Beoordelingen van Kliniek Sint-Jan. (Ziekenhuis) in Brussel (Brussel).
Beschrijving
Informatie over Kliniek Sint-Jan, een Ziekenhuis in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Kliniek Sint-Jan
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Kliniek Sint-Jan
Ik was hier samen met mijn dochter voor een vooraf geplande operatie op de dienst gynecologie. Het ziekenhuis straalde rust uit en de afdeling was mooi ingericht en zeer netjes. Vriendelijk personeel. De arts gaf voldoende en duidelijke uitleg. We mochten gratis de telefoon gebruiken en kregen een tas koffie aangeboden tijdens het wachten. Prima eerste ervaring dus met dit ziekenhuis. Enig minpuntje: niet al het personeel is meertalig.
Top verplegend personeel van de afdeling One Day als van de Recovery. Je wordt er aangenaam ontvangen, duidelijke communicatie en vlot verloop. Dankjewel Sint Jan voor deze aangename ervaring !
Service endoscopie: super efficient en goed onthaal, specialist (Dr Mania Fazia) en anesthesist (Dr Soudon) vriendelijk en professioneel, verplegend personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Top ervaring. Chapeau want verzorgend personeel hebben is een geschenk voor de patiënt.
Dagopname in Sint-Jan, vooral omdat de gekozen chirurg hier opereert en dus niet vanwege een bijzondere band met het ziekenhuis. De dagafdeling goed georganiseerd en modern ingericht, alle faciliteiten zijn aanwezig, verplegend personeel is vriendelijk. Sint-Jan is op dit gebied wellicht beter dan 90% van de Brusselse ziekenhuizen, maar toch blijft tweetaligheid een moeilijk punt: de meeste medewerkers doen hun best in het Nederlands (en sommigen zijn zelfs Nederlandstalig - vooral bij de artsen) maar je moet voortdurend op je strepen staan. Sommigen spreken ook gewoon geen Nederlands, al verontschuldigen ze zich daar wel voor. Een groot verschil met het UZ Brussel, waar die meertaligheid absoluut de norm is. Ik kan het ziekenhuis dan ook alleen maar aanmoedigen om hun inspanningen voort te zetten. Als er één iets is wat je het liefst in je moedertaal krijgt, dan is het wel medische zorg.
Patiente Michèle Hanssens op 16 november 2022.
Prima kliniek en super super verzorging.
Bedankt aan heel de materniteit van St.-Jan voor jullie vriendelijkheid en professionalisme!!
Heel erg bedankt aan Celia en de tweede dame, die de geboorte van ons kindje begeleidde!
Eeuwig dankbaar voor de goede begeleiding van mijn zwangerschap en bevalling. Alleen maar positieve ervaringen met het verloskwartier en de materniteit!
Vandaag kwam ik voor het eerst bij dokter Benjelloun Ghita, dermatologe.
Een een zeer vriendelijke arts, zacht, nauwkeurig in haar manier van werken.Ze geeft ook goed uitleg.
Mijn afspraak van volgend jaar met haar ligt al vast!
Plaats om gebed te kunnen doen en heel vriendelijk
Professioneel, expert verzorging en menselijk is hoe ik St Jan Kliniek zou omschrijven. Een top hospitaal in centrum Brussel (en waar je ook welkom bent als Nederlandstalige)
(Vertaald) Magisch welkom tijdens mijn interventie, het personeel was ongelooflijk vriendelijk... Het was de eerste keer dat ik me zo goed voelde in een ziekenhuis! Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben in juni bevallen op de kraamafdeling van de Sint-Janskliniek en het was geweldig...
Ik zal nooit de vriendelijkheid en vriendelijkheid vergeten van de vroedvrouwen die mij tijdens mijn verblijf vergezelden. Dankzij hen kon ik borstvoeding geven met alle adviezen en apparatuur die ik nodig had.
Ik vertrok met veel emoties, omdat ik hen zo dankbaar was dat ze een moment dat me veel zorgen baarde, hadden omgezet in een onvergetelijke herinnering... Ik voelde me in een cocon 🌷en ik bewaar in mijn hart de herinnering aan de aankomst van mijn baby in een zorgzame en veilige omgeving. Bedankt voor alles
Ik arriveerde zaterdagochtend om 6 uur op de eerste hulp, ze lieten me comfortabel op een bedje wachten. Al het personeel, van de receptie tot de artsen, was erg aardig en geruststellend. Bedankt
Na een betreurenswaardig telefonisch contact met Erasmus heb ik met een brok in mijn maag contact opgenomen met de afdeling gynaecologie van de kliniek. En hartelijk dank aan de dame aan de telefoon die mij alleen al door haar vaardigheid een boost heeft gegeven.
