Beoordelingen van Hôpital de la Citadelle. (Ziekenhuis) in Durbuy (Luxemburg).
Hôpital de la Citadelle
Bd du Douzième de Ligne 1, 4000 Liège
Beschrijving
Informatie over Hôpital de la Citadelle, een Ziekenhuis in Durbuy (Luxemburg)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Hôpital de la Citadelle
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Hôpital de la Citadelle
12 jaar geleden had ik een premature baby en de dokters verzorgde haar goed.
Groot ziekenhuis boven Luik, ziekenhuis met talrijke consultaties. Bijzonder opmerkelijk is de kraamafdeling. Voor het ziekenhuis bevindt zich een grote betaalde parkeerplaats. Lekker eten dankzij de talrijke drankdispensers.
Goede ervaring met tandheelkundige spoedgevallen.
De chirurg was zeer attent, efficiënt en zorgzaam. Hij heeft mij snel geopereerd: binnen een half uur had ik een verstandskies minder en een abces minder. Bovendien gebruikte hij weinig antibiotica, iets wat ik op prijs stel. Hij schreef het mij dus voor, maar raadde mij aan het in te nemen als ik merkte dat mijn herstel niet goed verliep.
Eén ster haal ik eraf vanwege het feit dat er een quotum van 8 personen per dag geldt voor tandheelkundige spoedgevallen, waardoor je om 06.00 uur aanwezig moet zijn als je zeker wilt zijn van een plek. Als je dit niet weet, kan het frustrerend zijn om voor niets naar de spoedeisende hulp te gaan. (Dat gezegd hebbende, heeft de CHU ook een quotum voor tandheelkundige noodgevallen).
Anders werd ik qua wachttijd, aankomst om 6.10 uur, om + of - 9.30 uur geopereerd. Ik was 5e van de 8 in de rij.
Gebroken verstandskies, ik werd verzorgd door de spoedtandarts, hij trok hem eruit en alles ging goed...
Gemakkelijk parkeren.
Zorg dat je om 6.00 uur aanwezig bent om als eerste op de lijst te staan.
Ik ben zojuist opgenomen in kamer 33 voor longaderisolatie... Ik ben sinds mei 2016 vanwege een myocarditis verschillende keren opgenomen in de Citadel... En zoals elke keer zeg ik tegen mezelf: wat een buitengewoon personeel! Sympathie, begrip, kalmte, professionaliteit, duidelijke uitleg, zorg voor uw welzijn, vriendelijkheid om u wakker te maken als u in slaap bent gevallen... Ik maak me nooit zorgen als ik een afspraak heb in de Citadel, maar sommige mensen zijn ongerust, zelfs bang bij het idee om in het ziekenhuis te worden opgenomen, en dankzij al deze kwaliteiten die ik zojuist heb genoemd, kunnen ze er met een gerust hart naartoe gaan voor een eenvoudig bezoek of een ziekenhuisopname... Bedankt allemaal... Philippe Daco
Waarom 4 sterren: ik denk dat het “Routes” -systeem moet worden herzien. Dat sommige verpleegkundigen hun roeping hebben gemist "het gevoel hebben dat ze iets anders verstoren als ze een vraag stellen, hetzelfde geldt voor de patiëntenzorg."
Ik stop echter niet iedereen in dezelfde zak. Velen doen het geweldig, voor de rest is alles OK, prachtig ziekenhuis.
Tweede ziekenhuisopname voor een tweede chirurgische ingreep door Dr. Laurent de Lansheere, ik ben volledig tevreden over de zorg die mij geboden wordt en de begeleiding voor en na de ingrepen. Mogen alle personeelsleden van de verschillende teams, artsen, anesthesisten, operatiekamer, verplegend personeel, stagiaires, brancards en onderhoudspersoneel hier hartelijk worden bedankt. Dit is des te opmerkelijker na de twee moeilijke jaren die verband houden met de Covid-pandemie.
Iedereen heel erg bedankt.
Eerlijk ,
G.S.
Eersteklas bevallings- en kraamzorg. Supervriendelijk personeel. Zeer groot ziekenhuis, dus neem oriëntatiepunten mee. Er zijn kleine winkels op de begane grond: perswinkel, apotheek, cafetaria, enz.
(Vertaald) Mijn vrouw ligt al bijna 2 maanden op de intensive care, de uitleg van de dokters is top, de verpleegsters en verpleegsters zijn erg zorgzaam, vooral dankzij jou met een baan die niet gemakkelijk is
Ik werd voor het eerst opgevangen in de Citadel van Luik in een dagziekenhuis. Het verplegend personeel zorgt goed voor u. Ook de gynaecologische service is top! Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden, met aandacht voor mijn stress. Een kleine knipoog naar deze leerling die mij ondanks deze slechte tijd weer aan het lachen maakte!
Tot slot wil ik alle medewerkers van dit ziekenhuis bedanken voor hun hallo en hun glimlach. Voor sommigen is het misschien niets, maar voor mij is het al het goud van de wereld waard!
Opnieuw met veel inlevingsvermogen ontvangen op de afdeling cardiologie, er werd alles aan gedaan om een oplossing voor het probleem te vinden. Bedankt aan iedereen die heeft ingegrepen
Nieuw systeem voor registratie, fijn en snel en voor de persoon die mij vroeg hoe laat de loketten opengaan
Geopend van 7.45 tot 17.00 uur.
