Beoordelingen van UK Visa Application Center. (Koeriersbedrijf) in Brussel (Brussel).
UK Visa Application Center
5 Centre Titanium Regus Brussels South Station, Pl. Marcel Broodthaers 8/5, 1060 Brussels, België
Beschrijving
Informatie over UK Visa Application Center, een Koeriersbedrijf in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van UK Visa Application Center
Maandag
Gesloten
Dinsdag
08:30–14:30
Woensdag
08:30–14:30
Donderdag
08:30–14:30
Vrijdag
08:30–14:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van UK Visa Application Center
C. M.
Polite and helpful staff. We used the self service option and uploaded documents beforehand. We only had to wait about 15-20 minutes before having fingerprints taken. They said the decision time could be between 3-6 weeks for the standard tourist visa
Please follow instructions on the website and print out the document check list to bring with you.
(Vertaald)
Beleefd en behulpzaam personeel. We gebruikten de selfservice-optie en uploadden vooraf documenten. We hoefden slechts ongeveer 15-20 minuten te wachten voordat er vingerafdrukken werden genomen. Ze zeiden dat de beslissingstijd tussen de 3-6 weken zou kunnen zijn voor het standaard toeristenvisum
Volg de instructies op de website en print de checklist voor documenten om mee te nemen.
T. M.
I highly recommend the self-upload service. If you upload everything in advance, your visit to the centre is less 15min. Staff are very friendly but quite overwhelmed with a great number of tasks: so, make sure to bring all the relevant documents in a single folder. Also, make sure to bring the VAF, checklist, and TLS receipt of additional services. If you follow the instruction and bring these docs in order, this place is both smooth and painless.
(Vertaald)
Ik raad de zelf-uploadservice ten zeerste aan. Als je alles op voorhand upload, duurt je bezoek aan het centrum nog geen 15min. Het personeel is erg vriendelijk, maar behoorlijk overweldigd door een groot aantal taken: zorg er dus voor dat u alle relevante documenten in één map bij u heeft. Zorg er ook voor dat u de VAF, checklist en TLS-bon van aanvullende services meeneemt. Als u de instructies volgt en deze documenten op orde brengt, is deze plek zowel soepel als pijnloos.
小.
I didn’t fully understand the website so I didn’t upload the needed documents to website, it resulted me waited a bit longer. But other than that, service is efficient and colleagues are polite. They gave the clear instructions and are helpful the whole time. To post is to tell people, do submit the document to website before going to the appointment:p
(Vertaald)
Ik begreep de website niet helemaal, dus ik heb de benodigde documenten niet naar de website geüpload, waardoor ik wat langer heb gewacht. Maar verder is de service efficiënt en zijn collega's beleefd. Ze gaven de duidelijke instructies en zijn de hele tijd behulpzaam. Posten is mensen vertellen dat u het document naar de website moet verzenden voordat u naar de afspraak gaat: p
T. M.
Good services..but now am trying to make a follow up on my application I have not received any response to my email. Will be travelling soon kindly respond to emails.
(Vertaald)
Goede services..maar nu probeer ik een vervolg te geven aan mijn aanvraag. Ik heb geen reactie op mijn e-mail ontvangen. Zal binnenkort op reis gaan vriendelijk reageren op e-mails.
A. M.
Was kind of worried after reading all the negative reviews on here, but had a very positive experience submitting my biometrics.
I did not have to wait for my appointment at all, in fact I was done earlier than my original appointment time (you have to arrive 15 mins early), and everyone was kind and helpful.
Most of the complaints on here are due to the extensive waiting times for visas (going well over the deadline), but it is important to note that that's in UKVI's hands, not TLS'.
(Vertaald)
Was een beetje bezorgd na het lezen van alle negatieve recensies hier, maar had een zeer positieve ervaring met het indienen van mijn biometrie.
Ik hoefde helemaal niet op mijn afspraak te wachten, sterker nog, ik was eerder klaar dan mijn oorspronkelijke afspraaktijd (je moet 15 minuten eerder komen), en iedereen was vriendelijk en behulpzaam.
De meeste klachten hier zijn te wijten aan de lange wachttijden voor visa (die de deadline ruimschoots overschrijden), maar het is belangrijk op te merken dat dat in handen is van UKVI, niet van TLS.
A. N. O.
Firstly, I commend the location of TLScontact. It's straightforward to locate for a first time visitor on an appointment. And the services are well organised and structured with a friendly environment. I enjoyed the service because I didn't waste time waiting for my turn and the staff had good communication skills.
