Beoordelingen van Dicar Motorhomes Geel. (Mobiele-Telefoonwinkel) in Geel (Antwerpen).
Dicar Motorhomes Geel
Grote Steenweg 2, 2440 Geel, België
Beschrijving
Informatie over Dicar Motorhomes Geel, een Mobiele-telefoonwinkel in Geel (Antwerpen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Dicar Motorhomes Geel
Maandag
09:00–18:00
Dinsdag
09:00–18:00
Woensdag
09:00–18:00
Donderdag
09:00–18:00
Vrijdag
09:00–18:00
Zaterdag
10:00–18:00
Zondag
13:00–17:00
Populaire tijden
Maandag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Dinsdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Woensdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Donderdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vrijdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zaterdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zondag
13 | |
---|---|
14 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van Dicar Motorhomes Geel
D. C.
Na een zéér negatieve ervaring te hebben gehad in Wetteren bij Gent. Daarmee zijn we verder gegaan (aangezien het om ongelooflijk veel geld gaat) en het dossier werd direct overgenomen door het hoofdkantoor in Geel. Aangezien het om een eerste mobilhome ging, werden we te Geel, prachtig goed geholpen! Alles werd afgesteld op mijn medische apparatuur waardoor er heel wat meer moest afgesteld en aangepast worden. Alles werd naar ons wensen geïnstalleerd en gedaan. De uitleg bij afhalen was meer dan behoorlijk en bekoorlijk!!!!
We hebben een heel mooie mobilhome met alle luxe en heerlijk om mee te rijden.
Hartelijke dank!!!!! Oprecht!!!!
A. E.
Grootse Camperzaak met een zeer ruim aanbod, zeer goede service, en vriendelijk personeel dat zijn beloften nakomt en niet moeilijk doet over futiliteiten.
Onze Sunlight Camper werd in Augustus, brandschoon en haast werkelijk als nieuw opgeleverd. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over een paar dingen die nog afgehandeld moesten worden.
We kregen duidelijke en met veel geduld uitleg over onze camper. Slechts één minpuntje…. Jammer dat we meteen op zoek moesten naar een benzinepomp ⛽️, want de tank was zo goed als leeg toen we bij Dicar wegreden.
Ondanks dat, is Dicar een Camperzaak waar we graag nog vaker zullen langsgaan. We bevelen deze zaak dan ook zeker bij iedereen aan….!😃🚐💨👍
L. K. a.
Enorme zaak met veel campers nieuw dan wel gebruikt, maar ook met een afspraak geen verkoper die ons kon te woord staan. “ ik moet even dit en kom dan terug en anders zit ik aan mijn kantoor”. Wie is hier nu wie?
L. v. Z.
Camper gehuurd bij Dicar. Goede service. Keukengerei en schoonmaak gerei inbegrepen. Communicatie via mail en telefoon prima. Wees er snel bij want campers huren gaat tegenwoordig hard. Leg het snel vast voor een bepaalde periode.
S. G.
Bijna 2 jaar geleden een nieuwe Van Benimar 145 gekocht bij Dicar en tot vandaag nog geen spijt van gehad.
De airco hadden ze vergeten te plaatsen. Daar moest de mobilhome terug voor worden binnen gebracht. Bij het plaatsen van de airco werd er een kras op een kastje boven het bed gemaakt, we hebben dit laten weten en zonder problemen hebben ze het beschadigde paneeltje vervangen onder garantie. De onderste keukenla was een beetje doorgezakt en ook dit werd onder garantie hersteld.
De elektronsche ontsteking van het gasvuur deed het na een tijdje minder goed en ook dit werd onder garantie hersteld.
In januari 2022 hebben we de mobilhome binnen gebracht voor de vochtmeting. Toen we hem gingen ophalen werd ons gezegd dat het zonnepaneel niet goed werkte en dat ze ook een nieuw zonnepaneel hadden geplaatst.
Als dat geen superservice is!
In september 2022 merkte onze zoon dat de stickers aan de linkerkant rond het raam aan het loskomen waren. Ook dit werd zonder problemen hersteld onder garantie.
Over de ganse lijn zijn wij heel tevreden over de dienst na verkoop van Dicar.
Die kan gewoon niet beter!
D. L.
Mijn persoonlijke ervaring met Dicar is goed. Er kunnen zich idd kleine communicatie foutjes voordoen want waar gewerkt wordt, worden foutjes gemaakt. Maar er is daar heel goed met Dicar over te praten die daar echt een top oplossing voor vindt en een goede service verleent. Petje af voor Dicar voor het denken in oplossingen en ook voor de vriendelijkheid van de medewerkers... Ik beveel Dicar ten harte aan voor de aankoop van een camper
C. D. C.
Een zeer indrukwekkende toonzaal met allemaal mooie campers. Voor ieder wat wils. We hebben getwijfeld en uiteindelijk na 3 dagen tot aankoop overgegaan. Nancy staat je graag te woord en beantwoord elke vraag , zonder beloftes te doen. We hebben bij Dicar een zeer goed gevoel waarin we werden bijgestaan door de ervaring van Nancy. Nu kijken we uit op veel rijplezier met onze Benimar Cocoon 468
M. S.
Vw buscamper gekocht met een technisch probleem ivm Bluetooth , na nazicht in garage contact opgenomen met dicar. Nadien zeer correct opgevolgd en garantie gekregen. Nu nog de vw garage die hun best moet doen. Bedankt dicar , volgende aankoop komen we eerst bij jullie langs 👍 …
P. G.
Vorige week ben ik samen met mijn vrouw onze eerste mobilhome gaan afhalen en ik moet zeggen dat ik tot nu toe alleen maar positief kan zijn over de aanpak van Dicar. Iedereen is uiterst vriendelijk, behulpzaam en professioneel.
