Beoordelingen van Mutualia Neutral Mutuality. (Verzekeringsagentschap) in Verviers (Luik).
Mutualia Neutral Mutuality
Pl. Verte 41, 4800 Verviers
Beschrijving
Informatie over Mutualia Neutral Mutuality, een Verzekeringsagentschap in Verviers (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Mutualia Neutral Mutuality
Maandag
08:30–12:30
Dinsdag
08:30–12:30
Woensdag
08:30–12:30
Donderdag
08:30–12:30
Vrijdag
08:30–12:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Mutualia Neutral Mutuality
Als je de vaste lijn
087 belt... krijg je eindelijk dezelfde goede oude onderlinge verzekering als vóór Covid, die ik al meer dan 30 jaar heb! Bravo Vervier en bedankt 😊👍👍👍👍
De sociale dienst heeft mij enorm geholpen met mijn administratieve procedures
Zeer gastvrij personeel en goede kennis van goed ontworpen dienstregelingsprocedures.
Goede onderlinge verzekeringsmaatschappij, erg behulpzaam aan de telefoon, bedankt. 👍👍👍
Hallo, ik ben sinds mijn geboorte neutraal, voor jou ben ik ouder dan 58 jaar en heb ik nooit een probleem gehad met het personeel of de diensten, wat ze ook zijn.
Daarom ben ik verrast.
Ik wens al het personeel een gelukkig nieuwjaar en veel moed met vervelende mensen.
Baar Annette
Fijn dat jullie kantoren weer open zijn na de overstromingen. Ik wens jullie heel veel succes. Ik weet zeker dat jullie geen werk missen nu jullie kantoren tijdelijk gesloten zijn. Mijn hart gaat uit naar jullie en ik dank jullie dat jullie er voor ons zijn.
Ik ben teleurgesteld over de service aan de balie Afspraken moeten worden gemaakt We voelen een zekere spanning onder de medewerkers Zaterdagmorgenbalie in Jalhay verwijderd Klantenservice in AFNAME De oude goede initiatieven zijn verwijderd Daarentegen uitstekend contact met de sociale dienst om het niveau eindelijk te verhogen
Geen afspraak in de ochtend. De vrouw die me zag was erg vriendelijk en beantwoordde mijn vragen correct.
Vriendelijke ontvangst
Vriendelijk en vriendelijk personeel
Jammer dat ik een afspraak moest maken om een vraag te beantwoorden.
Goede verzekering voor Oekraïners. Alles is snel, duidelijk en begrijpelijk. En het allerbelangrijkste: het is gratis voor ons.
Je moet het meerdere keren proberen voordat je de gewenste informatie krijgt. Waarschijnlijk moet deze site meer data kopen.
Afgezien van de problemen met parkeren in de buurt (parkeerplaatsen vaak vol, parkeerprijzen, werkzaamheden) en de recente problemen bij het verkrijgen van toegang tot gemeenschappelijke diensten, is het personeel vriendelijk en gastvrij.
Het personeel probeert altijd een oplossing te vinden als er een probleem is, zowel persoonlijk als per e-mail. De receptie is altijd vriendelijk en zeer beleefd. Bedankt aan het personeel voor hun beschikbaarheid en gastvrijheid.
Zeer goede service
erg traag bevoordeeld door andere mutualia ver van het centrum altijd druk
Toppersoneel, maar er is een tekort aan personeel, ze worden overspoeld met werk, maar ik ben blij met de diensten die ze mij bieden
Ze zijn erg moeilijk om de telefoon op te nemen, soms moeten we 15 minuten wachten voordat we iemand aan de telefoon krijgen.
Vaardigheden, vriendelijkheid, behulpzaamheid.
(Vertaald) Mogelijkheid om de stronken te deponeren in de externe bak als deze gesloten is of intern als deze open is, maar niet te wachten.
De eerste keer dat ik er was, trof ik er heel vriendelijk personeel aan. Dank jullie wel.
Ik word altijd goed ontvangen door het personeel, ze luisteren naar de klanten en zijn erg behulpzaam en geduldig.
Ik ben er niet geweest, het is een onderlinge verzekeringsmaatschappij. Ik heb gebeld om een probleem met een van hun leden op te lossen en zij hebben het probleem binnen een uur opgelost.
Vol goede bedoelingen, maar soms ook een beetje rommelig.
Goede onderlinge verzekering, maar informatie wordt niet snel genoeg verstrekt
Altijd goed bediend geweest, normaal, niet te veel tijd verspillen met de klant, anderen wachten meestal, we gaan erheen om geld bij te werken, niet om vrienden te maken... ze zien alles de hele dag, petje af voor hen
(Vertaald) Ze zijn gastvrij en als je goed met ze praat, krijg je wat je wilt als het legaal is?
(Vertaald) Trage service, goed personeel maar als je een afspraak volgt? U kunt beter annuleren!
Goed ontvangen, behulpzaam personeel, .... wachttijd op document (1 dag), tijd om 1 terugbetaling te ontvangen (3 dagen en het staat op de rekening).
Ik ben tevreden over de onderlinge dienstverlening van Mutualia de Liège. Ze zijn veel gastvrijer en leggen alle diensten duidelijk uit.
