Beoordelingen van UK Visa Application Center. (Koeriersbedrijf) in Brussel (Brussel).
UK Visa Application Center
5 Centre Titanium Regus Brussels South Station, Pl. Marcel Broodthaers 8/5, 1060 Brussels
Beschrijving
Informatie over UK Visa Application Center, een Koeriersbedrijf in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van UK Visa Application Center
Maandag
Gesloten
Dinsdag
08:30–14:30
Woensdag
08:30–14:30
Donderdag
08:30–14:30
Vrijdag
08:30–14:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van UK Visa Application Center
Beleefd en behulpzaam personeel. We hebben gebruik gemaakt van de selfservice-optie en hebben vooraf documenten geüpload. We hoefden slechts ongeveer 15-20 minuten te wachten voordat er vingerafdrukken werden genomen. Ze zeiden dat de beslissingstijd voor het standaard toeristenvisum tussen de 3 en 6 weken zou kunnen liggen
Volg de instructies op de website en druk de documentcontrolelijst af om mee te nemen.
Ik raad de zelf-uploadservice ten zeerste aan. Als u alles vooraf uploadt, duurt uw bezoek aan het centrum minder dan 15 minuten. Het personeel is erg vriendelijk, maar behoorlijk overweldigd door een groot aantal taken: zorg er dus voor dat u alle relevante documenten in één map verzamelt. Zorg er ook voor dat u de VAF, checklist en TLS-bon van aanvullende diensten meeneemt. Als u de instructies volgt en deze documenten in orde brengt, is deze plek zowel soepel als pijnloos.
Ik begreep de website niet helemaal, dus ik heb de benodigde documenten niet naar de website geüpload, waardoor ik wat langer moest wachten. Maar verder is de service efficiënt en zijn de collega's beleefd. Ze gaven duidelijke instructies en zijn de hele tijd behulpzaam. Posten is mensen vertellen dat ze het document naar de website moeten sturen voordat ze naar de afspraak gaan:p
Goede service. Maar nu probeer ik een vervolg te geven aan mijn sollicitatie. Ik heb geen reactie op mijn e-mail ontvangen. Gaat binnenkort op reis, reageer alstublieft op e-mails.
Ik was een beetje bezorgd na het lezen van alle negatieve recensies hier, maar had een zeer positieve ervaring met het indienen van mijn biometrie.
Ik hoefde helemaal niet op mijn afspraak te wachten, sterker nog, ik was eerder klaar dan mijn oorspronkelijke afspraaktijd (je moet 15 minuten te vroeg aanwezig zijn), en iedereen was vriendelijk en behulpzaam.
De meeste klachten hier zijn te wijten aan de lange wachttijden voor visa (die ruim boven de deadline liggen), maar het is belangrijk op te merken dat dat in de handen van UKVI ligt, en niet van TLS.
Ten eerste prijs ik de locatie van TLScontact. Het is eenvoudig om een eerste bezoeker op afspraak te vinden. En de diensten zijn goed georganiseerd en gestructureerd in een vriendelijke omgeving. Ik heb genoten van de service omdat ik geen tijd verspilde met wachten op mijn beurt en het personeel over goede communicatieve vaardigheden beschikte.
Ik wil graag het personeel bedanken tijdens mijn sollicitatieproces. Ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en zorgden ervoor dat ik me tijdens het hele proces op mijn gemak voelde. Het proces verliep op tijd en het personeel was erg aardig. Ik wil er ook aan toevoegen dat ik TLS Brussels aan anderen heb en zal blijven aanbevelen.
Hallo
Ik heb op 3 december 2021 een UKVI-bezoekersvisum ingediend met het referentienummer GWF062781198 en de geldigheidsduur is nu 90 dagen. Alsjeblieft, ik heb geen beslissing gehoord over het visum en mijn paspoort en ik moet begin volgende maand naar Afrika reizen, dus kunnen jullie me alsjeblieft helpen om mijn paspoort terug te krijgen. Natuurlijk ben ik erg stressvol en gefrustreerd.
