Beoordelingen van Institut Jules Bordet. (Ziekenhuis) in Brussel (Brussel).
Institut Jules Bordet
Mijlenmeersstraat 90, 1070 Bruxelles
Beschrijving
Informatie over Institut Jules Bordet, een Ziekenhuis in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Institut Jules Bordet
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Institut Jules Bordet
Zeer goede ervaring met dit ziekenhuis.
Ervaren en top artsen en verplegers. Heel professioneel team, eveneens vriendelijk en behulpzaam. Ik laat me zeker verder opvolgen in het nieuwe ziekenhuis in Anderlecht (vanaf november 2021). Absolute aanrader voor de beste gezondheidszorgen.
Ik ben uiterst tevreden met al het personeel, vanaf de vrijwilligers tot de chirurgen.Hun visitekaartje is de stiptheid van al de afspraken.Dikke pluim voor iedereen.
Heel menselijk & behulpzaam personeel, spreken wel alleen maar Frans
Het nieuwe ziekenhuis is ideaal gelegen aan de ringweg en goed bereikbaar. Veilig parkeren is gemakkelijk en betaalbaar, in een brasserie kun je aan een democratische prijs eten, de toegang voor examens is goed aangegeven door uitvalswegen, het personeel is supervriendelijk, raad ik aan...het enige minpunt is het prachtige kleine terras om een kopje koffie te drinken , een hele gezellige borrel, behalve alleen plastic plantjes maar waar gaan we heen? Sommige verantwoordelijken willen onze planeet blijven vervuilen, dus protesteren artsen en verpleegsters... zonder planten, als je niet weet hoe je ze moet verzorgen, nog beter: kleine vetplanten zijn heel goed bestand tegen hitte....
Kankerscreening. Uitstekende ontvangst, zeer professioneel advies, waarbij de tijd werd genomen om mij alles echt uit te leggen. Wij voelen ons gezien als mens en niet als nummer. Voor mijn aanvullende examens werd ik heel goed ondersteund en het meegeleverde stappenplan was erg nuttig. Alle benoemingen werden gedaan door het secretariaat. Goed gedaan voor de steun. Ps: prachtig pand en zeer gemakkelijke toegang.
Sluiting eind november 2021
Felicitaties aan de gezondheidszorgwerkers die geen respect hebben van de overheid! 😎
Maar wie weet hoe je de eindejaarssfeer kunt behouden
Eerste bezoek aan dit nieuwe ziekenhuis dat brandschoon, mooi en schoon is. Gastvrij personeel bij de ingang om u uitleg te geven over de terminals. Er was zelfs iemand die mij wilde vergezellen naar de dienst. Schattig. Ik kwam een jonge en vriendelijke uroloog tegen, geduldig en attent (dokter Martin).
Toen moest ik een afspraak maken met een van de secretaresses voor examens. Glimlachend, vriendelijk, beschikbaar. Eerlijk gezegd, niets om over te klagen!
(Vertaald) Hallo, ik heb onlangs mijn anesthesioloog ontmoet en ik vroeg me af waarom de borden naar de Bordet-site niet rechtstreeks vanaf het metrostation beginnen? Punt twee, als een elektrische pendelbus ouderen of minder validen zou kunnen vervoeren, zou dat goed zijn, want de route tussen het metrostation en de Bordet-site is een bijzonder moeilijk pad voor ouderen en gehandicapten, dank u
Wat een plek
Een eiland van allemaal competente, vriendelijke, professionele artsen en medewerkers
Iedereen die ik ontmoette was klaar om een oplossing te vinden
Daarnaast heeft dokter Patrick Flamen wonderen voor mij gedaan
Samen met dokter Marie Quiriny heb ik een geweldige ervaring opgedaan en het enige ziekenhuis dat ik in de toekomst graag bezoek
En nu ben ik in de handen van dokter Suppa Mariano, die ook een geweldige vriendelijke professionele man was
Zet om al mijn medische problemen op te lossen
Bedankt aan jullie allemaal
Ps eten In restaurant is opmerkelijk goed
Grote tirade over de houding van bepaalde verpleegsters op de tweede verdieping, zaterdag bleef een patiënt twee uur lang aan haar ontbijttafel zitten, niet in staat zich te bewegen en met veel pijn kon ze niet aanbellen, zondag zijn we haar bijna ‘vergeten’ een uur op de commode, ze kan niet zelfstandig opstaan, ze belde, er kwam niemand, ze riep om hulp maar... en vandaag geen uur meer om zijn pijnstiller te krijgen! 3 verschillende mensen in drie dagen (ik noem ze geen verpleegsters, verpleegsters gedragen zich niet zo)! Wat een verschil in bekwaamheid met het personeel van Erasme, in juli opgenomen in het ziekenhuis in Erasme, in erbarmelijke toestand, deze zelfde patiënte is altijd goed en vakkundig behandeld, ze heeft nooit te klagen gehad! En vooral zeggen we niet dat het komt omdat er te veel mensen zijn, de gangen en de bedden zijn bijna leeg, dit weekend leek het wel een spookziekenhuis.
