Beoordelingen van Mutualia. (Verzekeringsagentschap) in Brussel (Brussel).
Mutualia
Bd Brand Whitlock 87/93, 1200 Woluwe-Saint-Lambert, België
Beschrijving
Informatie over Mutualia, een Verzekeringsagentschap in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Mutualia
Maandag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Dinsdag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Woensdag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Donderdag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Vrijdag
08:30–12:30, 13:00–17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Mutualia
N. D.
Tevreden, vlugge terugbetalingen. IVF bijna volledig terugbetaald. Bij baby mooie extra's.
G. F.
I positive experience, I was helped with the documents that i needed, it was a much better experience than i have had before. Only disabled parking in the area is difficult to find
(Vertaald)
Ik heb een positieve ervaring, ik werd geholpen met de documenten die ik nodig had, het was een veel betere ervaring dan ik eerder heb gehad. Alleen gehandicaptenparkeerplaatsen in de buurt zijn moeilijk te vinden
T. C.
(Vertaald) Zeer bekwaam personeel met een glimlach! Van mijn kant, elke keer als ik passeer, gaat alles goed. De plaatsen zijn kleiner dan op het oude adres, maar de sfeer is veel beter.
J. B.
(Vertaald) Helaas moet ik de negatieve beoordelingen delen. Sinds de fusie lijkt de service erg ongeorganiseerd. Aan de positieve kant, de vriendelijkheid van een persoon die me aan de telefoon uitlegde dat de terugbetalingen nu gecentraliseerd waren en niet langer door de agentschappen werden gedaan. Aan de passieve kant vragen we ons af waar hun contactformulier voor is: we antwoorden niet. Om nog maar te zwijgen van het feit dat hun aanvullende verzekering niet de meest voordelige is. Kortom, ik wacht al meer dan een maand op terugbetaling en vraag me op mijn 77e ook af of ik niet van zorgverzekering ga veranderen.
Ik weet niet of er een oorzakelijk verband is, maar na het publiceren van deze review vanmorgen kreeg ik vanmiddag een reactie op het laatst verzonden contactformulier... Om deze vooruitgang te erkennen, verbeter ik mijn beoordeling .
16/3: om eerlijk te zijn, sinds iets meer dan een maand zijn de terugbetalingen weer op hun oude snelheid: in 48 uur. Ik verbeter mijn score opnieuw om deze "terugkeer naar normaal" te begroeten.
C. J.
I went to sort out my email address issue and file for my first time reimbursements. The response and welcome was really nice. They spoke Multilingual and mainly English. Got my stickers and process done within 5 mins. Overall i had a wonderful experience.
(Vertaald)
Ik ging mijn probleem met mijn e-mailadres oplossen en diende een aanvraag in voor mijn eerste vergoedingen. De respons en het welkom waren erg leuk. Ze spraken meertalig en voornamelijk Engels. Ik heb mijn stickers en het proces binnen 5 minuten gedaan. Over het algemeen had ik een geweldige ervaring.
Y. M.
(Vertaald) Ik had geen probleem met deze verzekering!
integendeel, zij opende de deur voor mij waar alle anderen hem voor mij sloten!
Ik ben 45 jaar geleden uit Brussel verhuisd en ik zal nooit veranderen-
toen ik trouwde was het de enige ziekenfonds die het meteen terug wilde nemen, mijn partner die niet in orde was vanwege haar moeder! degene waar ik zat wilde niks doen, ik vroeg om een afspraak met de directie, en die regelde alles zo dat ze gelijk in orde was want ze was zwanger!!
H. H.
Had serious problems getting any kind of service via their phone and my personal account manager, but ended up going to their small office in Uccle which was super efficient. He pointed out some flaws and missing documentation which we were able to clear out at once. Had the reimbursement a few days later. My advice: go to their office and get everything done.
(Vertaald)
Had ernstige problemen om enige vorm van service te krijgen via hun telefoon en mijn persoonlijke accountmanager, maar ging uiteindelijk naar hun kleine kantoor in Ukkel, wat superefficiënt was. Hij wees op enkele gebreken en ontbrekende documentatie die we in één keer konden opruimen. Een paar dagen later de terugbetaling gehad. Mijn advies: ga naar hun kantoor en regel alles.
P. B.
(Vertaald) Professioneel en efficiënt personeel. Zeer goed beheer van mijn dossier. Ik beveel het van harte aan!
G. K.
(Vertaald) Een hele mooie upper middle class buurt in die zin dat er relatieve rust heerst in een buurt waar snelwegen zijn, maar dat neemt niet weg dat deze buurt vriendelijk is
C. B.
(Vertaald) Dank aan hen voor hun snelheid bij het verwerken van mijn dossier! Ik kan ze alleen maar aanraden!
A. A.
(Vertaald) Zeer goede service, snel en efficiënt. Gastvrij en bekwaam personeel
Z. E.
(Vertaald) Een erg leuke plek voor een wederzijdse, gehuisvest in een heel mooi gebouw, allemaal schoon en nieuw, het lijkt erop dat Symbio de symbiose tussen zorg en vergoedingen heeft beheerd en dat alles in een heel mooie hogere middenklassebuurt
M. ‘. D.
(Vertaald) Geweldige service en efficiëntie van het personeel, zelfs in deze tijden van crisis. bedankt aan het hele team
V. R.
(Vertaald) Altijd efficiënt en zeer menselijk personeel. Ook administratieve snelheid.
M. C.
(Vertaald) Een acceptabele receptie ... gezondheidsmaatregelen gerespecteerd ...
S. F.
(Vertaald) bedankt Alexy en Grace
F. Ş.
Quick, informative service! Usually welcoming attitude!
(Vertaald)
Snelle informatieve service! Meestal gastvrije houding!
J. D. V.
(Vertaald) Wederzijds op mensenmaat, ideaal voor persoonlijke service!
A. D.
(Vertaald) Super men altijd goed op de hoogte bedankt voor al
E. C.
(Vertaald) Zeer vriendelijk en efficiënt personeel.
M. G.
(Vertaald) Akkoord
m. p.
(Vertaald) Vrij gecompliceerde parkeertoegang
E. B.
(Vertaald) In de top!
C. A.
super !
A. F.
Super
Y. H. A. b.
e. s.
M. A.
S. V. I.