Beoordelingen van De Lijn - Lijnwinkel. (Winkel) in Antwerpen (Antwerpen).
De Lijn - Lijnwinkel
Pelikaanstraat, 2018 Antwerpen, België
Beschrijving
Informatie over De Lijn - Lijnwinkel, een Winkel in Antwerpen (Antwerpen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van De Lijn - Lijnwinkel
Maandag
08:00–18:30
Dinsdag
08:00–18:30
Woensdag
08:00–16:00
Donderdag
08:00–16:00
Vrijdag
08:00–16:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Dinsdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Woensdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Donderdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Vrijdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Beoordelingen van De Lijn - Lijnwinkel
O. W.
Aangenaam personeel. (Zaterdagmorgend loket 1) Ging heel vlotjes. Goed verder geholpen voor mijn mobib kaart te vernieuwen.
Klein minpuntje: de openingstijden aanpassen op google maps. Want ze komen niet overeen met de werkelijke openingstijden. Ging om 9.15u open ipv 8u
W. Z.
Supper vriendelijk,en het gaat goed vooruit, want er stond een hele rij aan te schuiven. Mn abonnementje was snel inorde
L. K.
De dame aan de balie was heel vriendelijk. Ik had mijn portemonnee verloren en moest een nieuw abonnement aanvragen en kon het direct meenemen. Kostte wel 10 Euro, maar daar kan de dame ook niets aan doen. Alleszins veel sneller dan de banken, waar je een week op je kaarten moet wachten.
a. D. C.
Er was iets niet in orde met mijn atonement en ik ging langst de Lijnwinkel en het was die Zelfde dag in orde top
n. m.
Vriendelijke mvr achter loket 1 ze heeft mijn nieuwe mobib bestekd en mij een tijdelijk kaartje gegeven .
M. m.
Leuk plekje in midden van stad om je abbonement opladen
R. D. R.
Ging vlot. Ook vriendelijk en direct juist!
L. B.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel
K. H.
Druk maar snel verder geholpen.
D. E.
Ik ga meestal in de ochtend bij opening, helemaal geen rij , binnen en buiten met veel respect ✊
K. V.
Ik had een verkeerd abonnement gekocht per vergissing. Men heeft het geld terugbetaald.
Goede service
S. S.
Ze hebben me goed geholpen. De bediende was heel vriendelijk,Bedankt.
J. V.
Tip van het huis: Ga op rustige momenten, anders kan je je verwachten aan lange wachtrijen en geïrriteerd personeel.
D. R.
Er was veel volk aan het aanschuiven, maar de medewerkers waren zeer gedienstig en vriendelijk. Dus men moest niet lang wachten voor je aan de beurt was.
N. D.
Door mijn vergissing diende ik een abonnement van De Lijn te annuleren. Ik werd zeer efficiënt en vriendelijk geholpen door Pieter (Lijnwinkel in het centraal station Antwerpen) waarvoor dank.
K. B.
Een vriendelijke dame heeft ons goed en correct geholpen. Wij vonden het erg dat zij moest werken in een gebouw met vieze urinelucht. Veroorzaakt door een bedelaar aan de deur..waar de wachtrij stond. Hij lag daar te slapen. Ongepast voor een Vlaamse vervoersmaatschappij in een wereldstad Antwerpen.
C. C.
Heel vriendelijke dame, heeft me goed geholpen
M. A.
Heb juist 1 min. Moeten wachten was er rond 10 u. Dus misschien vroeger komen kan helpen om sneller bediend te worden.bediending voor my was zeer goed!
J. B.
Had maar een kleine vraag ivm verval seniorenkaart. Probleem binnen de minuut opgelost. +/- 08:45 geen wachtrij.
M. M.
Heel vriendelijk personeel. De coronamaatregelen werden uiterst correct opgevolgd. Snel, deskundig en vriendelijk personeel. Heel handig gelegen, midden in het Centraal station Antwerpen.
R. v. B.
Zeer vriendelijk geholpen hier. Kreeg ongevraagd advies dat beter was dan de bestelling die ik deed.
S.
Ben hier zeer vriendelijk geholpen.
A. V. P.
Een zeer vriendelijke dame heeft daadkrachtig rechtgezet dat mijn nieuwe elektronische 10 rittenkaart 3 ritten had aangerekend terwijl ik gewoon de info bekeek!
V. P.
Prettige bediening.
H. V. d. B.
Zeer behulpzaam personeel. Wel al dikwijls voor gesloten deuren gestaan (uiteraard tijdens de geafficheerde openingsuren).
J. V.
Spartaans ingerichte Lijnwinkel. Beperkte openingstijden met op sommige tijdstippen lange wachtrijen tot gevolg
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
V. M.
Voor een stad als Antwerpen slechts 2 Lijnwinkels? Lange wachttijden vaak.
Veel geduld hebben is de boodschap.
K. V.
Het voorgerecht was te warm voor een koud voorgerecht.
D. W.
Snel geholpen, geen wachttijd, vriendelijke en snelle loketbediende
h. b.
De lijn winkel waar je uw abonnement kunt laten verlengen. En waar je informatie vindt over bus en tram
C. V. l.
Ondanks technische problemen heel klantvriendelijk
A. S.
Vriendelijk en wordt direct geholpen.
c. a.
Zeer vriendelijk geholpen geweest en een goeie uitleg gekregen
S. M.
Total 3 ramen. 1 of 2 altijd dicht, ook terwijl lange rij.
M. F.
Snelle behandeling
E. R.
Klein maar ging best snel en vriendelijke mensen.
v. m.
Slechte openings uren. Geen brief om verlenging te herinneren.
N. F.
Een toffe gast die mijn verdere heeft geholpen.
