Beoordelingen van Bulex. (HVAC-Installateur) in Luik (Luik).
Golden Hopestraat 15, 1620 Drogenbos, België
Beschrijving
Informatie over Bulex, een HVAC-installateur in Luik (Luik)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van Bulex
Maandag
07:00–12:15, 12:45–22:00
Dinsdag
07:00–12:15, 12:45–22:00
Woensdag
07:00–12:15, 12:45–22:00
Donderdag
07:00–12:15, 12:45–22:00
Vrijdag
07:00–12:15, 12:45–22:00
Zaterdag
08:00–12:15, 12:45–17:00
Zondag
08:00–12:15, 12:45–17:00
Beoordelingen van Bulex
C. V. L.
Zeer tevreden!
Vrijdag gebeld, mevrouw aan de telefoon zei dat het druk was maar maandag zouden ze kunnen komen.
Maandag om 07:32 bericht dat de technieker onderweg was.
Om 9 uur was alles hersteld en hadden wij opnieuw verwarming en warm water.
De technieker kende duidelijk zijn vak, heeft na de interventie ook kort toegelicht wat er gebeurd is.
Top service, top technieker!
P. V. R.
Verwarming in fout, ik tel 024318000 vriendelijk responce, snel afspraak verkregen, Bulex zeer flexibel door prive storing afspraak correct bijgesteld
De technieker gaf me het volste vertrouwen
Diagnose en herstelling knap uitgevoerd.
Betaling ok, dag en ik neem eerst douche en dan lekker warm in zetel
Dank
K. V.
Ik heb een onderhoudscontract bij Bulex en ik kan spreken van uitzonderlijk goeie dienstverlening. Philippe, de man van dienst, heeft in één adem een probleem opgelost aan mijn boiler, door grondige meting afwijkingen gezien die bij vorige controles over het hoofd zijn gezien, gezorgd dat ik meteen ook wist hoe ik moest laten tussenkomen bij fluvius. Alles met een glimlach en een prima technische uitleg die het voor mij als leek begrijpelijk maakte. Gewoon top.
E.
Vriendelijke techniekers die hun vak goed en snel uitvoeren. Zeer tevreden van het onderhoudscontract.
B. W.
De Geiser wou niet meer aanslaan. Via mijn installateur kwam ik bij Bulex terecht. Ze planden direct een technicus in. Die heeft alles geklaard op een vriendelijke en efficiënte manier.
S. V. D.
Voor onderhoud perfecte service, onderhoudstechnieker zegt altijd wat het probleem is. En zal geen vervanging doen zonder u toestemming.
W. V. D. B.
Snelle interventie, onderhoud verliep vlot en sneller dan verwacht . Heb een tweejarig onderhoudscontract met hen afgesloten.
A. C.
Bedankt om snel ons probleem onder handen te nemen! Het leek eventjes dat we er lang op moesten wachten en dat zorgde voor heel veel stress, maar merci om er dus mee aan de slag te gaan!
S. B.
Sinds 2005 klant bij jullie en nu is het reeds enkele jaren terug dik in orde met jullie service! Jammer dat jullie zo een down meegemaakt hebben, wat zich vooral vertaalde in zéér negatieve publiciteit tov Bulex Service. Probeer ook te blijven investeren in goede techniekers, want zij zijn en blijven het visitekaartje van Bulex Service! Zoals wij het hier nu terug ervaren kunnen wij alleen maar zeggen: HOUDEN ZO !!!! Mvg, SB
S. H.
Fenomenale snelheid en onmiddellijk oplossing binnen de 12h.
Echte een top service wat mij betreft.
C. L.
Had geen warm water. Toevallig ook mijn buurman niet en er was een technieker bij hem. Ik heb technieker gezegd dat ik zelfde storing had. De vriendelijke man is ook komen kijken en heeft op een deskundige manier direct het probleem opgelost. Was echt verheugd met de spoedige oplossing. Hartelijk dank. C.Lens
M. O.
Er werd een herstelling- vervanging aangevraagd voor een boiler Bulex . Deze oproep werd snel en correct uitgevoerd door een zeer klantvriendelijke technieker . Ik kan hier niet negatief over melden ook de tijd tussen aanvraag en uitvoering was super snel . Zeker een aanrader om met zulke firma's te werken .
Het vervangen onderdeel , driewegsklep , is ook heel correct aangerekend , prijs gemakkelijk te verifiëren op Google . Kennes Hans .
j. g.
