Beoordelingen van WeFix. (Mobiele-Telefoonwinkel) in Bergen (Henegouwen).
1 Pl. des Grands Prés Centre Commercial Carrefour Les Grands Prés, 7000 Mons, België
Beschrijving
Informatie over WeFix, een Mobiele-telefoonwinkel in Bergen (Henegouwen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van WeFix
Maandag
10:00–20:00
Dinsdag
10:00–20:00
Woensdag
10:00–20:00
Donderdag
10:00–20:00
Vrijdag
10:00–21:00
Zaterdag
10:00–20:00
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van WeFix
M. D. S.
(Vertaald) Paniek, al enkele dagen geen verbinding met 4G, ik ga naar Proximus, mijn operator, de persoon vraagt me of ik al heb uitgezet en aan de telefoon... Heuuu natuurlijk ja... dan vraagt me of ik de Sim heb getest kaart in een andere gsm... nogmaals JA, ik ben niet dom!
ZIJN antwoord: Het is dus geen probleem van de operator, het is je gsm... als je een nieuwe wilt kopen, hebben we nu aanbiedingen!
Wefix Mons, ze hebben het probleem opgelost!, zonder omkleden en respectvol en supervriendelijk blijven!!
Natuurlijk, ik zal niet eens proberen ergens anders heen te gaan! Direct naar Wefix, hetzelfde voor aankopen van beschermingen en hoesjes! Ze zijn geweldig!
V. A.
Best customer service I have had in 6 years! I tried to replace my phone battery myself, and the phone didn't work. They fixed the problem on the stop within 5 minutes and didn't charge me. Highly recommend! Would definitely return.
(Vertaald)
Beste klantenservice die ik in 6 jaar heb gehad! Ik heb geprobeerd de batterij van mijn telefoon zelf te vervangen, maar de telefoon werkte niet. Ze hebben het probleem bij de halte binnen 5 minuten opgelost en hebben me niets in rekening gebracht. Sterk aanbevelen! Zou zeker terugkeren.
E. C.
(Vertaald) Topservice
Ik ben al meerdere keren gekomen voor verschillende diensten
Ik bedank de twee technici + hun manager voor het opknappen van mijn vele telefoons.
Ik adviseer met gesloten ogen.
Ze luisteren probleemloos naar je!
D. Q.
(Vertaald) Heel makkelijk om een afspraak te maken op hun site. Ze zijn super attent en doen geweldig werk. Ik gaf ze mijn telefoon en in 1u30 was mijn mobiel gerepareerd. Ik raad ten zeerste aan :-)
A. C.
(Vertaald) Superblij met de diensten van WeFix Mons op de grote-nabij!
Vooral van Dylan en David die me de twee keer dat ik kwam heel goed hebben ontvangen 😊
G. R.
(Vertaald) Ik was kapot met mijn mobiele telefoon zo grote kat. Ik maak een afspraak via Apple support. Ik arriveer op het moment van de vergadering en een charmante heer helpt me. Hij heeft mijn dag gered en was buitengewoon aardig en aardig?
N. D. A. (.
(Vertaald) Ik moest het scherm van mijn telefoon (IPhone 11) versterken met bescherming. Ik werd snel ontvangen en in 15 minuten was het geregeld.
G. U.
Not very good. Had to make multiple visits to have them order the screen I needed. They fixed it but used a cheaper screen. I paid 400€. They didn't even install it correctly. My front facing camera doesn't work and is malfunctioning.
Edit update:
Willing to help fix the issue. I will update and raise rating accordingly as it progresses. Thank you WeFix.
(Vertaald)
Niet zo goed. Moest meerdere bezoeken afleggen om ze het scherm te laten bestellen dat ik nodig had. Ze hebben het gerepareerd maar een goedkoper scherm gebruikt. Ik heb 400€ betaald. Ze hebben het niet eens goed geïnstalleerd. Mijn camera aan de voorzijde werkt niet en is defect.
Update bewerken:
Bereid om te helpen het probleem op te lossen. Ik zal de beoordeling dienovereenkomstig bijwerken en verhogen naarmate het vordert. Bedankt WeFix.