Beoordelingen van DKV België. (Verzekeringsagentschap) in Brussel (Brussel).
DKV België
Rue de Loxum 25, 1000 Bruxelles, België
Beschrijving
Informatie over DKV België, een Verzekeringsagentschap in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Beoordelingen van DKV België
W. A.
Super klantvriendelijk en bereidwillig te helpen. Ik had vanmorgen een zeer goede dienstverlening door Simone, met toch wel wat administratief werk. Goed bezig en houden zo! Zelfs de telefonische wachttijd was kort!
J. W.
Correcte terugbetaling, volgens contract. Alleen jammer dat een gezin niet onder één account kan ondergebracht worden op My DKV.
F. s.
Foute berekening terugbetalingsoverzicht direct met heel vriendelijke telefonische begeleiding en controle direct recht gezet. Dag nadien nieuw overzicht gekregen en dag daarna stond het tekort netjes op de rekening gestort😁 …
R. D.
De app werkt goed met wat het doet. Het uploaden van een rekening. Jammer dat je het eind resultaat niet in de app kunt zien:
toewijzing, afwijzing, etc.. Daarvoor moet je weer inloggen in de website.
De app is alleszins velen malen beter dan de klanten service van dit bedrijf:
telefonisch onbereikbaar (nemen nooit op, en als de telefoon dan eindelijk over gaat na 20 minuten wachttijd word je doodleuk weggedrukt), op emails wordt niet gereageerd net als de contact formulieren via de website.
e. v.
Niks zelf belopen alles word geregeld bij ziekenhuis opname
M. V. D. B.
Ik hoor veel klachten . Maar bij mij is alles perfect gelopen toen ik opgenomen ben in ziekenhuis .
Als het goed is mag het ook gezegd worden!!
J. L.
Zeer tevreden over de algemene dienstverlening. De digitale dokter- en apothekersbriefjes die rechtstreeks naar DKV gaan zijn superhandig. Ik sluit me aan bij de verbeterpunten die Nabil Makhout en Bas Barbier al aangaven: alles zou te raadplegen moeten zijn in de app, met slechts 1 login per gezin. Ook de opvolging via de app zou handiger zijn dan de brieven of via de site (waarvoor je weer vier aparte log-ins nodig hebt op dit moment).
A. H.
Soms makkelijk om alle documenten door te sturen via de app ( niet altijd leesbaar!) maar de respons zou ook via de app mogen ipv met de post want die komt soms 2 weken later en dat is soms al te lang wachten voor de juiste opvolging. Eigen fouten worden wel rechtgezet qua uitbetaling, net ondervonden. Dus dat is wel super van hun.
L. G.
De app werk redelijk handig om onkosten in te dienen.
Wel jammer dat je enkel foto's kan doorsturen en niets in pdf formaat.
Ik krijg namelijk al mijn facturen in pdf formaat uit de mynexuzhealth app.
Nu moet ik steeds screenshots nemen en zo uploaden.
Voor hun eigen belang zou de scan functie in de app ook verbeterd mogen worden.
Er is een groot verschil in kwaliteit als ik via de dkv app scan of via CamScanner.
CamScanner is zo veel duidelijker leesbaar! Automatisch rechtgetrokken, op maat gesneden, scherpgesteld en belichting optimaal gemaakt.
M. K.
Wat wel lastig is dat men een veiligheidscode alleen per mail krijgen. Ik krijg liever een code per SMS of de applicatie "Itsme", dat is eenvoudig een veel efficiënter. om de mails te lezen is er wifi nodig, voor sms en it'sme is een telefoon connectie (met SIM kaart) genoeg.... BEide werken natuurlijk, maar als ik mag kiezen, liever een SMS code, of via de Microsoft authenticator....
D. H.
Lange wachttijd aan de telefoon
Geen duidelijk contactnummer te vinden. Contactformulieren is niet handig als meteen een antwoord moet hebben.
