Beoordelingen van ZNA Jan Palfijn. (Ziekenhuis) in Antwerpen (Antwerpen).
ZNA Jan Palfijn
Lange Bremstraat 70, 2170 Merksem, België
Beschrijving
Informatie over ZNA Jan Palfijn, een Ziekenhuis in Antwerpen (Antwerpen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van ZNA Jan Palfijn
Maandag
07:00–20:00
Dinsdag
07:00–20:00
Woensdag
07:00–20:00
Donderdag
07:00–20:00
Vrijdag
07:00–20:00
Zaterdag
12:00–20:00
Zondag
12:00–20:00
Beoordelingen van ZNA Jan Palfijn
S. M.
Al verschillende keren op spoed geweest en de wachttijden zijn daar echt wel bijzonder lang (3u is géén uitzondering). Ook snachts wanneer er echt niemand anders in de wachtruimte te bespeuren is.
Verder wel beleefd, vriendelijk en duidelijk geholpen dus daarover alleen maar positief.
M. v. d. Z.
Ik mis wel kort parkeerplaatsen vlak bij de ingang van de spoed. Die zijn er wel bij de huisartsenpost (mijn excuses, heb deze gebruikt). Er zijn er ook wat verder weg, maar met iemand bij die maar een paar stapjes kan zetten was dat al te ver.
Verder alle respect voor personeel, ik weet dat alle ziekenhuizen bomvol liggen dus blij dat jullie voor mijn echtgenoot nog een plaatsje konden vinden
T. V.
Bedankt aan de spoeddienst en pediatrie afdeling van jan palfijn ziekenhuis merksem om ons dochtertje jade er weer door te krijgen, ze is helemaal genezen dankzij jullie goede zorgen
B. W.
Vandaag in het daghospitaal (1C) geweest voor een ingreep. De medewerkers -sters waren vanaf ‘s ochtends vroeg al zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel goed behandeld geweest en dat ook gemeld aan de verpleging die het verdient. Ook de operatie is vlot verlopen. Doe zo voort!
M. C.
Spoed: Alles geregeld en heeft geen uur geduurd. Als het druk is dan duurt het normaal iets langer. Top verplegers en top dokerts. Bedankt voor de snelle zorgen!
p. c.
Je komt hier niet voor de lol maar al bij al alles goed verlopen. Alleen mogen ze eens iets doen aan dat eeuwige pijnpunt hier: het gebrek aan gehandicapten parkeerplaatsen...
A. G. F.
Ergens begin van februari werd mijn oma hier opgenomen, na een heel grondig onderzoeken, hebben zij bij haar darmkanker vastgesteld. Dan hebben heel erg hun best gedaan om eerst op krachten te krijgen. Zij kwam dan onder de vleugels van dokter Marijke Van de Moortel die vrouw is gewoon te goed voor deze wereld. Een combinatie van heel
vriendelijk, menselijk, maar ook een buitengewoon getalenteerde chirurg Net als heel team eigenlijk iedereen die in dat ziekenhuis werkt. Vanaf de vrijwilligers, de café personeel, verpleging, en natuurlijk de artsen. Met een grote succes vol slaagde zij en haar team, kwaadaardige tumor te verwijderen. Wat er wordt gezegd klopt dit is de beste ziekenhuis van het hele provincie Antwerpen misschien en zelfs van hele Vlaanderen.
A. A.
Het ziekenhuis is op een geïntegreerde manier heel geweldig. Wat betreft de behandeling van het personeel, volgens onze ervaring, waren mijn familie en ik een geweldige ervaring. Een zeer stijlvolle en onderscheidende behandeling door hen. Bedankt allemaal voor wat jullie bieden. Ik hoop dat dit is altijd en overal.
