Beoordelingen van Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL). (Ziekenhuis) in Brussel (Brussel).
Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL)
Hippokrateslaan 10, 1200 Brussel, België
Beschrijving
Informatie over Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL), een Ziekenhuis in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL)
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Universitair ziekenhuis Sint-Lukas (UCL)
F. M.
Al hoewel deze Franstalige is wordt je als Nederlandstalige goed opgevangen bij de onderzoekers
M. V. C.
Min: Het was me niet duidelijk hoe ik bij de spoedafdeling kon geraken. In het ziekenhuis wisten ze me niet direct te zeggen waar m'n zoon precies was. Erg onvriendelijke medewerker aan het onthaal. De dokters en verplegers die ik zag spraken alleen Frans.
Plus: Zeer vriendelijke en bekwame dokters en verplegers.
M.
Zeer goede service.
T. P.
(Vertaald) Ik zou 4 zetten voor de directe zorg van de verpleegsters voor mijn pijn die 9/10 was met morfine alles ging weg en ze was erg aardig en geruststellend over het feit dat ik in paniek was.
Het wachten is super lang 6 uur! Zonder ook maar iets te eten te geven na afloop van het consult op de spoedeisende hulp.
Er zijn ook geen bloemen of chocolade om aan de zieken te geven, ik vind het een beetje beschamend om geen winkel te hebben voor mensen die vanwege de Covid buiten op hun echtgenoten wachten!
Verder is het ziekenhuis erg schoon en worden we ondanks het wachten heel goed behandeld.
E.
(Vertaald) Ik ben erg blij met mijn ziekenhuisopname in Unit 74.
Het verplegend personeel en de dokters zijn heel menselijk en vooral heel bekwaam.
Bedankt aan jullie allemaal.
A. N.
(Vertaald) Ik ging naar tandheelkundige spoedgevallen, ontvangen door een tandarts die waarschijnlijk een opleiding volgde. Het resultaat is uitstekend. Geen pijn, voor mij die erger had verwacht feliciteer ik het team.
E. B.
(Vertaald) Ik heb 4 sterren gegeven omdat het natuurlijk altijd beter kan. Ik hou van universitaire ziekenhuizen, we voelen dit gevoel van dienstbaarheid, deze menselijkheid, die te vaak ontbreekt in de privésector. Het juiste verschil tussen patiënt en cliënt. Gefeliciteerd en bedankt aan jullie allemaal voor jullie inzet.
N. W. H.
(Vertaald) Al jaren ben ik in verschillende diensten getrakteerd op Sint Lucas. Ze hebben er alles aan gedaan om me gerust te stellen en me op het juiste moment de juiste behandeling te geven. De dokters doen hun best om mijn situatie uit te leggen en zoeken naar alle mogelijke oorzaken om kwaliteitsvolle zorg te verlenen. Natuurlijk zijn er ups en downs. Soms ja, er is een lange wachttijd op de eerste hulp, soms ja, we wachten heel lang tot hij ons aan de telefoon beantwoordt, maar ik merk dat er niets te zeggen is, want aan het einde van ons verblijf zijn we opgelucht en genezen .
Uiteindelijk merk ik dat we ons in een menselijk ziekenhuis bevinden met veel empathie.
Dankjewel.
B. M.
(Vertaald) Ik heb 4 gezet omdat ik altijd tevreden ben geweest met alle diensten die ik heb gedaan, maar de slechtste service op secretariaatsniveau is toch tandheelkunde. Ze nemen nooit de telefoon op. Het is niet normaal dat we soms bijna 30 minuten moeten wachten om een secretaresse te laten ophalen om een afspraak te maken of te annuleren. Ik probeer al 3 dagen te bellen om een afspraak te maken maar er wordt niet opgenomen! En bovendien zijn ze helemaal niet vriendelijk. Dus ok de baan van secretaresse is niet het leukste maar de andere diensten ervaren hetzelfde en zijn veel vriendelijker. Ik denk dat we hun manier van omgaan met patiënten die beleefd en respectvol zijn, moeten herzien. Want we krijgen er niet hetzelfde voor terug.
D. M.
(Vertaald) Hallo aan iedereen die graag hun verlangen leest en schrijft. Twee korte woorden voor deze kliniek, ik vind het de beste kliniek van België.
C. M.
(Vertaald) Top spoedgevallen, snelle zorg en luisteren naar de patiënt in vergelijking met andere ziekenhuizen.
Dan ziekenhuisopname in de cardiologie, de verpleegsters en artsen zijn heel menselijk en echt professioneel. Het ziekenhuis is zeer schoon en vrij modern. Een van de beste in Brussel!
v. L.
(Vertaald) Uitzonderlijke kliniek. Cardio en Intensive Care/Emergency Cardio heeft twee mensen in mijn familie gered. Eentje is vele jaren geleden geopereerd Bedankt aan alle dokters, verpleegkundigen, secretaresses, verzorgers, technische staf... Ik stuur je een groot rood hart, goed gecompenseerd! :)
Y.
(Vertaald) Bedankt aan alle medewerkers van de spoedeisende hulp, de afdeling tandheelkunde en traumatologie, radiologie, anesthesie en ortho/neurochirurgie! Goede ondersteuning en zeer uitgebreide examens. Daarnaast was iedereen heel vriendelijk, begripvol en geruststellend naar mij toe na mijn ongeval. Heel erg bedankt, naast het geweldige werk dat je hebt gedaan, heb je me ook geholpen om de situatie in perspectief te plaatsen en dankzij jou zal ik mijn herstel beter beleven!
a. a.
(Vertaald) De dame bij de hoofdreceptie, die bij de ingang van deze dag 10/10/2022 erg onaangenaam, super onaangenaam ze doet alles behalve de receptie kan geen duidelijke informatie geven ze is nutteloos en weinig geïnvesteerd en bovendien trekt ze aan een hooghartige lucht. De artsen en de medische professie zelf zijn onberispelijk, evenals de receptiedames van de verschillende afdelingen.
R. L.
(Vertaald) Ziekenhuis van hoge kwaliteit, ondanks een reeks tests, die voor mij nutteloos leken, bracht me absoluut alle antwoorden die ik mezelf afvroeg en zeker meer. Ik wil de vriendelijkheid en het geduld van de medische staf en in het bijzonder dokter Van Regemorter Elliott en zijn team bedanken.
u.
I went to this hospital for a business visit. It is a Very nice hospital, staff is friendly. Easy to navigate. Plenty of options available to have a small meal in the main atrium. There is no covered parking. Well connected to public transport. There is a taxi stand just outside the main entrance. Prices at visitor restaurant are quite reasonable.
(Vertaald)
Ik ging naar dit ziekenhuis voor een zakelijk bezoek. Het is een heel mooi ziekenhuis, personeel is vriendelijk. Makkelijk te navigeren. Tal van mogelijkheden om een kleine maaltijd te nuttigen in het hoofdatrium. Er is geen overdekte parkeerplaats. Goed verbonden met het openbaar vervoer. Er is een taxistandplaats net buiten de hoofdingang. De prijzen in het bezoekersrestaurant zijn redelijk.
J. A.
(Vertaald) Ik dank het hele noodteam voor hun vriendelijkheid, vriendelijkheid en vaardigheden. Kwam voor een breuk, ik werd op de best mogelijke manier verzorgd. BEDANKT 💜
S. N.
(Vertaald) Ik ben heel blij dat deze kliniek daar voor de patiënt zorgt, hun luisteren en onze behoeften. Dat gezegd hebbende, gewoon teleurgesteld om geen e-mailadres te vinden. Omdat ik ziek ben en niet weet hoe ik mijn mobiel moet opnemen. Ik probeer een e-mailadres te vinden van Dr. Sandra Schmitz Surgery.
M. D. B.
Humanity and kindness throughout. Every single person I had contact with was kind and solicitous. This is the second time I go to the St Luc ER and everyone was at the top of their game. Thank you
(Vertaald)
Menselijkheid en vriendelijkheid overal. Elke persoon met wie ik contact had, was vriendelijk en bezorgd. Dit is de tweede keer dat ik naar de straat Luc ER ga en iedereen was op de top van hun spel. Dank je
F. G.
(Vertaald) Opgenomen voor acute blindedarmontsteking, werd ik met grote professionaliteit verzorgd! Chirurgen en verpleegkundigen zijn echt zorgzaam. Dank aan het hele team!
r. a.
