Beoordelingen van Peugeot Retail Meiser. (Autobedrijf Garage) in Brussel (Brussel).
Peugeot Retail Meiser
Jacques Georginlaan 15/19, 1030 Schaarbeek, België
Beschrijving
Informatie over Peugeot Retail Meiser, een Autobedrijf Garage in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van Peugeot Retail Meiser
Maandag
08:00–18:30
Dinsdag
08:00–18:30
Woensdag
08:00–18:30
Donderdag
08:00–18:30
Vrijdag
08:00–18:30
Zaterdag
09:00–18:00
Zondag
10:00–17:00
Populaire tijden
Maandag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Dinsdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Woensdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Donderdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vrijdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Zaterdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zondag
12 | |
---|---|
13 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van Peugeot Retail Meiser
d. g.
Ik ben ontvangen geweest door Mr Bebronne die mij zeer vriendelijk bediendt heeft en de goede à antwoorden gaf op mijn vragen
D. L.
Ingevolge een uitvoerige mailcommunicatie met de directie, die een luisterend oor had voor het incident en die beloofd heeft de telefooncommunicatie opnieuw onder de loep te nemen, herzie ik mijn score.
Mijn voertuig geeft een waarschuwingslicht waarvoor ik zo snel mogelijk naar de garage moet. Ik bel speciaal naar de garage en daar zeggen ze mij dat ik zonder afspraak onmiddellijk naar de garage mag komen. Ik neem dus vrijaf, rijd 10 km naar de garage en daar hoor ik dat ze de auto niet gaan herstellen maar dat ze mij wel een afspraak kunnen geven voor de dag erop...... Dus onverrichterzake naar huis, 2 uur verloren en vrijaf genomen om dan te horen dat ik morgen met het voertuig opnieuw naar de garage mag ( maar ik ben super blij, ik heb een papiertje gekregen dat ik ze morgen mag komen aanbieden... ongelofelijk toch, vind je niet) en dat ze hem zullen proberen de herstelling in te lassen , dus morgen niet zeker dat ik een auto zal hebben...... Hadden ze mij niet aan de telefoon kunnen zeggen dat ik morgen mocht komen met de auto????? Wat een service...Ik denk dat een doorlichting van de efficiëntie van onthaal meer dan nodig is
J. V.
Peugeot 3008 besteld. Benieuwd wanneer die er zal zijn.
Na eerste probleem met de wagen zeer goed geholpen door de Fleet naverkoop dienst!
R. V. H.
Goede service vriendelijke ontvangst
S. a. m.
Dank u aan de personeel van Peugeot Meiser. Ik had een probleem met mijn 206. Vandaag ik rijd met mijn nieuw 208. De bestek was rond 1700€ maar met de condities en een overnampremie ik ben blij met mijn nieuw auto. Dank u alemaal.
D. D.
Alles verliep vrij snel en vlot, de jonge dame aan de receptie is zeer vriendelijk en ik ben blij dat ze haar best doet om Nederlands te spreken.
A. R.
Dank u wel mhr Van Snick !
B. S.
Vlotte afhandeling en goede uitleg over de nieuwe wagen
E. L.
De dame aan de receptie is zeer vriendelijk en er is een hoge kwaliteit service.
E. C.
Ombouwen van bestaande stuurkring van spuitcabine naar nieuwe energiezuinige frequentiesturing
G. V. S.
Uitstekende en vlotte service naverkoop.
L. O.
(Vertaald) Ik werd heel goed ontvangen en welkom geheten. Ondanks een vanaf het begin aangekondigd krap budget, gaf de superverkoper Valmir niets op om oplossingen voor ons te vinden. Aarzel niet om bij hen te kopen.
N. R.
(Vertaald) Na mijn e-mail aan de vlootafdeling was alles zeer goed geregeld en het onderhoud was op tijd gedaan. Leuk team! Nogmaals bedankt aan de heer Thierry van de vlootservice.
F. H.
(Vertaald) Snelle, kwaliteitsservice en UITSTEKEND personeel.
Mijn afspraak was om 10.15 uur maar ik was om 8.00 uur ter plaatse. Zodra ik aankwam, werd ik begroet door een vriendelijke en behulpzame jonge vrouw en na 2 minuten arriveerde een glimlachende jongeman om mijn dossier over te nemen. De snelheid was verrassend.
De hele tijd op het terrein was het personeel perfect en de service was top, ik had me niet beter kunnen voorstellen.
