Beoordelingen van Samsung Experience Store - Brussel. (Winkel Huishoudapparatuur) in Brussel (Brussel).
Samsung Experience Store - Brussel
Lambermontlaan 1, 1000 Brussel, België
Beschrijving
Informatie over Samsung Experience Store - Brussel, een Winkel huishoudapparatuur in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Samsung Experience Store - Brussel
Maandag
10:00–19:00
Dinsdag
10:00–19:00
Woensdag
10:00–19:00
Donderdag
10:00–19:00
Vrijdag
10:00–20:00
Zaterdag
10:00–19:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Dinsdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Woensdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Donderdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vrijdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Zaterdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Beoordelingen van Samsung Experience Store - Brussel
H.
Mijn Samsung s20 FE heb ik bij Orange gekocht met abonnement. Na 4 à 5 maand werd hij defect. Oververhitting en uitvallen. ONHERSTELBAAR verklaard. DUS dacht ik dat ik een betere model zouw kopen nlk de Samsung S21 256 gb maar die is 3 x hersteld en OOK ONHERSTELBAAR verklaard! Ik heb 799 betaald voor dit toestel, 70 euro voor de Samsung led hoesje( geen aanrader want beschermt telefoon slecht tegen het kille weer), scherm van 40 euro op laten lijmen maar is eraf gekomen omdat het te koud was en dus een nieuwe scherm erop . Nieuw hoesje....
Uiteindelijk kreeg ik de Samsung s22 256 gb aangeboden die 899 waard is maar dat compenseert niet op het feit dat ik een nieuw hoesje en glas moet kopen en investeren. Bovendien is de s22 minder waard dan 899 nu.
Dus ik had gevraagd of ze een kleinigheid konden geven of een hoesje.... MAAR ze zeiden NEEN, u krijgt een code, ja om een nieuwe te kopen met 200 euro korting die op 8 mei vervalt.
Ik heb dat soort geld niet!
Ik had verwacht dat er enige empathie zouw zijn, maar duidelijk niet!
Ik stop met klagen, ik ben al blij dat ik een gsm krijg en dat is het voornaamste!
Het ging gewoon over de principielewaarde.
G. S.
De nieuwe Galaxy Flip 4 gekocht. Wat een pareltje. Top
T.
Professioneel advies, herstellingen kunnen snel uitgevoerd worden maar zijn duur. Batterij werd niet vervangen in garantie. Wij twijfelen of we nog Samsung zullen kopen.
N. M.
Super vriendelijk personeel dat vlot de 3 talen spreekt!
s. C.
De galaxy z fold 2 5g vip event was goed en duidelijk georganiseerd. De uitleg over de telefoon was goed en duidelijk, vooral heel persoonlijk gericht. De personen waarmee je aan tafel zit testen de telefoon al ongeveer een maand uit, dus ze weten waarover ze praten. Het taartje en de pralines die krijgt bij het event zijn heel kwalitatief, je merkt het dat het een multinational bedrijf is dat de klanten goed verwend. ☺☺
O. B.
Gisteren en vandaag ben ik door verkoper Olivier geholpen geweest. Wat een kerel! Zo geduldig en iemand met kennis van zaken. Zeer positieve ervaring met Olivier gehad. Door iemand zoals Olivier komen klanten heel graag terug. Wij zijn alvast zeer tevreden.
M. B.
Super service. Verwelkoming en technische hulp verliep volledig in het Nederlands. Ik was daar op afspraak, binnen de 15' was mijn probleem opgelost. 👍 …
R. V. H.
Heel vriendelijk en klantgerichte aanpak
J. V. C.
Mooie winkel waar je gsm's en tablets vindt.
Ik ga er om een beschermfolie te leggen op mijn smartwatch.
Heel vriendelijk personeel.
L. M.
Vandaag geweest om probleem met smartphone op te lossen. Scherm was sinds gisteren ( zondag ) volledig zwart en niet meer aan de praat te krijgen. Nochtans was hij nieuw sinds december vorig jaar.
Ik vreesde het ergste, want ik de winkel van aankoop ( droomland ) konden ze me niet verder helpen en hebben ze me doorverwezen naar het adres in Brussel. ( zoniet zou ik mijn toestel 3 à 4 weken hebben moeten missen ). Bij de verdeler van Samsung - winkelcentrum Dockx, zijn we zeer vlug geholpen. Bedankt Olivier voor jouw kennis van zaken en professionele hulp .
Groetjes Jean-Marie en Linda
K. V. R.
Fantastische hulp bij het kiezen vn je toestel. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om je vragen te kunnen beantwoorden.
G. P.
Onthaal zit wat raar ineen. Er zijn 2 mensen die de technisch kant kunnen regelen en rest zijn verkopers/verkoopsters. Om het technisch personeel aan te spreken moet je je eerst aanmelden. Dat doen de verkoopsters/ verkopers. Dan roepen ze je naam af of tech iets wat er op trekt. Rap zijn ze hier niet.
C. K.
Mijn Galaxy S8 had problemen met het touchscreen. Binnen 3 uur gerepareerd geheel onder garantie. Ze hebben zelfs de vingerafdruk scanner vervangen omdat daar een beschadiging op zat. Klasse!
G. W.
Een winkel waar gewerkt wordt, gedreven door de passie voor het merk. Ik kwam uitleg vragen ivm de nieuwe Galaxy S8. Van naaldje tot draadje geïnformeerd. Ook werden de, voor mij althans, nadelen aan dat type niet geschuwd. Volledige info over hoe die nadelen aan te pakken. De Franstalige medewerker deed al het mogelijke om me in het Nederlands verder te helpen. Mijn oneindig respect voor zoiets!
S. V. -. B.
Je wordt er goed geholpen. Alleen jammer dat er niet meer Nederlandstalige hulp kan geboden worden. De werknemers doen hun best, maar het is moeilijk communiceren op deze manier.
K. L.
Hier kan je gaan als je adequate hulp zoekt voor een probleem met je Samsung toestel. Ondertussen kan je even een rondje lopen in het shopping center.
L. B.
Mijn tablet werd onmiddellijk en kostenloos hersteld na afspraak.
