Beoordelingen van UK Visa Application Center. (Koeriersbedrijf) in Brussel (Brussel).
UK Visa Application Center
5 Centre Titanium Regus Brussels South Station, Pl. Marcel Broodthaers 8/5, 1060 Brussels
Beschrijving
Informatie over UK Visa Application Center, een Koeriersbedrijf in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van UK Visa Application Center
Maandag
Gesloten
Dinsdag
08:30–14:30
Woensdag
08:30–14:30
Donderdag
08:30–14:30
Vrijdag
08:30–14:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van UK Visa Application Center
Beleefd en behulpzaam personeel. We maakten gebruik van de selfservice en uploadden vooraf documenten. We hoefden slechts 15-20 minuten te wachten voordat er vingerafdrukken werden afgenomen. Ze zeiden dat de beslissingstijd voor een standaard toeristenvisum 3-6 weken zou kunnen duren.
Volg de instructies op de website en print de checklist voor documenten uit om mee te nemen.
Ik raad de self-uploadservice ten zeerste aan. Als je alles van tevoren uploadt, duurt je bezoek aan het centrum minder dan 15 minuten. Het personeel is erg vriendelijk, maar behoorlijk overweldigd door de vele taken: zorg er dus voor dat je alle relevante documenten in één map meeneemt. Neem ook de VAF, checklist en TLS-ontvangstbewijs van aanvullende diensten mee. Als je de instructies volgt en deze documenten in orde brengt, verloopt alles soepel en probleemloos.
Ik begreep de website niet helemaal, dus ik heb de benodigde documenten niet geüpload. Daardoor moest ik iets langer wachten. Maar verder is de service efficiënt en zijn de collega's beleefd. Ze gaven duidelijke instructies en waren de hele tijd behulpzaam. Posten is mensen vertellen: dien het document in op de website voordat je naar de afspraak gaat :p
Goede service. Maar nu probeer ik een vervolg te geven aan mijn sollicitatie. Ik heb geen reactie op mijn e-mail ontvangen. Gaat binnenkort op reis, reageer alstublieft op e-mails.
Ik maakte me een beetje zorgen na het lezen van alle negatieve recensies hier, maar ik heb een zeer positieve ervaring gehad met het indienen van mijn biometrische gegevens.
Ik hoefde helemaal niet te wachten op mijn afspraak, sterker nog, ik was eerder klaar dan mijn oorspronkelijke afspraaktijd (je moet 15 minuten te vroeg komen), en iedereen was aardig en behulpzaam.
De meeste klachten hier gaan over de lange wachttijden voor visa (die ruimschoots over de deadline heen gaan), maar het is belangrijk om te weten dat dit in handen is van UKVI, niet van TLS.
Allereerst wil ik de locatie van TLScontact aanbevelen. Het is gemakkelijk te vinden voor iemand die voor het eerst een afspraak heeft. De service is goed georganiseerd en gestructureerd, en er heerst een vriendelijke sfeer. Ik vond de service prettig, omdat ik geen tijd hoefde te verspillen met wachten en het personeel goed kon communiceren.
Ik wil graag de medewerkers bedanken tijdens mijn sollicitatieprocedure. Ze waren er altijd om mijn vragen te beantwoorden en zorgden ervoor dat ik me tijdens het hele proces op mijn gemak voelde. Het proces verliep op tijd en de medewerkers waren erg aardig. Ik wil er ook aan toevoegen dat ik TLS Brussels aan anderen heb aanbevolen en dat ik dat ook zal blijven doen.
Hallo
Ik heb op 3 december 2021 een UKVI-bezoekersvisum aangevraagd met referentienummer GWF062781198 en het is nu 90 dagen geldig. Ik heb nog geen beslissing gehoord over het visum en mijn paspoort en ik moet begin volgende maand naar Afrika reizen. Kunnen jullie me helpen mijn paspoort terug te krijgen? Ik ben erg gestrest en gefrustreerd.