Mijn auto kwam er als nieuw uit.
Ik wil vooral DE FREDERIC bedanken die TOP was bij mij. Ik was ziek en hij nam de tijd om me alles te geven wat ik nodig had om me beter te laten voelen, thee, keelpastilles, verwarming, enz.
Met dank aan het PEUGEOT STELLANTIS & YOU BRUSSELS MEISER-team. :)
D. a.
(Vertaald) Een zeer aangename ervaring, ik die niet veel van auto's weet, ik had de kans om een zeer aangename en geduldige verkoper tegen te komen. Ik raad ten zeerste aan.
C. B.
(Vertaald) Goed onthaal en positieve ervaring bij Peugeot Stellantis nabij Meiserplein in Brussel met het oog op de aankoop van een elektrische wagen. Beschikbaarheid, stiptheid en goed advies.
G. A.
(Vertaald) 'S Ochtends een voertuig afzetten is een hindernisbaan tussen de drukke parkeerplaats en 20-30 minuten in de rij staan om de sleutel af te geven als we een afspraak hebben. En je moet nog steeds wachten om het voertuig 's avonds op te halen omdat de valet meerdere voertuigen moet verplaatsen om de juiste te bereiken. Voor het uitgevoerde onderhoud heb ik niets te zeggen het was gewoon het bezoek van het eerste jaar. De persoon die voor mij zorgde was aardig.
F. K.
Peugeot Meiser made everything easy. M. Frédéric Vanhellemont answered all our questions - however stupid they may have been - and has continued to do so in the 2 months since the car was delivered. The whole experience was a pleasure. Many thanks for all the help.
(Vertaald)
Peugeot Meiser maakte alles gemakkelijk. M. Frédéric Vanhellemont beantwoordde al onze vragen - hoe stom ze ook waren - en is dat blijven doen in de 2 maanden sinds de levering van de auto. De hele ervaring was een genoegen. Hartelijk dank voor alle hulp.
D. B.
(Vertaald) Begin dit jaar 2022 zaten mijn vrouw en ik zonder voertuig omdat onze twee Citroën Euro4-voertuigen het begaven. Ze repareren was het niet waard, aangezien ze in Brussel niet mochten rijden. Daarom moesten we dringend over een nieuw voertuig beschikken, liefst nog geen twee jaar oud. Na wat onderzoek te hebben gedaan op bepaalde sites die gespecialiseerd zijn in de verkoop van min of meer nieuwe auto's, kwam ik een voertuig van het merk Peugeot tegen. Ik ging naar de Peugeot Meïser garage om meer informatie te vragen. Ik werd vrolijk ontvangen door Patrik Manzilak, automotive adviseur. Hij heeft me duidelijke en nauwkeurige uitleg gegeven over dit voertuig.
Omdat ik verliefd was geworden op deze auto omdat hij voldeed aan de criteria van onze keuze, besloot ik er alles aan te doen om hem te verwerven. De onderhandelingen begonnen dus in juli en slaagden uiteindelijk, dankzij Patrik Manzilak, in september. Moge hij hier al onze dank vinden voor zijn effectieve advies en begeleiding.
bonga
O.
I went there for the car service.
The personal is friendly.
It's a bit complicated making an appointment as the phone hanged up several times before I was able to make an appointment. No online booking is available.
The service is fast.
(Vertaald)
Ik ging daar voor de autoservice.
Het persoonlijke is vriendelijk.
Het maken van een afspraak is wat ingewikkeld omdat de telefoon meerdere keren ophing voordat ik een afspraak kon maken. Er is geen online boeking mogelijk.
De service is snel.
A. G.
(Vertaald) We werden geadviseerd door de heer Patrick voor de aankoop van ons nieuwe voertuig.Ik wil hem in het bijzonder bedanken voor zijn luisterend oor en zijn professionaliteit in alle stappen van onze aankoop, een uitzonderlijke verkoper die erg blij was met de geleverde service.
Dankjewel.
i. A.
(Vertaald) Uw auto (3008 Pure Tech) inleveren bij Peugeot (STELLANTIS!) MEISER is altijd een kruisweg. Ik had echter een afspraak gemaakt, zoals vereist.
Overvolle parkeerplaats. Moet zeggen dat STELLANTIS heeft besloten alle merken van de groep te concentreren in deze (kleine) garage.
Receptiepersoneel niet erg nadrukkelijk en niet erg dynamisch. Abnormaal lange wachttijd.