(Vertaald)
Ten eerste beveel ik de locatie van TLScontact aan. Het is eenvoudig te vinden voor een eerste bezoeker op een afspraak. En de diensten zijn goed georganiseerd en gestructureerd met een vriendelijke omgeving. Ik heb genoten van de service omdat ik geen tijd verspilde met wachten op mijn beurt en het personeel goede communicatieve vaardigheden had.
N. B.
I would like to thank the staff during my application process.They have always been there to answer my questions and make me feel at ease throughout the process. The process was on time and the staff were very kind. I would also like to add that I have and will continue to recommend TLS Brussels to others.
(Vertaald)
Ik wil het personeel bedanken tijdens mijn sollicitatieproces. Ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en zorgden ervoor dat ik me tijdens het hele proces op mijn gemak voelde. Het proces was op tijd en het personeel was erg aardig. Ik zou er ook aan willen toevoegen dat ik TLS Brussels aan anderen heb aanbevolen en zal blijven aanbevelen.
G. M.
Hello
I have submitted a UKVI visitor visa with the reference number GWF062781198 on the 3rd of December 2021 and is 90 days now. Please i didn’t hear any decision about the visa and my passport and I need to travel to Africa early next month so please can you people help me to get my passport back course am really stressful and frustrated.
(Vertaald)
Hallo
Ik heb op 3 december 2021 een UKVI-bezoekersvisum ingediend met het referentienummer GWF062781198 en is nu 90 dagen. Alsjeblieft, ik heb geen beslissing gehoord over het visum en mijn paspoort en ik moet begin volgende maand naar Afrika reizen, dus kunnen jullie me alsjeblieft helpen om mijn paspoort terug te krijgen, ik ben echt stressvol en gefrustreerd.
A. D.
Heads up to those trying to book an appointment with TLScontact in Brussels: when the UK government website first transferred me to the TLScontact website, there were no available appointment times being shown. However, when I logged back in about 1.5 hours later, there were plenty of appointment times available. If TLScontact fixes this glitch on their website, it would save applicants a lot of stress. Also, the "Feedback and Complaints form" should be renamed to "Contact us" and be easier to find on the TLScontact website. Simple changes to the website would make the process smoother. I had difficulty finding the Brussels office as well because it was under the name "Regus" I believe rather than "TLScontact." But once I found the office, the TLScontact employees themselves were very kind and the process went very smoothly. Thank you to the TLScontact employees :)
(Vertaald)
Let op degenen die een afspraak proberen te maken met TLScontact in Brussel: toen de website van de Britse overheid me voor het eerst doorverbonden naar de website van TLScontact, werden er geen beschikbare afspraaktijden getoond. Toen ik echter ongeveer 1,5 uur later weer inlogde, waren er voldoende afspraaktijden beschikbaar. Als TLScontact deze storing op hun website verhelpt, scheelt dat sollicitanten een hoop stress. Ook moet het "Feedback en Klachtenformulier" worden hernoemd naar "Contact" en beter vindbaar zijn op de website van TLScontact. Eenvoudige wijzigingen aan de website zouden het proces soepeler maken. Ik had ook moeite met het vinden van het kantoor in Brussel omdat het onder de naam "Regus" stond geloof ik in plaats van "TLScontact". Maar toen ik het kantoor eenmaal had gevonden, waren de medewerkers van TLScontact zelf erg aardig en verliep het proces erg soepel. Bedankt aan de medewerkers van TLScontact :)
N. S.
I am so thankful for the services at TLS , the staffs are very good and kind. I would like to add that I will continue to recommend TLS Brussels to all the other people around the globe.Thank you TLS for your best services.
(Vertaald)
Ik ben zo dankbaar voor de diensten van TLS, het personeel is erg goed en vriendelijk. Ik zou eraan willen toevoegen dat ik TLS Brussels zal blijven aanbevelen aan alle andere mensen over de hele wereld. Bedankt TLS voor je beste diensten.
A. M.
I visited for biometric collection yesterday. The people at the center were really helpful. The service was completed very fast. Keep up the good work.
Update: They had tried to fix issues as fast as possible, at the same time assuring assistance when the system was down.
I chose the self service option. Now, I am unable to Upload documents. The website shows "The Service is Unavailable". My appointment is coming up soon and I may be unable to upload documents before that. This is worrying.
(Vertaald)
Ik bezocht gisteren voor biometrische verzameling. De mensen in het centrum waren erg behulpzaam. De service was erg snel klaar. Ga zo door.
Update: ze hadden geprobeerd de problemen zo snel mogelijk op te lossen en tegelijkertijd hulp te bieden wanneer het systeem niet werkte.
