Beoordelingen van Brands Only Antwerpen. (Kledingwinkel) in Antwerpen (Antwerpen).
Brands Only Antwerpen
Boomsesteenweg 36B, 2627 Schelle, België
Beschrijving
Informatie over Brands Only Antwerpen, een Kledingwinkel in Antwerpen (Antwerpen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Brands Only Antwerpen
Maandag
11:00–18:30
Dinsdag
Gesloten
Woensdag
11:00–18:30
Donderdag
11:00–18:30
Vrijdag
11:00–18:30
Zaterdag
11:00–18:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Woensdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Donderdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vrijdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Zaterdag
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Beoordelingen van Brands Only Antwerpen
b. s.
Vind wel altijd iets veel goedkoper dan Maasmechelen vilage een heel vriendelijke mensen die er werken meermaals iets gevonden die me past een
n. j.
Weinig grote maten . Vroeger had je ook basic merken zoals yaya .
C. G.
Vriendelijk personeel
Het aanbod is nog redelijk duur.
I. S.
Veel merken maar de laatste tijd vind ik het wat minder
A. C.
Kledingwinkel voor mannen en vrouwen met afgeprijsde artikelen
Ook merkkleding
B. L.
Vooral voor vrouwen grote keuze.
J. B.
(Vertaald) Let op de prijzen op de etiketten, deze komen niet overeen met de prijzen van de fabrikant, het is de moeite waard om op internet te kijken hoeveel het product werkelijk kost.
C. ‘. D.
Fancy brands, lots of choice and friendly People. Happy with the new clothes :-)
(Vertaald)
Fancy merken, veel keuze en vriendelijke mensen. Blij met de nieuwe kleren :-)
j. j. r. m. m.
Ok
(Vertaald)
OK
M. E.
Good
(Vertaald)
Goed
M. F. B.
S. V. H.
a. f.
U. M.
A. G. A.