Beoordelingen van Lab9 Liège — Apple Premium Reseller. (Winkel Huishoudapparatuur) in Luik (Luik).
Lab9 Liège — Apple Premium Reseller
Pl. St Lambert 84, 4000 Liège, België
Beschrijving
Informatie over Lab9 Liège — Apple Premium Reseller, een Winkel huishoudapparatuur in Luik (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Lab9 Liège — Apple Premium Reseller
Maandag
10:00–18:00
Dinsdag
10:00–18:00
Woensdag
10:00–18:00
Donderdag
10:00–18:00
Vrijdag
10:00–18:00
Zaterdag
10:00–18:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Dinsdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Woensdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Donderdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vrijdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zaterdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Beoordelingen van Lab9 Liège — Apple Premium Reseller
S.
(Vertaald) Bedankt voor het welkom en de snelheid van de reparatie van mijn macbookpro. TOP en SUPERPRO!! Ik raad ten zeerste aan. Corine Huby
M. A.
(Vertaald) goede ervaring voor een reparatie van een macbook pro.
Prettige bediening, professionele en vriendelijke mensen.
Gewoon de ietwat lange vertraging, maar ze zijn er niet verantwoordelijk voor, het zijn de grillen van bestellingen van reserveonderdelen.
Ik adviseer en zou niet aarzelen om ze opnieuw te zien voor verkoop of after-sales service.
S. G.
(Vertaald) Mooie lichte en goed verlichte plek. Welkom en goed advies om te geven voor aankopen.
M. N.
(Vertaald) Zeer vriendelijke bediening.
Maar hij wilde me een verhoging laten betalen omdat ik geen computer heb, onmogelijk om het te doen prijs 25. Ik ging door Apple Brussel C gratis, behalve dat hij geschokt was dat je me wilt laten betalen omdat jij ook Apple bent. Deze service is normaal gesproken gratis.
J. N.
(Vertaald) Een team aan de top, uiterst professioneel en zeer goed advies. Elke adviseur neemt echt de tijd voor elke klant en altijd met een glimlach (dit verandert voor een Franse vrouw die bovendien een Parijzenaar is ;) ). Nogmaals bedankt !
E. T.
(Vertaald) Na een update van de IOS Monterey veel ernstige storingen. Uiteindelijk ging ik met mijn iMac naar LABO9. Binnen 1 uur was alles netjes opgelost. Technische dienst om te adviseren
A. M.
(Vertaald) Vriendelijk en bekwaam personeel.
Training, over verschillende thema's, gratis, zeer interessant.
Grote keuze aan Apple producten.
C. D.
(Vertaald) Ik ben zeer tevreden over deze zeer nuttige opleiding. De trainer is erg vriendelijk en kundig. Ik zal weer terugkomen.
A. A.
(Vertaald) Gio is erg vriendelijk, ik had mijn AirPods binnen 24 uur gerepareerd, echt top!
D. M.
(Vertaald) Een zeer nuttige training gegeven door een zeer efficiënte en vriendelijke trainer. Ik zal zeker terugkomen. Ik raad aan.
M. B.
(Vertaald) Uitstekende verkoopadviseurs die de aankoop niet forceren en die hun best doen om een product te vinden aangepast aan uw wensen
J. T.
(Vertaald) Nadat ik de migratie-assistent naar mijn nieuwe Mac mini had gedaan, wist ik niet hoe ik daarop een back-up van mijn externe apparaten moest maken.
Apple Support online kon dit probleem niet oplossen.
Ik heb contact opgenomen met deze dealer die mijn probleem snel heeft opgelost.
Een product kopen is goed, maar een after-sales service met competente mensen mag niet worden verwaarloosd.Voor mij is het 5 sterren.
N. L.
(Vertaald) Geweldige service en attent personeel. De reparatie van mijn macbook duurde slechts een week. Ik weet waar ik mijn volgende aankoop zal doen.
M. D.
(Vertaald) Vandaag ging ik om hulp vragen voor een probleem met de synchronisatie van twee Apple-apparaten. Geduld, vriendelijkheid en service vond ik bovenaan!