Het goede nieuws is dat de storing (distributieriem, in olie badend, te vervangen) onder garantie viel. Moet zeggen dat dit een bekend en terugkerend probleem is op de PURE TECH.
Geen of weinig communicatie om u te informeren over de deadlines (8 dagen in ons geval). Contact met hen opnemen via TEL is een andere Kruisweg.
Idem bij de receptie. Koud en onpersoonlijk. Gelukkig herinner ik ze eraan dat het onder de garantie viel omdat ze klaar waren om een factuur voor me op te stellen.
3 sterren (voor de garantie) maar niet meer omdat ontvangst en communicatie moeten worden herzien!
P. F.
(Vertaald) Verkoop in recordtijd afgerond, levering in 3 weken, goed herstel van het vorige voertuig.... Zeer tevreden
NB: verkoper Patrik Manzilak, erg jong en gemotiveerd!
B. V.
Peugeot Meiser made the buying experience seamless. I had the best car buying experience ever. They were very honest and straightforward. My time is valuable and they respected it. I could not have asked for more. Mr. Olivier Bon is very courteous and professional. I will always choose Peugeot Meiser for my car needs & services ! Thanks Olivier
(Vertaald)
Peugeot Meiser maakte de koopervaring naadloos. Ik had de beste auto-aankoopervaring ooit. Ze waren heel eerlijk en duidelijk. Mijn tijd is kostbaar en ze respecteerden het. Ik had niet om meer kunnen vragen. De heer Olivier Bon is zeer hoffelijk en professioneel. Ik zal altijd voor Peugeot Meiser kiezen voor mijn autobehoeften en -diensten! Bedankt Olivier
J. M.
(Vertaald) "Ondanks wat lang wachten omdat het voertuig niet op voorraad was, is de levering zeer goed verlopen"
G. M.
(Vertaald) Zeer goede levering, ik raad het ten zeerste aan. 10/10 tokoss
A. B.
(Vertaald) Service ten top, ik werd zeer goed ontvangen
R. D.
(Vertaald) Alexandre heeft ons heel goed ontvangen en geadviseerd, dankzij hem voor zijn hulp en alle gegeven informatie
M. M.
(Vertaald) Mijn man en ik werden perfect ontvangen, met alle nodige uitleg, ondanks dat we de verkoper hadden gewaarschuwd dat de verkoop via een leasingmaatschappij zou gebeuren en niet thuis! Dus dankjewel.
R. P.
(Vertaald) Hartelijk dank aan de bezorgservice. Het werk was onberispelijk!
R. D.
(Vertaald) Vastbesloten om een elektrische of hybride auto als mijn volgende voertuig te kiezen, liep ik door de deur van deze dealer zonder echt enig idee te hebben wat ik wilde. Ik werd begroet door een glimlachende man die zeer goed geïnformeerd was over de verschillende automodellen van dit type.
Ik had alle informatie die ik nodig had om te weten welk voertuig aan mijn behoeften zou voldoen.
Als u vragen heeft over dit soort auto's, hoe ze werken of belangrijke functies, aarzel dan niet om de heer Van Snick te vragen.
Wat mij betreft, ik weet waar ik dat kan vinden als ik van auto wissel.
Moe van de stijging van de dieselprijzen 😡 ⛽
J. H.
(Vertaald) De ontvangst bij deze dealer was zeer prettig. Het bezoek was kort, maar de heer Van Snick was in staat om alle vragen te beantwoorden en voorstellen te doen die aan mijn verwachtingen beantwoordden.
Als u kwaliteitsadvies wilt krijgen bij de aankoop van een Peugeot-voertuig, bent u hier aan het juiste adres!
M. J.
Olivier was exceptional…. With all his years of experience and expertise, he helped me get the car I wanted. He went above and beyond with assisting me through out the buying process. The staff, from the sales dep to sales administration and delivery room , were friendly and accommodating.
(Vertaald)
Olivier was uitzonderlijk…. Met al zijn jarenlange ervaring en expertise heeft hij me geholpen om de auto te krijgen die ik wilde. Hij deed het onmogelijke om mij tijdens het koopproces te begeleiden. Het personeel, van de verkoopafdeling tot de verkoopadministratie en de verloskamer, was vriendelijk en meegaand.
M. G.
(Vertaald) Erg blij met de administratieve verkoper. Bedankt voor je snelle service
T.
(Vertaald) Mijn ajd bedrijfswagen terug gekregen, prima service!
