Beoordelingen van Hôpital de la Citadelle. (Ziekenhuis) in Durbuy (Luxemburg).
Hôpital de la Citadelle
Bd du Douzième de Ligne 1, 4000 Liège, België
Beschrijving
Informatie over Hôpital de la Citadelle, een Ziekenhuis in Durbuy (Luxemburg)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Hôpital de la Citadelle
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Hôpital de la Citadelle
B. M.
12 jaar geleden had ik een premature baby en de dokters verzorgde haar goed.
i. o.
(Vertaald) Groot ziekenhuis boven Luik, ziekenhuis met veel consultaties. Vooral de kraamkliniek is opmerkelijk. Het personeel is gastvrij. Er is een grote betalende parking voor het ziekenhuis. Manier van eten dankzij de vele drankverdelers.
J. B.
(Vertaald) Goede ervaring in tandheelkundige noodgevallen.
De chirurg was zeer attent, efficiënt en zorgzaam. Hij heeft me snel geopereerd: in een half uur had ik een verstandskies minder en een abces minder. Ook had hij een lichte hand op antibiotica, wat ik op prijs stel. Hij schreef het me daarom voor, maar raadde me aan het in te nemen als ik merkte dat mijn herstel niet goed ging.
Ik trek één ster af voor het feit dat er een quotum is van 8 personen per dag voor tandheelkundige spoedgevallen, dus je moet om 6 uur aankomen als je zeker wilt zijn dat je een plekje hebt. Als je het niet weet, kan het frustrerend zijn om voor niets naar de eerste hulp te gaan. (Dat gezegd hebbende, het CHU heeft ook een quotum voor tandheelkundige noodgevallen).
Anders qua wachttijd, aankomst om 06.10 uur, ben ik geopereerd om + of - 9.30 uur. Ik was 5e van de 8 in de rij.
J. B.
(Vertaald) Gebroken verstandskies, ik werd verzorgd door de spoedtandarts, hij trok hem eruit en alles ging goed...
Gemakkelijk parkeren.
Verschijn om 6:00 uur om als eerste op de lijst te staan.
P. D.
(Vertaald) Ik ben net opgenomen in kamer 33, voor isolatie van de longaderen... Na myocarditis ben ik sinds mei 2016 verschillende keren in het ziekenhuis opgenomen in de Citadelle... En zoals altijd zeg ik tegen mezelf: wat een geweldig personeel! Sympathie, begrip, kalmte, professionaliteit, duidelijkheid van uitleg, zorg voor uw welzijn, vriendelijkheid om u wakker te maken als u in slaap bent gevallen... Ik maak me nooit zorgen als ik een afspraak heb in de Citadel, maar sommige mensen zijn angstig, zelfs bang bij het idee om in het ziekenhuis te worden opgenomen, en dankzij al deze kwaliteiten die ik zojuist heb genoemd, kunnen ze daar met volledige gemoedsrust terecht voor een eenvoudig bezoek of ziekenhuisopname... Bedankt allemaal. ..Philippe Daco
K. S.
(Vertaald) Waarom 4 sterren: ik denk dat het systeem "Routes" moet worden herzien. Dat sommige verpleegkundigen hun roeping hebben gemist "gevoel van meer iets anders te storen als er een vraag gesteld wordt, idem voor patiëntenzorg."
Ik stop echter niet iedereen in dezelfde zak. Velen doen het prima, voor de rest is alles in orde mooi ziekenhuis.
G. S.
(Vertaald) Tweede ziekenhuisopname voor een tweede operatie door Dr. Laurent de Lanshere, ik ben helemaal tevreden met de zorg die aan mij is verleend en de zorg voor en na de ingrepen. Mogen hier alle medewerkers van de verschillende teams, artsen, anesthesiologen, operatiekamers, verplegend personeel, stagiaires, brancarddragers en onderhoudspersoneel hartelijk worden bedankt. Dit is des te opmerkelijker na de twee moeilijke jaren die verband houden met de Covid-pandemie.
Hartelijk dank aan iedereen.
Met vriendelijke groeten ,
GS
S. H.
(Vertaald) Bevalling en kraamzorg aan de top. Supervriendelijk personeel. Zeer groot ziekenhuis, dus neem oriëntatiepunten mee. Er zijn kleine winkels op het gelijkvloers: perswinkel, apotheek, cafetaria, ...
H. K.
(Vertaald) Mijn vrouw ligt al bijna 2 maanden op de intensive care, de uitleg van de dokters is top, de verpleegsters en verpleegsters zijn erg zorgzaam, vooral dankzij jou met een baan die niet gemakkelijk is
G. S.
(Vertaald) Ik werd voor het eerst opgevangen in de Citadel van Luik in een dagziekenhuis. Het verplegend personeel zorgt goed voor je. Ook de gynaecologische service is top! Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden, met aandacht voor mijn stress. Een kleine knipoog naar deze student die me ondanks deze slechte tijd toch een glimlach bezorgde!
Tot slot wil ik alle medewerkers van dit ziekenhuis bedanken voor hun groeten en hun glimlach. Voor sommigen is het misschien niets, maar voor mij is het al het goud van de wereld waard!
J. F.
(Vertaald) Opnieuw met veel empathie ontvangen op de afdeling cardiologie, is er alles aan gedaan om een oplossing te vinden voor het gestelde probleem. Bedankt aan iedereen die heeft meegedaan
C. O.
(Vertaald) Nieuw systeem voor briljante en snelle inschrijving en voor degene die mij vroeg hoe laat de loketten open gaan
Geopend van 07.45 uur tot 17.00 uur
Ik ben net sinds zaterdag opgenomen in het ziekenhuis via de spoedeisende hulp
Dus als je in het weekend gehospitaliseerd wordt moet je daar tot maandag blijven zodat de dienstdokter je komt opzoeken, dus 2 dagen sparen in de popoche nu is het 9.30u dat begint pas met de dienstbezoeken! Pfff ik ben het zat wil naar huis
R. T.
(Vertaald) Tweemaal in het ziekenhuis opgenomen voor cardiologie, voor het plaatsen van een stent, kan ik het verplegend personeel alleen maar feliciteren met hun vriendelijkheid, en in het bijzonder Dr. SAAD, chirurg, voor zijn vaardigheden, zijn sympathie en zijn humor.