P. C.
(Vertaald) Op maandag 23 mei merkte ik een schermprobleem op op mijn IPHONE 13 pro.
Ik heb rond 13.00 uur telefonisch contact opgenomen met LAB 9. Ze adviseerden me om mijn toestel dezelfde dag nog aan te bieden in hun winkel.
Ik kwam om 14.30 uur opdagen.
Dankzij de professionaliteit van het personeel vertrok ik om 16.30 uur met mijn gerepareerde toestel.
Ik bedank GIOCHIMO die mij heeft ontvangen en GILLES die mijn toestel heeft gerepareerd hartelijk voor hun vriendelijkheid, professionaliteit en competentie.
Dit huis is aan te bevelen.
Nogmaals bedankt
Paul (Neufchâteau)
N. M.
(Vertaald) snelheid en efficiëntie, aan de top ten zeerste aanbevolen! hartelijk bedankt !
1. K.
(Vertaald) De plaats is erg goed. nieuw, helder. De persoon is gastvrij.
de technici zijn bekwaam. Allemaal? Ik hoop! Een zekere "Gille" zeker! Menselijk, professioneel, met alles wat deze twee woorden betekenen. 2 anderen ook wiens namen ik niet heb. Heel erg heel erg bedankt<< Dat elk personeelslid dezelfde achtergrond heeft is wat ik de hele winkel toewens.
L. D.
(Vertaald) Snelle afspraak... super reparatie en welkom, evenals zeer professionele uitleg gegeven door de SalesAdvisors
e. t.
(Vertaald) Pluspunten! Kwaliteitsservice, duidelijke en transparante informatie, competente mensen die u het juiste product voor u willen verkopen. Kortom, dé plek om Apple producten te kopen!
s. g.
(Vertaald) het onthaal en advies van het team van LAB9 Luik staan altijd bovenaan.
Ook om het trainingsprogramma met verschillende modules te benadrukken en dat wordt gegeven door uitstekende trainers.
T. B.
(Vertaald) Ik ging daarheen voor een probleem met mijn Apple Watch. Verwelkomd door een zeer vriendelijke, behulpzame en attente verkoper.
Ik ging terug nadat het apparaat was gerepareerd / vervangen, ik werd begroet door dezelfde verkoper, met een even kwalitatieve ervaring.
Ik zal niet aarzelen om me tot hen te wenden wanneer ik mijn Apple-apparatuur vernieuw
T. H.
(Vertaald) Ik heb zojuist voor de derde keer gebruik gemaakt van hun reparatieservice en ik ben opnieuw heel blij met het resultaat. Het personeel was erg aardig voor me en ik had mijn computer binnen drie dagen weer als nieuw. Dit is absoluut de beste plek voor Apple-producten in Luik.
C. G.
(Vertaald) Zeer tevreden met mijn twee lessen deze zaterdag 27 augustus Christiane Goujon
M. B.
(Vertaald) Perfect als training, ik heb veel trucjes geleerd.. Bedankt
J. F.
(Vertaald) Oké algemene winkel (ik ben geen Apple-fan, maar ik heb een aantal van mijn apparaten van dit merk).
Maar wat echt uitstekend is, is de after sales service (zeker het sterke punt van Apple elders). Bedankt voor hun snelheid en voor hun correcte prijs. Op dit moment op school zitten heb ik echt mijn computer nodig en die was overdag hersteld. Bewaar om te adviseren voor de Apple-klantenservice. De vertraging is over het algemeen maximaal 72 uur.
P. B.
(Vertaald) Eerste aankoop van een Apple Watch in deze winkel en ik ben heel blij, ik heb naar het advies van de verkoper geluisterd en ik heb er geen spijt van. Ook vriendelijk personeel en aarzelt niet om de tijd te nemen om je te adviseren, wat niet overal het geval is.Ik raad het zonder aarzelen aan.
M. H.
(Vertaald) Reparatie uitgevoerd door Cami Service in juli aan mijn iPhone X. Zeer professionele service. Efficiënt en zeer vriendelijk personeel. Supersnelle reparatie met een nieuwe telefoon in minder dan 48 uur. Laat je niet beïnvloeden door de negatieve opmerkingen van eeuwige klagers en ontevreden mensen. Echt een aanrader.