D. H.
Mooie moderne winkel heb je een afspraak dan kan een herstelling binnen het uur gebeuren.
G. V. E.
Goede hulp. Niet alle Samsung artikelen beschikbaar. Redelijk duur.
A. p.
Vriendelijk personeel, snel geholpen en propere winkel
G. V. V.
Heel mooie shop. De moeite waard om te bezoeken.
Y. L.
Top service en zeer behulpzaam personeel!! Ook genoten van de Virtual reality tour op de rollercoaster, een aanrader.
G. D. B.
Super geholpen bij aankoop nieuwe Samsung S9. Heel druk wel
G. D. B.
Goede ontvangst in beide talen. Uitleg kon iets meer in detail maar was correct. Daarmee 4 ipv 5 sterren.
L. S.
Moderne winkel met grote keuze aan toestellen en accessoires. Vriendelijke en professionele verkoopster
K. N.
Altijd een goede hulp bij problemen , zo moesten er meer zijn in België
S.
Heel vriendelijk en een snelle dienst na verkoop.
D. V. S.
Prima 1H Service voor mijn gebroken S7!
J. C.
Dankzij één van de medewerkers is mijn gsm terug juist geüpdatet!
M. M.
Goede service, wel een beetje lang wachten
I. F.
Ze zijn perfect tweetalig de Saw team
D. D. T.
Herstelling, heel professioneel onthaald en bediend.
R. R.
Ondanks de taal verschil werd ik goed geholpen. Merci!!
s. k.
Lange wachtrijen, je moet geduld hebben
A. 8.
Er is helaas niet alles wat ik zoek.
E. N.
Duur.
P. D. W.
Zeer goed
M. B.
Heel mooi
S. A.
Te druk....
L. v. V.
Top geholpen.
A. B.
Mooi aanbod
R. O.
Aanvaard service
Y. V. M.
Oke
W. O.
Geweldig
M. v.
Vriendelijke mensen
g. v.
Goede service
C. M.
Zeer vriendelijke bediening
i. b. h.
(Vertaald) Ik heb een afspraak gemaakt om mijn telefoon te repareren die een probleem met het scherm had. Het personeel is erg vriendelijk en mijn toestel werd meteen gerepareerd. Ik raad ten zeerste aan!
N. M.
(Vertaald) Personeel attent en zeer goed advies.
ik raad aan
Jammer dat de aanbiedingen van Samsung op het net niet identiek zijn in de winkel.
Naar de winkel gaan zou meer verdienste moeten hebben voor klanten
R. S.
(Vertaald) Het enige advies dat u kunt geven is om deze plek te vermijden voor een eenvoudige reparatie moet u meer dan 3 dagen wachten.
Ik was er op een vrijdagochtend en ze geven me een afspraak voor woensdag.
Veel reclame voor de verkoop, aan de andere kant voor een grote wereld ps probleemoplossing.
Ж. К.
(Vertaald) Er is veel apparatuur beschikbaar in de winkel. De adviseurs zijn erg goed, ze beantwoorden alle vragen, ze helpen je korting te krijgen!
M. H. R.
(Vertaald) Zeer goede service maar als we haast hebben is het beter om een afspraak te maken. Maar de service is heel erg goed.
J. H.
I had a great experience at that repair center. Came in for a broken screen on my Samsung Z fold 3. Took an appointment to drop it for repair, not even 5 hours later it was fully repaired and Samsung threw in a free battery replacement. Hervé was very helpful and efficient, both appointments were honored in time. Thanks!
(Vertaald)
Ik had een geweldige ervaring bij dat reparatiecentrum. Kwam binnen voor een kapot scherm van mijn Samsung Z fold 3. Afspraak gemaakt om het voor reparatie af te geven, nog geen 5 uur later was het volledig gerepareerd en gooide Samsung een gratis batterijvervanging binnen. Hervé was zeer behulpzaam en efficiënt, beide afspraken werden op tijd nagekomen. Bedankt!
J. F.
(Vertaald) Een winkel waar ik graag kwam voor de ontvangst en de beleving!
Ik ging naar de technische dienst voor een verzekeringsofferte en ik had zeker een afspraak moeten maken...
De verkoper ter plaatse was meer dan nonchalant en onaangenaam!
Jammer dat de magie van de Samsung-ervaring niet meer in de camper zit!
Een winkel waar ik denk niet meer heen zou gaan nadat de verzekeringsofferte was gemaakt; jammer !
Een tweede bezoek gisteren en een goed onthaal door Anas die me vergezelde tijdens de aankoop van mijn nieuwe telefoon!
A. C. (.
Good customer service, staff are OK. But I had to leave my telephone for fixing, because the onsite reparation service was not available as announced on the Internet
(Vertaald)
Goede klantenservice, personeel is OK. Maar ik moest mijn telefoon achterlaten voor reparatie, omdat de reparatieservice ter plaatse niet beschikbaar was zoals aangekondigd op internet
S. P.
(Vertaald) Dag iedereen.
Mijn ervaring bij Samsung? Dus heel positief.
De technische dienst is zeer efficiënt...bekwaam...en gekwalificeerd. Ik heb mijn S8 verschillende keren gerepareerd. U betaalt de hoge prijs maar u wordt gemaakt door vakmensen en met originele onderdelen.
Voor de verkoopafdeling heb ik ook geen opmerkingen.
Integendeel....
Ik had de S10+ in het zwart gepre-orderd bij de Samsung Experience Store door een aanbetaling van 100 euro te doen.
Gisteren was het 8 maart 2019, de dag van de release van de nieuwe Samsung Galaxy S10 telefoon.
Aankomst bij de Samsung Experience Store iedereen bestond bij de opening van de winkel heb ik mezelf in de rij gezet en krijg ik te horen dat de nieuwe zwarte S10+ telefoons niet zijn aangekomen. Zeer teleurgesteld om mijn niet te hebben
Nieuwe telefoon moest ik terugvallen op een S10+ Ceramic 1Tb. Voor ruim 1500 euro. Maar voor deze prijs kreeg ik twee cadeaus ter waarde van meer dan 500 euro. Een Samsung-smartwatch en een Samsung Galaxy Buds-hoofdtelefoon.
Eind goed al goed.
Aanbevolen.