(Vertaald) Niets slechts te zeggen over medische zorg 👍🏻, maar doe alsjeblieft iets aan de medische secretaresses op de verschillende afdelingen! Ze zijn allemaal onsympathiek als gevangenisdeuren! 🙄
F. G.
(Vertaald) Vriendelijk, professioneel, flexibel en toegewijd personeel voor hun patiënten. De ziekenhuisopname en de hulp van de verpleegsters waren efficiënt en genereus. Eten op de kamer is meer dan acceptabel voor een ziekenhuis. Wifi is betrouwbaar. Afgezien van de parkeerproblemen (denk aan openbaar vervoer), niets om over te klagen.
R. D. V.
(Vertaald) Aangekomen op de eerste hulp met vreselijke buikpijn, snelle afhandeling. Na een paar uur op de eerste hulp, met herhaalde bezoeken van het personeel dat me uitlegde wat ze aan het doen waren en de rest van de procedure. Oordeel een buikvliesontsteking!
Geopereerd in de vroege uurtjes van de volgende dag, daarna vervoerd naar de 9e verdieping.
Professionele, vriendelijke, bruisende verpleegsters, al het personeel is charmant, van de schoonmakers tot de verpleegsters, bedankt Philippine voor je dagelijkse goede humeur, bedankt Romi en alle anderen.
V. V.
(Vertaald) Klinieken, consultaties, artsen, personeel zijn attent en zeer professioneel.
Aan de andere kant veroudert het gebouw in het algemeen, de afdeling neurologie in de ziekenhuisopname. Een nieuw ziekenhuis is gepland, maar over een lange tijd!
n. m.
(Vertaald) Ik heb 3 sterren gegeven voor de secretaresses en vrijwilligers die er alles aan hebben gedaan om me te helpen met het spel van wegen een dank aan de Afrikaanse dame die me naar de dokter heeft gebracht, ook al werd de afspraak ondanks al die goede tijd geannuleerd dokter 1u30 te laat en de spanning opstaan werd het uiteindelijk een reis voor niets om te vluchten waar ik al sinds begin april op zat te wachten!!
M. D.
(Vertaald) Ik beveel tandheelkundige zorg ten zeerste aan, zowel spoedgevallen als nazorg op afspraak. Ik dank mevrouw Halle en haar begeleiders voor de kwaliteit van hun zorg en de menselijkheid van deze jonge tandarts.
S. Z. Z.
(Vertaald) Zeer groot academisch ziekenhuis met veel gerenommeerde specialisten op verschillende gebieden.
Goede bereikbaarheid met de auto met meerdere parkeerplaatsen beschikbaar
maar ook met de MIVB zowel de bus (76) als de metro (Alma)
Bereikbaar per fiets, diverse fietsbevestigingen (Vilo) aanwezig of per elektrische scooter.
Aarzel niet om contact op te nemen met het personeel als u uw weg moet vinden, want het ziekenhuis is vrij groot en ondanks de indicaties; het is niet gemakkelijk om het de eerste keer te vinden
Ik raad je sterk aan
a. Q.
(Vertaald) Een prachtig ziekenhuis, ik slaap momenteel in het ziekenhuis na een grote operatie te hebben ondergaan, en mijn dank en dankbaarheid aan God en vervolgens aan Dr. Michael Murad, niertransplantatieconsulent.
F. A.
(Vertaald) Een ziekenhuis dat 5 sterren en meer verdient. De behandeling van de verpleegsters was geweldig, hun gevoel voor menselijkheid en vriendelijkheid, en zeer goede zorg, en alles wordt opgevolgd met een systeem... Ik dank hen voor hun inzet en interesse
A. M.
(Vertaald) Eerlijk gezegd ken ik hem alleen van het PMA-centrum en ze zijn echt menselijk, vriendelijk, respectvol en ik raad ze echt aan.Het PMA-personeel is zo schattig en warm.
Heel erg bedankt aan hen.
N. S.
(Vertaald) Zeer vriendelijke hulpverleners, ik werd snel opgevangen, naar aanleiding van mijn schedelprobleem. Ik kwam vanmorgen, dank je.
i. o.
(Vertaald) Universitaire kliniek Sint-Lucas Brussel Ziekenhuis met verschillende zorgsectoren Vriendelijk en bekwaam personeel Winkel in het ziekenhuis, mogelijkheid om te eten en koffie te drinken Betaald parkeren in de buurt van het ziekenhuis. Bekwame artsen.
S. S.
(Vertaald) Ik word al enkele jaren gevolgd door Professor Pasquet Cardiologie, een eersteklas en zeer competente dienst, de Professor is de beste als het gaat om hartafwijkingen vanaf de geboorte. Ik besloot na een paar jaar nadenken om de interventie te doen en het was Pr Kefer die me opereerde, een grote dank aan haar, bij de ziekenhuisopname op de 6e verdieping, allemaal uitstekende verpleegsters, zijn attent, geruststellend, ook menselijk in de operatiekamer (de anesthesist wiens naam ik vergat was een super aardige, zorgzame vrouw) kortom een super ervaring ondanks de helse hitte in juni zonder airco en ondanks Covid restricties
M. P.
(Vertaald) Zeer goed universitair ziekenhuis in de voorhoede van medische technologie is onderzoek.
S. E.
(Vertaald) Erg blij met de service. De arts nam de nodige tijd en was zeer menselijk en methodisch in zijn aanpak. Jammer van de architectuur van het gebouw die de indruk wekt in een fabriek te zijn, maar zo is het in bijna alle nieuwe ziekenhuizen
F. J.
(Vertaald) Heel tevreden over de zorg op de spoedeisende hulp en intensive care maar niks voor de nazorg
E. p.
(Vertaald) Omdat ik een geplande operatie moet ondergaan, kan ik alle verschillende afdelingen alleen maar feliciteren met de zorg en aandacht van de patiënt in de operatie-, anesthesie- en zorgdiensten. Felicitaties op alle niveaus voor een toegewijde staf die het verdient om vaker in het zonnetje te worden gezet. 👍
S. M.
(Vertaald) Gemengde ervaring. Afspraak heel ver, soms moet je zelfs 6 maanden wachten. het bloedtestcentrum absoluut vermeden, 1u30 wachten ze laten mensen passeren die daarna kwamen dan prikt de verpleegster me 4 keer en zegt dat ze zogenaamd de ader niet kan vinden, ze moet haar collega hebben gebeld die direct doet wat nodig is. gastroscopie zeer goed gedaan attent personeel. Bij orthopedie betwist elke afspraak met een arts dat assistenten die niet echt helpen en de diagnose elke keer verandert. De gastro-dokter staat bovenaan, hij legt goed uit en geeft de juiste examens om te doen... Ik zou zeggen dat het afhangt van de service en het personeel
G. B.
(Vertaald) Al mijn dank aan de afdeling gynaecologie. IVF-reis een paar jaar geleden met geweldige mensen. Bevallingen. Oncologische operatie (Prof. Squufflet, goochelaar). Bedankt voor je inzet en je werk.
J. Z.
(Vertaald) De tijd om een afspraak te maken is soms heel erg lang.
Oncologie aan de top
R. E.
(Vertaald) Ze hebben mijn zoon gered!! Ik zal mijn hele leven dankbaar zijn voor dit ziekenhuis, uitstekend
persoonlijk
S. D.
(Vertaald) Hartelijk dank aan kindercardio en het kinderteam.
Dankzij jou heeft mijn zoon een nieuw leven voor zich zonder zijn pijnlijke hart.
Tijdens de ziekenhuisopname van mijn zoon luisterde het hele team naar mijn zoon en mijzelf. Iedereen stond bovenaan
h. t.
(Vertaald) Uitstekend ziekenhuis, gemotiveerd en zeer serieus verplegend personeel, zeer goed opgeleid en georganiseerd. De artsen lopen voorop in het onderzoek en hebben professionele en beschikbare ervaring. Zeer gemakkelijk te bereiken met de metro, bus of auto. Fietsenstalling. Carrefour-marktrestaurant en broodjeszaak. Zeer goede spirituele waarde.
S. M.
(Vertaald) Bericht bij spoedgevallen: 1 ster: slechte ervaring op een vrijdag voor mijn man die op advies van zijn cardioloog naar de eerste hulp ging omdat hij zich ziek voelde. 4 uur wachten om uiteindelijk naar huis te worden gestuurd, erger dan bij thuiskomst en tegen het advies in van zijn cardioloog die had gevraagd te worden gebeld toen mijn man arriveerde, wat niet gebeurde. Maandag belde de cardioloog mijn man terug om hem dinsdag in het ziekenhuis te laten opnemen.
Ik hoop dat het is omdat deze service overweldigd is dat het personeel weinig belang hecht aan bepaalde patiënten (ouderen).