A. D.
(Vertaald) Lab9-winkel in Luik.
De verkoper, de heer Gioacchino, was echt op peil met zijn vriendelijkheid, zijn toewijding en zijn supergoede advies aan ons voor de aankoop van een Imac.
We zijn erg blij met onze aankoop en we bedanken hem!!
M. C.
(Vertaald) Beste Apple Premium Reseller in Luik. Niets te maken met de Switch-winkel in de Belle-île-galerij, die moet worden vermeden
A. B.
(Vertaald) Zeer goede winkel.
De vaardigheden van hun technici zijn buitengewoon goed.
Met dank aan Cédric voor de reparaties en zijn advies.
Nooit teleurgesteld.
V. O.
(Vertaald) Professioneel, snel en gastvrij! Alles wat u verwacht van de dienst na verkoop. Cami Service is zeer professioneel en het wordt steeds zeldzamer in dit soort werk! Bedankt aan het team dat mijn kleine probleem heel snel heeft opgelost. De kleine oplossingen zijn vaak het ingewikkeldst, maar daar kan ik weer zorgeloos aan de slag. Aanbevolen dienst!!
L. A.
(Vertaald) Goede kleine winkel als je het merk Apple wilt kopen, laat me kennismaken met tekenen op een tablet, ik wilde een ipad pro, de verkopers zijn zeer professioneel, geven je goede informatie in geval van vragen, kortom als je een telefoon wilt kopen , tablet, enz... Deze winkel is geweldig, enige nadeel, de prijs van bepaalde artikelen (hoes, schelpen, enz.) een beetje te duur
L. J.
(Vertaald) Service aan de top! Een reparatie die tussen de 1 en 6 dagen zou hebben geduurd voordat ik 1u30 een sms ontving nadat ik me had verteld dat mijn MacBook pro is gerepareerd. Bovendien 0 euro reparatiekosten omdat alles door Apple werd ondersteund!
Y. F.
(Vertaald) Uitermate tevreden over de geleverde service! Ik ging daarheen om een reparatie uit te voeren. Ik ben erg blij met het resultaat. Onberispelijk personeel
S. D.
(Vertaald) Mijn MacBook Pro buiten de wettelijke garantie van 24 maanden had een defect aan het retina-scherm dat bij Apple bekend was, een telefoontje dat ze me vertelden dat Apple mijn model terugroept voor dit probleem tot 3 jaar na aankoop, geweldig!
Hij informeert me CAMi Luik Ik bekijk de recensies van deze winkel ...
Niet erg blij veel negatieve opmerkingen en nou, ik ging er toch heen, om mijn eigen mening te vormen!
Zeer positief resultaat, de zeer gastvrije heer beantwoordde mijn vragen. Vertel me een vertraging van 1 tot 6 dagen (zelfs als mijn mac niet bij hem is gekocht).
Dus nog geen 24 uur later heb ik mijn mac gisteren om 14.00 uur afgezet en de sms en e-mail ter bevestiging van de reparatie kwamen vanmorgen om 9.30 uur aan. Scherm veranderd naar nieuw!
Dit dempt de mening van ontevreden klagers over niet-herstel onder garantie!!!
Goede dag voor het after-sales serviceteam en ook voor de anderen.
Steve
v.
(Vertaald) Mijn MacBook was kapot, na een telefoontje naar de technische dienst van Apple om een onnodige reis te voorkomen, ging ik naar Cami. Super welkom, binnen 30 seconden had ik een diagnose van het probleem, toen kreeg ik te horen dat Apple op de hoogte was van dit probleem en dat de reparatie gratis zou zijn als mijn Mac niet langer onder de garantie valt! Naast de voor de hand liggende eerlijkheid van de service, ontving ik, toen ik mijn apparaat op zaterdagmiddag afleverde, het bericht dat het op dinsdag 13.00 uur was gerepareerd. Moeilijk om beter en sneller te doen! Nikkelreparatie, alles werkt perfect, ik heb bijna nooit recht gehad op zo'n snelle en efficiënte service!