Direct een afspraak, een empathisch persoon maar vooral een proactief persoon die uw nood aanhoort en u al voorstelt een extra afspraak te maken voor een onderzoek dat snel gedaan moet worden.
Ik heb al de gelegenheid gehad om deze kliniek te bezoeken, met name voor een endoscopie en ik was al aangenaam verrast door de vriendelijkheid en het geduld van het personeel en vooral van de anesthesist.
Er zijn waarschijnlijk idioten, zoals overal, maar voorlopig ben ik er nog geen tegengekomen.
Ik werd vriendelijk ontvangen, de dokter die mij mijn echo gaf was attent, geduldig en vooral geruststellend, wat erg belangrijk is, bedankt allemaal en een fijne genezing voor iedereen en een fijne verjaardag!!
Hartelijk dank aan al het medisch personeel van de palliatieve zorgdienst voor hun welkom, hun luisterend oor, hun werk, hun professionaliteit en de goede zorg die aan mijn moeder Marina Beltran Romero wordt gegeven. We waren allemaal gerustgesteld en opgelucht toen we wisten dat ze in St. Jean was en in goede handen was. Hartelijk dank, de familie Illuussamen en Beltrán.
Na mijn neusoperatie verbleef ik in deze kliniek, het personeel was heel erg aardig. Hartelijk dank aan Florine ♥️Naylee ♥️Carmen ♥️
Saloua ♥️, de dame bij de receptie en anderen wier namen ik niet heb genoteerd. Zorgzaam, vriendelijk, zachtaardig, behulpzaam, respectvol. Ik zal dit welkom echt niet vergeten. Hartelijk dank 🙏
(Vertaald) Hartelijk dank aan het KNO-serviceteam, eendagschirurgie, het laboratorium, het anesthesioloog-serviceteam, het blok- en verkoeverkamerteam, het receptiepersoneel voor het reserveren van hun kamer.. Niet gemakkelijk voor een 5-jarig kind om geopereerd moeten worden en toch is dankzij het hele team van professionals die we hebben ontmoet (en we hebben er veel gezien) alles zonder stress en in de best mogelijke omstandigheden verlopen voor onze zoon maar ook voor ons ouders. Vriendelijkheid, uitleg voor ons volwassenen maar ook aangepast voor onze zoon, tijd genomen om onze vragen te beantwoorden en dingen op een menselijke manier en zonder haast te doen... We konden onze zoon vergezellen naar de operatiekamer en aanwezig zijn in de verkoeverkamer (elk moment een van de ouders). Het kleine verklarende boekje dat we hebben gekregen om samen met het kind te lezen is erg goed gedaan en de superheld die we zelfs in de gangen vinden is gewoon geweldig. Daarnaast zijn de One Day service kamers erg prettig... Kortom, bedankt aan alle professionals die we hebben ontmoet!
Wat een geweldige ervaring...van de paramedici met de ambulance tot het uitstekende personeel in het ziekenhuis. Vlekkeloos schone en moderne faciliteit. Ik was op de eerste hulp (een bezoeker uit Canada) en ik waardeer de uitstekende zorg die ik kreeg zeer.
De afgelopen 15 jaar ga ik naar dit ziekenhuis vanwege nierstenen die mijn lichaam voortdurend aanmaakt. Ik heb door de jaren heen veel artsen mogen ontmoeten, maar was onlangs onder de indruk van Leslie Dalcorte, die nieuw is bij St. JEAN. Als je een nierprobleem hebt, ga dan naar haar toe. Ze is een arts met een geweldige manier van werken aan het bed. Je zult tevreden zijn. Zo blij dat ik haar vond, want ik had nogal wat stenen en had pijn en ze deed haar uiterste best om onmiddellijk te helpen. En trouwens, ik heb geen problemen met St Jean.
Driedaags verblijf op de kraamafdeling, geweldig, niets te klagen, team dat dag en nacht aan de top werkt, heel vriendelijk en attent, je hoeft niet eeuwig op een fles te wachten...biedt 24/7 hun hulp aan. De meesten zijn Nederlandstalig, maar spreken ook Frans. Ik voelde geen racisme, ondanks dat ik een Franstalige Marokkaan was... ze waren erg vriendelijk. Vermelding voor Madame Yasmina, nogmaals bedankt..