Critical Care and Cardiology Unit Hospital Staff Rating: 5 Stars: Dit personeel is geweldig, vriendelijk, attent boven verwachting.
Voedselbeoordeling: 0 sterren: verschrikkelijk, soms oneetbaar. Ik kan me voorstellen dat er veel afval is omdat niet opgegeten voedsel wordt weggegooid. Misschien is het beter om de patiënt een paar euro meer te vragen voor goede voeding.
J. D.
(Vertaald) Heel goed ziekenhuis. Ik moest een noodinfiltratie doen en het personeel zorgde echt voor me. Ze slaagden erin me te ontspannen en me bijna mijn stress te laten vergeten. Ik feliciteer u met uw menselijkheid en uw moed in deze gecompliceerde tijden. Speciale vermelding ook voor Dr. Peeters, neuroloog, wiens humor en menselijkheid ver gaan. Ik heb veel dokters gezien en het komt zelden voor dat iemand zo geïnteresseerd is in zijn patiënten en hun ziekte. Je hoeft niet te praten of te zeuren om begrepen te worden. Bravo voor jullie allemaal!
A. Š.
Great care, just top notch.
Given the size, it is sometime hard to navigate.
Building is not a prettiest, but stuff is super professional.
If you need a real care, with follow up, it is the place to go.
(Vertaald)
Prima verzorging, gewoon top.
Gezien de grootte is het soms moeilijk navigeren.
Bouwen is niet het mooiste, maar dingen zijn super professioneel.
Als je echte zorg nodig hebt, met follow-up, dan is dit de plek om naartoe te gaan.
F. D.
(Vertaald) Ik ben erg blij met dit ziekenhuis en ik word al een aantal jaren gevolgd sinds ik klein was en ik heb nog nooit problemen gehad met de artsen, anesthesiologen, verpleegsters zijn super aardig en attent, geruststellend, voor zachte communicatie zonder angst voor schade. en altijd glimlachend.
s. r.
(Vertaald) Ik kwam vandaag, 30 juni 2021 in de ochtend voor mijn operatie door professor Dr. Jadoul. De operatie is ondanks de complicaties door mijn specifieke aandoening goed verlopen en ik ben diezelfde dag zelfs 's middags naar buiten gegaan.
De artsen, de teams en al het personeel dat de patiënten bediende, waren echt heel goed. Gefeliciteerd en felicitaties voor de kwaliteitszorg, de vriendelijkheid en de beschikbaarheid die je me hebt getoond.
S. Ü.
(Vertaald) Ik heb 2 dagen in dit ziekenhuis doorgebracht, het personeel is erg vriendelijk en ik wil alle betrokkenen bedanken.
A. M.
(Vertaald) Dankzij de DKV-verzekering heb ik het geluk dat ik het me kan veroorloven om een privékliniek zoals CHIREC te bezoeken met een afspraak tijdens de week en een 4-sterrenhotelservice. Je moet nog wel een verzekering hebben die de consultkosten van 80 euro dekt en de toeslag van 300% opgelegd door dokters in een eenpersoonskamer, anders zal de dokter weigeren je te behandelen). Ik moet toegeven dat ik me zekerder voel als ik gevolgd word door de specialisten van St. Luc, dit ziekenhuis maakt deel uit van een universitair netwerk, met erkenning van internationaal erkende expertise (oogheelkunde / gastro-enterologie / oncologie / cardio / infectiologie om er maar een paar te noemen). Afspraken kunnen echter langer duren. Een arts van Delta (Chirec) gaf me onlangs toe dat hij zijn collega's in Saint Luc vaak om advies vroeg over complexe gevallen. Een grote dank in het bijzonder aan dokters Marie-Armelle Denis (gastro), professor Vandercam en Yombi) voor hun beschikbaarheid en professionaliteit !!!!!!
M. B.
(Vertaald) Ik mag niet klagen. Zoals overal is niets gemakkelijk en voor wat ik heb mogen meemaken, zet het verplegend personeel zich in voor voorbijgangers. Voor degenen die alleen weten hoe ze over alles en iedereen moeten klagen. Ik bedank hen uit de grond van mijn hart. Dankjewel. Kamer 225 op 07 10 2021
V. V.
(Vertaald) De psychiatrische hulpdienst en bovenaan, aan te bevelen
S. a.
(Vertaald) Ik heb alleen 5 sterren gegeven voor de supervisor Yacob die me vandaag antwoordde, die me probeerde over te plaatsen naar verschillende eenheden omdat hij geen antwoorden kreeg, hij stelde me gerust en nam initiatieven zodat ik dankzij hem een antwoord kon krijgen op mijn noodgeval Ik kon een gynaecoloog hebben die me heel goed informeerde over mijn noodgeval.
Dankjewel.
L. M.
(Vertaald) Een uitstekend ziekenhuis dat mijn leven heeft gered Ik dank vooral het hele team van 53 en 54 van professor Kartheuser Ik zal je nooit moed vergeten in deze moeilijke tijden
J. g. G.
(Vertaald) Hallo, voor ons is Saint Luc de wonderkliniek omdat ik er levend uit ben gekomen en mijn toekomstige baby het heel goed doet ondanks de grote operatie.
Vraag om de patiënt gerust te stellen dat ook steeds betere zorg.
En voor mijn nichtje is het hetzelfde in bepaalde klinieken die de operaties die Saint Luc helemaal niet deed, volledig hebben gemist en een voorbeeldige follow-up.
Bedankt aan jullie allemaal
M. H.
(Vertaald) Bedankt dat je zo zorgzaam, vriendelijk, moedig, intelligent bent, enz., Te goed
A. K.
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
A. Q. L.
(Vertaald) Mijn oudste zoon is zeventien jaar gevolgd in Cardiologie. Hij is al twee keer geopereerd en de service is altijd top. Zeer attente artsen en verpleegkundigen die alles doen om u een goed gevoel te geven. Dank ook aan de vrijwilligers van Le Roseaux, die ons als familie verwelkomden toen we leden.
J. P.
(Vertaald) De Oncologie van de dienstverlening is zeer bekwaam. zeer mooie arts en te luisteren en behandelingen om tips. Radiotherapie, vrijwilligers, alle mensen die we zijn van een kruis efficiëntie en vriendelijkheid die verwarmt het hart. Intensive care zijn ook erg goed. Heel menselijk.
M. L.
(Vertaald) Zeer goede service en de artsen attent en erg vriendelijk
L. M.
(Vertaald) Ik kom al sinds ik een baby was in dit ziekenhuis. Mijn kinderen worden daar ook gevolgd, we hebben verschillende diensten bijgewoond en we zijn altijd erg blij met de serieuze en niet verwaarloosde follow-up. Het is waar dat het soms lang duurt, maar ik heb liever een professionele en kwalitatieve opvolging dan een slordige opvolging.
Niet voor niets komen patiënten uit andere landen zoals Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Nederland om grote pathologieën te behandelen.
L. D.
(Vertaald) Wc niet schoon, je zou iets kunnen installeren om de toiletten te desinfecteren.
De gemaakte afspraken worden nooit gerespecteerd, dus ik besteed mijn tijd aan wachten terwijl ik een afspraak heb! Voor de rest niets te zeggen.
T. F.
(Vertaald) Direct steunen!!! Zeer bekwaam personeel ... luisterend naar de patiënt ... zeer tevreden en het was dit ziekenhuis dat mijn vader in 2018 redde toen hij een gescheurd abdominaal aneurysma had toen hij naar de eerste hulp kwam ... Ik zal het nooit vergeten
F. T.
(Vertaald) Als ik de negatieve meningen over UCL lees, sta ik versteld!
Ik heb daar vijf weken in het ziekenhuis gelegen en was heel blij dat alles goed ging.
Ik kwam daar aan tussen leven en dood, viel in een kunstmatige coma na meerdere breuken en werd geopereerd door de dokters VAZ en Banze die respectievelijk mijn nek en mijn arm verzorgden, ze hebben fantastisch werk geleverd! Na 12 dagen intensieve zorgen en kunstmatige coma ging ik naar de kamer, op de polytraumatische vloer.
Ik werd in de handen van de verpleegsters gelegd en hoewel mijn bescheidenheid een deuk kreeg, besefte ik dat ik ze voor alles nodig had.
Gezien mijn breuken variërend van het sleutelbeen tot het bekken, kon ik niets in mijn lichaam bewegen.
Ze waren briljant met vaardigheden, begrip en zachtheid! Daar realiseerde ik me de mate van toewijding die ze nodig hebben om vaak voor ons patiënten, "niet-patiënten", te zorgen.