K. H.
(Vertaald) Ik kwam vandaag langs voor een probleem met mijn iPhone 7, een microfoonprobleem, nadat ik naar de basis was gegaan waar ik de telefoon had gekocht en vervolgens naar Orange waar de telefoon verzekerd was, kwam ik naar je winkel, waar we de kans hadden elkaar te kruisen met Jérôme, in tegenstelling tot Orange en base, die de verantwoordelijkheid afschoven, nam deze heer de moeite om ons te helpen en te adviseren. Nadat we naar de technische dienst waren gegaan, waar meneer helaas niet wist hoe hij ons moest helpen, omdat de telefoon het stopcontact niet herkende, hebben we geluisterd naar het waardevolle advies van Jérôme, en hebben we de telefoon gewoon via de computer gereset! En magie, de microfoon van mijn iPhone 7 werkt weer!!! Heel erg bedankt voor je vriendelijkheid en voor je hulp!!!
K. V. (. D. K.
(Vertaald) Geweldige klantenservice en reparatie.
Aangenaam en attent personeel.
Topservice
Welverdiende 5 sterren
A. B.
(Vertaald) Goede service! Ik dacht dat mijn iPhone kapot was, ik ging naar de technische dienst, in 5 minuten losten ze mijn probleem op (alleen vuil in de oplaadconnector).
In 2 woorden: Bedankt CAMi!! Ik zal teruggaan.
T. P.
(Vertaald) Dit is de tweede keer dat ik zeer tevreden terugkom van Cami:
De eerste keer was om de stroomkabel van mijn MacBook Pro te vervangen: € 0, Apple erkent de zwakte van de kabel, ze ondersteunen de vervanging van het defecte onderdeel!
Deze tweede keer was het de kabel die mijn interne harde schijf verbond die defect was. Wederom: terugkerend probleem, gratis vervangen, en dit in minder dan een uur!
Bedankt voor deze kwaliteitsvolle dienst na verkoop.
C. M.
(Vertaald) Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
P. B.
(Vertaald) Na een bug in de update van mijn MacBook moest ik naar de CAMi-winkel en ik kan je garanderen dat ik een geweldige ontvangst heb gekregen van de technische dienst na verkoop. Eerlijk gezegd raad ik ze aan als je een probleem hebt. Nogmaals bedankt gehad.
S. C.
(Vertaald) Pas op dat u niet op zaterdag om 12.20 uur gaat.
Wilde deze zaterdag om 12.22 uur een MacBook Pro Retina kopen. Twee verkopers maakten me duidelijk dat het bijna tijd was om te eten. Het maakt niet uit, ik ging ergens anders een mac kopen. Erg teleurgesteld...
A. M.
(Vertaald) In volledige blok, mijn 2011 macbook pro begeeft het voor een probleem dat het onderwerp was van een garantieverlenging tot 31/12. Nadat mijn macbook vóór deze datum was gediagnosticeerd en er niets was gedetecteerd ... kon ik gratis uitzonderlijke ondersteuning van Apple krijgen. Resultaat, mijn mac is de volgende dag hersteld en in perfecte staat. Bedankt aan de CAMi-technicus die ermee instemde om de stappen te nemen!
P. L.
(Vertaald) Voordat ik naar CAMi in Luik ging (via Apple Assistance), keek ik naar de opmerkingen die via deze pagina werden geplaatst en om eerlijk te zijn, was ik een beetje bang om mijn iMac daar achter te laten voor reparatie ...
Drie dagen later ben ik hier met een iMac die weer perfect werkt en dat alles voor 0€.
Ik ben erg blij mijn eigen mening te hebben gevormd en bedankt voor het welkom en de uitleg. :-)
R. V.
(Vertaald) Perfect!
Mijn computer wordt oud en begint langzaam te werken. Zeer duidelijke uitleg over de verschillende oplossingen.
Hier ben ik met een nieuwe harde schijf voor een meer dan redelijke prijs!
Mijn machine loopt als nieuw!
Bovendien begon de batterij van mijn Gsm erg oud te worden en was deze in slechts 2 uur vervangen!
