Beoordelingen van De Coureur. (Fietsenwinkel) in Mechelen (Antwerpen).
De Coureur
Alfred van Campenhoutlaan 28, 1860 Meise, België
Beschrijving
Informatie over De Coureur, een Fietsenwinkel in Mechelen (Antwerpen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van De Coureur
Maandag
08:30–18:00
Dinsdag
08:30–18:00
Woensdag
08:30–18:00
Donderdag
Gesloten
Vrijdag
08:30–18:00
Zaterdag
08:30–17:00
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van De Coureur
b. J.
Zeer vriendelijke en professionele uitbaters, Kwaliteit en goede en snelle service.
A. R.
zelf neem ik zelden de tijd om een review uit te schrijven, maar voor de Coureur doe ik dat wel - net zoals zij altijd klaar staan voor hun klanten met uitstekende producten, gekoppeld aan deskundig advies en professionaliteit. five out of five.
v. V. o.
Super bediening. Prijs/kwaliteit top. héél vriendelijk. Maakt tijd voor elke klant. Hebben tonnen ervaring en hun job is héél duidelijk hun "hobby".
Een aanrader !
H. F.
Heel vriendelijk en geeft zeer goede raad!
P. D. M.
Hier zijn ze altijd vriendelijk, een plezier om er te komen. Om het met één woord samen te vatten: PASSIE! 👌 …
R. G.
Altijd super vriendelijk. Hier nemen ze nog echt tijd om je te helpen en dingen te verduidelijken.
Prijs/kwaliteit een super zaak!
K.
Steeds deskundig, en leuke sfeer. Tevreden klant ondanks soms moeilijke omstandigheden (wereldwijd) !
A. C.
Super vriendelijke en professionele bediening. Herstelling ook altijd tevreden van. Onder garantie altijd alles perfect hersteld zonder addertjes. Super team👍👍 …
S. D. N.
Heel goede service ook naverkoop, enorm professioneel. Je wordt met de glimlach geholpen en doen net dat kleine extra dat je nergens anders meer vindt. Ik raad deze zaak aan!
K. V.
Zeer goede service bij de bestelling en opvolging van mijn Devinci mountainbike. Martin is een geroutineerd mountainbiker (winnaar Transcape MTB 2020 in Zuid-Afrika) en spreekt uit persoonlijke ervaringen. Peter zorgt er voor dat alles perfect technisch vertaald wordt.
D. D. B.
Toffe fietswinkel, uitgebaat door twee mannen met kennis en passie voor het fietsen.
In hun winkel staan racefietsen, tourfietsen, mountainbikes, stadsfietsen en alle nodige accessoires, alsook loopschoenen.
L. B.
In mijn zoektocht naar een Fitness Bike super geadviseerd en geholpen door een supervriendelijke Martin en met een mooie fiets de deur uit gestapt ...
J. E.
Een nieuwe elektrische fiets bij De Coureur in Meise gekocht. Vriendelijke zaakvoerders en geweldig goede service!
V. D. B.
Zeeeeer vriendelijke mannen! Helpen je ook als je zelf iets wilt maken. Goede prijzen.
R. D.
Een fietsen winkel waar je bediend wordt door mensen met kennis van zaken in een ontspannen sfeer topadres
A. V. A.
Jong dynamisch duo heeft deze fietsenzaak tot een klantvriendelijke en vakbekwame referentie uitgebouwd.
S. P.
Altijd zeer behulpzaam 👍. Goede service …
G. D. S.
Zeer vriendelijk & super service na verkoop!
K. P.
Telkens weer een super service. Zeker aan te raden!
D. V. d. L.
Hier wordt je snel geholpen, vriendelijke uitbaters
J. B.
Erg vriendelijke en professionele aanpak
s. M.
Vriendelijk en zo snel als kan
P. B.
Zeer goede service en vriendelijk
I. V. P.
Goede service. Vriendelijk onthaal.
M. V. A.
Superservice met de glimlach
C. W.
Wat een voorbeeld van klantvriendelijkheid en service! Lekke band (herstellen) tubeless maken in 10 minuten.
Dit is CUSTOMER DELIGHT service!
Thanks2Martin!
* “ Customer delight is surprising a customer by exceeding his or her expectations and thus creating a positive emotional reaction. This emotional reaction leads to word of mouth. Customer delight directly affects sales and profitability of a company as it helps to distinguish the company and its products and services from the competition.”
(Vertaald)
Wat een voorbeeld van klantvriendelijkheid en service! Lekke band (herstellen) tubeless maken in 10 minuten.
Dit is CUSTOMER DELIGHT-service!
Bedankt2Martin!
* “ Customer delight is een klant verrassen door zijn of haar verwachtingen te overtreffen en zo een positieve emotionele reactie teweeg te brengen. Deze emotionele reactie leidt tot mond-tot-mondreclame. Klanttevredenheid heeft een rechtstreekse invloed op de verkoop en winstgevendheid van een bedrijf, omdat het helpt om het bedrijf en zijn producten en diensten te onderscheiden van de concurrentie.”
K. M.
Very nice staff. Despite the shop being located quite far from Brussels with limited public transport, the staff is super helpful
(Vertaald)
Zeer aardig personeel. Ondanks dat de winkel vrij ver van Brussel ligt met beperkt openbaar vervoer, is het personeel super behulpzaam
A. D.
Top service!
(Vertaald)
Topservice!
O. L.
(Vertaald) Vriendelijk personeel met een zeer goede service om aan te bevelen
C. R.
(Vertaald) Goede service. Prijs te evenaren
Y. B.
A nice and friendly guy who knows his job!
(Vertaald)
Een aardige en vriendelijke man die zijn vak verstaat!
P. N.
(Vertaald) goede service!
r. M.
👍 …
A. V.
Top service!
(Vertaald)
Topservice!
F. F.
M.
D. V.
S. L.
M. S. (.
P. L.