H. O.
(Vertaald) Ik vind dit ziekenhuis erg schoon en heel gemakkelijk voor consulten, met genummerde routes voor elke afdeling, het is kinderspel.
Veiligheid en hygiëne bij de ingang is gewaarborgd.
Gemakkelijk bereikbaar, met bus 71 vanuit alle Luikse stations, of met de auto.
T. A.
(Vertaald) Mijn zoon werd opgenomen op de kinderafdeling, ik ben zeer tevreden. Haar ziekte werd goed opgevangen. De besturing ook. Vandaag is hij in remissie, maar ik ben zeer tevreden met de diensten van dit ziekenhuis, de zeer goede zorg en het medeleven van het personeel in het algemeen. We zijn ondanks de Covid veel beter ontvangen dan in andere ziekenhuizen in de regio.
F. V.
(Vertaald) Meerdere keren in het ziekenhuis opgenomen in de Citadelle, met name op de afdeling van dokter BRUYERE voor de embolisatie van een hersenaneurysma en op de afdeling van dokter LEMPEREUR voor een totale heupprothese, kon ik de uitmuntende zorg voor de patiënt door elk van de leden van deze ziekenhuis, van de receptie bij de ingang tot de huishoudsters, via de verpleegsters, de artsen, waaronder de uitstekende anesthesist Dokter BONHOMME.
Stuk voor stuk zijn ze bekommerd om het welzijn van de patiënt, die in elk stadium perfect op de hoogte is van zijn situatie, de reeds verleende en de komende zorg.
Vanaf het begin en tijdens de ziekenhuisopname wordt er alles aan gedaan om de patiënt te informeren, gerust te stellen en perfect te verzorgen, die een zeer aanzienlijke vergoeding geniet.
Niet alleen de ontvangst en de geboden zorg zijn perfect, ook de zorg, inclusief pijnbestrijding, is uitstekend.
Ik beveel dit ziekenhuis ten zeerste aan, dat zichzelf heel duidelijk in de leiding plaatst in de uitmuntende gezondheidszorg
C. M.
(Vertaald) Ik behandel mezelf alleen in dit ziekenhuis omdat er hele goede dokters, verpleegkundigen etc zijn....
P. B.
(Vertaald) Vriendelijk ziekenhuis. Soms ingewikkeld parkeren. Plan om minimaal een half uur voor uw afspraak te komen.
T. C.
(Vertaald) Fijn om zondag een afspraak te hebben voor materiaalcontrole
R. L.
(Vertaald) Goed ziekenhuis, jammer dat taxi's afwezige abonnees zijn
l. y.
(Vertaald) 13/01/22 om 17:40 uur
Schitterende zorg door het EHBO-team! Bij verdenking van een beroerte was de zorg snel. Ik dank Med. spoedarts voor zijn menselijkheid en professionaliteit. Goede zorg door de neuroloog en de oogarts met duidelijke en nauwkeurige informatie. Ziekenhuisopname zeer goed (kamer 27).
De SEH-verpleegkundige kende de anamnese echter niet voordat hij een patiënt in een levensbedreigende situatie onder zijn hoede nam. Ze dacht dat mijn moeder dronken was. Ze moet niettemin leren om ongepaste reflecties te vermijden en de houding te veranderen (agressief, ongeduldig).
We zouden de kennis van het verpleegkundig team moeten herzien, gezien de vele klachten hier. We zijn niet in een speeltuin!
M. V.
(Vertaald) Ik ben er als stagiaire en eerlijk gezegd: ik leer veel!
Er zijn lopende projecten voor het personeel en ook en vooral voor de patiënten. De CHR wil bereikbaar zijn voor patiënten!
F. B.
(Vertaald) Heel mooi ziekenhuis, heel aardig personeel, zowel verpleegkundigen als dokters, er is gewoon een gebrek aan ruimte om te parkeren, niet altijd even makkelijk
f. b.
(Vertaald) Vandaag wil ik in het bijzonder de "Web Support" van de CHR LG bedanken die me bewonderenswaardig goed heeft gevolgd en me heeft geholpen met de installatie van de "MYCITA"-applicatie voor Android. Bedankt voor hun reactievermogen, vriendelijkheid, vriendelijkheid en vaardigheden. We zouden graag in veel andere bedrijven en vestigingen altijd zo willen zijn (we kunnen altijd dromen)...
En ik maak van deze gelegenheid gebruik om alle medische of administratieve diensten te bedanken die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt...
D. D. (.
(Vertaald) Ik ging er voor het eerst als patiënt deze vrijdag, het was, dus ik zou zeggen met de tijd te doen. Ik weet hoe ik moet zien welke de goede en de minder goede verzorgers zijn.... Ik zou terugkomen, aangezien ik daar blijkbaar gevolgd zou worden (als en slechts als.....). Ik hoop daar met VEEL MENSELIJKHEID te worden behandeld?
g. v.
(Vertaald) bedankt, bedankt aan iedereen die onbaatzuchtig toegewijd is en ons redt van de Magere Hein. Jullie zijn de sterke schakels van dit land, duizendmaal dank.
A. G.
(Vertaald) Zeer schoon ziekenhuis met attent en zeer professioneel personeel om aan te bevelen!
B. B.
(Vertaald) Of het nu op de eerste hulp is, op de radio, in het ziekenhuis (op verschillende afdelingen) ik heb nog nooit iets over iets te zeggen gehad
b. m.