(Vertaald) Mijn vader lag een week op de intensive care proficiat aan hen mijn vader werd goed verzorgd de verpleegsters altijd heel vriendelijk aan de telefoon, ik had de maatschappelijk werker, de psycholoog aan de telefoon ook eerlijk gezegd bedankt het is zo zeldzaam
Het is eigenlijk de Saint-Jean-kliniek, het is heel erg schoon omdat er bijna alle dokters zijn, omdat alle ziekten, alle categorieën, hulpdiensten, een grote capaciteit van een parkeerplaats die meerdere auto's nodig heeft, meer dan drie recepties om patiënten te helpen de weg goed te zien, omdat het is een grote kliniek ik vind het echt geweldig ik hou van de dokter ik werk al vijf jaar bij hem hij is mijn beste dokter hij helpt me veel hij behandelt me om deze ischias te vermijden die me echt pijn doet Ik hou echt van deze Sint-Janskliniek omdat het een schone kliniek is, ik vind het de beste in Brussel, bedankt voor alles, heel erg bedankt
I want to say a big MERCI to the maternity department. They took good care of me and my baby. Amazing people!
(Vertaald)
Ik wil een grote MERCI zeggen tegen de kraamafdeling. Ze hebben goed voor mij en mijn baby gezorgd. Fantastische mensen!
Mijn liefde is ziek, we zijn hier, ik wacht op de zogenaamde Europese ziekenhuizen die in de toekomst voor mij zullen zorgen.
Zeer warm welkom en spoedeisende hulp.
Professioneel personeel beschikbaar om uitleg te geven.
Het lijkt eng om alle vier de verstandskiezen op dezelfde dag onder plaatselijke verdoving te laten trekken. Maar vanaf het moment dat ze arriveerde, werd er heel goed voor mijn dochter gezorgd. Het personeel was attent en erg begripvol. Dank aan Dr. Werquin en alle verpleegsters die vandaag voor mijn dochter hebben gezorgd. Geweldig gedaan! 👍bedankt
(Vertaald) Ik werd behandeld als een koning! Een grote dank aan de chirurg Monsieur de raet en aan het hele cardiologieteam op de 5e verdieping.
(Vertaald) Bedankt aan het hele team van de One Day Clinic
Toppersoneel van verpleegsters tot dokters.
Zorgzame service voor zijn patiënten.
Ik raad het zonder aarzeling aan
(Vertaald) Eerst heel prettig ontvangen door de beveiliging die ons naar de juiste afdeling stuurde. Daarna sympathiek ontvangen door de persoon aan de balie. De ontvangst van de dokter, onberispelijk. Ze ontdekte het probleem meteen en legde het ons grondig uit. Een zeer beleefde stagiaire. Eerlijk gezegd, als ik de andere opmerkingen lees, vraag ik me af of we het over hetzelfde ziekenhuis hebben als ik was opgetogen over hun ontvangst, aandacht, service en professionaliteit....goed gedaan.
Uitstekende service! Met dank aan Dokter Moens en zijn hele team. Hartelijk dank aan de verpleegsters die mij tijdens mijn ziekenhuisopname hebben verzorgd!
Uitstekend ziekenhuis met zeer goed opgeleid personeel, u bent in goede handen!
Ik ben daar 16 jaar geleden bevallen. De kraamzorg was destijds erg goed. Momenteel ga ik daar voor mijn kinderen naar de kinderraadpleging, Dr. De Selys, Dr. Vanclaire en Dr. Delannoy zijn uitstekende kinderartsen die luisteren naar de ouders en de behoeften van de kinderen. De secretaresses zijn zeer professioneel. Elke keer als mijn zoon ziek is, aarzel ik niet om naar het ziekenhuis te gaan, omdat zij de enige kinderartsen zijn waar ik tot nu toe tevreden over ben.
Hallo, ik heb met spoed 1 huisdierenscan gedaan en de ontvangst en beschikbaarheid en uitleg van alle stappen voor dit onderzoek zonder stress gegeven, echt bedankt en gefeliciteerd met deze service, ik raad het ten zeerste aan, vriendelijkheid en professionaliteit om het bravo l-team aan te moedigen 👍😉👍
(Vertaald) Het secretariaat van de borstkliniek is echt betreurenswaardig en onaangenaam, bovendien staan ze bekend om hun gebrek aan empathie. Ik geloof echt dat deze twee dames hun functieprofiel niet hebben gelezen voordat ze in dit ziekenhuis gingen werken waar ik vooral van hou, de doktoren en verpleegsters zijn attent en verzorging in de mammapoli, dat compenseert gelukkig wel.
Excellent. Probably one of the hospital experiences. Very prompt, super friendly, great doctors and staff.
(Vertaald)
Uitstekend. Waarschijnlijk een van de ziekenhuiservaringen. Zeer snel, super vriendelijk, geweldige artsen en personeel.
(Vertaald) 1000 maal dank aan de hulpverleners voor hun zorg en vooral voor hun geduld met de naasten van hun patiënten! Ik heb je vanavond 3x aan de lijn gehad. Bedankt, alles is goed afgelopen!