Let op voor degenen die een afspraak proberen te maken bij TLScontact in Brussel: toen de website van de Britse overheid mij voor het eerst doorverbonden naar de TLScontact-website, werden er geen beschikbare afspraaktijden weergegeven. Toen ik echter ongeveer 1,5 uur later weer inlogde, waren er voldoende afspraaktijden beschikbaar. Als TLScontact dit probleem op hun website oplost, zou het sollicitanten veel stress besparen. Ook moet het "Feedback- en Klachtenformulier" worden hernoemd naar "Contact" en gemakkelijker te vinden zijn op de website van TLScontact. Eenvoudige wijzigingen aan de website zouden het proces soepeler maken. Ik had ook moeite om het kantoor in Brussel te vinden omdat het volgens mij de naam "Regus" had en niet "TLScontact". Maar toen ik het kantoor eenmaal had gevonden, waren de medewerkers van TLScontact zelf erg aardig en verliep het proces heel soepel. Bedankt aan de medewerkers van TLScontact :)
Ik ben zo dankbaar voor de diensten bij TLS, het personeel is erg goed en vriendelijk. Ik zou hieraan willen toevoegen dat ik TLS Brussels zal blijven aanbevelen aan alle andere mensen over de hele wereld. Bedankt TLS voor uw beste diensten.
Ik bezocht gisteren voor biometrische verzameling. De mensen in het centrum waren erg behulpzaam. De service was zeer snel voltooid. Ga zo door met het goede werk.
Update: Ze hadden geprobeerd de problemen zo snel mogelijk op te lossen en tegelijkertijd hulp te bieden wanneer het systeem uitviel.
Ik heb gekozen voor de zelfbedieningsoptie. Nu kan ik geen documenten uploaden. Op de website staat: "De service is niet beschikbaar". Mijn afspraak staat binnenkort gepland en het kan zijn dat ik eerder geen documenten kan uploaden. Dit is zorgwekkend.
Nadelen: ik heb eerder TLS-centrumdiensten in andere landen gebruikt, dus die in Brussel was voor mij een beetje ongebruikelijk op het gebied van veiligheid. Ik had op dat vlak wel meer verwacht... Ik zal echter niet alle punten noemen.
Voordelen: Ik vind het leuk dat originelen van documenten niet vereist zijn voor indiening. Alleen kopieën zijn voldoende, wat het zoveel gemakkelijker maakt: u hoeft zich geen zorgen te maken over verloren of zoekgeraakte originelen op de terugweg uit Parijs!
Service is altijd goed, zelfs als er tijdens het hoogseizoen wat wachttijden in de kamer zijn. Het personeel is altijd vriendelijk, behulpzaam en erg geduldig, zelfs met moeilijke klanten. Bedankt!
Vorig jaar heb ik een visumaanvraag ingediend en deze arriveerde bij mij thuis op de dag dat mijn vakantie was vastgesteld. Ik moest mijn vakantie annuleren, niet wetende dat mijn Visa deze dag zou arriveren. Kunt u meer aandacht besteden aan de dag waarvoor de aanvraag wordt gedaan? Dit zou voorkomen dat deze situatie zich opnieuw voordoet. De snelheid van uw proces verdient echter alle lof en is uw troef. Het visum werd 17 dagen later thuisbezorgd.
De ontvangst was zeer hartelijk. We waren onder de indruk van de aandacht, het luisteren en de behandeling die het personeel ons gaf. Ze zijn voorbeeldig.
Dit is de tweede keer dat ik de documenten via TLS indien. De mensen in het TLS-contactcentrum zijn over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
De wachtkamer ziet er oud uit, maar dat ligt niet aan de medewerkers.
De ervaring wordt echter meestal bedorven door het IT- en communicatiegedeelte:
1) nutteloos volgsysteem (geen statusupdate tot ongeveer een halve maand nadat u uw paspoort terugkrijgt);
2) geen mogelijkheid om contact op te nemen met de TLS (telefoon werkt niet, enz.)