Zeer professioneel en snel geholpen. De dag erna al een technieker ter plaatste . Proactief en extra tips gekregen. Alsook het online boeken en bevestigen van afspraken (tijdens het weekend) liep vlekkeloos. Perfecte service zoals je niet vaak tegenkomt.
W. S.
Ik heb goede ervaringen met het onderhoud van mijn Bulex verwarmingssysteem. Goede service.
H. R.
update 05.02.2021: als het goed is mag het ook gezegd worden. Na al mijn problemen en contacten met klantendienst van Bulex is er vandaag nog iemand langs geweest en heeft de ketel nog eens nagekeken. De technieker was heel professioneel en had deze keer wel een mondmasker aan :)
22.01.2021ketel laten herstellen. de pomp werd vervangen op 21 januari. Op 22 januari meer problemen dan ervoor: lekkende ketel ! Teruggebeld naar Bulex en pas een afspraak op 29 januari ! Vanmorgen opgestaan en geen verwarming meer ! Herstelling brengt meer schade mee dan herstelling. Vandaag sneldienst herstelling ketel gebeld en zij kunnen vandaag langskomen. Waarom Bulex laten komen als zij het alleen maar erger maken. En nog dit: op de sms dat ik ontving stond vermeld dat wegens corona ik een mondmasker moest dragen, wat ik gedaan heb omdat ik dat normaal vindt. Echter, de technieker had GEEN mondmasker aan en zei mij dat ik dat ook niet moest doen !!! Ik heb mijn mondmasker aangehouden en heb nadien mijn huis zo goed mogelijk verlucht. Onaanvaardbaar, zowel op kwaliteit als op gezondheidsvlak.
update: dringende herstelling is achter de rug. Ik heb terug verwarming. Maar ik kon, naast de 370 euro die ik Bulex al betaalde voor de foute herstelling, ook nog eens 240 euro betalen voor een dringende tussenkomst. Ik zal kopie van de factuur aan Bulex overmaken.
j. w.
Gisteren had ik de herstel dienst op bezoek .
De man leverde prima werk en ging op zoek naar de oorzaak die niet onmiddellijk gevonden werd . Hij beschikte over de juiste mentaliteit en heeft ons probleem achterhaald . Ik zou Bulex aanbevelen .
M.
Na het miserabele onderhoud van vorige maand werd ik gecontacteerd door Bulex om een klacht in te dienen. N.a.v. deze klacht heeft Bulex een nieuw onderhoud ingepland onder waarborg. Deze keer was het wel in orde. Uiteindelijk toch een goeie service gekregen. Eind goed al goed.
l. r.
De technieker gaf professionele uitleg op een vriendelijke verstaanbare manier
C.
Afspraak maken ging vlot. De dagen dat je wacht op een technieker krijg je soms een voorstel met vroegere interventie data per sms. Handig iets. Technieker was op afgesproken datum hier en heeft zijn werk netjes afgerond. Alles verloopt verder per mail wat ik gemakkelijk vind. Mijn attest is weer in orde voor een tweetal jaar.
Zonde van de negatieve klaagmuur trend hier. Een goede communicatie is key. Bedankt.
L. M.
Betreft : warmwaterboiler.
Toestel gaf foutmelding; service afdeling gebeld op vrijdag 5/3 en afspraak gekregen voor herstelling op 8/3. Dus supersnel. Wij zijn dus heel tevreden over de telefonische assistenten . Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
M. C.
Ze waren rap en heel vriendelijk
l. m.
Alles was gewoon perfect vlug vriendelijk en uitleg
J. D. S.
Het onderhoud van de ketel is super professioneel gebeurd. Een dikke pluim aan de technieker geven! Het is de 1ste maal dat de ketel zo grondig werd geïnspecteerd.
M. M.
Ben het niet altijd eens met de strategie en materialen dat ze gebruiken daarentegen kan je aan de balie bij Bulex/Vaillant wel snel terecht voor onderdelen bij noodgevallen, dus een dikke pluim aan de verkoopsbalie van de installateurs 👌🏼 …
J. V.
Professionele en vriendelijke technieker.
R. G.
Deze morgen nog een condensatieketel die niet wilde heropstarten na een stroompanne, deze namiddag reeds zeer professioneel en uiterst snel geholpen. Dank aan Bulex en specifiek aan technieker Stijn K.
