Beoordelingen van Deliverect Ghent (HQ). (Webdesign) in Gent (Oost-Vlaanderen).
Deliverect Ghent (HQ)
Foreestelaan 82, 9000 Gent
Beschrijving
Informatie over Deliverect Ghent (HQ), een Webdesign in Gent (Oost-Vlaanderen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Deliverect Ghent (HQ)
Maandag
24 uur geopend
Dinsdag
24 uur geopend
Woensdag
24 uur geopend
Donderdag
24 uur geopend
Vrijdag
24 uur geopend
Zaterdag
24 uur geopend
Zondag
24 uur geopend
Beoordelingen van Deliverect Ghent (HQ)
Ik kan Deliverect ten zeerste aanbevelen. De technologie heeft ons niet alleen in staat gesteld onze activiteiten voor de restaurants te transformeren, maar heeft ons ook in staat gesteld onze bezorgactiviteiten veel efficiënter op centraal niveau te beheren. Ik werk nu bijna 3 jaar met Deliverect en kan niets aanmerken op de voorbeeldige service.
Als u integratie-uitdagingen moet oplossen of uw activiteiten moet verbeteren, zijn dit de jongens met wie u moet samenwerken.
Deliverect has increased our ability to accept third party orders during our busy times. It’s been a game changer in our very busy food truck, allowing us to run 3 platforms in addition to our in-person, call in and in-house delivery orders during our busiest times.
Jackie was my on-boarding specialist and even beyond on-boarding, helped me with an issue after hours on a weekend. I didn’t even expect a response, but Jackie actually managed to fix a backend issue for us and get us back online. Highly recommend!
(Vertaald)
Deliverect heeft ons vermogen vergroot om bestellingen van derden te accepteren tijdens onze drukke tijden. Het is een game-wisselaar geweest in onze zeer drukke foodtruck, waardoor we 3 platforms kunnen runnen naast onze persoonlijke, telefonische en interne bezorgbestellingen tijdens onze drukste tijden.
Jackie was mijn on-boarding-specialist en zelfs buiten de on-boarding hielp ze me met een probleem buiten kantooruren in het weekend. Ik had niet eens een reactie verwacht, maar Jackie slaagde erin een backend-probleem voor ons op te lossen en ons weer online te krijgen. Zeer aan te bevelen!
Vorig jaar werd ik na de lockdown benaderd door Deliverect. Het idee van vereenvoudiging en het kunnen ontvangen van alle bezorgbestellingen via mijn POS klonk als muziek in mijn oren. Het is een betaalbaar product en maakt het leven echt gemakkelijker. Ik heb het aan mijn beide restaurants toegevoegd.
Hoogtepunt voor mij was de uitzonderlijke service van Charlotte M. Ze was zo'n geweldige hulp en ik kan haar niet genoeg bedanken. Zowel Charlotte als verkoopvertegenwoordiger Patrick deden hun uiterste best en zijn mijn bedrijf en mijn behoeften tot nu toe blijven ondersteunen.
Heel erg bedankt jongens. Het enige dat geweldig zal zijn, is de mogelijkheid om wijzigingen en updates aan te brengen op mijn mobiel. Ik hoop dat je die functionaliteit binnenkort introduceert.
As a micro business owner who started out very small and is currently mapping out positioning to scale and is technology challenged, I took my time in choosing a platform that can receive all orders from various platforms via one interface and printer.
For my business, its Deliverect- efficient, speedy, Fab customer service. I have had a few issues over the last 2 years and I can honestly say the attentitive first class customer service I have and am receiving from this company is without comparison. Valarie G is truly the consumate customer Success Manager. I can be one the phone with her and i can literally hear her tapping her kryboard forwarding my request/issue to the relevant PERSON.
I also submit issues via the chat function and the matter is always resolved within 5-60 minutes.
Deliverect have ALL the integrations I need plus a few I have my eye on for when I scale.
It is for the reasons I have mentioned why Deliverect shall have my custom for the long term.
(Vertaald)
Als eigenaar van een micro-onderneming die heel klein begon en momenteel de positionering op schaal in kaart brengt en technologisch wordt uitgedaagd, heb ik de tijd genomen om een platform te kiezen dat alle bestellingen van verschillende platforms via één interface en printer kan ontvangen.
Voor mijn bedrijf is het de efficiënte, snelle, fantastische klantenservice van Deliverect. Ik heb de afgelopen 2 jaar een paar problemen gehad en ik kan eerlijk zeggen dat de attente eersteklas klantenservice die ik heb en krijg van dit bedrijf ongeëvenaard is. Valarie G is echt de volmaakte Customer Success Manager. Ik kan een van de telefoons met haar zijn en ik kan haar letterlijk horen tikken op haar kryboard en mijn verzoek / probleem doorsturen naar de relevante PERSOON.
Problemen leg ik ook voor via de chatfunctie en de zaak wordt altijd binnen 5-60 minuten opgelost.
Deliverect heeft ALLE integraties die ik nodig heb, plus een paar die ik op het oog heb als ik ga opschalen.
Het is om de redenen die ik heb genoemd waarom Deliverect mijn gewoonte voor de lange termijn zal hebben.
Geweldige klantenservice van Valérie Gerets, ik kamp al weken met een technisch probleem. Ze heeft het uitgelegd en geholpen om het probleem binnen een dag op te lossen!
Plus extra sterren voor de snelle reactie op WhatsApp.
Ik raad Deliverect ten zeerste aan. Ze hebben ons geholpen om in ons restaurant thuis nog beter de thuisbezorgbestellingen te organiseren. Bovendien is het team super charmant! Ze zijn erg aardig en helpen je altijd!! Als u uw bedrijf beter wilt standaardiseren, nodig ik u uit om het te proberen!
Hierdoor konden we meerdere bezorgpartners toevoegen zonder dat we meerdere tablets nodig hadden. Eenvoudige menu-instelling en wijzigingen zijn eenvoudig.
- Geweldige tool met veel functionaliteiten
- Snelle service als het gaat om klantenondersteuning, bijvoorbeeld als u een probleem ondervindt bij het gebruik van de software.
Dit was een gamechanger, geen handmatige invoer meer van bestellingen, ze gaan rechtstreeks naar de kassa en we kunnen ons menu bijwerken wanneer we maar willen. bedankt jongens
Geweldige klantenservice. Ik had wat problemen met de deals en toen ik het 's nachts en in de vroege ochtend meldde, kreeg ik een telefoontje van Laura, een van de managers (ze is geweldig) en zij heeft het probleem opgelost. Heel erg bedankt Laura en het hele team.
contact
Foto's
Alle
Computer
Van eigenaar