Beoordelingen van Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL). (Ziekenhuis) in Brussel (Brussel).
Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL)
Hippokrateslaan 10, 1200 Brussel
Beschrijving
Informatie over Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL), een Ziekenhuis in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL)
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL)
Al hoewel deze Franstalige is wordt je als Nederlandstalige goed opgevangen bij de onderzoekers
Min: Het was me niet duidelijk hoe ik bij de spoedafdeling kon geraken. In het ziekenhuis wisten ze me niet direct te zeggen waar m'n zoon precies was. Erg onvriendelijke medewerker aan het onthaal. De dokters en verplegers die ik zag spraken alleen Frans.
Plus: Zeer vriendelijke en bekwame dokters en verplegers.
Zeer goede service.
Ik zou 4 geven voor de directe zorg van de verpleegsters voor mijn pijn die 9/10 was. Met morfine ging alles weg en ze was erg aardig en geruststellend over het feit dat ik in paniek raakte.
Het wachten is super lang 6 uur! Zonder zelfs maar iets te eten te geven na afloop van het spoedconsult.
Er zijn ook geen bloemen of chocolade om aan de zieken te geven. Ik vind het een beetje beschamend om geen winkel te hebben voor mensen die vanwege Covid buiten op hun echtgenoten wachten!
Verder is het ziekenhuis erg schoon en worden we ondanks het wachten heel goed behandeld.
Ik ben erg blij met mijn ziekenhuisopname op afdeling 74.
Het verplegend personeel en de artsen zijn zeer menselijk en vooral zeer bekwaam.
Bedankt allemaal.
Ik ging naar de tandheelkundige spoedeisende hulp, ontvangen door een tandarts die waarschijnlijk in opleiding was. Het resultaat is uitstekend. Geen pijn, voor mij die erger had verwacht feliciteer ik het team.
Ik geef 4 sterren omdat het uiteraard altijd beter kan. Ik hou van universitaire ziekenhuizen, je voelt dit gevoel van dienstverlening, deze menselijkheid, dat maar al te vaak ontbreekt in de particuliere sector. Het juiste verschil tussen patiënt en cliënt. Bravo en bedankt allemaal voor jullie inzet.
Jarenlang ben ik bij Saint Luc behandeld in verschillende diensten. We hebben er alles aan gedaan om mij gerust te stellen en mij de juiste behandeling op het juiste moment te geven. De artsen doen hun best om mijn situatie uit te leggen en alle mogelijke oorzaken te onderzoeken om kwaliteitszorg te kunnen bieden. Zeker, er zijn ups en downs. Soms is het lang wachten op de eerste hulp, soms wel, we wachten heel lang tot hij de telefoon opneemt, maar ik merk dat er niets te zeggen is, want aan het einde van ons verblijf zijn we opgelucht en genezen.
Uiteindelijk merk ik dat we ons in een menselijk ziekenhuis bevinden met veel empathie.
BEDANKT.
Ik heb er 4 gezet omdat ik altijd tevreden ben geweest met alle diensten die ik heb geleverd, maar de slechtste service op secretarieel niveau is de tandheelkunde. Ze nemen nooit de telefoon op. Het is niet normaal dat we soms bijna 30 minuten moeten wachten voordat een secretaresse ophaalt om een afspraak te maken of te annuleren. Ik probeer al 3 dagen te bellen om een afspraak te maken, maar er neemt niemand op! En bovendien zijn ze helemaal niet vriendelijk. Dus oké, de baan als secretaresse is niet de leukste, maar de andere afdelingen ervaren hetzelfde en zijn veel leuker. Ik denk dat we hun manier van omgaan met patiënten die beleefd en respectvol zijn, moeten herzien. Omdat we er niet hetzelfde voor terugkrijgen.
Hallo aan iedereen die graag leest en schrijft zoals hij of zij wil. Twee korte woorden voor deze kliniek. Ik denk dat het de beste kliniek in België is.
Topnoodgevallen, snelle zorg en aandacht voor de patiënt in vergelijking met andere ziekenhuizen.
Dan zijn de ziekenhuisopnames in de cardiologie, de verpleegsters en artsen heel menselijk en echt professioneel. Het ziekenhuis is zeer schoon en redelijk modern. Eén van de beste in Brussel!
(Vertaald) Uitzonderlijke kliniek. Cardio en Intensive Care/Emergency Cardio heeft twee mensen in mijn familie gered. Eentje is vele jaren geleden geopereerd Bedankt aan alle dokters, verpleegkundigen, secretaresses, verzorgers, technische staf... Ik stuur je een groot rood hart, goed gecompenseerd! :)
Bedankt aan al het personeel van de spoedeisende hulp, de afdeling tandheelkunde en traumatologie, radiologie, anesthesie en ortho/neurochirurgie! Goede begeleiding en zeer complete onderzoeken. Bovendien was iedereen na mijn ongeval heel vriendelijk, begripvol en geruststellend tegen mij. Heel erg bedankt, naast het geweldige werk dat je hebt gedaan, heb je me ook geholpen de situatie in perspectief te plaatsen en dankzij jou zal ik een beter herstel hebben!
(Vertaald) De dame bij de hoofdreceptie, die bij de ingang van deze dag 10/10/2022 erg onaangenaam, super onaangenaam ze doet alles behalve de receptie kan geen duidelijke informatie geven ze is nutteloos en weinig geïnvesteerd en bovendien trekt ze aan een hooghartige lucht. De artsen en de medische professie zelf zijn onberispelijk, evenals de receptiedames van de verschillende afdelingen.
(Vertaald) Ziekenhuis van hoge kwaliteit, ondanks een reeks tests, die voor mij nutteloos leken, bracht me absoluut alle antwoorden die ik mezelf afvroeg en zeker meer. Ik wil de vriendelijkheid en het geduld van de medische staf en in het bijzonder dokter Van Regemorter Elliott en zijn team bedanken.
I went to this hospital for a business visit. It is a Very nice hospital, staff is friendly. Easy to navigate. Plenty of options available to have a small meal in the main atrium. There is no covered parking. Well connected to public transport. There is a taxi stand just outside the main entrance. Prices at visitor restaurant are quite reasonable.
(Vertaald)
Ik ging naar dit ziekenhuis voor een zakelijk bezoek. Het is een heel mooi ziekenhuis, personeel is vriendelijk. Makkelijk te navigeren. Tal van mogelijkheden om een kleine maaltijd te nuttigen in het hoofdatrium. Er is geen overdekte parkeerplaats. Goed verbonden met het openbaar vervoer. Er is een taxistandplaats net buiten de hoofdingang. De prijzen in het bezoekersrestaurant zijn redelijk.
(Vertaald) Ik dank het hele noodteam voor hun vriendelijkheid, vriendelijkheid en vaardigheden. Kwam voor een breuk, ik werd op de best mogelijke manier verzorgd. BEDANKT 💜
(Vertaald) Ik ben heel blij dat deze kliniek daar voor de patiënt zorgt, hun luisteren en onze behoeften. Dat gezegd hebbende, gewoon teleurgesteld om geen e-mailadres te vinden. Omdat ik ziek ben en niet weet hoe ik mijn mobiel moet opnemen. Ik probeer een e-mailadres te vinden van Dr. Sandra Schmitz Surgery.
Humanity and kindness throughout. Every single person I had contact with was kind and solicitous. This is the second time I go to the St Luc ER and everyone was at the top of their game. Thank you
(Vertaald)
Menselijkheid en vriendelijkheid overal. Elke persoon met wie ik contact had, was vriendelijk en bezorgd. Dit is de tweede keer dat ik naar de straat Luc ER ga en iedereen was op de top van hun spel. Dank je
(Vertaald) Opgenomen voor acute blindedarmontsteking, werd ik met grote professionaliteit verzorgd! Chirurgen en verpleegkundigen zijn echt zorgzaam. Dank aan het hele team!