Ik denk ook aan de brancarddragers, die mij van de ene dienst naar de andere brachten.
Als ik bepaalde recensies over maaltijden lees, denk ik terug aan het opnieuw leren eten: eerst met een rietje, dan met een lepel, enz... Zonder twee bestek te kunnen gebruiken aangezien een van mijn armen tegen die tijd volledig kapot was, + een externe fixator vandaar mijn rechterhand maandenlang onbruikbaar. Desalniettemin hebben ze in de keukens zeker het onmogelijke gedaan om ervoor te zorgen dat deze extreem gemengde maaltijden smaak hebben en dat, zonder ooit te weten voor wie ze ze klaarmaakten. Ten slotte was ik voor hen nooit meer dan een bednummer.
Kortom, dit alles om te zeggen dat ik veel geluk heb gehad dat ik door de UCL werd gesteund en dat we destijds geen recensies op internet plaatsten, aangezien het in 2007 was, vóór de oprichting van Facebook. Zoals wat, niet alles is positief met internet.
Ik moest daarna andere specialisten volgen, elders: ik kan niet zeggen dat ik er zo blij mee was als aan de UCL.
I. A.
(Vertaald) Ik ben in staat om mijn ziekenhuisopnames in Saint-Luc te vergelijken met mijn meerdere ziekenhuisopnames in Frankrijk voor dezelfde pathologie...
HOME: hetzelfde
FACTURATIE: idem
KAMERS: vrij schoner in Saint-Luc vergeleken met Frankrijk waar ik soms verschrikkingen heb gezien
INTERVENTIONELE ZORG: efficiëntere, actuelere en minder zelfpromotiekomedie en heisa van artsen. Ze doen hun werk goed - wat nog steeds essentieel is, nietwaar?
VERPLEEGKUNDIGE: tamelijk effectief, attent, pro wat
VERZORGER: zeer variabel, zoals overal. Hangt teveel af van hun goede wil en hun humeur van de dag en niet van hun professionaliteit
ANDERE INFRASTRUCTUUR: geen restaurants of winkels in Frankrijk (in het zuiden), zelfs geen tandenborstel of toiletset - zelfs niet betalend - beschikbaar indien nodig om u te helpen en jammer voor u
PATINTINFORMATIE: vanaf het begin goede, zeer gedetailleerde informatie. Daarna informatie over alles, maar dan ook alles, super beschikbaar in Saint-Luc via de monsaintluc-app. Ongelooflijk!
HOSPITALISATIE PLANNING SERVICE: ook zeer efficiënt
Tot slot ontbreekt de 5e ster vanwege de zorgverleners die hun best moeten doen.
l. a.
(Vertaald) intensive care service aan de top en zeer professioneel, arriveerde met mijn zoon van 2 jaar omdat hij moeilijk te ademen was (hij stierf) de afdeling spoedeisende hulp was al op het klembord en de arts chef van intensive care en de anesthesist, ze zetten direct zuurstof in en onttrekken bloed aan het Tibia-bot omdat er geen ader zichtbaar was (terugtrekking van de aderen omdat het doodging en temperatuur) radio van de long die een witte long vertoonde.
ze brachten hem rechtstreeks naar de operatiekamer op de intensive care om een afvoer en een centrale baan te zetten om antibiotica te lanceren., na een paar dagen opereerden ze op de long om de infectie operatief te verwijderen omdat de afvoer bracht niets terug.
na 2 weken verzorging konden ze terugkeren naar de pediatrische afdeling boven.
Ik dank uit de grond van mijn hart de artsen en verpleegkundigen die voor me zorgden met vriendelijkheid en zorg, dankzij hen leeft mijn zoon ... dank je
D.
(Vertaald) Professioneel en gastvrij ziekenhuis, de service is snel en efficiënt!
A.
St luc is very good hospital. My husband under went emergency surgery, it was handled with super care and follow up. Also had my baby delivery over there, doctors and nurses are very friendly and caring. Highly recommend
(Vertaald)
St Luc is een heel goed ziekenhuis. Mijn man onderging een spoedoperatie, het werd met superzorg behandeld en opgevolgd. Ik heb daar ook mijn baby laten bevallen, dokters en verpleegsters zijn erg vriendelijk en zorgzaam. Zeer aan te bevelen
S. F.
(Vertaald) Heel goed ziekenhuis!
Vooral de operatieafdeling (etage 9), de verpleegkundigen zijn erg aardig en erg vriendelijk.
Evenals de chirurgen die allemaal begripvol en ook erg aardig zijn.
Als ik nog een operatie moet ondergaan, zou ik zonder aarzelen teruggaan naar Saint Luc!!
P. B.
(Vertaald) Mijn mening betreft alleen de intensive care (in de bovenkamer zal ik later mijn mening geven, want die is heel anders) Mijn vrouw heeft twee keer een week op de intensive care gelegen. Een menselijke service, van receptie tot verpleegsters, tot de beschikbaarheid van artsen. Het perfecte beeld van de zorg die iedere patiënt zou moeten krijgen tijdens zijn verblijf in het ziekenhuis, elders zijn we daar ver van verwijderd. Bedankt aan het hele intensive care-team, de ware roeping van zorgverleners.
s. t.
(Vertaald) gevolgd bij Erasmus in cardiologie na een hartaanval in 2019 jammer genoeg besluit ik om een dokter in cardiologie te zien in St. Luc met Dr. Frederic Maas, ik had meer informatie in één consult dan in 2 jaar consultaties bij Erasmus.
het personeel van straat Luc super vriendelijk en vrolijk.
het ziekenhuis is niet nieuw, maar het gaat om de zorg.
Dr Frédéric Maas is echt een zeer goede cardioloog, deed de nodige tests en nam mijn verzoek en mijn zorgen serieus, ik raad hem echt aan.
er zouden meer cardiologen zoals hij moeten zijn en we zouden betere resultaten hebben in de cardiologie.
D. R.
Very big hospital, very busy, and surprisingly easy to get lost on a first visit but all the staff (and other patients/visitors!) were friendly and helpful. The majority of the medical staff are multi-lingual which is a huge help to Anglophones like myself who struggle with just basic French and Dutch and find it difficult to deal with medical terms and issues. Good facilities, and not too long hanging around in waiting rooms so all in all, not an unpleasant experience.
(Vertaald)
Zeer groot ziekenhuis, erg druk en verrassend gemakkelijk om te verdwalen bij een eerste bezoek, maar al het personeel (en andere patiënten / bezoekers!) Was vriendelijk en behulpzaam. De meerderheid van de medische staf is meertalig, wat een enorme hulp is voor anglofoons zoals ik, die worstelen met alleen basis Frans en Nederlands en het moeilijk vinden om medische termen en problemen aan te pakken. Goede faciliteiten, en niet al te lang rondhangen in wachtkamers dus al met al geen onaangename ervaring.
N. M.
Extremely long time of waiting....
If you plan to give birth there, then get prepared to wait at least 2h for each RDV with the gynécologue.
I guess in total I lost 14h of waiting for my appointments.
Friendly staff in this department and everybody tries to help when you are hospitalized.
(Vertaald)
Extreem lang wachten....
Als je van plan bent om daar te bevallen, bereid je dan voor om minstens 2 uur te wachten op elke RDV met de gynaecoloog.
Ik denk dat ik in totaal 14 uur aan wachten op mijn afspraken heb verloren.
Vriendelijk personeel op deze afdeling en iedereen probeert te helpen als je in het ziekenhuis ligt.
M. W.
(Vertaald) 3-daagse hospi in kindergeneeskunde .. cardiologie ... eerlijk gezegd bovenaan ... ik heb geen onaangenaam persoon ontmoet .. het verandert van beurt ...
Mijn zoon was kalm zen en gerustgesteld ... niets anders te zeggen dan je te bedanken ... een geweldig team, super aardig en bekwaam
g. c.
(Vertaald) Clinique Saint Luc in Brussel.....Ik moet deze kliniek en haar artsen bedanken....als ik nog steeds goed ben na mijn longembolie die anderen hadden genomen voor reumatisme.....👏👏👏 👏❤
D. M.
(Vertaald) Als je naar St Luc gaat, wil je nergens anders heen. Ik heb chemo gehad en geopereerd in St Luc en daarna mijn stralen in kurk. De laatste dag in kurk vragen we je om je mening te geven: ik heb gewoon geantwoord dat ik van de 25 sessies de leraar nooit heb ontmoet!