Onberispelijke service. Nogmaals bedankt
C. B.
(Vertaald) Ondanks de pandemie doen de medewerkers van Lab9 hun best om klanten voor te lichten en te helpen. Hoewel ik niet tevreden ben met het beleid van Apple, ben ik erg blij met deze onafhankelijke winkel. Dankjewel
J. D.
(Vertaald) Ik heb al 3 van hun trainingen gevolgd en anderen zijn welkom :-)
M. R.
(Vertaald) Mijn iPhone 5 had last van een batterijprobleem. Ik ging naar Cami Services en 2 dagen later was mijn kostbare iPhone gerepareerd. Goede service! Bedankt Cami!
d. g.
(Vertaald) Vriendelijk onthaal, PERFECTE dienst na verkoop, snelle herstelling, computerlening superieur aan de machine die hersteld wordt
Ik raad ten zeerste aan!
R. D.
(Vertaald) Ik ben erg blij met de manier waarop je de lessen van je medeleven geeft en het welkom in je winkel die ik aanbeveel
S. G.
(Vertaald) Zeer professionele service, aangenaam welkom, snelle reparatie met offerte veel goedkoper dan andere erkende reparateurs in Luik.
Ik raad deze plek aan en ik zal terugkomen.
F. S.
(Vertaald) Nooit teleurgesteld, altijd goed ontvangen en kwaliteitsondersteuning! Een van de beste Apple after-sales service die ik heb mogen testen. Bovenkant !
M. M.
(Vertaald) Snelle en probleemloze vervanging van mijn telefoon onder garantie, ook al heb ik hem niet bij hen gekocht. Zeer warm welkom ook.
C. D.
(Vertaald) Goede service! Mijn iPhone crashte tijdens de update van iOS 10. Opnieuw gelanceerd door CAMi Service in 15 minuten zonder gegevensverlies!
Ik raad aan !
C. S.
(Vertaald) Na een fabricagefout terugsturen naar een verplichte reparateur van mijn macbook. Bij een ander merk 2 tot 3 weken voor de reparatie. Hier 3 dagen en Macbook gerepareerd! wauw
F. E.
(Vertaald) Geweldig welkom. Goede informatie, deskundig personeel. Forceer de aankoop niet. Geweldig, ik zal teruggaan.
L. L.
(Vertaald) Vriendelijk en bekwaam personeel, wat wil je nog meer?
F. D.
(Vertaald) Zeer goede ontdekking van deze winkel!
De heer was zeer gastvrij, zeer vriendelijk en heel eerlijk (moedigt consumptie niet aan). . .
Ik adviseer, beveel het om mij heen aan en zal terugkeren?
R. L.
(Vertaald) Mijn macbook pro ging niet aan. Na een brand waren mijn andere twee machines onbruikbaar.
machine is donderdagochtend afgezet, schatting ontvangen om 13.00 uur (en in lijn met mijn schattingen), machine gerepareerd om 15.00 uur....
dus we kunnen zeggen dat ik meer dan tevreden ben en op zoek ben naar de zesde ster.
M. S.
(Vertaald) Ik beveel ten zeerste aan zeer warm welkom, goed advies en onberispelijke service! Ik weet nu waar ik mijn Apple-producten kan kopen..
Gewoon bedankt.
V. C.
(Vertaald) Kwaliteitsservice van deze erkende dealer! Hier ga ik heen en nergens anders in het geval van (zeldzame) problemen met Apple-apparaten...
C. J.
(Vertaald) Wij zijn en ik zeg ons, mijn familie, mijn man en ik meer dan tevreden met de Cami de LUIK.
Het personeel daar is voorbeeldig! We zijn al vele jaren klant en het gaat niet eindigen.
C. H.
(Vertaald) Zeer goede ontvangst, telefonisch of persoonlijk, goed advies dat het verbruik niet opdrijft, zowel van de technicus als van de verkopers.
J. L.
(Vertaald) Eén woord om de service te definiëren: perfect! Ondanks de meningen van een paar chagrijnige mensen, is de service aan de kwaliteit. Aarzel geen moment om de winkel te bezoeken!
E. N.
(Vertaald) Een team van professionals tot uw dienst! Uiterst welwillend en vooral effectief!
t. m.
(Vertaald) zeer goede uitleg
alles is echt duidelijk en vloeiend
dank u meneer ;)
aanbevelen !!