Ik ben zojuist sinds zaterdag opgenomen in het ziekenhuis via de spoedeisende hulp
Dus als je in het weekend in het ziekenhuis ligt moet je daar tot maandag blijven zodat de afdelingsarts je kan komen opzoeken, dus 2 dagen op zak nu het 09.30 uur is, dat is nog maar het begin van de afdelingsbezoeken! Pfff ik ben het zat om naar huis te willen
(Vertaald) Tweemaal in het ziekenhuis opgenomen voor cardiologie, voor het plaatsen van een stent, kan ik het verplegend personeel alleen maar feliciteren met hun vriendelijkheid, en in het bijzonder Dr. SAAD, chirurg, voor zijn vaardigheden, zijn sympathie en zijn humor.
(Vertaald) Ik vind dit ziekenhuis erg schoon en heel gemakkelijk voor consulten, met genummerde routes voor elke afdeling, het is kinderspel.
Veiligheid en hygiëne bij de ingang is gewaarborgd.
Gemakkelijk bereikbaar, met bus 71 vanuit alle Luikse stations, of met de auto.
Ik ben de kinderafdeling voor spoedeisende hulp oneindig dankbaar, en alle artsen en verpleegsters die afgelopen dinsdag voor mijn zoon hebben gezorgd vanwege meningitis. Je hebt het leven van mijn zoon gered ❤️❤️❤️ Een heel, heel grote dank aan kamer 59 ❤️ ❤️ ❤️ Mijn zoon werd in 2021 al heel goed verzorgd, maar ik kon geen 2 beoordelingen plaatsen.. IK BEN JE EINDELOOS DANKBAAR ❤️❤️❤️❤️ AURORE en Walid 😘😘😘
Nadat ik verschillende keren in de Citadelle was opgenomen, met name op de afdeling van dokter BRUYERE voor de embolisatie van een hersenaneurysma en op de afdeling van dokter LEMPEREUR voor een totale heupprothese, heb ik de uitmuntendheid van de behandelingsverantwoordelijkheid voor de patiënt door iedereen kunnen waarderen. lid van dit ziekenhuis, van receptie bij de ingang tot huishoudsters, waaronder verpleegsters, artsen, waaronder de uitstekende anesthesist Dokter BONHOMME.
Stuk voor stuk bekommeren zij zich om het welzijn van de patiënt, die perfect op de hoogte is van elke fase van zijn situatie, van de reeds verleende zorg en van de toekomstige zorg.
Vanaf het begin en tijdens de hele ziekenhuisopname wordt alles in het werk gesteld om de patiënt, die een zeer bijzondere aandacht krijgt, te informeren, gerust te stellen en perfect te verzorgen.
Niet alleen de ontvangst en verzorging zijn perfect, maar ook de geleverde zorg, inclusief pijnbestrijding, is uitstekend.
Ik kan dit ziekenhuis ten zeerste aanbevelen, dat duidelijk aan de top staat op het gebied van uitmuntende gezondheidszorg.
(Vertaald) Ik behandel mezelf alleen in dit ziekenhuis omdat er hele goede dokters, verpleegkundigen etc zijn....
Gastvrij ziekenhuis. Parkeren soms ingewikkeld. Plan om minimaal een half uur voor uw afspraak te komen.
(Vertaald) Fijn om zondag een afspraak te hebben voor materiaalcontrole
(Vertaald) Goed ziekenhuis, jammer dat taxi's afwezige abonnees zijn
13-01-22 om 17:40 uur
Geweldige zorg van het medische noodteam! Bij een vermoedelijke beroerte was de behandeling snel. Ik dank de Med. spoedarts voor zijn menselijkheid en professionaliteit. Goede zorg door de neuroloog en oogarts met duidelijke en nauwkeurige informatie. Hospitalisatie zeer goed (kamer 27).
De spoedverpleegkundige kende echter niet de voorgeschiedenis van de behandeling van een patiënt in een levensbedreigende situatie. Ze dacht dat mijn moeder dronken was. Niettemin moet ze leren ongepaste gedachten te vermijden en haar houding (agressief, ongeduldig) te veranderen.
We zouden de vaardigheden van het verpleegkundig team moeten herzien, gezien de talrijke klachten hier. We zijn niet in een speeltuin!
(Vertaald) Ik ben er als stagiaire en eerlijk gezegd: ik leer veel!
Er zijn lopende projecten voor het personeel en ook en vooral voor de patiënten. De CHR wil bereikbaar zijn voor patiënten!
Zeer mooi ziekenhuis, zeer vriendelijk personeel, zowel verpleegkundigen als artsen, er is alleen een gebrek aan parkeerruimte, niet altijd gemakkelijk
Vandaag wil ik in het bijzonder de “Web Support” van CHR LG bedanken, die mij op bewonderenswaardige wijze heeft gevolgd en mij heeft geholpen bij het installeren van de “MYCITA” applicatie voor Android. Bedankt voor hun reactievermogen, vriendelijkheid, vriendelijkheid en vaardigheden. Wij zouden graag willen dat het bij veel andere bedrijven en vestigingen nog steeds zo zou zijn (dromen mogen we altijd)...
En ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om alle medische of administratieve diensten te bedanken die ik de afgelopen jaren heb ondergaan...
Ik heb mezelf daar vrijdag voor het eerst als patiënt gepresenteerd, het was oké, dus ik zou zeggen dat het met de tijd te maken heeft. Ik weet te zien welke zorgverleners goed zijn en welke niet zo goed.... Ik zou terugkomen, aangezien ik daar blijkbaar gevolgd zou worden (als en slechts als...). Ik hoop daar met VEEL MENSHEID behandeld te worden
bedankt, bedankt aan iedereen die zich zo inzet en ons redt van Magere Hein. Jullie zijn de sterke schakels van dit land, duizend keer bedankt.
Zeer schoon ziekenhuis met attent en zeer professioneel personeel om aan te bevelen!