Niks slechts te zeggen over de medische zorg 👍🏻, maar doe alsjeblieft iets aan de medische secretaresses in de verschillende eenheden! Ze zijn allemaal zo onaangenaam als gevangenisdeuren! 🙄
Vriendelijk, professioneel, flexibel en toegewijd personeel voor hun patiënten. De intramurale dienstverlening en de hulp van de verpleegsters waren efficiënt en genereus. Kamervoedsel is meer dan acceptabel voor een ziekenhuis. Wifi is betrouwbaar. Afgezien van parkeerproblemen (denk aan openbaar vervoer) niets op aan te merken.
Met vreselijke buikpijn op de spoedeisende hulp aangekomen, snel geholpen. Na een paar uur op de eerste hulp, met herhaalde bezoeken van het personeel dat mij uitlegde wat ze doen en de rest van de procedure. Oordeel peritonitis!
Bediend in de vroege uren van de volgende dag en vervolgens vervoerd naar de 9e verdieping.
Professionele, vriendelijke, bruisende verpleegsters, al het personeel is charmant, van de schoonmaker tot de verpleegsters, bedankt Philippine voor je dagelijkse goede humeur, bedankt Romi en alle anderen.
Klinieken, consultaties, artsen, personeel zijn attent en zeer professioneel.
Aan de andere kant is het gebouw in het algemeen, de afdeling neurologie, aan het verouderen. Een nieuw ziekenhuis is gepland, maar het duurt nog lang!
(Vertaald) Ik heb 3 sterren gegeven voor de secretaresses en vrijwilligers die er alles aan hebben gedaan om me te helpen met het spel van wegen een dank aan de Afrikaanse dame die me naar de dokter heeft gebracht, ook al werd de afspraak ondanks al die goede tijd geannuleerd dokter 1u30 te laat en de spanning opstaan werd het uiteindelijk een reis voor niets om te vluchten waar ik al sinds begin april op zat te wachten!!
Ik raad tandheelkundige zorg ten zeerste aan, zowel spoedeisende als vervolgzorg op afspraak. Ik dank mevrouw Halle en haar begeleiders voor de kwaliteit van hun zorg en de menselijkheid van deze jonge tandarts.
Zeer groot academisch ziekenhuis met veel gerenommeerde specialisten op verschillende vakgebieden.
Goede bereikbaarheid met de auto en er zijn diverse parkeerplaatsen aanwezig
maar ook met de MIVB de bus (76) en de metro (Alma)
Bereikbaar met de fiets, diverse fietsbevestigingen (Vilo) aanwezig of met elektrische scooter.
Aarzel niet om indien nodig contact op te nemen met het personeel om uw weg te vinden, want het ziekenhuis is vrij groot en ondanks de indicaties; het is niet gemakkelijk om de eerste keer je weg te vinden
Ik raad het ten zeerste aan
(Vertaald) Een prachtig ziekenhuis, ik slaap momenteel in het ziekenhuis na een grote operatie te hebben ondergaan, en mijn dank en dankbaarheid aan God en vervolgens aan Dr. Michael Murad, niertransplantatieconsulent.
(Vertaald) Een ziekenhuis dat 5 sterren en meer verdient. De behandeling van de verpleegsters was geweldig, hun gevoel voor menselijkheid en vriendelijkheid, en zeer goede zorg, en alles wordt opgevolgd met een systeem... Ik dank hen voor hun inzet en interesse
(Vertaald) Eerlijk gezegd ken ik hem alleen van het PMA-centrum en ze zijn echt menselijk, vriendelijk, respectvol en ik raad ze echt aan.Het PMA-personeel is zo schattig en warm.
Heel erg bedankt aan hen.
(Vertaald) Zeer vriendelijke hulpverleners, ik werd snel opgevangen, naar aanleiding van mijn schedelprobleem. Ik kwam vanmorgen, dank je.
Universiteitskliniek Sint-Luc Brussel met verschillende zorgsectoren. Gastvrij en bekwaam personeel in het ziekenhuis, mogelijkheid om te eten en koffie te drinken. Bevoegde artsen.
(Vertaald) Ik word al enkele jaren gevolgd door Professor Pasquet Cardiologie, een eersteklas en zeer competente dienst, de Professor is de beste als het gaat om hartafwijkingen vanaf de geboorte. Ik besloot na een paar jaar nadenken om de interventie te doen en het was Pr Kefer die me opereerde, een grote dank aan haar, bij de ziekenhuisopname op de 6e verdieping, allemaal uitstekende verpleegsters, zijn attent, geruststellend, ook menselijk in de operatiekamer (de anesthesist wiens naam ik vergat was een super aardige, zorgzame vrouw) kortom een super ervaring ondanks de helse hitte in juni zonder airco en ondanks Covid restricties
Zeer goed academisch ziekenhuis op het snijvlak van medische technologie en onderzoek.
Erg blij met de service. De arts nam de nodige tijd en was zeer menselijk en methodisch in zijn aanpak. Jammer dat de architectuur van het gebouw de indruk geeft dat je in een fabriek zit, maar dat is in vrijwel alle nieuwe ziekenhuizen zo.
(Vertaald) Heel tevreden over de zorg op de spoedeisende hulp en intensive care maar niks voor de nazorg
Omdat ik een geplande chirurgische ingreep moet ondergaan, kan ik alle verschillende diensten alleen maar feliciteren met de zorg en aandacht voor de patiënt op het gebied van chirurgie, anesthesie en zorgdiensten. Felicitaties op alle niveaus voor het toegewijde personeel dat het verdient om vaker in de spotlight te staan. 👍
(Vertaald) Gemengde ervaring. Afspraak heel ver, soms moet je zelfs 6 maanden wachten. het bloedtestcentrum absoluut vermeden, 1u30 wachten ze laten mensen passeren die daarna kwamen dan prikt de verpleegster me 4 keer en zegt dat ze zogenaamd de ader niet kan vinden, ze moet haar collega hebben gebeld die direct doet wat nodig is. gastroscopie zeer goed gedaan attent personeel. Bij orthopedie betwist elke afspraak met een arts dat assistenten die niet echt helpen en de diagnose elke keer verandert. De gastro-dokter staat bovenaan, hij legt goed uit en geeft de juiste examens om te doen... Ik zou zeggen dat het afhangt van de service en het personeel
(Vertaald) Al mijn dank aan de afdeling gynaecologie. IVF-reis een paar jaar geleden met geweldige mensen. Bevallingen. Oncologische operatie (Prof. Squufflet, goochelaar). Bedankt voor je inzet en je werk.
(Vertaald) De tijd om een afspraak te maken is soms heel erg lang.
Oncologie aan de top
(Vertaald) Ze hebben mijn zoon gered!! Ik zal mijn hele leven dankbaar zijn voor dit ziekenhuis, uitstekend
persoonlijk
(Vertaald) Hartelijk dank aan kindercardio en het kinderteam.
Dankzij jou heeft mijn zoon een nieuw leven voor zich zonder zijn pijnlijke hart.
Tijdens de ziekenhuisopname van mijn zoon luisterde het hele team naar mijn zoon en mijzelf. Iedereen stond bovenaan
Uitstekend ziekenhuis, gemotiveerd en zeer serieus verplegend personeel, zeer goed opgeleid en georganiseerd. De artsen lopen voorop in het onderzoek en beschikken over professionele en beschikbare ervaring. Zeer gemakkelijk te bereiken met de metro, bus of auto. Fietsenstalling. Carrefour-marktrestaurant en broodjeszaak. Zeer goede spirituele waarde.
Mening over noodgevallen: 1 ster: slechte ervaring op vrijdag voor mijn man die, op advies van zijn cardioloog, naar de eerste hulp ging omdat hij zich niet lekker voelde. Vier uur wachten voordat ik eindelijk naar huis werd gestuurd, nog erger dan toen hij thuiskwam en tegen het advies van zijn cardioloog in die had gevraagd om gebeld te worden toen mijn man arriveerde, wat niet gebeurde. De cardioloog belde mijn man maandag terug om hem dinsdag in het ziekenhuis te laten opnemen.
Ik durf te hopen dat het komt omdat deze afdeling overweldigd is dat het personeel weinig belang hecht aan bepaalde patiënten (ouderen).