Welnu, op St Luc ontmoet ik elke keer de leraren die heel menselijk en toegankelijk zijn en ze hebben een glimlach.
Het helpt in veel gevallen
I. S.
(Vertaald) uitstekende kliniek. Geweldige kliniek, professioneel personeel. Grote betaalde parkeerplaats, gemakkelijke toegang.
L. S.
(Vertaald) Prima artsen in overleg, goede patiëntenzorg en zeer prettige teams.
Ik heb met verschillende afdelingen te maken gehad en heb er niets negatiefs over
M. A.
(Vertaald) Op 10 september een colonoscopie onder algehele narcose gehad. Zeer gestrest wegens slechte ervaring tijdens een operatie in een ander ziekenhuis. Top medische staf die me geruststelde. Alles ging heel goed. Bedankt voor je vriendelijkheid en professionaliteit.
G. L.
(Vertaald) ??? is het hier Leuven of st.lambert BXL avenue Hippocrate ???
E. V. B.
(Vertaald) Ik werd op een nacht in het ziekenhuis opgenomen voor een hernia-operatie. Het team is zeer professioneel, de verpleegsters zijn attent en erg vriendelijk. Wees voorzichtig met maaltijden. Ondanks de formulieren die ik bij aankomst kreeg, waarin mijn voedselallergieën (gluten, lactose) waren vastgelegd, kreeg ik toch rijstpudding (!) Voor het avondeten en sandwiches met boter (!!) tijdens de lunch. En geen manier om het schieten in de keuken te corrigeren ...
C. C.
(Vertaald) Ik was in deze kliniek voor de 3 dosis van het COVID-19-vaccin. Ik kan dus niet zeggen hoe de kliniek werkt, want ik ben al meer dan 7 jaar niet meer als patiënt in deze kliniek geweest.
M. M.
(Vertaald) Bevalling aan de top dankzij Martine Curias die me tijdens mijn zwangerschap heeft gevolgd en die geweldig was! Mijn pick-ups zijn altijd goed gegaan en het personeel is erg vriendelijk. Dokter Debieve en zijn teams hebben altijd geluisterd! De kraamservice was ook erg goed, de verloskundigen erg aardig (vooral Amandine)
Jammer dat iemand een ketting heeft gestolen die ik bij de geboorte heb gekregen ☹️
In ieder geval erg blij met dit verblijf dat aan de andere kant erg kort was maar het beviel me goed!
n. s.
(Vertaald) Uitstekende chirurgen, uitstekende follow-ups
S. d. V.
(Vertaald) Hoogwaardige zorg ondanks een soms onaangename "fabriekskant". De zorgverleners zijn over het algemeen gastvrij, maar helaas niet allemaal.
X. B.
(Vertaald) We weten een positief of negatief oordeel te geven over de schoonheid van het gebouw, de bereikbaarheid, de parking of de infrastructuur zelf. Maar natuurlijk geen mening over een bepaalde arts of de zorg van de verpleegdiensten die een beroep doen op de relationele... En als het de patiënt is die zijn mening geeft dan is hij het die een hondenkarakter heeft en die asociaal is?! ? Met andere woorden, als u met name een negatief advies wilt geven, geef dit dan niet op internet maar dien een klacht in bij de bevoegde diensten in het ziekenhuis, zie de Directie die de maatregelen zal nemen naar aanleiding hiervan... 4 sterren omdat niemand perfect is ;o)
C. V.
(Vertaald) Uitstekend team. De chirurg zal mijn volledig vernielde arm hebben gered na een auto-ongeluk. Jammer dat de kamers net iets te klein zijn en dat de brancarddragers wendbaar moeten zijn met de bedden.
Het is ook jammer dat het ziekenhuis op een Siberisch plateau is gebouwd en dat de architectuur uit de jaren 70-'80 smerig is...
H. C.
One of the stomatologists of St. Luc managed to fit me in his busy schedule to check an infected tooth 2 hours after calling. Everyone was incredibly kind, helpful, and friendly. Overall, excellent experience!
(Vertaald)
Een van de stomatologen van St. Luc slaagde erin me te passen in zijn drukke agenda om een geïnfecteerde tand 2 uur na het bellen te controleren. Iedereen was ongelooflijk vriendelijk, behulpzaam en vriendelijk. Kortom, uitstekende ervaring!
M. I.
The nephrology department is excellent. Competent doctors, friendly staff, all speaking English and even shared examination note in English. Highly recommended. I would like to also praise the people working in the lab for swift work and friendly approach.
(Vertaald)
De afdeling nefrologie is uitstekend. Bekwame doktoren, vriendelijk personeel, allemaal sprekend Engels en zelfs gedeelde onderzoeksnota in het Engels. Sterk aanbevolen. Ik wil ook de mensen die in het lab werken prijzen voor hun snelle werk en vriendelijke benadering.
d.
(Vertaald) Ik wil het intensive care-personeel bedanken voor de zorg voor mijn vader en vooral voor het nemen van de tijd om alles uit te leggen over zijn gezondheidstoestand.. zeer menselijk contact met het verplegend personeel in blok M.. een grote dank aan u.
S. H.
friendly staff, excellent doctors. almost all doctors speak English. I am very satisfied with ENT and Neurology departments. Experienced emergency on Sunday night was 2 hrs waiting, that has been bad experience; but still solved my problem. One friend experienced emergency on Saturday noon time; that waiting time was only 15 mins to see the real doctor. It depends on your emergency and the time of the day i belive.
(Vertaald)
vriendelijk personeel, uitstekende artsen. bijna alle artsen spreken Engels. Ik ben zeer tevreden over de afdelingen KNO en Neurologie. Ervaren noodsituatie op zondagavond was 2 uur wachten, dat was een slechte ervaring; maar toch mijn probleem opgelost. Een vriend had op zaterdagmiddag een noodgeval; die wachttijd was slechts 15 minuten om de echte dokter te zien. Het hangt af van uw noodgeval en het tijdstip van de dag geloof ik.
S. R.
(Vertaald) Ik geef toe verrast te zijn door de algemene opinie.
Zowel in de consulten als in de zorg heb ik nooit te klagen gehad over het ziekenhuis.
C. R.
(Vertaald) Begin oktober 2020 werd ik met spoed opgenomen in de Sint-Lucasklinieken in Brussel. Ik verbleef een goede week in het ziekenhuis. En ik wilde getuigen van mijn verblijf op de negende verdieping. Ik werd met een glimlach ontvangen door verpleegsters die grappen met je maakten en dat alles tijdens mijn verblijf, een vriendelijkheid die ik niet verwachtte met intenties enz.. .in ieder geval bedankt voor je goede zorgen en alles wat daarbij hoort Ik kus je, jullie zijn parels.
M. V. J.
(Vertaald) Aangekomen om 19.30 uur, werd ik onmiddellijk opgevangen door een pas gekwalificeerde en zeer vriendelijke tandarts. Alles is goed verlopen en ik nodig alle tanden uit om te worden behandeld door dit etablissement waar ernst heerst
M. d.
(Vertaald) We vertellen je niet wat je moet doen tijdens de eerste afspraak en dan sluiten de kantoren om 12.00 uur, er gaat niets boven onze klinieken op het platteland en bovendien komen de bloedonderzoekverpleegkundigen hun kantoor niet uit om de mensen te bellen wat een schande!!!
Z. Z.
(Vertaald) NUMMER EEN in België !!! Een ziekenhuis dat voor het welzijn van de patiënt met elk detail rekening houdt.
Bedankt allemaal.
Iedereen om me heen vindt het buitengewone ziekenhuis zorgzaam en bekwaam op alle niveaus.
Bedankt bedankt bedankt dat je er voor ons bent, geen verschil.
Y. E.
(Vertaald) Hallo,
Ik ben erg blij met dit ziekenhuis, ze doen hun werk echt met professionaliteit, alle artsen die ik heb gehad hebben veel empathie, dankzij hen, ik hou van alle diensten behalve neonatale intensive care, er zijn er maar weinig die samenwerken met jonge moeders die al diep bezorgd zijn. Aan de andere kant worden we in de kraamzorg echt in de watten gelegd. Bedankt aan alle teams.
C. W.
(Vertaald) Dit zijn mijn favoriete klinieken. Ik word overal voor gevolgd, niks om over te klagen wat mij betreft. Het is voor mij het beste ziekenhuiscentrum van Brussel.