B. P.
Op en top tevreden over dit ziekenhuis. Geen vraag is teveel. Indien men op het belletje drukt staat er onmiddellijk hulp. Zo een service is ver zoek in de meeste ziekenhuizen. Ik wil het verplegend en verzorgend personeel hartelijk danken voor hun professionele kennis en raad. Ook een bedankje voor de vriendelijke arts Van de Moortel en haar team. Zij vormen een geoliede machine. Vanwege een super tevreden patiënt. 10 op 10 voor Zna Jan Palfijn. Bart Polet
V. j.
Werd enorm snel binnen gelaten en heel vriendelijk behandeld,toen ik met hoge bloeddruk ,misselijk en hartkloppingen aankwam .Er werd een cardiogram en bloeddruk direct genomen en een bloedtest gedaan,en ik werd echt lief behandeld door een schat van een verpleester (kort haar)die verdiend zeker een pluim gewoon om haar toffe rustige houding .Trouwens die dag iedereen daar .Ik werd er een paar u in t oog gehouden en daarvoor alleen al was ik enorm dankbaar (ben alleenstaande en thuis is het beangstigend dan)s nachts kon ik naar huis er werd niet echt iets gevonden .Later bleek bij de huisarts dat ik een lelijke allergie op poly ethanol glycol deed ,stomweg van een half slaappilletje .Moet nu ook de hartkloppingen laten nakijken bij een specialist.Maar ben nog steeds blij dat ik die paar u daar in t oog werd gehouden want ik kon zomaar in shock zijn gegaan .Bij deze lees ik nu elke bijsluiter en ga k zeker aangeven van de allergie moest k me zo nog ooit voelen .Tjeezes dat voelt als sterven denk ik dan ..Toch bedankt aan dit team ,was een stuk geruster bij jullie op dat moment .De naweeën lig ik thuis nog even uit .
Z. A.
Dit is het beste ziekenhuis van heel Vlaanderen. Het personeel is erg ervaren, getalenteerd, en erg vriendelijk. Ik ben hier al heel veel keer geweest voor operaties en onderzoeken, en het lijkt niet alsof ik echt naar een ziekenhuis ga, maar naar een vertrouwde plek. Aan het hele team van ZNA Jan Palfijn: Doe zo voort!
S. V. d. V.
Vanaf aankomst is alles zeer vlot verlopen. Vlot aan de inschrijving, niettegenstaande dat mijn gegevens door een medewerker aangepast moesten worden en dan naar route 16 voor een PET-scan. Zeer vriendelijk en behulpzame verpleegsters. Zeer duidelijk van zowel de behandeling als mogelijks tijdverdrijf gedurende één wachtuur na inspuiting als na de behandeling. Ook de hygiëne was perfect en de regels worden goed opgevolgd. Zeker een ziekenhuis om aan te raden al blijft het natuurlijk beter niet naar een ziekenhuis te moeten. Allen het beste toegewenst.
G. D.
We worden altijd heel goed geholpen in Jan Palfijn. Een goede materniteit, een fijne pediatrie met lieve kinderartsen (waar nu gewerkt wordt op afspraak en je niet meer superlang moet wachten), een goede maag-darm kliniek, ...
Handig zo'n ziekenhuis met specialisten vlakbij! Het zou fijn zijn als we nu de facturen ook nog digitaal zouden kunnen ontvangen.
F. N.
Enkele maanden cardio revalidatie gevolgd in dit ziekenhuis. Superlieve en vriendelijke begeleiders ( kiné) zij waren degene die me steeds motiveerden om vol te houden. Hartelijk dank
G.
Op 24/10/2017 had ik een rugoperatie ondergaan in het Jan Palfijn ziekenhuis.
De ingreep was mislukt al tal van facetten infiltraties gehad nadien, ook dat was een flop.
We zijn 5 jaar verder en heb nog steeds pijn.
Op een dag (4/04/2022) zag ik het niet meer zitten,ben de trein opgestap en ergens beland.( tussen Mechelen en Leuven) daar heb ik een zelfmoord poging gedaan.
Spijtig genoeg was de ambulance en de MUG te rap bij om me te reanimeren.
Tussen Leven en dood ben ik wakker geworden in gasthuisberg ziekenhuis te Leuven.
Daar nog 9 dagen verbleven en nadien met ambulance naar Klina Brasschaat gevoerd, waar ik nog 3 weken in een Paaz heb verbleven.
Nu ben ik in begeleiding van een psychologe en huisarts elke week.
Wat betreft de chirurg Van Den Brande (operatie rug)en dokter Dweik,daar heb ik geen goed woord over.
d. V. d. B.