Op dit moment is het erg moeilijk om ze te bereiken, zo niet onmogelijk, en covid 19 is voor hen een uitkomst, het komt ze goed uit.
Zeer gastvrije afdeling persoonlijke compensatie
Het personeel is behulpzaam, maar de wachttijd is veel te lang.
Deze wachttijd zou beter kunnen, want 45 minuten is veel te lang.
Bedankt Inès voor je goede humeur en de service
Het personeel aan de balie was erg behulpzaam.
Mogelijkheid om een korte wandeling te maken in het park en aangename speeltuin voor kinderen
(Vertaald) Een plek waar onze acties serieus worden genomen.
Je moet geduldig wachten, het personeel is wisselend, sommigen zijn heel goed, anderen ronduit onaangenaam.
(Vertaald) Goede service, redelijke openingstijden in tegenstelling tot andere kantoren.
Het personeel luistert naar je en neemt de tijd als er een probleem is om op te lossen
Uitstekende klantenservice en vriendelijk. Zeer deskundig in alle situaties.
Uitstekende service
Vaak druk maar veel loketten open. Attent personeel. Goed gedaan
Zeer vriendelijk personeel...geen lange wachttijden
Ze werken rustig en beantwoorden al uw vragen met een glimlach.
Super driesterren klantenservice, ik ben dol op mijn onderlinge verzekering #
Afgezien van het feit dat het restaurant in Waremme maar twee dagen per week geopend is, kan ik de service en de vriendelijkheid van het personeel aanbevelen.
De ontvangst en de adviseurs zijn erg aardig
(Vertaald) lange wachttijd, soms vind ik het contact niet erg warm,
Zeer bekwame en vriendelijke medewerker
Ik ben al een aantal jaren klant bij Mutualité Neutre en ben altijd zeer tevreden over de ontvangst en de inzet van het personeel.
Vriendelijk, vrolijk en vooral efficiënt personeel.
Zeer goede carwash zei super kwaliteit en serieus
Goed ontvangen en geadviseerd
In Spa zijn ze super bekwaam, in Verviers zijn ze altijd heel vriendelijk.
Telefonisch zeer moeilijk te bereiken
Parkeren in Verviers kost een ster aan een zeer goede onderlinge verzekeringsmaatschappij. Ik heb er nooit iets over te zeggen gehad.
Een wederzijdse onderneming met altijd aandacht voor haar klanten
Te geweldig, een geweldige keuze en geweldige service
Onberispelijke service en zeer vriendelijk personeel.
Het is al meer dan 40 jaar mijn onderlinge verzekeraar. Als ik de verzekeraar vergelijk met andere onderlinge verzekeraars, wil ik niet meer overstappen.
Zeer warm welkom, glimlachend personeel
Bij het competente personeel van Verviers in Borgworm is het beter om dit te veranderen
Zeer goed onthaal, onberispelijke service
Altijd goed ontvangen en geadviseerd.
Ik kom altijd dezelfde persoon tegen die meer dan behulpzaam is
Zeer goede service en efficiënt
Wij zijn geen nummertjes en geven altijd goed advies
Koel
Echt een super behulpzaam en top beleggingsfonds
Goede ziektekostenverzekering, ik ben niet van plan deze te veranderen
Zeer vriendelijk personeel en snelle compensatie
Een gastvrije en goed ontvangen plek.
Bekwaam en attent personeel.
Geen advies
Omdat het mijn onderlinge verzekering is en ik nooit problemen heb gehad
Moeilijk bereikbaar vanuit telewerken
Mijn onderlinge verzekering en ik veranderen niet!
Als we het hebben over de neutrale mutualiteit van Ensival, zeg ik toppersoneel
Uitstekende service en ontvangst
(Vertaald) Super aardig
Het beleggingsfonds is verhuisd, maar het is vlakbij 😉
Snelle en efficiënte service
(Vertaald) Geweldige medewerkers
Zeer goed ontvangen
Behulpzaam en bekwaam personeel.
(Vertaald) Vriendelijk en glimlachend welkom.
Goed en zelfs heel goed.
Goede, competente dienstverlening
Ik vind leuk
Onberispelijke receptiediensten
Zeer behulpzaam personeel
Ik ben niet thuisgekomen
Goede service
Mijn wederkerigheid, en ik ben er dol op.
Er is hulp beschikbaar.
Goed bediend
snelle service en vriendelijke werknemers
Zeer goede nutule
Akkoord
Niet beter als wederzijds
Wachttijd
Voor mij het beste
Welkom
Een beleggingsfonds en ook een reisbureau... 👌
Zeer goed
Goed geïnformeerd!
Vriendelijk, zorgzaam...
Jaime
probeert vier
Aardig personeel.
Zeer beschikbaar
Vriendelijkheid en vaardigheden ++++
Het glimlachende personeel
Niets om over te klagen
Professionaliteit en vriendelijkheid
Topservice
Snelle service
Behulpzaam en attent
Tevreden
burgemeester
Effectief
OK
Goed onderling
Vriendelijk en aardig
(Vertaald) Goed wederzijds
De beste onderlinge verzekering
Dienst
Bekwaam