(Vertaald) Gemakkelijke aanleg van parkeerassen alleen voor het aantal mensen dat er doorheen gaat en voor degenen die er werken
A. C.
(Vertaald) Uitstekend multidisciplinair ziekenhuis. Of het nu gaat om tandheelkunde, oogheelkunde of iets anders, er is altijd een wachtdienst en een spoeddienst. De interne organisatie is onberispelijk qua medische en administratieve opvolging. Enige nadeel: soms lang wachten op een afspraak. Zes weken wachten volgens de specialiteiten.
W. T.
(Vertaald) Geen oplaadpunten voor elektrische voertuigen gevonden.
E.
(Vertaald) Onmiddellijke ondersteuning bij gynaecologische noodgevallen, niets te zeggen. En over het algemeen gaan de consultaties in dit ziekenhuis goed.
G. S.
(Vertaald) Afspraak voor scanner 1 week en zonder wachten ontvangen
M. a.
(Vertaald) Een beetje moeilijk te parkeren, maar snelle toegang. Mijn buddy is al na 10 minuten opgevangen. Heel erg bedankt !
S. F.
(Vertaald) Mijn hele familie is er al jaren. 12 jaar geleden hebben ze het leven van mijn tante gered en 6 jaar geleden het mijne. Ik ben er altijd blij mee geweest. Maar ik ben een beetje teleurgesteld over zijn laatste jaren. Verpleegkundigen zijn niet altijd even vriendelijk en ik ben niet blij met de afdeling neurologie. Ik voelde me onwel. Ik werd daar op een dag opgenomen in het ziekenhuis. Ze zagen niets en probeerden ook niet verder te kijken... Ik moest naar de chu en ze keken en ontdekten dat ik aan epilepsie lijd.
B. C.
(Vertaald) Access Minute is een echte ramp. Mensen wachten buiten het ziekenhuis om niet te betalen voor het parkeren. Wanneer wordt gewezen op de bewakers die 3 in een kantoor zijn (alles wat ze nodig hebben is een stapel kaarten), antwoorden ze dat ze gaan doorsturen naar een vierde steward die niet kan worden gevonden. Mijn vrouw moest 50 meter lopen toen ze gehandicapt was.
M. S.
(Vertaald) Beste allemaal, ik was in België voor werk en het is dankzij de medewerkers van dit ziekenhuis dat ik deze recensie mag schrijven. Ik had een hartaanval, ik ben 42 jaar oud, en met de tijdige interventie is de superprofessionaliteit van alles gaan leven redden.
Ze zijn allemaal vriendelijk en bekwaam, ze hebben me geholpen de taal te begrijpen sinds ik hier alleen was. Kortom, heel erg bedankt ik ben het verschuldigd!
Mirko Stridi
N. D.
(Vertaald) Met mijn dochter zijn we altijd goed ontvangen. Gisteren zijn we zelfs vroeg naar onze afspraak gegaan. Mijn dochter werd behandeld voor epileptische aanvallen en moest met tussenpozen van 3 jaar 2 nachten doorbrengen om de hersentracering te controleren. Er is altijd goed voor haar gezorgd.
c. q. j. a.
(Vertaald) Hartelijk dank aan het kinderhulpteam!! Bedankt voor je vriendelijkheid, je efficiëntie, je intelligente benadering van de situatie en vooral BEDANKT voor de woorden die je in je acties stopte en je steun voor onze 15 maanden oude kleine man... ja, een kind bij zijn naam noemen voornaam, hem uitleggen wat we met hem doen en hem aanmoedigen in de moeilijkste tijden is belangrijk. Dank je!
Z.
(Vertaald) Pediatrische dienst van eenheid 57, het personeel is zeer bekwaam, attent op de behoeften van het lijden van het kind. De teams zijn zachtaardig, ongeacht het beroep van elk, we zijn in ieder geval zeer tevreden met de geleverde service en danken u uit de grond van ons hart voor uw medeleven en uw professionaliteit. Van Parijzenaars.
P. L.
(Vertaald) Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in een arts. De verpleegsters in het bloeddonatiecentrum zijn echt heel aardig.
L. S.
(Vertaald) De hele staf maakt zich veel meer zorgen over de patiënt dan in andere instellingen.
Historisch gezien komt de CHR voort uit het OCMW. Er blijft dus iets van die geest over.
F. T.
(Vertaald) Ziekenhuis - MIC - Kraamzorg - Neonatologie
Schoon ziekenhuis (helaas tonen veel mensen onbeleefdheid en laten hun afval rondslingeren als er veel bakken zijn) met commerciële instellingen maar een groot deel van de begane grond staat leeg en er zouden winkels bij moeten komen want je verveelt je snel, de personeel bij de ingang is behulpzaam en vriendelijk, de wachttijd is lang.
Mijn opname in het MIC is heel goed verlopen, de service en het personeel zijn geweldig en bekwaam (de kamers verdienen een opfrisbeurt en een beetje meer vrolijkheid gezien de aard van ziekenhuisopnames in deze dienst). Het eten (vooral 's avonds...) en vooral bepaalde diëten laten te wensen over en u moet niet aarzelen om een diëtist in te schakelen om uw menu te programmeren.
De afdeling neonatologie is top en het personeel doet er alles aan om de familie bij te staan in deze twijfelmomenten (24/7 bereikbaar en bereikbaar).
De kraamafdeling verdient een likje verf en veranderingen, vooral in de gemeenschappelijke ruimtes. De airconditioning is erg zwak in de zomer, de badkamers hebben geen verlichting in de douches (voor sommige kamers) en ik kon in de gedeelde kamer, in de badkamer, een vochtprobleem waarnemen omdat er vis dwaalde. De eenpersoonskamer is ruim en praktisch ingericht. De mobiele ultrasone apparaten zijn echt oud en de uitstekende gynaecologen en hun assistenten verdienen beter.
M. M.
(Vertaald) Zeer goed ziekenhuis, uitstekende gezondheidswerkers, ziekenhuisopnames zijn van betere kwaliteit dan in het CHU maar dit is alleen mijn mening als patiënt, het verplegend personeel is meer attent voor de patiënt.Dit is ook de reden waarom ik ervoor koos om van arts te veranderen, voornamelijk voor de receptie en de aandacht.