J. V.
(Vertaald) Ik ging mijn nieuwe bedrijfswagen ophalen, heel mooi, geen klachten. bovenkant
S. J.
(Vertaald) Zeer professionele en zorgzame beheerder. Ik was zeer goed geïnformeerd. Ik raad ten zeerste aan !
J. L.
(Vertaald) Superwelkom. De jonge TOP-verkoper. Hij beantwoordde al onze vragen duidelijk en gemakkelijk. Zijn naam is Patrick en het lijkt erop dat hij 10 jaar ervaring heeft. BRAVO.
M. G.
Professionalism, availability, competence, listening, ... are the words that come to mind to define my experience with this dealer. I highly recommend them because they clearly answered my needs. You can feel that the customer is at the center of their concerns. The young man helped me make an appointment for a technical inspection. I was not sure how to do this and I thank him for that.
(Vertaald)
Professionaliteit, beschikbaarheid, competentie, luisteren, ... zijn de woorden die bij me opkomen om mijn ervaring met deze dealer te definiëren. Ik raad ze ten zeerste aan omdat ze duidelijk aan mijn behoeften hebben voldaan. Je voelt dat de klant centraal staat. De jongeman hielp me een afspraak te maken voor een technische keuring. Ik wist niet goed hoe ik dit moest doen en ik bedank hem daarvoor.
A. W.
(Vertaald) Echt heel vriendelijk onthaal voor een service op het toppunt van professionaliteit 10/10!
D. T.
(Vertaald) Vriendelijke ontvangst door een aardige gastvrouw, die je naar de juiste persoon begeleidt, die je een drankje aanbiedt zonder dat je erom vraagt, dit wordt gewaardeerd en stelt je op je gemak
Vriendelijke verkoper met wie het mogelijk is om over de voertuigen van het merk te discussiëren
1 klein minpuntje de bedrukking van de documenten is niet aan beide zijden gedaan, administratieve vraag op de documenten (aankoopbon, financieringsdocumenten, berekening van het saldo dit is niet groot) vanuit dit oogpunt zeer negatief
Nu stel ik mezelf de vraag of ik mijn auto zou hebben op de geplande datum van 24 februari 2022
Waar ik al bang voor was, gebeurde gewoon, mooie woorden om je te lokken, snelle leveringsvoorwaarden om je het bestelformulier te laten ondertekenen, dat als je niet dezelfde dag ondertekent, de levering binnen 6 maanden zal zijn
Dus nu geen levering meer op 24 februari 2022, reden gegeven auto is nog niet officieel gepresenteerd
Dus mijn oude auto wordt verkocht, ik bevind me te voet
Conclusie koop geen Frans maar buitenlands
s. r.
(Vertaald) Geweldige Peugeot-dealer.
We werden heel goed geadviseerd door een verkoper (Alexandre dbq) die zijn auto's op zijn duimpje kende.
Vandaag rijden we dankzij zijn advies met een 5008 en dat is altijd een plezier !!...👌🏻👌🏻
F. V.
(Vertaald) Zeer goed contact en zeer professioneel bij deze dealer genaamd Frederic
H. K.
(Vertaald) Bediend door mevrouw Hermiche, kwaliteitsservice. In de top!
G. A. H.
(Vertaald) Jeep uitstekend, correct en pragmatisch verkoopcontact speelt consequent in op de wensen van de klant.
PSA zeer goed contact ook.
Mxi
P.
(Vertaald) Echte vakmensen. Een betrouwbare service, gerespecteerde deadlines, duidelijke uitleg, snelle en precieze antwoorden. En dat allemaal met een glimlach en hoffelijkheid. Een speciale vermelding voor de heer Weinhöfer die het geheel van deze evaluatie vertegenwoordigt.
C. T.
(Vertaald) Altijd onberispelijke service en beschikbaarheid op hetzelfde niveau. Het enige terugkerende probleem is het wachten voordat je (eindelijk) de beschikbare persoon kunt ontmoeten. Het deponeren van een sleutel en het blootleggen van je verwachtingen mag (naar mijn mening) niet meer dan 1/4 uur duren (in plaats van 3)
J. Z.
(Vertaald) Alles ging goed met ernst en vriendelijkheid.
W. G.
(Vertaald) Ik heb mijn oude negatieve mening verwijderd omdat ik een duidelijke verbetering in de service bemerkte: receptie, personeel ... het is leuk.
S. M.
(Vertaald) Zeer goede bediening....
Van ontvangst tot aflevering was ik zeer tevreden over de service van de medewerkers van deze garage.