D. M.
Binnen paar minuutjes is je abonnement direct in orde
Y.
Véél te veel klanten... Geen personeel
N. C.
Goede info, snelle bediening.
J. D.
Gewoon,voor de sfeer,en mijn abonnement van De Lijn.
S. N.
Snel bediend abonnement van de dag zelf gemakkelijk
L. V.
De juiste antwoorden gekregen, vriendelijke man.
M. H.
Het is heeeeeeeel lang aanschuiven voor je abonnement
D. V.
Vriendelijke mensen die je bedienen 👍 …
S. D.
Heel snel bediend...
T. D.
Goed geholpen, fijn advies
P. Y.
Aardige bediening.
F. R.
Heel vlotte afhandeling van abonnement. 👍👍👍👍👍👍👍 …
M. D. R.
De info was goed
P. V. E.
Heel vriendelijk onthaal
C. D. R.
Lang moeten wachten
M. D.
Vriendelijke dame aan het loket
L. P. K.
Steeds behulpzaam! Dankuwel.
M. J. V.
Onefficient zoals HEEL de Lijn.
Q. C.
ik hou hiervan!
L. H.
goede service
L. M.
Vlotte en correcte afhandeling.
v. d.
Goede en snelle service
A. V.
Heel vriendelijk
m. E.
Goed !
S. E. H.
Lieve man achter de balie
J. K.
Goede bediening
W. W.
Nodig en ok
s. d. w.
Lang wachten
M. D.
Goede service
T.
Matig
L. J.
Druk
A. W.
Snelle bediening
M. P.
Lang aanschuiven
M. K.
Super nice experience.
I went there to make my annual travel card and they did it on spot.
(Vertaald)
Superleuke ervaring.
Ik ging daarheen om mijn jaarlijkse reiskaart te maken en ze deden het ter plekke.
M. G.
You can buy tickets for buses, metro and tram that you can use in flanders. You can also ask information about how to travel, where to and which directions to take for the bus/tram. It's inside Antwerp Central train station so very easy.
(Vertaald)
U kunt kaartjes kopen voor bussen, metro en tram die u in vlaanderen kunt gebruiken. Ook kunt u informatie opvragen over hoe u moet reizen, waarheen en welke richting u moet nemen voor de bus/tram. Het is in het centraal station van Antwerpen, dus heel gemakkelijk.
M.
There are three counters there, with a long queue but it goes fast, I was there a few times and each time I was in the line less than 10 minutes. Staff are friendly and talk English decently.
PS: last year it had some chairs for customers but today I have realized they added 2 desks instead of chairs. So no chairs for customers!
(Vertaald)
Er zijn daar drie balies, met een lange rij maar het gaat snel, ik was er een paar keer en elke keer stond ik minder dan 10 minuten in de rij. Personeel is vriendelijk en spreekt fatsoenlijk Engels.
PS: vorig jaar had het een aantal stoelen voor klanten, maar vandaag realiseer ik me dat ze 2 bureaus hebben toegevoegd in plaats van stoelen. Dus geen stoelen voor klanten!
Z. K.
(Vertaald) Zeker als je vroeg in de ochtend gaat is dat geen probleem. Maar als je tegen de middag of net na de middag gaat, staat er veel rij. Bespreekbureaumedewerkers zijn zeer attent.
I. A.
Very nice workers, helped my get the travel card within minutes
(Vertaald)
Zeer aardige werkers, hielpen me om de reiskaart binnen enkele minuten te krijgen
m. q.
(Vertaald) Brussel is mooi
H. S.
Always rush here.. better go to Grove place lijnwinkel
(Vertaald)
Haast je hier altijd.. beter naar Grove plaats lijnwinkel
E. S. T. L. P.
Very friendly workers and its located in the central station of Antwerpen so very easy to find it. I've had a problem with the De Lijn's app but the lady did her best to solve my problem 👍😉
(Vertaald)
Zeer vriendelijke werkers en het is gelegen in het centraal station van Antwerpen, dus heel gemakkelijk te vinden. Ik heb een probleem gehad met de app van De Lijn maar de dame deed haar best om mijn probleem op te lossen 👍😉
r. s.
(Vertaald) Uitstekende en snelle service
O. I.
Busy at early hours but they manage queue efficiently and fast.
(Vertaald)
Druk in de vroege uurtjes, maar ze beheren de wachtrij efficiënt en snel.
N. S.
A worker got angry for nothing. + Plus she misheard.
(Vertaald)
Een arbeider werd boos om niets. + Bovendien heeft ze het verkeerd verstaan.
a. n.
(Vertaald) Hier kun je snel een bus- en tramabonnement afsluiten.
I. R.
Good service
(Vertaald)
Goede service
y. s.
(Vertaald) Heel goed
L. D.
Perfekte service.
(Vertaald)
perfecte dienstverlening.
B. ‘. V. M.
Fast and quick delivery
(Vertaald)
Snelle en snelle levering
I. K.
(Vertaald) Stoer:-)
Z. T.
(Vertaald) ik hou zo veel van dahlia's,
G. T.
(Vertaald) Snel en gemakkelijk
L. M.
(Vertaald) dicht bij elkaar
D. R.
Very friendly people !!
(Vertaald)
Zeer vriendelijke mensen!!
J. M.
(Vertaald) goede behandeling
N. G.
(Vertaald) primair
G. Y.
Good
(Vertaald)
Mooi zo
A. s.
(Vertaald) Excellent
P. T.
Ok
(Vertaald)
OK
H. W.
Busy place
(Vertaald)
Drukke plaats
M. D.
Good
(Vertaald)
Mooi zo
أ. ا.
(Vertaald) Excellent
M. C.