Beoordelingen van Avis Location Voiture Ixelles. (Autoverhuur) in Waver (Waals-Brabant).
Avis Location Voiture Ixelles
Amerikaansestraat 145, 1050 Elsene
Beschrijving
Informatie over Avis Location Voiture Ixelles, een Autoverhuur in Waver (Waals-Brabant)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Avis Location Voiture Ixelles
Maandag
08:00–17:00
Dinsdag
08:00–17:00
Woensdag
08:00–17:00
Donderdag
08:00–17:00
Vrijdag
08:00–17:30
Zaterdag
08:00–17:00
Zondag
Gesloten
Populaire tijden
Maandag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Dinsdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Woensdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Donderdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vrijdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zaterdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van Avis Location Voiture Ixelles
Altijd zeer goede service!
Ik verlaag mijn beoordeling naar drie sterren na een nieuwe reservering en de daaruit voortvloeiende frustratie:
Ik wilde mijn reservering wijzigen, maar merkte dat deze niet in mijn account in de Avis-app verscheen. Een Avis-medewerker bij het reserveringscentrum waar ik over dit probleem belde, suggereerde dat mijn online reservering niet met mijn Avis Prefered-nummer was gemaakt en dat dit de reden was waarom de reservering niet in mijn account verscheen. Ik ben het niet eens met deze interpretatie, aangezien ik vóór mijn reservering met mijn Avis Prefered-gegevens op de site was ingelogd.
U kunt het reserveringsformulier echter wel op de site bekijken door uw reserveringsnummer in te voeren (ongeacht of u lid bent of niet). De functies voor het wijzigen van de reservering op de pagina werken echter niet. De Avis-medewerker bevestigde dat ze al een tijdje niet meer werken. Daarom moest ik mijn creditcardgegevens mondeling aan deze medewerker verstrekken, zodat ze de wijziging zelf konden doorvoeren. Dit levert beveiligingsrisico's op. Bovendien wordt het gesprek gefactureerd tegen € 0,35 per minuut. Bedankt, Avis!
Uiteindelijk werken de annulerings- en wijzigingsopties die Avis naar eigen zeggen aan zijn Avis Preferred-klanten biedt niet als het systeem hun lidmaatschapsstatus niet heeft geregistreerd tijdens het boekingsproces.
Daarom zijn de wijzigings- en annuleringsopties die in de mobiele app van Avis worden aangeboden ook niet effectief als de boeking (naar verluidt) niet is geregistreerd onder de Avis Preferred-lidmaatschapsstatus. Bovendien werkt het contactformulier in deze app niet en is de FAQ-sectie leeg (geen artikelen)!
Avis komt de beloftes op de website dus niet na:
"Met de mobiele app van Avis heeft u de controle" -> NEE
Er valt nog veel te winnen in het beheren van online boekingen. Het is alsof we op dit gebied 20 jaar terug in de tijd zijn gegaan. Het is behoorlijk teleurstellend dat een van de grootste namen in de autoverhuursector dit aspect van zijn dienstverlening zo slecht beheert. Gelukkig zijn de medewerkers van het verhuurbedrijf (in ieder geval die in Elsene, waar ik vaak kom) vriendelijk en efficiënt, en de voertuigen zijn degelijk.
——————————————
2e huur:
Ik verhoog mijn beoordeling naar 5 (in plaats van 3 voorheen).
De hieronder genoemde punten na mijn eerste huur lijken te zijn opgelost, althans wat betreft de opvolging van de huur via e-mail en op de website. Omdat ik tijdens de huur geen contact met Avis hoefde op te nemen, kan ik de voortgang op dit gebied niet beoordelen, wat de eerste keer nogal teleurstellend was.
Hoe dan ook, Avis heeft me deze keer een goede service geboden, met een goede (vriendelijke en efficiënte) ontvangst bij het verhuurkantoor en een auto die aan mijn verwachtingen voldeed. En dat alles voor een zeer redelijke prijs.
———————————————————
Eerste huur:
Zeer tevreden over de service van Avis wat betreft de volgende punten: het proces van het online selecteren en reserveren van de auto en het ophalen bij het verhuurkantoor (vriendelijke en efficiënte agent). De verzekerings- en eigen risico-opties worden relatief goed uitgelegd (wat niet het geval is bij zijn kleine zusje, Budget). Bovendien voldeed de auto goed aan mijn verwachtingen en was de huurprijs zeer redelijk.
Ik ben echter zeer ontevreden over de communicatie buiten het verhuurbedrijf, met name over de online klantenservice en de bijna onbereikbare telefonische service via de nummers op de website.
Bovendien verscheen mijn reservering gedurende de gehele huurperiode (8 dagen) niet in mijn online klantaccount of in mijn Avis Preferred-account, waarvoor ik me vóór de boeking had aangemeld. Bovendien ontving ik de dag na het inleveren buiten de openingstijden van het verhuurbedrijf geen e-mail ter bevestiging van de succesvolle teruggave van de auto. Opnieuw moest ik terug naar het verhuurbedrijf voor een bevestiging. Dit alles leidt tot een negatief gevoel over Avis en een gevoel van onzekerheid.
This has to be one of the best Avis location that I visited. As soon as you walk in the staff greets you with a smile and they are ready to help. I rented a electric car from them twice during TML W2 and W3 and it was a great experience. Sorry that I didn’t take any names but thank you for you help
(Vertaald)
Dit moet een van de beste Avis-locaties zijn die ik heb bezocht. Zodra je binnenkomt, begroet het personeel je met een glimlach en staan ze klaar om te helpen. Ik heb twee keer een elektrische auto van hen gehuurd tijdens TML W2 en W3 en het was een geweldige ervaring. Sorry dat ik geen namen heb genoemd, maar bedankt voor je hulp
Bestelwagen gereserveerd op vrijdag om 16.00 uur voor de volgende dag om 8.00 uur. Zeer snel en efficiënt personeel voor het ophalen van het voertuig bij de receptie op zaterdagochtend. Om 08.25 uur verliet ik het toneel met het busje.