3) geen actieve reactie op feedback (mij bedanken voor feedback is niet genoeg, terwijl ik eigenlijk verwacht dat de service verbetert)
Mijn hele ervaring was prima. Ik heb bij veel TLS-contactcentra over de hele wereld gesolliciteerd. dit centrum is niet de beste, maar niet zo slecht als hier in de reacties wordt beschreven.
Na precies drie weken kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn paspoort wordt overhandigd aan DHL.
Het enige probleem was dat er geen trackingnummer in de e-mail stond, en ik kan ze niet bereiken omdat hun online contactsysteem niet werkt, in tegenstelling tot alle TLS-centra waar ik ben geweest en die allemaal exact hetzelfde systeem hadden.
Ik heb alleen een manier nodig om mijn trackingnummer te krijgen, zodat ik het ophalen met DHL kan regelen.
Ik kreeg mijn paspoort binnen precies 3 weken zoals beloofd, misschien niet het meest georganiseerde centrum, maar zeker een goede service. Ik zal het aanbevelen.
Recensie bijgewerkt.
(Vertaald) Bedankt voor je service, precies 6 weken wachten op een standaard visum.
Mag ik weten of u een visumaanvraag voor Groot-Brittannië accepteert? Ik heb een geldige Britse werkvergunning. Ik moet een ICT-visum aanvragen. De Britse ambassade in België is echter gesloten voor bezoekers, dus weet u niet zeker of u dit accepteert of niet?
Het is een Brits visumkantoor. Ongeacht de nationaliteit moeten de mensen die werken Engels gastvrij zijn en niet onderling in het Frans praten. Ik weet niet zeker waar het vorige personeel is verdwenen (vanwege de Brexit).
Het digitale versus papierwerk gaat nog steeds door, de website zegt dat alle papieren in digitaal formaat moeten worden geüpload, maar zodra je het kantoor binnenstapt, verschijnen er duidelijke borden met de tekst 'alle gerelateerde documenten, aanvraagformulier vereist' in gedrukte vorm.
3 dagen in de week kantoor is een groot probleem... 😫
Ik heb de slechte en goede service gezien. 1. Omdat ze een extern visumcentrum hebben, is het redelijk dat ze u niet kunnen helpen met welk bestand u beter kunt indienen voor een succesvol visum. Ten tweede vind ik het niet leuk dat ze naar DHL naar mijn adres moeten sturen. Als ik het zelf op kantoor kan ophalen, zou ik dat zeer op prijs stellen. 3e, damesbadkamer heeft zelfs tampon en deodorant, zeer attent. 4e Ik ben verrast om te zien dat dit centrum antwoordt op bijna elke recensie die hun commentaar naar dit centrum heeft geleid, ondanks hoe nuttig hun antwoord is. 5e Hopelijk zou het in mijn geval snel zijn en zou ik 5 sterren zijn met hun service. Ik begrijp iedereen die hier was, ze wilden allemaal snel het visum. Maar het is niet voor iedereen mogelijk om snel verwerkt te worden. Wees geduldig en laat GENOEG tijd over voor een visum vóór de reis
Ik moest wachten ondanks dat ik een afspraak had voor een bepaalde tijd. Personeel is niet behulpzaam. wachtkamer is lastig. Automatische deur werkt niet, je moet wachten tot er iemand naar buiten komt om binnen te komen. Ze geven je geen enkel bewijs dat ze je paspoort daadwerkelijk hebben gekregen. Dus als het verloren gaat, hebben ze geen verantwoordelijkheid
De service kan zeker worden verbeterd door betere communicatie tussen TLS en UKVI, maar in het Brusselse aanvraagcentrum waren de mensen die daar werkten supervriendelijk. De Aziatische vrouw was erg begripvol en geruststellend, heel erg bedankt voor je hulp!
Ik waardeerde de snelheid en snelheid waarmee het TLScontact-centrum mij ontving tijdens mijn eerste verzoek, maar ook tijdens mijn tweede. een uitstekende en supergeorganiseerde ontvangstservice. het personeel heel vriendelijk. Ik raad het ten zeerste aan andere mensen aan.