Let op voor degenen die een afspraak proberen te boeken bij TLScontact in Brussel: toen de website van de Britse overheid me voor het eerst doorverbond met de website van TLScontact, werden er geen beschikbare afspraaktijden weergegeven. Toen ik echter ongeveer 1,5 uur later weer inlogde, waren er voldoende afspraaktijden beschikbaar. Als TLScontact deze storing op hun website verhelpt, zou dat sollicitanten veel stress besparen. Ook zou het "Feedback- en klachtenformulier" hernoemd moeten worden naar "Contact" en gemakkelijker vindbaar moeten zijn op de website van TLScontact. Eenvoudige aanpassingen aan de website zouden het proces soepeler laten verlopen. Ik had ook moeite om het kantoor in Brussel te vinden, omdat het volgens mij "Regus" heette in plaats van "TLScontact". Maar toen ik het kantoor eenmaal gevonden had, waren de medewerkers van TLScontact zelf erg aardig en verliep het proces erg soepel. Bedankt aan de medewerkers van TLScontact :)
Ik ben zo dankbaar voor de service van TLS, het personeel is erg goed en vriendelijk. Ik wil graag toevoegen dat ik TLS Brussel zal blijven aanbevelen aan iedereen over de hele wereld. Bedankt TLS voor jullie uitstekende service.
Ik ben gisteren langs geweest voor biometrische gegevensafname. De mensen in het centrum waren erg behulpzaam. De service was erg snel. Ga zo door!
Update: Ze hebben geprobeerd de problemen zo snel mogelijk op te lossen en tegelijkertijd assistentie te bieden toen het systeem eruit lag.
Ik heb gekozen voor de selfservice-optie. Nu kan ik geen documenten uploaden. De website geeft aan dat de service niet beschikbaar is. Mijn afspraak komt binnenkort en ik kan mogelijk eerder geen documenten uploaden. Dit is zorgwekkend.
Nadelen: ik heb eerder TLS-centrumdiensten in andere landen gebruikt, dus die in Brussel was voor mij een beetje ongebruikelijk op het gebied van veiligheid. Ik had op dat vlak wel meer verwacht... Ik zal echter niet alle punten noemen.
Voordelen: Ik vind het leuk dat originelen van documenten niet vereist zijn voor indiening. Alleen kopieën zijn voldoende, wat het zoveel gemakkelijker maakt: u hoeft zich geen zorgen te maken over verloren of zoekgeraakte originelen op de terugweg uit Parijs!
Service is altijd goed, zelfs als er tijdens het hoogseizoen wat wachttijden in de kamer zijn. Het personeel is altijd vriendelijk, behulpzaam en erg geduldig, zelfs met moeilijke klanten. Bedankt!
Vorig jaar heb ik een visumaanvraag ingediend en die kwam op de dag van mijn vakantie thuis. Ik moest mijn vakantie annuleren, niet wetende dat mijn visum die dag zou arriveren. Kunt u beter letten op de dag waarop de aanvraag wordt ingediend? Dit zou een herhaling van deze situatie voorkomen. De snelheid van uw proces is echter prijzenswaardig en een groot pluspunt. Het visum werd 17 dagen later thuisbezorgd.
De ontvangst was zeer hartelijk. We waren onder de indruk van de aandacht, het luisteren en de behandeling die het personeel ons gaf. Ze zijn voorbeeldig.
Dit is de tweede keer dat ik de documenten via TLS indien. De mensen in het TLS-contactcentrum zijn over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
De wachtkamer ziet er oud uit, maar dat ligt niet aan de medewerkers.
De ervaring wordt echter meestal bedorven door het IT- en communicatiegedeelte:
1) nutteloos volgsysteem (geen statusupdate tot ongeveer een halve maand nadat u uw paspoort terugkrijgt);
2) geen mogelijkheid om contact op te nemen met de TLS (telefoon werkt niet, enz.)
3) geen actieve reactie op feedback (mij bedanken voor feedback is niet genoeg, terwijl ik eigenlijk verwacht dat de service verbetert)
Mijn hele ervaring was prima. Ik heb me bij veel TLS-contactcentra wereldwijd aangemeld. Dit centrum is niet het beste, maar ook niet zo slecht als hier in de reacties wordt beschreven.
Na precies drie weken kreeg ik een e-mail met de mededeling dat mijn paspoort aan DHL werd overhandigd.
Het enige probleem was dat er geen trackingnummer in de e-mail stond en ik ze niet kon bereiken omdat hun online contactsysteem niet werkte, in tegenstelling tot alle TLS-centra waar ik ben geweest die allemaal precies hetzelfde systeem hadden.
Ik heb alleen een manier nodig om mijn trackingnummer te krijgen, zodat ik een ophaalafspraak met DHL kan maken.