Beoordeling van het ziekenhuispersoneel op de afdeling intensive care en cardiologie: 5 sterren: dit personeel is geweldig, vriendelijk en attent boven alle verwachtingen.
Voedselrecensie: 0 sterren: verschrikkelijk, soms oneetbaar. Ik kan me voorstellen dat er veel afval is, omdat niet-opgegeten voedsel wordt weggegooid. Misschien is het beter om de patiënt een paar euro meer te laten betalen voor fatsoenlijk eten.
Zeer goed ziekenhuis. Ik moest een noodinfiltratie uitvoeren en het personeel zorgde echt goed voor me. Ze slaagden erin mij te ontspannen en mij bijna mijn stress te laten vergeten. Bravo voor jullie menselijkheid en jullie moed in deze ingewikkelde tijden. Speciale vermelding ook voor Dr. Peeters, neuroloog, wiens humor en menselijkheid een lange weg afleggen. Ik heb veel artsen gezien en het is zeldzaam om iemand tegen te komen die zo geïnteresseerd is in hun patiënten en hun ziekte. Je hoeft niet te babbelen of te zeuren om begrepen te worden. Goed gedaan voor jullie allemaal!
Goede verzorging, gewoon top.
Gezien de omvang is het soms lastig navigeren.
Bouwen is niet het mooiste, maar het spul is super professioneel.
Als u echte zorg nodig heeft, met follow-up, dan bent u hier aan het juiste adres.
(Vertaald) Ik ben erg blij met dit ziekenhuis en ik word al een aantal jaren gevolgd sinds ik klein was en ik heb nog nooit problemen gehad met de artsen, anesthesiologen, verpleegsters zijn super aardig en attent, geruststellend, voor zachte communicatie zonder angst voor schade. en altijd glimlachend.
Ik werd vandaag op 30 juni 2021 in de ochtend geopereerd door professor Dr. Jadoul. De operatie verliep goed ondanks de complicaties als gevolg van mijn specifieke aandoening, en ik werd zelfs in de middag van dezelfde dag ontslagen.
De artsen, de teams en al het personeel dat de patiënten bediende waren echt heel goed en gefeliciteerd met de kwaliteitszorg, vriendelijkheid en beschikbaarheid die jullie mij hebben getoond👍.
(Vertaald) Ik heb 2 dagen in dit ziekenhuis doorgebracht, het personeel is erg vriendelijk en ik wil alle betrokkenen bedanken.
Omdat ik profiteer van een DKV-verzekering, heb ik het geluk dat ik het me kan veroorloven om naar een privékliniek als CHIREC te gaan, met afspraken doordeweeks en 4-sterrenhotelservice. U moet nog steeds een verzekering hebben die de consultatiekosten van 80 euro dekt en de toeslag van 300% die artsen op een eenpersoonskamer vragen, anders zal de arts weigeren u te behandelen). Ik moet toegeven dat ik me veiliger voel als ik wordt gevolgd door de specialisten van St. Luc, omdat dit ziekenhuis deel uitmaakt van een universitair netwerk, met internationaal erkende expertise (oogheelkunde/gastro-enterologie/oncologie/cardio/infectiologie om er maar een paar te noemen). Het maken van een afspraak kan echter langer duren. Een arts van Delta (Chirec) gaf mij onlangs toe dat hij zijn collega’s van Sint-Luc vaak om advies vroeg bij complexe dossiers. Hartelijk dank in het bijzonder aan de dokters Marie-Armelle Denis (gastro), Professor Vandercam en Yombi) voor hun beschikbaarheid en professionaliteit!!!!!!
(Vertaald) Ik mag niet klagen. Zoals overal is niets gemakkelijk en voor wat ik heb mogen meemaken, zet het verplegend personeel zich in voor voorbijgangers. Voor degenen die alleen weten hoe ze over alles en iedereen moeten klagen. Ik bedank hen uit de grond van mijn hart. Dankjewel. Kamer 225 op 07 10 2021
(Vertaald) De psychiatrische hulpdienst en bovenaan, aan te bevelen
Ik heb alleen 5 sterren gegeven voor de supervisor Yacob die vandaag op mij reageerde en mij naar verschillende eenheden probeerde over te plaatsen omdat er geen antwoorden waren. Hij stelde mij gerust en nam initiatieven zodat ik een antwoord kon krijgen op mijn noodgeval. Bedankt dat ik een gynaecoloog kon hebben die gaf mij uitstekende informatie over mijn noodsituatie.
BEDANKT.
(Vertaald) Een uitstekend ziekenhuis dat mijn leven heeft gered Ik dank vooral het hele team van 53 en 54 van professor Kartheuser Ik zal je nooit moed vergeten in deze moeilijke tijden
Hallo, voor ons is Sint-Luc de wonderkliniek omdat ik er levend uit ben gekomen en het ondanks de grote ingreep uitstekend gaat met mijn toekomstige kindje.
Kwestie van de patiënt gerust te stellen wat hij beter kan vragen en ook nog eens uitstekende zorg.
En voor mijn nichtje is het hetzelfde, bepaalde klinieken misten de operaties die Saint Luc helemaal niet deed en een voorbeeldige opvolging volledig.
Bedankt allemaal
(Vertaald) Bedankt dat je zo zorgzaam, vriendelijk, moedig, intelligent bent, enz., Te goed
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
(Vertaald) Mijn oudste zoon is zeventien jaar gevolgd in Cardiologie. Hij is al twee keer geopereerd en de service is altijd top. Zeer attente artsen en verpleegkundigen die alles doen om u een goed gevoel te geven. Dank ook aan de vrijwilligers van Le Roseaux, die ons als familie verwelkomden toen we leden.
De afdeling oncologie is zeer bekwaam. Zeer vriendelijke en attente arts en moderne behandelingen. Radiotherapie, vrijwilligers, alle mensen die we ontmoetten waren zo efficiënt en vriendelijk dat het hart verwarmde. Ook de intensive care is erg goed. Heel menselijk.
(Vertaald) Zeer goede service en de artsen attent en erg vriendelijk
(Vertaald) Ik kom al sinds ik een baby was in dit ziekenhuis. Mijn kinderen worden daar ook gevolgd, we hebben verschillende diensten bijgewoond en we zijn altijd erg blij met de serieuze en niet verwaarloosde follow-up. Het is waar dat het soms lang duurt, maar ik heb liever een professionele en kwalitatieve opvolging dan een slordige opvolging.
Niet voor niets komen patiënten uit andere landen zoals Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Nederland om grote pathologieën te behandelen.
(Vertaald) Direct steunen!!! Zeer bekwaam personeel ... luisterend naar de patiënt ... zeer tevreden en het was dit ziekenhuis dat mijn vader in 2018 redde toen hij een gescheurd abdominaal aneurysma had toen hij naar de eerste hulp kwam ... Ik zal het nooit vergeten
Als ik de negatieve recensies over UCL lees, ben ik geschokt!
Ik heb daar vijf weken in het ziekenhuis gelegen en was heel blij dat alles goed ging.
Ik kwam daar aan tussen leven en dood, raakte in een kunstmatige coma na meerdere breuken en werd geopereerd door de dokters VAZ en Banze die respectievelijk mijn nek en mijn arm verzorgden, ze hebben sensationeel werk geleverd! Na twaalf dagen intensieve zorg en een kunstmatige coma ging ik naar een kamer op de polytraumavloer.
Ik werd in de handen van de verpleegsters gelegd en hoewel mijn bescheidenheid een deuk kreeg, besefte ik dat ik ze voor alles nodig had.
Gezien mijn breuken van mijn sleutelbeen tot mijn bekken, kon ik niets in mijn lichaam bewegen.
Ze waren briljant in hun vaardigheden, begrip en vriendelijkheid! Toen besefte ik hoeveel toewijding ze nodig hebben om voor ons patiënten, vaak 'niet-patiënten', te zorgen.
Ook denk ik aan de brancarddragers, die mij van de ene afdeling naar de andere brachten.