Hartelijk dank voor de zorg voor onze vriend die zaterdag 7 mei 2022 op een scooter viel. Je was geweldig. We kwamen om te feesten 🥳 vanuit Bretagne, helaas was er een klein probleempje. Zorg goed voor jezelf voor het hele noodteam. De 3 Bretons Anthony David François
Ik ging met spoed per ambulance naar deze kliniek.
Ik werd hartelijk en vriendelijk ontvangen door de verpleegkundigen en binnen enkele ogenblikken stond de dokter al naast mij. Hij zorgde voor mij van begin tot eind. Hij kwam zelfs de radio doen.
Ik bleef 3 dagen omdat ik de volgende dag geopereerd werd.
Ik bedank al het personeel van deze kliniek voor hun werk, hun professionaliteit, hun actieve luisteren, hun menselijke kwaliteiten, hun vriendelijkheid, enz. Ik heb geen woorden om alles te bedanken wat het personeel voor mij heeft gedaan. Het was de eerste keer dat ik naar deze kliniek ging. Ik raad het ten zeerste aan.
Hartelijk dank!
Ik bezoek de Sint-Janskliniek sinds 1977, al mijn kinderen zijn daar geboren en verschillende keren moest ik naar de eerste hulp voor een van de kinderen en hij kreeg de beste zorg, net als een ander van mijn kinderen. DANKZIJ DE ZORG DIE HET PERSONEEL EN DE ARTSEN HEN HEBBEN GEGEVEN, LEVEN DE KINDEREN EN IK NOG STEEDS IN LEVEN DESIDERI ARLETTE
(Vertaald) Voor mij een van de beste klinieken in Brussel.
(Vertaald) We moesten voor een vriend naar de eerste hulp tijdens een reis .... een stuk sneller en efficiënter dan in Quebec!
(Vertaald) Ik keerde terug naar cardiologie voor een drievoudige coronaire bypass die ik had en geopereerd door de chirurg Simo Schiettkate geweldige chirurg, bedankt dokter
Een ongeëvenaard welkom!
Of het nu gaat om de verschillende afspraken of om de dag van de operatie; de secretaresses, verpleegsters en artsen toonden onberispelijke vriendelijkheid en moed!
Ik kreeg betere zorg dan in Franse klinieken.
Ik heb geen bedenkingen bij de Sint-Janskliniek!
Geweldig ziekenhuis. Ze hebben mij heel goed geholpen toen ik ziek was. De artsen, verpleegkundigen, ergotherapeuten en fysiotherapeuten zijn geweldig! Zeer goede deskundigheid en zeer vriendelijk. Ik ben er al 7 maanden - ik weet waar ik het over heb.
Een mooi ziekenhuis, met aardig personeel. De enige wrok/negatieve opmerking die ik heb is dat wanneer je belt voor informatie, afdelingen of de eerste hulp, bijna niemand Engels spreekt. Het is een ziekenhuis in het centrum van Brussel, waar veel toeristen komen. Je hebt minimaal communicatieve basisvaardigheden in andere EU-talen nodig. Wees voorbereid op een lange wachttijd op de Eerste Hulp, van 3 tot 6 uur, want er zijn altijd veel mensen.
Hoe zit het met de veiligheidsregels van Covid?
Hallo, hartelijk welkom voor de scanservice. Receptioniste op route 110, efficiënt en glimlachend.
Aan de andere kant begrijp ik de basisregels van veiligheid en hygiëne niet
worden binnen een ziekenhuis zelf niet gerespecteerd. Er stonden ongeveer twintig mensen tegelijk met mij te wachten om naar de kassa te gaan. Alle mensen zaten naast elkaar. Geen veiligheidsmaatregelen gepland. Geen lege stoelen tussen mensen. Ik geef toe dat het mij enorm heeft geschokt. Het minste dat een ziekenhuis kan doen, is VOORAF nadenken over een oplossing.
om dit soort problemen te voorkomen.
Consultatie dermatologie, Dokter Willemart, attent en efficiënt, hartelijk dank
Maar slechts 1 heel kleine lift??? Serieus !
Er kunnen slechts 2 personen plaatsnemen
Het is onnodig om te zeggen dat niemand afstand respecteert
Mensen zijn agressief en nemen plaats.
Wanneer zal er naadloze toegang tot overleg zijn?
Eerste ervaring met een ziekenhuis vanwege plotselinge nare lage rugpijn. Hoewel ik sceptisch was bij het lezen van de verschillende recensies, was ik zeer aangenaam verrast door de vriendelijkheid, professionaliteit, proactiviteit en efficiëntie van het zorgteam. In het hart van Brussel is het gemakkelijk bereikbaar. Binnen is alles uitstekend bewegwijzerd en bij de receptie staat personeel gestationeerd om alles uit te leggen en de patiënt te begeleiden tijdens zijn "ziekenhuis" -traject. Hartelijk dank aan het Saint-Jean Clinics-team. Ze maakten een moment waar ik tegen opzag leuk. Dank aan hen allemaal!!!!