Of het nu op de spoedeisende hulp is, op de radio, tijdens een ziekenhuisopname (op verschillende afdelingen), ik heb op geen enkele manier iets te klagen gehad
(Vertaald) Gemakkelijke aanleg van parkeerassen alleen voor het aantal mensen dat er doorheen gaat en voor degenen die er werken
(Vertaald) Uitstekend multidisciplinair ziekenhuis. Of het nu gaat om tandheelkunde, oogheelkunde of iets anders, er is altijd een wachtdienst en een spoeddienst. De interne organisatie is onberispelijk qua medische en administratieve opvolging. Enige nadeel: soms lang wachten op een afspraak. Zes weken wachten volgens de specialiteiten.
(Vertaald) Geen oplaadpunten voor elektrische voertuigen gevonden.
(Vertaald) Onmiddellijke ondersteuning bij gynaecologische noodgevallen, niets te zeggen. En over het algemeen gaan de consultaties in dit ziekenhuis goed.
(Vertaald) Afspraak voor scanner 1 week en zonder wachten ontvangen
(Vertaald) Een beetje moeilijk te parkeren, maar snelle toegang. Mijn buddy is al na 10 minuten opgevangen. Heel erg bedankt !
Mijn hele familie woont er al jaren. Twaalf jaar geleden hebben ze het leven van mijn tante gered en zes jaar geleden het mijne. Ik ben er altijd blij mee geweest. Maar ik ben een beetje teleurgesteld over zijn laatste jaren. Verpleegkundigen zijn niet altijd even vriendelijk en ik ben niet blij met de afdeling neurologie. Ik voelde me onwel. Ik werd daar op een dag in het ziekenhuis opgenomen. Ze zagen niets en probeerden ook niet verder te kijken... Ik moest naar het ziekenhuis en ze keken en ontdekten dat ik epilepsie heb.
(Vertaald) Access Minute is een echte ramp. Mensen wachten buiten het ziekenhuis om niet te betalen voor het parkeren. Wanneer wordt gewezen op de bewakers die 3 in een kantoor zijn (alles wat ze nodig hebben is een stapel kaarten), antwoorden ze dat ze gaan doorsturen naar een vierde steward die niet kan worden gevonden. Mijn vrouw moest 50 meter lopen toen ze gehandicapt was.
Beste allemaal, Ik was voor werk in België en het is dankzij het personeel van dit ziekenhuis dat ik deze recensie kan schrijven. Ik heb een hartaanval gehad, ik ben 42 jaar oud, en door de tijdige interventie heb ik dankzij de superprofessionaliteit van iedereen mijn leven moeten redden.
Ze zijn allemaal vriendelijk en deskundig, ze hebben me geholpen de taal te begrijpen omdat ik hier alleen was. Kortom, ik ben hem veel dank verschuldigd!
Mirko Stradi
(Vertaald) Met mijn dochter zijn we altijd goed ontvangen. Gisteren zijn we zelfs vroeg naar onze afspraak gegaan. Mijn dochter werd behandeld voor epileptische aanvallen en moest met tussenpozen van 3 jaar 2 nachten doorbrengen om de hersentracering te controleren. Er is altijd goed voor haar gezorgd.
Hartelijk dank aan het kindernoodteam!! Bedankt voor je vriendelijkheid, je efficiëntie, je intelligente benadering van de situatie en bovenal BEDANKT voor de woorden die je in je daden hebt gestopt en je steun voor onze kleine man van 15 maanden... ja, een kind bij zijn voornaam noemen, hem uitleggen wat we hem aandoen en hem aanmoedigen in moeilijkere tijden is belangrijk. Bedankt!
De kinderafdeling van eenheid 57, het personeel is zeer bekwaam en heeft aandacht voor de behoeften van het lijden van het kind. De teams zijn vriendelijk, ongeacht het beroep van elke persoon, we zijn in ieder geval zeer tevreden met de geleverde service en danken u uit de grond van ons hart voor uw medeleven en uw professionaliteit. Van de Parijzenaars.
(Vertaald) Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in een arts. De verpleegsters in het bloeddonatiecentrum zijn echt heel aardig.
(Vertaald) De hele staf maakt zich veel meer zorgen over de patiënt dan in andere instellingen.
Historisch gezien komt de CHR voort uit het OCMW. Er blijft dus iets van die geest over.
(Vertaald) Ziekenhuis - MIC - Kraamzorg - Neonatologie
Schoon ziekenhuis (helaas tonen veel mensen onbeleefdheid en laten hun afval rondslingeren als er veel bakken zijn) met commerciële instellingen maar een groot deel van de begane grond staat leeg en er zouden winkels bij moeten komen want je verveelt je snel, de personeel bij de ingang is behulpzaam en vriendelijk, de wachttijd is lang.
Mijn opname in het MIC is heel goed verlopen, de service en het personeel zijn geweldig en bekwaam (de kamers verdienen een opfrisbeurt en een beetje meer vrolijkheid gezien de aard van ziekenhuisopnames in deze dienst). Het eten (vooral 's avonds...) en vooral bepaalde diëten laten te wensen over en u moet niet aarzelen om een diëtist in te schakelen om uw menu te programmeren.
De afdeling neonatologie is top en het personeel doet er alles aan om de familie bij te staan in deze twijfelmomenten (24/7 bereikbaar en bereikbaar).
De kraamafdeling verdient een likje verf en veranderingen, vooral in de gemeenschappelijke ruimtes. De airconditioning is erg zwak in de zomer, de badkamers hebben geen verlichting in de douches (voor sommige kamers) en ik kon in de gedeelde kamer, in de badkamer, een vochtprobleem waarnemen omdat er vis dwaalde. De eenpersoonskamer is ruim en praktisch ingericht. De mobiele ultrasone apparaten zijn echt oud en de uitstekende gynaecologen en hun assistenten verdienen beter.