E. R.
(Vertaald) Zeer goede operatie, zeer professionele arts. Maar verpleegkundig niveau niet top.
P. M.
(Vertaald) Een heel menselijk ziekenhuis dat veel aandacht heeft voor zijn patiënten.
We zijn geen nummer maar een volwaardig mens.
Zeer gemakkelijke toegang met de bus en voldoende parkeergelegenheid.
H. B.
(Vertaald) Goed ziekenhuis in de regio Luik. Veel diensten met zeer bekwame artsen. Afspraken met specialisten worden echter op zeer late tijdstippen gegeven. Soms moet je twee tot drie maanden wachten. En als het probleem urgent is, is het voor patiënten niet zo gemakkelijk.
J. S.
(Vertaald) Hallo allemaal.
De CHR verricht uitstekend werk en opvang van patiënten die lijden aan het Coronavirus of COVID-19
nu 18 maanden. Bij de hoofdingang worden chirurgische maskers aangeboden als u alleen een stoffen masker draagt. Ook niet-COVID-patiënten worden verwelkomd in een omgeving van optimale veiligheid en sereniteit.
Om niet te veel over te steken, komt u via deze hoofdentree links binnen en verlaat u rechts langs de Commercial Gallery.
De CHR de la Citadelle is het openbare ziekenhuisnetwerk van Luik, verdeeld in 3 sites: die van de Citadel, van het Château Rouge in Herstal en van Sainte Rosalie in de Laveu.
Om nog maar te zwijgen over het Cita Lab, dat een dertigtal sites in de provincie Luik heeft, en die op de Citadel-site op niveau -1. Overigens heeft dit netwerk van medische analyses van de Citadel sinds 2008 een ISO 9001-accreditatie van uitmuntendheid. Ook het Traumacentrum sinds 2016 gevestigd in de afdeling Medische Noodgevallen van de Citadel. Om slachtoffers van verkeersongevallen te verwelkomen, bijvoorbeeld per ambulance en SMUR ook via de CMH
(medische helikopter). Cystic fibrosis Convention: Het CHR kan ook patiënten met cystic fibrosis opvangen omdat deze zorg al vele jaren in de Citadelle wordt gegeven en op een uitstekende en optimale manier voor iedereen. In het algemeen de CHR zonder iets te vergeten, 91% van de patiënten is zeer tevreden over de kwaliteit van de verleende zorg en over de vriendelijkheid en de voorbeeldige ontvangst jegens iedereen.
De CHR bood ook vrijwillige vaccinatie aan voor haar patiënten, een heel goed initiatief.
U kunt er dus in alle veiligheid terecht voor uw zorg, alles wordt voor u gedaan.
Welkom !
️♥️♥️😊😊😊♥️♥️♥️😊😊😊♥️♥️♥️
S. D.
(Vertaald) Uitstekend ziekenhuis, vooral wat betreft ziekenhuisopnames. Goede medische opvolging. Uitstekende valpreventie. Bedankt aan kamer 24 van geriatrie om zo goed voor mijn moeder te zorgen.
S. R.
(Vertaald) Alle diensten zijn SUPER, de transformatie en de werken brengen frisheid op de plaatsen, de verschillende winkels op de site zijn noodzakelijk :-)
Jammer dat er op het terrein niet voldoende parkeerruimte is voor mindervaliden die niet weten hoe ze op de Cita-bus moeten stappen (gratis pendelbus vanaf de kinépolis). Maar heel GROOT jammer dat de wachtstoelen in de hal en diverse diensten niet geschikt zijn voor ouderen of gehandicapten die last hebben van rugklachten, knieschijven etc... die niet gehandicapt zijn en dus geen prioriteit hebben; zie getuigenis van een 80-jarige heer;-((
Uitstekende service van bewakers en bewaking van het pand! Vriendelijk en vriendelijk welkom :-)
Bedankt aan het personeel!! Goede zorgen voor iedereen!
M. D.
(Vertaald) Niets te zeggen parkeren slecht gemaakte plaats te klein maar het blijft een detail, na ziekenhuisopname kan ik u vertellen dat alle mensen die in het etablissement werken niet allemaal hetzelfde idee hebben van de aandacht die aan patiënten wordt besteed, dokter Renwart aan de andere kant hand is een aan te bevelen neurochirurg. De maaltijden zijn helaas echt niet goed.(mijn mening) Ik wil erop wijzen dat de afdaling naar de operatiekamer, voor en na de operatie, het personeel dat mij begeleidde echt HEEL professioneel en erg vriendelijk was, een vermelding ook voor de fysiotherapeut, kortom, ik heb er een zeer goede herinnering aan
M. B.
(Vertaald) Geboren in 1953 in het Beierse ziekenhuis, ben ik altijd in dit ziekenhuis behandeld, maar ik word steeds meer teleurgesteld over de houding van bepaalde artsen en verpleegkundigen. Laatste voorbeeld: spoedaankomst op 19/09/17 rond 15.30 uur verstuiking van 14-9-17 door de afdaling van de 9e verdieping (geen lift) naar de begane grond voor aangetekende brief met ontvangstbewijs.