Ik koos voor de zelfbedieningsoptie. Nu kan ik geen documenten uploaden. Op de website staat "De service is niet beschikbaar". Mijn afspraak komt eraan en het kan zijn dat ik daarvoor geen documenten kan uploaden. Dit is zorgwekkend.
G. B.
Cons: I previously used TLS center services in other countries, so Brussels one was a bit unusual for me in terms of security. I did expect more on that front... Will not mention all the points though.
Pros: I like the fact that originals of any documents are not required for submission. Only copies are sufficient, which makes it so much easier - no worrying about lost or misplaced originals on they way back from Paris!
Service is always good, even if with some waiting in the room during peak seasons. Staff are always friendly, helpful and very patient even with difficult customers. Thank you!
(Vertaald)
Nadelen: ik gebruikte eerder TLS-centrumservices in andere landen, dus Brussel was een beetje ongebruikelijk voor mij wat betreft beveiliging. Ik had op dat vlak meer verwacht... Zal echter niet alle punten noemen.
Voors: Ik vind het leuk dat originelen van documenten niet vereist zijn voor indiening. Alleen kopieën zijn voldoende, wat het zoveel gemakkelijker maakt - geen zorgen over verloren of zoekgeraakte originelen op de terugweg uit Parijs!
Service is altijd goed, zelfs als er tijdens het hoogseizoen wat wachten in de kamer is. Het personeel is altijd vriendelijk, behulpzaam en erg geduldig, zelfs met moeilijke klanten. Dank je!
M. B.
Last year, I entered a Visa application and it arrived at my home the day my vacation was set. I had to cancel my vacation, not knowing that my Visa would arrive this day. Could you pay more attention to the day for which the request is made? This would prevent this situation from happening again. However, the speed of your process is to be commended and is your asset. The visa was delivered at home 17 days later.
(Vertaald)
Vorig jaar heb ik een visumaanvraag ingediend en deze is bij mij thuis aangekomen op de dag dat mijn vakantie was ingesteld. Ik moest mijn vakantie annuleren, niet wetende dat mijn Visa deze dag zou aankomen. Kunt u wat meer letten op de dag waarvoor de aanvraag wordt gedaan? Dit zou voorkomen dat deze situatie zich opnieuw voordoet. De snelheid van uw proces is echter te prijzen en is uw troef. Het visum werd 17 dagen later thuisbezorgd.
M. C.
(Vertaald) De ontvangst was erg hartelijk. We waren onder de indruk van de aandacht, het luisteren en de behandeling door het personeel. Ze zijn voorbeeldig.
D. B.
This is the second time that i'm submitting the documents through TLS. The people in the TLS contact centre are friendly and helpful in general.
The waiting room looks old, but it's not the employees to blame for that.
However, the experience is usually spoiled by the IT and communication part:
1) useless tracking system (no status update until like half a month after you get your passport back);
2) no possibility to contact the TLS (phone not working, etc)
3) no active response to feedback (thanking me for feedback is not enough, when I actually expect the service to improve)
(Vertaald)
Dit is de tweede keer dat ik de documenten via TLS indien. De mensen in het contactcenter van TLS zijn over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
De wachtkamer ziet er oud uit, maar dat ligt niet aan de medewerkers.
De ervaring wordt echter meestal bedorven door het IT- en communicatiegedeelte:
1) nutteloos volgsysteem (geen statusupdate tot ongeveer een halve maand nadat u uw paspoort terugkrijgt);
2) geen mogelijkheid om contact op te nemen met de TLS (telefoon werkt niet, enz.)
3) geen actieve reactie op feedback (me bedanken voor feedback is niet genoeg, terwijl ik eigenlijk verwacht dat de service verbetert)
M.
My whole experience was fine. I have applied in many TLScontact centers across the world. this center is not the best but not as bad as described here in the comments.
After exactly three weeks I got an email telling me that my passport is being handed to DHL.
The only problem there was no tracking number in the email, and i can not reach them because their online contact system is not working, unlike all TLS centers I have been to who all had the exact same system.
I just need a way to get my tracking number so I can arrange pickup with DHL.
Got my passport in exactly 3 weeks as promised, maybe not the most organised center but definitely good service. I will recommend.
Review updated.
(Vertaald)
Mijn hele ervaring was prima. Ik heb in veel TLScontactcentra over de hele wereld gesolliciteerd. dit centrum is niet de beste, maar niet zo slecht als hier in de opmerkingen beschreven.
Na precies drie weken kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn paspoort wordt overhandigd aan DHL.