G. C.
Deze week wat meer info gaan vragen over de leveringstijds en exacte aankoopprijs van onze benimar Cocoon.Een zeer goede en duidelijke uitleg gekregen door een vrouwelijke verkoopster.Zij heeft ons heel goed geholpen om alles tot in de puntjes verder af te handelen.
R. S.
Schitterend bedrijf met visie maar vooral met bekwame, correcte en klantvriendelijke medewerkers.
En vooral ben ik zeer tevreden van de punctuele en correcte naservice.
Proficiat aan het ganse team´.
G. R.
Alles ging heel vlot en duidelijk, goede service en behulpzaam en vriendelijk.
Hartelijk dank aan de mensen van het Dicar team, zal jullie zeker aanbevelen aan iedereen.
P. B.
Zeer vriendelijke ontvangst bij verkoper dhr. Bollen, vraagstellingen over Carthago werden netjes beantwoordt met duidelijke technische kennis.
Als ik koop, ... koop ik bij Dicar.
Patrick en Rita uit Mortsel.
E. V. d. E.
Vriendelijk en behulpzaam.
Heel veel tips gekregen.
Ideale plek om je "mobilehome-zoektocht" te beginnen.
A. v. d. B.
Dicar heeft heel veel campers staan. Ze helpen je ook met invoeren van de camper.
W. V. D.
Mooie campers gezien. Prijs vanaf 49.000 tot 100.000. Staan ongrveer een 200 campers. Helass alle campers boor 2022 al uitverkocht. Bestellen boor 2023 nu al mogelijk
P. d. g.
Wat een aangename verrassing: onze pas gekochte mobilhome Sunlight t68 afgeleverd met een mooie rode strik! 't Zijn de details die het 'm doen 😃 Degelijke uitgebreide uitleg in Geel en Wetteren. Er werd niet gekeken op een halfuurtje. Kortom, tot hiertoe zeer tevreden over de service en de mobilhome. Marleen en Paul …
J. V.
Wij hebben vandaag onze Benimar mileo 263 binnen gedaan voor reparatie aan verduistering woondeur. onmiddelijk binnen 1 uurtje gemaakt. en zo vriendelijke service. echt een aanrader. als het goed is mag het zeker gezegt worden.
wij komen zeker terug !!!!
Fam. Cools - Vanhove
J. R.
Over de diensten van Dicar voorafgaand aan en bij de levering van onze buscamper kunnen wij enkel positief spreken. Wanneer een bezoek gemeld was, was er steeds iemand ter beschikking om uitleg te geven, en kregen wij alle tijd. Ook bij de levering was er alle tijd om alles uit te leggen en te tonen.
M. T.
Vandaag onze Giottiline Siena 397 afgehaald .
Dit was al mijn derde motorhome die ik bij Dicar heb gekocht en wederom zeer goede uitleg gekregen .
D. G.
Onze cocoon 463 had een fout in de opbouw
Met een vervelend gekraak tussen cabine en opbouw als gevolg. Dit werd na uitvoerig onderzoek perfect opgelost door het team van Dicar Geel
Waarvoor dank
Prima service
Fam Gaethofs Danny
F.
Super service en directe en gerichte hulp. Heel vriendelijke verkopers. Met veel dank aan verkoopster Nancy voor alle hulp bij onze aankoop.
R. K.
Wij zijn heel goed geholpen geweest door Nancy! Wel een jaar wachten op onze mobilhome maar dat hebben we er zeker voor over!
S. B.
Met de opendeurdagen een mobilhome gekocht is nu in bestelling en nu afwachten wanneer die klaar is heel tevreden over de verkoopster Nancy ze heeft ons heel goed geholpen met de juiste keuze
A. M.
super goed geholpen met mijn fietsenrek heel vriendelijk personeel zowel in magazijn als aan receptie en in de winkel ik kan niks negatiefs zeggen over dicar top zaak
M. C.
Mobilhome opgehaald en een zeer grondige en begrijpbare uitleg gekregen. Echt top. Bovendien ook enkele nuttige info gekregen van "hoe omgaan met je mobilhome" = kleine interessante weetjes.
Dikke proficiat.
Marc
N. B.
Eindelijk een vriendelijke dame om de naservice te regelen. De gemaakte afspraak is perfekt na gekomen. Topservice
J. V.
Pracht bedrijf fijne professionele medewerkers, met Nancy op kop. Goed advies. Kan niet wachten tot onze camper er zal zijn.
T. P.
Bedankt Nathalie, voor de snelle service omtrent de garantie op de batterij van onze mobilhome.
A. G.
Zeer goed geholpen met mijn vragen.
Sarah zeer veel dank om de juiste oplossingen te bieden
Tevens veel dank aan de dame van de balie om mede te helpen je de juiste persoon toe te wijzen.
Top dikke pluim verdiend. Praten lost veel op.
D. D. P.
Echt de moeite als je van mobilhome houd je kan er makkelijk een volle dag alles bewonderen en mijn ervaring je wordt er zeer goed ge helpen met raat en daar
D. V. T.
Gehuurde mobilhome was in perfecte staat, goede service bij afhalen en terugbrengen. Personeel was zeer vriendelijk. Een aanrader!
P. M.
Heel fijn bedrijf, 8 dagen een camper gehuurd. Super ervaring, gaan we in de toekomst zeker nog eens doen.
K. T.
Hebben op 28 oktober onze camper bevestigd die we via internet hadden een optie opgenomen , vriendelijk ontspannen onthaald door nancy en de aankoop verder afgehandeld
R. V.
Vandaag supernamiddag bij Dicar achter de schermen was nog beter geweest als er activiteit geweest was in de werkplaats .
