Beoordelingen van Instituut Jules Bordet. (Ziekenhuis) in Brussel (Brussel).
Instituut Jules Bordet
Mijlenmeersstraat 90, 1070 Bruxelles, België
Beschrijving
Informatie over Instituut Jules Bordet, een Ziekenhuis in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Instituut Jules Bordet
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Instituut Jules Bordet
I. F.
Zeer goede ervaring met dit ziekenhuis.
Ervaren en top artsen en verplegers. Heel professioneel team, eveneens vriendelijk en behulpzaam. Ik laat me zeker verder opvolgen in het nieuwe ziekenhuis in Anderlecht (vanaf november 2021). Absolute aanrader voor de beste gezondheidszorgen.
M. G.
Ik ben uiterst tevreden met al het personeel, vanaf de vrijwilligers tot de chirurgen.Hun visitekaartje is de stiptheid van al de afspraken.Dikke pluim voor iedereen.
B. V.
Heel menselijk & behulpzaam personeel, spreken wel alleen maar Frans
j. w.
(Vertaald) Het nieuwe ziekenhuis is ideaal gelegen aan de ring, goed bereikbaar. De beveiligde parkeerplaats is gemakkelijk en betaalbaar, een brasserie laat je eten aan een democratische prijs, de toegang voor examens is goed aangegeven door wegen, het supervriendelijke personeel, raad ik aan ... enige minpuntje voor een prachtig klein terras om een koffie, een heel gezellig drankje, behalve die plastic plantjes maar waar gaan we heen? Sommige ambtenaren willen onze planeet blijven vervuilen, dus dokters en verpleegsters staan op... zonder planten als je niet weet hoe je ze moet onderhouden, is het nog beter, kleine vetplanten zijn heel goed bestand tegen hitte...
P. P. G.
(Vertaald) Kankerscreening. Uitstekend welkom, zeer professioneel overleg, de tijd nemen om me alles echt uit te leggen. We voelen ons gezien als mens en niet als nummer. Voor mijn beheer van aanvullende examens werd ik echt goed ondersteund en de verstrekte roadmap was erg nuttig. Alle afspraken zijn genomen door het secretariaat. Hulde voor de steun. Ps: prachtig pand en zeer gemakkelijke toegang.
P. B.
(Vertaald) Sluiting eind november 2021
Proficiat aan de zorgverleners die geen respect hebben van de overheid!
Maar wie weet hoe de geest van het einde van het jaar te behouden
B. K.
(Vertaald) Eerste bezoek aan dit nieuwe ziekenhuis dat brandschoon, mooi en schoon is. Gastvrij personeel bij de ingang om u uitleg te geven over de terminals. Er is er zelfs één die me naar de dienst wilde vergezellen. Schattig. Ik kwam een jonge en vriendelijke, geduldige, attente uroloog tegen (dokter Martin)
Toen moest ik een afspraak maken met een van de secretaresses voor tentamens. Glimlachend, vriendelijk, beschikbaar. Eerlijk gezegd niets te zeggen!
H. B.
(Vertaald) Hallo, ik heb onlangs mijn anesthesioloog ontmoet en ik vroeg me af waarom de borden naar de Bordet-site niet rechtstreeks vanaf het metrostation beginnen? Punt twee, als een elektrische pendelbus ouderen of minder validen zou kunnen vervoeren, zou dat goed zijn, want de route tussen het metrostation en de Bordet-site is een bijzonder moeilijk pad voor ouderen en gehandicapten, dank u
J. v. b.
What a place
An island of all compitent ,friendly,professional doctors and employees
Everybody that I met was ready to find a solutions
Beside that doctor Patrick Flamen did wonders for me
Together with doctor Marie Quiriny I got a great experience and the only hospital that I like to consult in my future
And now I am in the hands of doctor Suppa Mariano who was also a great friendly professional man
Put to solve all my medical problems
Thank you to all of you
Ps food In restaurant is remarkable great
(Vertaald)
Wat een plek
Een eiland van alle competente, vriendelijke, professionele artsen en medewerkers
Iedereen die ik ontmoette was klaar om een oplossing te vinden
Daarnaast deed dokter Patrick Flamen wonderen voor mij
Samen met dokter Marie Quiriny heb ik een geweldige ervaring opgedaan en het enige ziekenhuis dat ik graag raadpleeg in mijn toekomst
En nu ben ik in handen van dokter Suppa Mariano die ook een geweldige vriendelijke professionele man was
Zet om al mijn medische problemen op te lossen
Bedankt aan jullie allemaal
Ps eten In restaurant is opmerkelijk geweldig?
c. e.
