Beoordelingen van Bosch Climate Belgium. (HVAC-Installateur) in Mechelen (Antwerpen).
Bosch Climate Belgium
Zandvoortstraat 47, 2800 Mechelen, België
Beschrijving
Informatie over Bosch Climate Belgium, een HVAC-installateur in Mechelen (Antwerpen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Bosch Climate Belgium
Maandag
08:00–17:00
Dinsdag
08:00–17:00
Woensdag
08:00–17:00
Donderdag
08:00–17:00
Vrijdag
08:00–17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Bosch Climate Belgium
E. V. E.
Zij waren hier voor jaarlijks onderhoud van de verwarmingsketel merk Junkers. Onderhoud werd uitgevoerd en het toestel zou dan weer verder kunnen voor.....? Helaas begon ??? het toestel enkele dagen later te lekken en moesten de techniekers terug komen. De boodschap kwam hard aan: boiler was doorgeroest en vanwege de ouderdom (15j) was herstelling niet aangeraden of mogelijk (door onbeschikbaarheid v nieuwe boiler) Gedurende de leeftijd v h toestel een terugkerend probleem gehad dat pas na 10j fatsoenlijk werd bekeken en opgelost. Het zijn steeds andere techniekers die komen..... Verplaatsings kosten zijn serieus duur !
s. j.
gelet de dringendheid van mijn verzoek is er snel een afspraak kunnen gemaakt worden. De technieker heeft het probleem zonder moeite kunnen oplossen. De professionaliteit en service is super en aan te raden.
Ik heb een nieuwe Bosch ketel en na deze super ervaring zal ik mijn onderhoud door bosch zelf laten uitvoeren ipv door derden.
Voorst waarom een ander bedrijf een onderhoud laten doen van uw ketel indien het bedrijf het zelf voorziet?
W. V. E.
Snel en vlot een afspraak kunnen maken. Enkele dagen later kwam de technieker langs en die heeft het probleem gevonden en professioneel alles hersteld. Ook erg tevreden over de uitleg die hij erover gaf en de tips voor toekomst. Kortom: topservice!
W. J.
Ze hebben onze warmtepompboiler hersteld, goed werk geleverd en op tijd volgens de afspraak .
Ben zeer tevreden, ook om een aanvraag te doen voor de herstelling .
D. M.
Heel tevreden over de technieker die bij ons is langsgeweest. Een afspraak maken lukt eenvoudig via de online tool, we kregen daarop een snelle interventie die ons probleem onmiddellijk oploste. De technieker was ook erg vriendelijk en beantwoordde elke mogelijke vraag die we hadden.
G. N.
Wij hebben onze hybridegroep laten onderhouden door Bosch Service dienst. De technieker was er op het afgesproken uur. Hij gaf ons ook de nodige uitleg waar nodig. We zijn heel tevreden over de uitgevoerde werken.
K. V. H.
Telefonisch afspraak gemaakt en technieker kwam enkele dagen erna voor interventie. Probleem netjes geanalyseerd en onderhoud uitgevoerd. Prima service.
d. c.
Alle afspraken die telefonisch gemaakt werden zijn ook daadwerkelijk uitgevoerd, wat ik ten zeerste apprecieer.Daar het om een panne in de verwarming ging in putje winter kreeg mijn oproep voorrang ,zonder ernaar gevraagd te hebben, wat ongezien sympathiek vind.
C. M.
Online een afspraak maken is heel gemakkelijk. Technieker was mooi op tijd en heeft ons uitgelegd wat het probleem was. Professioneel en vriendelijk.
L. B.
Zeer tevreden over de Junkers Cerastar-gaswandketel die al 20 j oud is. Ook de dienstverlening is in orde. Heel praktisch ook dat je technische problemen kan bespreken met de naverkoopdienst alvorens een technieker te laten langskomen.
B. D. B.
Goede service qua onderhoud, propere werkers
B.
Goede service en de technieker heeft goed zijn werk gedaan. Ik vind het echter wat prijzig voor een onderhoud van een verwarmingstoestel...
S. R.
Vooreerst, ik heb maar een zeer recente ervaring met de service dienst van Bosch/Junkers, dus ik kan nog niet op de lange termijn spreken.
Alleszins, mijn ervaring tot nog toe:
Het begint al met het contact met de klantendienst. Geen lange wachttijden, meteen verder geholpen worden en tijdig doorsturen naar een meer specifieke dienst wanneer nodig. Zelfs via mail, met boordevol details, en vragen op een namiddag rond 15u30-16u, kreeg ik minder dan een uur later telefoon terug van de technische dienst. Zoals het moet, maar ongezien in ons Belgenlandje. Techniekers zijn beleefd en professioneel en geven uitleg wanneer je er om vraagt.