S. S.
Groot, groter, grootst. Mega store gelegen langs E313 van Hasselt naar Antwerpen. Nieuwe en gebruikte motorhomes. Enorme keuze, gedeeltelijk in toonzaal en overdekt en gedeelte openlucht. Groot aanbod, de moeite waard om te bezoeken.
R. B.
Zeer goed ontvangen en verder geholpen door verkoopster Nancy.
Zeer correct en goede uitleg gekregen. Super.
B. K.
Vandaag bij Dicar een camper gekocht, we werden geholpen door Nancy. Ze heeft alle tijd voor ons genomen en niets was te veel! We zijn perfect geholpen en enorm tevreden naar buiten gegaan! Dat verdiend zeker een positieve review!! Nancy bedankt!! Wij kijken uit naar onze vakanties met onze nieuwe aanwinst.
A.a.m. Krijnen
P. d. R.
Vrijdag 15 juni hebben we onze nieuwe camper opgehaald ,zoals afgesproken.
We werden vriendelijk ontvangen, en begeleid naar de plek waar hij stond.
Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, al wist ik zelf al waar iedere knopje voor diende. (maar dat is het fanatieke kantje in mezelf .zoek alles op en lees erover en bekijk de dicar tips op youtube).er waren een paar puntjes die niet in orde waren, zoals het tapijt van het woongedeelte was er niet , maar Margot gaf gelijk aan dat het haar fout was,en heeft gelijk actie ondernomen.dat is pas klantvriendelijkheid.ook het dakraam boven de cabine was niet echt schoon.maar ook werd dat gelijk gepoets.
Dus ik heb niet meer dan een zeer goede ervaring bij Dicar.
Vanaf de bestelling bij Nancy tot de aflevering bij ??( sorry even de naam vergeten)
Hoop dat het zo blijft ook in de naverkoop. ( maar ligt ook veel aan de mensen zelf, hoe je reageerd. !!!!!
C. D.
Gisteren in het filiaal in Geel geweest... en dankzij Nancy kunnen we ons trotse bezitter noemen van een mobilhome... wat een topvrouw... een bijou die iedereen zou willen als collega... ondanks dat Wetteren dichterbij is gaan we zeker nog eens langs bij Nancy... topvrouw
H. B.
Als Nederlands koppel onze motorhome opgehaald in Geel afgelopen februari.
Nog nooit zo’n dure aankoop in België gedaan was best wel eng hoor maar voelde van het begin best wel vertrouwd aan.
We hebben de MC Louis Carat 870 nu ruim een half jaar en zijn zeer tevreden.
R. G.
We zijn heel tevreden. Nancy heeft de pakketten voor onze aankoop uitgebreid besproken. De communicatie verliep correct. Na een telefonische vraag werden we steeds gecontacteerd met een antwoord. Bij aflevering heeft Tim een fantastische rondleiding van onze mobilhome gegeven. Waarvoor veel dank aan Tim en Nancy voor de begeleiding bij onze aankoop.
W. C.
Zeer goed begeleid geweest bij onze aankoop door Nancy. Hopelijk dezelfde service bij de aflevering en dienst na verkoop.
K. M.
Zeer tevreden, over de verkoop (Nancy) en de aflevering van onze motorhome (Michel). Heel vriendelijk personeel en goede service. Ik raad het iedereen aan.
P. P.
Onze complimenten met jullie schitterende, zeer vriendelijke service, zowel bij de dienst verkoop als na-verkoop / atelier. Altijd tevreden. Patrick en Christine.
P. V.
Verkoop en aflevering top niets op aantemerken nu afwachten wat de service na verkoop en onderhoud zal worden
d. p.
Niets dan lof over de professionaliteit bij Dicar. Zowel de communicatie als de service zijn echt top.
A. S.
Amaaai wat een topper die ons verder geholpen heeft. Het was super druk maar ze bleef even vriendelijk, weet alles goed te vertellen over elke motorhome. Deze vrouw doet haar job met passie zij verdient een mooie bonus zij blijft maar gaan ❤️🤪 wij kijken uit naar onze aankoop en mooie vakanties dankjewel Nancy! …
G. H.
Wij werden zeer professioneel, vriendelijk en behulpzaam ontvangen in de toonzaal van de vans. De verkoper kent zijn product, kan vergelijken en nuttig advies geven en heeft een empathie waardoor hij de interesses van de klant goed kan inschatten. Hans Maertens
j. b.
Op weg naar Kroatie hadden we een defect aan de schotelantenne , er kon geen satteliet meer gevonden worden . Na contact met Dicar werd ons een email doorgestuurd waardoor we via een link de schotelantenne konden resetten . Het is ons zo gelukt om hem terug te laten werken .
Bedankt Dicar.
R. N.
Kunnen wijnig leveren, prijzen zijn ook daar bijna onbetaalbaar geworden voor Jan met de pet
M. H.
Zeer groot complex, vriendelijke mensen.
Mooie campers gezien, alleen spijtig dat die allemaal zo duur zijn.
P. M.
Mobilhome gehuurd om op vakantie te gaan. Alles was netjes geregeld. Goede ervaring
E. V. V.
We werden geholpen door Nancy. Onze ervaring met haar was top! Nancy heeft ervoor gezorgd dat we alle informatie kregen. Je merkt dat ze haar job graag doet en altijd met een lach in de showroom staat. Wij zijn haar dankbaar voor niet alleen de hulp bij onze keuze maar ook haar tijd en energie.
Wij zullen zeker terugkomen en als we dat doen bellen we Nancy op!
j. V. G.