(Vertaald) Zeer goed ziekenhuis, uitstekende gezondheidswerkers, ziekenhuisopnames zijn van betere kwaliteit dan in het CHU maar dit is alleen mijn mening als patiënt, het verplegend personeel is meer attent voor de patiënt.Dit is ook de reden waarom ik ervoor koos om van arts te veranderen, voornamelijk voor de receptie en de aandacht.
(Vertaald) Zeer goede operatie, zeer professionele arts. Maar verpleegkundig niveau niet top.
(Vertaald) Een heel menselijk ziekenhuis dat veel aandacht heeft voor zijn patiënten.
We zijn geen nummer maar een volwaardig mens.
Zeer gemakkelijke toegang met de bus en voldoende parkeergelegenheid.
(Vertaald) Goed ziekenhuis in de regio Luik. Veel diensten met zeer bekwame artsen. Afspraken met specialisten worden echter op zeer late tijdstippen gegeven. Soms moet je twee tot drie maanden wachten. En als het probleem urgent is, is het voor patiënten niet zo gemakkelijk.
(Vertaald) Hallo allemaal.
De CHR verricht uitstekend werk en opvang van patiënten die lijden aan het Coronavirus of COVID-19
nu 18 maanden. Bij de hoofdingang worden chirurgische maskers aangeboden als u alleen een stoffen masker draagt. Ook niet-COVID-patiënten worden verwelkomd in een omgeving van optimale veiligheid en sereniteit.
Om niet te veel over te steken, komt u via deze hoofdentree links binnen en verlaat u rechts langs de Commercial Gallery.
De CHR de la Citadelle is het openbare ziekenhuisnetwerk van Luik, verdeeld in 3 sites: die van de Citadel, van het Château Rouge in Herstal en van Sainte Rosalie in de Laveu.
Om nog maar te zwijgen over het Cita Lab, dat een dertigtal sites in de provincie Luik heeft, en die op de Citadel-site op niveau -1. Overigens heeft dit netwerk van medische analyses van de Citadel sinds 2008 een ISO 9001-accreditatie van uitmuntendheid. Ook het Traumacentrum sinds 2016 gevestigd in de afdeling Medische Noodgevallen van de Citadel. Om slachtoffers van verkeersongevallen te verwelkomen, bijvoorbeeld per ambulance en SMUR ook via de CMH
(medische helikopter). Cystic fibrosis Convention: Het CHR kan ook patiënten met cystic fibrosis opvangen omdat deze zorg al vele jaren in de Citadelle wordt gegeven en op een uitstekende en optimale manier voor iedereen. In het algemeen de CHR zonder iets te vergeten, 91% van de patiënten is zeer tevreden over de kwaliteit van de verleende zorg en over de vriendelijkheid en de voorbeeldige ontvangst jegens iedereen.
De CHR bood ook vrijwillige vaccinatie aan voor haar patiënten, een heel goed initiatief.
U kunt er dus in alle veiligheid terecht voor uw zorg, alles wordt voor u gedaan.
Welkom !
️♥️♥️😊😊😊♥️♥️♥️😊😊😊♥️♥️♥️
Uitstekend ziekenhuis, vooral wat betreft ziekenhuisopnames. Goede medische opvolging. Uitstekende valpreventie. Dank aan Geriatriekamer 24 voor de goede zorg voor mijn moeder.
(Vertaald) Alle diensten zijn SUPER, de transformatie en de werken brengen frisheid op de plaatsen, de verschillende winkels op de site zijn noodzakelijk :-)
Jammer dat er op het terrein niet voldoende parkeerruimte is voor mindervaliden die niet weten hoe ze op de Cita-bus moeten stappen (gratis pendelbus vanaf de kinépolis). Maar heel GROOT jammer dat de wachtstoelen in de hal en diverse diensten niet geschikt zijn voor ouderen of gehandicapten die last hebben van rugklachten, knieschijven etc... die niet gehandicapt zijn en dus geen prioriteit hebben; zie getuigenis van een 80-jarige heer;-((
Uitstekende service van bewakers en bewaking van het pand! Vriendelijk en vriendelijk welkom :-)
Bedankt aan het personeel!! Goede zorgen voor iedereen!
(Vertaald) Niets te zeggen parkeren slecht gemaakte plaats te klein maar het blijft een detail, na ziekenhuisopname kan ik u vertellen dat alle mensen die in het etablissement werken niet allemaal hetzelfde idee hebben van de aandacht die aan patiënten wordt besteed, dokter Renwart aan de andere kant hand is een aan te bevelen neurochirurg. De maaltijden zijn helaas echt niet goed.(mijn mening) Ik wil erop wijzen dat de afdaling naar de operatiekamer, voor en na de operatie, het personeel dat mij begeleidde echt HEEL professioneel en erg vriendelijk was, een vermelding ook voor de fysiotherapeut, kortom, ik heb er een zeer goede herinnering aan
Ik ben in 1953 geboren in het Beierse Ziekenhuis en ben altijd in dit ziekenhuis behandeld, maar ik ben steeds meer teleurgesteld over de houding van bepaalde artsen en verpleegsters. Laatste voorbeeld: spoedaankomst op 19-09-2017 rond 15.30 uur verstuiking op 14-09-2017 door afdaling van de 9e verdieping (geen lift) naar de begane grond voor aangetekende bezorging met ontvangstbevestiging.
