Beoordelingen van Fintro-Wavre-Claus AssurInvest SCRL. (Bank) in Waver (Waals-Brabant).
Fintro-Wavre-Claus AssurInvest SCRL
Rue du Pont du Christ 11, 1300 Wavre, België
Beschrijving
Informatie over Fintro-Wavre-Claus AssurInvest SCRL, een Bank in Waver (Waals-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Fintro-Wavre-Claus AssurInvest SCRL
Maandag
09:00–12:30
Dinsdag
09:00–12:30
Woensdag
09:00–12:30
Donderdag
09:00–12:30
Vrijdag
09:00–12:30
Zaterdag
09:00–12:00
Zondag
Gesloten
Beoordelingen van Fintro-Wavre-Claus AssurInvest SCRL
R. L.
(Vertaald) Een service, face-to-face in het bureau maar ook per e-mail, hartelijk en charmant maar ook perfect, efficiënt en snel.
En ik sta op de servicekant, die in de bankwereld zeer zeldzaam aan het worden is: ze doen echt hun best voor hun klanten!
Wat meer?
Als bewijs werd ik klant bij hen terwijl ik in dienst was bij een concurrerende bank...
E. D.
(Vertaald) Hartelijk dank aan het Fintro-agentschap in Waver voor zijn geweldige ontvangst. Veel dank aan de heer Zenari voor al zijn waardevolle adviezen, zijn professionaliteit en zijn goede humeur. Hij is er gewoon in geslaagd om de grootste droom van mijn ouders waar te maken, dus ik bedank hem nogmaals. Ik zal je altijd dankbaar zijn.
TOP AGENTSCHAP. 10/10
D. W.
(Vertaald) Dank u wel, meneer Zenari. Hier hebben we een echte bankier, een echte adviseur die aandacht heeft voor de behoeften van zijn klanten en op zoek is naar de beste oplossingen. Bedankt voor je vriendelijkheid en professionaliteit. Ik raad het zeker aan 👍
B. H.
(Vertaald) Luisteren en als het dringend is, zijn ze je van dienst zonder afspraak.
N. M.
(Vertaald) Ik ben in 2017 van bankkantoor veranderd om het FINTRO-bureau in WAVRE te kiezen vanwege hun aandacht voor mijn familie en persoonlijke situatie in mijn professionele projecten. We kregen een lening voor een project dat ons na aan het hart lag, ondanks een 'niet vooraf gewonnen' dossier, maar waarvoor we hebben geprofiteerd van het luisterend oor en de expertise van het team.
De opvolging (echt gepersonaliseerd) is van hoge kwaliteit. Ik heb dit geruststellende en zo belangrijke gevoel voor een freelancer dat mijn bankier een actieve partner is in het succes van mijn projecten. De onvermijdelijke problemen die we onderweg tegenkwamen, werden professioneel en commercieel aangepakt. Ik beveel dit bureau zonder aarzeling aan.
A. D. K.
(Vertaald) Na 11 afspraken bij verschillende banken voor de aankoop van ons eerste huis in 2015, kozen we voor het Fintro-agentschap in Waver.
Het aangeboden tarief was natuurlijk aantrekkelijker dan de concurrentie, maar we werden letterlijk verleid door de ontvangst, aandacht en professionaliteit van mevrouw Valérie Fossion.
Gedurende deze jaren is elk contact met haar soepel verlopen en zijn onze verzoeken altijd met de grootst mogelijke zorg behandeld.
Onlangs hebben we een hypothecaire lening afgesloten bij Fintro Waver voor de aankoop van een nieuwe woning. Mevrouw Fossion heeft zich met hart en ziel gegeven om voor ons veel betere voorwaarden te krijgen dan bij de makelaar (gelukkig stond ze erop ons te helpen).
Dankzij deze aanpak konden we profiteren van een gigantische besparing op onze lening en we zijn hem erg dankbaar.
Ik raad dit bureau 100% aan.
Nogmaals een dikke merci.
Alexis en Camille
M. V. P.
(Vertaald) Mijn compagnon en ik kregen uitstekend advies bij het afsluiten van onze hypotheek, waardoor we onder meer voor Fintro Wavre kozen in plaats van een andere bank. Madame Fossion is echt beschikbaar en altijd efficiënt in het opvolgen van ons dossier!