C. H.
(Vertaald) Goede training en erg interessant
Welkom in de winkel
B. D.
(Vertaald) Zeer snel (mac book pro moederbord vervangen in minder dan 24 uur), behulpzame en vriendelijke verkoper. Dankjewel !
l. k.
(Vertaald) De eerste keer dat ik geen onaangename verrassing heb door iets te laten repareren, geweldige service, ik kreeg mijn gerepareerde apparaat terug in slechts 3 dagen, bedankt aan het hele team, het is geweldig :)
c. h.
(Vertaald) Vervanging van het retina-scherm in drie dagen, dat zegt beter. Daarnaast netjes en snel werk, bekwaam en vriendelijk personeel.
S. C.
(Vertaald) Perfecte service bedankt
M. D. M.
(Vertaald) Onberispelijke service!!! Bovenal, technisch personeel beschikbaar en bekwaam!
Veel BEDANKT voor alles! Ik raad hun diensten aan :)
J. R.
(Vertaald) Apple-gebruiker die het merk in het begin van de jaren 80 ontdekte, al vele jaren klant, ik kan de Cami-winkel in Luik alleen maar aanbevelen, zowel vanwege de bekwaamheid en professionaliteit van het personeel als voor de keuze van de verschillende beschikbare accessoires!
J. F.
(Vertaald) Erg blij met de ontvangst en reparatie van mijn Macbook die supersnel was!
C. R.
(Vertaald) Zeer goed luisteren en beschikbaarheid van het personeel dat ter plaatse werkt!
M. V.
(Vertaald) Goede ontvangst, bovendien geven de verkopers zeer goed advies en zijn ze attent.
A. T.
(Vertaald) Nu al perfect, twee reparaties aan huis en super goed geholpen. Vriendelijk personeel en snelle bediening.
S. G.
(Vertaald) Zeer aangename en glimlachende medewerker, zeer snelle reparatie (4 werkdagen).
Topservice
F. R.
(Vertaald) Glimlachend maar zeer streng personeel
Ik ging daarheen voor een vriend
R. A.
(Vertaald) Mijn computer werkte niet meer, ze repareerden het heel snel en een onberispelijke service.
P. M.
(Vertaald) Zeer goede service, snel en efficiënt. Oplossing gevonden voor een MacBook-probleem in een uur en tegen lagere kosten.
J. (.
(Vertaald) Prettige service en tot nu toe geen problemen gehad
R. J.
(Vertaald) Meerdere aankopen ter plaatse gedaan en niet echt tevreden met de "appel" informatie die ze gaven. Ik hoop dat dat nu een paar maanden veranderd is...
B. J.
(Vertaald) Snelle, onberispelijke en vriendelijke service. Gewoon perfect. (Voor macbook-reparatie)
F. J.
(Vertaald) Vrij kleine winkel, vrij lange wachttijd...
G. C.
(Vertaald) Het vervangen van mijn iPhone batterij professioneel, snel en efficiënt gedaan. Dankjewel !
m.
(Vertaald) Geweldig maar een beetje duur, maar bij Apple is de prijs de prijs.
P. S.
(Vertaald) Een uitzonderlijk onthaal, een ultrasnelle diagnose en reparatie. Bedankt voor deze professionaliteit.
l. s.
(Vertaald) Topservice! Super competente mensen die luisteren naar onze wensen en behoeften! Een pluim voor het team!
s. s.
(Vertaald) Ik ben altijd heel goed geadviseerd, de service is onberispelijk en het personeel erg vriendelijk
H. M.
(Vertaald) Met dank aan Giuseppe voor de geweldige training.
P. C.
(Vertaald) Super service (reparatie) - snelheid, beschikbaarheid, professionaliteit. Een reparatie snel gedaan.
B. P.
(Vertaald) Telefonisch niet bereikbaar. Geen gemakkelijke toegang. Goede set Apple producten.
M. Q.
(Vertaald) Heel interessant heel duidelijk. Vriendelijk ook. Dankjewel
L. G.
(Vertaald) Een team dat er alles aan doet om u tevreden te stellen!!! Ga ervoor!