Ik heb een negatieve opmerking over de portier...de beveiliging voor de winkeldeur. Is de domste en meest onaangename man. Het is altijd hetzelfde. Een geweldige Afro-Amerikaan, om het zacht uit te drukken. Ze worden van bovenaf genomen ... als je koffie hebt in een kopje met een deksel ... een drankje ... een chocolaatje of iets anders in je handen niet op jouw manier omdat je niet past. En als je erop staat naar huis te gaan omdat er geen sticker op het raam zit die je verbiedt om met eten binnen te komen, loop je het risico een klap te krijgen.
De paradox is dat je in de winkel een groot koffiezetapparaat hebt staan. En de dagen van een nieuwe release van een apparaat zijn er taarten en andere lekkernijen die aan de klant worden aangeboden.
Ik heb meer dan een jaar geleden zo'n ervaring gehad. En gisteren werd een klant het recht op toegang ontzegd.
De wet is duidelijk als er een poster hangt met een aanduiding dat deze gerespecteerd moet worden maar in dit specifieke geval hangt er niets op het raam.
Ik ben Pro Samsung en ik blijf ondanks alles.
Teken
Paluch Seweryn
N. V.
(Vertaald) Ik wil het hele team bedanken voor hun professionaliteit en vriendelijkheid.
Een uur lang heeft de bediende me op de hoogte gehouden van mijn nieuwe mobiele telefoons.
En dat, gratis! Ik kon het niet geloven. Maar ja. Ik raad aan !
M. L.
(Vertaald) Veel dank aan Yassine die op het scherm tokkelde als een Mozart van apps... Ik heb eindelijk de originele camera-app terug.
Danke schön!
P. P.
(Vertaald) Voor het eerst in mijn leven had ik een probleem met een Samsung-apparaat. De knop "plus- en mingeluid" op mijn Samsung Galaxy S20+ werkte niet meer correct. Afspraak gemaakt via internet en richting Docksbruxel. Zeer goed ontvangen en 15 minuten later functioneerde het toestel weer.
Bedankt voor deze 5 sterren service 🌟🌟🌟🌟🌟
P. D.
(Vertaald) De voor de verkoop en reparatie van prachtige smartphones Alle Samsung-smartphones De must 10/10 De technici op de voorgrond Vriendelijk en aardigIs zeer bekwaam
F. T.
(Vertaald) Slechte ontvangst door enkele medewerkers maar prettig en bekwaam technisch personeel
F. B.
You can't get all strict with the appointment system, if you are then going to have me waiting 40 minutes after I've done everything as per your request. I was told off for arriving early, but when they were late I didn't get an apology. Also, not fund the expensive parking needed to visit.
(Vertaald)
Je kunt niet helemaal streng zijn met het afsprakensysteem, als je me dan 40 minuten laat wachten nadat ik alles volgens je verzoek heb gedaan. Ik kreeg te horen dat ik vroeg aankwam, maar toen ze laat waren, kreeg ik geen verontschuldiging. Financier ook niet de dure parkeerplaatsen die nodig zijn om te bezoeken.
M. G.
(Vertaald) Tevreden over klantenservice en opvolging. Slim schakelen en inbedrijfstelling van het nieuwe apparaat ter plaatse uitgevoerd!
Als klant voelde ik me op een professionele manier gehoord en geadviseerd.
Ik ben niet voor niets terug gegaan!
Een veilige gok!
B. D.
(Vertaald) Officiële Samsung-winkel een beetje klein naar mijn smaak, maar doet het werk voor reparatieretouren voor smartphones is het ok, maar voor tv's en huishoudelijke apparaten heb ik er geen idee van. Als je Samsung-product defect is en je hebt nog steeds de garantie, dan zal deze Samsung-winkel ervoor zorgen dat je product wordt gerepareerd. het is in het winkelcentrum Docks Bruxsel. Parcontre moet eerst een afspraak maken op de site van samsung voor de dienst na verkoop.
U. 1.
(Vertaald) Ik raad deze winkel ten zeerste aan, de verkopers Yassin en Anas waren zeer professioneel met mij en zorgden heel goed voor ze.
Ze proberen zoveel mogelijk te helpen en een oplossing te vinden om de klant zo goed mogelijk tevreden te stellen.
Negatieve meningen over de winkel komen vaak van mensen die hebben geprobeerd te profiteren van de vriendelijkheid van deze winkel om te hopen op extra kortingen of om telefoons te laten repareren terwijl het niet door een probleem van Samsung komt.
Ik heb dit zelf aangetoond door verschillende agressieve klanten te hebben gezien.
D. T.
(Vertaald) Moeilijk om een verkoper te krijgen, moeilijk om borden voor het maken van afspraken te gebruiken
K. M.
(Vertaald) Makkelijk afspraak boeken. Uitstekende reparatie.
Nadeel tussen de Reparatieservice en aankoop zijn 2 verschillende diensten dus 2 x wachten en 2 facturen.
m. b. s.
(Vertaald) Grote winkel maar niet genoeg personeel ze zijn overweldigd en het wachten is vaak te lang?
Anders doen de beschikbare medewerkers hun best?
O. W.
(Vertaald) Hallo, het is geweldig dat alle winkels op dezelfde plek zijn
P. D. O.
(Vertaald) Geserveerd door een zeer aangename jonge man,
Bekwaam en professioneel.
Aankoop abonnement met telefoon, meneer nam de tijd om al onze vragen helder en gedegen advies te beantwoorden
Goede mentaliteit, ik zal zeker terugkomen!
Uitstekende dag.
J. O.
(Vertaald) Goede service, efficiënt in ieder geval beter dan mediamarkt het support center waar ik 3x kwam opdagen en 4x mij adviseerde om naar Samsung te gaan. Het enige wat je moet weten is dat je voor support een afspraak moet maken en natuurlijk de factuur van het toestel nodig hebt.
B. T.
(Vertaald) Heel leuk huis !!
Snelle service..!!
😎👍🏾
m. s.
(Vertaald) Leuke winkel en heel vriendelijk personeel
A. D.
(Vertaald) Zeer mooie winkel, mooie showcase van het merk Samsung, in een moderne winkelgalerij. De service is onberispelijk en je hebt de technici om je te helpen. De verkopers adviseren je over alle Samsung producten of helpen met GSM. Je kunt ook de schaal veranderen om je mobiel een moderne kleur te geven.