S. P.
Al twee keer moeten komen voor zelfde probleem en werkt weer maar af en toe op aanrader technieker omnium contract genomen nog 2 keer terug gekomen en uiteindelijk opgelost zonder bijkomende kosten
W. C.
Het onderhoud werd prima uitgevoerd door een vriendelijke technieker.
F. D. D.
Bedankt voor jullie professionaliteit
W. B.
Een interventie gekregen van Bulex en zeer goede kwaliteit en prijs..... Spijtig van de negatieve commentaren maar ik ben aangenaam verrast! Voor mij een dikke 5
J. L.
Correcte na service en garantie
A. c.
Zeer correcte en goede service
c. s.
zeer correcte en vriendelijke service
E. P.
Al 10j klant. En nog steeds super blij.
A. L.
Super rap en professioneel
M. T.
Goed. Vriendelijke technieker
P. V.
Goed
B. S.
Tevreden over de diensten.
C. P.
Groeten van de poort wachter
K. N.
Geweldig werkpost
M. S.
Volledig inorde
W. V. B.
Ik had al enkele tijd problemen met mijn cv-ketel, Bulex heeft die snel, en vlot verholpen. De technieker die langskwam was vriendelijk en professioneel. Hij heeft ook de nodige transparantie gegeven in de uitgevoerde reparaties.
J. J.
(Vertaald) Nadat ik een nieuw appartement had gekocht, uitgerust met een Bulex Isotwin-ketel voor verwarming en warm water voor huishoudelijk gebruik, leek het mij logisch om het verplichte onderhoud toe te vertrouwen aan het bedrijf dat deze apparatuur het beste kent, degene die het produceert. Daarom is er een contract opgesteld. Tot nu toe zijn er zonder zorgen twee interviews afgenomen.
De dienst na verkoop herinnert ons er per e-mail aan dat de onderhoudsdatum nadert, we kiezen een datum, de technicus komt op de geplande datum en kondigt zijn komst aan zodra hij de vorige klant verlaat. Het werk is zeer netjes gedaan, duurt ongeveer 40 minuten...en het is weer weg voor 2 jaar! En daar ga je!
O. D. L.
(Vertaald) Ik ben zeer tevreden over de monteur die mij de juiste werking van mijn condensatieketel op gas heeft uitgelegd en hoe ik minder energie kan verbruiken. Hij kent zijn vak perfect. Ook een dame van de klantenservice was erg vriendelijk en deskundig.
J. M. S.
(Vertaald) Al meer dan 8 jaar uitstekende service met een omnium contract. Zeer responsief Zeer bekwame technicus. Schema's gerespecteerd. Ik raad het ten zeerste aan ondanks een soms grillige machine.
M. K.
Extremy skilled staff, real experts. Always polite, smiling, on time. We are informed 2x by sms before arrival.
(Vertaald)
Extreem vakbekwame medewerkers, echte experts. Altijd beleefd, glimlachend, op tijd. We worden 2x per sms geïnformeerd voor aankomst.
T. D.
(Vertaald) Snelle en efficiënte service. Bekwame en zeer vriendelijke monteur. Al 10 jaar zeer goede opvolging.
n. w.
(Vertaald) Afspraak makkelijk en snel gemaakt, de monteur was de volgende dag bij mij thuis.
De technicus was vriendelijk, beleefd en professioneel. Hij was in staat om het probleem direct te identificeren, terwijl hij de tijd nam om mij het waarom en hoe uit te leggen.
Omdat hij niet in staat was om de juiste oplossing te bieden, het reinigen van verschillende leidingen met zuur om de opgehoopte kalksteen te verwijderen, stond hij zichzelf ook een commercieel gebaar toe.
Ik kan Bulex alleen maar aanbevelen, zowel voor zijn uitrusting als voor zijn technici.
K. D.
(Vertaald) Hallo
Het Bulex-bedrijf heeft een wijziging, ze hebben me gisteren gebeld, mevrouw heeft duidelijk het onderwerp van mijn verzoek uitgelegd, geweldig! Dankjewel.
P. M.
(Vertaald) Ik kan alleen maar mijn tevredenheid uitspreken over zowel het omniumcontract met Bulex voor het jaarlijkse onderhoud van mijn ketel als de professionele kwaliteit van de technici en hun hartelijkheid.
Ook zeer snelle probleemoplossing.