I. K.
Ik denk dat ik ondertussen 25j bij DKV verzekert ben. Ik zou iedereen deze kwalitatieve verzekering aanraden. Het neusje vd zalm vd hospitalisatieverzekeringen. Niet goedkoop maar zeker z'n geld waard. Dkv geeft mij en mijn kinderen een veilig gevoel en waarborgt je topzorg waarbij je in geval van nood je nooit zorgen moet maken. Het financiële plaatje van zware ziekten etc kan je volledig onderuit halen. Het klopt dat de criteria niet evident is om aan te sluiten igv vorige ziektes maar hoe vroeger je aansluit hoe beter. Bij kinderen vanaf de geboorte.
W. B.
DKV was even zijn pluimen verloren, maar ondertussen met de app ontzettend tevreden van de opvolging. Soms is het nog moeilijk persoonlijk iemand te spreken, maar ben in ieder geval blij dat er al veel verbetering is in het opvolgen van hospitalisaties/ tandzorg. Dus de waarde die ik het vroeger gaf, komt terug.
R. W.
De app werkt heel goed en is gebruiksvriendelijk. Na verzending van de documenten krijg je een bericht dat alles ontvangen is. De afhandeling gaat dan ook heel snel. Ook via mail is DKV heel goed bereikbaar.
G.
Goede ervaring gehad, gebeld om te vragen wat er net gedekt wordt ivm hospitalisatie gezien ik dit via mijn werk heb. Duidelijke uitleg gekregen en zelfs uitleg gekregen dat ik voorgeschreven medicatie terug betaald krijg bij de apotheker, wist ik helemaal niet. Hij nam zijn tijd alleszins om alles uit te leggen en welk pakket ik had via het werk wat ik erg waardeerde. 5 sterren voor nu dus!
A. P.
Bij de medische kosten van bij de apotheek wordt dit bijna onmiddellijk terug gestort op de rekening.
Eveneens wordt het remgeld van de dokters zeer snel terug gestort.
ik ben zeer tevreden en vertel het aan mijn vriendenkring dat DKV de beste zijn voor hospitalisatie en ambulante kosten.
R. V. h.
Heb meerdere keren bij DKV geweest via werkgever nu eenmaal op pensioen moet je een pak meer betalen en dan nog de kers op de taart voor volledige jaar wat ik niet kan begrijpen heb meerdere keren moeten mailen 4x om alles in orde te brengen omwille gezinstoestand en rekeningnummer en van feedback ben ik nog steeds aan wachten dan maar zelf gebeld kreeg ik een dame aan de lijn die volgens mij niet op haar plaats zat kwestie verstand of nu alles in orde is is nog een vraagteken zullen het wel horen als er iets gebeurt.
B. B.
Hi,
Het is makkelijk om je docs te uploaden in de app maar wat ik niet begijp is dat er nadien geen opvolging is in de app & dat er een bevestiging per brief (per brief?) werd verstuurd. Waarom niet alles met de app? We zijn tenslotte 2020 ;-)
Mvg,
Bas
P. B.
Snap DKV niet sommige dossiers worden zeer goed opgelost andere blijven hangen en worden ZEER onbekwaam behandeld.
De DKV APP is 1 grote ramp geraak hier al een tijdje niet meer in!!!.Reeds contact genomen en geen antwoord.
K. P.
Behoorlijk moeilijk iemand aan de lijn te krijgen en als dat lukt ben je een tijdje zoet eer je met de juiste persoon worst doorgeschakeld ...
B. V. (.
Eenvoudig en snel. Soms onduidelijk hoe het allemaal in elkaar zit. Als mutualiteit tussen komt dan dit, als ze niet tussenkomen dan dat... 2 aparte logins voor hetzelfde platform lijkt me ook beetje verouderd.
De rest ben ik altijd al zeer tevreden geweest.
S. B.
De app is zeer praktisch. De geüploade documenten - foto via app - worden zeer snel verwerkt. Dankzij de app heb je altijd de DKV Medi-Card bij de hand, ook deze van de gezinsleden.
G. M.
Behandelingstijd is zeer kort, snel terugbetaling ontvangen. Echter, ik heb diverse vragen en kan niemand contacteren. Geen tel of mail en online is ook niet mogelijk??? Graag contact opnemen aub
F. D.
DKV app is zeer gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en fijn om mee te werken. Nog geen enkel probleem ondervonden. Top! Dossiers worden ook snel en correct behandeld.