Als ik bepaalde recensies over maaltijden lees, denk ik terug aan het opnieuw leren eten: eerst met een rietje, daarna met een lepel, enz... Zonder twee bestek te kunnen gebruiken aangezien een van mijn armen destijds volledig verwoest was, + een externe fixator waardoor mijn rechterhand maandenlang onbruikbaar was. Feit blijft dat ze in de keukens zeker hun uiterste best hebben gedaan om ervoor te zorgen dat deze uiterst gemengde maaltijden smaak hadden, zonder ooit te weten voor wie ze ze klaarmaakten. Uiteindelijk was ik voor hen nooit meer dan een bednummer.
Kortom, dit alles om te zeggen dat ik heel veel geluk heb gehad dat ik werd gesteund door de UCL en dat nee, we hebben destijds geen recensies op internet gezet, aangezien het in 2007 was, vóór de oprichting van Facebook. Niet alles is dus positief met internet.
Ik heb later andere specialisten moeten volgen, elders: ik kan niet zeggen dat ik er net zo blij mee was als bij de UCL.
(Vertaald) Ik ben in staat om mijn ziekenhuisopnames in Saint-Luc te vergelijken met mijn meerdere ziekenhuisopnames in Frankrijk voor dezelfde pathologie...
HOME: hetzelfde
FACTURATIE: idem
KAMERS: vrij schoner in Saint-Luc vergeleken met Frankrijk waar ik soms verschrikkingen heb gezien
INTERVENTIONELE ZORG: efficiëntere, actuelere en minder zelfpromotiekomedie en heisa van artsen. Ze doen hun werk goed - wat nog steeds essentieel is, nietwaar?
VERPLEEGKUNDIGE: tamelijk effectief, attent, pro wat
VERZORGER: zeer variabel, zoals overal. Hangt teveel af van hun goede wil en hun humeur van de dag en niet van hun professionaliteit
ANDERE INFRASTRUCTUUR: geen restaurants of winkels in Frankrijk (in het zuiden), zelfs geen tandenborstel of toiletset - zelfs niet betalend - beschikbaar indien nodig om u te helpen en jammer voor u
PATINTINFORMATIE: vanaf het begin goede, zeer gedetailleerde informatie. Daarna informatie over alles, maar dan ook alles, super beschikbaar in Saint-Luc via de monsaintluc-app. Ongelooflijk!
HOSPITALISATIE PLANNING SERVICE: ook zeer efficiënt
Tot slot ontbreekt de 5e ster vanwege de zorgverleners die hun best moeten doen.
afdeling intensive care aan de top en zeer professioneel, arriveerde met mijn 2-jarige zoon omdat hij moeite had met ademhalen (hij was stervende) de afdeling spoedeisende hulp had al dienst en de hoofdarts van de intensive care en de anesthesioloog hebben hem direct geplaatst kreeg zuurstof en nam bloed uit het scheenbeen omdat er geen ader zichtbaar was (terugtrekken van de aderen omdat hij stervende was en temperatuur) röntgenfoto van de long waarop een witte long te zien was.
ze brachten hem rechtstreeks naar de operatiekamer van de intensive care om een drain en een centrale lijn aan te leggen om de antibiotica te starten. Na een paar dagen werd zijn long geopereerd om de infectie operatief te verwijderen, omdat de drain niets meer terugbracht.
na 2 weken opvang konden ze terug naar de kinderafdeling boven.
Ik dank uit het diepst van mijn hart de artsen en verpleegsters die met zachtheid en waardige zorg zorgden, dankzij hen leeft mijn zoon... hartelijk dank
(Vertaald) Professioneel en gastvrij ziekenhuis, de service is snel en efficiënt!
St luc is very good hospital. My husband under went emergency surgery, it was handled with super care and follow up. Also had my baby delivery over there, doctors and nurses are very friendly and caring. Highly recommend
(Vertaald)
St Luc is een heel goed ziekenhuis. Mijn man onderging een spoedoperatie, het werd met superzorg behandeld en opgevolgd. Ik heb daar ook mijn baby laten bevallen, dokters en verpleegsters zijn erg vriendelijk en zorgzaam. Zeer aan te bevelen
Zeer goed ziekenhuis!
Vooral de operatieafdeling (verdieping 9), de verpleegkundigen zijn erg aardig en erg vriendelijk.
Evenals de chirurgen die allemaal begripvol en ook erg aardig zijn.
Als ik nog een operatie moet ondergaan, zou ik zonder aarzeling terugkeren naar Saint Luc!!
Mijn mening betreft alleen de intensive care (in de kamer boven zal ik mijn mening later geven, want die is heel anders) Mijn vrouw heeft twee keer een week op de intensive care gelegen. Een menselijke dienstverlening, van de receptie tot de verpleegkundigen en de beschikbaarheid van artsen. Het perfecte beeld van de zorg die iedere patiënt zou moeten krijgen tijdens zijn verblijf in het ziekenhuis, elders zijn we daar verre van. Bedankt aan het hele intensive care-team, de ware roeping van zorgverleners.
gevolgd bij Erasme in de cardiologie na een hartaanval in 2019 om zielig te zijn, besloot ik naar een arts in de cardiologie in St Luc te gaan met Dr. Frederic Maas, ik had meer informatie in één consult dan in 2 jaar consulten bij Erasmus.
het personeel van straat Luc is supervriendelijk en vrolijk.
het ziekenhuis is niet nieuw, maar het is de zorg die telt.
Dr. Frédéric Maas is echt een zeer goede cardioloog, heeft de nodige onderzoeken gedaan en mijn verzoek en mijn zorgen serieus genomen, ik raad hem echt aan.
er zouden meer cardiologen zoals hij moeten zijn en we zouden betere resultaten behalen in de cardiologie.
Zeer groot ziekenhuis, erg druk en verrassend gemakkelijk om te verdwalen bij een eerste bezoek, maar al het personeel (en andere patiënten/bezoekers!) Was vriendelijk en behulpzaam. Het merendeel van de medische staf is meertalig, wat een enorme hulp is voor Engelstaligen zoals ik, die moeite hebben met alleen het basis Frans en Nederlands en het moeilijk vinden om met medische termen en problemen om te gaan. Goede faciliteiten en niet te lang in wachtkamers hangen dus al met al geen vervelende ervaring.
Extremely long time of waiting....
If you plan to give birth there, then get prepared to wait at least 2h for each RDV with the gynécologue.
I guess in total I lost 14h of waiting for my appointments.
Friendly staff in this department and everybody tries to help when you are hospitalized.
(Vertaald)
Extreem lang wachten....
Als je van plan bent om daar te bevallen, bereid je dan voor om minstens 2 uur te wachten op elke RDV met de gynaecoloog.
Ik denk dat ik in totaal 14 uur aan wachten op mijn afspraken heb verloren.
Vriendelijk personeel op deze afdeling en iedereen probeert te helpen als je in het ziekenhuis ligt.
3 dagen ziekenhuis in kindergeneeskunde... cardiologie... eerlijk gezegd bovenaan... Ik ben geen onaangenaam persoon tegengekomen... dat is een verandering van richting...
Mijn zoon was kalm, zen en gerustgesteld... niets anders te zeggen dan dank je wel... een geweldig, super aardig en bekwaam team
(Vertaald) Clinique Saint Luc in Brussel.....Ik moet deze kliniek en haar artsen bedanken....als ik nog steeds goed ben na mijn longembolie die anderen hadden genomen voor reumatisme.....👏👏👏 👏❤
(Vertaald) Als je naar St Luc gaat, wil je nergens anders heen. Ik heb chemo gehad en geopereerd in St Luc en daarna mijn stralen in kurk. De laatste dag in kurk vragen we je om je mening te geven: ik heb gewoon geantwoord dat ik van de 25 sessies de leraar nooit heb ontmoet!
Welnu, op St Luc ontmoet ik elke keer de leraren die heel menselijk en toegankelijk zijn en ze hebben een glimlach.
Het helpt in veel gevallen
(Vertaald) uitstekende kliniek. Geweldige kliniek, professioneel personeel. Grote betaalde parkeerplaats, gemakkelijke toegang.