Het enige probleem was dat er geen trackingnummer in de e-mail stond en ik kan ze niet bereiken omdat hun online contactsysteem niet werkt, in tegenstelling tot alle TLS-centra waar ik ben geweest die allemaal exact hetzelfde systeem hadden.
Ik heb alleen een manier nodig om mijn trackingnummer te krijgen, zodat ik het ophalen met DHL kan regelen.
Kreeg mijn paspoort in precies 3 weken zoals beloofd, misschien niet het meest georganiseerde centrum maar absoluut goede service. Ik zal aanbevelen.
Beoordeling bijgewerkt.
m. m.
(Vertaald) Bedankt voor je service, precies 6 weken wachten op een standaard visum.
R. K.
May I know if you are accepting Visa application for UK? I have valid UK Work Permit. I need to apply for ICT Visa. However, UK Embassy in Belgium is closed for visitors, so not sure if you accept it or not?
(Vertaald)
Mag ik weten of u de visumaanvraag voor het VK accepteert? Ik heb een geldige Britse werkvergunning. Ik moet een ICT-visum aanvragen. De Britse ambassade in België is echter gesloten voor bezoekers, dus weet u niet zeker of u deze accepteert of niet?
a. j.
It’s a UK visa office.... irrespective of the nationality, the people working should be English welcoming and not talking between themselves in French. Not sure, where did the previous staff vanish away (due to Brexit)....
The digital vs paperwork still continues, the website says all papers in digital format to be uploaded, but as soon as you step into the office - clear boards saying “all related documents, application form required” in printed manner.
3 days a week office is a big problem... 😫
(Vertaald)
Het is een Brits visumkantoor... ongeacht de nationaliteit, de mensen die werken, moeten Engels verwelkomend zijn en niet onderling in het Frans praten. Ik weet niet zeker waar het vorige personeel is verdwenen (vanwege Brexit). . . .
Het digitale versus papierwerk gaat nog steeds door, de website zegt dat alle papieren in digitaal formaat moeten worden geüpload, maar zodra je het kantoor binnenstapt - duidelijke borden met de tekst "alle gerelateerde documenten, aanvraagformulier vereist" op een gedrukte manier.
3 dagen per week kantoor is een groot probleem... 😫
C. P.
I have seen the bad and good service. 1stBased on they are outsourced visa center, it is reasonable they can’t help u with which file would be better to submit for successful visa. 2nd, I don’t like they have to send to DHL to my address. If I can be able to collect it from the office by my self it would be very appreciated. 3rd, lady bathroom has even tampon and deodorant very thoughtful. 4th I am surprised to see that this center replies to nearly every review who led thier comment to this center despite how useful is their reply ofc 5th hopefully it would be fast in my case and I would be 5 star with their service. I understand everyone who was here, they all wanted the visa fast. But it is not possible for everyone to be fast processed. Be patient and leave ENOUGH time for visa before the travel
(Vertaald)
Ik heb de slechte en goede service gezien. 1eGebaseerd op het feit dat ze een uitbesteed visumcentrum zijn, is het redelijk dat ze u niet kunnen helpen met welk bestand u beter kunt indienen voor een succesvol visum. 2e, ik vind het niet leuk dat ze naar DHL naar mijn adres moeten sturen. Als ik het zelf op kantoor kan ophalen, zou dat zeer op prijs worden gesteld. 3e, damesbadkamer heeft zelfs tampon en deodorant erg attent. 4e Ik ben verrast om te zien dat dit centrum reageert op bijna elke recensie die hun opmerking naar dit centrum heeft geleid, ondanks hoe nuttig hun antwoord is. 5e hopelijk zou het snel zijn in mijn geval en zou ik 5 sterren zijn met hun service. Ik begrijp iedereen die hier was, ze wilden allemaal snel het visum. Maar het is niet voor iedereen mogelijk om snel verwerkt te worden. Wees geduldig en laat GENOEG tijd over voor een visum voor de reis
D. M.
Had to wait in spite I had an appointent for a specific time. Staff is not helpful. waiting room is inconvenient. Automatic door does not work, need to wait for somebody coming out in order to get in. They do not give you any proof that they actually got your passport. So if it is lost they have no responsibility
(Vertaald)
Moest wachten ondanks dat ik een afspraak had voor een bepaalde tijd. Personeel is niet behulpzaam. wachtkamer is onhandig. Automatische deur werkt niet, je moet wachten tot er iemand naar buiten komt om binnen te komen. Ze geven je geen enkel bewijs dat ze je paspoort daadwerkelijk hebben gekregen. Dus als het verloren gaat, hebben ze geen verantwoordelijkheid
M. P.
Service can for sure be improved by better communication between TLS and UKVI, but in Brussels application centre people working there were super friendly. Asian woman was very understanding and comforting, thank you very much for your help!
