Beoordelingen van M@xiprint. (Drukkerij) in Brussel (Brussel).
Beschrijving
Informatie over M@xiprint, een Drukkerij in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van M@xiprint
Maandag
10:00–13:00, 14:00–18:00
Dinsdag
10:00–13:00, 14:00–18:00
Woensdag
10:00–13:00, 14:00–18:00
Donderdag
10:00–13:00, 14:00–18:00
Vrijdag
10:00–13:00, 14:00–18:00
Zaterdag
09:00–13:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Dinsdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Woensdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Donderdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vrijdag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zaterdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 |
Beoordelingen van M@xiprint
J. d. s.
Goede service en goede printkwaliteit!
A. P.
(Vertaald) Ik ben erg blij dat ik de mogelijkheid heb om in mijn gemeente te printen. Het is een goed adres en het personeel doet er alles aan om ons te helpen. Het materiaal is van goede kwaliteit, een lange levensduur voor dit bedrijf. bedankt
M. V.
(Vertaald) Onberispelijke klantenservice zoals zelden zo stijlvol.
Ze zijn niet alleen supervriendelijk en gastvrij, maar ook superefficiënt. De diensten en leveringen zijn van hoge kwaliteit. Hartelijk dank voor uw werk.
B. M.
(Vertaald) zeer goed relaispunt, ik wilde het verduidelijken. Ik ga er nog steeds heen nu Mirepoix gesloten is. Als je geen problemen wilt hebben met je Mondial Relay-pakketten, ga dan hier...
H. Y.
(Vertaald) Printen, fotokopiëren, inbinden, kopen en vele andere diensten in dit bedrijf. Ik ben altijd goed ontvangen. Tussen mensen die niet weten hoe ze een pc moeten gebruiken, degenen die hulp vragen bij kopieerapparaten, degenen die om hun pakjes vragen (het is ook een relaispunt), degenen die apparatuur kopen, enz. Ze zijn vaak overweldigd maar altijd beleefd en doen hun best om iedereen tegemoet te komen. Als ik iets nodig heb, zoek ik niet ergens anders.