Beoordelingen van CSC du Brabant wallon. (Vereniging) in Nijvel (Waals-Brabant).
CSC du Brabant wallon
Rue des Canonniers 14, 1400 Nivelles, België
Beschrijving
Informatie over CSC du Brabant wallon, een Vereniging in Nijvel (Waals-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van CSC du Brabant wallon
Maandag
08:30–11:30
Dinsdag
08:30–11:30
Woensdag
08:30–11:30
Donderdag
08:30–11:30
Vrijdag
08:30–11:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van CSC du Brabant wallon
J. L.
Behalve dat de telefoondienst permanent overbelast of zelfs onbereikbaar is. De beheerders zijn professioneel en zeer vriendelijk, ze voldoen aan uw verwachtingen in geval van een probleem. ik blijf daar.
T. E.
Heel goed, ze waren in staat om mijn dossier te ontgrendelen, beschikbaar tijdens kantooruren, de dame was erg charmant. Mensen die veel competenter zijn dan in een andere vrije organisatie die ik niet zal noemen
P. P.
Opgelet, de schema's van de centrales zijn niet hetzelfde als aangegeven op google.
Het weergegeven tijdschema is inderdaad alleen geldig voor de permanentie van de werkloosheidsdienst.
Wat is een centrale? Het is een dienst voor werknemers, elk centrum is verbonden aan zijn activiteitensector.
Bijvoorbeeld: Werk je als arbeider in de metallurgie? Dan is uw regeleenheid "METEA".
Werk je als werknemer in de privésector? Dan is uw centrum het "CNE" (Nationaal Centrum voor Werknemers)
Werk je in de publieke sector? U bent dan aangesloten bij de centrale "Publieke Diensten"
Enz...
Het heeft dus geen zin om contact op te nemen met de werkloosheidsdienst voor een probleem met je werkgever of met de vakbondspremie. In dit geval zult u met uw centrale moeten zien. En omgekeerd heeft het geen zin om contact op te nemen met uw centrale als u zich zorgen maakt over werkloosheid.
U moet begrijpen dat de CSC niet slechts één dienst is.
Dit brengt een set van diensten samen met competente mensen in hun vakgebied.
Momenteel zijn ze telefonisch moeilijk te bereiken, maar blijkbaar hebben ze sinds begin december 2018 een nieuwe telefooncentrale die zich in de "testfase" bevindt. Ze zijn op de hoogte van het probleem en hopen snel genoeg een oplossing te vinden om inkomende oproepen beter en efficiënter te kunnen afhandelen.
O. W.
Over het algemeen hebben ze de oplossing voor mijn probleem. En dit al meer dan 20 jaar. Aan de andere kant zijn ze telefonisch onbereikbaar en worden hun kantoren bij elke opening bestormd. Vrij ondraaglijk!
A. H.
Zoals gewoonlijk hebben we niet gebeld en geen e-mailbericht verzonden op maandag... Ik heb dringende papieren nodig.
z. b.
Een goede plek om de persoon die ik me goed had geïnformeerd over de informatie te kennen
R. 1.
Gemakkelijk te bereiken dankzij de gratis parkeerplaats op 150 m afstand. goede partner
F. Y.
Er zijn altijd oplossingen voor uw probleem
J. D.
Echt
P. H.
De juridische dienst bovenaan. Goed opgebouwd bestand voor het verwachte resultaat
P. F.
Van de profs, je wordt er welkom geheten, je krijgt goed advies, goede informatie en effectieve hulp. bedankt csc
F. D.
Nooit teleurgesteld door de diensten aangeboden door mijn vakbond.
V. D.
Zeer professioneel, maar je moet heel vroeg aankomen
S. Y.
We worden daar goed ontvangen
F. T.
Wauw! Dat ze in de rij staat
d. j. a.
Goed voor werkloosheid
e. D.
GOED
J. K.
Alles ok
T. R.
De beste vereniging natuurlijk...
M. D.
:) Ik hou echt van de csc :)
S. I.
Altijd goed geadviseerd in Nijvel
K. J.
Bedankt voor je hulp ...
X. R.
Heel serieus en professioneel
P. F.
GOED.
v. p.
Zeer gastvrij
s. h.
joep
S. T.
Zeer gastvrij personeel
c. L.
Erg handig
B. M.
Heel erg sterk.
N. B.
Goede service.
G. T. A. Z.
Vriendelijk personeel.
V. T.
Heel vreemd leeg...
R. J.
goed welkom
M. I.
vriendelijke mensen
M. G.
Moeilijk parkeren
M. H.
Yes
j. m.
Meeting
C. G.
Fatsoenlijke service
l. m.
G. C.
A.
O. D. V.
S. H.
F. D.
T.