Ik heb mijn paspoort precies binnen drie weken ontvangen, zoals beloofd. Misschien niet het meest georganiseerde centrum, maar zeker een goede service. Ik zal het zeker aanbevelen.
Review bijgewerkt.
(Vertaald) Bedankt voor je service, precies 6 weken wachten op een standaard visum.
Mag ik weten of u een visumaanvraag voor Groot-Brittannië accepteert? Ik heb een geldige Britse werkvergunning. Ik moet een ICT-visum aanvragen. De Britse ambassade in België is echter gesloten voor bezoekers, dus weet u niet zeker of u dit accepteert of niet?
Het is een Brits visumkantoor... ongeacht de nationaliteit zouden de mensen die er werken Engelstalig moeten zijn en niet onderling Frans moeten spreken. Ik weet niet zeker waar het vorige personeel is verdwenen (door de Brexit)....
Het digitale versus papieren gedoe gaat nog steeds door. Op de website staat dat alle documenten digitaal geüpload moeten worden, maar zodra je het kantoor binnenstapt, zie je duidelijke borden met de tekst "alle relevante documenten, aanvraagformulier vereist" in gedrukte vorm.
Een kantoor met drie dagen per week is een groot probleem... 😫
Ik heb de slechte en goede service gezien. Ten eerste, omdat ze een extern visumcentrum zijn, is het redelijk dat ze je niet kunnen helpen met welk dossier je het beste kunt indienen voor een succesvol visum. Ten tweede vind ik het vervelend dat ze de aanvraag via DHL naar mijn adres moeten sturen. Als ik het zelf bij het kantoor kan ophalen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Ten derde, de damestoiletten hebben zelfs een tampon en deodorant, heel attent. Ten vierde, ik ben verbaasd dat dit centrum op bijna elke recensie reageert die aanleiding gaf tot hun reactie, ondanks hoe nuttig hun reactie natuurlijk is. Ten vijfde, ik hoop dat het in mijn geval snel gaat en dat ik hun service 5 sterren geef. Ik begrijp iedereen die hier was, ze wilden allemaal snel een visum. Maar het is niet voor iedereen mogelijk om het snel te verwerken. Wees geduldig en zorg dat je voldoende tijd hebt voor je visum voordat je vertrekt.
Ik moest wachten ondanks dat ik een afspraak had voor een specifieke tijd. Het personeel is niet behulpzaam. De wachtruimte is onhandig. De automatische deur werkt niet, je moet wachten tot er iemand naar buiten komt om binnen te komen. Ze geven je geen bewijs dat ze je paspoort daadwerkelijk hebben. Dus als het kwijtraakt, zijn ze niet verantwoordelijk.
De service kan zeker verbeterd worden door betere communicatie tussen TLS en UKVI, maar in het aanvraagcentrum in Brussel waren de mensen die daar werkten supervriendelijk. De Aziatische vrouw was erg begripvol en geruststellend, heel erg bedankt voor je hulp!
Ik waardeerde de snelheid en stiptheid waarmee het TLScontactcenter mij ontving, zowel bij mijn eerste als bij mijn tweede aanvraag. Uitstekende en super georganiseerde receptieservice. Het personeel is erg vriendelijk. Ik kan het anderen van harte aanbevelen.
Zeer professioneel. En het personeel is erg aardig.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze verwerkten mijn documenten vrij snel. Binnen 6 uur na het indienen van de documenten kreeg ik een melding dat ze waren doorgestuurd naar het Decision Making Centre.
Dit was mijn allereerste bezoek aan het UK Visa Application Center (5 Centre Titanium Regus Brussels South Station Place)
en ik moet toegeven dat mijn bezoek aangenaam was wat betreft de ontvangst en de efficiënte service.
Ik wil nog één ding benadrukken: wat betreft de kopieermachine, het zou fijn zijn als er een creditcard gebruikt kon worden...
Met vriendelijke groet en
God zegene u!!!
Dank u wel
Ik was onder de indruk van de gastvrijheid van het personeel, dat begrip toonde voor mijn bezorgdheid over het feit dat ik met spoed naar Engeland moest reizen om de begrafenis van mijn schoonzus bij te wonen.
Ze namen de tijd om te wachten terwijl ik met mijn vrouw besprak wat de beste oplossing was om snel de rouwplaats te bereiken.
Uiteindelijk bleek de gekozen oplossing realistisch.