F. L.
(Vertaald) Ik ben (nog) geen klant van Fintro maar toen we op zoek waren naar een lening voor onze woning werden we heel goed ontvangen, geluisterd en geadviseerd. We hadden heel snel een afspraak, ondanks dat we nog in (de-)convenience zitten. Voorlopig niets te klagen ;-)
e. l.
(Vertaald) Al 5 jaar klant bij Fintro Wavre. Ik wil Valérie Fossion bedanken, vooral voor haar warme welkom, altijd attent op onze verzoeken en klaar om de beste oplossing te vinden, vooral degene die het beste bij ons past.
Wat betreft de ontvangst, we zijn altijd met een glimlach en veel aandacht ontvangen.
V. G.
(Vertaald) Een aangenaam onthaal en een bekwaam team dat attent was op deze klanten, die in staat waren om binnen een gerespecteerde termijn op ons verzoek te reageren.
Ik raad dit bureau aan. Dankjewel
C. L.
(Vertaald) Ik ben verheugd, het personeel van dit bureau is zeer attent en reageert zo goed mogelijk op uw verzoeken. Ze zijn zeer responsief en begeleiden u in uw stappen. Dank aan hen voor hun hulp in het kader van mijn krediet en deze kanten...
C. M.
(Vertaald) Ik ben zelfstandig, heb veel verzekeringen nodig en vooral goed advies. Zodra je het fintro-agentschap in waver binnenstapt, voel je je welkom en goed verzorgd. Ik kwam verschillende keren terug en het welkom bleek bij alle arbeiders hetzelfde te zijn.
Ik werd voortreffelijk opgevangen. Dankzij hen kost mijn verzekering me minder en ben ik veel beter gedekt dan voorheen. Ik realiseer me dat niet alle makelaars gelijk zijn gemaakt en hoe belangrijk het is om een goede te hebben.
Ik ben van plan alle accounts daarheen over te zetten. Ik vertrouw ze volledig en het is zo kostbaar.
M. A.
(Vertaald) Verzekeringsdienst 11/10. Voor de bank weet ik het niet, maar de twee moeten worden gescheiden in de vaak zeer tegenstrijdige beoordeling van gefrustreerde en opgetogen klanten!
Ik merk ook op dat de geïrriteerde meningen over het algemeen in meer dan bij benadering Frans zijn geschreven en met een spelling die er niet één is. Klagen dat werknemers altijd in VR zijn, zou de klager misschien op het idee moeten brengen om er een te nemen...
j. h.
(Vertaald) Madame Fossion staat altijd klaar om mij snel te helpen. Persoonlijke service, zeldzaam tegenwoordig. Bedankt Valerie.
L. N.
(Vertaald) Beschikbaarheid, service, gedegen advies... Alles wat u verwacht van een bank en een verzekeraar samengebracht in dit bureau.
Bedankt voor je hulp, je tijd en je reactievermogen!
e. e.
(Vertaald) Hier ben ik terug met mijn dossier vastgebonden, mevrouw Fossion. Ik wil u nogmaals bedanken voor het luisteren naar uw goede advies waardoor ik 17 jaar geleden en nog steeds kon kopen. Ik zal je altijd dankbaar zijn. mevrouw Eudier
T. M.
(Vertaald) Een bureau aan de top met ongeëvenaarde opvolging en ernst.
Bedankt mevrouw FOSSION en de heer ZENARI voor hun vaardigheden en professionaliteit.
Zonder aarzeling, aan te bevelen.
c. h.
(Vertaald) Bedankt, mevrouw Fossion Valerie, voor het werk dat is uitgevoerd voor het dossier van mijn neef, ik geef 10/10 aan deze jongedame, die weet waar ze het over heeft, in alle dossiers die hij haar heeft voorgelegd, adviseer ik een veel mensen hem vertrouwen.
S. S.
(Vertaald) Ik had contact met Madame Fossion, die niet alleen charmant is, maar ook zeer bekwaam is, het is een genoegen ....
M. D.
(Vertaald) Dank aan de heer Zenari, mevrouw Fossion en hun teams voor de dagelijkse diensten en professionaliteit.
J. H.
B. L.