Beoordelingen van Canyon Factory Service Belgium. (Fietsenwinkel) in Aarschot (Vlaams-Brabant).
Canyon Factory Service Belgium
Wingepark 16, 3110 Rotselaar
Beschrijving
Informatie over Canyon Factory Service Belgium, een Fietsenwinkel in Aarschot (Vlaams-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Canyon Factory Service Belgium
Maandag
09:00–12:00
13:00–16:45
13:00–16:45
Dinsdag
09:00–12:00
13:00–16:45
13:00–16:45
Woensdag
09:00–12:00
13:00–16:45
13:00–16:45
Donderdag
09:00–12:00
13:00–16:45
13:00–16:45
Vrijdag
09:00–12:00
13:00–16:45
13:00–16:45
Zaterdag
09:00–12:00
13:00–16:45
13:00–16:45
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Dinsdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Woensdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Donderdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vrijdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Zaterdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van Canyon Factory Service Belgium
Ik moet eerlijk toegeven dat ik normaal enkel reviews schrijf wanneer ik een echt slechte ervaring heb gehad, maar voor de superservice die je hier krijgt, maak ik graag een uitzondering! Zeer behulpzame, vriendelijke en meedenkende mensen met een passie voor de fiets. Zeer goede communicatie over wat er allemaal zal worden hersteld, tegen wanneer enz.
Moest ik 6 sterren kunnen geven, ik deed het.
Vriendelijk en zeer goede service. Heel handig dat je canyon bikes daar kunt testen. Top initiatief 👍
Woensdag gebeld met een defect aan mijn derailleur. Vrijdag kon ik de fiets reeds binnen brengen. Derailleur zou opgestuurd worden naar Shimano om te kijken of herstelling onder garantie kon. Dit zou een weekje kunnen duren. Maandag kreeg ik al bericht dat de fiets klaar was voor afhaling. Derailleur vervangen onder garantie. Ineens ook service uitgevoerd: remblokken en balhoofd vervangen. Goede service aan correcte prijs. Verder ook tips gekregen betreffende onderhoud naar de toekomst toe.
top service en zeer vriendelijk personeel.
mijn derailleurs hadden een beetje fine tuning nodig, en een zeer vakkundig opgelost binnen de 10m.
Heel sober en toonzaal stelt niet veel voor.
Spijtig dat je fietsen on line moet bestellen. Nochtans zijn er prachtige fietsen bij. Onderhoud ben ik niet van op de hoogte.
De fieysenmaker als u een Canyon fiets gekocht hebt. Nu in Rotselaar industriepark.
Vriendelijk personeel, goed advies, mooie zaak, testritje kunnen doen, lekkere koffie.
Snelle feedback op vragen door het BE team, correcte manier van werken daar.
Grtz, a happy customer.
Locatie en service model zijn enkel toegankelijk voor wie zijn fiets met de auto kan langsbrengen. De fiets kan enkel op maandag binnengebracht worden en later op de week opgehaald worden. Voor wie geen wagen heeft is dit een hele opgaven en is genoodzaakt gebruik te maken van een bus. Dit is te betreuren voor een fietsenmerk. Het service model aanpassen waar je een vaste afspraak krijgt voor je jaaronderhoud en ter plaatse kan wachten zou reeds een oplossing bieden. Over de kwaliteit van de herstelling kan ik bijgevolg niet oordelen.
Mijn Roadlite maakte een tikgeluid bij het trappen dat ik niet direct kon plaatsen. De medewerker van Canyon kon dit echter zelf onmiddelijk oplossen met volledig correcte en zeer vriendelijke uitleg erbij.
Super service!
Fantastische en supersnelle service gekregen na lekrijden met beschadiging aan buitenband die in de handel nog niet verkrijgbaar is. Servicecenter bekeek probleem en kwam binnen een mum van tijd met een voorstel waarbij men banden van nieuwe fiets demonteerde om mij verder te helpen. Knap initiatief, dankjewel Canyon!
Super service. Mijn Grail zelf naar de k****n geholpen bij het in elkaar zetten. Op vrijdag om 9 uur gebeld en om 13 uur zelfde dag was hij klaar. Alles gemaakt onder garantie !!! Top Service !! Een aanrader voor elke Canyon rijder !!! Doe zo verder.
Behulpzaam zeker door Geert en goed advies top
super service! Fiets binnengebracht zonder afspraak en nog klaar op dezelfde dag. Ook nog nuttig advies gekregen
Upper and lower bearing replacement.
canyon ultimate CF SL 8 stond op 11-28 laten vervangen door 11-34 om bergop mee te kunnen, heel wat vrienden hebben het bij hun lokale fietsenmaker laten doen. Ik heb voor de (iets) duurdere optie gekozen. Maar velen hebben schakel problemen en ik niet :).
Leuk om alle fietsen in het echt te zien.
Op afspraak. Nemen ruim de tijd op je uitleg te verschaffen over de afstelling van je fiets. Reparaties en onderhoud terwijl je wacht. Een perfecte uitvoering van de garantie op je fiets.
Goed geholpen via de telefoon, met behulp van een aantal tips kon ik zelf aan de slag met mijn nieuwe fiets en is het opgelost. Bedankt!
Prima service door mensen met kennis van zaken. Ook altijd vriendelijk en behulpzaam via telefoon of chat. Kortom een goeie dienst-na-verkoop van Canyon 👍
Ik ben zeer snel geholpen door zeer vriendelijke mensen
Prima ontvangt, vriendelijke en snelle service.