J. D.
(Vertaald) zeer goed geadviseerd, het personeel kent zijn verhaal?
S. T.
(Vertaald) Niet-bestaande klantenontvangst. Een "manager" die voor u zorgt, laat u achter om voor andere klanten te zorgen. Een derde persoon zorgt uiteindelijk voor de incasso. Uiteraard hebben deze "jonge" verkopers een goede opleiding nodig!
T. D.
(Vertaald) Echt efficiënte technische service
Smartphone om 13:00 uur afgeleverd, 2 uur later volledig gerepareerd 👌
A. S.
(Vertaald) Zeer weinig personeel, lang wachten
A. C. I.
Very nice technicians and sellers. A little overwhelmed and not enough staff.
(Vertaald)
Zeer aardige technici en verkopers. Een beetje overweldigd en niet genoeg personeel.
n. b.
(Vertaald) Zeer professioneel en reparatie binnen 1 uur gedaan!
M. D. S.
(Vertaald) Zeer vriendelijk personeel en je hoeft niet veel te wachten om te zien!
Verder is de winkel erg leuk.
K. L.
(Vertaald) Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring bij Samsung in de Docks. Ik heb mijn Samsung meegenomen omdat ik een pixel had die dood was. Binnen 2 minuten werd ik geholpen, het personeel was erg glimlachend en vriendelijk. Ik kon mijn mobiele telefoon 3 dagen later herstellen en het was NIKKEL. Zeer tevreden over de dienstverlening!
t. l.
(Vertaald) Zeer goede ontvangst in de winkel evenals een personeel dat je heel goed advies geeft. Dus waarom slechts 3 sterren? Op 24 08 kocht ik de zfold3 en de galaxy watch 4 (ik zal je de rekening besparen): volgens de advertentie zou ik de shell en de s pen fold-editie voor de zfold 3 ontvangen, evenals een draadloze oplader voor de Galaxy Watch 4. Het is 16-09 en nog steeds niets ontvangen!!!! Na 3 weken nog steeds niets, geen telefoontje om ons gerust te stellen. Na zoveel betaald te hebben: ik verwachtte meer aandacht.
M. V. M.
(Vertaald) Zeer goede reparatieservice
F. C.
(Vertaald) Hartelijk dank aan de heer Zaccharia Aimad die me met efficiëntie, geduld en vriendelijkheid heeft geholpen om (telefonisch) over te stappen van mijn SAMSUNG A3 naar mijn nieuwe SAMSUNG A52. Uitstekende klantenservice die het vermelden waard is!
j. g.
(Vertaald) Vriendelijk personeel, snel, nauwkeurig en zeer goede medewerker
E. C.
(Vertaald) Nou, het is 3 keer geleden dat ik de diensten van het Samsung Experience Center heb gebruikt. Eerlijk gezegd, afgezien van 1x, waren ze zeer responsief, snel en altijd met een glimlach. De afspraken lopen goed via de website en we wachten nooit, zelfs als we 10 minuten te laat aankomen, krijgen we je meteen door.
Het is duidelijk, snel weer, vaak kan ik het product een paar uur later opzoeken.
Kortom, het is een goed reparatiecentrum en laten we niet vergeten dat alle nieuwe producten ook ter plaatse zijn.
J. F.
(Vertaald) Zeer warm welkom van de heer Yassin
U. Y.
I think as a dedicated Samsung Shop, with such huge space,they could have invested little bit more space in storage of accessories for phones older than 1 year old. Next time I will shop online for better selection.
(Vertaald)
Ik denk dat ze als toegewijde Samsung-winkel, met zo'n enorme ruimte, iets meer ruimte hadden kunnen investeren in het opbergen van accessoires voor telefoons ouder dan 1 jaar. De volgende keer zal ik online winkelen voor een betere selectie.
N. D.
(Vertaald) Ik ging naar mijn vooraf gemaakte afspraak op de website, snelle reparatie en onberispelijke service! In 1u30 was mijn gsm gerepareerd en de technici hebben mij uitstekend geholpen en waren super vriendelijk evenals de verkopers. De gastvrouw kwam tijdens het wachten zelfs een kopje koffie voor me serveren. Geweldige ervaringen en topservice! Bedankt allemaal bij de Samsung-winkel
P. B.
(Vertaald) Zo blij met de reparatie van mijn smartphone, Samsung. Nogmaals bedankt. Het enige nadeel is dat de parkeerplaats erg duur is, en er geen parkeerplaatsen zijn, gratis, en dat vind ik jammer, er zou een Samsung Experience store moeten zijn, in Waals-Brabant, en zelfs in Le Hainaut, want de afstand is heel ver, voor mensen die in Waals-Brabant of Henegouwen wonen. In ieder geval, lang leve de Samsung, ik hou van ze!
S. P.
(Vertaald) Onder garantie. Het rechter AKG oortje van mijn S9+ gaf niet meer hetzelfde geluid, ik ben naar de Store gegaan om ze om te ruilen. De 1e keer dat ze ze bestelden, een week later kwam ik terug, maar ze waren nog niet geleverd. De volgende week belden ze me om te vertellen dat ze waren afgeleverd. Met dank aan Hervé voor zijn service en professionaliteit. Ik specificeer dat de 2e keer dat ik ging, een van deze collega's me wilde laten geloven dat de koptelefoon voor reparatie moest gaan en dat ik ze pas binnen 3 tot 6 maanden terug zou hebben.(niet goed om zo te liegen, de collega)
A. B. H.
(Vertaald) Nathaly, Yassin en Vincenzo... wat kan ik zeggen... geweldige klantervaring.
Ik hou van mooie winkels en hier is de service gewoon onberispelijk.
Welkom, vriendelijkheid, behulpzaamheid... en met een glimlach.
Een pluim voor het Samsung Experience Store-team 👏👏🏾👏🏻👏🏿
V. K.
(Vertaald) Zeer gastvrije en snelle service
J. Y.
Great service repair, and customer experience, English speaking too...