C. B.
(Vertaald) Ziekenhuispersoneel en doktoren bovenaan. Ze verdienen 5 sterren. Echt niets om over te klagen. Aan de andere kant is het administratief personeel volkomen nutteloos. Daarom geef ik maar 3 sterren. Mijn moeder lag 15 dagen in het ziekenhuis in de oncologie en ik moest de borg op de begane grond gaan betalen. Deze dienst gaat niet alleen alleen open van 14.30 uur tot 16.30 uur, maar 10 minuten na opening is de medewerker alweer vertrokken. Ze komt pas 10 minuten later terug! Geen woord van verontschuldiging, integendeel, super onaangenaam. Conclusie, ik verloor 20 minuten aan het bezoeken van mijn moeder. Nog iets, als je belt, neemt niemand op. Noch in de centrale umero, noch op de spoedeisende hulp. Parkeren is erg duur en totaal ongeschikt voor mensen met beperkte mobiliteit.
R. L.
(Vertaald) Zowel het personeel als: het verplegend personeel, artsen, verpleegster, heel menselijk.
Ziekenhuis is echt heel schoon.
H. L.
(Vertaald) Universitair ziekenhuis, dus noodzakelijkerwijs een ongelijke medische dienst. Het enorme aantal patiënten draagt niet bij tot een optimale kwaliteitsvolle dienstverlening, maar feit blijft dat Saint-Luc een state-of-the-art medische structuur is in de branches waarvoor het verantwoordelijk is. Dit ziekenhuis heeft mijn vader al 3 keer gered en ik vind de diensten (vooral in de geriatrie) in alle opzichten zeer bekwaam. De tweepersoonskamers zijn van standaard grootte, dus een beetje krap in het geval van een groot gezin. De catering is goed geregeld in het midden hoog. Het grote voordeel zit hem in de vrij ruime bezoekuren (13.00 tot 21.00 uur) en de vrijheid om zelfgemaakt eten mee te nemen. Ook de intensive care is goed geregeld met zeer ervaren artsen.
M. B.
(Vertaald) Bedankt voor jullie inzet, we hebben alle nodige zorg gevonden, zeker bij het team pediatrische intensieve/normale zorg. We wensen je veel succes voor de toekomst.
j. g.
(Vertaald) Zeer goed verzorgd. Exit bestand met uitleg, diagnose etc ... toekomstige afspraken maken .. veel uitleg ... ze nemen de tijd .. we komen uit de regio van mons en geloof me het is niet vergelijkbaar ... hier dit zijn echte doktoren !!!
F. L.
(Vertaald) Beste Belgische ziekenhuis
Maar we moeten een beetje investeren in de deco-renovatie
E. D. W.
(Vertaald) Wat ik leuk vind :
De wil om het menselijke deel van de behandeling van de patiënt als belangrijkste element door te geven: de begeleiding, de personalisatie van de behandeling en het eenvoudige contact met de arts die de moeite neemt om een kort briefje te schrijven bij afwezigheid tijdens een behandeling .
Wat ik minder leuk vind:
Het wachten had te maken met de grootte van de structuur, de moeilijkheid van parkeren.
c. r.
(Vertaald) Ik werd behandeld in tandheelkundige noodgevallen met veel vriendelijkheid en professionaliteit! Topontvangst op de eerste hulp om 21.30 uur en een dikke merci aan de 2 supervriendelijke en competente jonge vrouwelijke tandartsen van wacht!
M. d. B.
(Vertaald) Dit ziekenhuis wordt een referentiepunt omdat ik er regelmatig word gecontroleerd... In de neurologie blijf ik professor V. Vanpesch. Zeer professioneel in zijn specialiteit. Zijn patiënten doen ertoe en luisteren...
K. B.
A massive pulmonary embolism shock almost cost my life. I am alive today thanks to the rapid assistance (ambulance arrived in my place in just 5 minutes) and the very professional and human treatment that I received in the hospital of Saint-Luc. A big thank you to the staff and the management of Saint-Luc that saved my life and treated me so well during my stay there!
(Vertaald)
Een enorme longembolieschok kostte bijna mijn leven. Ik leef vandaag dankzij de snelle hulp (ambulance arriveerde in slechts 5 minuten) en de zeer professionele en menselijke behandeling die ik kreeg in het ziekenhuis van Saint-Luc. Hartelijk dank aan het personeel en het management van Saint-Luc dat mijn leven heeft gered en me zo goed heeft behandeld tijdens mijn verblijf daar!
a. t.
(Vertaald) Ik ben onlangs geopereerd door dokter Feyaerts (ablatie van de urachus). Mijn ziekenhuisopname duurde 5 dagen. Al het personeel is top. Niets te zeggen. Het was gewoon perfect!
j.
(Vertaald) Een familielid ging naar de afdeling urologie en de ontvangst en de artsen zijn gewoon uitstekend. Ziek zijn is altijd moeilijk, maar in omstandigheden als deze maken de medewerkers het makkelijker. Hulde voor hen!
Z. E.
(Vertaald) Het is een paradijs voor studenten verpleegkunde, geneeskunde, techniek, zeer mooie parken om rond te lopen, als het weer goed is, taxidiensten achter het ziekenhuis, apotheek, buslijn 42 die net voor de deur arriveert het hoofdgebouw, de boekwinkel, een kleine GB Express en een kwaliteitscafetaria verbeteren uw verblijf, er is accommodatie voor studenten die het hele jaar door verblijven, ik kan u alleen een prettig verblijf wensen en bedankt dat u er al bent meer dan 13.000 views op deze opmerking, zoals wat soms ... een kleine opmerking veel kan helpen ... nog een ding, er is de non-profitorganisatie 'le roseau' die patiënten verwelkomt die in het ziekenhuis moeten worden opgenomen, de prijzen van de nacht is 20,50 euro per nacht voor de gemeenschappelijke ruimtes voor de eerste 15 dagen en neemt daarna iets af ...
t. o.
(Vertaald) Vrij lange wachttijd in de gynaecologie maar echt de dokter aan de top (Dr. LUYCKX Mathieu) zeer attent voor de patiënt en legt de zaken goed uit.. voor mensen die spijt hebben dat ze gezien worden door studenten.. je hebt het recht om te weigeren overschaduwd te worden door een student en wacht op de dokter ;)
D. M.
(Vertaald) Mijn moeder verlaat St Luc na een operatie op de afdeling Orthopedie en Traumatologie van het bewegingsapparaat.
Deze paar woorden om u heel hartelijk te bedanken voor de operatie, de zorg en de aandacht voor mijn moeder, voor, tijdens en na haar operatie.
Ze werd van begin tot eind overweldigd door al het verplegend personeel, zo erg zelfs dat ze graag langer had willen blijven!
Ze is gewoon heel blij met haar verblijf in St Luc!
A. R.
(Vertaald) Ik kreeg een niertransplantatie cadeau op 30-12-1989 en dankzij God en de dokters gaat het nog steeds goed met me
R. D. M.
(Vertaald) Oud gebouw maar goed georganiseerd voor ziekenhuisopname?
D. M.
(Vertaald) Heel erg bedankt aan de afdeling spoedeisende hulp, oogheelkunde en pijnverpleegkundige voor hun efficiëntie en vriendelijkheid met onze autistische dochter vandaag... We danken u uit de grond van ons hart, want het is niet altijd het geval geweest tijdens medische nood... Je kunt niet weten hoeveel opluchting het ons, ouders van verschillende kinderen, brengt
M. S.
(Vertaald) Na een dag in het ziekenhuis kan ik u een vriendelijke en competente staf garanderen, altijd een woord om u te ontspannen.
Gewoon een briefje voor de parkeerplaats, 16€ terwijl ik geduldig ben, hij moet doen zoals in Nijvel aan de receptie hij valideert je ticket voor de uitgang (gratis) als je een patiënt bent. 😳 nu is de parkeerplaats van St. Luc ???
G. F.
(Vertaald) Geweldig team. Het personeel is erg menselijk en bekwaam (artsen en verzorgers). Hartelijk dank aan Dr. Pirard en zijn team, dankzij wie we een mooie meid hebben.
S. G.
(Vertaald) Mijn leven heb ik te danken aan professor Otte. Tweeëndertig jaar geleden onderging ik een leveroperatie in de kliniek van professor Otte. Nu ben ik 34 en het gaat goed met me.
M. P.
(Vertaald) Ik word sinds mijn geboorte gevolgd vanwege een hartaandoening in dit ziekenhuis, en eerlijk gezegd zal ik in geen geval van ziekenhuis veranderen! We worden goed ontvangen en vooral goed gevolgd door de artsen en ander medisch personeel dat we nodig hebben.