Zeer professioneel. En het personeel heeft een uitstekende houding.
Vriendelijke en behulpzame dingen. Ze verwerkten mijn documenten vrij snel. Binnen 6 uur na het indienen van de documenten ontving ik een melding dat ze waren overgedragen aan het Beslissingscentrum.
Dit was mijn allereerste bezoek aan het Britse Visa Application Centre (5 Centre Titanium Regus Brussels South Station Place)
en ik moet erkennen dat mijn bezoek aangenaam was in termen van ontvangst en efficiënte service.
Ik wil maar één punt zeggen: voor het kopieerapparaat zou het fijn zijn om de mogelijkheid te hebben om dit met een bankkaart te doen...
De jouwe en
God zegene!!!
BEDANKT
Ik was onder de indruk van de ontvangst van het personeel dat sympathiseerde met mijn zorg om met spoed naar Engeland te gaan om deel te nemen aan de begrafenis van mijn schoonzus.
Ze namen de tijd om te wachten tot ik met mijn vrouw besprak wat het beste alternatief was om snel de plaats van rouw te bereiken.
De gekozen oplossing was toen realistisch.
Ik had een inloopafspraak, dus ik hoefde niet lang te wachten. De mensen die in dit centrum werkten waren beleefd en ondersteunend; het enige bezwaar dat ik heb betreft de wachtkamer zonder airconditioning (er waren op een gegeven moment ongeveer 15 mensen aanwezig en zonder airconditioning kon het raam in die kamer niet worden geopend).
Visa werd op tijd verstrekt (3 weken vanaf het interview, inclusief bezorging, niet-prioriteit). De bezorging wordt beheerd door DHL. Personeel redelijk ok, alles ging snel.
Simply superb service. Kindly upload all required visa supporting documents in TLS portal before your visa appointment.
(Vertaald)
Gewoon superservice. Upload alle vereiste visumondersteunende documenten in het TLS-portaal vóór uw visumafspraak.
Goedeavond,
Ik maakte een afspraak voor het aanvragen van een toeristenvisum voor Engeland en koos voor de zelfscanoptie. Mijn hele bestand wordt gescand en naar de site geüpload.
Moet ik tijdens mijn afspraak ook mijn papieren dossier meenemen dat ik heb gescand en op de site heb gezet?
Alvast bedankt voor je antwoord.
Vandaag een afspraak gehad en het ging super snel en efficiënt. Uitstekende locatie voor beginners.
Good customer service, friendly staff and eager to help. I've applied in other countries for a UK visa before, and the Brussels service is by far the friendliest and nicest!
(Vertaald)
Goede klantenservice, vriendelijk personeel en enthousiast om te helpen. Ik heb eerder in andere landen een visum voor het VK aangevraagd en de service in Brussel is veruit de vriendelijkste en aardigste!
TLS biedt een geweldige service, maar ik denk dat het gedetailleerd controleren van aanvraagformulieren/documenten ervoor zal zorgen dat aanvragers geen visum wordt geweigerd.
Ik heb er altijd een positieve ervaring mee gehad. Iedere keer ging het vlot en snel. Mensen zijn aardig en aardig. Beter dan de meeste visumafdelingen van ambassades.
I am not really stassified with the service, my appointment was at 10:50, but i had to wait there till 11:20. Plus I paid 20 euros using service of this office, but when I wanted to use the copier machine, i had to pay 50 cent per page.
(Vertaald)
Ik ben niet echt stassified met de service, mijn afspraak was om 10:50, maar ik moest daar wachten tot 11:20. Bovendien betaalde ik 20 euro met de service van dit kantoor, maar toen ik het kopieerapparaat wilde gebruiken, moest ik 50 cent per pagina betalen.
De jongens stonden klaar om naar iedereen te luisteren die huilde of zich zorgen maakte
VK - VISA CENTER Brussel (Brussel-Zuid)
Visum afgegeven in 10 dagen
Paspoort met Visa 2 dagen later via DHL bij mij thuis ontvangen.