Prima artsen in overleg, goede patiëntenzorg en zeer prettige teams.
Ik heb met verschillende diensten te maken gehad en heb er niets negatiefs over
(Vertaald) Op 10 september een colonoscopie onder algehele narcose gehad. Zeer gestrest wegens slechte ervaring tijdens een operatie in een ander ziekenhuis. Top medische staf die me geruststelde. Alles ging heel goed. Bedankt voor je vriendelijkheid en professionaliteit.
(Vertaald) ??? is het hier Leuven of st.lambert BXL avenue Hippocrate ???
(Vertaald) Ik werd op een nacht in het ziekenhuis opgenomen voor een hernia-operatie. Het team is zeer professioneel, de verpleegsters zijn attent en erg vriendelijk. Wees voorzichtig met maaltijden. Ondanks de formulieren die ik bij aankomst kreeg, waarin mijn voedselallergieën (gluten, lactose) waren vastgelegd, kreeg ik toch rijstpudding (!) Voor het avondeten en sandwiches met boter (!!) tijdens de lunch. En geen manier om het schieten in de keuken te corrigeren ...
(Vertaald) Ik was in deze kliniek voor de 3 dosis van het COVID-19-vaccin. Ik kan dus niet zeggen hoe de kliniek werkt, want ik ben al meer dan 7 jaar niet meer als patiënt in deze kliniek geweest.
(Vertaald) Bevalling aan de top dankzij Martine Curias die me tijdens mijn zwangerschap heeft gevolgd en die geweldig was! Mijn pick-ups zijn altijd goed gegaan en het personeel is erg vriendelijk. Dokter Debieve en zijn teams hebben altijd geluisterd! De kraamservice was ook erg goed, de verloskundigen erg aardig (vooral Amandine)
Jammer dat iemand een ketting heeft gestolen die ik bij de geboorte heb gekregen ☹️
In ieder geval erg blij met dit verblijf dat aan de andere kant erg kort was maar het beviel me goed!
(Vertaald) Uitstekende chirurgen, uitstekende follow-ups
(Vertaald) Hoogwaardige zorg ondanks een soms onaangename "fabriekskant". De zorgverleners zijn over het algemeen gastvrij, maar helaas niet allemaal.
Wij weten hoe we een positief of negatief oordeel moeten geven over de schoonheid van het gebouw, de bereikbaarheid, de parkeergelegenheid of over de infrastructuur zelf. Maar natuurlijk niet een mening over een bepaalde arts of de zorg van de verpleegkundige diensten die een beroep doet op relaties... En als het de patiënt is die zijn mening geeft, dan is hij het die het karakter van een hond heeft en die asociaal is? !? Met andere woorden, als u een bijzonder negatief advies wilt geven, geef dit dan niet op internet maar dien een klacht in bij de ter zake bevoegde diensten van het ziekenhuis, raadpleeg de directie die de nodige maatregelen zal nemen... 4 sterren want niemand is perfect ;o)
(Vertaald) Uitstekend team. De chirurg zal mijn volledig vernielde arm hebben gered na een auto-ongeluk. Jammer dat de kamers net iets te klein zijn en dat de brancarddragers wendbaar moeten zijn met de bedden.
Het is ook jammer dat het ziekenhuis op een Siberisch plateau is gebouwd en dat de architectuur uit de jaren 70-'80 smerig is...
One of the stomatologists of St. Luc managed to fit me in his busy schedule to check an infected tooth 2 hours after calling. Everyone was incredibly kind, helpful, and friendly. Overall, excellent experience!
(Vertaald)
Een van de stomatologen van St. Luc slaagde erin me te passen in zijn drukke agenda om een geïnfecteerde tand 2 uur na het bellen te controleren. Iedereen was ongelooflijk vriendelijk, behulpzaam en vriendelijk. Kortom, uitstekende ervaring!
The nephrology department is excellent. Competent doctors, friendly staff, all speaking English and even shared examination note in English. Highly recommended. I would like to also praise the people working in the lab for swift work and friendly approach.
(Vertaald)
De afdeling nefrologie is uitstekend. Bekwame doktoren, vriendelijk personeel, allemaal sprekend Engels en zelfs gedeelde onderzoeksnota in het Engels. Sterk aanbevolen. Ik wil ook de mensen die in het lab werken prijzen voor hun snelle werk en vriendelijke benadering.
(Vertaald) Ik wil het intensive care-personeel bedanken voor de zorg voor mijn vader en vooral voor het nemen van de tijd om alles uit te leggen over zijn gezondheidstoestand.. zeer menselijk contact met het verplegend personeel in blok M.. een grote dank aan u.
friendly staff, excellent doctors. almost all doctors speak English. I am very satisfied with ENT and Neurology departments. Experienced emergency on Sunday night was 2 hrs waiting, that has been bad experience; but still solved my problem. One friend experienced emergency on Saturday noon time; that waiting time was only 15 mins to see the real doctor. It depends on your emergency and the time of the day i belive.
(Vertaald)
vriendelijk personeel, uitstekende artsen. bijna alle artsen spreken Engels. Ik ben zeer tevreden over de afdelingen KNO en Neurologie. Ervaren noodsituatie op zondagavond was 2 uur wachten, dat was een slechte ervaring; maar toch mijn probleem opgelost. Een vriend had op zaterdagmiddag een noodgeval; die wachttijd was slechts 15 minuten om de echte dokter te zien. Het hangt af van uw noodgeval en het tijdstip van de dag geloof ik.
(Vertaald) Ik geef toe verrast te zijn door de algemene opinie.
Zowel in de consulten als in de zorg heb ik nooit te klagen gehad over het ziekenhuis.
Begin oktober 2020 werd ik met spoed opgenomen in de Sint-Lucklinieken in Brussel. Ik heb een goede week in het ziekenhuis gelegen. En ik wilde getuigen van mijn verblijf op de negende verdieping. Ik werd glimlachend ontvangen door verpleegsters die grapjes met je maakten en zo tijdens mijn verblijf, een vriendelijkheid die ik niet had verwacht van de bedoelingen enz.. In ieder geval bedankt daarvoor. jouw goede zorgen en alles wat daarbij hoort. Ik kus je, jullie zijn parels.
Toen ik om 19.30 uur aankwam, werd ik onmiddellijk verzorgd door een recent gekwalificeerde en zeer zachtaardige tandarts. Alles is goed verlopen en ik nodig alle tanden uit om behandeld te worden door dit etablissement waar ernst heerst
(Vertaald) We vertellen je niet wat je moet doen tijdens de eerste afspraak en dan sluiten de kantoren om 12.00 uur, er gaat niets boven onze klinieken op het platteland en bovendien komen de bloedonderzoekverpleegkundigen hun kantoor niet uit om de mensen te bellen wat een schande!!!
(Vertaald) NUMMER EEN in België !!! Een ziekenhuis dat voor het welzijn van de patiënt met elk detail rekening houdt.
Bedankt allemaal.
Iedereen om me heen vindt het buitengewone ziekenhuis zorgzaam en bekwaam op alle niveaus.
Bedankt bedankt bedankt dat je er voor ons bent, geen verschil.
(Vertaald) Hallo,
Ik ben erg blij met dit ziekenhuis, ze doen hun werk echt met professionaliteit, alle artsen die ik heb gehad hebben veel empathie, dankzij hen, ik hou van alle diensten behalve neonatale intensive care, er zijn er maar weinig die samenwerken met jonge moeders die al diep bezorgd zijn. Aan de andere kant worden we in de kraamzorg echt in de watten gelegd. Bedankt aan alle teams.
(Vertaald) Dit zijn mijn favoriete klinieken. Ik word overal voor gevolgd, niks om over te klagen wat mij betreft. Het is voor mij het beste ziekenhuiscentrum van Brussel.
