Beoordelingen van Hospital Center Epicura De Baudour. (Ziekenhuis) in Bergen (Henegouwen).
Hospital Center Epicura De Baudour
Rue Louis Caty 136, 7331 Saint-Ghislain
Beschrijving
Informatie over Hospital Center Epicura De Baudour, een Ziekenhuis in Bergen (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Beoordelingen van Hospital Center Epicura De Baudour
Ik kwam met spoed binnen en werd snel opgevangen door het verplegend en medisch personeel! Nogmaals bedankt!
Dagziekenhuis, meerdere malen voor dokter Jorquera Sanchez Sebastian, algoloog-anesthesioloog... of het nu gaat om de receptie,
de dokter en verpleegsters, een vriendelijkheid en vriendelijkheid waar je je meteen op je gemak voelt. BEDANKT
Vanaf de entree...informatiebalie bij uw
service...goede informatie...
Ik ben al jaren patiënt bij hen (Hornu, Frameries en Baudour) en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun diensten.
De artsen die ik heb ontmoet zijn zeer bekwaam en menselijk, en ze zijn ook zo eerlijk om u naar een collega te sturen als uw zaak vaardigheden vereist die zij niet kunnen bieden.
De anesthesisten nemen de tijd om u te informeren.
Het personeel is erg aardig, van de verpleegsters tot het huishoudelijk personeel, iedereen is beleefd en vriendelijk.
Zelfs de maaltijden zijn redelijk goed, geen haute cuisine maar gevarieerd en goed bereid, zelfs tijdens relatief lange verblijven raken we niet gefrustreerd door het eten.
Ik heb 3 beoordelingen,
-soms een gebrek aan informatie over hoe de dingen zullen verlopen of over je tijd, de eerste paar keer is het vervelend, daarna als je eraan gewend bent is het goed
- Het niet strikt respecteren van de bezoekuren waardoor mensen voortdurend ronddwalen in de zorgdiensten (lawaai, gevoel van onveiligheid).
-En vooral hun unieke nummer 078150170, als ik op een dag zou moeten beslissen om van ziekenhuis te veranderen, denk ik dat dat zwaar zou doorwegen in de beslissing, het geringste gesprek duurt 25 minuten, terwijl het voorheen bij directe nummers in 5 minuten was opgelost. Bovendien is het onmogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met een dienst/arts zonder enkele tientallen minuten te moeten wachten om vervolgens doorverwezen te worden naar de receptie of opgehangen te worden. Het is zover dat ik alleen via e-mail met mijn chirurg communiceer, wat ik behoorlijk ongepast vind omdat hij vanuit mijn oogpunt andere dingen te doen heeft.
Dit is de enige reden waarom ik het 4/5 gaf, zonder dit getal onderaan zou ik het zonder aarzeling 5 hebben gegeven.
Voor het overige bedank ik het personeel en de artsen die tot nu toe voor mij hebben gezorgd, omdat ze het echt verdienen.
Zeer vriendelijk personeel, of het nu gaat om verpleegkundigen, receptie of artsen. Ik ben zeer tevreden over mijn ziekenhuisopname.
Uitstekende scintigrafieservice. Een beetje zorg. Vriendelijk personeel. Bedankt voor je vriendelijkheid tijdens mijn recensie, die lang was lol.
(Vertaald) Uitstekende ervaring in 2017 ter gelegenheid van een colonoscopie door Dr. Ben in Baudour. De verpleegsters waren erg aardig en geruststellend voor mij. Ik kan niet zomaar oordelen over de andere diensten van het ziekenhuis, heb ik niet gebruiken.
Ik bezoek mijn schoonvader, die heel goed wordt verzorgd en behandeld.
Je zou de eerste keer kunnen verdwalen als je het niet weet.
Dit etablissement heeft op mij een zeer goede indruk achtergelaten.
De keuken is niet geweldig zoals in alle ziekenhuizen.))
(Vertaald) Goed ziekenhuis in Aat maar niet de spoedgevallen. Pijnkliniek bovenaan.
Mijn dochter arriveerde op de eerste hulp, zeer bekwaam personeel, zeer gastvrij en erg aardig, nadat ze naar de kindergeneeskunde was gegaan en daar is het hetzelfde personeel dat zeer attent is op zeer goede zorg. Ik dank met heel mijn hart al het verplegend personeel voor de zorg van mijn dochter zeer goede afdeling spoedeisende hulp en pediatrie, bedankt allemaal
(Vertaald) Geweldig ziekenhuis, ik ben twee keer geopereerd, geweldige service
En ook 2 keer bevallen kleine jongen en twee meisjes die we waren bij de neonatale 1 maand edemi en dankzij de dokter en zij mijn dochters in hetzelfde ziekenhuis dus ik mijn 5 sterren mijn als we meer meester zouden zijn, zou ik het doen omdat Ik hou van dit ziekenhuis
(Vertaald) Zeer vriendelijk personeel
De kinderafdeling en de afdeling spoedeisende hulp waren zeer bekwaam in de zorg voor mijn dochter. Zeer bekwaam personeel, zeer hartelijk, zeer vriendelijk en begripvol, ik kan dit ziekenhuis en natuurlijk meer in het bijzonder de kinderafdeling ten zeerste aanbevelen, dank aan al het verplegend personeel
(Vertaald) Zeer gemakkelijk toegankelijk in vergelijking met Hornu, identieke doktoren, informeer gewoon. Welnu, het ziekenhuis wordt oud, maar beetje bij beetje gaan de renovaties door.