Procedures are rather simple, but even with priority application you have to wait 10 working days, it was stated in website that with 4 workings days you will get on priority, those who wants to travel on urgent or and business needs it may be disappointment
(Vertaald)
De procedures zijn vrij eenvoudig, maar zelfs met voorrangsaanvraag moet je 10 werkdagen wachten, er werd op de website vermeld dat je met 4 werkdagen voorrang krijgt, degenen die willen reizen met dringende of zakelijke behoeften kan een teleurstelling zijn
Hallo lieve vrienden
Heeft iemand onlangs een EER- OF EUSS FAMILY-vergunning aangevraagd en hoe lang heeft dit geduurd? Ik heb gehoord dat het 3 maanden duurt???
De beste visumaanvraagervaring die ik ooit heb gehad. Het personeel is zo cool en behulpzaam. Ze zijn vriendelijk en zorgen ervoor dat je behoorlijk ontspannen wordt.
Ik mis mijn afspraak vandaag op 1 juni, maar ik heb een nieuwe afspraak gemaakt met TLS brussels voor een Britse vergunning op 8 juni en ik reis naar Groot-Brittannië op 17 juni. Zal het genoeg tijd zijn om mijn aanvraag te verwerken en mijn paspoort terug te krijgen?
Zeer vriendelijke receptioniste dame in de wachtkamer, twee efficiënte afhandeling heren. Het duurde minder dan 10 minuten om terug op kantoor te komen. Duimen omhoog.
Zeer efficiënte, verzorgde en vriendelijke service. De ervaring in Brussel was een waar genoegen vergeleken met een eerder bezoek aan een soortgelijk kantoor in Kaapstad, Zuid-Afrika!
Hallo, ik zou graag willen weten of:
1. Nadat ik de aanvraag heb ingevuld en de benodigde betaling heb gedaan, moet ik een afspraak aanvragen?
2. Wordt de afspraak de volgende dag na de aanvraag vastgelegd?
Needed a urgency service. They managed to deliver the VISA in 5 days. Save all my trips this month.
Thank you!!!
(Vertaald)
Een urgentiedienst nodig. Ze hebben het VISA binnen 5 dagen kunnen afleveren. Bewaar al mijn reizen deze maand.
Dank je!!!
Professionele service en zeer vriendelijk personeel. Het helpt als u wordt geholpen door glimlachende personen. Aangename ervaring in het algemeen.
Ik ben verrast door het aantal negatieve reacties op het Brusselse tls Center, ik was er vandaag en ik ben heel blij, ik werd goed ontvangen door de receptioniste, net als op het kantoor van de aanvraag, ze zijn aardig en professioneel tegelijk.
Friendly and quite helpful.
Excellent service!
Thank you so much TLS Brussels South Station.
(Vertaald)
Vriendelijk en redelijk behulpzaam.
Uitstekende service!
Heel erg bedankt TLS Station Brussel Zuid.
Hallo, ik ben op zoek naar een visum voor Groot-Brittannië, maar ik kan mijn dossier nog steeds niet online invullen, kunt u mij alstublieft helpen op de site
Ik ben houder van de identiteitskaart van het gezin F van de vakbond en ik wil reizen met de vrouw en mijn kind die de Belgische nationaliteit hebben,
Staff are very friendly and helpful!
(Vertaald)
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!
(Vertaald) Onberispelijke ontvangst en service
It's a good service, the people is very nice and they help you to bring the documentos in aa appropriate way
(Vertaald)
Het is een goede service, de mensen zijn erg aardig en ze helpen je om de documenten op een gepaste manier te brengen
Dit gebouw heeft een hoog beveiligingsniveau. Het bedrijf of de agent is redelijk goed.
Zelfs met een afspraak. Ik moest een uur wachten. Al het andere verliep naadloos
Het was snel en gemakkelijker dan ik dacht, de werkers zijn vriendelijk, vooral de man die voor mij een duimafdruk maakte.
Snelle en ongecompliceerde service zodra u het TLS-kantoor binnenkomt.