Thuis (verband en zalf) werd het probleem erger.
bijna voltooid (40 jaar dienst en 64 jaar oud vertrek op 62 jaar omdat ik vond dat je je leven niet moest verliezen om het te verdienen). Tegenstrijdige adviezen van verpleegkundigen (u mag wel eten en drinken) 2 minuten later (u mag niet eten of drinken). Ten slotte sprak de arts die verantwoordelijk was voor mijn zaak mij op een meer correcte manier aan. Ook zat in de wachtkamer (volwassenen) een vrouw met een jong kind die niet kon stoppen met lachen en schreeuwen. Ik ging haar opzoeken en vroeg haar vriendelijk om een beetje kalmte. Ze beschimpte me door haar kind aan te moedigen door te gaan met schreeuwen. WAAROM, deze DAME was niet in de KINDEREN noodgeval. Meldde het aan de receptie, maar GEEN REACTIE VAN HET PERSONEEL. Aan de andere kant, op de radioafdeling: onberispelijk en toen de radioverpleegkundige me naar huis bracht: ik zei haar: reactie (verlatenheid). Temidden van doorlopende werken worden de uitrijborden niet gewijzigd en is het rode kruis vanaf een bepaalde tijd niet meer beschikbaar. Tijdens de laatste ziekenhuisopnames (ernstige nierstenen) in een tweepersoonskamer, werd mij een dame opgelegd (verzekerd voor een eenpersoonskamer) zodat haar man en kinderen 's morgens vroeg kwamen tot minstens 20 uur. Pizza's, frietjes, enz. . de geur was vies. De man (zo groot dat hij moeite had om door de deur te komen) liet zich zelfs, als ik afwezig was voor een examen, op mijn bed gaan zitten. Volledige televisie. De Verpleegkundigen (altijd bij mij voor een week behandeling, mijn identiteitskaart en de contactgegevens van mijn arts) Antwoord: u hoeft alleen zelf uw medicatie in te nemen? Plaatsing van een JJ-sonde gedurende 4 maanden bewaard. Gezien mijn kleine formaat en de grootte van deze sonde had ik weeën, alsof ik ging bevallen. WAAR GAAN WE NAARTOE? WINSTGEVENDHEID EERSTE EN NIET-RESPECT VAN BEPAALDE ARTSEN VIS-A-VIS patiënten. En ik denk dat ik niet de enige ben die klaagt. Ondanks de laatste stakingen gaat mijn hart uit naar het personeel. Ik heb daar al mijn bestanden in vele specialismen. Ik heb daar drie afspraken in mei. Let op: als er te veel wachttijd is om een afspraak te maken, hoeft u dit alleen maar te melden en wordt u overdag teruggebeld op de aangegeven telefoon. TOEGEWIJD PERSONEEL.
M. B.
(Vertaald) Veel beter verzorgd. Dan CHC. Recourt en St Joseph. Vestiging die ik zoveel mogelijk vermijd maar mijn buurvrouw liet zichzelf naar huis gaan en organiseerde zich met een maatschappelijk werker. Ik moest mijn inkomen voor hen verantwoorden. Schending van de privacy.
Moest er deze 2/10 in geval van nood heen: Heel kalm en heel goed ondanks deze stakingsdag. Helaas moet ik morgen terug omdat er geen O.R.L. verkrijgbaar. Jammer maar ik werd zeer goed ontvangen en goed geadviseerd.
Veel beter sinds de nieuwe lay-out. Snel en effectief.
S. d.
(Vertaald) Na een ongeval en aankomst in SMUR werd ik meteen opgevangen, niets te zeggen over de orthopedisch chirurg en de neurochirurg daarentegen in kamers 21 en neuro zero. Mijn moeder vroeg waar ik aan geopereerd was ze wisten niet eens dat ik aan mijn rug en voeten geopereerd was... Anders staan dr. Frigiel en dr. Remacle bovenaan
J. L.
(Vertaald) Hartelijk dank aan Dr. Detroux (ENT-noodsituaties) en zijn medisch secretaresse voor de snelle verzorging van mijn baby 6 maanden, de dag ervoor onderdrukt voor een eenvoudige koude pediatrische noodsituatie terwijl een rood oor werd gevonden en de volgende dag een bevestiging d otitis + laryngitis die antibiotica vereist en niet alleen fysiologische vloeistof!
Dankzij deze twee zeer competente dames, was ik in staat om het woord "menselijkheid" te associëren met dat van "dokter" ... jammer dat het niet langer een norm is en eerder een zeldzaam feit dat benadrukt moet worden in meningen over internet .... nogmaals bedankt jullie beiden voor jullie uitstekende werk!
G. D.
(Vertaald) Gehospitaliseerd in kamer 26, werd ik gevolgd en verzorgd door een super hecht team, heel vriendelijk, een tweede familie. Noodgevallen zijn ook behoorlijk efficiënt
A. G.
(Vertaald) Hulpdiensten ... goede zorg verpleegkundigen en artsen luisteren naar de patiënt..het personeel glimlacht geduldig en beleefd ... beantwoordt al uw vragen met vriendelijkheid en geduld ... oprecht niets om over te klagen .. als dit is een grote dankjewel ...
A. J.
(Vertaald) Top pediatrische noodsituaties .... een wereld, sorry om het te vermelden met de Montlegia ... ondanks veel aankomsten op de spoeddienst, wat voor efficiëntie dan ook van de receptie, de verpleegster die de parameters neemt, de stagiaires en kinderartsen ... ik kwam op vrijdagochtend Ik ben vandaag teruggekomen omdat mijn baby zich niet beter voelde en ik heb er absoluut geen spijt van ... efficiëntie, snelheid en eenvoudigweg vriendelijkheid die zeer ontbreekt in de dringende service pedia van montlegia ik zal daar nooit meer teruggaan omdat ik 3 weken geleden ben ...
F. L. (.
(Vertaald) Goed uitgerust. Zeer goede dokter. Maar veel te groot en niet makkelijk om je weg te vinden. Bus 71 en 72 van Place Saint Lambert rechtstreeks naar het ziekenhuis
a. d.