Dankjewel!
D. C.
(Vertaald) Tweetalige technicus luisterend naar de klant kwam hij op het afgesproken tijdstip van de afspraak.
X. L.
(Vertaald) Kwaliteitsdienst, bekwame technicus, zeer vriendelijk, glimlachend, netjes werk, omnium onderhoudscontract, nikkel...
D. D. V.
(Vertaald) Kwaliteit van de dienstverlening, vriendelijkheid en ervaring van de monteur Het enige nadeel zou de service zijn gezien de werkzaamheden aan onze ketel. Kijk naar het aantal uitgevoerde ingrepen aan onze ketel. Het zou nodig zijn om het bedrag van de dienst aan te passen aan het respect dat men heeft voor de apparatuur
W. D. B.
Very pleased with the maintenance and repair services of Bulex. Service Desk is very responsive, friendly and knowledgeable. On-site maintenance engineer was very friendly and gave clear explanations. He was able to solve our problem in one visit.
(Vertaald)
Zeer tevreden over de onderhouds- en reparatiediensten van Bulex. Servicedesk is zeer responsief, vriendelijk en deskundig. Onderhoudsmonteur ter plaatse was zeer vriendelijk en gaf duidelijke uitleg. Hij heeft ons probleem in één keer kunnen oplossen.
V. v.
(Vertaald) boiler reparatie omdat bibi op de bulex viel: snelle, vriendelijke service, kortom perfect en ik heb warm water :)
D. S.
(Vertaald) Technicus niet alleen zeer bekwaam maar ook vriendelijk en geeft goed advies en goede uitleg. In de top.
A. L.
(Vertaald) Het was maanden geleden dat ik een fortuin had uitgegeven aan reparaties en verschillende reparaties die een paar dagen duurden, waarna mijn ketel viel. Uiteindelijk belde ik de fabrikant van de ketel, Bulex, die echt uitgepakt was toen ik alle negatieve opmerkingen zag. Eerste verrassend en zeer hartelijk contact met de medewerkers aan de telefoon. De technicus kwam zoals gepland en waarschuwde per sms en telefoon voordat hij arriveerde. Snelle interventie, betaald bedrag dat exact overeenkomt met het telefonisch aangekondigde bedrag. Omdat mijn ketel perfect werkt. Naast het krijgen van warm water en verwarming zoals je zou verwachten van een ketel (!), Werkt het voor het eerst zonder geluid of trillingen zoals al maanden of zelfs jaren het geval is. Ik weet dus niet of ze problemen hadden met ontvangst of service, maar hun prestaties waren perfect voor mij. Alles is weer normaal en reparatie kostte me het minste! Mijn enige spijt is dat ik ze niet rechtstreeks aansprak. Dus nu raad ik 200% aan!
R. R.
(Vertaald) Snelle, competente en lachende service!
Excellent!
H. L.
(Vertaald) Al dagen probeert een verwarmingsmonteur mijn Bulex op te lossen, tevergeefs, ik besloot Bulex-services te bellen.
De volgende dag kwam de monteur: diagnose in enkele minuten, de te vervangen onderdelen zijn aanwezig, de reparatie dezelfde dag nog. Moraal, zoek niet naar wat de specialisten al weten. Met dank aan deze meneer Yvan Paesmans.
E. S.
(Vertaald) Erg blij met de service. Bij aankomst per sms op de hoogte gebracht. De heer was op tijd, zeer beleefd, zeer vriendelijk en zeer efficiënt. Een echte vakman. Heel erg bedankt.
D. L.
(Vertaald) Aan te bevelen, kwaliteit van de ketel, zeer professionele technicus.
a. d.
(Vertaald) Verbaasd over de negatieve meningen. Ik heb Bulex twee weken geleden gebruikt voor een reparatie van de ketel. Tot snel genoeg. Heel vriendelijk aan de telefoon. De technicus werkte 40 minuten. Een klep is veranderd. Drukregeling. Ontlucht radiatoren. Prijs meer dan correct (161 € ttc voor 40 minuten werk + het onderdeel veranderd + de verplaatsing). Gezien de zeer eerlijke prijzen zal ik vanaf nu mijn interviews met Bulex maken. Enige teleurstelling: niet de tekst ontvangen met de tijdsvork voor hun passage (computerprobleem lijkt het) anders zou ik 5 sterren hebben.
