Beoordelingen van Hospital Center Epicura De Baudour. (Ziekenhuis) in Bergen (Henegouwen).
Hospital Center Epicura De Baudour
Rue Louis Caty 136, 7331 Saint-Ghislain
Beschrijving
Informatie over Hospital Center Epicura De Baudour, een Ziekenhuis in Bergen (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Beoordelingen van Hospital Center Epicura De Baudour
Ik ben met spoed naar binnen gegaan en ben heel snel geholpen door de verpleging en het medisch personeel! Nogmaals bedankt!
Dagziekenhuis, bij verschillende gelegenheden voor dokter Jorquera Sanchez Sebastian, algoloog-anesthesist... of het nu gaat om de receptie,
de dokter en de verpleegsters, een vriendelijkheid en een voorkomendheid die je meteen op je gemak stelt. BEDANKT
Vanaf de ingang... informatiebalie tot uw dienst... goede informatie...
Ik ben al jaren patiënt bij hen (Hornu, Frameries en Baudour) en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun diensten.
De artsen die ik heb ontmoet zijn zeer bekwaam en menselijk, en ze zijn ook zo eerlijk om u naar een collega te sturen als uw zaak vaardigheden vereist die zij niet kunnen bieden.
De anesthesisten nemen de tijd om u te informeren.
Het personeel is erg aardig, van de verpleegsters tot het huishoudelijk personeel, iedereen is beleefd en vriendelijk.
Zelfs de maaltijden zijn redelijk goed, geen haute cuisine maar gevarieerd en goed bereid, zelfs tijdens relatief lange verblijven raken we niet gefrustreerd door het eten.
Ik heb 3 beoordelingen,
-soms een gebrek aan informatie over hoe de dingen zullen verlopen of over je tijd, de eerste paar keer is het vervelend, daarna als je eraan gewend bent is het goed
- Het niet strikt respecteren van de bezoekuren waardoor mensen voortdurend ronddwalen in de zorgdiensten (lawaai, gevoel van onveiligheid).
-En vooral hun unieke nummer 078150170, als ik op een dag zou moeten beslissen om van ziekenhuis te veranderen, zou dat zwaar meewegen in de beslissing denk ik, het geringste telefoontje duurt 25 minuten, terwijl het voorheen bij directe nummers binnen 5 minuten was opgelost. Bovendien is het onmogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met een dienst/arts zonder enkele tientallen minuten te moeten wachten om vervolgens door te worden gestuurd naar de receptie of te worden opgehangen. Het is zover dat ik alleen via e-mail met mijn chirurg communiceer, wat ik behoorlijk ongepast vind omdat hij vanuit mijn oogpunt andere dingen te doen heeft.
Dit is de enige reden waarom ik het 4/5 gaf, zonder dit getal onderaan zou ik het zonder aarzeling 5 hebben gegeven.
Voor het overige bedank ik het personeel en de artsen die tot nu toe voor mij hebben gezorgd, omdat ze het echt verdienen.
Zeer vriendelijk personeel, van de verpleegsters tot de receptionisten en artsen. Ik ben zeer tevreden over mijn ziekenhuisverblijf.
Uitstekende scintigrafieservice. Een beetje zorg. Vriendelijk personeel. Bedankt voor je vriendelijkheid tijdens mijn recensie, die lang was lol.
(Vertaald) Uitstekende ervaring in 2017 ter gelegenheid van een colonoscopie door Dr. Ben in Baudour. De verpleegsters waren erg aardig en geruststellend voor mij. Ik kan niet zomaar oordelen over de andere diensten van het ziekenhuis, heb ik niet gebruiken.
Ik ben op bezoek bij mijn schoonvader, die heel goed verzorgd en behandeld wordt.
Je zou de eerste keer kunnen verdwalen als je er niet bekend mee bent.
Deze instelling heeft een zeer goede indruk op me gemaakt.