(Vertaald) In een zeer goed ziekenhuis heeft neurochirurg Dr. CIOBANU FLORIN uitstekende medische vaardigheden. Hij en zijn team hielpen mijn man bij het uitvoeren van een operatie aan de lumbale wervelkolom. Het is gelukt. Ik ben eindelijk hersteld en heb niet langer geleden. Hartelijk bedankt!
Zeer professioneel. Ik ging daar voor tandheelkunde. Eerst voor behandeling en daarna voor het maken van implantaten. Een heel team heeft mij verzorgd en vandaag ben ik erg blij met het resultaat. Ze nemen de tijd om u uit te leggen wat hun werk inhoudt en in welke fase van het project ze zullen uitvoeren. Iedereen lacht altijd en er wordt echt goed voor ons gezorgd.
(Vertaald) Zeer vriendelijk en zorgzaam noodteam, ze doen moeilijk werk en ik wil ze heel erg bedanken!
Zeer gemakkelijk toegankelijk, bekwaam personeel en echt heel gastvrij, goed gedaan voor het hele team van verpleegkundigen en artsen die heel goed werk leveren.
Mensen klagen te vaak om niets.
Het is belangrijk om al deze beroepen waar mogelijk te stimuleren.
In Frankrijk zouden veel ziekenhuizen het voorbeeld van de manier van werken hier in België moeten volgen.
Bedankt allemaal.
Een Fransman die meer dan 1.200 km heeft gereisd om hier behandeling te zoeken.
P288
Mijn gemengde mening na een eerste ervaring:
- Receptiesecretariaat orthopedie, alles gaat goed
- Orthopedisch arts, hij lijkt niet erg geïnteresseerd, behoorlijk snel
- beeldsecretarissen, niet erg gastvrij en ik moet 2-3 minuten wachten totdat ze klaar zijn met chatten voordat ze me bellen
- Röntgenfoto ok, aardig personeel
- echografie, ik moet 20 minuten zonder shirt wachten tot de dokter verschijnt
Houd er rekening mee dat dit subjectieve meningen zijn, gebaseerd op mijn eigen ervaring.
Over het algemeen zou ik zeggen dat de infrastructuur in orde is, het ziekenhuis gemakkelijk bereikbaar is met de metro (station Rogier) en dat de prijzen vrij laag zijn in vergelijking met andere universitaire ziekenhuizen of privéklinieken.
(Vertaald) Een vriend vertelde me over een uitstekende, gewetensvolle reumatoloog die, daar ben ik van overtuigd, me uit de tunnel zal halen waar ik al 5 en een half jaar in zit, na een arbeidsongeval! Ik heb het gevoel dat hij het WIL begrijpen en DE oplossing wil vinden om mij te ontlasten. Hij heeft meer gedaan, in + of -2 maanden, dan al degenen die ik in 5 jaar heb ontmoet! Hij wil de geschiedenis van mijn medische resultaten zien, om in het beste geval het resultaat te kunnen verkrijgen! Ik heb nieuwe hoop om eruit te komen, dankzij hem! Hij is contant, openhartig, maar persoonlijk wil ik het liever weten! Leuk of niet natuurlijk! Bij hem voelen we ons aan de hand genomen, en hij wil opvolging!, en diepgaande onderzoeken. Hij heeft zekerheden nodig, geen benaderingen die hem niet bevredigen! Bovendien is het op het niveau van de "werkverzekering" omstreden! Gelukkig ben ik een vechter, anders had ik het allang opgegeven, en mijn huisarts heeft mij ook altijd aangemoedigd! Ik heb helemaal gelijk, en ik ga door tot het einde! Verzekering wordt betaald om niet te betalen, of zo min mogelijk natuurlijk! Maar onze vakbond zal het succes zijn van mijn strijd, onze strijd! Ik weet niet of ik ze mag citeren, dus plaats ik hun initialen! Ze verdienen het! Rh.M.G., Dr. A., P., M.B. en het personeel dat me begroette. Vriendelijke groeten. Carine H.
(Vertaald) Er zijn veel specialismen, de doktoren zijn bekwaam, weinigen daarentegen gecontracteerd.
Over het algemeen is het een grote, schone kliniek met goede zorg.
(Vertaald) Ik doe al een paar jaar fysiotherapie en osteopathie op de site van Méridien voor mijn rug....zeer goed uitgeruste service, bekwaam personeel en een warm welkom...Ik raad 100% aan.
(Vertaald) Efficiënt en patiënten wachten in een goed humeur...