A. D.
(Vertaald) Top personeel, perfecte ketel instelling. Sympathie, competentie en gerespecteerde prijzen, kwaliteiten die tegenwoordig zeldzamer zijn.
D. R.
(Vertaald) Ik heb 5 jaar geleden een elektrische boiler gekocht, de eerste dag was hij al kapot en de monteur van Bulex kwam hem repareren. Vandaag is hij weer kapot.Ik heb gisteren de technische dienst gebeld waar de dame met mijn postcode en mijn adres de referenties van mijn boiler vindt en de informatie voor de eerste interventie. Ze vertelt me direct dat deze reparatie € 130,38 aan btw 6% zal zijn, rechtstreeks aan de technicus te betalen, ik vraag haar of het alles inclusief is, ze zegt ja. Vanmorgen arriveert de technicus, het eerste wat hij je vertelt is al anders, het bedrag is aangekondigd, maar er wordt niets begrepen! Ik zei hem oké om stil te zijn en mijn boiler in goede staat te vinden. Hij gaat naar die boiler kijken en alleen al door hem te zien, vertelt hij me dat er weinig kans is dat hij hem kan repareren omdat Bulex geen onderdelen meer heeft! Ik heb hem erop gewezen dat mijn toestel pas 5 jaar oud is (een nieuw exemplaar van hen zou volgens hun prijslijst mij € 683,91 model sdn 200 uur kosten, arbeidsloon niet meegerekend) hij gaf mij een rapport van de onmogelijkheid van reparatie en ik was inderdaad verplicht om de 130,38 € te betalen voor welke reparatie?? Dus als we 130,38 + 683,91 + 50 = € 864,29 tellen om 5 jaar lang water te verwarmen!!! dit levert u gemiddeld € 172,86 per jaar op! De 50 € zijn die betaald om de elektrische installatie te laten reviseren, denkend dat de storing daar vandaan kwam. Aan de andere kant zullen we bij 864,29 € nog de plaatsingskosten moeten optellen, dus we zullen rond de 1.000 € zitten BEDANKT BULEX.
Na dit advies nam de firma Bulex contact met mij op, na enkele uitwisselingen werd een akkoord bereikt, deze firma beloofde mij de nieuwe boiler voor de helft van de prijs te leveren en mij de reparatiekosten terug te betalen! Helaas was het deze keer mijn leverancier die het dossier niet volgde zoals het hoort en vandaag verneem ik dat mijn boiler inderdaad thuis op mij wacht! Voor de vergoeding van de pechservice zal ik dus naar de kant van RENOVA BULEX moeten gaan. Ik wil daarom dit bedrijf en de heer Lieve Flamand bedanken voor de inzet die is aangegaan naar aanleiding van de problemen die ik heb ondervonden met mijn toestel. De bij de start gegeven simpele ster is niet meer terecht en gaat daarom naar 4 sterren.
Ik zou graag het bedrijf RENOVA BULEX willen bedanken dat tot het einde van zijn verplichtingen is geweest, ik betreur de betrouwbaarheid van de eerste boiler, maar laten we wedden dat het gewoon een fabricagefout was van de vorige en dat deze het zonder zal doen probleem.
Eén ding is zeker, dit bedrijf heeft mij bewezen dat ik erin kon blijven geloven en dat het zijn verantwoordelijkheid nam als zich een zaak voordeed. Ik weet niet zeker of alle merken hetzelfde zullen doen.
L. S.
Incident after annual checkup by Engie. Total fiasco in their follow-up. Caractère Bulex for repairs. Technician saw immediately where the issue was (not where Engie determined it to be). A few hours later second Bulex visit to replace failing part. Boiler works impeccably.
Courteous, professional help throughout from Bulex. Highly recommended.
(Vertaald)
Incident na jaarlijkse controle door Engie. Totaal fiasco in hun follow-up. Caractère Bulex voor reparaties. De technicus zag onmiddellijk waar het probleem was (niet waar Engie had vastgesteld dat het was). Een paar uur later tweede Bulex-bezoek om het defecte onderdeel te vervangen. Ketel werkt onberispelijk.
Hoffelijke, professionele hulp van Bulex. Sterk aanbevolen.
L. L.
(Vertaald) Zeer goede verwarmingsmonteur. Ik raad Bulex-services aan
m. c.
(Vertaald) We zijn erg blij met hun service.