Thuis (verband en zalf) werd het probleem erger.
bijna voltooid (40 dienstjaren en 64 jaar die op 62-jarige leeftijd vertrekken omdat ik vond dat je je leven niet moest verspillen door het te verdienen). Tegenstrijdige meningen van verpleegkundigen (je kunt eten en drinken) 2 minuten later (je kunt niet drinken of eten). Ten slotte sprak de arts die verantwoordelijk was voor mijn zaak mij op een correctere manier aan. Daarnaast zat er een vrouw in de wachtkamer (volwassenen) met een jong kind die bleef lachen en schreeuwen. Ik ging haar vriendelijk opzoeken en vroeg haar om wat rust. Ze beschimpte mij door haar kind aan te sporen door te gaan met schreeuwen. WAAROM was deze DAME niet op de KINDEREN-EHBO? Meldde het bij de receptie, maar GEEN REACTIE VAN HET PERSONEEL. Aan de andere kant, in de radiodienst: onberispelijk en toen de radioverpleegkundige mij vergezelde: ik zei tegen haar: reactie (vertroebeling). Te midden van de lopende werkzaamheden worden de afritborden niet gewijzigd en is het Rode Kruis vanaf een bepaalde tijd niet meer beschikbaar. Tijdens de laatste ziekenhuisopnames (aanzienlijke nierstenen) in een tweepersoonskamer werd een dame (verzekerd voor eenpersoonskamer) aan mij gedwongen, zodat haar man en kinderen van 's ochtends vroeg tot zeker 20.00 uur kwamen. Pizza, friet, enz..., de geur was misselijkmakend. De man (zo dik dat hij nauwelijks door de deur kon komen) stond zichzelf zelfs toe, als ik afwezig was voor een examen, op mijn bed te komen zitten. Televisie luid. De Verpleegkundigen (altijd een behandelingsweek bij me, mijn identiteitskaart en de contactgegevens van mijn behandelende arts) Antwoord: moet je gewoon zelf de inname van je medicijnen regelen? Plaatsing van een JJ-sonde gedurende 4 maanden. Gezien mijn kleine formaat en de grootte van deze sonde had ik weeën, alsof ik ging bevallen. WAAR GAAN WE? WINSTGEVENDHEID BOVEN ALLES EN NIET-RESPECT VAN BEPAALDE ARTSEN TEN OPZICHTE VAN Patiënten. En ik denk dat ik niet de enige ben die klaagt. Ondanks de laatste stakingen gaat mijn hart uit naar het personeel. Ik heb daar mijn hele dossier in vele specialismen. Ik heb daar in mei drie afspraken. Let op: als het wachten te lang is om een afspraak te maken, meld dit dan gewoon en wij bellen u overdag terug op het aangegeven telefoonnummer. TOEGEWIJD PERSONEEL.
Veel beter verzorgd. Dan CHC. Recourt en St. Joseph. Een instelling die ik zoveel mogelijk vermijd, maar mijn buurman nam de vrijheid om naar huis te komen en samen met een maatschappelijk werker te organiseren. Ik moest mijn inkomen aan hen verantwoorden. Schending van de privacy.
Moest er dringend heen deze 2/10: Zeer rustig en zeer goed ondanks deze stakingsdag. Helaas moet ik morgen terug omdat er geen KNO is. beschikbaar. Jammer, maar ik werd zeer goed ontvangen en goed geadviseerd.
Veel beter sinds de nieuwe indeling. Snel en efficiënt.
(Vertaald) Na een ongeval en aankomst in SMUR werd ik meteen opgevangen, niets te zeggen over de orthopedisch chirurg en de neurochirurg daarentegen in kamers 21 en neuro zero. Mijn moeder vroeg waar ik aan geopereerd was ze wisten niet eens dat ik aan mijn rug en voeten geopereerd was... Anders staan dr. Frigiel en dr. Remacle bovenaan
(Vertaald) Hartelijk dank aan Dr. Detroux (ENT-noodsituaties) en zijn medisch secretaresse voor de snelle verzorging van mijn baby 6 maanden, de dag ervoor onderdrukt voor een eenvoudige koude pediatrische noodsituatie terwijl een rood oor werd gevonden en de volgende dag een bevestiging d otitis + laryngitis die antibiotica vereist en niet alleen fysiologische vloeistof!
Dankzij deze twee zeer competente dames, was ik in staat om het woord "menselijkheid" te associëren met dat van "dokter" ... jammer dat het niet langer een norm is en eerder een zeldzaam feit dat benadrukt moet worden in meningen over internet .... nogmaals bedankt jullie beiden voor jullie uitstekende werk!
(Vertaald) Gehospitaliseerd in kamer 26, werd ik gevolgd en verzorgd door een super hecht team, heel vriendelijk, een tweede familie. Noodgevallen zijn ook behoorlijk efficiënt
(Vertaald) Hulpdiensten ... goede zorg verpleegkundigen en artsen luisteren naar de patiënt..het personeel glimlacht geduldig en beleefd ... beantwoordt al uw vragen met vriendelijkheid en geduld ... oprecht niets om over te klagen .. als dit is een grote dankjewel ...
(Vertaald) Top pediatrische noodsituaties .... een wereld, sorry om het te vermelden met de Montlegia ... ondanks veel aankomsten op de spoeddienst, wat voor efficiëntie dan ook van de receptie, de verpleegster die de parameters neemt, de stagiaires en kinderartsen ... ik kwam op vrijdagochtend Ik ben vandaag teruggekomen omdat mijn baby zich niet beter voelde en ik heb er absoluut geen spijt van ... efficiëntie, snelheid en eenvoudigweg vriendelijkheid die zeer ontbreekt in de dringende service pedia van montlegia ik zal daar nooit meer teruggaan omdat ik 3 weken geleden ben ...