Wij hadden het geluk dat we terecht konden bij verkoopster Nancy, waar we onze 2 vorige motorhomes ook bij gekocht hebben en hoewel de showroom zaterdag reeds gesloten was, was het voor haar geen enkel probleem om ons nog te woord te staan alhoewel we zelf voorstelden om later terug te komen en ze ons even vrolijk wilde verder helpen, en ons zo een offerte aan te bieden en zo zeer tevreden konden huiskeren. Bedankt lieve Nancy 😘😘😘
M. V.
Enorm veel mogelijkheden. Benaderd zijn klanten op een zeer vriendelijke wijze.
M. V. e.
Net een nieuwe mobilhome gekocht, zeer veel keuze en het is fijn om er rond te lopen, geen verkoper die je direkt lastig valt. Je kunt op uw gemak rondlopen en alles rustig bekijken. Daarna verkoopster "nancy" aangesproken, was zeer vriendelijk en ze heeft ons goed verder geholpen! Top verkoopster!!
G. A.
Woensdag na een lange wachttijd onze eerste mobilhome gaan afhalen in Geel. De communicatie met Dicar was heel goed . Ze hadden zelf telefonisch contact opgenomen om hem 2 dagen vroeger te komen halen dan was voorzien wat wij natuurlijk super tof vonden. De verkoper was ook heel vriendelijk, behulpzaam,niet opdringerig en nam alle tijd. De afhaling van de mobilhome is ook heel vlot verlopen. Ook daar namen ze alle tijd voor. Alles werd goed uitgelegd en bij vragen werden ze duidelijk beantwoord. Van ons krijgt dicar een dikke pluim voor oa vriendelijkheid en behulpzaamheid
C. B.
Na acht maanden werd onze camper geleverd en was hij compleet zoals we in gedachten hadden. Gekocht zonder hem reëel gezien te hebben overtrof de realiteit onze verwachtingen. Bestelling in Geel en afhaling in Drongen verliep twee keer quasi vlekkeloos. De nalevering van de bestelde tapijten valt uiteindelijk in de juiste plooi, zodat onze 'poppiecar' compleet is om van te genieten.
Dankjewel aan beide teams voor de service !
C. v. d. b.
Fijne ervaring bij het afhalen van onze nieuwe motorhome en een goede uitleg van de vriendelijke man die ons te woord stond
Cyriel & May
f. b.
prettig onthaal en zeer vriendelijke verkoopster ( Nancy De Witte ). Zeer goede algemene services van alle medewerkers van Dicar Geel.
R. B.
Uitstekende service, vriendelijk personeel, correct, zeer goede prijs-kwaliteit van de campers.
G. C.
Super vriendelijke ondersteuning en zelfs te groot om op 1 dag volledig te bezoeken
P. M.
Probleem met de frigo in onze camper, aan de telefoon konden ze ons helaas niet verder helpen omdat het toch iets ingewikkelder was.
Maar ze waren heel gedienstig en vriendelijk.
Daar onze 2de handscamper nog in garantie is en we momenteel in Zuid Spanje rondtrekken mochten we het hier bij een lokale dealer laten herstellen.
'Surcaravaning' in Estepona heeft het euvel gelukkig kunnen herstellen en het factuur met de gegevens van Dicar opgemaakt.
Puike service van beide bedrijven waar geen moeite teveel was zodat we onze roadtrip konden verder zetten.
Muchos Gracias
J. B.
Uitgebreid gamma, degelijke expertise...
De mensen aan de balie/herstellingen zijn behulpzaam, geduldig en vriendelijk wat niet kan gezegd worden van de klanten... logisch dat ze soms een steekje laten vallen.
M. B.
Reeds onze 3de camper gekocht bij Dicar, heel tevreden van verkoop en na-service. Enkele aanpassingen laten uitvoeren waaronder een levelsysteem. Correcte afspraken, prijs en verzorgde afwerking, dus 👍. Onze speciale dank aan Jacky B, Thomas T en Nick (atelier) voor de prima service en opvolging. Een positieve ervaring of compliment mag ook wel vermeld worden. Er is al genoeg negativiteit en kritiek op deze wereldbol. Bedankt Dicar.
C.
Super geholpen door Nancy!
Zeer blij met onze aankoop!!!
K. R.
Zeer sympathieke verkoopster.
Zij heeft ons alle nodige informatie gegeven.
Nancy heeft ons dan ook een benimar verkocht.
We kijken er naar uit om in juni hopelijk de sleutels te mogen ontvangen..
H. M.
Ik heb een 12 jaar oude Mc. Louis Tandy 650 gekocht met slechts 55.600 (echte)km op de teller.
Had wat vragen waarop de vorige eigenaar geen antwoord op kon geven. Tot 2x toe aan de helpdesk gestuurd en beide keren zeer snel antwoord gekregen, waar ik ook iets aan had.
Hulde, zeker bij een oudere camper.
M. V. D.
Wij hebben sinds Juni een camper gekocht bij Dicar en zijn zeer tevreden over de service. Steeds correct en met de glimlach geholpen. Op technisch vlak weet men zeer goed waar men mee bezig is en men lost niet alleen de problemen op maar je krijgt ook de nodige feedback. Top.
D. M.
Vanuit Nederland een nieuwe Mc Louis Carat camper gekocht bij Dicar. Grote zaak met veel keuze en prettig geprijsd voor een camper waar veel op en aan zit. Juni 2020 opgehaald, geen problemen. Maar tijdens de trips die we maakten in juli/augustus toch wel een paar onvolkomenheden. In verband met Corona konden we er ook niet snel mee terug. Daarom een overzichtje gemaakt en deze gemaild met de mededeling dat we er (in 2021 inmiddels) mee terug zouden komen. Toch wel wat spannend hoe zo'n grote zaak hiermee om gaat, er was al veel tijd verstreken en krijg je dan niet de discussie of je het niet zelf veroorzaakt hebt (het ging o.a. ook om een scheurtje in een raam)? Niets van dat alles, onze klachten werden zonder enige discussie opgelost! Er is wel wat tijd overheen gegaan (in dec 2021 is het raam vervangen) ivm schaarste van onderdelen maar dat was voor ons geen probleem, we konden de camper gewoon gebruiken. Geen kosten, top service! Enne, de Carat 470 is echt onze droomcamper gebleken ;-). Tot de volgende wat ons betreft!