(Vertaald) Ik wil uit de grond van mijn hart de gynaecologische bewaker op de verloseenheid bedanken voor het helpen van me gisteren op de eerste hulp, het helpt me veel en vandaag kan ik eindelijk weer normaal worden.
️
Cleo ga
Kortom een goed ziekenhuis. Als u dat 7 minuten voor een afspraak accepteert waarbij u 2 maanden moet wachten, stellen wij deze nog eens 5 weken uit....
Hallo meneer, begin vanmiddag had ik een afspraak met professor Ramoisiaux, ik werd aangenaam verwelkomd door zijn hele team, goed gedaan ook naar het ziekenhuis die dag was ik in kamer 122/1 het was echt perfect!! Met vriendelijke groet, mevrouw Duchesne Lucy
Kwaliteitsondersteuning. In het chirurgische dagziekenhuis wordt alles in het werk gesteld voor het comfort van de patiënt. Veel professionaliteit en kwaliteit welkom van de zorgverleners. Veel aandacht en vriendelijkheid.
Dank aan het hele team. 👍🙂
(Vertaald) Erg blij met het bevallingsblok, kraamzorg en neonatologie. Echt heel vriendelijk, responsief personeel dat nog steeds de tijd neemt om met patiënten te praten, dus we voelen ons geen simpel nummer zoals in sommige ziekenhuizen.
Receptiepersoneel ook erg vriendelijk.
(Vertaald) Zeer goede kliniek. Professioneel, deskundig en vriendelijk personeel. Hoewel deze kliniek verder van mijn huis verwijderd is dan andere ziekenhuizen, kies ik er altijd voor om naar Saint-Jean te gaan vanwege de kwaliteit van de diensten en de netheid van de medische instelling.
(Vertaald) Zeer goede ziekenhuizen,
Heel mooi, gastvrij, gezond, veel super competente artsen voor verschillende situaties en onbekende oorzaken
Net als Erasmus voor mij.
Ik heb daar een poliep uit mijn blaas laten verwijderen en de operatie is heel goed verlopen. Ik kan alle diensten van deze kliniek alleen maar aanbevelen.
Ik ben aan 4 verstandskiezen geopereerd en het was geweldig.
Professioneel personeel, zeer vriendelijk en uitstekende service.
Ik zal niet meer van ziekenhuis veranderen 10/10
Afgelopen donderdag arriveerde ik met pijn op de borst en hoofdpijn op de afdeling spoedeisende hulp van het Sint-Jansziekenhuis.
Met elke minuut die verstreek, werd de pijn sterker en de volgende dag verloor ik een paar seconden het bewustzijn; Ik had hevige hoofdpijn;
Ondanks mijn toestand herinner ik me heel goed de professionele competentie, waakzaamheid, vrijgevigheid en menselijkheid van het hele team van verpleegsters en artsen;
Ik wil graag bedanken voor hun professionaliteit, uitstekende zorg en vriendelijkheid die zij aan mij en zeker ook aan andere patiënten hebben getoond!
Dankzij hen was het voor het eerst na drie maanden dat de pijn volledig verdween.
Hartelijk dank!
Eerlijk ,
Sofia Nechifor
(Vertaald) Mijn mening geldt voor de One Day Clinic: Uitstekende ontvangst, zeer goede organisatie. Tussen mijn installatie in de kamer en mijn vertrek naar het blok hoefde ik nauwelijks te wachten en al het personeel was erg vriendelijk en professioneel. Bij deze kliniek ben je in goede handen.
I am an English only speaking Diplo based in Brussels that lives nearby. I went to ER on Saturday and the entire experience was excellent. Very professional, efficient, caring. Thank you Clinique Saint Jean.
(Vertaald)
Ik ben een Engelssprekende Diplo uit Brussel die in de buurt woont. Ik ging zaterdag naar ER en de hele ervaring was uitstekend. Zeer professioneel, efficiënt, zorgzaam. Bedankt Clinique Saint Jean.
Artsen en ondersteunend personeel zijn over het algemeen goed.
Ze spreken voldoende Engels om te communiceren (artsen spreken goed Engels).
In noodgevallen is de wachttijd te lang.
(Vertaald) Rommelige bloedtest, ze geven me een kamer, dan moet ik vertrekken om de kamer te verlaten, dus gebrek aan ruimte, ik sta ver boven de kwaliteit van de dienstverlening. Hoewel ik vandaag erg high ben, heb ik goede herinneringen aan hun diensten.
100% tevredenheid over dit ziekenhuis. Lieve dokters en verpleegsters. Een beetje wachten, maar dat is normaal op de afdeling Spoedeisende Hulp. Gefeliciteerd. 💖
(Vertaald) Zeer kundig en zorgzaam voor patiënten
(Vertaald) Ik ben daar op 22 maart 2019 bevallen en eerlijk gezegd, zowel op de verloskamer als op de kraamafdeling, ze zijn gewoon geweldig, het personeel is echt geweldig! Ik zou zeker teruggaan! !