(Vertaald)
De service kan zeker worden verbeterd door een betere communicatie tussen TLS en UKVI, maar in het Brusselse applicatiecentrum waren de mensen die daar werkten supervriendelijk. Aziatische vrouw was erg begripvol en geruststellend, heel erg bedankt voor je hulp!
s. b. n.
(Vertaald) Ik waardeerde de stiptheid en de snelheid waarmee het TLScontactcenter me ontving tijdens mijn eerste verzoek maar ook tijdens mijn tweede. een uitstekende en super georganiseerde receptieservice. het personeel heel vriendelijk. Ik raad het andere mensen ten zeerste aan.
S. P.
Highly professional. And the staffs are having excellent demeanor.
(Vertaald)
Zeer professioneel. En het personeel heeft een uitstekende houding.
K. P.
Friendly and helpful stuff. They processed my documents quite fast. In 6 hours after submitting the docs I received a notification that they were transferred to the Decision Making Centre.
(Vertaald)
Vriendelijke en behulpzame dingen. Ze verwerkten mijn documenten vrij snel. Binnen 6 uur na het indienen van de documenten ontving ik een melding dat ze waren overgedragen aan het Decision Making Centre.
A. M.
(Vertaald) Dit was mijn allereerste bezoek aan het UK Visa Application Centre (5 Centre Titanium Regus Brussels South Station Place)
en ik moet toegeven dat mijn bezoek aangenaam was in termen van welkom en efficiënt in termen van service.
Ik zal slechts één punt noemen: voor het kopieerapparaat zou het leuk zijn om de mogelijkheid te hebben om het met een bankkaart te doen...
Goed voor jou en
God zegene!!!
Dankjewel
J. C. M. M.
(Vertaald) Ik was onder de indruk van de ontvangst van het personeel dat sympathiseerde met mijn bezorgdheid om met spoed naar Engeland te gaan om de begrafenis van mijn schoonzus bij te wonen.
ze namen de tijd om te wachten tot ik met mijn vrouw had besproken wat het beste alternatief was om snel de plaats van rouw te bereiken.
De gekozen oplossing was toen realistisch.
A. S.
I had a Walk-in appointment so I didn't need to wait for long. The stuff working in this center were polite and supportive; the only objection that I have is regarding non-air-condition waiting room (there were present around 15 people at one moment and without air-condition and window couldn't be opened in that room).
(Vertaald)
Ik had een inloopafspraak dus ik hoefde niet lang te wachten. De dingen die in dit centrum werkten, waren beleefd en ondersteunend; het enige bezwaar dat ik heb betreft de wachtkamer zonder airconditioning (er waren op een bepaald moment ongeveer 15 mensen aanwezig en zonder airconditioning en kon het raam in die kamer niet worden geopend).
S. K.
Visa was provided on time (3 weeks from the interview, including delivery, non-priority) Delivery is managed by DHL. Staff quite ok, everything went fast.
(Vertaald)
Visa werd op tijd verstrekt (3 weken vanaf het interview, inclusief levering, geen prioriteit). Levering wordt beheerd door DHL. Personeel redelijk ok, alles ging snel.
P. M.
Simply superb service. Kindly upload all required visa supporting documents in TLS portal before your visa appointment.
(Vertaald)
Gewoon superservice. Upload alle vereiste visumondersteunende documenten in het TLS-portaal vóór uw visumafspraak.
m. s. B.
(Vertaald) Goedenavond,
Ik heb een afspraak gemaakt om een toeristenvisum engeland aan te vragen en heb gekozen voor de self-scan optie. Al mijn bestanden worden gescand en op de site geüpload.
Moet ik ook mijn papieren dossier meenemen dat ik gescand heb en op de site heb gezet tijdens mijn afspraak?
Alvast bedankt voor je antwoord.
A. N.
Had an appointment today and it was super quick with efficiency. Vantage location for first-timers.
(Vertaald)
Vandaag een afspraak gehad en het was super snel met efficiëntie. Uitkijklocatie voor beginners.
P. P.
Good customer service, friendly staff and eager to help. I've applied in other countries for a UK visa before, and the Brussels service is by far the friendliest and nicest!
(Vertaald)
Goede klantenservice, vriendelijk personeel en enthousiast om te helpen. Ik heb eerder in andere landen een visum voor het VK aangevraagd en de service in Brussel is veruit de vriendelijkste en aardigste!
t. e. a.