M. H.
Zonet prima service gekregen bij dicar .
Ondanks de gekende drukte en de minimum bezetting wegens Corona zijn wij binnen de twee uur gedepaneerd, we stonden op punt van te vertrekken toen de waterpomp het begaf . We zijn naar Dicar gereden zonder afspraak en toch direct en zeer vriendelijk geholpen . Alweer dikke pluim voor Dicar !!!
A. V. L.
Wat een aangename ervaring dat we hier hebben gehad. Zijn heel vaak terug geweest met nieuwe vragen, nieuwe configuratie en steeds met een even grote glimlach geholpen door Nancy De Witte. Wij zijn zeer tevreden!
R. C.
Na lang rondrijden en vergelijken een
Mobilhome gekocht bij dicar . Vooral het complete pakket , de vriendelijkheid en goede kennis hebben ons overhaald. Bij afhaling werd alle tijd vrijgemaakt die nodig was ! Wij zijn zeer tevreden !!!
L. D. B.
Onze eerste ervaring met de dienst naverkoop van Dicar mag zeker 5 sterren krijgen. Van het eerste telefonische contact, over de service receptie, tot het ophalen en de administratie...correct en zeer klantvriendelijk! Dit geeft een goed gevoel bij een toch wel grote investering!
M. P.
Na lang zoeken uiteindelijk bij Dicar uitgekomen. 2 Maal de showroom bezocht waar je in alle rust de campers kunt bekijken. Tussentijds nog via mail info gevraagd en meteen reactie gehad zoals dat hoort. Vervolgens de stap genomen om de camper te kopen waarbij wij goed en leuk geholpen zijn door Nancy. Tot nu toe top! Nu nog wachten op de levering van de camper .......
Martin en Monique
r. a.
Hallo
drie weken geleden jonge tweedehands motorhome Chausson partikulier gekocht.
Na thuiskomst en alles getest te hebben, bleek dat de Truma verwarming het niet deed.
3 servicepunten gecontacteerd ,twee hadden geen tijd ,de derde moest ik de motorhome binnenbrengen en ze zouden de truma volledig demonteren en nakijken.
Dus Dicar gebeld ,vriendelijke juffrouw aan de lijn gehad en dadelijk een afspraak gekregen .
Na een klein uurtje in de werkplaats reden ze de motorhome terug buiten.
Aan de balie wist de mevrouw mij te vertellen dat de vorige eigenaar hem. verkeerd had gebruikt.
Ze hebben een reset en deblokkage uitgevoerd.
Tot mijn grote verbazing moest ik niets betalen,wel als men van een super service spreekt,wel dit is er één.
De vriendelijkheid en de service trekt zich door van in de toonzaal tot aan de balie van het onderhoud.
Dus team Dicar een dikke merci ,en een nieuwe klant er bij.
Achten Rudi.
F. &. A. V.
Ben heel tevreden over Dicar.
Onlangs herstelling onder garantie laten doen bij Fiat garage.
Mobilhome is van februari 2021, dus nog heel recent.
We hadden problemen met de airco, er moesten onderdelen vervangen worden.
Daar het om een integraal gaat, wisten de techniekers van Fiat niet goed hoe ze bij de onderdelen konen geraken vanwege de opbouw.
Met andere woorden, de onderdelen in garantie, alsook 2 werkuren... maar ze zijn daar door omstandigheden enkele uren overgegaan.
Dit zou dan normaal voor mijn rekening geweest zijn, maar Dicar heeft dit op zich genomen.
Dus met de vorige service die we bij Dicar al meegemaakt hebben, en die ook heel correct en soepel was verlopen.. voor ons niets dan lof voor hen.
Doe zo verder,
Van heel tevreden klanten.
M. L.
Hallo, samen met mijn man en dochter heb ik Dicar bezocht tijdens de opendeurdagen op 31october en 1 november 2021. De eerste dag hebben we tientallen nieuwe en tweedehandse motorhomes bekeken en gekeurd. Regelmatig vroegen we wat uitleg aan de behulpzame medewerkers. We keerden terug huiswaarts met een aantal brochures. Thuis de(voor ons) interessante modellen naast elkaar gelegd .'s Anderendaags terug naar Dicar, met een selectie van 3 kanshebbers in gedachten. Aan de balie vroegen we naar een verkoper. Birgit bracht ons in contact met Nancy. Ik herkende haar van een promofilmpje op YouTube. Deze dame heeft verschillende offertes gemaakt naargelang onze wensen. We hebben samen wat afgerend, tussen 3 campers! Nancy was zéér goed op de hoogte en absoluut niet opdringerig. We hebben tenslotte een Benimar Cocoon 463 besteld. Spijtig, nog lang wachten! Dank U, China en Corona !!!
M. B.
Service is merkbaar verbeterd tov een aantal jaar terug
l. l.
4 Sterren ! Enkel en alleen door de kordate, duidelijke en correcte aanpak van Thomas Zels van de Campervanstore dewelke ons 2 vans op een jaar aan de man heeft gebracht. Ook Kris van de aflevering krijgt een dikke chapeau ! Jullie zouden een standbeeld moeten maken voor personeelsleden zoals hen ! Mensen zoals hen houden jullie firma recht ! Had het niet aan Thomas gelegen dan hadden we onze nieuwe campervan geannuleerd. Hij heeft in spoedtempo wonderen voor ons verricht in korte tijd.
Maar Dicar:
-doe alstublieft iets aan uw dienst na verkoop !