K. S.
(Vertaald) Ik verander van mening na een tweede bezoek van een medewerker van Bulex... het water dat stroomde was normaal... (fout van mijn kant aangezien ik er niets vanaf weet) en de passage werd niet gefactureerd. .. bedankt Bulex Ik laat nog steeds mijn eerste mening achter en tot slot raad ik dit bedrijf volledig aan!
"Een week nadat ik het onderhoud had uitgevoerd, merkte ik bij toeval dat het werk slordig was (water stroomde wanneer helemaal niet) duur en onbetrouwbaar, ik raad het niet aan!"
V. F.
(Vertaald) Bekwame en zeer vriendelijke technicus, ten zeerste aanbevolen
r. g.
(Vertaald) Goede service
Vriendelijkheid van de technicus
Goede uitleg
J. K.
(Vertaald) Interventie op onberispelijke ketel. Zeer vriendelijke en attente technieker. Afspraakduur 2 weken, in geval van spoed iets lang.
J. D.
(Vertaald) Kwaliteit van de dienstverlening, perfecte kennis van het product
M. D.
(Vertaald) Een zeer goede service....het omniumcontract is de beste formule om ze niet te bevriezen in de winter....over het algemeen is het tijdens dit seizoen dat uw ketel het begeeft 🥶 competente en klantgerichte monteurs...
r. d.
(Vertaald) Akkoord
A. F.
(Vertaald) Paul Delhaye overdrijf niet ze staan niet voor je deur te wachten tot je cv-ketel het begeeft het is onzin en wat is het dan op een dag je gaat niet dood als je het op een dag niet doet Geen warm water, het is niet het einde van de wereld. Goedendag
D. J. M.
(Vertaald) Een professioneel interview, in voorgaande jaren nog nooit zo gewetensvol gedaan!
Ik hoop dat het bij het volgende interview, over twee jaar, ook zo zal zijn!
V. C.
(Vertaald) Afgezien van het maken van een afspraak per e-mail, die niet werd opgevolgd, waren de telefonische afspraak en de service van de monteur voor een storing in de sanitaire verwarming perfect.
D. B.
(Vertaald) 20 jaar nooit problemen gehad! Een probleem met mijn ketel! Een telefoontje ! Ze komen zo snel mogelijk
M. B.
(Vertaald) Zeer responsieve, stipte en serieuze service na verkoop
A. S.
(Vertaald) Service ten top! Dankjewel
V. S.
(Vertaald) Zeer rustige, geduldige en proactieve telefonische contactpersoon.
Top technicus.
M. P.
(Vertaald) Zeer goede service.
M. W.
(Vertaald) Professionele en kwalitatieve dienstverlening.
M. S.
Ok
(Vertaald)
OK
E. D. V.
(Vertaald) Competentie, sympathie, efficiëntie....
A. L.
(Vertaald) Binnen 30 minuten was het probleem opgelost. Ze werkten heel goed. Dankjewel.
R. H.
(Vertaald) IK BEN ZEER TEVREDEN OVER HET ZORGVULDIGE EN SNELLE WERK VAN DE TECHNICUS.
y. I.
(Vertaald) De technicus was aardig en professioneel.
G. j.
(Vertaald) Goede service! Snel en nauwkeurig.
V. B.
Super service
(Vertaald)
Superservice
p. o.
(Vertaald) professioneel werk en erg vriendelijk
A. H.
(Vertaald) Zeer goede service en zeer goed werk. vriendelijke groeten
M. V.
(Vertaald) Tevreden
k. d.
(Vertaald) Vriendelijk en professioneel
T. D.
(Vertaald) Geweldige service bovenaan
c. k.
Top
(Vertaald)
Bovenkant
G. B.
(Vertaald) Goede ontvangst, goede service.
T. M.
(Vertaald) Super punctueel en efficiënt.
Dank je
B. M.
(Vertaald) goed onderhoud
C. V.
(Vertaald) Eerste dienst.
M. D.
👍👍👍👍 …
c. h.
(Vertaald) Nikkel
S. V. N. (. B.
Still the best brand
(Vertaald)
Nog steeds het beste merk
T. T.
ok
(Vertaald)
OK
L. B.
(Vertaald) Voordelig omniumcontract
D. K.
(Vertaald) kwaliteit en prijs
O. O.
The number one....
(Vertaald)
De nummer een....
A. B.
S. B.
C. D. K.
F. P.