Het eten is niet zo geweldig als in alle ziekenhuizen.
(Vertaald) Goed ziekenhuis in Aat maar niet de spoedgevallen. Pijnkliniek bovenaan.
Mijn dochter arriveerde op de eerste hulp, zeer bekwaam personeel, zeer gastvrij en erg aardig, nadat ze naar de kindergeneeskunde was gegaan en daar is het hetzelfde personeel dat zeer attent is op zeer goede zorg. Ik dank met heel mijn hart al het verplegend personeel voor de zorg voor mijn dochter. Zeer goede afdeling spoedeisende hulp en pediatrie, bedankt allemaal
(Vertaald) Geweldig ziekenhuis, ik ben twee keer geopereerd, geweldige service
En ook 2 keer bevallen kleine jongen en twee meisjes die we waren bij de neonatale 1 maand edemi en dankzij de dokter en zij mijn dochters in hetzelfde ziekenhuis dus ik mijn 5 sterren mijn als we meer meester zouden zijn, zou ik het doen omdat Ik hou van dit ziekenhuis
(Vertaald) Zeer vriendelijk personeel
De kinderafdeling en de afdeling spoedeisende hulp waren zeer bekwaam in de zorg voor mijn dochter. Zeer bekwaam personeel, zeer hartelijk, zeer vriendelijk en begripvol. Ik kan dit ziekenhuis en natuurlijk meer in het bijzonder de kinderafdeling van harte aanbevelen, dank aan al het verplegend personeel
(Vertaald) Zeer gemakkelijk toegankelijk in vergelijking met Hornu, identieke doktoren, informeer gewoon. Welnu, het ziekenhuis wordt oud, maar beetje bij beetje gaan de renovaties door.
Het is de thuisbasis van de slechtste en de beste. De spoedeisende hulp is in zijn vervallen staat een museum waardig.
heel lang aan de telefoon, we moeten ruim 5 minuten wachten op degenen die de afspraken maken, en we bellen ze nog vaak zo!!
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest over de ontvangen zorg!
Echt familie en vriendelijk welkom. Hygiëneregels gekoppeld aan covid worden goed gerespecteerd. Gemakkelijk te parkeren. Teruggestuurd op 5-3-24: nog steeds blij. En 14/5 ook! 😀
Ik ben meerdere keren behandeld in dit ziekenhuis en ben er over het algemeen blij mee, vriendelijke en competente artsen, hetzelfde voor de verpleegsters. Aan de andere kant haal ik één ster weg voor de telefonische ontvangst, sinds de invoering van hun unieke nummer 078 is het zo'n gedoe dat ik van ziekenhuis wil wisselen. Als je 25 minuten aan de lijn blijft om een afspraak te maken voor een röntgenfoto terwijl het voorheen 2 minuten duurde, wil je heel graag ophangen en van melkfabriek wisselen.
Goede ontvangst Het is moeilijk om een ziekenhuis te beoordelen, het hangt af van de service
Vriendelijk en familie
Ik vind dit ziekenhuis heel modern
Je hebt mijn leven gered!!!! Alles was vlekkeloos: ambulance, spoedeisende hulp, intensive care en cardiologieafdeling.
Als u belt voor een afspraak, wacht u te lang
Mensen komen vaak pas als het echt niet anders kan naar de spoedeisende hulp en blokkeren zo mensen die echt zorg nodig hebben. Daarom wordt er getrieerd op basis van de ernst van de symptomen.
Vriendelijk personeel, vooral tijdens de revalidatie
Langste tijdschema
Luisteren naar de familie
Hartelijk dank aan de afdeling Geriatrie van Baudour (artsen, verpleegkundigen, 2e verdieping) voor hun aandacht en vriendelijkheid jegens mijn vader, die onlangs weer op de been is gebracht dankzij hun goede zorgen.
Personeel beschikbaar en maximaal toegewijd, ondanks de beperkingen van het vakgebied. Nogmaals bedankt.