TLS offers a wonderful service but I think checking application forms /documents in detail will help applicants not to be denied visa.
(Vertaald)
TLS biedt een geweldige service, maar ik denk dat het nauwkeurig controleren van aanvraagformulieren/documenten aanvragers zal helpen om geen visumweigering te krijgen.
A. S.
I always had a positive experience. Every time things went smooth and quick. People are nice and kind. Better than most embassies visa sections.
(Vertaald)
Ik had altijd een positieve ervaring. Elke keer ging het vlot en snel. Mensen zijn aardig en aardig. Beter dan de visumafdelingen van de meeste ambassades.
S.
I am not really stassified with the service, my appointment was at 10:50, but i had to wait there till 11:20. Plus I paid 20 euros using service of this office, but when I wanted to use the copier machine, i had to pay 50 cent per page.
(Vertaald)
Ik ben niet echt stassified met de service, mijn afspraak was om 10:50, maar ik moest daar wachten tot 11:20. Bovendien betaalde ik 20 euro met de service van dit kantoor, maar toen ik het kopieerapparaat wilde gebruiken, moest ik 50 cent per pagina betalen.
n. b.
The guys were ready to listen to everyone cry or worries
(Vertaald)
De jongens stonden klaar om te luisteren naar iedereen die huilt of zich zorgen maakt
f.
(Vertaald) VK - VISA CENTER Brussel (Brussel-Zuid)
Visum afgegeven in 10 dagen
Paspoort met Visa 2 dagen later via DHL thuis ontvangen.
G. D.
Procedures are rather simple, but even with priority application you have to wait 10 working days, it was stated in website that with 4 workings days you will get on priority, those who wants to travel on urgent or and business needs it may be disappointment
(Vertaald)
De procedures zijn vrij eenvoudig, maar zelfs met voorrangsaanvraag moet je 10 werkdagen wachten, er werd op de website vermeld dat je met 4 werkdagen voorrang krijgt, degenen die willen reizen met dringende of zakelijke behoeften kan een teleurstelling zijn
M. H.
Hello dear friends
Does anyone applied EEA OR EUSS FAMILY permit recently and how long time its took??i heard that its take 3 months???
(Vertaald)
Hallo lieve vrienden
Heeft iemand onlangs een EER- OF EUSS FAMILY-vergunning aangevraagd en hoe lang heeft het geduurd? Ik heb gehoord dat het 3 maanden duurt???
D. D.
The best visa application experience I ever had. The staff is so cool and helpful. They are friendly and make you quite relaxed.
(Vertaald)
De beste visumaanvraagervaring die ik ooit heb gehad. Het personeel is zo cool en behulpzaam. Ze zijn vriendelijk en maken je heel ontspannen.
k. g.
I miss my appointment today on 1st june but i made new appointment with TLS brussels for uk permit on 8 june and i am travelling to uk on 17 june ,will it be enough time to procced my application and to get my passport back?
(Vertaald)
Ik mis mijn afspraak vandaag op 1 juni, maar ik heb een nieuwe afspraak gemaakt met TLS brussels voor een vergunning voor het VK op 8 juni en ik reis naar het VK op 17 juni, zal het genoeg tijd zijn om mijn aanvraag te verwerken en mijn paspoort terug te krijgen?
T. P. P.
Very friendly receptionist lady in the waiting room, two efficient processing gentlemen. It took less than 10 minutes to get back to the office. Thumbs up.
(Vertaald)
Zeer vriendelijke receptioniste dame in de wachtkamer, twee efficiënt verwerkende heren. Het duurde minder dan 10 minuten om terug op kantoor te komen. Duimen omhoog.
K. M.
Highly efficient, polished and friendly service. The Brussels experience was a complete pleasure when compared to a previous visit to a similar office in Cape Town, South Africa!
(Vertaald)
Zeer efficiënte, gepolijste en vriendelijke service. De ervaring in Brussel was een waar genoegen in vergelijking met een eerder bezoek aan een gelijkaardig kantoor in Kaapstad, Zuid-Afrika!
M. S.
Hi there, I would like to know, if:
1. after I fill the application and make the necessary payment than I have to apply for an appointment?
2. will the appointment be set for the very next day after the application?
(Vertaald)
Hallo, ik zou graag willen weten of:
1. nadat ik de aanvraag heb ingevuld en de benodigde betaling heb gedaan, moet ik dan een afspraak aanvragen?
2. wordt de afspraak de volgende dag na de aanvraag vastgelegd?