Het Bordet-ziekenhuis is prachtig en modern, maar een deel van het personeel is aan herziening toe
Een week later nieuw positief advies: de hierboven genoemde patiënt werd overgebracht naar de afdeling oncogeriatrie, eerste verdieping waar het heel anders is, de verpleegkundigen zijn zeer competente, vriendelijke, geduldige en altijd attente zieke mensen (die dus empathie en begrip nodig hebben)
Hartelijk dank aan het personeel van deze dienst
Super professioneel en attent team bestaande uit dokter Grigoriu en zijn team, Madame Collard en alle verpleegsters, evenals het secretariaat van Madame Lecluselle. Dokter Kapanci is ook zeer bekwaam. Snelle reactie en duidelijke uitleg bij vragen om informatie. Het enige minpunt zijn de gerechten die niet voldoen aan de zorg van het team van Institut Bordet. Wij zijn van mening dat het management bezuinigt op de kwaliteit en kwantiteit van voedsel, wat een prioriteit zou moeten zijn bij het herstel van patiënten.
Prachtig ziekenhuis, vriendelijk gastvrij personeel.
De verpleegsters zijn een heel aardig, heel groot ziekenhuis, met duidelijke instructies op elke gang.
Via de monsterafdeling in dit gloednieuwe instituut. Welkom en vriendelijkheid van het personeel om het te vieren. Bedankt voor het doorgeven van mijn getuigenis en het aanmoedigen van uw teams!
Helaas is mijn vader niet meer bij ons, maar tijdens zijn reis naar Bordet heb ik altijd het gevoel gehad dat Dr. Grigoriu Bogdan om hem gaf en veel deed om de beste oplossingen voor hem te vinden. Elke keer dat mijn vader in het ziekenhuis werd opgenomen, hadden we het gevoel dat het zorgteam zeer bezorgd was en dat het ziekenhuis 's nachts altijd bereikbaar was om elke vraag over symptomen of bijwerkingen van de behandeling te beantwoorden.
Slechte punten: 1) Communicatie. We weten dat de dokter de patiënt alles moet vertellen, maar de manier waarop het wordt gezegd doet er veel toe. Vergeet nooit dat we mensen zijn en dat hoop veel telt. Op dit moment geloof ik dat er nog veel te doen is in Bordet (althans volgens onze ervaring en volgens de ervaring van veel patiënten naast de kamer van mijn vader). 2) Er zijn ziekenhuisopname-eenheden met veel betere zorg dan andere. Over de 4e verdieping valt niets te zeggen, op de 1e hadden we daarentegen altijd het gevoel dat we ze stoorden en zagen we bijna niemand die voor de mensen zorgde (omdat ze nog in hun kamers zaten). 3) Als u een dierbare heeft die op sterven ligt en intensievere zorg nodig heeft, vraag dan om hem of haar zo snel mogelijk over te dragen. Dit ziekenhuis is helemaal niet voorbereid op de zorg voor gehandicapten. Er zijn geen voorzorgsmaatregelen met betrekking tot eten (mijn vader at alleen omdat we eten uit ons huis hadden gehaald en aan hem hadden gegeven), als hij deze medicijnen niet zelf kan innemen, zullen ze ze niet aan hem geven en we trekken alles, Pampers bijna een dag nat). De eerste 16 maanden van mijn vader, niets te zeggen, maar eerlijk gezegd was de afgelopen maand een nachtmerrie. Gelukkig veranderde hij van ziekenhuis en kreeg hij de kans op een waardiger levenseinde.
Drie jaar lang behandeld door dokter Gil, kan ik alleen maar een maximale tevredenheid uitdrukken, ook voor zijn secretaresses, tweemaal in het ziekenhuis opgenomen, ik kan ook alleen maar zeer tevreden zijn.
Als opmerking zou ik willen zeggen dat je moet leren leven met je kanker en dat het mogelijk is.
Voor mij, die aan milde maar pijnlijke kanker leed, was dit ziekenhuis het enige dat naar mij luisterde en mij echt hielp. Ik ben nog niet helemaal genezen, maar hun kalme, positieve en respectvolle houding heeft mijn tijdelijke herstel aanzienlijk geholpen. Hun medische team is het enige dat mij het volledige vertrouwen geeft. Het enige probleem: er is zoveel werk gezien de verbetering van de zorg, dat ik alle afdelingen heb bezocht: van de keuken en wasruimte tot aan de operatiekamer. Maar ze hielpen me altijd mijn weg te vinden.
Nog nooit teleurgesteld geweest door de teams die luisteren, empathie tonen, helpen en begrip tonen.
Het Nieuwe Bordet, natuurlijk een wereld van verschil met het oude, de consultatiebureaus misschien een beetje klein vergeleken met de ruimte die op andere plaatsen werd toegewezen, wat je de artsen vroeg tijdens het ontwerp van het project?