S. C.
(Vertaald) Ik hield van mijn kraamverblijven, het verplegend personeel is gewoon zorgzaam en geduldig, nogmaals bedankt voor alles, je bent gewoon geweldig. Mam Noa
y. v.
(Vertaald) Tijdens de covid-periode voor een persoon die vraagt wanneer we een afspraak hebben, kan de begeleider mee gaan, zelfs als het niet nodig is, receptie 10 personen wachten op registratie, lift 7 personen lijm wachtkamer 10 personen maar de poort om 2 personen te verlaten tegelijkertijd is het een grap
S. V. E.
(Vertaald) Altijd zeer goed georganiseerd.
A. 9.
(Vertaald) Mega-professionele dokters! De juiste diagnose was binnen 2 dagen gesteld! En ook de operatie met succes uitgevoerd. Dankjewel!
C. K.
(Vertaald) Kwaliteitsziekenhuis met zorgzaam personeel.
a. m.
(Vertaald) Borg gevraagd te hoog voor 24 uur ziekenhuisopname. Sinds de kliniek en mijn mutualiteit hebben gepast
Zorgpunt, heel goed.
S. A.
(Vertaald) Unit 81 kindergeneeskunde. De verpleegsters zijn opmerkelijk, attent, vriendelijk, aardig, snelle zorg, attent, elk geval heeft recht op speciale aandacht. Bravo en bedankt
a. b.
(Vertaald) Hallo, Aan het hele team van het Saint-Luc Hospital. Dienst kindercardiologie ook leraar, chirurg, arts, verzorger, fysiotherapeut, psycholoog, we hebben mijn kind Adam hartelijk bedankt voor alle professionele begeleiding van de diensten. Met vriendelijke groeten.
A. P.
Orthopädie-spine surgery is excellent. DR Banse, Dr Kaminski❤️.Extremely professional!! and gifted. At the same time so human and so humble. A dream.. Thank you!!
(Vertaald)
Orthopädie-wervelkolomchirurgie is uitstekend. DR Banse, Dr Kaminski❤️.Zeer professioneel!! en begaafd. Tegelijkertijd zo menselijk en zo bescheiden. Een droom.. Bedankt!!
G. B.
(Vertaald) Een dankjewel aan de afdeling dermatologie, in het bijzonder: Professor Baeck Marie en Van Lier Corentine die me van mijn ziekte hebben gered
Voor mij zal dankzij hen een nieuw leven beginnen
Bedankt × 1000
G. Y.
(Vertaald) Vele malen en gedurende lange tijd behandeld in dit "universitair" ziekenhuis, kan ik getuigen van het warme welkom, de zeer grote professionaliteit van de zorg die zowel door de artsen als door alle paramedici wordt geboden en dit, ook op alle afdelingen noodgevallen dan cardiologie en vele andere...
P. C.
(Vertaald) Ik raad het St. Luc-ziekenhuis aan. Met leukemie is St. Luc een toonaangevend ziekenhuis in de behandeling van bloedziekten. Het verplegend personeel is zeer efficiënt. De enige zorg is soms het wachten op een afspraak, afhankelijk van de specialiteiten
C. V.
(Vertaald) Uitstekende artsen in vele specialismen. Uitstekende medische opvolging. Maar pas op dat je de rekeningen op tijd moet betalen anders vragen ze veel extra's.
J. V.
(Vertaald) Goede arts en verpleegkundige op de kraamafdeling
Wapen jezelf gewoon tegen de infantiliserende toespraken van deze
m.
I had 2 operations in St. Luc. Rupture totale of my achilles tendon + an ablation of atrial flutter + I am treated for hyperlipidemie. The services and professionalism of the scientific staff (doctors, nurses etc) is IMPECCABLE.
(Vertaald)
Ik heb 2 operaties gehad in St. Luc. Totale ruptuur van mijn achillespees + een ablatie van atriale flutter + ik ben behandeld voor hyperlipidemie. De diensten en het professionalisme van het wetenschappelijk personeel (artsen, verpleegkundigen, enz.) zijn ONBERISPELIJK.
P. M.
(Vertaald) Ik kwam een zeer efficiënt en vriendelijk team tegen. Ze handelden zeer professioneel en identificeerden de oorzaak van mijn pijn.
Ik dank hen hartelijk. Nu ben ik opgelucht.
A. E.
(Vertaald) Beste ziekenhuis van België.
Veel ervaring en zeer goede service.
Netheid en organisatie nikel R.A.S
I. H.
(Vertaald) Professionele en menselijke verpleegsters, doktoren niet erg communicatief, gemiddeld eigendomsniveau,
Indicatiebord op ziekenhuisniveau, activiteiten en school voor jonge kinderen
Er zijn overblijfselen van een carrefour-markt en een schoonheidssalon
Zeer bediende alma metro en kale 79 en 45
Heeft ook gratis parkeergelegenheid, een spirituele plek en een hotel met korting voor mensen die dicht bij de zieken staan voor zeer betaalbare prijzen.
ik raad aan
A. M.
(Vertaald) Over het algemeen ben ik niet teleurgesteld. De opvolging is correct. De artsen luisteren en nemen de nodige tijd.
N. M.
(Vertaald) Uitstekende ondersteuning
Zeer aangenaam, beschikbaar, attent verplegend personeel
D. G.
(Vertaald) 15 jaar behandeld in Fysische Geneeskunde, Pijncentrum. Een hypercompetente pijnspecialist, zeer attent, iemand zoals u zelden ontmoet, iemand die u "bij de hand neemt", bedankt mevrouw Berquin 😍
T. S.
(Vertaald) Heel erg bedankt dat je mijn broer weer tot leven hebt gewekt, er was geen hoop meer
M. O.
(Vertaald) Mooie kliniek met kwalitatieve zorg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
B. P.
(Vertaald) Voor mijn eerste Rdv Rdv consult was ik zeer tevreden over jullie ziekenhuis
m. s.
(Vertaald) 4 jaar geleden wilde een orthopedist uit st michel een prothese op me zetten dankzij jouw zorg ik heb nog steeds mijn knieën jij bent de beste orthopedische dienst en de meest efficiënte in bxl mijn eeuwige erkenning een van je patiënten blij dat hij nog steeds zijn knieën heeft dankzij u DANK U DANK U DANK U
D. I.
My daughter had a several tretmants in this hospital. Ophthalmologist Dr. Patrick De Potter is very professional, expert, kindly. Bravo!
(Vertaald)
Mijn dochter had verschillende tretmants in dit ziekenhuis. Oogarts Dr. Patrick De Potter is zeer professioneel, deskundig en vriendelijk. Bravo!
P. D.
(Vertaald) Voor een academisch ziekenhuis is al het personeel heel attent en de doktoren ook. Wij zijn geen nummers. Ik hou echt van.
B. J.
(Vertaald) Ondanks de gigantische site hebben we een persoonlijke service en worden we niet gezien als een topnummer! Aan de andere kant, zoals overal, alleen in een kamer, houden ze je graag wat langer vast.
F. _.
(Vertaald) Ik ben heel goed opgevangen in de tandheelkunde door een student. Moeilijk om een afspraak te maken, maar onberispelijk en veilig werk
I. J.
(Vertaald) Ik hield van. Vooral de verpleegster Madame Koller van eenheid 62. Zeer bekwaam en aardig.
P. S.
(Vertaald) Fantastisch medisch team - heel aardig - heel professioneel - heel erg menselijk en vriendelijk - mensen die kritiek hebben, kunnen ziekenhuizen in het buitenland zien. Ik hou niet van blasé mensen. Met dank aan UCL St.Luc
M. s.
(Vertaald) Super fractuur spoedeisende hulp in minder dan 2 uur met een super vriendelijk team!!
D. H.
(Vertaald) Gisteren, zodra ik op de eerste hulp aankwam, werd ik verzorgd door een heel geweldig team. Ze verwelkomden me tot ik wegging en ik wilde je bedanken, want ik weet dat je weer heel hard werk doet, bedankt. Speciale dank aan (ISABELLE de verpleegster die voor mij zorgt)👍👍👍
Y. C.
(Vertaald) Ik zie dat degenen die negatieve recensies geven, dit doen onder het mom van anonieme namen. KKK, Benoît Benoit, ... Moed, laten we vluchten!
Zelfde
L.
(Vertaald) De medische staf is 5-sterren om u van dienst te zijn, de verpleegsters, de artsen zijn erg goed en ik ga graag voor al mijn consulten.
