Beoordelingen van Hyundai AUTO MEISER. (Motorzaak) in Brussel (Brussel).
Hyundai AUTO MEISER
Leuvensesteenweg 438, 1930 Zaventem, België
Beschrijving
Informatie over Hyundai AUTO MEISER, een Motorzaak in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Hyundai AUTO MEISER
Maandag
08:00–18:00
Dinsdag
08:00–18:00
Woensdag
08:00–18:00
Donderdag
08:00–18:00
Vrijdag
08:00–18:00
Zaterdag
10:00–17:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Dinsdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Woensdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Donderdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vrijdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zaterdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van Hyundai AUTO MEISER
J. L.
Geweldig ontvangst bij de na verkoop dienst die onmiddellijk mijn probleem heeft opgelost.
A. E.
Heel veel vriendelijke met een goede atmosfeer
G.
ik heb de auto gekocht.🚘🚗 …
i. r.
Vriendelijk onthaal.
P. P.
(Vertaald) Geweldige ontvangst en ik heb er zelfs mijn nieuwe auto gekocht. Ik raad je ten zeerste aan om daarheen te gaan om een kijkje te nemen.
P. R.
(Vertaald) Thuis helemaal niet vriendelijk. Gelukkig kon de directeur een deel van het imago van de dealer herstellen. We vonden dat de dame absoluut moest verkopen. Zonder te luisteren naar de potentiële koper.
V. L.
(Vertaald) Ik had om 8 uur een afspraak voor het onderhoud van mijn auto en alles was perfect, ik wacht ter plaatse en bezoek andere modellen er is een goede keuze en waardevol advies het is echt geweldig
P. (.
(Vertaald) Zeer goede service. Attent en behulpzaam personeel
J. B.
(Vertaald) Niets te zeggen.
Ik moet me verontschuldigen want het 1ste gepubliceerde advies (over een kleine, onaangename winkel gesproken, .....) was een advies betreffende de Action-winkel rue de Genève in Evere en niet Hyundai Moorkens Zaventem.
Dit was verkeerd geplaatst.
Al mijn excuses.
V. V.
(Vertaald) Bij de service en attent voor hun klant. Altijd aangenaam welkom. Ze hebben ons vertrouwen!
P. L.
(Vertaald) Vriendelijke ontvangst, goed advies.
s. M.
(Vertaald) Heel mooi maar niet erg bereikbaar vanaf bxl met het openbaar vervoer als ze je auto houden
S. P.
(Vertaald) Zeer goede service. Ik heb zelfs een probleem gehad van een voormalig Hyundai-dealer in Stokkel (koppeling/olie in de versnellingsbak), zij hebben het voor mij gerepareerd en eerlijk gezegd vertelden ze mij dat ik niet moest betalen aangezien dit probleem te wijten was aan een latent defect. Genereert geen onnodige kosten, vervangt alleen onderdelen als dat nodig is.
P. B.
(Vertaald) Prima garage, 2e auto in huis en zeer tevreden over de service.
Met dank aan Hervé, Thomas, Éric en Philippe. Grote garage maar nog steeds met de familiegeest.
Bedankt.
Belang Pascal
a. l.
(Vertaald) Zeer gastvrij personeel, elk bezoek is een plezier!
A. R.
Unfortunate non-welcoming attitude of the salesman. Asked me to log on to the Hyundai web-site if I needed information on the vehicle I was interested in, despite the fact that I was the only customer in the showroom.
UPDATE 18th December. Received a personal email from Hyundai Customer Services after my review yesterday, asking to contact them if they can do anything to improve the score I attributed. I do not wish to damage the Hyundai Brand so am updating the score from one star to an average three. Hopefully the sales team will be more attentive to customers IN the showroom, in future. Best wishes for 2020.
(Vertaald)
Ongelukkige niet gastvrije houding van de verkoper. Vroeg me om in te loggen op de Hyundai-website als ik informatie nodig had over het voertuig waarin ik geïnteresseerd was, ondanks het feit dat ik de enige klant in de showroom was.
