelingen, snelheid in de administratieve afhandeling
(Vertaald) Goede plaats van zorg, maar te groot en parkeren om je haren uit te trekken, gebruik de shuttle ;-)
Geweldige ontvangst en mijn vader werd heel goed verzorgd, dankzij het personeel
(Vertaald) Dé must in België voor oncologische behandelingen.
(Vertaald) Grote werken parking hypers gevuld mm gehandicapt zonder handicap
(Vertaald) Goede ontvangst, gewetensvol personeel
(Vertaald) Vriendelijk en attent personeel, pijnbestrijding is niet overal hetzelfde
(Vertaald) Het water is uitstekend, maar de prijs blijft overdreven. Ik heb het over het restaurant
(Vertaald) Bekwaam personeel, ongeacht de service.
(Vertaald) Dit is geen resort, we gaan erheen als het nodig is
Bovenkant
Goed ontvangen
Pendelbus oké
Geweldige service. Alles ter plaatse. Parkeren is echter niet eenvoudig
(Vertaald) Waar het woord multidisciplinair zijn toppunt van effectiviteit vindt ...
Kwaliteit personeel. Over het algemeen effectief medicijn.
Universitair Ziekenhuiscentrum
Veel kwaliteitsdiensten
(Vertaald) Modern academisch ziekenhuis.
Zeer aangenaam in een zeer natuurlijke en zeer professionele omgeving
(Vertaald) Akkoord
Het lijkt me prettig.
Een heel goed ziekenhuis voor astmapatiënten, ze helpen mensen met astma goed.
Bij binnenkomst in het ziekenhuis voelt het al als een kerk, en er wordt momenteel gerenoveerd.
(Vertaald) Hoffelijkheid en vriendelijkheid 110%
(Vertaald) Zeer bekwaam.
Het beste op het gebied van oogheelkunde... Nogmaals bedankt.
(Vertaald) Bedankt dokter Martin, neurochirurg!
Niet gemakkelijk toegankelijk
(Vertaald) Kwaliteit van zorg...
(Vertaald) Heel goed ziekenhuis
(Vertaald) Makkelijke toegang
(Vertaald) Zeer goede service
(Vertaald) State-of-the-art ziekenhuis
(Vertaald) Bedankt Mr.Sakallihasan
chu
☺️
(Vertaald) Goed onderhouden ruimte
(Vertaald) Heel vol
Great and friendly staff
(Vertaald)
Geweldig en vriendelijk personeel
(Vertaald) Ziekenhuis van hoge kwaliteit
(Vertaald) uitstekend ziekenhuis
(Vertaald) Universitair Ziekenhuis
Behulpzame ontvangst en goede artsen.
(Vertaald) Universitair ziekenhuis van Luik
(Vertaald) jammer van onderzoek...
(Vertaald) Op het snijvlak van technologie.
contact
Foto's
Alle
Lobby
Nieuwste uploads
Street view en 360
Van eigenaar
Video'S