Beoordelingen van Matthias Kaulard Hörakustik Eupen. (Winkel) in Eupen (Luik).
Matthias Kaulard Hörakustik Eupen
Bergstraße 14, 4700 Eupen, België
Beschrijving
Informatie over Matthias Kaulard Hörakustik Eupen, een Winkel in Eupen (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Matthias Kaulard Hörakustik Eupen
Maandag
09:00–13:00, 14:00–18:30
Dinsdag
09:00–13:00, 14:00–18:30
Woensdag
09:00–13:00, 14:00–18:30
Donderdag
09:00–13:00, 14:00–18:30
Vrijdag
09:00–13:00, 14:00–18:30
Zaterdag
09:00–14:00
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Matthias Kaulard Hörakustik Eupen
J. G.
Sehr nettes Personal, man bekommt alles genauestens erklärt als Neuling für ein Hörgerät. Man nimmt sich Zeit und was ich Persönlich sehr angenehm finde ist, das man über mehrere Wochen verschiedene Hörgeräte testen kann. Bevor man sich für eins entscheidet. Absolut keine Abzocke! Jeder kann für sich entscheiden welches Hörgerät einem am besten liegt, da es doch ziemliche Unterschiede gibt. Ich bin sehr zufrieden, und kann es nur weiter empfehlen.
(Vertaald)
Heel aardig personeel, je krijgt alles tot in detail uitgelegd als nieuwkomer in een hoortoestel. Je neemt de tijd en wat ik persoonlijk erg prettig vind is dat je verschillende hoortoestellen meerdere weken kunt testen. Alvorens te beslissen over een. Absoluut geen afzetterij! Iedereen kan voor zichzelf beslissen welk hoortoestel het beste bij hem past, er zijn namelijk nogal wat verschillen. Ik ben zeer tevreden en kan het alleen maar aanraden.
J. A.
Einen schönen guten Morgen an das nette Kaulard Team in Eupen,
ich hatte gestern einen Termin (zur Kontrolle) für meine IM-OHR Hörgeräte und bin -wie immer- sehr zufrieden gewesen; man nimmt sich ausreichend Zeit zur Überprüfung und für eine detaillierte verfeinerte Einstellung!!!!!
Herzlichen Dank, alles Gute und bis bald Ihre Kundin Käthe Arvicus
(Vertaald)
Een mooie goedemorgen voor het leuke Kaulard-team in Eupen,
Ik had gisteren een afspraak (voor een check-up) voor mijn IM-EAR hoortoestellen en zoals altijd zeer tevreden; je neemt voldoende tijd om te controleren en voor een gedetailleerde verfijnde instelling!!!!!
Hartelijk dank, het allerbeste en tot ziens, uw klant Käthe Arvicus
g. a.
Das Team Eupen ist sehr nett und kompetent! Die Beratung lässt keine Wünsche offen, ich bin begeistert 🤗
(Vertaald)
Het Eupen-team is erg aardig en bekwaam! Het advies laat niets te wensen over, ik ben enthousiast 🤗
B. B.
Immer freundlich und zielorientiert zum Wohl des Kunden. Wir waren sehr zufrieden, Dankeschön im Namen meines Vaters
(Vertaald)
Altijd vriendelijk en doelgericht in het belang van de klant. We waren zeer tevreden, bedankt namens mijn vader
L.
Ich bin schon jahrelang Brillenträger aber war nie wirklich zufrieden.
Nach der umfassenden und professionellen Beratung fühlte Ich mich zum ersten mal richtig gut aufgenommen. Ich hatte sofort das Gefühl, dass dieses junge Team mich versteht und mir gerne weiterhelfen möchte.
Nie war Ich so schnell mit einer Brille zufrieden wie mit meiner jetzigen. Dadurch dass die Gläser im Fassungspreis inbegriffen sind und man nur die Dienstleistungen zahlen muss die man wirklich in Anspruch nimmt, habe selbst Ich als junger Student keine Schwierigkeit gesehen eine teurere Fassung zu wählen.
Ich bin rundum zufrieden und warte eigentlich nur noch darauf, dass Ich mir meine nächste Brille dort Anpassen lassen kann.
(Vertaald)
Ik draag al jaren een bril, maar ben nooit echt tevreden geweest.
Na het uitgebreide en professionele consult voelde ik me voor het eerst echt goed ontvangen. Ik had meteen het gevoel dat dit jonge team me begreep en me graag wilde helpen.
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een bril als met mijn huidige. Omdat de lenzen bij de montuurprijs zijn inbegrepen en je alleen hoeft te betalen voor de diensten die je daadwerkelijk gebruikt, zag ik als jonge student geen probleem om voor een duurder montuur te kiezen.
Ik ben helemaal tevreden en wacht eigenlijk gewoon op mijn volgende bril.
D. W.
Service, Beratung, Freundlichkeit, …. einfach nur klasse!
(Vertaald)
Service, advies, vriendelijkheid, …. Dat is gewoon geweldig!
G. B.
Sehr einfühlsames Personal.
Top Service da sind Profis am Werk.
(Vertaald)
Zeer empathisch personeel.
Top service professionals zijn aan het werk.
P. Z.
Gefällt mir und meiner Freundin sehr gut. Brillenauswahl nicht nur Standard. Ob die filioin Aachen ähnlich sind, weiß ich nicht, die in Eupen hat nette Mitarbeiter und einen 1 Stundenservice zum Gläser erneuern. Habe ich ausprobiert und klappt. Ist nicht teurer als bei Apollo 2 Wochen zu warten, etwas über 100 € für beide Gläser. Beide Bügel erneuern, da einer gebrochen war, hat inklusiv der Bügel nur 8 € gekostet.
(Vertaald)
Ik en mijn vriendin vinden het erg leuk. Brillenselectie niet alleen standaard. Ik weet niet of de filioin Aken vergelijkbaar zijn, die in Eupen heeft aardige medewerkers en een 1 uursservice om glazen te vervangen. Ik heb het geprobeerd en het werkt. Is niet duurder dan 2 weken wachten op Apollo, iets meer dan 100 € voor beide brillen. Het vervangen van beide hangers, omdat er een kapot was, kostte slechts € 8 inclusief de hanger.
H. L.
Gute Beratung, guter Service.
(Vertaald)
Goed advies, goede service.
J. B.
(Vertaald) Zeer professioneel en vooral supervriendelijk personeel!
B. H.
Sehr gute Beratung,
die Mitarbeiter nehmen sich die Zeit.
(Vertaald)
heel goed advies,
de medewerkers nemen de tijd.
H.
Tolle Bedienung!
(Vertaald)
Goede service!
A. P.
R. O.
C. P.
Y. P.
J. O.
k. k.
C. S.