Bij de laatste interventie (op een vrijdag) was het wat spijtig dat de technieker een specifiek component niet meegekregen heeft, waardoor de interventie niet meteen succesvol kon afgesloten worden. Hoe dan ook, de technieker was nog geen 5 minuten vertrokken en ik werd al gecontacteerd door de klantendienst voor een nieuwe afspraak, de maandagochtend daaropvolgend. Dus een jammer moment dat vervolgens wel met waanzinnige snelheid werd rechtgezet. Dit is service dat als voorbeeld mag dienen voor heel veel bedrijven. (PS. na een zeer korte tweede interventie die maandag, functioneerde alles zoals verwacht)
R. A.
Zeer goede en snelle service ontvangen. Onze chauffageketel ging steeds in error. Dit werd verholpen en de technieker gaf er een duideijke uitleg bij.
S.
technieker super vriendelijk en behulpzaam. zo kom je er zelden tegen
P. P.
Kon helaas niet online een afspraak boeken omdat ik het bouwjaar van het gebouw niet wist ( ben huurder) en moest dit dan via telefoon doen waar ik een hekel aan heb. Maar service op zich was prima en snel en correct.
H. V. O.
Technieker die onderhoud gedaan heeft was zeer vriendelijk en professioneel !
L. H.
Heel efficiënt en snel geholpen met de reparatie van ons toestel. Technieker had de noodzakelijke vervangonderdelen bij. Super in deze coronatijd. Zo hebben we maar enkele uren zonder warm water gezeten.
J. H.
Professionele afhandeling, vlotte afspraak voor herstelling defecte verwarmingsketel, interventie gebeurde zelfs op een zaterdag, snelle diagnose en herstelling door vriendelijke technieker. Top service
V. P.
Degelijke uitleg en kundig onderhoud door een technieker die van wanten weet.
T. C.
Handig om online je afspraak te maken. Technieker verwittigde een half uur van tevoren.
Hij was professioneel en vriendelijk. Heb meteen een onderhoudscontract afgesloten.
C. C.
Kwaliteit wordt hoog in het vaandel gedragen. Stipt en correct. Een onderhoudscontract is best gemakkelijk en niet duur, alles wordt voor je gedaan. Zeer professioneel en vriendelijk personeel
E. J.
Heel tevreden over de technieker. Goede service. Kan jullie aan iedereen aanraden.
M. V. D.
Zeer goede servies en toffe vriendelijke techniekers ! Kennen hun vak en zijn geduldig :) willen zelfs alles netjes uitleggen. TOP !!
R.
Makkelijk een afspraak te maken en goeie service.
K. V. C.
Alles correct en professioneel verlopen. Vriendelijke techniekers, alles netjes achtergelaten.
N. V. R.
2 lokale loodgieters kregen ons probleem niet opgelost,jullie technieker deed dit in een halfuur,een echte specialist.
L. G.
Ik werd dezelfde dag nog voortgeholpen
De technieker gaf gedegen uitleg en deed vakkundig onderhoud
j. D. R.
Met een onderhoudscontract wordt je automatisch verwittigd wanneer de volgende onderhoudsbeurt eraan komt, je kan zelf de dag bepalen zo kun je de dag zelf nog iets plannen en wordt je een half uur op voorhand verwittigd wanneer de technieker eraan komt, wat een zeer goede service is zo moet je niet héél de dag thuis blijven. Onze technieker was zéér vriendelijk en gaf ons een héél goede verstaanbare uitleg over onze vragen.
Dus een echte aanrader
j. v. h.
goede service, degelijke reparatie, technieker had alle onderdelen bij, na 1 interventie was alles degelijk hersteld.
e. o.
IETS DUURDER MAAR JE KRIJGT EEN SUPER SERVICE
D. V. G.
geweldige service, panne professioneel opgelost
L. V.
Ik ben zeer tevreden over het onderhoud van mijn badverwarmer! Zeer professionele dienst na verkoop!
G. G.
Snelle interventie en technieker vriendelijk en behulpzaam.
I. D. C.
Heel snelle herstelling van een brander verwarming. Heel vriendelijk en professionele uitleg.
J. D.
Alles is zeer vlot verlopen. De technieker is een zeer sympathiek en vakbekwaam persoon. Tijdens het onderhoud van de ketel werd een woordje uitleg gegeven en dat gaf mij een positieve indruk.
S. V.
Zeer goede onderhoudsservice voor de verwarmingsinstallatie.
F. V.
Prima service in tijd van nood
S. G.
Onlangs onderhoud gehad, zeer vriendelijke technieker over de vloer gehad, technieker 54!
H. L.
snelle reactie,goede service
J. H.
Zeer vriendelijk en goede uitleg !
P. V. d. B.
snelle reparatie van een badverwarmer door een vriendelijke medewerker.
J. P.
Zeer tevreden .