P. J.
Wij zijn zeer tevreden over DKV. Alles verloop altijd heel correct. Wordt er een opname gedaan dan wordt alles geregeld tussen ziekenhuis en DKV. En daar ben ik hun dankbaar voor.
R. R.
Zéér tevreden over de service
J. G.
Heel vriendelijke behulpzame medewerkers.
Beste in hun vak !! Aanrader om hospitalisatieverzekering via DKV af te sluiten.
Uit ervaring kan ik stellen dat zij steeds de afspraken correct zijn nagekomen.
K. G.
Gemakkelijk om documenten door te sturen, maar het zou ook handig zijn moest je de behandelde documenten en terugbetalingen kunnen terug zien in de app. Gr
H.
Zeer vlotte afhandeling van dossiers. Enig nadeel was dat de eerste keer aanmelden zeer moeilijk was alsook de juiste gegevens verkrijgen. Eenmaal je geregistreerd bent is alles top!
R. W.
Steak van de chef is uitmuntend. Studenten entourage, vriendelijke bediening.
D. V. M.
DKV App is een wereld van verschil. Dossier wordt snel en zeer adequaat opgevolgd en betalingen gebeuren zeer snel.
J. d.
Ik had graag enig nieuws ontvangen i
Op het opsturen van enkele documenten betreffende een tandheelkundige ingreep op mijn dochtertje Sara Dupont,aub
J. V.
Als verzekering, zal het wel zeer goed zijn. Maar "MYDKV" lukt langs geen kanten. Ik kan niets nakijken, dat vind ik spijtig.
D. M.
Snelle reactie en terugbetaling via de app zo moesten alle diensten werken zou een serieuze verbetering zijn. Dikke proficiat.
f. v. l.
App moet meer mogelijkheden bieden, o.a. alle afrekeningen raadplegen, en authenticatie zou niet via mail alleen hoeven, maar bv via bericht op smartphone
C. J.
Ik ben zeer tevreden over de DKV polissen, maar wanneer ik vragen heb, kom ik bij een externe firma terecht die niet veel kan doen. Zelden kom ik bij DKV zelf uit. Jammer.
R. D. B.
Ik betaal mijn maandelijkse (dure) premie met de glimlach. Bedankt DKV voor jullie onberispelijke service.
w. v.
Heel tevreden van DKV. Af en toe mogen ze wel wat meer informatie geven aan de telefoon dat er geen misverstanden bestaan.
I. V.
enkel verwarrend soms omdat de mobiele app niet dezelfde info bevat dan de info die je kan raadplegen via MyDKV.
S. D.
Bij mij lukte echter niet om pdf-files te uploaden. Enkel foto's.
P. ‘. V. N.
DKV niet te missen en altijd snel afgehandeld je dossier
a. l.
De app is super gemakkelijk en duidelijk echt top
Maar soms verwarrender mail verkeer en per post maar gebeld en ze helpen je met veel plezier
Super
J.
Heb ze net telefonisch gebeld en werd binnen de 2 minuten verder geholpen. Super vriendelijke man die me dadelijk kon verderhelpen.
J. W.
"Beste klant
Wij zijn blij dat we je via deze weg hebben kunnen verder helpen."
??? Welke hulp?
Y. B.
Zeer correcte service. Meer dan aanvaardbare behandelingstermijn van dossiers.
Dkv doet wat het moet 😉 en soms beetje meer …
R. G.
super service, snelle respons, erg goede dekking,
maar daar betaal je dan ook een stevige prijs voor.
M. B.
DKV zeker aan te raden! Nooit problemen ondervonden. Snelle, correcte service.
J. L.
Waarom neemt iedereen hier zelf contact op met DKV,? Ik doe dit via mijn verzekeringsmakelaar en dit gaat vlot.
L. C.
Graag de briefwisseling naar de verzekerde toe mogelijk maken via persoonlijke account.
J. B.
Zeer goede service!