Voordeel: parkeren is gratis. Wij zijn druk bezig met de bouw van een nieuw pand. Het personeel is vriendelijk en aangenaam.
Beter toegankelijke automaten waar u iets kunt eten en drinken...
Zeer goede ontvangst en verzorging
Geweldig team in alle afdelingen, goed gedaan!
Mededeling betreffende: THE SHUTTLE (gratis tussen ziekenhuizen)
Het is onberispelijk en het is nuttig!!!
een patiënt bezoeken! Deze dienst is gratis! hier moet uiteraard rekening mee gehouden worden!
enige nadeel: de afspraken ...> rekening houdend met het feit dat er slechts om de 2 uur een shuttle rijdt als je een afspraak hebt om 9.00 uur of 9.30 uur in Hornu en je vertrekt vanuit Frameries, ben je genoodzaakt om de shuttle van 8.00 uur te nemen, die rond 8.15 uur ter plaatse arriveert...hallo het wachten zonder de terugkeer te vermelden, je moet je daarom zo goed mogelijk proberen aan te passen (zolang het mogelijk is, wat niet altijd duidelijk is, vooral in bepaalde diensten) ontstond dit "probleem" toen de shuttle Baudour aan zijn route toevoegde naast Hornu en Frameries, wat een vermomde zegen is omdat het bezoeken van een patiënt die in Baudour in het ziekenhuis is opgenomen nu mogelijk is met een vrij lange wachttijd, maar het is van onschatbare waarde dat het feit dat je verzekerd bent van vervoer naar een ziek familielid voldoende is, het wachten is secundair, maar als het een afspraak is, is het vervelender dat de shuttle elke 2 uur rijdt, dus voor een vergadering om 9.30 uur. in Hornu, vertrekkend vanuit Frameries bijvoorbeeld. je moet de ochtend van 08.00 uur nemen en dan wachten op je beurt (hetzelfde geldt voor de terugreis, het hangt allemaal af van het tijdstip waarop je afspraak eindigt) bovendien is het bijna het enige vervoermiddel naar Baudour!!! De TEC is oké, maar het is een hindernisbaan, dus de shuttle blijft in veel gevallen de beste optie als we niemand hebben om ons te vergezellen!
Let op: er zijn ook profiteurs! ze nemen de shuttle om te gaan winkelen en soms met meerdere mensen, wat andere gebruikers bestraft en de chauffeurs hoeven niet alleen te controleren of je een gehospitaliseerde persoon hebt om te bezoeken of dat je een afspraak hebt... deze geïsoleerde gevallen lijken gelukkig steeds minder in aantal te worden omdat ze zijn opgemerkt!
trouwens: Dank aan de chauffeurs en degenen die het concept hebben bedacht!
Fantastisch welkom
Ik heb een groot vertrouwen in Epicura. Mijn dochter wordt regelmatig gevolgd op Ath omdat ze echt slechte ervaringen heeft gehad met de ziekenhuizen Borinage Saint-Joseph Ambroise Paré. Mijn dochter wordt momenteel op de Baudour-site geopereerd door superdokter Dr. Khalife. Zeer goede pediatrische dienst, jammer dat deze maar een paar dagen duurt. 1 + specifiek voor de twee verpleegsters die vandaag 20-03-2019 voor mijn dochter zorgden in de 4e eerste kamer. Isadora bedankt.
Leuk om daar vrijwilligerswerk te doen
Zeer mooi ZIEKENHUIS, zeer goed verzorgd.
Persoonlijk vind ik de Epicure-locatie in Hornu erg fijn, zowel vanwege de deskundigheid van de kinderartsen als vanwege de kraam- en kindergeneeskundige diensten.
Goed klein ziekenhuis, de zorg is goed.