F. M.
(Vertaald) Heel erg bedankt voor jullie steun jullie zijn echt professionals.. een hele dikke merci voor Professor P.Bernard (gynaecoloog) en al het gynaecologisch personeel natuurlijk van A tot Z.. ondanks alles is alles goed gegaan 👍
R. A.
(Vertaald) Ik ging niet naar dit ziekenhuis om behandeld te worden, maar voor een dienst. Ik vond een prettige en menselijke staf.
C. N.
(Vertaald) Vertrouwen is verdiend en je hebt alles van mij; humane geneeskunde, toegankelijk en van hoge kwaliteit. Ik raad aan.
r. c.
(Vertaald) Alstublieft. Kun je me helpen mijn broer lijdt aan kanker hij heeft een medicijn nodig genaamd (revlimide 15mg) Hier in Marokko kost het veel geld $4500
Mijn telefoon:
C. H.
(Vertaald) U22 super vriendelijk personeel.
Zeer goede contacten met artsen.
Slechts één opmerking, de matrassen zijn moe.
M. D.
(Vertaald) Het is een goed ziekenhuis en het heeft goede specialisten op alle verschillende gebieden, ik wens ze het beste.
k. R.
(Vertaald) al onze dank aan onze gynaecoloog dr. van grambeyzen, zij redde onze baby T21somique die professor C. Hubinont voor zijn geboorte wilde doden.
G. K.
(Vertaald) Deze universiteitssite verdient een uitstekende beoordeling, ik denk dat de studenten zich er goed voelen, aan de rand zijn er enkele bosrijke gebieden en zeer mooie parken om daar te wandelen, enkele lokale winkels, ik ga er heel vaak heen voor de rust van de plaats
C. S.
(Vertaald) Relatief lang wachten...vanwege hun succes...
Efficiënt en aanbevolen...
M. R.
(Vertaald) Echt uitstekend: zeer vriendelijke ontvangst, zeer goede diagnose. Een speciale felicitatie aan de hulpdiensten en KNO.
R. E.
(Vertaald) Ik moet ze gewoon bedanken voor alles wat ik voor mijn zoon heb gedaan! Levertransplantatie vele jaren geleden ... ze waren buitengewoon !!!! Nogmaals bedankt voor alles❤
J. C.
(Vertaald) Zeer hondvriendelijk, en diagnose heeft mijn arm gered! Moed aan de teams die dagelijks een moeilijke klus klaren.
S. L.
(Vertaald) Competent en gemotiveerd verplegend personeel. Veiligheid en kwaliteit van zorg centraal! Juichen.
R. H. Q.
(Vertaald) Ik ben in dit ziekenhuis geboren, ik was er vaak toen ik jonger was, het is een heel geruststellende plek.
D.
(Vertaald) Opmerkelijke crisisdienst psychologie en psychiater, ze hebben voor me gezorgd en vooral geluisterd en getroost en geholpen dankzij deze dienst die in Brussel bestaat h 24 7/7
N. B.
(Vertaald) We worden goed gevolgd! We hebben het gevoel dat we leraren voor ons hebben! Bedankt voor het volgen
A. D.
(Vertaald) Uitstekende tandheelkunde, aarzel niet om je te laten behandelen door de studenten, mevrouw de Carvalho houdt een oogje in het zeil :)
L. C.
(Vertaald) Empathie moest tijdens de opleiding van iedereen worden onderzocht.
Y. J.
(Vertaald) zeer groot ziekenhuis
M. M.
(Vertaald) Zeer tevreden met mevrouw Dr. Burlacu Maria - Cristina en mevrouw Dr. Becheanu Dorina. Ze hebben professionaliteit en een geweldig karakter getoond. Ik raad u aan om met vertrouwen te bellen.!!
J. S.
(Vertaald) Een plek waar ik liever niet heen wil.
M. r. D.
(Vertaald) Te veel studenten die nog niet zo goed Frans kunnen spreken voordat de chirurg hier dood aan gaat
g. c.
(Vertaald) Goede klinieken Bevoegde ARTS maar
Sommige vloeren laten te wensen over en andere zijn van nikkel
m. s.
(Vertaald) Ik ben daar sinds 2004 zeer tevreden behandeld
A. B.
(Vertaald) Zeer goede ontvangst, is een zeer grote competentie op medisch vlak, een pool van volksgezondheid op hoog niveau.
c. p.
(Vertaald) heel erg bedankt prof dr CATHERINE HUBERT en je team op route 53 de sterren zijn voor jou CATHERINE HUBERT met respect cristiana panait
A. D. n.
(Vertaald) Ondersteuning door kwalitatief verplegend personeel met goede opvolging door onderaannemers van leerkrachten.
s. c.
(Vertaald) Ik word al 3 jaar gevolgd en het personeel is zeer attent, vriendelijk. .
A. H.
(Vertaald) Verheugd. Zorg en personeel.
A. R.
(Vertaald) Dank aan de dokters en de embulencier die me tijdens mijn bezoek aan iemand in mijn familie direct hebben geholpen terwijl ik een hyperventilatiecrisis had.
J. B.
(Vertaald) Zeer warm en geruststellend personeel.
Zeer bekwaam chirurgisch team (handoperatie). Een grote dank
d. a.
(Vertaald) Tandheelkunde, ik word al een aantal jaren altijd gevolgd door bekwaam en goed begeleid personeel
l. c.
(Vertaald) In de voorhoede van vooruitgang op Europees of zelfs mondiaal niveau!
Z. T.
(Vertaald) Ik geef 4 omdat niets perfect is, maar ik vind dat we naar een ziekenhuis gaan als we gezondheidsproblemen hebben om niet te eten
C. D.
(Vertaald) Snelle reactie op noodsituaties gezien de zaak, bekwaam en geruststellend personeel.
I. C.
Professional, excellent facilities but very expensive parking.
(Vertaald)
Professioneel, uitstekende faciliteiten maar erg duur parkeren.
L. D.
(Vertaald) Zeer tevreden over Sint-Lucas. Meer dan competente chirurg, prettig ziekenhuispersoneel.
J. P.
(Vertaald) de verantwoordelijke op telefoonnummer O2/764 11 11 vandaag om 15:55 uur op 14 oktober 2016 is uiterst vriendelijk
M. O. N.
(Vertaald) Ik heb verschillende operaties uitgevoerd bij st-luc effectieve specialisten, mijn zorg is dat ze duur zijn
G. K.
(Vertaald) Uitstekende plek om geneeskunde, verpleegkunst 🚑😷🤒🤕, werktuigbouwkunde 🔩🔨⚙️📐📏 te studeren, alleen geluk voor universiteitsstudenten 📓📗📘📈...
G. E.
(Vertaald) Efficiënt, vriendelijk, respectvol, attent. Dit geldt voor iedereen, van docenten tot al het personeel.
A. S. o.
(Vertaald) Dank u voor uw steun
J. L. B.
(Vertaald) Zeer goed verzorgd door het personeel en snel opgevangen bij aankomst evenals voor mijn moeder
m. v.
(Vertaald) Voor elk consult is een afspraak nodig
A. D.
(Vertaald) Mijn vrouw moet daar op 24 april geopereerd worden, het is een goed ziekenhuis of niet
e. f. h.
(Vertaald) goede kliniek
R. G. W.
unit 42 the best
(Vertaald)
eenheid 42 de beste
P. C.
(Vertaald) Geweldig, een beetje duur, maar de aandacht is groot en ze behandelen je totdat je je goed voelt.
R. R.
(Vertaald) Zeer goed ziekenhuis, goede zorg, mijn man en zeer goed verzorgd
M. M.
(Vertaald) Een groot ziekenhuis vol vaardigheden maar ook menselijkheid.
E. J.
(Vertaald) Zeer kundige arts en personeel
a. t.
(Vertaald) Top service het is wat lang maar je moet het wel redden maar ze zijn erg aardig
T. M.
(Vertaald) De verzorgers van Saint Luc zijn er om voor iedereen te zorgen
N. N.
(Vertaald) Pr Depotter heeft mijn zoon geopereerd. Zeer competente eendaagse kliniek.
V. L. (.
(Vertaald) Beste kliniek in Brussel!!!
C. S.
(Vertaald) Ik denk goed, zelfs als ze me al pijn hebben gedaan door het expres te doen
O. L.
(Vertaald) Direct ophalen, geen wachtrij.
S. D.
(Vertaald) Zeer goede ervaring maar veel niet-gecontracteerde artsen :-(
B. L.
(Vertaald) Best tevreden over de service, maar je moet er vaak wel lang mee wachten.
w.
(Vertaald) Fantastisch, ik word daar al heel lang behandeld en heb het volste vertrouwen in hen
E. D.
Top
(Vertaald)
Bovenkant