Beoordelingen van Fédérale Assurance - Charleroi. (Verzekeringsagentschap) in Charleroi (Henegouwen).
Fédérale Assurance - Charleroi
Rue Basslé 23/25, 6000 Charleroi
Beschrijving
Informatie over Fédérale Assurance - Charleroi, een Verzekeringsagentschap in Charleroi (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Fédérale Assurance - Charleroi
Maandag
08:30–12:00
13:00–17:00
13:00–17:00
Dinsdag
08:30–12:00
13:00–17:00
13:00–17:00
Woensdag
08:30–12:00
13:00–17:00
13:00–17:00
Donderdag
08:30–12:00
13:00–17:00
13:00–17:00
Vrijdag
08:30–12:00
13:00–17:00
13:00–17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Fédérale Assurance - Charleroi
Na mijn vorige bericht waar ik maar één ster gaf omdat ik boos was (zie wat tussen aanhalingstekens staat), kende ik het e-mailadres waar je nooit antwoord krijgt goed) en het telefoongesprek van de federale verzekeringsadviseur zonder er echt in te geloven, maar ik kwam een begripvolle callcentermedewerker tegen, die er niet in slaagde de persoon te vinden die het dossier behandelde (die, maar we wisten het niet, ontslag nam) mij doorverwees naar een superieur, een leidinggevende die attent en begripvol was en mij beloofde dat het geld dat al meer dan 6 maanden wachtte, donderdag op de rekening van mijn moeder zou staan (2 dagen nadat ik het kreeg). Hij hield zich aan zijn woord... Ik weet niet hoe ik hem persoonlijk moet bedanken, tenzij hij deze regels leest, maar ik ben blij met de uitkomst... Het is gewoon jammer dat het heeft geduurd, ook al verontschuldigde hij zich in de naam van federale verzekeringen.
Absoluut vermijden! Als dit het respect is voor de slachtoffers, leggen ze de sleutel onder de deurmat. Mijn moeder (90 jaar) werd het slachtoffer van de onhandigheid van een arbeider die werkt voor een bedrijf dat samenwerkt met ertsen. van de meter, ... apparaten waren buiten gebruik (koelkast, zuurstofapparaat, boiler, medische relax enz...), meer dan 24 uur zonder elektriciteit of verwarming in februari 2022... Ze zijn verzekerd bij Fed. Omdat.... Mijn moeder met een zelfstandig weduwepensioen, een van de laagste, het geld moest voorschieten... Ruim 6 maanden later (eind augustus 2022) heel weinig contact met werknemers, de persoon die het dossier behandelt is geruststellend "als het ons lukt om het te krijgen" en zegt dat het onverwacht zal gebeuren... en nog steeds niets. Persoonlijk zou ik deze vermijden als ik van verzekering moest veranderen.
Geweldig
contact
Foto's
Alle
Street view en 360