(Vertaald)
Geweldige servicereparatie en klantervaring, ook Engels sprekend. . .
B. D.
(Vertaald) Als grote fan van Samsung keek ik uit naar een winkel en ik werd niet teleurgesteld door deze met topservice en personeel. Het enige nadeel, je moet weten dat je een afspraak moet maken op hun website voor een reparatie etc.
Anders altijd goed ontvangen door het team!
J. F. F.
Don't know about other experiences but I had a real disappointment at one of Proximus shops located/nearby City2.
However, meeting Stephen (the Store Manager) at the Samsung Store in Docks was really rewarding and helpful, I
made an informed decision in getting my secondphone, plus information on a very helpful notice/promotion.
I am hoping that the matter with Proximus will be amicably resolved, and an update will be made
(Vertaald)
Ik weet niets over andere ervaringen, maar ik had een echte teleurstelling in een van de Proximus-winkels in/nabij City 2.
Maar Stephen (de Store Manager) ontmoeten in de Samsung Store in Docks was echt de moeite waard en nuttig, ik
een weloverwogen beslissing genomen om mijn tweede telefoon te krijgen, plus informatie over een zeer nuttige kennisgeving / promotie.
Ik hoop dat de kwestie met Proximus in der minne zal worden opgelost en dat er een update zal plaatsvinden
M. K.
(Vertaald) Weet je, ik ben een voorstander van de regels van beleefdheid en ik kan je vertellen dat ik, door simpelweg mijn probleem uit te leggen, met het meest voorbeeldige respect werd behandeld.
Niet alleen een zeer menselijke staf maar iets anders en niet in de laatste plaats: de kwaliteit van de dienstverlening! Bedankt voor het zo vriendelijk maken van mijn telefoon. Ik merk op dat zelfs de batterij nieuw is! Genoeg om het efficiënt te houden tot de S9.
In 1u30 veranderde het scherm enz. En ik ga naar huis met een functionele telefoon zoals toen ik hem kocht.
Beste wensen!
P. M.
(Vertaald) zeer professioneel en super behulpzaam het is een zeer serieus en kwalitatief bedrijf
B. C.
(Vertaald) Een magische plek waar je hooggekwalificeerde mensen spreekt die je altijd vriendelijk van dienst zijn en voor al je vragen tot je beschikking staan. Alle specifieke manipulaties of andere storingen worden voor alle Samsung kosteloos ter plaatse verzorgd. Een aanbevolen winkel, een zeer aangename plek en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
S. F.
(Vertaald) Officiële Samsung winkel en reparatiewerkplaats voor smartphones en tablets.
Professioneel, efficiënt, beleefd, snel, vooral als u ervoor zorgt dat u voor een specifiek tijdslot boekt. Prijzen vooraf vast en bekend. Aanbevelen.
f. j.
(Vertaald) Goed bezocht, vriendelijk personeel, ze hebben de bug op de mobiele telefoon snel verholpen?
C. L. (.
(Vertaald) Uiterst schone en verfijnde winkel. Het personeel is vriendelijk, attent voor klanten en zeer professioneel. Absolute kennis van producten en passend advies moeten worden benadrukt. Bovendien zijn ze snel in hun interventies
T. V. k.
(Vertaald) Akkoord
A. B.
(Vertaald) Geweldige service... zeer aardige en zeer professionele verkoper... niet wachten en zeer goed advies... we komen terug...
C. S.
(Vertaald) 1 bezoek: niet tevreden, probleem met mijn Samsung-account en de technicus had geen moeite om de oplossing te vinden, vertrok zonder tevredenheid,..///2e bezoek, ander probleem, andere persoon, tevreden
U. K.
(Vertaald) Wat een welkom, glimlachend, vriendelijk en zorgzaam. Scherm kapot in 3 dagen, dezelfde dag vervangen en met perfecte zorg. De keuze is voorbeeldig en de aangeboden diensten voldoen aan de verwachtingen.
M. C. C.
(Vertaald) De "Samsung Specialized Store" of "Samsung Concept Store", een zeer interessant idee dat verder moet worden ontwikkeld.
Apple heeft inderdaad veel winkels over de hele wereld, dus waarom geen andere merken?
In ieder geval zeer goed ontvangen door het personeel dat niet aarzelde om me te helpen en te adviseren voor mijn huidige apparaat om ideale accessoires te nemen voor het soort gebruik dat ik van plan ben te doen.
P. S.
(Vertaald) Zeer technisch bekwaam personeel. Probeer je smartphone voor je te repareren (als je een kleine storing hebt), het zijn sowieso geen goochelaars. Vind oplossingen tegen de beste prijzen. Forceer een aankoop niet. Prijs vergelijkbaar met online winkels.
P. V. L.
(Vertaald) Bekwaam en vriendelijk personeel
R. H.
It is good place
But about my experience:
My headphones had damage and doesn't work I went to give back us the guarantee that I had but they said you have to came in 2 weeks because we dont have.
Totally the date the give for the fixing and etc is very lang
(Vertaald)
Het is een goede plek
Maar over mijn ervaring:
Mijn koptelefoon was beschadigd en werkt niet. Ik ging ons de garantie teruggeven die ik had, maar ze zeiden dat je binnen 2 weken moest komen omdat we die niet hebben.
De datum waarop de bevestiging en dergelijke worden gegeven, is erg lang
R.
(Vertaald) 50/50 Ik ging er vorig jaar heen voor een technisch probleem en het personeel was verschrikkelijk, ik ging daar heel recent en de service was onberispelijk. Daarna is het dit of niets, want het is de enige Samsung-winkel in Brussel!
A. G.
Herve was super helpful, amazing service!
(Vertaald)
Herve was super behulpzaam, geweldige service!
M. C.
(Vertaald) Ik heb net mijn tablet afgegeven om gerepareerd te worden, niet echt aardig, onpersoonlijk. 50 euro betaald voor een heraansluiting?
W. C.
(Vertaald) Reparatie van een Samsung S7 edge-scherm onberispelijke deadlines 2 - 3 werkdagen. Goede verrassing: ze veranderden het scherm, de home-knop en de batterij... Onberispelijke service... Zorgzaam personeel. Aanbevelen. Lang leve Samsung
S. C.
(Vertaald) De 2 jongens waar ik gesprekken mee had zijn geweldig. Ze kennen hun werk heel goed en zijn zeer attent. Aanbevelen !