Na schouder-operatie na 11 mndn nog steeds meer pijn dan voor de operatie. Weinig voorafgaande info over operatie en zeker over mogelijke complicaties .
Bij controle nauwelijks of geen medisch onderzoek. Voelde mij niet gehoord met probleem. Het multidisciplinair kine-ergo team doet wel uiterste best voor de patiënten.
E. V.
Op spoed binnengekomen, heel goed behandeld door het verplegend personeel en artsen terwijl het heel enorm druk was. Ben nu opgenomen op de afdeling hartziekten, en ook hier allemaal lieve mensen, van poetspersoneel tot de arts
b. s.
Proficiat voor de mensen van het dagkliniek! Ben bij jullie geweest om mijn wijsheidstanden te laten verwijderen en alles is zeer vlot verlopen! Personeel is zeer vriendelijk en doen hun job enorm graag!
Bedankt hiervoor!
M. D.
Ik werd goed ingelicht door dokter van wellen van wat er aan de hand was en zijn best zou doen om het terug in orde te krijgen werd de 19 juli geopereerd op 16 uur sloeg wat tegen heeft veel werk gehad zat vergroeid mor komt goed bedankt dokter en de lieve verpleging op 1 c bedankt top van wellen
T. S.
Vanaf eerste contact gaf het ziekhuis mij een zelfverzekerde indruk. De vraag om 3 afspraken op dezelfde dag in te plannen was binnen 10 minuten in orde. Bij een ander ziekenhuis moest ik naar 3 verschillende nummers bellen. Het personeel van het ziekenhuis is vriendelijk en dokters gaven de indruk dat ze weten waar ze mee bezig zijn. indien nodig kom ik hier zeker terug
K. D. W.
Met de winter kevin .
Vandaag 13.10.2021 werd ik door dr karel verellen geopereerd aan men rechter schouder .mag ik hierbij hem zen team en alle verpleegsters van 3c bedanken voor hun goede zorgen .
T. V. O.
Heel professioneel georganiseerd bij het binnen komen van de ingang, mondmasker opzetten en ontsmetting voorzien voor de handen. Iemand staat ook bij de ingang om vlot u te begeleiden naar het apparaat om uw paspoort in te steken voor bevestiging van uw bezoek of opname. Ook aan het loket vriendelijke en vlotte service. Eens op de kamer voor dagopname heel vriendelijke en uitgebreide info over het verloop van je verblijf tijdens de dagopname. Komen regelmatig informeren tijdens de dag of alles naar wens is en indien nodig hulp nodig hebt. Héél vriendelijke en behulpzame service. Top!
E. S. M.
De Beste Uroloog Dokteur Van De Velde Sven Hartelijk Bedankt Aan Deze Dokteur Die Zo Vriendelijk Was En Ook zijn Werk Heel Goed Uitvoert, Mijn Man Is Heel Tevreden, Met Vriendelijke groeten Vanwege Maurijn Leon En Esmee Shera ! Bedankt Dokteur Van De Velde !!!
C. D. R.
Beste,
Ik wou even laten weten dat ik zeer tevreden was over het eten in Jan palfijn,met dank aan de chef kok, en ook de mensen die bijna dagelijks langst komen om te horen wat je de komende dagen wilt eten,want het is al zo groot geworden dat je de mogelijkheid krijgt om per dag uit 3 verschillende menu's kan kiezen ( warm eten) tegen over veel mensen die steeds klagen mogen we blij zijn dat we eten krijgen zoals in een 4 sterren hotel, nogmaals mijn dank
Ben Possemiers
W. D. K.
Op 26.11.’19 werd mijn vrouw onwel: naar de spoed en opgenomen op het 5 de verdiep, ze moest overnachten voor verder onderzoek en medicatie.
Ondanks nogal wat slechte reviews hier hebben wij niets dan lof voor verplegend en ander personeel, we waren getroffen door hun dienstbaarheid, vriendelijkheid en beleefdheid. Toen mijn vrouw de volgende dag al naar huis mocht wilden we iets terugdoen en gaven we hen een doosje pralines cadeau.
o. z.