C. H.
(Vertaald) Geen opmerkingen, ik heb geen antwoord op mijn e-mail ontvangen. Tijd kost tijd
H. G.
Super ! 👍 …
A. G.
(Vertaald) Snelle en efficiënte service. Zeer mooie winkel en vriendelijk personeel.
J. B.
(Vertaald) Goede ontdekkingen
N. B.
(Vertaald) Ik ben geen fan van Apple-producten, maar als je het nodig hebt, is het hier :)
F. D.
(Vertaald) Personeel tot uw beschikking en heel erg bekwaam.
B. G.
(Vertaald) Heel eerlijke winkel
L. S.
Hard to find someone when you just want to buy something but after that it's OK.
(Vertaald)
Moeilijk om iemand te vinden als je gewoon iets wilt kopen, maar daarna is het OK.
H. J.
(Vertaald) Ze zijn altijd aanwezig als ik een probleem had en altijd een oplossing voor mijn probleem gevonden
S. F.
(Vertaald) Vriendelijk en gastvrij personeel. Snelle en efficiënte service
K. T.
(Vertaald) Top of the line, de enigen die service verlenen die naam waardig! En in de winkel zijn ze nog extra ook!
M. L.
(Vertaald) Echt leuk
V. V.
(Vertaald) Service en professionaliteit bovenaan! Meerdere meer dan positieve ervaringen!
B. T.
(Vertaald) Compromisloze professionaliteit! Een snelle reactie aangepast aan elke situatie!
S. P.
Good: first Apple reseller in Liege.
Bad: bad service
(Vertaald)
Goed: eerste Apple-wederverkoper in Luik.
Slecht: slechte service
X.
(Vertaald) Te hoog personeelsverloop, al het andere oké
G. L.
(Vertaald) Personeel attent en zeer aangenaam.
A. M.
(Vertaald) Zoals altijd, onberispelijke service! 5 sterren verdiend.
P. H.
(Vertaald) Goed ontvangen, snelle en efficiënte reparatie
R. G.
(Vertaald) vriendelijke en onberispelijke service
V. D.
(Vertaald) Een geweldige ontvangst en zeer professionele service.
n. b.
(Vertaald) Geweldige service, glimlachend en efficiënt personeel?
H. O.
(Vertaald) Zeer goed ontvangen. Dankjewel
C. T.
(Vertaald) Vriendelijk welkom, snelle en efficiënte reparatie!
J. G.
(Vertaald) Zeer goed advies
V. S.
(Vertaald) U wordt efficiënt bediend
D. N.
(Vertaald) Ontvangst en service nikkel niets om over te klagen
j. 3.
(Vertaald) Onvriendelijk personeel. Marktprijs
f. b.
(Vertaald) Snelle en efficiënte competente vriendelijke service
S. M.
(Vertaald) Mooie winkel en goed geïnformeerd
d. l.
(Vertaald) Zeer serieuze en behulpzame persoon
D. H.
(Vertaald) service aan de top! aanbevelen :-)
Y. L.
(Vertaald) Niet zo aardig
I. G. (.
(Vertaald) BEVOEGD PERSONEEL
TB-service
A. B.
(Vertaald) Behulpzaam
C. M.
(Vertaald) Geweldige opleiding!
M. L.
(Vertaald) Keuze of maar een beetje traag
R. D.
(Vertaald) Goed ontvangen
V. W.
(Vertaald) Goed advies en goede service
J. M. A.
(Vertaald) Snelle klantenservice
s. a.
(Vertaald) Erg snel ! 👍🏻
C. P.
(Vertaald) Zeer goede service
l. m.
(Vertaald) sympathie
V. C.
(Vertaald) Scherp, juist
A. S.
(Vertaald) super leuk !!
C. K.
Top !
(Vertaald)
Bovenkant !
J. A.
(Vertaald) Bevredigend
C. M.
(Vertaald) Ruim en aangenaam
M. G.
Normal
(Vertaald)
Normaal
M. C.
(Vertaald) Vriendelijk personeel
k. d.
(Vertaald) Voldoet aan de verwachtingen
N. M.
C. L.
F. I.
S. Q.
C. J.