(Vertaald) hallo dr Debrun, ik ben zeker niet verantwoordelijk om te gaan kijken of er reparaties zijn bij de huurders op RUE ROTURE 4020 LUIK 78. Ik heb Miss Jane Andernack aanbevolen en ik heb haar naar jou doorverwezen, ik heb net deze woensdag vernomen dat ik vet heb in de vorm van ballen bij het hart en ik krijg FENOGAL 200 mg 2X per dag en ik heb een verstopte slagader in mijn rechtervoet aan het hart en ik heb 5 jaar geleden 2 beroertes gehad en de andere 4 jaar geleden en ik werd 3 jaar geleden aangevallen door 2 terroristen en ik ben in therapie voor drie en weer slecht nieuws met de MRI dat ik de kolom heb aangetast bij de L3 L4 L5 en het lumbale kanaal beschadigd en gesloten, ik zie de chirurg dokter BELLE frederick dinsdag om 17.30 uur in de citadel en hij was al 12 of 13 jaar geleden geopereerd aan de L5 en het lumbale kanaal, ik ben niet racistisch maar deze terroristen hebben mijn leven verpest maar ik vecht ik ga donderdag om 8 uur terug naar ST-VINCENT en ik heb het nodig en ik zal hoe dan ook worden geopereerd door fredrick belle op de colonne en voor mijn hart zullen we controleren als het erger wordt, mijn arts heeft me verteld dat ik een hartaanval kan riskeren bij: elk moment.
Juffrouw Andernack liegt als ze zegt dat het goed met haar gaat en ze liegt tegen zichzelf en tegen jou en is behoorlijk agressief in huis en de huisbaas kan het je bevestigen, ze heeft al vijf maanden geen psychiater gezien en ik wens haar niet geen kwaad, maar ze heeft me meerdere keren verteld dat ze bipolair en suïcidaal was, dus brengt ze zichzelf in gevaar en brengt ze de andere huurders in gevaar. Het is voor zijn eigen bestwil dat ik u de situatie uitleg. DEZE ZATERDAG stonk het naar brandend naar papa die niet meer redeneert en er is een groot gebrek aan hygiëne maar het is niets, ze ging kijken en bleef een kwartier en viel me toen verbaal aan dat hij hem wakker had gemaakt omdat er geen vuur en ik vertelde hem dat het beter is om zeker te zijn dan om helemaal niet wakker te worden als er echt brand was, ze is snel boos, haar behandeling is niet meer goed en ze neemt vaak etumines voor een dutje zelfs hoewel ze een slaappil is. zij bereidt haar behandeling zelf voor.
om je te laten zien dat ik gezond ben, heb ik vorig jaar een certificaat ontvangen van de jongensrechters van het paleis in Luik waarin staat dat de deskundige psychiater erkende dat ik van al mijn mentale vermogens genoot, maar ik verliet mijn management heeft philippe mijn advocaat in herstal en ik vertelde hem dat ik mijn management niet wilde hervatten omdat ik met de hersenproblemen die ik heb, een rekening vergeet te betalen. en toch, ik verdien een zeer goede boterham, ik heb 2078e beroepsziekte dankzij elysabeth lecreinier directeur van het RIZIV en ik raak 332e van de zwarte maagd aan, en philippe ontneemt me niets en sabine zijn vrouw is mooi en melo, zijn secretaresse is zijn zus en de schoonzus van mijn advocaat en het is al 19 jaar in goede kwaliteit, ik ga elk jaar tien dagen op vakantie bij de koninklijke astrid in oostende in juli, ik ben al 38 jaar accordeonist en ik word herkend door madeleine collard en vele andere schepenen en ik ken Jean Louis Pepijn, directeur van de citadel al meer dan 29 jaar en ik was ook steenhouwer. mijn werk bestond uit het maken van deurdrempels, of vensterbanken, of gewelven en sleutels die boven deuropeningen werden geïnstalleerd, vragen wat het thermale bad is, beitelen, boshammen, scharrelen, op de punt werken, enz. .... het hoort erbij van mijn werk als steenhouwer. Ik ken ook Anthony Shena die twee of drie jaar in kamer 23 heeft gewerkt.
Ik hoop dat ik niet meer hoef te zeggen
Ik zou u dankbaar zijn als u Miss Andernack zou kunnen helpen en mijn woorden zijn oprecht.
GROETJES EN
VRIENDELIJKE GROETEN
Alain Denaive
78 rur Roture 4020 Luik
D. J.
(Vertaald) De nieuwe hal is bijzonder succesvol, de parkeergarage en de shuttle erg handig. Wees echter voorzichtig met degenen die gewend zijn te betalen per factuur, de contante betaling lijkt de regel geworden te zijn.
M. T.
(Vertaald) 5* Kinderdienst. Heel erg bedankt Dra. Anne Marie en het team (27/10/2020). 👍Francisca werd heel goed behandeld. Moed voor iedereen.
T. L.
(Vertaald) Cool 60-jarig jubileum interview gedaan...
E. V.
(Vertaald) Dit ziekenhuis is goed omdat ze de gebouwen verbeteren, ze zijn 24/7 open in vergelijking met andere ziekenhuizen en de verpleegsters doen er alles aan om het de patiënten naar hun zin te maken in hun kamers, want het is niet gemakkelijk om in een ziekenhuis te zijn
A. C.
(Vertaald) Blij voor de efficiëntie van deze site! Ik heb het verschillende keren gebruikt voor afspraken en andere wijzigingen, en hoewel ik de naam van de betreffende arts niet kon vinden, was de gevraagde actie voltooid.
Precies, kunt u de exacte lijst van alle artsen aangeven, zodat we niet langer verloren zijn in ons onderzoek ...
bij voorbaat dank
L. G.
(Vertaald) Persoonlijke pediatrische intensive care aan de top, vriendelijkheid, luisteren en steun, zelfs de schoonmaaksters zijn van een sympathie die zelden wordt gezien in een ziekenhuisomgeving.En de kinderarts die mijn dochter redde die ik nooit genoeg zou kunnen bedanken.
j. l. p.
(Vertaald) wat een goed georganiseerd ziekenhuis. Van de spoedeisende hulp tot de ziekenhuisopname, alles was tip top in orde.
D. D.
(Vertaald) Voor MIC-service.
Supersnelle begeleiding, persoonlijke verloskundigen & stagiaires aan de top vriendelijkheid, luisteren, opvolgen, verzorgen... Nikkel. Nogmaals bedankt voor alles
Goed vervolg allemaal. ️
Md van kamer 161 ^_^
v. v.