Easy to find, easy access, warm welcome, supportive team, nice space and environment, no waiting time.. Excellent!
(Vertaald)
Makkelijk te vinden, gemakkelijke toegang, warm welkom, ondersteunend team, mooie ruimte en omgeving, geen wachttijd.. Uitstekend!
Zeer efficiënt personeel. Ze communiceren duidelijk en zijn grondig.
Makkelijk te vinden. Goed georganiseerd sollicitatieproces. Beleefd personeel. Het was echt een uitstekende ervaring
My experience was positive. Very quickly. Personnel is nice
(Vertaald)
Mijn ervaring was positief. Heel snel. Personeel is aardig
Mijn moeder is een week geleden haar papieren gaan maken en ze waren behulpzaam en aardig tegen haar
Zeer goede service, de vrouw, ze was erg aardig, heel erg bedankt
(Vertaald) Een zeer aangenaam kantoor, de mensen die er werken zijn erg beleefd en aardig, bedankt
Zeer behulpzame mensen. Vooral de man die er vanaf maart werkt. Alles verliep volgens het schema.
Great service, very kind and good staff
(Vertaald)
Goede service, erg aardig en goed personeel
Very good service
(Vertaald)
Zeer goede service
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Very good experience.😊
(Vertaald)
Zeer goede ervaring.😊 …
Servcice was quite fast and I met really lovely and helpful personnel.
(Vertaald)
Servcice was vrij snel en ik ontmoette heel aardig en behulpzaam personeel.
Het was een welsprekende dienstverlening, het personeel was zo eenvoudig gastvrij en snel.
Good client relationship and warm reception.
(Vertaald)
Goede klantrelatie en warme ontvangst.
Kan ik nu al een afspraak maken voor een datum na 26 juni?
De service was erg snel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
It was simple, quick and straight forward.
(Vertaald)
Het was eenvoudig, snel en ongecompliceerd.
The service is quick and effective, although the additional services are quite expensive.
(Vertaald)
De service is snel en effectief, hoewel de aanvullende services vrij duur zijn.
(Vertaald) Goede service. heel mooi en super efficiënt! Sterk aanbevolen!
Zeer behulpzaam personeel.
Britse visumaanvraagservice
erg leuke ervaring. Ik kreeg snel de relevante informatie.
Zeer vriendelijk en efficiënt. Leuke ervaring!
Rapid and efficient was in and out after only 10 minutes.
(Vertaald)
Snel en efficiënt was in en uit na slechts 10 minuten.
Geweldige service, helemaal geen problemen, alles op tijd
Mijn ervaring was goed
Ik kreeg mijn visum binnen 15 dagen
Zeer goede service, vriendelijk personeel en snel!
Friendly staff.
(Vertaald)
Vriendelijk personeel.
Er werken aardige en behulpzame mensen en de informatie was zeer goed
good
(Vertaald)
Goed
Lekker ongecompliceerd en snelle service.
Fast process and very friendly staff
(Vertaald)
Snel proces en zeer vriendelijk personeel
Very helpful stuff.
(Vertaald)
Zeer nuttige dingen.
I was pleased with their approachable service.
(Vertaald)
Ik was blij met hun laagdrempelige service.
GWF067251468
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Friendly and very efficient staff.
(Vertaald)
Vriendelijk en zeer efficiënt personeel.
Erg goed
The officers are nice and helpful.
(Vertaald)
De agenten zijn aardig en behulpzaam.
heel vriendelijk
Ik beoordeel 4 sterren
Fast anf efficient, perfect!
(Vertaald)
Snel en efficiënt, perfect!
Goede gastvrijheid en snel proces
Helpful and friendly staff.
(Vertaald)
Behulpzaam en vriendelijk personeel.
Kind and helpful staff!
(Vertaald)
Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Excellent service!
(Vertaald)
Uitstekende service!
Good service
(Vertaald)
Goede service
Friendly staff.
(Vertaald)
Vriendelijk personeel.
a friendly team
(Vertaald)
een vriendelijk team
contact
Foto's
Alle
Street view en 360
Van eigenaar