-doe alstublieft iets aan jullie communicatie en informeer klanten korter op de bal. Ze betalen veel geld en een goede communicatie zou geplaatst zijn.
-optimaliseer jullie bereikbaarheid. Jullie zijn een ramp wat telefonische bereikbaarheid betreft en dit zorgt voor opbouwende frustraties bij enige oregelmatigheid.
Jullie zijn een goede firma maar er schort het een en ander bij bepaalde afdelingen en dat merk je als klant. Het is misschien 5 voor twaalf om eens een audit te laten plaats vinden door een externe firma zodat jullie werking geoptimaliseerd kan worden.
Nogmaals en voor alle duidelijkheid een dikke pluim wat jullie dienst verkoop en aflevering betreft!
R. I.
Reeds 10 jaar klant bij Dicar en onze 3de mobilhome. Kinderziektes of problemen zijn mogelijk, maar Dicar doen zeker hun best om alles correct en op tijd op te lossen. Een dikke duim voor Kenneth die een luisterend oor heeft voor de problemen en doelgericht ziet voor een oplossing.
H. O.
Alles naar wens. Mooie campers en vriendelijk personeel.veel uitleg en nooit te veel om 3of4keer terug te komen altijd welkom. Top klasse
E. S.
Maandagnamiddag gebeld voor het plots uitvallen van verwarming motorhome.Maandagavond motorhome binnengebracht.Ze zouden er alles aan doen om tegen vrijdag klaar te hebben want dan vertrekken wij ermee. Donderdagmiddag mail, uw motorhome kan afgehaald worden, probleem van panne opgelost. Als dit geen super service is !!!!! Nogmaals bedankt mekaniekers voor deze service👍
L. V. g.
Top service. Wij wilde naar Texel vertrekken met de kleinzoon. Hij was zo opgewonden als wij hem gingen oppikken. Alvorens wij de centrale vergrendeling konden afzetten trok hij de deurklink van de leefruimte los. Naar Dicar gebeld en enkele uren later zijn wij met een gerepareerde mobilhome en een blij kleinkind alsnog kunnen vertrekken naar Texel.
B. M.
Onze 1ste keer op reis met de mobilhome en een super ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar. De mensen van Dicar zijn erg vriendelijk en behulpzaam, alles ging vlotjes. We zijn heel tevreden!
p.
Vrijdag getelefoneerd met Maarten van de inkoopafdeling voor de verkoop van mijn mobilhome. Onmiddellijk een akkoord over de prijs, en 2 dagen later werd mijn mobilhome netjes opgehaald door 2 collega's. Sterk bezig mannen.
C. V. H.
Daags voor ons vertrek op vakantie (donderdag 29 juli) hadden we een probleem met het slot van de camperdeur. De deur bleef niet meer vast in het slot en we konden zo absoluut niet op reis vertrekken.
Na telefonische contact mocht ik nog dezelfde dag langskomen voor herstelling. Fantastisch! Wij zijn zoals gepland op vrijdag 30 juli kunnen vertrekken! Dank voor deze extra service!
w. v. m.
Super vriendelijk personeel, goede service en uitleg. We huurder hier een camper en alles goed geregeld en duidelijk. Nette, nieuwe camper meegekregen.
R. R.
Grote camperwinkel met ontelbare campers van diverse fabrikanten. Als je hier niet slaagt wordt het moeilijk om iets te vinden. Koffiebar, tal van personeelsleden staan ter beschikking. Enige wat ons tegenviel was de omvang van de camperwinkel met attributen.
M. M.
2dehands mobilhome gekocht bij dicar in Geel. Zeer vriendelijke verkopers en weten waar ze over praten. Daar wij van Diksmuide zijn hebben we de motorhome laten overbrengen naar DC Motorhomes in Wetteren waar we een heel uitgebreide uitleg hebben gekregen. Enkel het trapje van het hefbed was achtergebleven in Geel, maar DC motorhomes heeft dit geweldig opgelost, terwijl we daar waren hebben ze direct gebeld om dit in orde te brengen.
Echt !!!TOP SERVICE!!!
J. S.
sterk team met de correcte instelling naar de klant toe en die je al de nodige uitleg geven die je nodig hebt. camper voor 3 weken gehuurd en niet het minste probleem gehad tussen reservatie en het weerbrengen van voertuig.
top service. dank u
D. S.
10 april zijn wij bezoek gaan brengen en zijn vlot en goed geholpen.
Al onze vragen werden correct beantwoord. 11 april hebben wij de bestelbon getekend voor onze MH. Op dat moment ging het over het showroommodel (omdat er geen andere meer leverbaar zouden zijn voor dit jaar) maar we zouden moeten wachten tot het nieuwe model beschikbar was rond september. Op maandag krijg ik telefoon dat ze toch nog eentje hadden die in Juni geleverd zou kunnen worden, wij blij natuurlijk. Echter na enkele dagen krijg ik toch een mail dat dat niet zo zou zijn. Dat is natuurlijk wel een domper op de korte feestvreugde. Hoe kan dit?
Ga ik net langs om enkele maten te meten van onze mobilehome blijkt deze gewoon open te staan. Er was ons nochtans duidelijk gemeld dat deze dicht ging met vermelding verkocht en enkel te bekijken onder begeleiding. Zijn dit afspraken? Rij regelmatig E313 dus zal de komende weken wel een paar keer binnenspringen voor controle. Dit kan echt niet want je krijgt geen extra korting op het showroommodel. Dat jullie hem dan maar meteen afleveren.
P. J.
We hebben problemen gehad met een concullega van Dicar waar we onze camper gekocht hebben. Ik heb Dicar om feedback en raad gevraagd. We werden heel snel verder geholpen ondanks dat wij (nog) geen klant zijn. Wij hebben sterk de indruk dat de service bij Dicar veel beter is. We worden dus ook klant bij jullie! Bedankt voor alle hulp die jullie ons tot nu toe geboden hebben. Doe zo verder! Top!
t. n.