Gelegen in de stad en dichtbij het St-Pierreziekenhuis... zal het etablissement zich vestigen op een steenworp afstand van het Erasmusziekenhuis.
Het staat bekend om de preventie tegen kanker.
De professor wordt 3 keer geopereerd door professor Andry, een arts die naar zijn patiënten luistert. Hij doet er alles aan om zijn patiënten te helpen. Goede organisatie met medisch en respectvol personeel. Het loopt voorop op het gebied van de nieuwste medische technologieën. Diplomatie en tact. Bedankt dokter Andry.
Zeer goede service voor en na mijn operatie. Ik was op de afdeling van professor Nogaret. Hij en zijn hele team zijn vriendelijk en zeer toegewijd aan de patiënt. Het team van verpleegkundigen idem klein minpunt. Het eten is echt niet goed.
Ik ben 74 jaar oud. In 1906 kreeg ik borstkanker, interventie, chemotherapie en radiotherapie plus chemotherapie (instillaties) om blaaskanker te voorkomen, ik word namelijk nog steeds één keer per jaar gecontroleerd. Ik ben blij met de manier waarop ik ben behandeld.
Welkom. Beleefdheid. Artsen welkom en beknopt advies. Geschiedenis en strategie, analyses inbegrepen uitgevoerd en 100% bekwaam. Prijs van het leven. Bedankt met heel mijn hart. gk
Alles is goed doordacht en in geval van moeilijkheden is er altijd een "barmhartige Samaritaan" (werkzaam voor Bordet) om u uit de problemen te helpen.
Het Universitair Ziekenhuis J. Bordet behandelde onze dochter van 1999 tot 2002 voor kanker. Het was een uniek geval in Europa en opgenomen in een internationaal onderzoeksprotocol (België, Frankrijk, Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten). De artsen van Bordet en de onderzoekers van de verschillende ziekenhuizen hebben fantastisch werk geleverd. Helaas heeft de ziekte gewonnen. Wij danken al het verplegend personeel, artsen, laboratoria, enz. voor hun vriendelijkheid, behulpzaamheid, toewijding, beschikbaarheid en luisteren naar zowel onze dochter als ons, de familie. Bedankt allemaal.
Ik schrijf deze opmerking om u te bedanken voor de ervaring die ik onlangs heb gehad met dr. Anciaux Francoise en haar secretaris. Geweldige en warme ervaring van begin tot einde.
Het medische team is heel menselijk en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de patiënt niet te veel van streek raakt. Alles wordt heel goed uitgelegd.
Ultramodern ziekenhuis in gebruik sinds eind november 2021
Geweldig team in radiotherapie, helaas was de oncoloog niet geweldig en de hele tijd afwezig, anders is alles in orde
Cafetaria met voldoende drankvariatie voor een ziekenhuis. Zeer vriendelijk personeel. Zeer goede staat van eigendom
(Vertaald) Voor een geliefde die goed is verzorgd en met de menselijkheid die het nodig heeft. Hier voelen we niet dat het medicijn met 2 snelheden langzaam tot rust komt
Amazing medical staff. A special thank you to the nurses in intensive care. They are real angles!
(Vertaald)
Geweldig medisch personeel. Een speciaal bedankje aan de verpleegsters op de intensive care. Het zijn echte hoeken!
betaald parkeren voor gehandicapten en zeer ver van de hoofdingang gelegen
het personeel is veel beter, ze worden zo welkom geheten en anderen zijn beschikbaar. Ik ben zelf een verpleegster Erasme en anderen en ik kan je vertellen dat Bordet veruit de beste is 10/10 bedankt aan jullie allemaal infi, AS, dokter anesthesie en anderen Bedankt
Uitstekende zorg, zeer menselijk personeel op alle gebieden, we zullen u levenslang dankbaar zijn, artsen van uitzonderlijke kwaliteit
(Vertaald) De superdokter, het verplegend personeel en de secretaresse zijn super
(Vertaald) Bedankt voor alles en bedankt aan de B2-service, het was onberispelijk, we stonden versteld van de medische zorg en vooral de verpleegster
(Vertaald) geweldig ziekenhuis
Het beste instituut in België voor de behandeling van kanker....
(Vertaald) Indrukwekkend !
(Vertaald) Meest menselijke ziekenhuis dat ik ken!
Nieuw Erasmusziekenhuis
Een ziekenhuis dat voorop loopt in de strijd tegen kanker!
(Vertaald) Dr. Gil Thierry = Onvergetelijk!!!
Goede plek om even te genieten en te ontspannen
(Vertaald) Dit is mijn werkplek sinds 1986
@DRONE NOODGEVAL 112
Samen tegen kanker
Moge God u beschermen, onze sultan
Gespecialiseerd kankerziekenhuis
supervriendelijk personeel!
contact
Foto's
Alle
Gebouw
Lobby
Nieuwste uploads
Street view en 360
Van eigenaar