C. J.
Spijtig dat er verschillende logins gebuikt worden door de App en de Webversie
D. S.
ik moet zeggen dat de behandeling van mijn kosten altijd zeer vlot en vlug verlopen
K. V.
Als je iets stuurt naar DKV wordt er direct op gereageerd
J. V.
Soms worden de door gescande documenten niet goed leesbaar ontvangen ,
H. V.
Omdat ik er werk! We doen onze grootste moeite om onze klanten tevreden te stellen!
N. V.
Altijd OK.
Vriendelijk indien je vragen hebt.
K. M.
App is super gemakkelijk en uitbetaling ongeveer na een 7tal dagen
K. T.
Heel professionele dierenwinkel,heel klantvriendelijkheid..
D. D.
Dat is de beste medische verzekering die er is.
Niet goedkoop maar super goed.
T. B.
Sneller dan snel! In amper 3 dagen al terugbetaalt!
j. D. W.
Zeer goede verzekering, gebruiksvriendelijk en correct.
Altijd professioneel en behulpzaam👍 …
M. V. E.
Zeer leuke spellen ook buiten speeltuin super alles zeer netjes wel redelijk duur
L. N.
Gemakkelijk in gebruik en snelle afhandeling van ingediende onkosten nota's
F. V. D.
Zeer gebruiksvriendelijk site van een zeer goede verzekering!
M. D.
Vlug geholpen. Gemakkelijke app
T. D. W.
Heel praktisch, snelle ingave en vlotte afhandeling
I. R.
Super tevreden, snel, correct
N. t.
Super vriendelijk en zorgzaam personeel
J. T.
Goed werk, hoewel traag qua administratie
R. D.
Nieuwe locatie: Loksumstraat 25 B-1000 Brussel
e. d.
Heel duidelijke website
E. F.
Goede info vriendelijke mensen kennen hun vak.
W. V.
Perfect geholpen aan de gevraagde info , super vriendelijk!
R. V.
Heel correct, en snelle uitbetaling!
G. V. H.
Heel veel praktische en duidelijke informatie gekregen!!!
M. B.
Snelle afhandelingen en uitbrtaling van mesiche zorgen
L. O.
Goed geholpen telefonisch
M. B.
alles verloopt snel en gemakkelijk
D. R.
DKV je kunt nuet zonder
L. D.
Goede verzekering met alles erop en eraan
M. V. R.
Geweldige hospitalisatieverzekering, maar de responstijden ...
v. k.
Super tevreden over dkv 👍😉 …
D. V. d. V.
Altijd correct en duidelijk
S. V. l.
Klantenservice kan beter
G. W.
Niet bereikbaar
M. T.
ALLES GAAT GOED
J. d. w.
Goed
T. B.
Zeer vlugge service
s. ‘. v.
Vriendelijke en goede service
B. D. C.
Vlotte en correcte service
P. V. S.
Overzichtelijke website
s. R.
Duidelijk
S. B.
Geen commentaar
E. V. D.
Top verzekering! 👍🏻 …
M. V.
Goed vriendelijk
B. B.
Snelle service
M. W.
Goede dienstverlening
T. B.
Goede dienstverlening
N. M.
Gezondheid
Y. Y.
Altijd hulpvaardige medewerkers aan de lijn
M.
(Vertaald) Met dank aan Kurt (verantwoordelijk voor welke dienst?) voor het vertellen hoe ik een nieuwe gebruikersnaam en nieuw wachtwoord kan krijgen?????
Zonder me te zeggen dat ik moet bellen naar 02/287 64 11 (onmogelijk om iets online te krijgen) of een e-mail te sturen naar ...... een kracht (
S. F.
(Vertaald) Ik vind het systeem voor het verzenden van onkostendeclaraties door te scannen geweldig, het is gemakkelijk en snel, net als voor uw codeverzoek, het is nutteloos en vervelend. We voeren al onze gebruikersnaam in en vervolgens het wachtwoord. Dit brengt niets in veiligheid aangezien het naar de brievenbus wordt verzonden. Veel afhandeling GOED voor jou.
M. B.
I've had very good experience with the company. Quick reimbursements, faster than the Belgian health insurance. I got reimbursed for things I thought I wouldn't, but got paid back anyway, which was a relief. It is, however, impossible to contact them. The online form is difficult to use and they take every possible step to hide any contact email address from you ;) something to improve, but at least the reimbursements work correctly.