D. C.
zeer goede installateur ( camee bvba ) en betrouwbaar Junkers toestel
K. P.
Snelle en correcte service!
W. v. D.
Met het onderhoudscontract van Junkers zitten wij er steeds warmpjes in
F. A.
Perfekte dienst, goed op tijd, vriendelijk, bancontact betalaing,geen probleem.
F. S.
Prima service en proffesionele afhandeling van het onderhoud
H. V. B.
Goede service
s. g.
Hoodfdlokatie Bosch (voorheen Junkers)
J. S.
Prima service!!!!!
l. v. b.
Duidelijke Informatie
P. V. D.
Goed
S. L.
Professionele service & kwaliteit
L. ‘. G.
goede en snelle service
K. W.
Snelle en goede service
G. A.
Available park spaces for visitors
Nice building and friendly stuff
Restaurant option available for Lunch ( only card payments accepted)
(Vertaald)
Beschikbare parkeerplaatsen voor bezoekers
Mooi gebouw en vriendelijke dingen
Restaurantoptie beschikbaar voor lunch (alleen kaartbetalingen worden geaccepteerd)
T. J.
(Vertaald) Afspraak gemaakt op hun website, beschikbaarheid de volgende dag.
Snelle reparatie, efficiënte en zorgvuldige technicus, uitleg van de uitgevoerde interventie. Stipt in het aangekondigde tijdslot met oproep 30 minuten voor zijn aankomst.
Enige nadeel: hoge vaste kosten (duurder dan het te vervangen onderdeel en de gecombineerde arbeidskosten). Maar dat is de prijs die u moet betalen voor snel kwaliteitswerk door een technicus van het merk Junkers.
M. M.
(Vertaald) Super professionele technicus.
Goed werk. Probeer u geen onderdelen te verkopen, hij moet veranderen wat hij nodig heeft Onderdelen 30% goedkoper dan bij vanmarcke. Ik wilde het zelf doen, het zou meer gekost hebben, ik ben erg blij.
T. C.
(Vertaald) Onderhoud uitgevoerd door een professionele monteur die bekend is met de ketel. Zeer eenvoudig afspraak boeken via webboeking.
W. M.
(Vertaald) Positieve ervaring: afspraak nagekomen, kwalitatief werk, correcte prijzen (met onderhoudscontract)
A. M.
(Vertaald) Problemen met een boiler oplossen
1e monteur binnen 3 dagen, geen oplossing, 2e monteur na 1 week: reparatie in 1/2 uur
Vriendelijk en professioneel personeel, schoon werk
Zeer goede klantenopvolging
Snelle en eerlijke facturatie: 1ste monteur niet gefactureerd 👍
c. p.
(Vertaald) Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de efficiëntie.
M. v. M.
(Vertaald) Prima service, vooral van de producent/ketelfabrikant.
S. D.
(Vertaald) zeer goede diepgaande analyse van mijn installatie door de technicus, ik zie nu duidelijk de problemen ermee en hoe ik ze kan oplossen.
P. B.
(Vertaald) Competente en prettige dienst na verkoop.
Na een probleem met de aansluiting van de thermostaat belde ik de klantenservice, die me een technicus stuurde. Afgezien van het feit dat het probleem was opgelost, legde de monteur mij de oorzaak van het probleem uit en de correctie die hij toepaste. Ook heeft hij de modulatie-instellingen van de ketel geoptimaliseerd voor mijn situatie. Zeer prettig kontakt.
W. C.
(Vertaald) Uitstekende service ..... Sterk aanbevelen ....
T. J.
(Vertaald) Sterk aanbevolen dienst.
Julien Temmerman
S. N.
(Vertaald) Zeer goede service!
S.
(Vertaald) Zeer tevreden en zeer professioneel!
P. D.
(Vertaald) Punctuele, vriendelijke technieker, goede uitleg van op te lossen kleine problemen (probleem te wijten aan het werk van de installateur, de technische dienst van Junkers is op geen enkele manier verantwoordelijk). Enige nadeel, de hoge prijs, wetende dat het contract voorziet in de vervanging van defecte onderdelen en arbeid in geval van pech.
V. D. B.
(Vertaald) het enige nadeel, alles is niet perfect na het bezoek van de technicus
C. L.
(Vertaald) Meer dan professionele technici, aangenaam en warm onthaal.
S. Ö.
(Vertaald) Service voorop!
J. V. S.
(Vertaald) Goede service
J. D.
(Vertaald) Correcte bediening
K. B.
(Vertaald) Zeer goed
D. -. M.
(Vertaald) Eerder positief
Tevreden
D. B.
Top service
(Vertaald)
Topservice
m. a.
top
(Vertaald)
bovenkant
B. W.
x x x x x
(Vertaald)
x x x x x
E. R.
K. V.
r. l.
I. A.
F. V. H.
W. C.