(Vertaald) Mist er een accent in je mooie nieuwe logo?🤔
L.
(Vertaald) Noodsituatie niet altijd bovenaan...
Anders is de zorg ... geen klachten
B.
(Vertaald) Ik ging naar een dienst voor iets heel bijzonders. Ik werd gezien door een arts die zeer attent was op mijn verzoek en luisterde, het moet niet elke dag gemakkelijk voor hen zijn.
M. B.
(Vertaald) Uitstekend dagziekenhuis zeer goed team vriendelijkheid zeer goede zorg, dokter Servais uitstekend heel erg bedankt.
C. G.
(Vertaald) Ik ga al 12 jaar naar dit ziekenhuis vanwege een chronische ziekte. Ik word behandeld op de eerste hulp, in kamers 26 en 29 hematologie-oncologie. Het personeel is zeer gewetensvol en zeer empathisch.
L. U.
(Vertaald) Geen wachttijd
G. M.
(Vertaald) Mijn man had een perfecte herniaoperatie en ik had een hoofdtumor, ik bleef een aantal dagen heel goed.
J. A. L.
(Vertaald) Ik ben geopereerd, 3 bypasses. Daarna revalidatie. Zeer snel hersteld. Ik kan alleen maar goede dingen zeggen over de dokters en verpleegsters
M. B.
(Vertaald) Nooit problemen gehad, zowel met de verschillende artsen, verplegend personeel, onderhoudspersoneel. Goede service. langs de röntgenfoto en weer wachten om de dokter weer te zien. Als de patiënt zegt bij opname, kom ik een röntgenfoto halen, het zou direct moeten gebeuren, de wachttijd zou korter zijn Persoonlijke mening; verder goed ziekenhuis
U. Z.
(Vertaald) Correcte service, jammer dat de afspraaktijd niet altijd gerespecteerd wordt...
A. M.
(Vertaald) Covid-19 vaccinatie voor patiënten in overleg, zeer goed initiatief, zeer goede organisatie
Gefeliciteerd met dit, openbaar ziekenhuis, initiatief om te kopiëren
S.
(Vertaald) Gemiddeld, maar voor mij blijft het beste ziekenhuis in Luik het CHU dat bovenaan staat als ik behandeld moest worden, ik gaf de voorkeur aan het onderste
T. F.
(Vertaald) Super kraamservice, heerlijk verblijf voor de geboorte van mijn dochter
Integendeel!!! Ontsla duidelijk het personeel van uw noodsituaties, ze zijn ronduit incompetent!
C. B.
(Vertaald) Zeer goed verzorgd in dit ziekenhuis.
J. N.
(Vertaald) 4 pcq de diensten die ik gebruik passen bij mij sympathieke verpleegkundigen en artsen, mijn zoon wordt daar gevolgd sinds zijn 2 weken in de kindergeneeskunde, ik heb mijn vader daar laten volgen! ms momenteel ben ik tevreden
F. A.
(Vertaald) Goed georganiseerd ziekenhuis Ik was met mijn vrouw bij endocrinoloog mevrouw Marguerita ze is uitstekend, attent en attent bravo
E. L.
(Vertaald) De onberispelijke cervice de voedsel dégeulas
C.
(Vertaald) Hallo, Beste C.H.R.
Dit is om u te vragen of u de covid-test doet, zo niet kunt u mij de straat vertellen het nummer de exacte postcode waar we de covid-test doen. En indien mogelijk in Luik bedankt :)
O. S. V.
(Vertaald) Goede ontvangst, top verplegend personeel, goede verzorging
Het gebouw wordt gedateerd maar de mensen binnen zijn de moeite waard….
A. C.
(Vertaald) Parkeren te duur.
V. G.
(Vertaald) Sinds de werken vinden we het ziekenhuis moderner. Pas op voor verplicht bancontact. Dr Brixko is een zeer goede specialist om aan te bevelen
P. N.
(Vertaald) Over het algemeen goed, maar het is nog steeds een ziekenhuis, je begrijpt me?
r. t.
(Vertaald) Een van de grootste ziekenhuizen in kurk, gelegen op de hoogten van kurk, zeer goede service in het algemeen en zorg die zijn reputatie eer aan doet
E. L.
(Vertaald) Ik heb net een week doorgebracht in kamer 26 (oncologie), kamer 182, ik wil ALLE medewerkers bedanken voor het onthaal, het luisteren naar de patiënt, de zorg, goede maaltijden of voor mijn hele ziekenhuisopname.
D. D.
(Vertaald) Vriendelijkheid, zeer goede verzorging, hygiëne, met dank aan de intergemeente in het bijzonder aan de heer de chirurg Lempereur, jong maar archi-competent
h. v.
(Vertaald) State-of-the-art ziekenhuis, beheer van vitale functies.
Er zullen altijd nadelen voor mij zijn, maar ja, die mopperen om zinloosheid
F. L.
(Vertaald) Groot, efficiënt en gerenoveerd ziekenhuis
M. L.
(Vertaald) Heel erg bedankt aan het intensive care-team en het maagchirurgieteam dat echt over mijn vader heeft gewaakt en hem heeft gered .... nogmaals bedankt
A. M.
(Vertaald) Ik leed een drievoudige port en ben dan een pacemaker, ik ben diabetes type 2 en er is altijd goed voor me gezorgd.
D. J.
(Vertaald) Uitstekende controle bij de ingang, weinig of geen wachttijden in de diensten, een minpuntje de mindervaliden betalen voor de eigen parkeerplaats
A. L.
(Vertaald) Zeer goed ontvangen
C. D.
(Vertaald) Altijd goed ontvangen in de CHR de la Citadelle! Alles is altijd aanwezig om patiënten te faciliteren.
M. T.
(Vertaald) Ik wil alle teams van de MIC-service bedanken, jullie zijn geweldig
ondanks dat we een heel moeilijke periode doormaakten, was het dankzij jullie gemakkelijker te beheren, bedankt voor alles!
g. R.
