Beoordelingen van Twice As Nice. (Juwelier) in Gent (Oost-Vlaanderen).
Beschrijving
Informatie over Twice As Nice, een Juwelier in Gent (Oost-Vlaanderen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Over
Serviceopties
- Ophalen in de winkel
- Bezorging
- Levering op dezelfde dag
Toegankelijkheid
- Rolstoeltoegankelijke ingang
Publiek
- LGBTQ+ vriendelijk
Betalen
- Betaalpassen
- Contactloos mobiel betalen
- Creditcards
- Creditcards
Openingstijden van Twice As Nice
Maandag
10:00–18:00
Dinsdag
10:00–18:00
Woensdag
10:00–18:00
Donderdag
10:00–18:00
Vrijdag
10:00–18:00
Zaterdag
10:00–18:00
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Twice As Nice
j. r.
Een ring gekocht op 27/06/23 en er is een steentje af. Ze vertelden mijn vriend toen in de winkel dat hij altijd terug mag komen om een nieuw steentje te plaatsen onder garantie. Nu kwam ik gisteren terug en blijkbaar binnen drie maanden is het gratis en na drie maanden betaal je 7. Niet verteld geweest toen dus als ik het geweten had, was ik twee weken geleden wel geweest Dan had ik nu niet opnieuw kosten. Jammer van dit voorval en ik hoop dat de medewerkers nu wel zullen vertellen dat het maar drie maanden onder garantie valt.
M. F.
Ik heb op 11 augustus 2 oorbellen gekocht. In mijn hotel kwam ik erachter dat de sluiting van 1 van de oorbellen kapot was. De volgende dag meteen teruggebracht. Ik wilde de oorbellen graag hebben, maar het was het enige exemplaar. De medewerkster gaf toen aan dat ik geen geld terug kon krijgen, maar alleen een tegoedbon kon krijgen of ruilen. Ik vind dit onbegrijpelijk! Doe je in het volste vertrouwen een aankoop, blijkt deze ondeugdelijk te zijn, wordt je daar ook nog als klant voor verantwoordelijk gesteld! Ik koop hier nooit meer iets.
L. V.
Ik ben daar geweest met mijn dochtertje van 12 jaar. Moest ik daar verkoopster zijn zou er wat meer verkocht worden. Het was 17u30 en de verkoopster was haar kassa al aan het maken. Ik werd opgejaagd tot en met. Ik moest zelf van alles bekijken om te combineren, geen hulp noch feedback, echt triestig er kwam geen woord uit de verkoopster haar mond. Spijtig voor deze zaak het zou veel beter kunnen.
L. K.
Had een bandje van 50 euro gekocht en ging er 1 keer mee in de douche en het goud kleur ging er direcht af, heel slechte kwaliteit
K. D. L.
Op de site besteld wegens extreem onvriendelijke verkoopster
I. D.
Heel veel keuze aan oorringen. Deftige prijzen.
e. v.
Leuke juwelier voor een betaalbare prijs
R. K.
Helaas werd mijn gekochte artikel niet goed geïnspecteerd toen ze de oorbellen inpakten. Ik had oplettender moeten zijn, maar ik had nooit gedacht dat er een beschadigd artikel te zien was, of ik vertrouw er in ieder geval altijd op dat de verkoper het dubbel controleert als er iets mis is met het artikel. De onvoorziene schade merk ik pas als ik op doorreis ben. Ik heb rechtstreeks contact opgenomen via FB en de klantenservice. De FB heeft mijn e-mail doorgestuurd naar deze verantwoordelijke winkel, maar ik kreeg alleen de standaardaanwijzing over mogelijk om deze in te wisselen als een voucher of te vervangen door een nieuwe. Helaas was hij op de webshop uitverkocht en hebben ze hem niet meer in de winkel. Dus ik ben in principe op voorraad met voucher en helaas ben ik erg kieskeurig, dus zelfs met een validatie van 1 jaar kan ik misschien geen accessoires vinden die ik echt leuk vind. Nu wacht ik nog steeds op het antwoord van de klantenservice en om te kijken of de beschadigde oorbellen op de een of andere manier kunnen worden gerepareerd. De winkel zelf is mooi, heel schoon en het licht helpt het kristal te laten vonken en laat echt de charme van accessoires zien. Helaas heb ik door de schittering waarschijnlijk de ontbrekende kristallen gemist. Zodat mensen het weten. Ik geef alleen een lagere beoordeling omdat ik erg ontevreden was over de manier waarop ze benaderden als oplossing om het probleem op te lossen. Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam, zelfs als ze gefrustreerd was als de klanten binnenkwamen, terwijl het maximale aantal toegestane klanten in de winkel 4 was (het bord was vrij klein, dus ik heb het ook gemist). Daarom geef ik 5 sterren (*****) voor het personeel omdat ze attent zijn op de klanten en de winkel coronaproof is. Maar de afhandeling van het probleem als merk Twice As Nice is 2 sterren (**), omdat ze via FB snel antwoorden, maar ze lossen het probleem niet op, maar pushen het naar andere werknemers, waarbij ze de klantenservice mailen, je zult waarschijnlijk niets van hen horen (jij moet waarschijnlijk 5 dagen wachten, dus als het dringend is, is het niet toegestaan, aangezien u alleen het probleem over de webshop kunt selecteren).
Y. S.
C. V. E.
J. V. B.
. .
K. V. d. W.
P. S.
I. S. K.
H. D.
M. W.
B. . B. . C.
s. . P. . R.
N. V. O.
contact
Foto's
Alle
Street view en 360