Goed uitgerust. Zeer goede dokter. Maar veel te groot en niet makkelijk om je weg te vinden. Bus 71 en 72 vanaf Place Saint Lambert rechtstreeks naar het ziekenhuis
hallo dr. Debrun, ik ben de naive alain verantwoordelijk om te gaan kijken of er reparaties zijn aan de huurders op 78 RUE ROTURE 4020 LUIK. Ik heb het juffrouw Jane Andernack aanbevolen en ik heb haar naar u verwezen. Ik heb woensdag net vernomen dat ik vet heb in de vorm van balletjes nabij het hart en ik krijg FENOGAL 200 mg 2x per dag en ik heb een verstopte slagader van mijn rechtervoet tot in mijn hart en ik kreeg 5 jaar geleden twee beroertes en de andere 4 jaar geleden werd ik aangevallen door 2 terroristen 3 jaar geleden en ik ben al drie jaar in therapie en opnieuw slecht nieuws met de MRI dat ik de wervelkolom heb aangetast bij de L3 L4 L5 en het lumbale kanaal beschadigd en gesloten, ik zie de chirurg dokter BELLE Frederik dinsdag bij de citadel om 17.30 uur en hij had mij 12 of 13 jaar geleden al geopereerd aan de L5 en het lumbale kanaal, ik ben geen racist maar wel deze terroristen hebben mijn leven verpest, maar ik vecht. Ik ga donderdag om 8.00 uur terug naar ST-VINCENT en ik heb het nodig en ik zal in ieder geval geopereerd worden door Fredrick Belle aan de colonne en voor mijn hart zullen we Ik zal in de gaten houden of het erger wordt. Mijn arts vertelde me dat ik op elk moment het risico kon lopen op een hartaanval.
Juffrouw Andernack liegt als ze zegt dat het goed met haar gaat en ze liegt tegen zichzelf en tegen jou en is behoorlijk agressief in huis en de eigenaar kan het je bevestigen, het is vijf maanden geleden dat ze een psychiater heeft gezien, en dit wil ik niet om haar kwaad te doen, maar ze heeft meerdere malen aan mij toegegeven dat ze bipolair en suïcidaal was, waardoor ze zichzelf in gevaar brengt en de andere huurders in gevaar brengt. Het is voor zijn eigen bestwil dat ik u de situatie uitleg. DEZE ZATERDAG rook het alsof het brandde bij het huis van mijn vader, die niet meer redeneert en er is een groot gebrek aan hygiëne, maar het is niets, ze ging kijken en bleef een kwartier en viel me toen verbaal aan omdat ik hem wakker had gemaakt omdat er was geen brand en ik vertelde hem dat het beter is om voor de zekerheid wakker te zijn dan helemaal niet wakker te worden als er echt brand was. Bij brand wordt ze snel boos, haar behandeling is niet meer goed en ze slikt vaak etumine voor een dutje ook al is het een slaappil. zij bereidt haar eigen behandeling voor.
Om u te laten zien dat ik gezond van geest ben, heb ik vorig jaar een certificaat ontvangen van rechter Guysen van het Palais in Luik, waarin staat dat de deskundige psychiater erkende dat ik van de volledigheid van mijn geestelijke vermogens genoot, maar ik liet mijn management contact opnemen met Philippe, mijn advocaat in Herstal en ik vertelde hem dat ik mijn management niet wilde overnemen, omdat ik met de hersenproblemen die ik heb, vergeet een factuur te betalen. en toch verdien ik heel goed mijn brood, ik heb 2078E door een beroepsziekte dankzij Elysabeth Lecreinier directeur van het RIZIV en ik ontvang 332E van de zwarte maagd, en Philippe ontneemt mij niets en zijn vrouw Sabine is eerlijk en melodieus, zijn secretaris is zijn zus en schoonzus van mijn advocaat en dat is al 19 jaar een goede praktijk, ik ga ieder jaar op vakantie tien dagen op de koninklijke astrid in oostende in juli, ik ben 38 jaar accordeonist geweest en ik word erkend door Madeleine Collard en vele andere schepenen en ik ken Jean Louis Pepin, directeur van de citadel, al meer dan 29 jaar en ik ben ook een steenhouwer. mijn werk bestond uit het maken van deurdrempels, of ramen, of kluizen en sleutels die boven de deuropeningen werden geplaatst, vragen wat de therm is, beitelen, boshameren, vechten, op de punt werken, etc.... het hoort bij mijn baan als steenhouwer. Ik ken ook Anthony Shena die twee of drie jaar in kamer 23 heeft gewerkt.
Ik hoop dat ik niet meer hoef te zeggen
Ik zou het op prijs stellen als u juffrouw Andernack zou kunnen helpen en mijn woorden zijn oprecht.
GROETEN EN
GOED VOOR JOU
Denaive Alain
78 rur Roture 4020 Luik
(Vertaald) De nieuwe hal is bijzonder succesvol, de parkeergarage en de shuttle erg handig. Wees echter voorzichtig met degenen die gewend zijn te betalen per factuur, de contante betaling lijkt de regel geworden te zijn.
(Vertaald) 5* Kinderdienst. Heel erg bedankt Dra. Anne Marie en het team (27/10/2020). 👍Francisca werd heel goed behandeld. Moed voor iedereen.
Gaaf interview van 60 jaar gedaan...
Dit ziekenhuis is goed omdat ze de plaatsen verbeteren, ze zijn 24 uur per dag open in vergelijking met andere ziekenhuizen en de verpleegsters doen er alles aan om de patiënten comfortabel te maken op hun kamers, omdat het niet gemakkelijk is om in een ziekenhuis te zijn
(Vertaald) Blij voor de efficiëntie van deze site! Ik heb het verschillende keren gebruikt voor afspraken en andere wijzigingen, en hoewel ik de naam van de betreffende arts niet kon vinden, was de gevraagde actie voltooid.
