Beoordelingen van Wijkgezondheidscentrum Watersportbaan. (Huisarts) in Gent (Oost-Vlaanderen).
Wijkgezondheidscentrum Watersportbaan
Nekkersberglaan 2, 9000 Gent, België
Beschrijving
Informatie over Wijkgezondheidscentrum Watersportbaan, een Huisarts in Gent (Oost-Vlaanderen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Wijkgezondheidscentrum Watersportbaan
Maandag
08:00–19:00
Dinsdag
08:00–19:00
Woensdag
08:00–19:00
Donderdag
08:00–19:00
Vrijdag
08:00–19:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Dinsdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Woensdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Donderdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vrijdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Beoordelingen van Wijkgezondheidscentrum Watersportbaan
F. D.
Ik ben reeds meer dan 25 jaar patiënt bij deze groepspraktijk (nog ver van voor de tijd dat het een WGC werd). Op zich altijd tevreden geweest van het advies van de dokters (ook al zijn alle dokters van weleer ondertussen vertrokken).
Doch moet mij van het hart dat de administratie mank loopt (receptie): er wordt altijd zeer schools omgegaan met patiënten en er wordt amper oplossingsgericht nagedacht. Hun regels zijn blijkbaar wet en er wordt niet nagedacht over fouten die ze zelf kunnen maken.
Voorbeeld: wanneer ik, een betrouwbare patiënt die al 25 jaar stipt zijn afspraken opvolgt, niet opdaag voor een afspraak, ga ik ervan uit dat je als “onthaal” belt naar die patiënt om te vragen wat er is fout gelopen. Neen, helaas… wanneer je je dan zelf 1u later aanmeldt (op het uur dat ik zelf begrepen had), dan ligt de fout gewoon automatisch bij de patiënt en krijg je een nieuwe afspraak 1u later. Zeer ecologisch onvriendelijk om iemand terug naar huis te sturen, met een dubbel gevoel hierover. Bovendien is het blijkbaar een evidentie dat iemands beroepsagenda hier zomaar naar schikt.
Tip: een cursus “oplossingsgericht schakelen en communiceren” kan wonderen doen…
P. V. D. V.
Een groepspraktijk met een menselijke aanpak ! Je afspraak wordt naar wens ingeboekt en de wachttijd is beperkt. Papierwerk en cash worden vermeden doordat ze rechtstreeks met de mutualiteiten werken. Hier staat de zieke centraal en zijn/haar genezing. Bedankt onthaal en dokters!
F. V.
Goeie artsen, menselijke aanpak.
T. C.
Good doctors - I've seen two of the doctors so far; both were great. They take their time to listen to the whole story, and then go above and beyond to make sure they get the diagnosis right and you get referred to whatever specialists are needed. On top of this, they were available quickly for appointments and there's basically no paperwork involved.
(Vertaald)
Goede doktoren - Ik heb tot nu toe twee van de doktoren gezien; beiden waren geweldig. Ze nemen de tijd om naar het hele verhaal te luisteren en doen er vervolgens alles aan om ervoor te zorgen dat ze de juiste diagnose stellen en dat u wordt doorverwezen naar de specialisten die nodig zijn. Bovendien waren ze snel beschikbaar voor afspraken en komt er eigenlijk geen papierwerk bij kijken.
Y. Y.
S. U. R.