Beoordelingen van P&V Huy. (Verzekeringsagentschap) in Hoei (Luik).
All. des Balsamines 2/1, 4520 Wanze, België
Beschrijving
Informatie over P&V Huy, een Verzekeringsagentschap in Hoei (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van P&V Huy
Maandag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Dinsdag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Woensdag
08:30–12:30
Donderdag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Vrijdag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van P&V Huy
l. l.
(Vertaald) François Wagner is een uitstekende man, altijd op zoek naar het beste voor iedereen.
Hij verdient het echt om bekend te zijn en om mee samen te werken, want hij is een betrouwbaar persoon!
Heel erg bedankt François, je weet dat je van verzekeraar heel lang geleden bent overgegaan naar de status van trouwe vriend!
V. V.
(Vertaald) Makelaar attent, vriendelijk en zeer professioneel. De heer Wagner stelt alles in het werk om zijn klanten zo goed mogelijk te helpen en te adviseren. Zeer responsief bij schade (persoonlijk ervaren), hij is een uitstekende bemiddelaar tussen zijn cliënten en zijn medewerkers en organisaties waarmee hij samenwerkt.
Dicht bij zijn klanten staat hij klaar om het onmogelijke te doen om zijn klanten tevreden te stellen. Ik raad het zonder aarzeling aan.
P. d. B.
(Vertaald) De aanschaf van een nieuwe auto vergt veel administratieve procedures die voor mij buitengewoon onverteerbaar zijn. Ze werden afgehandeld door onze makelaars, François en Florence. Er is een document via het verkeerde pad verzonden. Laat degene die nog nooit een fout heeft gemaakt me een pak slaag geven. Ik wacht misschien lang, heel lang. Ik ben tevreden over de dienstverlening van P&V Wanze Fides Conseils Assurances & Mortgage Credits omdat het misverstand in minder dan 24 uur was opgelost. Verder bood François zijn excuses aan voor het veroorzaakte ongemak. Hoeden af! Wie zou in zo'n situatie hebben gehandeld? Niet veel ! Het is zo zeldzaam dat het genoemd moet worden.
M. T.
(Vertaald) In dit kantoor vind je menselijke en attente mensen! Het is zoveel gemakkelijker om een claim af te handelen met een echte persoon aan de telefoon dan met een computer...
M. M.
(Vertaald) Super verzekeraar, altijd klaar om ons met sympathie en goed humeur te adviseren
K. V.
(Vertaald) Betrouwbaar, behulpzaam, bereid om je te helpen.
Zeer professioneel, hij neemt de tijd om je alles uit te leggen.
B. H. (.
(Vertaald) Goede service! Altijd attent, zeer professioneel in zijn advies. Ik raad ten zeerste aan !
V. D.
(Vertaald) Altijd bovenop.
Beschikbaar, attent, zeer goed advies.
A. D.
(Vertaald) Professionele service en de duidelijke informatie die ik nodig had. Dankjewel !
R. G.
(Vertaald) Altijd zo tevreden met de diensten en de competentie.
S. F.
(Vertaald) Snelheid, efficiëntie, optimale communicatie
G. P.
c. m.
C. d. L.
J. P.
J. c. D.
t. M.
J. C.
D. P.
C. M.