Topziekenhuispersoneel en artsen. Ze verdienen 5 sterren. Echt niets om over te klagen. Aan de andere kant is het administratieve personeel volkomen nutteloos. Daarom geef ik slechts 3 sterren. Mijn moeder lag 15 dagen in het oncologieziekenhuis en ik moest beneden de borg betalen. Niet alleen is deze dienst pas geopend van 14.30 uur tot 16.30 uur, maar 10 minuten na opening is de medewerker al vertrokken. Ze komt pas 10 minuten later terug! Geen woord van verontschuldiging integendeel, super onaangenaam. Conclusie: ik verloor 20 minuten bij het bezoeken van mijn moeder. Nog iets: als je belt, neemt niemand op. Noch naar het centrale nummer, noch naar de spoedeisende hulp. Parkeren is erg duur en volkomen ongeschikt voor mensen met beperkte mobiliteit.
(Vertaald) Zowel het personeel als: het verplegend personeel, artsen, verpleegster, heel menselijk.
Ziekenhuis is echt heel schoon.
(Vertaald) Universitair ziekenhuis, dus noodzakelijkerwijs een ongelijke medische dienst. Het enorme aantal patiënten draagt niet bij tot een optimale kwaliteitsvolle dienstverlening, maar feit blijft dat Saint-Luc een state-of-the-art medische structuur is in de branches waarvoor het verantwoordelijk is. Dit ziekenhuis heeft mijn vader al 3 keer gered en ik vind de diensten (vooral in de geriatrie) in alle opzichten zeer bekwaam. De tweepersoonskamers zijn van standaard grootte, dus een beetje krap in het geval van een groot gezin. De catering is goed geregeld in het midden hoog. Het grote voordeel zit hem in de vrij ruime bezoekuren (13.00 tot 21.00 uur) en de vrijheid om zelfgemaakt eten mee te nemen. Ook de intensive care is goed geregeld met zeer ervaren artsen.
(Vertaald) Bedankt voor jullie inzet, we hebben alle nodige zorg gevonden, zeker bij het team pediatrische intensieve/normale zorg. We wensen je veel succes voor de toekomst.
(Vertaald) Zeer goed verzorgd. Exit bestand met uitleg, diagnose etc ... toekomstige afspraken maken .. veel uitleg ... ze nemen de tijd .. we komen uit de regio van mons en geloof me het is niet vergelijkbaar ... hier dit zijn echte doktoren !!!
(Vertaald) Beste Belgische ziekenhuis
Maar we moeten een beetje investeren in de deco-renovatie
(Vertaald) Wat ik leuk vind :
De wil om het menselijke deel van de behandeling van de patiënt als belangrijkste element door te geven: de begeleiding, de personalisatie van de behandeling en het eenvoudige contact met de arts die de moeite neemt om een kort briefje te schrijven bij afwezigheid tijdens een behandeling .
Wat ik minder leuk vind:
Het wachten had te maken met de grootte van de structuur, de moeilijkheid van parkeren.
Ik werd bij de tandheelkundige spoedeisende hulp met veel vriendelijkheid en professionaliteit behandeld! Geweldig welkom op de spoedeisende hulp om 21.30 uur en hartelijk dank aan de 2 supervriendelijke en competente jonge vrouwelijke tandartsen die oproepbaar zijn!
Dit ziekenhuis wordt een referentiepunt omdat ik er regelmatig gevolgd wordt... In de neurologie blijf ik professor V. Vanpesch. Zeer professioneel in zijn specialiteit. Zijn patiënten zijn belangrijk en luisteren...
A massive pulmonary embolism shock almost cost my life. I am alive today thanks to the rapid assistance (ambulance arrived in my place in just 5 minutes) and the very professional and human treatment that I received in the hospital of Saint-Luc. A big thank you to the staff and the management of Saint-Luc that saved my life and treated me so well during my stay there!
(Vertaald)
Een enorme longembolieschok kostte bijna mijn leven. Ik leef vandaag dankzij de snelle hulp (ambulance arriveerde in slechts 5 minuten) en de zeer professionele en menselijke behandeling die ik kreeg in het ziekenhuis van Saint-Luc. Hartelijk dank aan het personeel en het management van Saint-Luc dat mijn leven heeft gered en me zo goed heeft behandeld tijdens mijn verblijf daar!
(Vertaald) Ik ben onlangs geopereerd door dokter Feyaerts (ablatie van de urachus). Mijn ziekenhuisopname duurde 5 dagen. Al het personeel is top. Niets te zeggen. Het was gewoon perfect!
(Vertaald) Een familielid ging naar de afdeling urologie en de ontvangst en de artsen zijn gewoon uitstekend. Ziek zijn is altijd moeilijk, maar in omstandigheden als deze maken de medewerkers het makkelijker. Hulde voor hen!
(Vertaald) Het is een paradijs voor studenten verpleegkunde, geneeskunde, techniek, zeer mooie parken om rond te lopen, als het weer goed is, taxidiensten achter het ziekenhuis, apotheek, buslijn 42 die net voor de deur arriveert het hoofdgebouw, de boekwinkel, een kleine GB Express en een kwaliteitscafetaria verbeteren uw verblijf, er is accommodatie voor studenten die het hele jaar door verblijven, ik kan u alleen een prettig verblijf wensen en bedankt dat u er al bent meer dan 13.000 views op deze opmerking, zoals wat soms ... een kleine opmerking veel kan helpen ... nog een ding, er is de non-profitorganisatie 'le roseau' die patiënten verwelkomt die in het ziekenhuis moeten worden opgenomen, de prijzen van de nacht is 20,50 euro per nacht voor de gemeenschappelijke ruimtes voor de eerste 15 dagen en neemt daarna iets af ...
(Vertaald) Vrij lange wachttijd in de gynaecologie maar echt de dokter aan de top (Dr. LUYCKX Mathieu) zeer attent voor de patiënt en legt de zaken goed uit.. voor mensen die spijt hebben dat ze gezien worden door studenten.. je hebt het recht om te weigeren overschaduwd te worden door een student en wacht op de dokter ;)
Mijn moeder verlaat St Luc na een operatie op de afdeling Orthopedie en Musculoskeletale Traumatologie.
Met deze paar woorden wil ik u heel hartelijk bedanken voor de operatie, de zorg en aandacht die aan mijn moeder werd besteed, vóór, tijdens en na haar operatie.
Ze werd van begin tot eind overweldigd door al het verplegend personeel, zozeer zelfs dat ze graag langer had willen blijven!
Ze is gewoon blij met haar verblijf in St. Luc!
(Vertaald) Ik kreeg een niertransplantatie cadeau op 30-12-1989 en dankzij God en de dokters gaat het nog steeds goed met me
(Vertaald) Oud gebouw maar goed georganiseerd voor ziekenhuisopname?
(Vertaald) Heel erg bedankt aan de afdeling spoedeisende hulp, oogheelkunde en pijnverpleegkundige voor hun efficiëntie en vriendelijkheid met onze autistische dochter vandaag... We danken u uit de grond van ons hart, want het is niet altijd het geval geweest tijdens medische nood... Je kunt niet weten hoeveel opluchting het ons, ouders van verschillende kinderen, brengt
(Vertaald) Na een dag in het ziekenhuis kan ik u een vriendelijke en competente staf garanderen, altijd een woord om u te ontspannen.
Gewoon een briefje voor de parkeerplaats, 16€ terwijl ik geduldig ben, hij moet doen zoals in Nijvel aan de receptie hij valideert je ticket voor de uitgang (gratis) als je een patiënt bent. 😳 nu is de parkeerplaats van St. Luc ???
(Vertaald) Geweldig team. Het personeel is erg menselijk en bekwaam (artsen en verzorgers). Hartelijk dank aan Dr. Pirard en zijn team, dankzij wie we een mooie meid hebben.
(Vertaald) Mijn leven heb ik te danken aan professor Otte. Tweeëndertig jaar geleden onderging ik een leveroperatie in de kliniek van professor Otte. Nu ben ik 34 en het gaat goed met me.
(Vertaald) Ik word sinds mijn geboorte gevolgd vanwege een hartaandoening in dit ziekenhuis, en eerlijk gezegd zal ik in geen geval van ziekenhuis veranderen! We worden goed ontvangen en vooral goed gevolgd door de artsen en ander medisch personeel dat we nodig hebben.