Probleem met het hefbed in Italië. 1 telefoontje naar dicar en probleem opgelost!
G. G.
Correcte naservice
Vandaag camper terug gaan halen,Moest binnen omdat truma gasduocontrol niet werkte zoals zou moeten,omdat dit nog onder garantie was is deze vervangen door nieuwe. Hij is vervangen zoals afgesproken en op afgesproken tijd, goed te bereiken en vlotte communicatie, een dikke pluim voor de naservice van Dicar ,top en bedankt
M. G.
Vandaag onze nieuwe mobilhome gaan afhalen.
Uitstekende service zoals altijd bij Dicar.
Ze hadden één ding vergeten maar dat hebben ze onmiddellijk rechtgezet.
Een zeer goede en duidelijke uitleg gekregen van Yantho, onze dank daarvoor.
s. d. h.
Vorig jaar zijn we weggevlucht door de onverschillige en zeer onklantvriendelijke behandeling.
Nu toch weer een poging gewaagd en we troffen Nancy de Witte. Zij was zo vriendelijk en kundig en behulpzaam. Van ons krijgt zij 5 sterren. Dankzij haar hebben we een prachtige nieuwe camper gekocht. Complimenten en als we 10 sterren hadden kunnen geven had je die gekregen. Groetjes van Mikkie en Sita.
C. V. G.
Vandaag hebben we onze nieuwe campervan afgehaald. De tweede al die we kochten bij Dicar. Topservice, goede uitleg, vriendelijke medewerkers. Ook bij onze vorige campervan goede naservice 👍. Daarom dat we terug bij Dicar gekocht hebben. …
I. S.
Te snel gegroeid, klant heeft meer aandacht nodig. Knappe zaak maar de organisatie kan beter. Als je van scratch start moet de werk organisatie flow beter kunnen. De werknemers doen hun best en zeker in de sales maar de na service dient echt te verbeteren.
k. v.
Bedankt Nancy, voor de inzet en het geduld. Een camper koop je niet elke dag, dus er wordt nogal wat gewikt en gewogen door de klant. We waarderen het dat je telkens alles uit de kast haalde om ons zo goed mogelijk te informeren zonder te pushen. Koen. LEA
c. g.
Jaren geleden hier mijn camper gekocht en tot heden zeer tevreden. Wachttijden aan de telefoon voor service, dat klopt wel, vandaar geen 5 sterren. Waarschijnlijk groeipijnen van de firma. Ik ben 3 keer gaan kijken zonder dat ik "lastig" gevallen werd door een verkoper ,en net dat trok mij over de streep om hier te kopen. Ik merk dat sommige mensen dit bekijken alsof men niet wil verkopen, ik vind dit juist een voordeel. Als ik meer info wil, vraag ik dit liever zelf, ondertussen kan je ongestoord rondkijken zonder dat er iemand in je kielzog hangt.
M. W.
enorme keuze aan motorhomes,aanrader
F. L.
Had mijn 2 dehandswagen gekocht bij een filiaal van Dicar in het Waalse gedeelte van Belgie ( kon niet via Dicar Geel zegden ze me daar), daar ben ik geen 100% tevreden klant.
Maar, Dicar Geel heeft voor 200% zijn best gedaan om zoveel mogelijk voor hen en mij op te lossen.
Dicar Geel geeft een zeer sterke proffesionele indruk met een menselijke aanpak.
Ik kan alleen maar zeggen, bedankt Dicar Geel voor alle getrooste moeite en oplossigen om dit goed te laten aflopen.
Je mag me zeker tot jullie klant rekenen, zeker bij de volgende aankoop! al hoop ik dat die nog niet direkt aan de orde is haha
Thx! en dikke pluim
Mvg
Frank Leliard
C. D. W.
Top bedrijf, super service, aankoop van reeds 3e motorhome en altijd even goede ervaringen, zowel bij aankoop als service nadien. Speciale dank aan verkoopster Nancy, je bent geweldig goed in wat je doet!
M. R.
De grootste verdeler van top motorhomes in België. Zeer vriendelijk personeel. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.
J. L.
Vriendelijk en fijn geholpen een goede uitleg gekregen
J. H.
Alweer een fijn dicar-moment. Een garantie gevalletje met de glimlach verzorgd tot in de puntjes. Fijn om van zulke service te mogen genieten. Als klant voel je je echt welkom, begeleid en geholpen. Dankjewel voor de fijne ervaring op vrijdag 25 juni - Campervan Benimar.
G. M.
Gisteren met MH naar Dicar voor vochtigheidsmeting geweest. Uur afspraak goed nagekomen, heel vriendelijk. Ben tevreden van de service.
i. h.
We hebben woensdag onze nieuwe camper opgehaald. Heer YANTHO deed de opleiding voor ons. De uitleg was perfect! De heer YANTHO heeft veel tijd genomen.
Ik wil ook de heer LOU bedanken. Hij deed het advies en de VERKOOP. Alle dicar personeel zijn zeer attent, vriendelijk en geduldig! We voelden ons vanaf het begin comfortabel. Hartelijk dank daarvoor. Irene en Gerhard Liebrecht
P. S.
Proffesioneel camper (verhuur)bedrijf met perfecte servuce
C. V. B.
Prachtige motorhome salon .
De moeite waard om eens te bezoeken .
c. s.
Nieuwe mobilhome gisteren (22/02/2021) gaan halen. We hebben een zéér uitgebreide uitleg gekregen over vanalles en nog wat van zeer ervaren vakmensen. Het is leuk als je merkt dat een firma veel aandacht besteedt aan service. Alles was tot in de puntjes voorbereid. We kunnen Dicar dus ten zeerste aanbevelen.