Wij vinden zowel het slechtste als het beste. De afdeling spoedeisende hulp is vanwege haar vervallen staat een museum waardig.
heel lang aan de telefoon, we moeten ruim 5 minuten wachten op degenen die de afspraken maken, en we bellen ze nog vaak zo!!
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest over de ontvangen zorg!
Echt familie en vriendelijk welkom. Hygiëneregels gekoppeld aan covid worden goed gerespecteerd. Gemakkelijk te parkeren. Teruggestuurd op 5-3-24: nog steeds blij. En 14/5 ook! 😀
Ik ben meerdere keren behandeld in dit ziekenhuis en ben er over het algemeen blij mee, vriendelijke en competente artsen, hetzelfde voor de verpleegsters. Aan de andere kant haal ik één ster weg voor de telefonische ontvangst, sinds de invoering van hun unieke nummer 078 is het zo'n gedoe dat ik van ziekenhuis wil wisselen. Als je 25 minuten aan de lijn blijft om een afspraak te maken voor een röntgenfoto terwijl het voorheen 2 minuten duurde, wil je heel graag ophangen en van melkfabriek wisselen.
Goede ontvangst Het is lastig om een ziekenhuis te beoordelen, het hangt af van de dienstverlening
Vriendelijk en familie
Ik vind dit ziekenhuis heel modern
Je hebt mijn leven gered!!!! Alles onberispelijk, ambulance, spoedeisende hulp, intensive care en cardioservice
Als u belt voor een afspraak, wacht u te lang
Mensen hebben de neiging om alleen als laatste redmiddel naar de eerste hulp te komen en blokkeren daarom mensen die echt zorg nodig hebben. Daarom vindt er triage plaats op basis van de ernst van de voor de hand liggende symptomen.
Vriendelijk personeel, vooral tijdens de revalidatie
Langste tijdschema
Luisteren naar de familie
Dank aan de afdeling Geriatrie van Baudour (artsen, verpleegsters, 2e verdieping) voor hun aandacht en hun vriendelijkheid jegens mijn vader, die onlangs door hun zorg weer gezond is geworden.
Personeel beschikbaar en maximaal toegewijd, ondanks de beperkingen van het veld. Nogmaals bedankt
Voordeel: parkeren is gratis. Wij zijn druk bezig met de bouw van een nieuw pand. Het personeel is vriendelijk en aangenaam.
Meer toegankelijke distributeurs voor verfrissing en voeding...
Zeer goede ontvangst en verzorging
Geweldig team in alle diensten, echt goed gedaan?
Mededeling betreffende: THE SHUTTLE (gratis tussen ziekenhuizen)
Het is onberispelijk en het is nuttig!!!
een patiënt bezoeken! Deze dienst is gratis! hier moet uiteraard rekening mee gehouden worden!
enige minpunt: de afspraken ---> rekening houdend met het feit dat er slechts om de 2 uur een shuttle rijdt als je een afspraak hebt om 9.00 uur of 9.30 uur in Hornu en je vertrekt vanuit Frameries, ben je hier genoodzaakt neem de shuttle van 08.00 uur en arriveer rond 08.15 uur ter plaatse. Hallo, het wachten, om nog maar te zwijgen van de terugkeer, we moeten daarom proberen ons zo goed mogelijk aan te passen (voor zover mogelijk, wat niet altijd duidelijk is , vooral bij bepaalde diensten) ontstond dit "probleem" toen de shuttle naast Hornu en Frameries ook Baudour aan zijn route toevoegde, wat een vermomde zegen is omdat een bezoek aan een patiënt die in Baudour in het ziekenhuis is opgenomen nu mogelijk is met een vrij lange wachttijd, maar het is van onschatbare waarde het feit dat je verzekerd bent dat je wordt vervoerd naar een ziek familielid is voldoende het wachten is secundair aan de andere kant als het om een afspraak gaat is het saaier de shuttle rijdt elke 2 uur dus voor een afspraak om 9, 9: 30.00 uur in Hornu, vertrek bijvoorbeeld vanuit Frameries. je moet de bus van 08.00 uur nemen en dan wachten op je beurt (hetzelfde geldt voor de terugreis, het hangt allemaal af van het tijdstip waarop je afspraak eindigt) bovendien is het bijna het enige vervoermiddel naar Baudour!! De TEC is oké, maar het is een hindernisbaan, dus de shuttle blijft in veel gevallen de beste optie als we niemand hebben om ons te vergezellen!
Let op: er zijn ook profiteurs! ze nemen de shuttle om te gaan winkelen en soms met meerdere mensen, wat andere gebruikers bestraft en de chauffeurs niet alleen hoeven te controleren of je een gehospitaliseerde persoon hebt om te bezoeken of dat je een afspraak hebt ... deze geïsoleerde Het lijkt erop dat de gevallen gelukkig steeds minder in aantal beginnen te worden, omdat ze zijn opgemerkt!
trouwens: Dank aan de chauffeurs en degenen die het concept hebben bedacht!