(Vertaald) Dit ziekenhuis is geweldig onberispelijke service niets te zeggen. Dankjewel
w. k.
(Vertaald) Altijd mooi, al mijn kinderen worden daar geboren. De kwaliteit van de ontvangst, de professionaliteit en de follow-up altijd bovenaan.
B. ‘. P.
(Vertaald) Ziekenhuis gastvrij vooral sinds het einde van de werken. Aandacht vaak gedoe voor parkeren.
M. M.
(Vertaald) Ik werd goed verzorgd en er is genoeg entertainment met het park eromheen
a. b.
(Vertaald) Zeer grote entree. Alles gepland voor handdesinfectie en afstand houden. Heel proper.
F. L.
(Vertaald) Zeer goede arts in de dermatologie.
Zoals Dr. Raty nagelspecialist
S. V. H.
(Vertaald) Ik kan de spoedartsen, de verpleegsters, de intensive care-artsen niet genoeg bedanken voor het redden van mijn moeder..
V. R.
(Vertaald) Prachtig uitzicht over Luik en de Citadel CHR net op de heuvel tegenover de andere kant van de straat Fond des Tawes
A. W.
(Vertaald) Nooit teleurgesteld geweest! Vooral op de kraamafdeling zijn ze geweldig!!!
T. B.
(Vertaald) Dank u dank u hartelijk dank. Dokter, personeel, verpleegkundige dienst of top. Nogmaals bedankt ️😊
C. S.
(Vertaald) Klein ziekenhuis, leuk winkelcentrum, gemakkelijk te bereiken
M. P.
(Vertaald) Ik had een epileptische aanval en ze hebben me prachtig behandeld dankzij de neurologische dienst 👊✋✋
J. B.
(Vertaald) Zeer goed bediend.
Vriendelijk verplegend personeel.
z. f.
(Vertaald) Geruststellend vanuit gezondheidsoogpunt, masker aangeboden bij de ingang.
A. G.
(Vertaald) Een compleet ziekenhuis met competent personeel. Aanbevelen!
p.
(Vertaald) Onberispelijk en warm
J. G.
(Vertaald) Omdat ik in een goed ziekenhuis ben geweest en hier is het
i. P.
(Vertaald) Goed welkom. Goede ondersteuning.
J. H.
(Vertaald) Een beetje traag maar nuttig
A. B.
Sehr gutes Krankenhaus pfleger(inen) und Ärzte sehr gut .
(Vertaald)
Zeer goede ziekenhuisverpleegkundigen en artsen zeer goed.
B. P.
(Vertaald) Handig
M. B.
(Vertaald) Patiënt van CRMN-service sinds altijd ben ik ZEER tevreden over het hele team...
G. M.
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
L. A. W.
(Vertaald) Onberispelijke ontvangst en afspraken worden zeer goed gemaakt op het afgesproken tijdstip
A. S.
(Vertaald) Prettige dokter, personeel, verpleegkundige en verpleegster
m. n.
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
p. s.
(Vertaald) Zeer warm welkom, zeer behulpzaam personeel
M. T.
(Vertaald) Hulp, goed ontvangen, goed geïnformeerd
P. H.
(Vertaald) Geboorte van mijn 3 dochters door mijn vrouw en voor mij verschillende onderzoeken
P. S.
(Vertaald) Mijn kinderen worden daar heel goed opgevangen.
P. M.
(Vertaald) we gaan als het fout is
A. M.
(Vertaald) Goed ziekenhuis blij met het personeel
C. S.
(Vertaald) Zeer goed georganiseerd volgens de covid19
J. K.
(Vertaald) Een instelling met kwaliteitsvolle zorg
l.
(Vertaald) Een van de grootste en beste ziekenhuizen in de stad.
C. O.
(Vertaald) Heel veel geluk dat ik meteen of van tevoren slaag
N. N.
(Vertaald) Heel. Nou ..
F. F.
(Vertaald) Heel goed, maar veel mensen?
L. S.
(Vertaald) Efficiëntie en vaardigheid met vriendelijkheid. Dankjewel.
I. k.
Perfect
G. B. (. E.
(Vertaald) Niets om altijd aangenaam te veranderen.
C.
(Vertaald) Goede service
C. V.
(Vertaald) fantastisch, vriendelijk, veel geluk voor iedereen.
J. k.
(Vertaald) Vlotte beweging van mensen.
P. C.
(Vertaald) Heel goed ziekenhuis
T. A.
(Vertaald) Bevoegde arts, verouderend ziekenhuis
M. F. (.
(Vertaald) Mooi, echt groot
b. j.
(Vertaald) In de hoop het zo min mogelijk verschuldigd te zijn... :((
P. B.
(Vertaald) Supet om een bestemming te lokaliseren :-) :-)
W. B.
(Vertaald) Onderhouden
a.
(Vertaald) Dicht bij Luik, een goed ziekenhuis.
D. M.
(Vertaald) SUPER TOP DEZE PLAATS
V. R.
(Vertaald) Zelfverzekerd en geruststellend personeel
A. B.
(Vertaald) Competentie van medische teams en beschikbaarheid
P. b.
(Vertaald) Gastvrije en nauwkeurige grootmoeders 😏😘
S. A.
GOOD 😘
(Vertaald)
GOED 😘 …
l. c.
a.
(Vertaald) Het is een ziekenhuis....
B. V.
(Vertaald) Perfect
M. M.
(Vertaald) Mooie toegang en welkom
M. S.
(Vertaald) Mooi ziekenhuis
F. M.
(Vertaald) Dokters redden me
G. D.
(Vertaald) Uitstekend ziekenhuis
*.
(Vertaald) Service op de top.
T. L.
(Vertaald) Goed ziekenhuis.
R. M. G.
F. V. B.
M. D.
B. s.
n. b. g.
D. C.
O. G.
F.
D. M. T.