Precies, kunt u de exacte lijst van alle artsen aangeven, zodat we niet langer verloren zijn in ons onderzoek ...
bij voorbaat dank
Top personeel op de kinderintensive care, vriendelijkheid, luisteren en steun, zelfs de schoonmaaksters hebben een sympathie die je zelden ziet in een ziekenhuisomgeving. En de kinderarts die mijn dochter heeft gered, die ik nooit genoeg kon bedanken.
(Vertaald) wat een goed georganiseerd ziekenhuis. Van de spoedeisende hulp tot de ziekenhuisopname, alles was tip top in orde.
(Vertaald) Voor MIC-service.
Supersnelle begeleiding, persoonlijke verloskundigen & stagiaires aan de top vriendelijkheid, luisteren, opvolgen, verzorgen... Nikkel. Nogmaals bedankt voor alles
Goed vervolg allemaal. ️
Md van kamer 161 ^_^
(Vertaald) Mist er een accent in je mooie nieuwe logo?🤔
(Vertaald) Noodsituatie niet altijd bovenaan...
Anders is de zorg ... geen klachten
Ik ging naar een dienst voor iets heel bijzonders. Ik werd ontvangen door een arts die zeer alert was op mijn verzoek en luisterde, het zal voor hen niet elke dag gemakkelijk zijn.
(Vertaald) Uitstekend dagziekenhuis zeer goed team vriendelijkheid zeer goede zorg, dokter Servais uitstekend heel erg bedankt.
Ik ben al 12 jaar in dit ziekenhuis vanwege een chronische ziekte. Ik word behandeld op de spoedeisende hulp, in kamer 26 en 29 hematologie-oncologie. Het personeel is zeer consciëntieus en zeer empathisch.
(Vertaald) Geen wachttijd
(Vertaald) Mijn man had een perfecte herniaoperatie en ik had een hoofdtumor, ik bleef een aantal dagen heel goed.
Ik ben geopereerd, 3 bypasses. Daarna revalidatie. Ik ben heel snel weer op de been, ik kan alleen maar goede dingen zeggen over de doktoren en verpleegsters
(Vertaald) Nooit problemen gehad, zowel met de verschillende artsen, verplegend personeel, onderhoudspersoneel. Goede service. langs de röntgenfoto en weer wachten om de dokter weer te zien. Als de patiënt zegt bij opname, kom ik een röntgenfoto halen, het zou direct moeten gebeuren, de wachttijd zou korter zijn Persoonlijke mening; verder goed ziekenhuis
(Vertaald) Correcte service, jammer dat de afspraaktijd niet altijd gerespecteerd wordt...
(Vertaald) Covid-19 vaccinatie voor patiënten in overleg, zeer goed initiatief, zeer goede organisatie
Gefeliciteerd met dit, openbaar ziekenhuis, initiatief om te kopiëren
(Vertaald) Gemiddeld, maar voor mij blijft het beste ziekenhuis in Luik het CHU dat bovenaan staat als ik behandeld moest worden, ik gaf de voorkeur aan het onderste
Geweldige kraamservice, heerlijk verblijf voor de geboorte van mijn dochter
Echter!!! Het is duidelijk dat u uw personeel op de eerstehulpafdeling ontslaat, ze zijn ronduit incompetent!
(Vertaald) Zeer goed verzorgd in dit ziekenhuis.
(Vertaald) 4 pcq de diensten die ik gebruik passen bij mij sympathieke verpleegkundigen en artsen, mijn zoon wordt daar gevolgd sinds zijn 2 weken in de kindergeneeskunde, ik heb mijn vader daar laten volgen! ms momenteel ben ik tevreden
(Vertaald) Goed georganiseerd ziekenhuis Ik was met mijn vrouw bij endocrinoloog mevrouw Marguerita ze is uitstekend, attent en attent bravo
(Vertaald) De onberispelijke cervice de voedsel dégeulas
(Vertaald) Hallo, Beste C.H.R.
Dit is om u te vragen of u de covid-test doet, zo niet kunt u mij de straat vertellen het nummer de exacte postcode waar we de covid-test doen. En indien mogelijk in Luik bedankt :)
(Vertaald) Goede ontvangst, top verplegend personeel, goede verzorging
Het gebouw wordt gedateerd maar de mensen binnen zijn de moeite waard….
(Vertaald) Parkeren te duur.
(Vertaald) Sinds de werken vinden we het ziekenhuis moderner. Pas op voor verplicht bancontact. Dr Brixko is een zeer goede specialist om aan te bevelen
(Vertaald) Over het algemeen goed, maar het is nog steeds een ziekenhuis, je begrijpt me?
(Vertaald) Een van de grootste ziekenhuizen in kurk, gelegen op de hoogten van kurk, zeer goede service in het algemeen en zorg die zijn reputatie eer aan doet
Ik heb net een week doorgebracht in kamer 26 (oncologie), kamer 182, ik wil ALLE medewerkers bedanken voor de ontvangst, het luisteren naar de patiënt, de zorg, de goede maaltijden, of voor mijn hele ziekenhuisopname.
(Vertaald) Vriendelijkheid, zeer goede verzorging, hygiëne, met dank aan de intergemeente in het bijzonder aan de heer de chirurg Lempereur, jong maar archi-competent
(Vertaald) State-of-the-art ziekenhuis, beheer van vitale functies.
Er zullen altijd nadelen voor mij zijn, maar ja, die mopperen om zinloosheid
(Vertaald) Groot, efficiënt en gerenoveerd ziekenhuis
(Vertaald) Heel erg bedankt aan het intensive care-team en het maagchirurgieteam dat echt over mijn vader heeft gewaakt en hem heeft gered .... nogmaals bedankt
(Vertaald) Ik leed een drievoudige port en ben dan een pacemaker, ik ben diabetes type 2 en er is altijd goed voor me gezorgd.