(Vertaald) Ik hield van mijn kraamverblijven, het verplegend personeel is gewoon zorgzaam en geduldig, nogmaals bedankt voor alles, je bent gewoon geweldig. Mam Noa
(Vertaald) Tijdens de covid-periode voor een persoon die vraagt wanneer we een afspraak hebben, kan de begeleider mee gaan, zelfs als het niet nodig is, receptie 10 personen wachten op registratie, lift 7 personen lijm wachtkamer 10 personen maar de poort om 2 personen te verlaten tegelijkertijd is het een grap
(Vertaald) Altijd zeer goed georganiseerd.
(Vertaald) Mega-professionele dokters! De juiste diagnose was binnen 2 dagen gesteld! En ook de operatie met succes uitgevoerd. Dankjewel!
(Vertaald) Kwaliteitsziekenhuis met zorgzaam personeel.
(Vertaald) Borg gevraagd te hoog voor 24 uur ziekenhuisopname. Sinds de kliniek en mijn mutualiteit hebben gepast
Zorgpunt, heel goed.
(Vertaald) Unit 81 kindergeneeskunde. De verpleegsters zijn opmerkelijk, attent, vriendelijk, aardig, snelle zorg, attent, elk geval heeft recht op speciale aandacht. Bravo en bedankt
(Vertaald) Hallo, Aan het hele team van het Saint-Luc Hospital. Dienst kindercardiologie ook leraar, chirurg, arts, verzorger, fysiotherapeut, psycholoog, we hebben mijn kind Adam hartelijk bedankt voor alle professionele begeleiding van de diensten. Met vriendelijke groeten.
Orthopädie-spine surgery is excellent. DR Banse, Dr Kaminski❤️.Extremely professional!! and gifted. At the same time so human and so humble. A dream.. Thank you!!
(Vertaald)
Orthopädie-wervelkolomchirurgie is uitstekend. DR Banse, Dr Kaminski❤️.Zeer professioneel!! en begaafd. Tegelijkertijd zo menselijk en zo bescheiden. Een droom.. Bedankt!!
(Vertaald) Een dankjewel aan de afdeling dermatologie, in het bijzonder: Professor Baeck Marie en Van Lier Corentine die me van mijn ziekte hebben gered
Voor mij zal dankzij hen een nieuw leven beginnen
Bedankt × 1000
(Vertaald) Vele malen en gedurende lange tijd behandeld in dit "universitair" ziekenhuis, kan ik getuigen van het warme welkom, de zeer grote professionaliteit van de zorg die zowel door de artsen als door alle paramedici wordt geboden en dit, ook op alle afdelingen noodgevallen dan cardiologie en vele andere...
(Vertaald) Ik raad het St. Luc-ziekenhuis aan. Met leukemie is St. Luc een toonaangevend ziekenhuis in de behandeling van bloedziekten. Het verplegend personeel is zeer efficiënt. De enige zorg is soms het wachten op een afspraak, afhankelijk van de specialiteiten
(Vertaald) Uitstekende artsen in vele specialismen. Uitstekende medische opvolging. Maar pas op dat je de rekeningen op tijd moet betalen anders vragen ze veel extra's.
(Vertaald) Goede arts en verpleegkundige op de kraamafdeling
Wapen jezelf gewoon tegen de infantiliserende toespraken van deze
I had 2 operations in St. Luc. Rupture totale of my achilles tendon + an ablation of atrial flutter + I am treated for hyperlipidemie. The services and professionalism of the scientific staff (doctors, nurses etc) is IMPECCABLE.
(Vertaald)
Ik heb 2 operaties gehad in St. Luc. Totale ruptuur van mijn achillespees + een ablatie van atriale flutter + ik ben behandeld voor hyperlipidemie. De diensten en het professionalisme van het wetenschappelijk personeel (artsen, verpleegkundigen, enz.) zijn ONBERISPELIJK.
(Vertaald) Ik kwam een zeer efficiënt en vriendelijk team tegen. Ze handelden zeer professioneel en identificeerden de oorzaak van mijn pijn.
Ik dank hen hartelijk. Nu ben ik opgelucht.
(Vertaald) Beste ziekenhuis van België.
Veel ervaring en zeer goede service.
Netheid en organisatie nikel R.A.S
(Vertaald) Professionele en menselijke verpleegsters, doktoren niet erg communicatief, gemiddeld eigendomsniveau,
Indicatiebord op ziekenhuisniveau, activiteiten en school voor jonge kinderen
Er zijn overblijfselen van een carrefour-markt en een schoonheidssalon
Zeer bediende alma metro en kale 79 en 45
Heeft ook gratis parkeergelegenheid, een spirituele plek en een hotel met korting voor mensen die dicht bij de zieken staan voor zeer betaalbare prijzen.
ik raad aan
(Vertaald) Over het algemeen ben ik niet teleurgesteld. De opvolging is correct. De artsen luisteren en nemen de nodige tijd.
(Vertaald) Uitstekende ondersteuning
Zeer aangenaam, beschikbaar, attent verplegend personeel
(Vertaald) 15 jaar behandeld in Fysische Geneeskunde, Pijncentrum. Een hypercompetente pijnspecialist, zeer attent, iemand zoals u zelden ontmoet, iemand die u "bij de hand neemt", bedankt mevrouw Berquin 😍
(Vertaald) Heel erg bedankt dat je mijn broer weer tot leven hebt gewekt, er was geen hoop meer
(Vertaald) Mooie kliniek met kwalitatieve zorg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(Vertaald) Voor mijn eerste Rdv Rdv consult was ik zeer tevreden over jullie ziekenhuis
(Vertaald) 4 jaar geleden wilde een orthopedist uit st michel een prothese op me zetten dankzij jouw zorg ik heb nog steeds mijn knieën jij bent de beste orthopedische dienst en de meest efficiënte in bxl mijn eeuwige erkenning een van je patiënten blij dat hij nog steeds zijn knieën heeft dankzij u DANK U DANK U DANK U
My daughter had a several tretmants in this hospital. Ophthalmologist Dr. Patrick De Potter is very professional, expert, kindly. Bravo!
(Vertaald)
Mijn dochter had verschillende tretmants in dit ziekenhuis. Oogarts Dr. Patrick De Potter is zeer professioneel, deskundig en vriendelijk. Bravo!
(Vertaald) Voor een academisch ziekenhuis is al het personeel heel attent en de doktoren ook. Wij zijn geen nummers. Ik hou echt van.
(Vertaald) Ondanks de gigantische site hebben we een persoonlijke service en worden we niet gezien als een topnummer! Aan de andere kant, zoals overal, alleen in een kamer, houden ze je graag wat langer vast.
(Vertaald) Ik ben heel goed opgevangen in de tandheelkunde door een student. Moeilijk om een afspraak te maken, maar onberispelijk en veilig werk
(Vertaald) Ik hield van. Vooral de verpleegster Madame Koller van eenheid 62. Zeer bekwaam en aardig.
(Vertaald) Fantastisch medisch team - heel aardig - heel professioneel - heel erg menselijk en vriendelijk - mensen die kritiek hebben, kunnen ziekenhuizen in het buitenland zien. Ik hou niet van blasé mensen. Met dank aan UCL St.Luc
(Vertaald) Super fractuur spoedeisende hulp in minder dan 2 uur met een super vriendelijk team!!
(Vertaald) Gisteren, zodra ik op de eerste hulp aankwam, werd ik verzorgd door een heel geweldig team. Ze verwelkomden me tot ik wegging en ik wilde je bedanken, want ik weet dat je weer heel hard werk doet, bedankt. Speciale dank aan (ISABELLE de verpleegster die voor mij zorgt)👍👍👍
(Vertaald) Ik zie dat degenen die negatieve recensies geven, dit doen onder het mom van anonieme namen. KKK, Benoît Benoit, ... Moed, laten we vluchten!
Zelfde
(Vertaald) De medische staf is 5-sterren om u van dienst te zijn, de verpleegsters, de artsen zijn erg goed en ik ga graag voor al mijn consulten.