Fantastisch welkom
Ik heb een groot vertrouwen in Epicura. Mijn dochter wordt regelmatig gevolgd op Ath omdat ze echt slechte ervaringen heeft gehad met de ziekenhuizen Borinage Saint-Joseph Ambroise Paré. Mijn dochter wordt momenteel op de Baudour-site geopereerd door superdokter Dr. Khalife. Zeer goede kinderservice, jammer dat deze maar een paar dagen duurt. 1 + specifiek voor de twee verpleegsters die vandaag 20-03-2019 voor mijn dochter zorgden in de 4e eerste kamer. Isadora bedankt.
Leuk om daar vrijwilligerswerk te doen
Zeer mooi ZIEKENHUIS, zeer goed verzorgd.
Persoonlijk vind ik de site van Epicure Hornu erg leuk, zowel vanwege de vaardigheden van de kinderartsen als vanwege de kraam-/kinderdiensten.
Goed klein ziekenhuis, de zorg is goed.
je denkt dat ze het dossier in handen hebben jouw medisch dossier ach nee???🤔🤔we moeten alles dicteren en stap voor stap op de computer opschrijven wat we zeggen 😤😨😨😱😱😱😱en als we bewusteloos zijn of een hartaanval krijgen moeten we een etiket op de achterkant plakken met ons volledige medische diagram🤓 Ik begrijp dat we in noodgevallen kunnen uitwijken als we dat al hebben er zijn niet de gebouwen die ik zag ... maar eerder modern om patiënten lokaal te huisvesten met verschillende pc's aangesloten op het patiëntendossier en twee drie ervaren artsen die de verpleegster correct aansturen, vermijd het alstublieft om studenten te plaatsen die niet weten hoe ze moeten doen wat nodig is, omdat hij nog maar net leert studeren. Ik kan de spanningen begrijpen, het is zeker dat noodsituaties niet in alle ziekenhuizen gemakkelijk zijn, maar toch. maar als we niet alles uit de kast halen om de noodgevallen te veranderen en er is een noodgeval😮 zullen er altijd negatieve gevolgen zijn😕 om weer op het goede spoor te komen zullen we de noodgevallen helemaal opnieuw moeten beginnen. het gaat om de veiligheid van het leven van de patiënten en om het imago van het ziekenhuis. noodgevallen opname operatie herstel ontslag zonder problemen er zullen altijd problemen zijn omdat we geen 100 voor 100 veiligheid kunnen bieden na een operatie zijn er altijd risico's, maar we kunnen ze vermijden we trekken alles uit de kast. Mijn beoordeling blijft niet één ster. Ik geloof dat iedereen recht heeft op een extra kans😎😎 Ik zal wachten om te zien of er werk is en of een professioneel team dat op de eerste hulp kan worden geplaatst en de junior verpleegkundigen de eerste hulp niet aankunnen, het is te veel verantwoordelijkheid voor haar en het legt veel gewicht op de schouders. Ik kan ze begrijpen. Het is mijn persoonlijke mening, bedankt en wat het ziekenhuis zelf betreft, het is te vroeg om te zeggen: ik weet het niet. de diensten op dit moment alleen de noodgevallen Ik zal een samenvatting maken van wat ik zal ervaren, daarna zal ik je vertellen of er verbeteringen zijn positief punt eerst de receptie bij de ingang van het ziekenhuis zeer glimlachend onberispelijk niets te zeggen en we begeleiden je indien nodig dat is een pluspunt Ik zei het je .... Hallo tot op de dag van vandaag is Epicura bezig met het opnieuw uitvoeren van een nieuwe noodsituatie, een nieuwe voor de noodsituaties. Ik veronderstel dat het veel moderner zal zijn dan de oude versie, het is heel goed nieuws wetende dat het echt aan het worden is dringend om het te doen, dit is heel goed nieuws. Ik voeg sterren toe
Zeer tevreden in alle opzichten
Ik geef 4 sterren voor de vriendelijkheid en competentie van het VERPLEEGKUNDIG personeel DIT 22/10/18. MOED VOOR HEN, ZIJ ZULLEN HET BEGRIJPEN!! Bedankt dat je dit bericht aan hen hebt doorgegeven.... op andere momenten ben ik altijd tevreden geweest over het verplegend EN medisch personeel voor mij en voor mijn zoon.... angioscanonderzoek dezelfde avond gedaan in Warquignies met telefonisch protocol .... RAS geen longembolie 😉😉 Ik sta erop dat we ze mijn bericht sturen, hartelijk dank
Goed ziekenhuis
Een geweldige gynaecoloog Dr. Semoulin
kwaliteitsvolle zorg en een onberispelijke dienstverlening
(Vertaald) Er is een naamswijziging: EpiCURA-site Hornu
Uitstekend,
Goed ziekenhuis
Jij en
Gynaecoloog
(Vertaald) Geen commentaar
contact
Foto's
Alle
Street view en 360
Video'S