D. B.
(Vertaald) Ik ging erheen voor een probleem met de oplader, ik werd snel ontvangen door zeer vriendelijk personeel, geweldige service en gratis oplossing voor mijn probleem. Ik raad aan !
V.
(Vertaald) Niet zo goed ontvangen als ik had gehoopt. Ik was daar voor de presentatie van de S21 ultra en het is nog steeds goed als ik niet in een hoekje ben vergeten.
S. G.
(Vertaald) Zeer zorgzaam personeel, ze hielpen me meteen, nieuwe simkaart en ze brachten me niets in rekening. Dankjewel
J. B.
(Vertaald) Prettig en bekwaam personeel, mogelijkheid om een zeer ruime keuze aan Samsung producten (telefoons, horloges, tablets, etc.) te komen testen. Veel Samsung-accessoires (schelpen, AKG-hoofdtelefoons, ook batterijen geloof ik, ...). Galaxy S10, S10+ en S10e allemaal tentoongesteld, klaar om getest te worden. Ik kwam om een mening te krijgen met het product in de hand nadat ik zag dat ze het tentoongesteld hadden. Ik had graag een glimp van de keramische S10 willen opvangen, maar ach, het is ook een uitzonderlijk model. Voor alle Samsung-producten is dit absoluut de beste plek in Brussel!
A.
(Vertaald) Snelle service. Mijn grootmoeder vroeg naar haar bloeddruk en ze lieten haar een product (een horloge) zien en legden het duidelijk uit.
H. A.
(Vertaald) Het was mijn eerste bezoek en ik hield echt van het belang van hun welkom bij klanten. Stiptheid om mijn telefoon dezelfde dag op de afgesproken tijd op te halen.
Proficiat aan heel je team
J. S.
(Vertaald) Zeer mooie winkel met veel verkopers en verkopers, en we kochten...
D. V.
(Vertaald) Officiële Samsung-merkwinkel. Zeer goede ontvangst en diensten. Biedt alle producten & accessoires van het merk (smartphones & tablets) aan in een prachtige ruimte (vandaar de term 'beleving' 😉). En vooral belangrijker voor mij de volledige after-sales service van het merk op een competente & professionele manier. Zo kan je na het maken van een afspraak ter plaatse je smartphone heel snel laten herstellen naargelang de pakketten of na schatting. En dit op de dag zelf, uiteraard in functie van de werklast van de dienst na verkoop. Wat is er met me gebeurd en heeft me enorm geholpen! Zeer gewaardeerd om dit soort vestiging in Brussel te hebben voor degenen die Samsung-producten gebruiken. Het is in zekere zin het equivalent van een Apple Store voor fans van het merk...
B. C.
(Vertaald) Eerste indruk niet geweldig bij de receptie, daarna hadden we een charmant persoon die het probleem dat ik had met de smartphone kon oplossen.
M. N.
(Vertaald) Ik ging die dag en werd ontvangen door Jean-Marc. Deze meneer nam de tijd om mij uit te leggen welke toestellen het beste aan mijn verwachtingen voldeden! Dit is mijn tweede smartphone en ik heb nog nooit zulke duidelijke uitleg gekregen! Nu moet ik er aan wennen! Nogmaals bedankt aan Jean-Marc en het Samsung Docks-team
F. P.
(Vertaald) Zeer tevreden Ik ging voor updates op mijn telefoon Ik had te maken met een heel aardig persoon goede ontvangst, weer heel onwetend heel erg bedankt meneer
m. i.
(Vertaald) De winkel is mooi en de verkopers zijn erg behulpzaam. Ga er niet met de auto naartoe! Ik kreeg € 6,50 voor parkeren.
P. P. c. S.
(Vertaald) Als een Fransman die op doorreis was, kapot van het feit dat mijn S6 edge-telefoon niet meer dood was, het water volgde dat er de avond ervoor op was gevallen, en opgehouden door de tijd omdat ik dezelfde avond naar het zuiden moest vertrekken, had ik het meest unieke welkom in de wereld in deze winkel evenals vriendelijkheid en onverklaarbare service!!..
Inderdaad mijn telefoon binnen het uur verzorgd en met spoed gerepareerd! De technicus Jimmy M. toonde ongelooflijke professionaliteit en ongeëvenaarde vriendelijkheid door mij prioriteit en urgentie te geven! Als iedereen was zoals hij... Ik raad deze winkel aan heel België aan! Uit de grond van mijn hart BEDANKT...
J. D. S.
(Vertaald) Zeer vriendelijk personeel, competente technicus, snelle service. Ik was zeer tevreden over de ondersteuning van mijn toestel. Alles onder garantie, wat wil je nog meer?
C. D. m.
(Vertaald) Dus daar, onberispelijke service, hadden we een jongedame, mevrouw "Cibel" die ons met grote tevredenheid en met grote vriendelijkheid hielp
Het is aan iedereen aan te bevelen
Dankzij haar en het team
F. C. (. u. a. t.
(Vertaald) Zeer leuke winkel voor informatie, een aankoop, een reparatie waar helaas sommige verkopers advies en sterke verkoop verwarren terwijl anderen een slecht begrip van hun producten hebben. Het is ook jammer dat de virtuele ervaring consequent kapot gaat.
G. m.
(Vertaald) Ik ging naar Samsung in de Docks voor een probleem met mijn S8, ik werd ontvangen door een persoon wiens naam Dylan is (denk ik;) Hij was van een professionaliteit die je niet veel vindt in de service na verkoop.👍
t. o.
(Vertaald) Niet de eerste keer dat ik kom, maar altijd TOP-services, een beleefd en dynamisch glimlachend team. Het verandert echt alles vanaf het begin. Ze zijn alert op vragen die ik maar 1000 keer aanbeveel.
M. V.
(Vertaald) Ik ging daarheen en kwam naar buiten met een schermbeschermer die door hen was vastgelijmd. De service is onberispelijk. Ik ga terug omdat de klant echt serieus wordt genomen. Juichen.