(Vertaald) Uitstekende controle bij de ingang, weinig of geen wachttijden in de diensten, een minpuntje de mindervaliden betalen voor de eigen parkeerplaats
(Vertaald) Zeer goed ontvangen
(Vertaald) Altijd goed ontvangen in de CHR de la Citadelle! Alles is altijd aanwezig om patiënten te faciliteren.
(Vertaald) Ik wil alle teams van de MIC-service bedanken, jullie zijn geweldig
ondanks dat we een heel moeilijke periode doormaakten, was het dankzij jullie gemakkelijker te beheren, bedankt voor alles!
(Vertaald) Dit ziekenhuis is geweldig onberispelijke service niets te zeggen. Dankjewel
(Vertaald) Altijd mooi, al mijn kinderen worden daar geboren. De kwaliteit van de ontvangst, de professionaliteit en de follow-up altijd bovenaan.
(Vertaald) Ziekenhuis gastvrij vooral sinds het einde van de werken. Aandacht vaak gedoe voor parkeren.
(Vertaald) Ik werd goed verzorgd en er is genoeg entertainment met het park eromheen
(Vertaald) Zeer grote entree. Alles gepland voor handdesinfectie en afstand houden. Heel proper.
(Vertaald) Zeer goede arts in de dermatologie.
Zoals Dr. Raty nagelspecialist
(Vertaald) Ik kan de spoedartsen, de verpleegsters, de intensive care-artsen niet genoeg bedanken voor het redden van mijn moeder..
(Vertaald) Prachtig uitzicht over Luik en de Citadel CHR net op de heuvel tegenover de andere kant van de straat Fond des Tawes
(Vertaald) Nooit teleurgesteld geweest! Vooral op de kraamafdeling zijn ze geweldig!!!
(Vertaald) Dank u dank u hartelijk dank. Dokter, personeel, verpleegkundige dienst of top. Nogmaals bedankt ️😊
(Vertaald) Klein ziekenhuis, leuk winkelcentrum, gemakkelijk te bereiken
(Vertaald) Ik had een epileptische aanval en ze hebben me prachtig behandeld dankzij de neurologische dienst 👊✋✋
(Vertaald) Zeer goed bediend.
Vriendelijk verplegend personeel.
Veilig vanuit gezondheidsoogpunt, masker aangeboden bij de ingang.
(Vertaald) Een compleet ziekenhuis met competent personeel. Aanbevelen!
(Vertaald) Onberispelijk en warm
(Vertaald) Omdat ik in een goed ziekenhuis ben geweest en hier is het
(Vertaald) Goed welkom. Goede ondersteuning.
(Vertaald) Een beetje traag maar nuttig
Sehr gutes Krankenhaus pfleger(inen) und Ärzte sehr gut .
(Vertaald)
Zeer goede ziekenhuisverpleegkundigen en artsen zeer goed.
Praktisch
(Vertaald) Patiënt van CRMN-service sinds altijd ben ik ZEER tevreden over het hele team...
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
(Vertaald) Onberispelijke ontvangst en afspraken worden zeer goed gemaakt op het afgesproken tijdstip
(Vertaald) Prettige dokter, personeel, verpleegkundige en verpleegster
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
(Vertaald) Zeer warm welkom, zeer behulpzaam personeel
(Vertaald) Hulp, goed ontvangen, goed geïnformeerd
(Vertaald) Geboorte van mijn 3 dochters door mijn vrouw en voor mij verschillende onderzoeken
Mijn kinderen worden daar heel goed verzorgd
(Vertaald) we gaan als het fout is
(Vertaald) Goed ziekenhuis blij met het personeel
(Vertaald) Zeer goed georganiseerd volgens de covid19
(Vertaald) Een instelling met kwaliteitsvolle zorg
(Vertaald) Een van de grootste en beste ziekenhuizen in de stad.
(Vertaald) Heel veel geluk dat ik meteen of van tevoren slaag
(Vertaald) Heel. Nou ..
(Vertaald) Heel goed, maar veel mensen?
(Vertaald) Efficiëntie en vaardigheid met vriendelijkheid. Dankjewel.
Perfect
(Vertaald) Niets om altijd aangenaam te veranderen.
(Vertaald) Goede service
(Vertaald) fantastisch, vriendelijk, veel geluk voor iedereen.
(Vertaald) Vlotte beweging van mensen.
(Vertaald) Heel goed ziekenhuis
(Vertaald) Bevoegde arts, verouderend ziekenhuis
(Vertaald) Mooi, echt groot
(Vertaald) In de hoop het zo min mogelijk verschuldigd te zijn... :((
(Vertaald) Supet om een bestemming te lokaliseren :-) :-)
(Vertaald) Onderhouden
(Vertaald) Dicht bij Luik, een goed ziekenhuis.
(Vertaald) SUPER TOP DEZE PLAATS
(Vertaald) Zelfverzekerd en geruststellend personeel
(Vertaald) Competentie van medische teams en beschikbaarheid
(Vertaald) Gastvrije en nauwkeurige grootmoeders 😏😘
GOOD 😘
(Vertaald)
GOED 😘 …
(Vertaald) Het is een ziekenhuis....
(Vertaald) Perfect
(Vertaald) Mooie toegang en welkom
(Vertaald) Mooi ziekenhuis
(Vertaald) Dokters redden me
(Vertaald) Uitstekend ziekenhuis
(Vertaald) Service op de top.
(Vertaald) Goed ziekenhuis.
contact
Foto's
Alle
Lobby
Nieuwste uploads
Street view en 360
Van eigenaar
Video'S