(Vertaald)
Ik heb zeer goede ervaringen met het bedrijf. Snelle terugbetalingen, sneller dan de Belgische ziekteverzekering. Ik kreeg een vergoeding voor dingen waarvan ik dacht dat ik ze niet zou doen, maar werd toch terugbetaald, wat een opluchting was. Het is echter onmogelijk om contact met hen op te nemen. Het online formulier is moeilijk te gebruiken en ze doen er alles aan om elk e-mailadres voor contact voor je te verbergen ;) iets om te verbeteren, maar de vergoedingen werken in ieder geval correct.
M. M.
(Vertaald) Pffffff zoals gewoonlijk, om hun rekening te betalen.......om te retoucheren......
L. C.
(Vertaald) De app is heel gemakkelijk te gebruiken! Over het algemeen sneller ++ dan de wederzijdse! Enige kleine nadeel, je moet verbinding maken met de site (met verificatiecode enz ...) om de details van de terugbetaling te verkrijgen. De app staat deze functie niet toe.
E. A.
(Vertaald) erratum: Ik heb eindelijk een zeer effectief antwoord gekregen via de telefoon, bedankt. Echter, na een jaar verzekerd te zijn geweest, heb ik aan het einde van het verzekeringscontract nog twee contactformulieren ingevuld die beide onbeantwoord bleven (eerste formulier 1,5 maand geleden verzonden). Gelukkig is er meer responsiviteit op google reviews ;)
J. D. C.
(Vertaald) Een paar maanden geleden was het erg moeilijk om in contact te komen met DKV. De klantenservice was als "afwezig". .
Sindsdien heeft DKV gereageerd en beantwoordt een medewerker snel de oproep. Wat betreft de vergoeding van kosten, het is erg snel. Ik denk dat DKV naar aanleiding van de negatieve opmerkingen de maatregelen heeft genomen en zeker heeft gereageerd. Ik denk ook dat DKV, net als veel bedrijven, steeds digitaler wordt.
Tevreden over de dienstverlening en blij dat een medewerker snel reageert als ik bel voor informatie!
r. a.
Good service,fast appointment.
(Vertaald)
Goede service, snelle afspraak.
M. Z.
May i say, that the DKVapp is very professional and easy to use to sent documents. The response to questions is fast and clear. It helps with the recovering from surgery, when you don't have to stress about getting paperwork in order.
(Vertaald)
Mag ik zeggen dat de DKVapp zeer professioneel is en makkelijk te gebruiken om documenten te versturen. De reactie op vragen is snel en duidelijk. Het helpt bij het herstellen van een operatie, wanneer u zich geen zorgen hoeft te maken over het op orde krijgen van papierwerk.
D. D.
(Vertaald) Ik wil je vertellen over mijn ervaring? Ik verzorg namelijk het restitutiedossier van een aan DKV gelieerde onderneming. De persoon voor wie ik zorg kan dit niet doen gezien zijn precaire gezondheidstoestand. Ik kan de lezers alleen meedelen dat bij het verzenden van medische documenten volgens de DKV-procedures na enkele dagen restitutie volgt. Dus degenen die kritiek hebben, ik denk dat ze hun manier van werken moeten herzien en de procedures moeten respecteren en dan zullen ze zien dat niet alles 100% werkt omdat perfectie niet bestaat maar dat het dan niet nodig zal zijn om te bellen en/of te mailen etc...etc...omdat hun dossier zal worden behandeld als honderden of zelfs duizenden anderen....
M. V. A.
The app is very good to submit expenses but only that. To see payments and other communication, one has to connect to a website with a different password for each users. It is pretty annoying that all operations cannot be done from one place.
(Vertaald)
De app is erg goed om declaraties in te dienen, maar alleen dat. Om betalingen en andere communicatie te zien, moet men verbinding maken met een website met een ander wachtwoord voor elke gebruiker. Het is behoorlijk vervelend dat niet alle bewerkingen vanaf één plek kunnen worden gedaan.
T. A.
Very professional service & good quality of customer service.
(Vertaald)
Zeer professionele service en goede klantenservice.