Netjes, duidelijk aangegeven waar je zijn moet,kortom hier besef ik dat mijn verzekering tegen ziektekosten goed wordt toegepast.
M. A.
Vandaag opgenomen voor een ingreep, alle medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben zeer tevreden!
Top ziekenhuis!
K. K.
Ik ben geweest bij spoedafdeling. Snel geholpen en super vriendelijk mensen 🙂🙂 …
a. s.
Mij hebben de dokters en specialisten altijd zeer goed geholpen én bijgestaan,behalve 1specialist(naam wil ik niet vermelden,wel privé)
K. J.
Met dochter om test covid te laten doen en ZEER vriendelijk geholpen geweest en snel ook...
J. M.
Goede verzorging personeel ook vriendelijk, enkel de communicatie is niet altijd correct
M. B.
Vriendelijke dokters en verplegers
G. M.
Gisterenavond 22/01/2022 zeer goed en vriendelijk geholpen op de spoedafdeling.
w. p.
Bij mij staat vriendelijkheid voorop in een sector als deze. Er zijn verschrikkelijke associale zure types die er werken en evengoed best heel hulpzaam attente medewerkers.
P. R.
Mijn vader moest hier zijn bij de neus-, keel- en oorarts. Hij is 20min binnen geweest
d.
Ken 2 mensen bij de ambulance, zeer goede en vriendelijk mensen. Goede specialisten, sommige wel wat minder maar dat heb je overal
L. H.
Onvriendelijke vrouw achter de balie, ze wou mij niet helpen heeft mij gewoon weggestuurd.
De verplegers en chirgurgen zijn wel echt top!
N. C.
Goede artsen die je behandelen als patiënt en je niet bekijken als nummer.
K. A.
Een paar keer geweest, altijd een fijne ervaring gehad met hen.
E. F.
Opgenomen voor een operatie en alles zeer goed verlopen. Zowel ontvangst als info en verzorging voor en na
C. v. d. b.
Zaterdag cafetaria noet open spijtig
H. K.
Kom er al jaren steeds snel en vriendelijk
J. D.
Te ver afgelegen voor socialisme fysiek en voor rmentaal benadeeld mensen
E. D.
complimenten voor de verloskundigen
S. W.
Super goed geholpen door alle verpleging en dokters
L. T.
Prima verzorging. Vriendelijke vplk. Superlekker eten!
C. D. N. N.
Mij New heup Goed Tanks
E. B.
Super vriendelijk en behulpzaam
W. V. d. M.
Vriendelijk behulpzaam personeel.
E. D.
Zeer correct en snel geholpen.
X. M.
Arm gebroken 💊 hij is genezen🍷 …
G. D.
Steeds erg tevreden!
C. B.
Geel vriedelyk en behulpzaam
A. d. b.
Snel geholpen
L. H.
Mijn werkplek
A. V.
I enjoyed my stay there for two days one night. Staff Wass great, registration was easy, clear markings to find your way. Help is everywhere if needed. Hospital food was great, bed was a bit short, but I'm 212cm after all. Place could be maintained a bit better about bathroom accessories like handles for handicap people (pictures). Friendly ladies at the staff.
Thank you for helping.
(Vertaald)
Ik heb genoten van mijn verblijf daar voor twee dagen één nacht. Personeel was geweldig, registratie was eenvoudig, duidelijke markeringen om je weg te vinden. Hulp is overal als dat nodig is. Ziekenhuiseten was geweldig, bed was een beetje kort, maar ik ben tenslotte 212 cm lang. Plaats kan wat beter worden onderhouden over badkameraccessoires zoals handgrepen voor mensen met een handicap (foto's). Vriendelijke dames aan het personeel.
Bedankt voor het helpen.
R. S.
(Vertaald) Hoewel er veel kritiek is in de commentaren, heb ik op geen enkele manier enige nalatigheid of tekortkoming gevonden. Het verplegend personeel is geweldig, en we moeten hun inspanningen waarderen en enkele fouten over het hoofd zien (indien) gevonden. Ik wens u veel succes, en bedankt.
l. v.