Y. G.
Needed a urgency service. They managed to deliver the VISA in 5 days. Save all my trips this month.
Thank you!!!
(Vertaald)
Een urgentiedienst nodig. Ze hebben het VISA binnen 5 dagen kunnen afleveren. Bewaar al mijn reizen deze maand.
Dank je!!!
D. A. R.
Professional service & very friendly staff...it helps to have smiling persons helping you. Pleasant experience overall.
(Vertaald)
Professionele service en zeer vriendelijk personeel. . . het helpt om glimlachende personen te hebben die u helpen. Aangename ervaring in het algemeen.
S. C.
I am surprised by the number of negative comments on the Brussels tls Center , I was there today and I am delighted, I was well received from the receptionist as in the office of the application, they are nice and proffesional at the same time.
(Vertaald)
Ik ben verrast door het aantal negatieve opmerkingen over het Brusselse tls-centrum, ik was er vandaag en ik ben verheugd, ik werd goed ontvangen door de receptioniste zoals in het kantoor van de applicatie, ze zijn tegelijkertijd aardig en professioneel.
G. E.
Friendly and quite helpful.
Excellent service!
Thank you so much TLS Brussels South Station.
(Vertaald)
Vriendelijk en redelijk behulpzaam.
Uitstekende service!
Heel erg bedankt TLS Station Brussel Zuid.
M. B.
(Vertaald) Hallo, ik ben op zoek naar een visum voor het VK, maar ik kan mijn bestand nog steeds niet online invullen. Kunt u mij alstublieft helpen op de site
Ik ben in het bezit van de identiteitskaart van het familielid F van de vakbond en ik wens te reizen met de vrouw en mijn kind die de Belgische nationaliteit hebben,
J. C.
Staff are very friendly and helpful!
(Vertaald)
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!
H. I.
(Vertaald) Onberispelijke ontvangst en service
M. A. J. R.
It's a good service, the people is very nice and they help you to bring the documentos in aa appropriate way
(Vertaald)
Het is een goede service, de mensen zijn erg aardig en ze helpen je om de documenten op een gepaste manier te brengen
b.
This building has a high level of security system. The company or the agent is quite good.
(Vertaald)
Dit gebouw heeft een hoog beveiligingsniveau. Het bedrijf of de agent is best goed.
A. H.
Even with an appointment,. I had to wait for an hour. Everything else was seamless
(Vertaald)
Zelfs met een afspraak,. Ik heb een uur moeten wachten. Al het andere was naadloos
b. b.
It was fast and easier than I thought, the workers are friendly, especially the Man that thumb printed for me.
(Vertaald)
Het was snel en gemakkelijker dan ik dacht, de arbeiders zijn vriendelijk, vooral de man die duim voor me drukte.
P. D.
Fast and straight forward service once you get into the TLS offices.
(Vertaald)
Snelle en ongecompliceerde service zodra u de TLS-kantoren binnenkomt.
J. D.
Easy to find, easy access, warm welcome, supportive team, nice space and environment, no waiting time.. Excellent!
(Vertaald)
Makkelijk te vinden, gemakkelijke toegang, warm welkom, ondersteunend team, mooie ruimte en omgeving, geen wachttijd.. Uitstekend!
S. B.
Highly efficient staff. They communicate clearly and are thorough.
(Vertaald)
Zeer efficiënt personeel. Ze communiceren duidelijk en zijn grondig.
K. V.
Easy to find. Well organized application process. Polite staff. It was really excellent experience
(Vertaald)
Makkelijk te vinden. Goed georganiseerd aanvraagproces. Beleefd personeel. Het was echt een uitstekende ervaring
D. K.
My experience was positive. Very quickly. Personnel is nice
(Vertaald)
Mijn ervaring was positief. Heel snel. Personeel is aardig
D. Y.
My mother went a week ago to make her papers and they were helpful and nice with her
(Vertaald)
Mijn moeder ging een week geleden om haar papieren te maken en ze waren behulpzaam en aardig voor haar
Y. A.
Very good service the woman she was very kind thank you so much
(Vertaald)
Zeer goede service de vrouw, ze was erg aardig, heel erg bedankt?
L. C.
(Vertaald) Een zeer aangenaam kantoor, de mensen die er werken zijn erg beleefd en aardig, bedankt
M. B.
Very helpful people. Especially the man who is working there from March. Everything was according to the schedule.
(Vertaald)
Zeer behulpzame mensen. Vooral de man die er vanaf maart werkt. Alles was volgens het schema.
S. D.
Great service, very kind and good staff
(Vertaald)
Goede service, erg aardig en goed personeel
b. p.