A. D.
Kind and welcoming customer service. They did their best to save my watch but it was caput
(Vertaald)
Vriendelijke en gastvrije klantenservice. Ze hebben hun best gedaan om mijn horloge te redden, maar het was caput
H. Y.
(Vertaald) Heel erg bedankt Jean-Marc voor het Galaxy S7 edge-scherm dat in slechts 2 uur is gerepareerd !! Een grote dank ook aan de brunette die me heel goed verwelkomde en me koffie aanbood. Ik raad het iedereen aan!!
F. D. C.
(Vertaald) De mooiste winkel van België Ik zou er hele dagen kunnen doorbrengen, zoveel dat deze winkel geweldig is. Je zult nooit zulke goede apparaten vinden met zo'n service. Verspil geen tijd aan concurrenten. Samsung er is niets beters.
E. S.
(Vertaald) Onberispelijke reparatieservice, ik heb mijn telefoon afgegeven die nog onder de garantie viel en ik heb hem de volgende dag opgehaald * ze hebben 5 producten vervangen en het gaf me een grote glimlach en uitzonderlijke professionaliteit * wat te zeggen Ik ben heel blij en duizendmaal bedankt Samsung voor het warme welkom.
M. R.
(Vertaald) Samsung winkel gelegen op het gelijkvloers van de Dockx. Een grote verscheidenheid aan Samsung-producten, waaronder draadloze hoofdtelefoons en andere accessoires. Mogelijkheid om de hoes van uw smartphone aan te passen en aangepaste bescherming toe te voegen. Ook staan er 2 verrijdbare stoelen waarin je met een headset virtual reality kunt beleven, sensatie gegarandeerd! Zeer attente en behulpzame verkopers.
P. W.
(Vertaald) Telefonisch zijn ze moeilijk te bereiken, maar eenmaal daar is de service snel en vriendelijk. Nog een positief punt: de winkel is goed gevuld (ik had een vr-headset nodig, niet beschikbaar bij fnac of op media-markt).
P. P.
(Vertaald) Zeer goede service, vinden snel de informatie die ze niet hebben. Zeer goede ervaring met drie heel verschillende kwesties
L. F.
(Vertaald) Ik ben heel blij! In het begin ging ik daarheen voor een geluidsprobleem met mijn A3 en Olivier (de kleine ... lol ... aangezien er 2 zijn) gaf me goed advies en liet me profiteren van een actie die aan de gang was om uiteindelijk uit te komen met een S8 voor 3 keer niets. Bovendien kost mijn abonnement mij minder en dat had ik niet verwacht. Dus nogmaals bedankt en plezier.
I. J.
(Vertaald) We zijn meerdere keren in deze prachtige winkel geweest. Zeer gastvrij, vriendelijk en zeer professioneel personeel. Geen klachten. Ik raad ten zeerste aan.
R. L.
(Vertaald) Fantastische ervaring in de Samsung Store met een super cool team, ik werd heel goed geadviseerd voor de aankoop van mijn S8 en wilde de omniumverzekering niet nemen, maar meneer Jean-Marc drong er bij me op aan om het te nemen gezien de prijs van reparatie van de scherm en dankzij dat werd ik gered na een breuk: D de verzekering kon zonder zorgen ingrijpen, Nogmaals bedankt aan het hele team van de Samsung Store Docks
Q. M. B. Y. J.
Terrible experience ! I had to literally WAIT 20 minutes to BUY a phone ! As if now you had to wait even to make a purchase ! No wonder people prefer Apple !
Edit:
After a while the manager came to help us and he was really great and helpful !
(Vertaald)
Verschrikkelijke ervaring ! Ik moest letterlijk 20 minuten WACHTEN om een telefoon te KOPEN! Alsof je nu zelfs moet wachten om een aankoop te doen! Geen wonder dat mensen de voorkeur geven aan Apple!
Bewerk:
Na een tijdje kwam de manager ons helpen en hij was echt geweldig en behulpzaam!
J. C. H.
(Vertaald) Persoonlijk advies, antwoord op al je vragen, onmiddellijke oplossing voor Samsung producten, enz.... 😎
A. C.
(Vertaald) Geweldig welkom zoals altijd, het personeel is erg attent en zeer bekwaam... dit compenseert heel goed de vrij gemiddelde producten van Samsung en hun geplande veroudering...
A. K.
(Vertaald) Hallo, de Samsung-service is fantastisch, snel en geweldig, de after-sales service, de adviseurs in de winkel zijn de beste, ik raad je aan om naar hen toe te gaan, je zou er niet mee bezig zijn 😉😉🙂🙂
M. W.
Following my visit on 04/07 to samsung shop at the Brussels Dockx, I was served by Davide Dimitri for the purchase of a Samsung S9 and a company proximus mobile number.
He was customer service oriented and very peofessional. He takes the time to hear what your needs are and then explains what product can correspond to your needs.
During our meeting, I had to leave for 5 minutes and when I came back Davide was already taken by another customer so another samsung advisor called Nicolas B. continued the process with me.
This morning I returned back to Davide because I had experienced problems with my new mobile number. I am getting spam calls and messages.
Regardless of Davide not being a Proximus advisor he took the time to think outside the box and he took the necessary actions to solve my problem.
When I thanked Davide for his professionalism he asked me why I had been "very angry" against him the first time...
I then understood from him that his collegue Nicolas B. had given out wrong information both about Davide and most important about a customer.
I had not mentioned anything against Davide but on the contrary told Nicolas when he took over the first time, that Davide was a very pleasant and customer oriented salesman. It is because of this trust I felt with Davide that I bought from Samsung Store.
Being a board member of a big corporate group, I strongly frown against attitudes as that of Nicolas and never accept to have people of his kind of attitude be in any team. These kind of workers as Nicolas are energy drainers for a corporate and are individualists wanting to shine by hurting other hard working people like Davide.
Davide only showed that through his problem solving skills should be considered as management material in the near future. I think he would be a great asset to your brand if he is given the opportunity.
Regards,
Mike
(Vertaald)
Naar aanleiding van mijn bezoek op 04/07 aan de Samsung-winkel in de Brusselse Dockx, werd ik bediend door Davide Dimitri voor de aankoop van een Samsung S9 en een proximus-gsm-nummer van het bedrijf.
