Beoordelingen van Twice As Nice. (Juwelier) in Gent (Oost-Vlaanderen).
Beschrijving
Informatie over Twice As Nice, een Juwelier in Gent (Oost-Vlaanderen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Twice As Nice
Maandag
10:00–18:00
Dinsdag
10:00–18:00
Woensdag
10:00–18:00
Donderdag
10:00–18:00
Vrijdag
10:00–18:00
Zaterdag
10:00–18:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Dinsdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Woensdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Donderdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vrijdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zaterdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Beoordelingen van Twice As Nice
e. v.
Leuke juwelier voor een betaalbare prijs
I. D.
Heel veel keuze aan oorringen. Deftige prijzen.
R. K.
Unfortunately, my purchased item was not well inspected when they wrap the earrings. I should have been more attentive but I never thought that damaged item was on display or at least I always trust the seller to double check it if something was wrong with item.
I only notice the unforeseen damage when I was on the transit. I contacted directly through FB & customer care. The FB forwarded my email to this store responsible but I only got the standard direction on "possible to exchange it as a voucher or replace it with new one".
Unfortunately, it was sold out on the webshop and they no longer have it in store.
So I am basically will be stock with voucher and sadly I am very picky so even with 1 year validation I might not able to find accessoires which I like truly like.
Now I am still waiting for customer service's reply and to see if the damaged earrings can be some how fixed.
The store itself is nice, very clean and a the light help spark up the crystal and truly shows the charm of accessoires. Unfortunately because of the sparkness I probably missed the missing crystals.
Just so people know. I am just giving less rating because I was very unsatisfied with the of way they approached as a solution to solve the problem.
Also the staff were friendly and helpful even she might have been frustrated whenever the customers comes in when maximum customers allowed in the store are 4 (the sign was quite small so I also missed it). So I am giving 5 stars (*****) for the staff for being attentive for customers and store being coronaproof.
But handling the problem as brand Twice As Nice is 2 stars (**) as through FB they reply fast but they don't solve the problem but push it to other workers, mailing customer care you probably won't hear from them (you probably need to wait for 5 days so if it's urgent matter than it's a no go as they only let you select the problem about web shop).
(Vertaald)
Helaas werd mijn gekochte item niet goed geïnspecteerd toen ze de oorbellen inpakten. Ik had meer oplettend moeten zijn, maar ik had nooit gedacht dat het beschadigde item te zien was, of ik vertrouw er in ieder geval altijd op dat de verkoper het dubbel controleert als er iets mis was met het item.
De onvoorziene schade merk ik pas als ik op doorreis ben. Ik heb rechtstreeks contact opgenomen via FB & klantenservice. De FB stuurde mijn e-mail door naar deze winkelverantwoordelijke, maar ik kreeg alleen de standaardaanwijzing "mogelijk om het in te wisselen als een voucher of te vervangen door een nieuwe".
Helaas was hij uitverkocht op de webshop en hebben ze hem niet meer in de winkel.
Dus ik ben eigenlijk voorraad met voucher en helaas ben ik erg kieskeurig, dus zelfs met 1 jaar validatie kan ik misschien geen accessoires vinden die ik echt leuk vind.
Nu wacht ik nog steeds op het antwoord van de klantenservice en om te zien of de beschadigde oorbellen op de een of andere manier kunnen worden gerepareerd.
De winkel zelf is mooi, erg schoon en het licht helpt het kristal te doen oplichten en laat echt de charme van accessoires zien. Helaas heb ik door de vonk waarschijnlijk de ontbrekende kristallen gemist.
Zodat mensen het weten. Ik geef alleen minder waardering omdat ik erg ontevreden was over de manier waarop ze benaderden als oplossing om het probleem op te lossen.
Ook was het personeel vriendelijk en behulpzaam, zelfs als ze gefrustreerd was wanneer de klanten binnenkwamen wanneer het maximale aantal toegestane klanten in de winkel 4 is (het bord was vrij klein, dus ik heb het ook gemist). Dus ik geef 5 sterren (*****) voor het personeel omdat ze attent zijn voor klanten en de winkel coronaproof zijn.
Maar het probleem behandelen als merk Twice As Nice is 2 sterren (**), want via FB antwoorden ze snel, maar ze lossen het probleem niet op, maar pushen het naar andere werknemers, mailen naar de klantenservice, je zult waarschijnlijk niets van ze horen (je moet waarschijnlijk 5 dagen wachten, dus als het dringend is, dan is het niet toegestaan, omdat ze je alleen het probleem over de webshop laten selecteren).
M. W.
H. D.
s. ‘. R.
P. S.
И. Ж.