(Vertaald) Grote tirade over de houding van sommige verpleegsters op de tweede verdieping, zaterdag zit een patiënte twee uur lang voor haar ontbijttafel, niet in staat om te bewegen en met veel pijn kon ze de deurbel niet opvangen, zondag is ze "vergeten" voor bijna een uur op de commode, ze kan niet zelf opstaan, ze belde, niemand kwam, ze riep om hulp maar... en vandaag niet meer een uur om zijn pijnstiller te ontvangen! 3 verschillende mensen in drie dagen (ik noem ze geen verpleegsters, verpleegsters gedragen zich niet zo)! Wat een verschil in bekwaamheid met het personeel van Erasmus, in juli opgenomen in Erasmus, in slechte toestand, deze zelfde patiënt is altijd goed en bekwaam behandeld, ze heeft nooit te klagen gehad! En vooral dat we niet zeggen dat het komt omdat er te veel mensen zijn, de gangen en de bedden bijna leeg zijn, dit weekend leek het wel een spookhospitaal
Het Bordet-ziekenhuis is prachtig, modern, maar een deel van het personeel moet worden herzien
Een week later een nieuwe positieve mening: de hierboven genoemde patiënt is overgeplaatst naar de oncogeriatrische verdieping, eerste verdieping waar het totaal anders is, de verpleegkundigen zijn zeer competente, vriendelijke, geduldige en altijd attente zieke mensen (die zoveel empathie en begrip nodig hebben)
Een grote dank aan het personeel van deze dienst
B. B. Y.
(Vertaald) Superprofessioneel en attent team bestaande uit dokter Grigoriu en zijn team, mevrouw Collard en alle verpleegsters en het secretariaat van mevrouw Lecluselle. Dokter Kapanci is ook zeer bekwaam. Snelle reactie en duidelijke uitleg bij vragen om informatie. Enige nadeel zijn de gerechten die niet opgewassen zijn tegen de zorg van het team van het Bordet Instituut. We hebben het gevoel dat het management bezuinigt op de kwaliteit en kwantiteit van voedsel, wat een prioriteit zou moeten zijn bij het herstel van patiënten.
N. L.
(Vertaald) Mooi ziekenhuis, vriendelijk personeel.
De verpleegsters zijn erg aardig, zeer groot ziekenhuis, instructies duidelijk weergegeven op elke gang.
P. V.
(Vertaald) Door de staalnameafdeling in deze gloednieuwe instelling. Welkom en vriendelijkheid van het personeel om het te vieren. Bedankt voor het doorgeven van mijn getuigenis en het aanmoedigen van uw teams!
J. C.
(Vertaald) Helaas is mijn vader niet meer bij ons, maar tijdens zijn reis naar Bordet heb ik altijd het gevoel gehad dat dr. Grigoriu Bogdan om hem gaf en veel deed om de beste oplossingen voor hem te vinden. Elke keer dat mijn vader in het ziekenhuis werd opgenomen, voelden we dat het zorgteam veel om ons gaf en dat het ziekenhuis 's nachts altijd bereikbaar was om alle vragen over symptomen of bijwerkingen van de behandelingen te beantwoorden.