(Vertaald) Heel erg bedankt voor jullie steun jullie zijn echt professionals.. een hele dikke merci voor Professor P.Bernard (gynaecoloog) en al het gynaecologisch personeel natuurlijk van A tot Z.. ondanks alles is alles goed gegaan 👍
(Vertaald) Ik ging niet naar dit ziekenhuis om behandeld te worden, maar voor een dienst. Ik vond een prettige en menselijke staf.
(Vertaald) Vertrouwen is verdiend en je hebt alles van mij; humane geneeskunde, toegankelijk en van hoge kwaliteit. Ik raad aan.
(Vertaald) Alstublieft. Kun je me helpen mijn broer lijdt aan kanker hij heeft een medicijn nodig genaamd (revlimide 15mg) Hier in Marokko kost het veel geld $4500
Mijn telefoon:
(Vertaald) U22 super vriendelijk personeel.
Zeer goede contacten met artsen.
Slechts één opmerking, de matrassen zijn moe.
(Vertaald) Het is een goed ziekenhuis en het heeft goede specialisten op alle verschillende gebieden, ik wens ze het beste.
(Vertaald) al onze dank aan onze gynaecoloog dr. van grambeyzen, zij redde onze baby T21somique die professor C. Hubinont voor zijn geboorte wilde doden.
(Vertaald) Deze universiteitssite verdient een uitstekende beoordeling, ik denk dat de studenten zich er goed voelen, aan de rand zijn er enkele bosrijke gebieden en zeer mooie parken om daar te wandelen, enkele lokale winkels, ik ga er heel vaak heen voor de rust van de plaats
(Vertaald) Relatief lang wachten...vanwege hun succes...
Efficiënt en aanbevolen...
(Vertaald) Echt uitstekend: zeer vriendelijke ontvangst, zeer goede diagnose. Een speciale felicitatie aan de hulpdiensten en KNO.
(Vertaald) Ik moet ze gewoon bedanken voor alles wat ik voor mijn zoon heb gedaan! Levertransplantatie vele jaren geleden ... ze waren buitengewoon !!!! Nogmaals bedankt voor alles❤
(Vertaald) Zeer hondvriendelijk, en diagnose heeft mijn arm gered! Moed aan de teams die dagelijks een moeilijke klus klaren.
(Vertaald) Competent en gemotiveerd verplegend personeel. Veiligheid en kwaliteit van zorg centraal! Juichen.
(Vertaald) Ik ben in dit ziekenhuis geboren, ik was er vaak toen ik jonger was, het is een heel geruststellende plek.
(Vertaald) Opmerkelijke crisisdienst psychologie en psychiater, ze hebben voor me gezorgd en vooral geluisterd en getroost en geholpen dankzij deze dienst die in Brussel bestaat h 24 7/7
(Vertaald) We worden goed gevolgd! We hebben het gevoel dat we leraren voor ons hebben! Bedankt voor het volgen
(Vertaald) Uitstekende tandheelkunde, aarzel niet om je te laten behandelen door de studenten, mevrouw de Carvalho houdt een oogje in het zeil :)
(Vertaald) Empathie moest tijdens de opleiding van iedereen worden onderzocht.
(Vertaald) zeer groot ziekenhuis
(Vertaald) Zeer tevreden met mevrouw Dr. Burlacu Maria - Cristina en mevrouw Dr. Becheanu Dorina. Ze hebben professionaliteit en een geweldig karakter getoond. Ik raad u aan om met vertrouwen te bellen.!!
(Vertaald) Een plek waar ik liever niet heen wil.
(Vertaald) Te veel studenten die nog niet zo goed Frans kunnen spreken voordat de chirurg hier dood aan gaat
(Vertaald) Goede klinieken Bevoegde ARTS maar
Sommige vloeren laten te wensen over en andere zijn van nikkel
(Vertaald) Ik ben daar sinds 2004 zeer tevreden behandeld
(Vertaald) Zeer goede ontvangst, is een zeer grote competentie op medisch vlak, een pool van volksgezondheid op hoog niveau.
(Vertaald) heel erg bedankt prof dr CATHERINE HUBERT en je team op route 53 de sterren zijn voor jou CATHERINE HUBERT met respect cristiana panait
(Vertaald) Ondersteuning door kwalitatief verplegend personeel met goede opvolging door onderaannemers van leerkrachten.
(Vertaald) Ik word al 3 jaar gevolgd en het personeel is zeer attent, vriendelijk. .
(Vertaald) Verheugd. Zorg en personeel.
(Vertaald) Dank aan de dokters en de embulencier die me tijdens mijn bezoek aan iemand in mijn familie direct hebben geholpen terwijl ik een hyperventilatiecrisis had.
(Vertaald) Zeer warm en geruststellend personeel.
Zeer bekwaam chirurgisch team (handoperatie). Een grote dank
(Vertaald) Tandheelkunde, ik word al een aantal jaren altijd gevolgd door bekwaam en goed begeleid personeel
(Vertaald) In de voorhoede van vooruitgang op Europees of zelfs mondiaal niveau!
(Vertaald) Ik geef 4 omdat niets perfect is, maar ik vind dat we naar een ziekenhuis gaan als we gezondheidsproblemen hebben om niet te eten
(Vertaald) Snelle reactie op noodsituaties gezien de zaak, bekwaam en geruststellend personeel.
Professional, excellent facilities but very expensive parking.
(Vertaald)
Professioneel, uitstekende faciliteiten maar erg duur parkeren.
(Vertaald) Zeer tevreden over Sint-Lucas. Meer dan competente chirurg, prettig ziekenhuispersoneel.
(Vertaald) de verantwoordelijke op telefoonnummer O2/764 11 11 vandaag om 15:55 uur op 14 oktober 2016 is uiterst vriendelijk
(Vertaald) Ik heb verschillende operaties uitgevoerd bij st-luc effectieve specialisten, mijn zorg is dat ze duur zijn
(Vertaald) Uitstekende plek om geneeskunde, verpleegkunst 🚑😷🤒🤕, werktuigbouwkunde 🔩🔨⚙️📐📏 te studeren, alleen geluk voor universiteitsstudenten 📓📗📘📈...
(Vertaald) Efficiënt, vriendelijk, respectvol, attent. Dit geldt voor iedereen, van docenten tot al het personeel.
(Vertaald) Dank u voor uw steun
(Vertaald) Zeer goed verzorgd door het personeel en snel opgevangen bij aankomst evenals voor mijn moeder
(Vertaald) Voor elk consult is een afspraak nodig
(Vertaald) Mijn vrouw moet daar op 24 april geopereerd worden, het is een goed ziekenhuis of niet
(Vertaald) goede kliniek
unit 42 the best
(Vertaald)
eenheid 42 de beste
(Vertaald) Geweldig, een beetje duur, maar de aandacht is groot en ze behandelen je totdat je je goed voelt.
(Vertaald) Zeer goed ziekenhuis, goede zorg, mijn man en zeer goed verzorgd
(Vertaald) Een groot ziekenhuis vol vaardigheden maar ook menselijkheid.
(Vertaald) Zeer kundige arts en personeel
(Vertaald) Top service het is wat lang maar je moet het wel redden maar ze zijn erg aardig
(Vertaald) De verzorgers van Saint Luc zijn er om voor iedereen te zorgen
(Vertaald) Pr Depotter heeft mijn zoon geopereerd. Zeer competente eendaagse kliniek.
(Vertaald) Beste kliniek in Brussel!!!
(Vertaald) Ik denk goed, zelfs als ze me al pijn hebben gedaan door het expres te doen
(Vertaald) Direct ophalen, geen wachtrij.
(Vertaald) Zeer goede ervaring maar veel niet-gecontracteerde artsen :-(
(Vertaald) Best tevreden over de service, maar je moet er vaak wel lang mee wachten.
(Vertaald) Fantastisch, ik word daar al heel lang behandeld en heb het volste vertrouwen in hen
Top
(Vertaald)
Bovenkant
contact
Foto's
Alle
Lobby
Nieuwste uploads
Street view en 360
Van eigenaar
Video'S
Ziekenhuis