Beoordelingen van Van Cauwenbergh / Myriam. (Tandarts) in Charleroi (Henegouwen).
Van Cauwenbergh / Myriam
Rue de Beaumont 46, 6030 Charleroi, België
Beschrijving
Informatie over Van Cauwenbergh / Myriam, een Tandarts in Charleroi (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Van Cauwenbergh / Myriam
Maandag
11:00–19:00
Dinsdag
11:00–19:00
Woensdag
11:00–19:00
Donderdag
11:00–19:00
Vrijdag
11:00–19:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Dinsdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Woensdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Donderdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vrijdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Beoordelingen van Van Cauwenbergh / Myriam
B. M. (.
(Vertaald) nul ervaring, sinds nul reactie...
Ik heb op donderdag 18 februari contact opgenomen met deze persoon via het speciale formulier op hun website, en ze hebben me niet geantwoord.
Ik heb maandag 22 contact opgenomen met haar (externe) secretariaat, die me vertelde dat er een briefje was geplaatst en dat ze me terug zou bellen, dat deed ze niet.
Ik heb op dinsdag 23 opnieuw contact opgenomen met zijn secretariaat (extern, wederom), die me vertelde dat mijn bericht van de 22 was verzonden en dat er een nieuwe herinnering zou worden geplaatst, en ik heb nog steeds geen antwoord gehad.
het is woensdag de 24e, ik heb nog steeds pijn en ook al moet ik nog even wachten, ik heb een afspraak gemaakt met een andere tandarts.
als je haast hebt, ga dan echt ergens anders heen.
edit: ik kan niet reageren op een antwoord, ik zal mijn recensie bewerken
Ik had contact opgenomen met uw secretariaat omdat ik geen antwoord had gehad per e-mail, ik had in de eerste plaats contact met u opgenomen via het formulier op uw website op donderdag 18 rond 17.00 uur, ik had donderdag geen antwoord gehad (er was vrij laat, echter) of vrijdag, aangezien u in het weekend gesloten bent, heb ik tot maandag gewacht om telefonisch contact met u op te nemen.
Ik had de persoon die ik aan de telefoon had gesproken uitgelegd dat het nog steeds dringend was, maar dat ik voor het maken van een afspraak graag een idee had gehad van de prijzen, aangezien het financieel aan het einde van de maand is Het was ingewikkeld om bij spoed een afspraak te maken, de prijzen niet kennend, indien nodig had ik liever begin maart een afspraak gemaakt, afhankelijk van de prijzen en mijn middelen.
gezien de notitie die door het secretariaat is ingediend, is dit onderdeel onderweg verloren gegaan, aangezien het secretariaat alleen rekening heeft gehouden met het tariefgedeelte van mijn oproep, houd ik u er niet verantwoordelijk voor. en op zich deed het secretariaat uiteindelijk alleen maar wat ik er van vroeg, om mij zeker te informeren voordat ik een afspraak maakte, hoewel de situatie een dringende reactie vereiste, en dat ik de telefoon had verwittigd.
Ik kan ook begrijpen dat u geen tijd heeft gehad om contact met mij op te nemen voor een eenvoudig tarief, dat u uw patiënten al heeft en dat u ook veel noodgevallen beheert.
Ik wil je in ieder geval bedanken dat je de tijd hebt genomen om op mijn mening te reageren.
A. H.
(Vertaald) Perfecte communicatie evenals de geboden zorg.
J. h.
L. G.