(Vertaald) Probleem parkeren, het is goed ziekenhuis
Mijn studerende zoon, een jonge volwassene, werd opgenomen op de eerste hulp en vervolgens midden in de nacht in het ziekenhuis opgenomen. Er werd heel goed voor hem gezorgd en hij voelde zich warm en geborgen. Dankzij jou
(Vertaald) Prachtig ziekenhuis met een zeer aangenaam onthaal bij de opnamedienst, om nog maar te zwijgen van de doktoren die allemaal glimlachen en je geruststellen !!!
(Vertaald) Ik ben sinds de geboorte van mijn 1 kind naar deze kliniek geweest, ik ben op weg naar 3 en ik ben altijd heel goed behandeld van de dokter naar de oksel Ik heb niets te zeggen Mijn arts en genie bevelen Dr. Jean Paul van Goussam zeer vriendelijk en voorzichtig aan
Zeer goede longartsdienst. Dr. Schroeven is zo attent, een echte professional. De receptie beschikt over alle benodigde kwaliteiten.
zeer goed afleverblok; het personeel is vriendelijk en professioneel. Het enige ongemak is dat de hot tub niet werkt zoals eerder geadverteerd.
(Vertaald) Zeer professioneel verplegend personeel en attent voor patiënten, ik verkies dit ziekenhuis 1000 keer boven het Paul Brien-ziekenhuis.
(Vertaald) Inspannend, elke service heeft verschillende procedures. Om nog maar te zwijgen van enkele secretaresses die patiënten voor verwaarloosbare bedragen aannemen
Na een hartaanval in 2014 werd ik hier opgenomen in het ziekenhuis. Ik was tevreden met alles. Ik waardeer vooral het systeem dat het personeel niet dwingt patiënten te behandelen zoals in de kazerne, misschien zit het al in de algemene cultuur van het land. Ook het eten was onvergelijkbaar met Slowakije. Artsen daar en hier hebben hetzelfde professionele niveau, het gaat altijd om houding. Aan de andere kant verliet ik ons ziekenhuis volledig gevuld met medicijnen totdat ik daar aankwam.
Zeer goed ziekenhuis de dokters spreken Vlaams Bij de receptie moet je een blad meenemen met alle informatie die op het blad staat heel erg goed verzorgd in alle zorg en hij legt heel goed uit wat je hebt bedankt allemaal
(Vertaald) Zeer goede ziekenhuis arts en verpleegkundige zeer bekwaam en geruststellend na grote operatie
Ik ben drie keer opgenomen in de Sint-Janskliniek: twee keer voor een vaatchirurgie (Dr. Hoffman) en een keer voor een spijsverteringsoperatie (Dr. Ballesta) en ik wil erop wijzen dat zowel het personeel in de operatiekamer, de verkoeverkamer en de anesthesisten als het verplegend en stewardshippersoneel allemaal zeer bekwaam zijn, vriendelijk voor de patiënten en natuurlijk ook voor de twee hierboven genoemde artsen, wat het verblijf in het ziekenhuis behoorlijk aangenaam maakt, daar wil ik graag op wijzen.
(Vertaald) Een heel verwarrend ziekenhuis, maar de mensen die er werken zijn erg nuttig. Ik raad dit ziekenhuis aan
Bevallingsblok en kraamtijd ten top!!!!
Zeer zorgzaam en zeer bekwaam verplegend personeel, niets om over te klagen 👌👌👌
Ik raad het ten zeerste aan ??
(Vertaald) Zeer goede ontvangst, bruisendheid, snelheid, efficiëntie en competentie, iedereen zorgt voor de patiënten, ik ben zeer tevreden over deze kliniek :)
Excellent service! Professional, polite, lot of care and attention! In each department: emergency recption, delivery, neonatal care, maternity, administration. Thank you all to help me !!!!
(Vertaald)
Uitstekende service! Professioneel, beleefd, veel zorg en aandacht! Op elke afdeling: spoedopname, bevalling, neonatale zorg, kraamzorg, administratie. Bedankt allemaal om mij te helpen!!!!
(Vertaald) Ik ga naar de max van sterren die nodig was in de dienst waar ik word behandeld vond de juiste dokter NEURO, CARDIO, PNEUMO
VOOR DE NEUROSURGER, ORTHOPEDIST ze zijn in een ander ziekenhuis maar ik volg ze ik ben zo blij 💞💞💞💞💞💝💝💝💝💝
(Vertaald) Dagziekenhuis volg ik zelf heb spataderen geopereerd service nikel topppppp humaniter 10
(Vertaald) Goede ervaring, vriendelijk personeel, dokters ook, mens. De site is bof, bouwvallig maar de rest compenseert.