R. A.
Voor de 2e keer naar volle tevredenheid een mobilehome gehuurd bij Dicar. Dank ook aan Pacale Peeters en collega die ons vriendelijk geholpen heeft.
Goede service en mooi materiaal.
René Laeven en Jolanda Stessen.
O. O.
We hadden problemen met tv en schotelantenne in onze camper . Na een afspraak met dicar kregen we super vriendelijke technieker die ons een duidelijke uitleg gaf . Dikke proficiat en mercie aan Nick V d B
T. V.
Dankjewel Nancy !! ‘t Is dankzij u dat wij onze camper besteld hebben bij Dicar! Kennis van zaken, zeer klantvriendelijk en sympathiek!! U heeft ons over de streep getrokken !l Hopelijk kan hij zo snel mogelijk geleverd worden !! Mvg Ingrid en Tom
D. D.
Mooie keuze Motorhomes. Wat stuurse verkoopster. Als ik dit bedrag wil uitgeven, wil ik niet horen dat iets eenvoudigs niet kan.
F. D.
Gevraagd om offerte en nooit gekregen
S. K.
Tijdens onze trip deurslot aan onze woongedeelte had opgegeven en hadden zelfs moeite om deur to te doen. We waren niet ver van Geel en hadden besloten om binnen te springen in hoop dat ze ons kunnen helpen. We zijn onmiddelijk geholpen en er was volledige slot vervangen. Bovendien hadden we ter plaatse gekocht nieuwe benimar kapstokjes (in vorm van letter b). Super service !!!
T. V.
Vandaag bij Dicar geweest voor onderhoud aan mijn Euramobil.
Wat is het fijn als ze zo met je meedenken, mijn slot van de deur was kapot en helaas was het verkeerde slot geleverd door Euramobil.
Wat een service om mijn probleem direkt op te lossen.
Alle eer gaat naar die mevrouw aan de balie van de werplaats waar ik haar naam niet van ken. Nogmaals dank.
ik kan nu op vakantie en mijn deur werkt in ieder geval. ❤️❤️❤️
J. N.
Veel verschillende modellen te bezichtigen, vriendelijk personeel
h. l.
Nancy de witte zeer goede service met voldoende uitleg en vriendelijke bediening gehqd
y. d.
Net mijne spiksplinter nieuwe van afgehaald.
En zoals verwacht dik ok. Aflevering is heel professioneel. Juiste aandacht voor bijkomende punten ( tweede camper). Verkoop : Senne, zeer goed in zijn vak! Nu nog terugbellen en dan zijn we er😉 …
C. V.
Grote keuze, maar de kwaliteit van de binnenkant van de 7m campers viel ons erg tegen. Heel wat zaken waren al stuk of beschadigd. Het aanbod van badkamers was van ondermaatse kwaliteit en de ruimte was verre van optimaal benut.
T. L.
Gisteren gaan kijken voor onze allereerste mobilhome bij Dicar in Geel. Een zeer goede uitleg gekregen van Nancy, ze kon al onze vragen moeiteloos en met veel kennis beantwoorden en straalde een en al passie uit voor haar vak. Topdame! Meteen een verkoopovereenkomst getekend!
G. J.
Dikke duim aan het dicar team. Gisteren tijdens onze trip door België het pompje voor het water binnen de geest gegeven. Vanmiddag gebeld en we mochten meteen langskomen. Super vriendelijke ontvangst. Anderhalf uurtje later was alles hersteld en konden we onze trip verder zetten. Topservice 👌 …
J. D. M.
Echt een goede service. Klein garantiedefectje aan plissegordijn ontdekt direct toe ik na levering thuis kwam met mijn camper en dat heeft Dicar netjes en snel opgelost.
p. d. n.
onze tweede mobilhome gaan afhalen, prima geholpen geweest, top, bedankt! ook een ferme bedanking voor Nancy voor de juiste info en hulp bij de aankoop
A. V.
Zeer tevreden over de profesionele aanpak en uitleg van verkoper Ludo. Geen opdringerigheid en alle tijd om te overleggen met een tas koffie. Tijdens de wachttijd voor levering stond het dicar-team steeds klaar om onze op vragen en noden te beantwoorden.
Correcte uitleg bij de aflevering en nadien mee denkend naar oplossing op vragen. Ook super vriendelijk onthaal elke keer weer zowel telefonisch als persoonlijk. Doe zo verder.
f. v.
Wij hebben een super ervaring bij dicar gehad.
Onze eerste ervaring was op de verkoopafdeling, een super rondleiding gehad van Nancy. Niet alleen was zij vriendelijk , met een lach en veel geduld heeft zij ons alles uitgelegd. Ook de minder goede kant en in alle eerlijkheid. Yes eindelijk krijgen we onze mh en kunnen we op reis en zoals Nancy verteld had komen er mankementen.
We bellen naar de naservice van Dicar en krijgen Werner aan de lijn.
Wauw ne super vriendelijke goedlachse man die ons een goede oplossing en service aanbied.
Wij zijn tevreden en gaan Dicar zeker aanbevelen.
TOPPIE !
I. B.
Niet normaal veel campers! Nieuw en 2de hands. Keuze te over
b. f.
Heel blij met de service van Dicar
We hadden een tweedehands motorhome gekocht en op de website stond dat er een vliegenhor in zat. Dit was helaas niet het geval Dicar heeft deze besteld en ons gebeld toen die binnen was en gratis gemonteerd. Tevens waren er wat kleinigheidjes en ook deze naar tevredenheid allemaal gratis verholpen.
Zeer tevreden met de service en afspraken die super zijn nagekomen. Top 👍