Very good service
(Vertaald)
Zeer goede service
N. E.
Very friendly and helpful.
(Vertaald)
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
J. J.
Very good experience.😊
(Vertaald)
Zeer goede ervaring.😊 …
W. C.
Servcice was quite fast and I met really lovely and helpful personnel.
(Vertaald)
Servcice was vrij snel en ik ontmoette heel aardig en behulpzaam personeel.
a. o. t.
It was an eloquent services delivered, staff so simple welcoming and fast.
(Vertaald)
Het was een welsprekende geleverde service, het personeel was zo eenvoudig gastvrij en snel.
e. k.
Good client relationship and warm reception.
(Vertaald)
Goede klantrelatie en warme ontvangst.
M. W.
Can I make a booking for an appointment now already for a date after the 26th June?
(Vertaald)
Kan ik nu al een afspraak maken voor een datum na 26 juni?
H. N.
The service was very fast. Staffs were friendly and helpful.
(Vertaald)
De service was erg snel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
S. C.
It was simple, quick and straight forward.
(Vertaald)
Het was eenvoudig, snel en ongecompliceerd.
G. Y. J. H.
The service is quick and effective, although the additional services are quite expensive.
(Vertaald)
De service is snel en effectief, hoewel de aanvullende services vrij duur zijn.
S. G. S.
(Vertaald) Goede service. heel mooi en super efficiënt! Sterk aanbevolen!
R. D. M.
Very helpful staffs.
(Vertaald)
Zeer behulpzaam personeel.
A. M.
(Vertaald) Britse visumaanvraagservice
f. j.
very nice experience. I got the relevant information quickly.
(Vertaald)
erg leuke ervaring. Ik kreeg snel de relevante informatie.
C. F.
Very friendly and efficient. Nice experience!
(Vertaald)
Zeer vriendelijk en efficiënt. Leuke ervaring!
B. L.
Rapid and efficient was in and out after only 10 minutes.
(Vertaald)
Snel en efficiënt was in en uit na slechts 10 minuten.
E. L.
Great service, no problems at all, everything on time
(Vertaald)
Geweldige service, helemaal geen problemen, alles op tijd
D. D.
My experience was good
(Vertaald)
Mijn ervaring was goed
S. M.
(Vertaald) Ik kreeg mijn visum in 15 dagen
a. a.
Very good quality service, friendly staff and fast!
(Vertaald)
Service van zeer goede kwaliteit, vriendelijk personeel en snel!
W. A.
Friendly staff.
(Vertaald)
Vriendelijk personeel.
m.
Nice and helpful people are working there and information was very good
(Vertaald)
Er werken aardige en behulpzame mensen en de informatie was zeer goed
j. l.
good
(Vertaald)
Goed
N. S. R.
Pretty straight forward and quick service.
(Vertaald)
Vrij ongecompliceerd en snelle service.
S. B.
Fast process and very friendly staff
(Vertaald)
Snel proces en zeer vriendelijk personeel
M. I.
Very helpful stuff.
(Vertaald)
Zeer nuttige dingen.
M. M. L.
I was pleased with their approachable service.
(Vertaald)
Ik was blij met hun laagdrempelige service.
A. A.
GWF067251468
J. L.
The staffs are very friendly and helpful.
(Vertaald)
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
M. S. v.
Friendly and very efficient staff.
(Vertaald)
Vriendelijk en zeer efficiënt personeel.
r. k.
Very good
(Vertaald)
Erg goed
D. A. N.
The officers are nice and helpful.
(Vertaald)
De agenten zijn aardig en behulpzaam.
R. P. I. b. R. B. A.
very frindly
(Vertaald)
heel vriendelijk
N. M.
(Vertaald) Ik beoordeel 4 sterren
D. E. M. A.
Fast anf efficient, perfect!
(Vertaald)
Snel en efficiënt, perfect!
S. K.
Good Hospitality and quick process
(Vertaald)
Goede gastvrijheid en snel proces
J. I.
Helpful and friendly staff.
(Vertaald)
Behulpzaam en vriendelijk personeel.
N. A.
Kind and helpful staff!
(Vertaald)
Vriendelijk en behulpzaam personeel!
q. g.
Excellent service!
(Vertaald)
Uitstekende service!
I. S.
Good service
(Vertaald)
Goede service
D. R.
Friendly staff.
(Vertaald)
Vriendelijk personeel.
M. A.
a friendly team
(Vertaald)
een vriendelijk team
K. M.
N. M.
N. P.
b. o.
S.
H.