(Vertaald) Ik had een heel aardig persoon aan de telefoon van de afspraakboekendienst, vanaf het eerste uur
Zeer goede kliniek, zeer goede pediatrische service, zeer geduldige service en aandacht voor patiënten (zeer zelden teleurgesteld)
Zeer snel voor patiënten op de eerste hulp, zeer vriendelijke en begripvolle arts, ik raad dit ziekenhuis aan
(Vertaald) Zeer goede ervaring erg aardig personeel een beetje lang wachten op noodgevallen maar cava al het personeel is vriendelijk en aardig
(Vertaald) Heel erg bedankt voor je vriendelijkheid. Je hebt me geholpen en ik ben blij. Misschien zou ik je vriendelijkheid in Slowakije anders kunnen maken.
Promt and professional, not too warm but spend only 4 hours in the ER, quickly done tests. I could speak in English, which I appreciate.
(Vertaald)
Snel en professioneel, niet te warm maar slechts 4 uur op de SEH doorgebracht, snel uitgevoerde tests. Ik kon in het Engels spreken, wat ik op prijs stel.
(Vertaald) Hartelijk dank voor kankerdiensten❤️
Speciaal voor dokter cevic en dokter van maell
En aan deze collega in dierenzwendel (Ivan)
En voor lucie en cevic
.....wordt vervolgd ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(Vertaald) Voor twee vrienden en voor mijn vrouw is de cardiologieservice vanuit elk oogpunt meer dan geweldig?
Professional, kind personnel, clean environment. Easy to navigate, everybody is helpful. Even parking is easy.
(Vertaald)
Professioneel, vriendelijk personeel, schone omgeving. Gemakkelijk te navigeren, iedereen is behulpzaam. Zelfs parkeren is gemakkelijk.
(Vertaald) Toegankelijkheid niet eenvoudig, maar algehele infrastructuur, personeel etc. hebben een goede indruk op mij achtergelaten
(Vertaald) De mensen zijn geweldig, de cafetaria is zo cool dat ik dacht dat ik in Amerika was. Ik vond het geweldig ???
Hernieuwd moederschap. Zorgpersoneel zeer beschikbaar en aan de top!
(Vertaald) eerlijk gezegd een perfecte hulpdienst en het personeel van de prof. en mens. heel erg bedankt
(Vertaald) Ik ben over het algemeen zeer tevreden, behalve dat de factureringsservice is verbeterd
(Vertaald) We zijn daar al meer dan 30 jaar goed verzorgd
Very nice 👌
(Vertaald)
Heel leuk 👌 …
(Vertaald) Zeer goede kliniek, met onberispelijke ziekenhuisopname en zeer professioneel personeel.
(Vertaald) Ik geef je ❤️❤️❤️❤️❤️😘 morele gezondheidsster. Bedankt en goede voortzetting, we zijn trots op je!!!
Prompt and professional. They worked with me in English, which I appreciated. Cost was very reasonable.
(Vertaald)
Snel en professioneel. Ze werkten in het Engels met me samen, wat ik op prijs stelde. Kosten waren zeer redelijk.
They don't speak Dutch but still are very friendly and helpful (in a mixture of French/English/Dutch).
(Vertaald)
Ze spreken geen Nederlands maar zijn toch erg vriendelijk en behulpzaam (in een mix van Frans/Engels/Nederlands).
(Vertaald) Nieuwe en luxe cafetaria. Jammer te duur.
(Vertaald) Zeer mooie kliniek Warm welkom en professioneel personeel.
super
(Vertaald) Gastvrij, zachtaardig en zeer professioneel personeel.
Friendly staff
(Vertaald)
Vriendelijk personeel
thanks a lot to all the staff, great doctors and team
(Vertaald)
heel erg bedankt aan al het personeel, geweldige artsen en team
(Vertaald) ik was daar geboren
(Vertaald) goede verzorging
(Vertaald) Clinique Saint-Jean......Geweldige medewerker
Super Kliniek.....Onverslaanbaar!!!!
(Vertaald) Onberispelijke service en artsen luisteren
(Vertaald) Rust, efficiëntie, snelheid
(Vertaald) Heel leuk welkom
(Vertaald) Zeer goede kliniek
(Vertaald) Goede ervaring tot nu toe
(Vertaald) Zie mijn recensie elders
Service impeccable !
(Vertaald)
Service onberispelijk!
Just perfect
(Vertaald)
Gewoon perfect
fantastic!
(Vertaald)
fantastisch!
(Vertaald) Vlekkeloos
(Vertaald) Beste kliniek
contact
Foto's
Alle
Lobby
Street view en 360
Van eigenaar
Video'S
Ziekenhuis