Denk je dat ze het dossier in handen hebben, je medisch dossier? Ach, nee toch???🤔🤔We moeten alles dicteren en stap voor stap op de computer schrijven wat we zeggen 😤😨😨😱😱😱😱En als we bewusteloos zijn of een hartaanval krijgen, moeten we een label op de achterkant plakken met ons volledige medische diagram🤓 Ik begrijp dat de spoedeisende hulp de kust kan zijn als er al niet de lokalen zijn die ik zag... maar eerder modern om de patiënten te huisvesten, speciale ruimte met meerdere pc's die zijn aangesloten op het patiëntendossier en twee of drie ervaren artsen die de verpleegkundigen correct aansturen. Vermijd het plaatsen van studenten die niet weten hoe ze moeten doen wat nodig is, omdat ze nog maar net leren studeren. Ik kan begrijpen dat er spanningen zijn, het is zeker dat de spoedeisende hulp niet in alle ziekenhuizen gemakkelijk is, maar toch. maar als we geen moeite doen om de spoedeisende hulp te veranderen en er is een noodgeval😮 dan zullen er altijd negatieve gevolgen zijn😕 om weer op de rails te komen zullen we de spoedeisende hulp helemaal opnieuw moeten opbouwen het gaat om de veiligheid van de levens van de patiënten en ook om het imago van het ziekenhuis spoedeisende hulp opname operatie herstel ontslag zonder problemen er zullen altijd problemen zijn omdat we na een operatie niet 100% veiligheid kunnen garanderen er zijn altijd risico's maar we kunnen ze vermijden we steken er moeite in. Mijn beoordeling zal niet op één ster blijven staan. Ik geloof dat iedereen recht heeft op een extra kans😎😎 Ik wacht af of er werk is en of er een professioneel team op de spoedeisende hulp kan worden geplaatst en de junior verpleegkundigen de spoedeisende hulp niet kunnen bemannen. Dat is te veel verantwoordelijkheid voor haar en het is een echte last op haar schouders. Ik kan ze begrijpen, het is mijn persoonlijke standpunt, bedankt. En wat het ziekenhuis zelf betreft, is het te vroeg om te zeggen. Ik ken de diensten op dit moment niet, alleen de spoedeisende hulp. Ik zal een samenvatting maken van wat ik daarna zal ervaren. Ik zal u vertellen of er verbeteringen zijn. Positief punt: eerst de receptie bij de ingang van het ziekenhuis, heel glimlachend, onberispelijk. Niets op aan te merken en je wordt indien nodig begeleid. Dat is een pluspunt, dat heb ik u al verteld.... Hallo, tot nu toe is Epicura bezig met het verbouwen van een nieuwe spoedeisende hulp, een nieuwe voor de spoedeisende hulp. Ik neem aan dat het veel moderner zal zijn dan de oude versie. Dat is heel goed nieuws, wetende dat het echt dringend wordt om het te doen. Dat is heel goed nieuws, ik voeg sterren toe.
Zeer tevreden in alle opzichten
Ik geef 4 sterren voor de vriendelijkheid en competentie van het VERPLEEGKUNDIG personeel DIT 22/10/18. MOED VOOR HEN, ZIJ ZULLEN HET BEGRIJPEN!! Bedankt voor het doorgeven van dit bericht aan hen.... op andere momenten ben ik altijd tevreden geweest over het verplegend EN medisch personeel voor mij en voor mijn zoon.... angioscanonderzoek dezelfde avond gedaan in Warquignies met telefonisch protocol.... RAS geen longembolie 😉😉 Ik sta erop dat mijn bericht aan hen wordt doorgegeven. Hartelijk dank
Goed ziekenhuis
Een geweldige gynaecoloog Dr. Semoulin
kwaliteitsvolle zorg en een onberispelijke dienstverlening
(Vertaald) Er is een naamswijziging: EpiCURA-site Hornu
Uitstekend,
Goed ziekenhuis
Jij en
Gynaecoloog
Geen commentaar
contact
Foto's
Alle
Street view en 360
Video'S