It's ok. Sometimes the ER can be busy but they do their best
(Vertaald)
Het is ok. Soms kan de ER druk zijn, maar ze doen hun best
M. A. F.
Very friendly professionals. I did a gastroscopy (without anestesia) and the team was very kind and friendly, during the test you feel a bit weird of course, but they took well care of me all the time. Thank you 🙏🏽 ❤️ !!
(Vertaald)
Zeer vriendelijke vakmensen. Ik heb een gastroscopie gedaan (zonder verdoving) en het team was erg aardig en vriendelijk, tijdens de test voel je je natuurlijk een beetje raar, maar ze hebben de hele tijd goed voor me gezorgd. Dankjewel ️!!
A. A.
Ich hatte am Montag den 31.1.22 einen schweren Arbeitsunfall in Antwerpen (Kallo)und bin von da aus in das Krankenhaus gefahren fahren.Es fing an mit der Freundlichkeit bei den Sanitätern. Und ging im Krankenhaus weiter.Ich war mit allem drum und dran Behandlung usw sehr sehr zufrieden. Vielen lieben Dank an die Station 2.......Ihr habt mir sehr gut geholfen. Ganz lieben Gruß an alle.
Mfg A.Anderson
(Vertaald)
Ik heb op maandag 31 januari 2022 een ernstig arbeidsongeval gehad in Antwerpen (Kallo) en ben vandaar naar het ziekenhuis gereden Het begon met de vriendelijkheid van de ambulancebroeders. En ging verder in het ziekenhuis.Ik was zeer, zeer tevreden over alle behandelingen, enz. Heel erg bedankt aan Station 2....... Je hebt me enorm geholpen. Warme groeten aan iedereen.
Groeten, A. Anderson
E. H.
Ich fand das Krankenhauserlebnis sehr gut, da das Personal der Notaufnahme außerordentlich freundlich war und ich mich obwohl ich aus Deutschland komme überaus gut aufgenommen gefühlt habe☺️
(Vertaald)
Ik vond de ziekenhuiservaring erg goed omdat het personeel op de spoedeisende hulp uiterst vriendelijk was en ik voelde me buitengewoon goed ontvangen, ook al kom ik uit Duitsland☺️
a. r.
(Vertaald) Het is een geweldig ziekenhuis, de doktoren zijn zeer efficiënt en behandelen je met grote vriendelijkheid, de verpleegsters zijn zeer attent en helpen je altijd met een glimlach.Ik zal elk van hen altijd dankbaar zijn voor hun aandacht.
M. M.
(Vertaald) Ik ben een burger van Oekraïne! 16/11/2020 werd opgenomen in uw ziekenhuis met longontsteking! Ik wil mijn grote dank betuigen aan de doktoren en alle medische staf voor jullie werk, heel erg bedankt voor het genezen van mij! Als ik kon, zou ik je 1000 sterren geven! Ik wens je al het beste toe!
V. v.
The best hospital in area! Who is complaining about bad attitude of the personal is completely wrong. I have a lot of experience to come over here and all the time from entrance till the specialist doctor, was extremely polite and with a positive attitude. Maybe we need to give exactly what we expecting to receive....very good organisation even now in this period of Covid.
(Vertaald)
Het beste ziekenhuis in de regio! Wie klaagt over een slechte houding van het persoonlijke heeft het helemaal mis. Ik heb veel ervaring om hier te komen en de hele tijd van binnenkomst tot de specialist, was uiterst beleefd en met een positieve houding. Misschien moeten we precies geven wat we verwachten te ontvangen....zeer goede organisatie, zelfs nu in deze periode van Covid.
I. O.
(Vertaald) Het is een belangrijk centrum op het gebied van gezondheid.
M. P. L.
(Vertaald) heel goed ziekenhuis, geweldige aandacht
c. b.
(Vertaald) Ziekenhuis en op tijd op afspraak met arts
R.
Friendly doctors and nurses! Very understanding!
(Vertaald)
Vriendelijke dokters en verpleegsters! Heel begripvol!
A. A.
(Vertaald) heel goed
A. c.
Very good
(Vertaald)
Heel goed
n. c.
Good
(Vertaald)
Mooi zo
A. A.
Work place
(Vertaald)
Werkplaats
H. B.
D. H.
G. L.
R. C.
Q. A.
p. l. l. l.