Ik had een afspraak zonder afspraak, dus ik hoefde niet lang te wachten. De medewerkers in dit centrum waren beleefd en behulpzaam; mijn enige bezwaar betreft de wachtruimte zonder airconditioning (er waren op een gegeven moment ongeveer 15 mensen aanwezig en zonder airconditioning kon er geen raam open).
Visa werd op tijd verstrekt (3 weken vanaf het interview, inclusief bezorging, niet-prioriteit). De bezorging wordt beheerd door DHL. Personeel redelijk ok, alles ging snel.
Simply superb service. Kindly upload all required visa supporting documents in TLS portal before your visa appointment.
(Vertaald)
Gewoon superservice. Upload alle vereiste visumondersteunende documenten in het TLS-portaal vóór uw visumafspraak.
Goedenavond,
Ik heb een afspraak gemaakt om een toeristenvisum voor Engeland aan te vragen en heb gekozen voor de zelfscanoptie. Mijn volledige aanvraag is gescand en geüpload naar de website.
Moet ik ook mijn papieren aanvraag meenemen, die ik tijdens mijn afspraak heb gescand en geüpload naar de website?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Vandaag een afspraak gehad en het ging super snel en efficiënt. Uitstekende locatie voor beginners.
Goede klantenservice, vriendelijk personeel en bereid om te helpen. Ik heb al eerder in andere landen een visum voor het VK aangevraagd, en de service in Brussel is verreweg het vriendelijkst en aardigst!
TLS biedt een geweldige service, maar ik denk dat het nauwkeurig controleren van aanvraagformulieren en documenten de aanvragers helpt om te voorkomen dat hun visum wordt afgewezen.
Ik heb altijd een positieve ervaring gehad. Alles verliep altijd soepel en snel. De mensen zijn aardig en vriendelijk. Beter dan de visumafdelingen van de meeste ambassades.
Ik ben niet echt tevreden over de service. Ik had een afspraak om 10:50 uur, maar ik moest tot 11:20 uur wachten. Bovendien betaalde ik 20 euro via de service van dit kantoor, maar toen ik de kopieermachine wilde gebruiken, moest ik 50 cent per pagina betalen.
De jongens waren bereid om naar iedereen te luisteren die huilde of zich zorgen maakte
VK - VISA CENTRUM Brussel (Brussel-Zuid)
Visum afgegeven binnen 10 dagen
Paspoort met visum 2 dagen later thuis ontvangen via DHL.
De procedures zijn vrij eenvoudig, maar zelfs met een prioriteitsaanvraag moet je 10 werkdagen wachten. Op de website staat dat je met 4 werkdagen voorrang krijgt. Degenen die dringend of zakelijk willen reizen, kunnen teleurgesteld worden.
Hallo lieve vrienden
Heeft iemand onlangs een EER- of EUSS-gezinsvergunning aangevraagd en hoe lang duurde dat? Ik heb gehoord dat het 3 maanden duurt?
De beste ervaring die ik ooit heb gehad met een visumaanvraag. Het personeel is zo cool en behulpzaam. Ze zijn vriendelijk en zorgen ervoor dat je je helemaal op je gemak voelt.
Ik heb mijn afspraak van vandaag, 1 juni, gemist, maar ik heb een nieuwe afspraak gemaakt bij TLS Brussel voor een vergunning voor het Verenigd Koninkrijk op 8 juni en ik reis op 17 juni naar het Verenigd Koninkrijk. Is dat voldoende tijd om mijn aanvraag te verwerken en mijn paspoort terug te krijgen?
Zeer vriendelijke receptioniste in de wachtkamer, twee efficiënte medewerkers. Het duurde minder dan 10 minuten om terug op kantoor te komen. Een dikke pluim.
Zeer efficiënte, verzorgde en vriendelijke service. De ervaring in Brussel was een waar genoegen vergeleken met een eerder bezoek aan een vergelijkbaar kantoor in Kaapstad, Zuid-Afrika!
Hallo, ik wil graag weten of:
1. ik, nadat ik de aanvraag heb ingevuld en de benodigde betaling heb gedaan, een afspraak moet maken?
2. de afspraak direct de dag na de aanvraag wordt ingepland?
Er was een spoedservice nodig. Ze slaagden erin om het VISA binnen 5 dagen te bezorgen. Bewaar al mijn reizen van deze maand.