Punten minder goed: 1) Communicatie. We weten dat de dokter de patiënt alles moet vertellen, maar de manier waarop we het zeggen, maakt veel uit. Vergeet nooit dat we mensen zijn en dat hoop er veel toe doet. Op dit moment geloof ik dat er nog veel te doen is bij Bordet (althans volgens onze ervaring en volgens de ervaring van veel van de patiënten uit de buurt van mijn vader). 2) Er zijn ziekenhuisafdelingen met veel betere zorg dan andere. Niets te zeggen over de 4e verdieping, maar op de 1e straat hadden we altijd het gevoel dat we ze stoorden en we zagen bijna niemand voor mensen zorgen (omdat ze nog in hun kamers zijn). 3) Als u een dierbare heeft die op sterven ligt en meer zorg nodig heeft, vraag dan om deze zo snel mogelijk over te dragen. Dit ziekenhuis is helemaal niet bereid om gehandicapten te verzorgen. Er zijn geen voorzorgsmaatregelen met betrekking tot eten (mijn vader heeft alleen gegeten omdat we voedsel uit ons huis hebben gehaald en aan hem hebben gegeven), als hij deze medicijnen niet alleen kan nemen, geven we ze niet aan hem. niet geven en we trekken alles, Pampers nat voor bijna een dag). De eerste 16 maanden van mijn vader, niets te zeggen, maar eerlijk gezegd was de afgelopen maand een nachtmerrie. Gelukkig veranderde hij van ziekenhuis en kreeg hij de kans om een waardiger levenseinde te hebben.
B. S.
(Vertaald) Drie jaar lang behandeld door Dokter Gil, kan ik alleen maar een maximale mate van tevredenheid markeren, ook voor zijn secretaresses. Twee keer gehospitaliseerd, kan ik ook alleen maar zeer tevreden zijn.
Als opmerking zou ik willen zeggen dat je moet leren leven met je kanker en dat het mogelijk is.
g. r.
(Vertaald) Voor mij, die leed aan milde maar pijnlijke kanker, was dit ziekenhuis de enige die naar me luisterde en me echt hielp. Ik ben nog niet helemaal genezen, maar hun kalme, positieve en respectvolle houding heeft mijn tijdelijke herstel enorm geholpen. Hun medisch team is de enige die me volledig vertrouwen geeft. Het enige probleem: er is zoveel werk gezien de verbetering van de zorg dat ik alle afdelingen heb bezocht: van de keuken en wasruimte tot de operatiekamer. Maar ze hielpen me altijd mijn weg te vinden.
V. C.
(Vertaald) Nooit teleurgesteld door de teams die attent, empathisch, behulpzaam en begripvol zijn.
E. C.
(Vertaald) Het Nieuwe Bordet, natuurlijk een wereld van verschil met het oude, de consultatiebureaus misschien wat klein in vergelijking met de op andere plaatsen toegewezen ruimte, naar uw ondervraging van de artsen tijdens het ontwerp van het project?
J. D. W.
(Vertaald) Gelegen in de stad en vlakbij het Sint-Pietersziekenhuis... verhuist het etablissement naar het Erasmusziekenhuis.
Het staat bekend om kankerpreventie.
C. M.
(Vertaald) 3 x geopereerd door Professor Andry, een arts die naar zijn patiënten luistert, doet de Professor zijn uiterste best voor zijn patiënten. Goede organisatie met medisch en respectvol personeel. Het is in de voorhoede van de nieuwste medische technologieën. Diplomatie en tact Bedankt dokter Andry.
F. N.
(Vertaald) Zeer goede service voor en na mijn operatie Ik was op de afdeling van professor Nogaret hij en zijn hele team zijn aardig en zeer toegewijd aan de patiënt het team van verpleegsters dito klein probleem het eten is echt niet goed
A. A.
(Vertaald) Ik ben 74 jaar oud.In 1906 heb ik borstkanker gehad, interventie, chemotherapie en radiotherapie plus chemotherapie (instillaties) om blaaskanker te voorkomen.Ik word nog steeds gevolgd, omdat.controle-onderzoeken eenmaal per jaar. Ik ben blij met de manier waarop ik ben behandeld.
G. K.
(Vertaald) Ontvangst. Beleefdheid. Artsen welkom en beknopt advies. Anamnese en strategie, analyses inbegrepen uitgevoerd en 100% competent. Prijs van het leven. Dank je wel uit het hart. gk
p.
(Vertaald) Alles is goed doordacht en in geval van moeilijkheden is er altijd een "barmhartige Samaritaan" (werkzaam voor Bordet) om u uit de problemen te helpen.