Het werk is op tijd gedaan en ik heb het voertuig om 12:15 uur teruggebracht. dezelfde dag als gepland.
Toen ik het voertuig ophaalde, zorgde hetzelfde joviale, vriendelijke en behulpzame personeel voor een euforisch einde van de dag voor mij. Ik hou van LET OP!!!
Vriendelijk personeel en uitstekende service!
Ik huurde een auto voor een dag. Ik was blij dat ik de documenten en de sleutel in een kluisje kon afgeven.
Ik gebruik hun service al bijna een jaar (4 verhuur) en heb nog nooit problemen gehad. Eenvoudig en efficiënt welkom, nooit wachten. De medewerkers zijn duidelijk, beknopt, beleefd en proberen de klant niet voor de gek te houden. Geen harde verkoop van verzekeringen, ze worden aangeboden, ik heb altijd geweigerd. De auto's zijn schoon, nieuw en zien er goed onderhouden uit. Bovenal zijn de prijzen veel beter dan bij de verschillende Gare du Midi-agentschappen.
Vriendelijk en professioneel. Nieuwe auto en zeer goed schoongemaakt.
Ik heb een auto gereserveerd. Ik kreeg er één met slechts 3 km op de teller: gloednieuw, super uitgerust.. Geweldige service, het team deed er alles aan om een auto te leveren die aan mijn behoeften voldeed. Ik heb alle verzekeringen afgesloten en er waren geen problemen.
Gelukkig kan ik niet over prijzen praten omdat het een gesponsorde reis was, maar het voertuig dat we ontvingen (Mercedes b180) was schoon en vol met tank.
De servicedeskmedewerkers (bij ophalen en terugbrengen) waren erg vriendelijk, behulpzaam en geduldig
Een echte aanrader! Vriendelijk personeel, snelle service, duidelijke uitleg over de kostencategorieën en geen verborgen kosten.
Het enige nadeel is dat het station op zondag gesloten is. De auto moet dus op straat geparkeerd worden en de klant is er verantwoordelijk voor tot het station maandagochtend opengaat.
Ik ben al bijna twee jaar klant en heb nog nooit problemen gehad, in tegenstelling tot andere AVIS-stations in Brussel.
Ik heb hier het afgelopen jaar meerdere keren gehuurd en nog nooit problemen gehad. Vriendelijk personeel en mooie auto's.
Toen de accu van onze auto leeg was, duwden we de deur open om om hulp te vragen en kregen deze meteen en gratis! Helemaal geen klant, wij zijn zo geholpen. Hartelijk dank!!
Niet altijd vriendelijke service aan de telefoon en eerlijk gezegd onprofessionele after-sales service! Na een factureringsfout moest ik gedurende twee maanden minstens drie keer contact met hen opnemen om mijn geld terug te krijgen.
Grote bedrijfswagen beschikbaar, zelfs op zaterdag, voor een reservering de dag ervoor, zeer betaalbare prijs en zeer vriendelijk personeel. Snel en efficiënt. Nogmaals bedankt en tot snel.
Goede service en zeer prettig contact. Ben een vaste klant, om een goede reden.
Ik heb zojuist de auto teruggegeven die ik had gehuurd en de service was uitbundig en ze gaven me een heel goede deal toen ik als inloopklant binnenliep.
Ik heb 3,4 keer een auto gehuurd bij dit filiaal. Het is een zeer professioneel filiaal met een goed personeelsbeheer. Ze zijn erg behulpzaam met alles wat je vragen hebt over huren etc. Ze zijn erg beleefd en een aanrader.
Awesome! Had to drop off when closed, quick key box and out. Quick email receipt, very well done.
(Vertaald)
Geweldig! In gesloten toestand moeten afgeven, snelsleutelkastje en eruit. Snelle e-mailontvangst, zeer goed gedaan.
Dit is de tweede keer dat ik via Avis een auto huur aan de Rue Americaine. Beide keren verliep alles heel soepel en het personeel was behulpzaam en vriendelijk.
Vriendelijk personeel, gemakkelijk toegankelijk en concurrerende prijzen omdat we een groot internationaal bedrijf zijn.
Avis Preferred is een goed loyaliteitsprogramma. Het personeel is altijd erg vriendelijk.
Leuke plek om een auto te huren in Brussel Elsene
Goede service, snelle levering.
Very nice and friendly staff, and willing to help you.
(Vertaald)
Zeer aardig en vriendelijk personeel, en bereid om u te helpen.
Geweldige service! Aardig personeel! Zou het altijd aan iedereen aanbevelen.
Er was een beetje een wachtrij, maar het personeel was behulpzaam en vriendelijk.
Altijd een glimlach van het personeel? Ik huur vaak bij hen, maar eigenlijk niets te zeggen.
Snel en soepel proces om een geweldige auto te huren!
Zeer vriendelijk team met een onberispelijke professionaliteit
Uiterst professionele ontvangst en service elke keer weer.
Professioneel en efficiënt.
Uitstekende service
Vriendelijk personeel. Vooral de heer FRED
Ga ervoor
Qqq
Uitstekende service!!
contact
Foto's
Alle
Street view en 360
Van eigenaar