Bedankt!!!
Professionele service en zeer vriendelijk personeel... het is fijn om glimlachende mensen om je heen te hebben. Al met al een prettige ervaring.
Ik ben verrast door het aantal negatieve reacties op het Brusselse tls Center, ik was er vandaag en ik ben heel blij, ik werd goed ontvangen door de receptioniste, net als op het kantoor van de aanvraag, ze zijn aardig en professioneel tegelijk.
Vriendelijk en redelijk behulpzaam.
Uitstekende service!
Hartelijk dank TLS Brussel Zuid Station.
Hallo, ik ben op zoek naar een visum voor het VK, maar ik kan mijn online aanvraag nog steeds niet voltooien. Kunt u me helpen met de website?
Ik heb een familielidmaatschapskaart F en ik wil graag reizen met mijn vrouw en kind, die de Belgische nationaliteit hebben.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!
Onberispelijke ontvangst en service 👌🏽
Het is een goede service, de mensen zijn erg aardig en helpen je om de documenten op een passende manier over te brengen
Dit gebouw heeft een hoog beveiligingssysteem. Het bedrijf of de agent is behoorlijk goed.
Zelfs met een afspraak. Ik moest een uur wachten. Al het andere verliep naadloos
Het ging sneller en makkelijker dan ik dacht. De werknemers zijn vriendelijk, vooral de man die mijn duim opdrukte.
Snelle en duidelijke service zodra u bij het TLS-kantoor aankomt.
Gemakkelijk te vinden, gemakkelijke toegang, warm welkom, ondersteunend team, mooie ruimte en omgeving, geen wachttijd.. Uitstekend!
Zeer efficiënt personeel. Ze communiceren duidelijk en zijn grondig.
Makkelijk te vinden. Goed georganiseerde aanvraagprocedure. Vriendelijk personeel. Het was echt een uitstekende ervaring.
Mijn ervaring was positief. Zeer snel. Personeel is aardig
Mijn moeder ging een week geleden om haar papieren te maken en ze waren behulpzaam en aardig tegen haar
Zeer goede service, de vrouw was erg aardig, heel erg bedankt
Het is een heel prettig kantoor. Het personeel is erg beleefd en aardig. Dank u wel.
Zeer behulpzame mensen. Vooral de man die er sinds maart werkt. Alles verliep volgens schema.
Geweldige service, erg vriendelijk en goed personeel
Zeer goede service
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zeer goede ervaring.😊
De service verliep vrij snel en ik trof ontzettend aardig en behulpzaam personeel.
De dienstverlening was uitstekend, het personeel was vriendelijk, behulpzaam en snel.
Good client relationship and warm reception.
(Vertaald)
Goede klantrelatie en warme ontvangst.
Kan ik nu al een afspraak maken voor een datum na 26 juni?
De service was erg snel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Het was eenvoudig, snel en ongecompliceerd.
De service is snel en effectief, hoewel de aanvullende diensten vrij duur zijn.
Uitstekende service. erg aardig en super efficiënt! Een echte aanrader!
Zeer behulpzaam personeel.
Britse visumaanvraagdienst
Zeer prettige ervaring. Ik kreeg snel de relevante informatie.
Zeer vriendelijk en efficiënt. Leuke ervaring!
Snel en efficiënt, binnen en buiten na slechts 10 minuten.
Geweldige service, geen enkel probleem, alles op tijd
Mijn ervaring was goed
Ik kreeg mijn visum binnen 15 dagen.
Zeer goede service, vriendelijk personeel en snel!
Vriendelijk personeel.
Er werken aardige en behulpzame mensen en de informatie was erg goed
Goed
Lekker ongecompliceerd en snelle service.
Snelle afhandeling en zeer vriendelijk personeel
Erg nuttige informatie.
Ik was blij met hun toegankelijke service.
GWF067251468
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Vriendelijk en zeer efficiënt personeel.
Erg goed
De agenten zijn aardig en behulpzaam.
heel vriendelijk
Ik geef 4 sterren
Snel en efficiënt, perfect!
Goede gastvrijheid en snel proces
Helpful and friendly staff.
(Vertaald)
Behulpzaam en vriendelijk personeel.
Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Uitstekende service!
Goede service
Friendly staff.
(Vertaald)
Vriendelijk personeel.
een vriendelijk team
contact
Foto's
Alle
Street view en 360
Van eigenaar