C. V. L.
(Vertaald) Het CHU J. Bordet behandelde onze dochter van 1999 tot 2002 voor kanker. Ze was een uniek geval in Europa en ging een internationaal studieprotocol aan (België, Frankrijk, Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten). De Bordet-artsen en de onderzoekers van de verschillende ziekenhuizen hebben prachtig werk geleverd. Helaas heeft de ziekte gewonnen. We danken al het verplegend personeel, artsen, laboratorium, ... voor hun vriendelijkheid, behulpzaamheid, toewijding, beschikbaarheid en het luisteren naar zowel onze dochter als ons, de familie. Bedankt iedereen.
I. J.
I write this comment to thank you for the experience I recently had with Dr. Anciaux Francoise and her secretary. Wonderful and warm experience from start to finish.
(Vertaald)
Ik schrijf deze opmerking om u te bedanken voor de ervaring die ik onlangs had met Dr. Anciaux Francoise en haar secretaresse. Geweldige en warme ervaring van start tot finish.
O. T.
(Vertaald) Het medisch team is heel menselijk en ze doen er alles aan om de patiënt niet al te angstig te maken. Alles wordt heel goed uitgelegd.
M. K.
(Vertaald) Ultramodern ziekenhuis in gebruik sinds eind november 2021
H. D.
(Vertaald) Geweldig team in radiotherapie helaas was de oncoloog niet altijd top afwezig, zo niet alles is in orde
D. A.
(Vertaald) Cafetaria met voldoende gevarieerde dranken voor een ziekenhuis. Zeer vriendelijk personeel. Zeer goede staat van eigendom
S. E.
(Vertaald) Voor een geliefde die goed is verzorgd en met de menselijkheid die het nodig heeft. Hier voelen we niet dat het medicijn met 2 snelheden langzaam tot rust komt
S. D.
Amazing medical staff. A special thank you to the nurses in intensive care. They are real angles!
(Vertaald)
Geweldig medisch personeel. Een speciaal bedankje aan de verpleegsters op de intensive care. Het zijn echte hoeken!
M. B.
(Vertaald) betaald parkeren voor gehandicapten en zeer ver van de hoofdingang gelegen
P. P.
(Vertaald) het personeel is veel beter gezien hun welkom zo en anderen beschikbaar Ik ben zelf verpleegster Erasmus en anderen en ik kan je vertellen dat Bordet verreweg de beste is 10/10 dank jullie allemaal infi, AS, anesthesioloog en anderen bedankt
J. l. s.
(Vertaald) Uitstekende aandacht, zeer menselijk personeel op alle gebieden, we zullen dankbaar zijn voor het leven, artsen van uitzonderlijke kwaliteit
M. E.
(Vertaald) De superdokter, het verplegend personeel en de secretaresse zijn super
O. M.
(Vertaald) Bedankt voor alles en bedankt aan de B2-service, het was onberispelijk, we stonden versteld van de medische zorg en vooral de verpleegster
A. S.
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
M. V. E.
(Vertaald) Het beste instituut in België om kankerbehandeling te krijgen....
A. H.
(Vertaald) Indrukwekkend !
J.
(Vertaald) Meest menselijke ziekenhuis dat ik ken!
E. A.
(Vertaald) Nieuw Erasmusziekenhuis
J. S.
(Vertaald) Een ziekenhuis in de voorhoede van de strijd tegen kanker!
S. 2.
(Vertaald) Dr. Gil Thierry = Onvergetelijk!!!
J. V.
(Vertaald) Goede plek om een tijdje te genieten en te ontspannen
D. C. P. A. E.
(Vertaald) Dit is mijn werkplek sinds 1986
D. S. 1.
(Vertaald) @DRONE-ONTSTEKING 112
A. A. 7.
(Vertaald) Samen tegen kanker
ا. خ.
(Vertaald) Moge God je beschermen, onze sultan
J. B.
(Vertaald) Gespecialiseerd ziekenhuis voor kanker
V.
(Vertaald) supervriendelijk personeel!
A. E.