UPDATE 18 december. Na mijn beoordeling gisteren een persoonlijke e-mail ontvangen van de klantenservice van Hyundai, met de vraag om contact met hen op te nemen als ze iets kunnen doen om de score die ik heb toegekend te verbeteren. Ik wil het merk Hyundai niet beschadigen, dus werk ik de score bij van één ster naar gemiddeld drie. Hopelijk zal het verkoopteam in de toekomst meer aandacht hebben voor klanten IN de showroom. Beste wensen voor 2020.
R. D.
(Vertaald) Zeer correcte ontvangst. Bijpassende dienst.
De mensen die u ontvangen zijn attent en doen wat nodig is om u tevreden te stellen. Ik zeg bravo! Ze hebben het volste vertrouwen van mij, ieder zijn eigen taak.
A. B.
(Vertaald) Met dank aan de heer Fabry en zijn team!
Erg blij met de service en werkzaamheden aan de auto!
Eerlijk gezegd raad ik deze garage echt aan, die zeer serieus en attent is voor de klant! 10/10! Tot het genoegen..
S. C.
(Vertaald) Beste service. Snelheid en efficiëntie!
C. G.
(Vertaald) Zeer professioneel en klantgericht personeel
C. V. H.
(Vertaald) Altijd goed ontvangen. Zeer bekwaam personeel. Uitstekend.
L. M.
(Vertaald) We zijn erg blij. Ze waren behulpzaam en vriendelijk. We hebben een nieuwe auto :D We zijn erg blij. Ze waren behulpzaam en vriendelijk. We hebben een nieuwe auto
D. R.
(Vertaald) Uiterst vriendelijk en efficiënt personeel
M. B.
(Vertaald) Zeer vriendelijk en professioneel
M. L.
(Vertaald) Uitstekend onthaal en zeer goede service ... tegen aanvaardbare prijzen!
D. T.
(Vertaald) Akkoord
P. S.
(Vertaald) Perfect voor alles niets meer om perfect te zeggen.
E. P.
(Vertaald) Ik heb net mijn vijfde auto bij hen gekocht. Sinds 2004. Eén nieuwe auto, vier gebruikt. Service altijd uitstekend, welkom meer dan vriendelijk. Ze doen er alles aan om uw leven gemakkelijker te maken. Na hun verhuizing van de Meiser-site ben ik hen gevolgd naar Zaventem. Nieuwe faciliteiten comfortabeler (voor hen), nog efficiënter (voor ons)! Ga weg ? Waarom ? We vervangen geen winnend team. Bedankt team Moorkens Brussel Oost!
F. B.
(Vertaald) Goede garage en goed advies
C. M.
(Vertaald) Onberispelijke ontvangst en organisatie
彼.
(Vertaald) De service is niet slecht, het nieuwe adres is een beetje ver
p. l.
(Vertaald) Goed, effectief.
C.
(Vertaald) Ernstige reparatie goed gedaan, eerlijk gezegd op de prijs van MO.
Huyndai Véloster
T. D.
(Vertaald) Zeer goed vriendelijk personeel
A. F. H.
(Vertaald) Aangenaam welkom. Professionele verkoper die zijn producten kent.
E. N. B.
(Vertaald) Uitstekend welkom.
J. K.
Hyundai dealer, very good service
(Vertaald)
Hyundai-dealer, zeer goede service
M. M.
(Vertaald) Uitstekende Suzuki-modellen
J. P. P. E.
(Vertaald) Geen perspectief genoeg om ze volledig te beoordelen, maar lijkt serieus
b. e. a.
(Vertaald) Tevreden 😀
D. M.
Verry good
(Vertaald)
heel goed
S. B.
Cool cars. Nice staff
(Vertaald)
Coole auto's. Aardig personeel
D. C.
(Vertaald) Super oké!
S. C.
Top !
(Vertaald)
Bovenkant !
M. C.
(Vertaald) Service en vriendelijkheid op het programma
S. V.
(Vertaald) Zeer goede ontvangst
B. M.
(Vertaald) Heerlijk
n. v.
(Vertaald) auto's
D. C.
Ok
(Vertaald)
OK
K. M.
(Vertaald) Service ten top!
W. B.
Very helpful.
(Vertaald)
Erg behulpzaam.
P. G.
(Vertaald) goede service
B. Q.
😎 …
S.
(Vertaald) stoer
F. N.
M. D.
J. G.
S. B.
H. C.
N. V.
a. g.