Beoordelingen van KBC BANK GENT WATERSPORTBAAN. (Bank) in Gent (Oost-Vlaanderen).
Beschrijving
Informatie over KBC BANK GENT WATERSPORTBAAN, een Bank in Gent (Oost-Vlaanderen)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Het tarief van deze plaats is nu laag. Meestal gebeurt dit omdat mensen alleen commentaar geven als ze niet blij zijn met een dienst. We zijn er zeker van dat dit bedrijf een geweldige service biedt aan hun klanten.
Kaart
Openingstijden van KBC BANK GENT WATERSPORTBAAN
Maandag
09:00–12:30, 13:30–16:30
Dinsdag
09:00–12:30, 13:30–16:30
Woensdag
09:00–12:30, 13:30–16:30
Donderdag
09:00–12:30, 13:30–16:30
Vrijdag
09:00–12:30, 13:30–16:30
Zaterdag
09:00–12:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Dinsdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Woensdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Donderdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vrijdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Zaterdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 |
Beoordelingen van KBC BANK GENT WATERSPORTBAAN
L. D. C.
Heel makkelijk een gezamenlijke rekening kunnen aanvragen. Gratis tot 25 jaar. Dus ideaal voor een jong koppel. Super vriendelijke ontvangst.
L.
Goed geholpen
K. v. T.
Mooie service.
E. V.
Wij werden uitstekend geholpen door Christof Spiesschaert en Ellen Meerschaut, wat een professioneel en verzorgd team. Geen enkele vraag was teveel, gewoon top!
H. P.
I call them every now and then when something is not clear or there is something I can't do myself directly online.
The receptionist is always super friendly, speaks perfect English and is very efficient.
The insurance department is relatively OK, but they can't negotiate directly, can't react to market changes, are either very slow in making offers or bad at negotiating. I hardly have any insurance left at KBC anymore.
Online and in terms of self-banking they are probably the best though.
(Vertaald)
Ik bel ze af en toe als er iets niet duidelijk is of als ik iets niet zelf direct online kan doen.
De receptioniste is altijd supervriendelijk, spreekt perfect Engels en is zeer efficiënt.
De verzekeringsafdeling is redelijk in orde, maar ze kunnen niet direct onderhandelen, kunnen niet reageren op veranderingen in de markt, zijn erg traag in het doen van aanbiedingen of slecht in onderhandelen. Ik heb bijna geen verzekeringen meer bij KBC.
Online en qua zelfbankieren zijn ze echter waarschijnlijk de beste.
c. m.
Good customer service
(Vertaald)
Goede klantenservice
s. a.