Hij was klantgericht en zeer peofessioneel. Hij neemt de tijd om te horen wat uw wensen zijn en legt vervolgens uit welk product aan uw wensen kan voldoen.
Tijdens onze ontmoeting moest ik 5 minuten weg en toen ik terugkwam, was Davide al bezet door een andere klant, dus een andere adviseur van Samsung, Nicolas B. genaamd, zette het proces met mij voort.
Vanmorgen ben ik teruggegaan naar Davide omdat ik problemen had met mijn nieuwe gsm-nummer. Ik krijg spam-oproepen en -berichten.
Ondanks dat Davide geen Proximus-adviseur is, nam hij de tijd om out-of-the-box te denken en nam hij de nodige maatregelen om mijn probleem op te lossen.
Toen ik Davide bedankte voor zijn professionaliteit, vroeg hij me waarom ik de eerste keer "erg boos" op hem was geweest...
Ik begreep toen van hem dat zijn collega Nicolas B. verkeerde informatie had gegeven zowel over Davide als vooral over een klant.
Ik had niets tegen Davide gezegd, maar integendeel tegen Nicolas gezegd toen hij de eerste keer het roer overnam, dat Davide een zeer prettige en klantgerichte verkoper was. Het is vanwege dit vertrouwen dat ik voelde bij Davide dat ik bij de Samsung Store heb gekocht.
Als bestuurslid van een grote bedrijfsgroep frons ik mijn wenkbrauwen sterk tegen houdingen als die van Nicolas en accepteer ik nooit dat mensen met zijn soort houding in welk team dan ook zitten. Dit soort werknemers als Nicolas zijn energievreters voor een bedrijf en zijn individualisten die willen schitteren door andere hardwerkende mensen zoals Davide pijn te doen.
Davide liet alleen maar zien dat door zijn probleemoplossend vermogen in de nabije toekomst als managementmateriaal moet worden beschouwd. Ik denk dat hij een grote aanwinst voor uw merk zou zijn als hij de kans krijgt.
Groeten,
Mike
I. C.
Great service and friendly people. My phone got fixed and I have no complaint so far, everything is working great. Definitely a pleasant experience.
(Vertaald)
Goede service en vriendelijke mensen. Mijn telefoon is gerepareerd en tot nu toe heb ik geen klachten, alles werkt geweldig. Zeker een prettige ervaring.
V. B.
(Vertaald) Voor de 3e keer in 6 maanden ging ik naar de Samsung Experience Store in Brussel voor advies over mijn Samsung Galaxy. Elke keer ben ik onder de indruk van de vriendelijkheid en de grote professionaliteit van dit jonge team. Goed gedaan. Bedankt, en vooral: verander niet. Ik raad deze plek aan iedereen aan als je een Samsung wilt kopen. U krijgt het beste advies.
Vinciane
J. M.
(Vertaald) Een telefoonwinkel met weinig telefoons. Weinig producten op voorraad... Een beetje teleurgesteld. Ik ging een telefoonhoesje kopen en kan niet veel kiezen. Het meisje dat mij bijwoonde was pragmatisch en vriendelijk.
I. S.
(Vertaald) Grote opslag !! onberispelijk en zeer snelle reparatie service !! Alle Samsung profiteert direct beschikbaar !! De zeer mooie manager !! Gemakkelijk parkeren!
G. V.
(Vertaald) Ik vond het leuk omdat ze een oplossing voor mijn probleem vonden. Dankjewel.
m. c.
(Vertaald) Jean-Marc is erg geduldig geweest, temeer daar ik nul bij nul ben, hij heel precies was, zijn uitleg heel duidelijk was en ik hem persoonlijk aanbeveel en ik hoop dat je hem voor het einde van het jaar.
C. D.
(Vertaald) Schitterende winkel. Met verkopers met een zeer goed kennisniveau van Samsung-producten. Ze zijn niet gierig met advies.
F. A.
(Vertaald) Heel erg goed advies. De technicus gaf me de sleutel om een groot probleem op te lossen dat ik tegenkwam
S. M.
(Vertaald) Hartelijk dank aan het Samsung-personeel, vooral aan Nathaly, die vriendelijk en geduldig was in het licht van mijn probleem, wat echt niet eenvoudig was, maar dankzij haar professionaliteit heeft ze het goed voor elkaar gekregen, ondanks de wereld en de druk van bepaalde klanten. Echt goed gedaan!
C. R. G.
(Vertaald) Nou, ik werd goed bezocht. De persoon met wie ik sprak voor het repareren van mijn mobiele telefoon was erg behulpzaam.
W. D.
(Vertaald) Geweldige winkel (schoon etc.) Zeer vriendelijke manager en personeel. Ken hun producten goed en weet te adviseren.
Zeer tevreden, zeer schoon en snel werk.
Tevreden met mijn bezoek aan hen 😃!
Bedankt en tot snel
T. V. d. H.
Very friendly and swift service. So big kudos to the Samsung team.
(Vertaald)
Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Dus een dikke pluim voor het Samsung-team.
A.
(Vertaald) Smiley & beleefde medewerkers.
Snelle service & reparatie
CleanStore.
Ongehoord in België, Bravo & Bedankt! Jij bent een voorbeeld.
m. v.
(Vertaald) Een geweldige attente en efficiënte service. Ik raad deze plek aan voor elk probleem met je Samsung-smartphone?
G. P.
(Vertaald) Vriendelijk en bekwaam personeel
Redelijk koelhuisontwerp
P. A.
Amazing Services. Staffs were very nice and polite. Thanks Samsung for the best support centre.
(Vertaald)
Geweldige services. Het personeel was erg aardig en beleefd. Bedankt Samsung voor het beste ondersteuningscentrum.
D. B.
The personnel were extremely helpful in dealing with the problems I have been experiencing. Many thanks
(Vertaald)
Het personeel was uiterst behulpzaam bij het oplossen van de problemen die ik heb ondervonden. Erg bedankt
H. O.
(Vertaald) Het verschil met het merk Apple zit hem niet alleen in de technologie maar ook in het team erachter.
Geweldig team bij Docks Bruxsel!
S. E.
(Vertaald) Relevant