Altijd vriendelijk, en hen online helpdesk beantwoord altijd alle vragen tip top in orde. Voor mij is Canyon perfect
Enorm snel en vriendelijk geholpen. Zeer aangenaam verrast!
Mijn fiets rijd weer als nieuw. Merci!
mensen daar zeer technisch onderlegd en enorm behulpzaam !
voor mij een dikke 10.
Goede service, goed advies, maar zeker niet goedkoop.
Goed geregeld en goede opvolging van het email verkeer.
Zeer tevreden van dit team. Prima service !
.
Zeer snelle correcte antwoord
Topmachine die aeroad...
Goede mechaniekers en uiteraard een topmerk
Loopt op wieltjes!
Mooie site
Goede service
After-sales service en “premium” werkplaats voor Canyon-fietsen. Topontvangst, professionele reparatie… maar hoge prijzen
Ik heb onlangs hier mijn nieuwe Canyon-fiets opgehaald. Bij aankomst werd ik zeer hartelijk ontvangen en kreeg ik een geweldige uitleg. Het personeel is vriendelijk en geduldig. De fiets is ook heel mooi in elkaar gezet. Bedankt :)
Geweldig team, ik kwam met mijn vriendin voor een derailleurprobleem van mijn Grand Canyon, ze repareerden het in minder dan 30 minuten! Ze hebben zelfs een paar kleine problemen aan de fiets opgelost die ik niet had opgemerkt
Nieuw station hetzelfde team als nieuw, het is schone sanitaire douche en gratis koffie, vriendelijk en bekwaam personeel, let echter op de wasdetails.
Wassen op 4/10/2022
De ingang is vanaf de zijkant (rue Denis Papin), ga rond de parkeerplaats van Alaine en parkeer tegenover de wasstraat
Friendly folks and quick service. My bike was ready within half a day.
(Vertaald)
Vriendelijke mensen en snelle service. Binnen een halve dag was mijn fiets klaar.
Prima ontvangst, goed advies.
Een topteam.
Briljante service en zeer vriendelijk personeel. Mails werden altijd een paar uur later beantwoord. Ze hebben mij geholpen met een garantieaanvraag voor mijn frame. Binnen een week had ik mijn fiets gratis terug. Fantastisch!
Welkom, kwaliteitsservice en vriendelijk personeel.
Het is dankzij de locatie van dit centrum dat ik besloot een Canyon-fiets te kopen.
Een Canyon-centrum bij mij in de buurt stelt mij gerust bij het online kopen en onderhouden van een fiets...
Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om demofietsen te testen op afspraak.
Zeer professioneel. Zeer goed ontvangen. Volgende aankoop zal het er zijn.
Nadat ik mijn nieuwe racefiets had ontvangen met een storing aan de voorderailleur, ben ik de volgende ochtend naar het servicecentrum gegaan. Zonder afspraak repareerde de vriendelijke en bekwame man het meteen. Ondertussen heb ik genoten van elke km op mijn nieuwe rit! Geweldige service van een directe verkoper, top!
Ze zijn een beetje overspoeld met werk, dus plan je onderhoud het beste op tijd bij hen.
De jongens zijn allemaal fietsliefhebbers en zullen je helpen met elk probleem dat je hebt. Onderhoud aan vorken, ophangingen en druppelaars duurt ongeveer 2 tot 3 weken omdat het naar een gecentraliseerde plek gaat.
Als je handig bent en aan de fiets wilt werken, kun je ze een e-mail sturen en vragen wat je nodig hebt voor onderdelen. Ze reageren snel
Zeer tevreden over de klantenservice van het Canyon servicecentrum. Worstelde met een garantieprobleem van mijn vork. Canyon heeft de vork naar rockshox verzonden, maar helaas kwam hij verschillende keren ongefixeerd terug. Mijn contactpersoon bij Canyon stond op en regelde een nieuwe vork voor mij, zelfs een geüpgraded model. 👌
Een klein, los en verloren onderdeel van mijn shifter verhinderde dat ik mijn canyon kon gebruiken. Na het versturen van de contactmail en een paar foto's werd het onderdeel per exprespost naar mij verzonden en de volgende dag ontvangen!
Snel, eenvoudig en effectief.
GEFELICITEERD aan het team van Canyon België!
Uitstekende deskundigheid en service!
Voorlopig niets te klagen. 3 contact met de dienst en luister altijd goed. Fiets teruggebracht voor de eerste controle
Kwaliteitsservice!
Zeer responsief per e-mail en snelle reparatie.
BEDANKT !
Top service, had a warranty issue, they fixed it perfectly for me, very happy 👍
(Vertaald)
Topservice, had een garantieprobleem, ze hebben het perfect voor me opgelost, erg blij 👍
Ik heb telefonisch contact met hen opgenomen over een lopende bestelling. Ze waren zeer responsief, bekwaam en vriendelijk. Bedankt 😉
Perfect (tot nu toe)
Garantieprobleem zeer professioneel opgelost.
Vriendelijk personeel en goede service. Serviceformules zijn niet precies hetzelfde als online, dus informeer!
De Canyon-service is goed, maar is behoorlijk traag. .
Servicecentrum uitsluitend voor via internet verkochte fietsen.
Reparatie
Dienst na verkoop
Het personeel is behulpzaam. De locatie is niet gemakkelijk te bereiken.
Beste service in de stad
Ik ben daar niet heen gegaan
Uitstekende service!
Goede service
Topservice
Canyon bovenaan
contact
Foto's
Alle
Nieuwste uploads
Street view en 360
Van eigenaar