Beoordelingen van CM-kantoor Leuven. (Verzekeringsagentschap) in Leuven (Vlaams-Brabant).
CM-kantoor Leuven
Koning Leopold I-straat 34, 3000 Leuven, België
Beschrijving
Informatie over CM-kantoor Leuven, een Verzekeringsagentschap in Leuven (Vlaams-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van CM-kantoor Leuven
Maandag
09:00–12:00, 13:30–16:30
Dinsdag
09:00–12:00
Woensdag
09:00–12:00, 13:30–16:30
Donderdag
09:00–12:00
Vrijdag
09:00–12:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van CM-kantoor Leuven
R. N.
Ik ben vandaag naar Leuven cm geweest voor informatie over mijn dossier.
En ik kwam een vriendelijke medewerker tegen en ik hoop dat ik haar naam nog goed herinner was het Hanne.
Je kan altijd slechte dagen hebben en het neemt maar één persoon om je dag weer goed te maken.
Thanks Hanne
E. B.
Vandaag ben ik goed geholpen geweest! Beter dan gisteren waar er toen iemand aan het onthaal zat die meer met haar computer bezig was en mij bovendien de verkeerde papieren meegegeven had en mij niet liet uitspreken! Ik ben wel blij dat je terug live terecht kan bij de CM!
S. C.
Ik had een afspraak bij het hoorcentrum. Ik ben er heel vriendelijk en goed voortgeholpen. Bedankt!
K. E.
CM is een Belgische mutualiteit in België. Een mutualiteit is een soort stichting die de basiskosten vergoed voor de zorg, ook bieden ze daar uitbreidingen op aan zoals een Hospitalisatieverzekering. Een lidmaatschap bij één van de mutualiteiten is verplicht in België om je te behoeden voor hoge kosten en iedereen toegang te kunnen verlenen aan medische zorg. De kosten zijn dan ook slechts rond de 100 euro per jaar. Dit is één van hun kantoren. Dit kantoor in Leuven ervaar ik persoonlijk niet als heel prettig, het personeel is doorgaans onvriendelijk en niet goed op de hoogte van de procedures. Ook merk ik dit bij bijvoorbeeld het goedkeuren van declaraties die eerst worden afgekeurd, en vervolgens na een lang gesprek worden goedgekeurd. Wellicht komt het door de massa, CM is namelijk de grotere mutualiteit van België. Op het gebied van service kunnen ze echter nog een hoop inhalen.
D. B.
Zeer slecht in terugbetalingen altyd maar betalen maar weten wachten op terugbetalingen geen goede dienst verlaging
A. S.
Heel vriendelijk en behulpzaam
S. C.
Na lang bellen!En wachten! De bediende was heel behulpzaam en vriendelijk ,top , geweldig.
M. V.
Perfect georganiseerde afspraak volgens coronamaatregelen.
R. H. (. H.
Slechte openingsuren maar vriendelijke ontvangst en behulpzaam.
F. S.
Het was alles in orde plus uitleg heel goed
L. R.
Heel goed
A. 8.
alles werd opgelost...
M. H.
Heb antwoord op mijn vraag
M. V.
Vriendelijk en behulpzaam
A. Y.
Vriendelijke personeel
R. K.
Very friendly workers and give you great advise for you.
For those people who just need the yellow sticker, envelope, basic forms, and such can directly go to the counter on the right side when you enter the entrance. But those people who needs specific informations or consultation then you can go get a ticket and wait til it’s your turn.
There are a lot of people but if you want to avoid the crowd then you should go early in the morning or afternoon before 4pm.
Please note that you should check the opening hours because it can be different depending on which day (such as Thursday is only open before lunch time).
(Vertaald)
Zeer vriendelijke werknemers en geven u goed advies voor u.
Voor wie alleen de gele sticker, envelop, basisformulieren e.d. nodig heeft, kan bij binnenkomst direct naar de balie aan de rechterkant. Maar die mensen die specifieke informatie of overleg nodig hebben, kunnen een kaartje gaan halen en wachten tot het jouw beurt is.
Er zijn veel mensen, maar als je de drukte wilt vermijden, moet je vroeg in de ochtend of middag voor 16.00 uur gaan.
Houd er rekening mee dat u de openingstijden moet controleren, omdat deze per dag kunnen verschillen (bijvoorbeeld donderdag is alleen open voor lunchtijd).
R. O.
(Vertaald) Bent u ziek, kunt u uw documenten niet komen overhandigen, is de klantenservice gesloten... dan kunt u met een GSM-telefoon foto's maken van uw documenten en vanaf uw e-mailadres naar het daarvoor bestemde CM online adres sturen. Originelen moeten persoonlijk worden ingediend en om een ontvangstbevestiging worden gevraagd. Dit geldt vooral voor brieven en formulieren Houd er rekening mee dat CM verzoekt om uw documenten binnen 48 uur te verzenden. Indien betaling verschuldigd is, bedraagt de te late aftrek 10% van de restitutie of betaling van CM. Daarom moet u uw eigen zaken in de gaten houden.
M. O.
Helpdesk very helpful indeed. Remarkably waittime is much shorter that the crowd suggests
(Vertaald)
Helpdesk inderdaad erg behulpzaam. Opmerkelijk is dat de wachttijd veel korter is dan de menigte suggereert
D. C.
The staffs were kind and the waiting room was cozy and green.
(Vertaald)
Het personeel was vriendelijk en de wachtkamer was gezellig en groen.
N. C.
All is by appointment because of vivid 19
(Vertaald)
Alles op afspraak vanwege Vivid 19
K. O.
Very friendly
(Vertaald)
Erg vriendelijk
T. G.
Perfect
符.
very friendly and efficient
(Vertaald)
erg vriendelijk en efficiënt
A. C. T. (. D.
Great attention to clients
(Vertaald)
Veel aandacht voor klanten
C. D. B.
A. A.
J. W.