Beoordelingen van Van Cauwenbergh / Myriam. (Tandarts) in Charleroi (Henegouwen).
Van Cauwenbergh / Myriam
Rue de Beaumont 46, 6030 Charleroi
Beschrijving
Informatie over Van Cauwenbergh / Myriam, een Tandarts in Charleroi (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Van Cauwenbergh / Myriam
Maandag
13:00–19:00
Dinsdag
09:00–19:00
Woensdag
13:00–19:00
Donderdag
13:00–19:00
Vrijdag
13:00–19:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Van Cauwenbergh / Myriam
Geen ervaring, aangezien er geen enkele reactie kwam...
Ik heb deze persoon op donderdag 18 februari gecontacteerd via het daarvoor bestemde formulier op hun website, maar ze hebben niet gereageerd.
Ik heb op maandag 22 februari contact opgenomen met hun (externe) secretaresse. Ze vertelde me dat er een bericht was geplaatst en dat ze me zouden terugbellen, maar dat gebeurde niet.
Ik heb op dinsdag 23 februari opnieuw contact opgenomen met hun (wederom externe) secretaresse. Ze bevestigde dat mijn bericht van de 22e was doorgestuurd en dat er opnieuw een terugbelverzoek zou worden geplaatst, maar ik heb nog steeds geen reactie ontvangen.
Het is woensdag 24 februari, ik heb nog steeds pijn en omdat ik toch nog even moet wachten, heb ik een afspraak gemaakt met een andere tandarts. Als je haast hebt, ga dan ergens anders heen, echt waar.
Edit: Omdat ik niet op een reactie kan reageren, zal ik mijn recensie aanpassen.
Ik heb contact opgenomen met uw praktijk omdat ik geen antwoord per e-mail had ontvangen. Ik heb u in eerste instantie op donderdag de 18e rond 17.00 uur via het formulier op uw website benaderd. Ik heb op donderdag (het was wel vrij laat) en vrijdag geen reactie ontvangen. Omdat u in het weekend gesloten bent, heb ik tot maandag gewacht om u opnieuw te bellen.
Ik heb aan de persoon die ik aan de telefoon had uitgelegd dat het inderdaad dringend was, maar dat ik, voordat ik een afspraak maakte, eerst een idee wilde hebben van de prijzen. Omdat het financieel eind van de maand was, was het lastig om een spoedafspraak te maken zonder de prijzen te kennen. Als het nodig was geweest, had ik begin maart een afspraak gemaakt, afhankelijk van de prijzen en mijn budget.
Gezien de notitie van de secretaresse lijkt dit onderdeel verloren te zijn gegaan, aangezien de secretaresse alleen naar de prijsaspecten van mijn telefoontje heeft gekeken. Ik houd u hiervoor niet verantwoordelijk. Uiteindelijk heeft de secretaresse gewoon gedaan wat ik had gevraagd: mij informatie verstrekt voordat ik een afspraak maakte, ook al vereiste de situatie een spoedreactie, zoals ik telefonisch had aangegeven.
Ik begrijp ook dat u geen tijd heeft gehad om opnieuw contact met mij op te nemen over een simpele prijsvraag, aangezien u al uw eigen patiënten hebt en veel spoedgevallen afhandelt.
Desalniettemin dank ik u dat u de tijd heeft genomen om op mijn feedback te reageren.
(Vertaald) Perfecte communicatie evenals de geboden zorg.
contact
Alle
Van eigenaar