Speciale vermelding voor een persoon van de verkoopafdeling, Quentin, die een professionaliteit en een sympathie had die ik in een garage lange tijd niet had gekend....
S. C.
(Vertaald) Aangenaam verrast door de beschikbaarheid en vriendelijkheid van de heer Vanhellemont na mijn oproep voor een mogelijke tweede aankoop. Kwalitatief advies en service. Dank u !
T. T.
(Vertaald) De manager staat bovenaan - verdient een promotie?
Zeer professioneel...
C. P.
(Vertaald) Een dealer die naar zijn klanten luistert!!!
De directeur, de heer Nyouri, ook zeer professioneel en zeer attent wanneer er een probleem moet worden opgelost!!!!!
De verkopers Gérald en Michel van ABARTH 10/10 hielpen me met raad en goden weten hoe ik hen 1001 vragen stelde gedurende een week voor mijn aankoop om een beslissing te nemen.
Ik heb niets te zeggen een zeer warme service om echt te adviseren!!!!!
Ik beveel de garage aan voor hun professionaliteit !!!!
Ik bedank ze nogmaals via sociale netwerken, want voor mij is het ook heel belangrijk dat iedereen weet dat ze echt aan de top hebben gestaan !!!! Bedankt voor deze verkoop van mijn kleine ABARTH Competition 179pk!!!!!
M. N.
(Vertaald) Professionaliteit, beschikbaarheid, vaardigheid, oplettendheid, ... zijn de woorden die in me opkomen om mijn ervaring bij dit dealerschap te definiëren. Ik raad het ten zeerste aan omdat ze duidelijk aan mijn behoeften voldeden. We hebben het gevoel dat de klant centraal staat in hun zorgen. Nogmaals bedankt ...
M. C.
(Vertaald) Ik werd begroet met een glimlach en voelde me zelfverzekerd. Ik had niet te maken met een tapijthandelaar, maar met een persoon die luisterde naar mijn behoeften en mijn verwachtingen, die me begeleidde en adviseerde tot aan mijn definitieve keuze. Vandaag, een paar maanden na mijn aankoop, ben ik nog steeds even tevreden met mijn voertuig en de professionaliteit van deze dealer.
R. B. A.
(Vertaald) Aankoop van een nieuw voertuig.
Verkoper:
De verkoper nam de tijd om naar me te luisteren om erachter te komen wat ik nodig had. Hij adviseerde me zonder mijn hand te forceren. Hij informeerde om altijd nauwkeurige antwoorden te hebben. Zeer professioneel en geruststellend. Met dank aan de heer Azough.
Levering :
Een dame legt je uit welke verschillende documenten je moet ondertekenen, geeft uitleg en licht de essentiële punten toe. Nogmaals bedankt.
Aan de slag met het voertuig:
De auto was klaar en ik had vooral baat bij nauwkeurige uitleg. Met dank aan Jean (hoog van kleur :-)).
F. M.
(Vertaald) Zeer professioneel en super aardig welkom :)
T. N.
(Vertaald) Ik kwam om een jaarlijks onderhoud te doen aan een auto uit 2015, het onderhoud is uitgevoerd maar helaas bij het betalen zijn de bougies vervangen omdat "het onderdeel is van het onderhoud en we zouden het niet weten als je het niet zei van niet", maar de bougies zijn vorig jaar voor 4 jaar vervangen zoals aanbevolen in hun onderhoudsplan. Dus wanneer u uw auto verlaat, moet u alle gemaakte wijzigingen vermelden, anders kunnen ze uw riemen vervangen zonder zelfs maar naar de staat van de laatste te kijken of u vooraf te raadplegen! Jammer...
F. I.
As my first experience all went good. I visited for an annual checkup and they did recieve with care and explained well all services involved. Everything done within estimated time frame. Only one thing wasn't good, they must tell their staff to not to change default seating settings. They should use another profile. I had to redo all settings including time and date.
(Vertaald)
Zoals mijn eerste ervaring ging alles goed. Ik bezocht voor een jaarlijkse controle en ze ontvingen met zorg en legden goed alle betrokken diensten uit. Alles binnen de geschatte tijd gedaan. Slechts één ding was niet goed, ze moesten hun personeel vertellen om de standaard stoelinstellingen niet te wijzigen. Ze zouden een ander profiel moeten gebruiken. Ik moest alle instellingen opnieuw doen, inclusief tijd en datum.
H. S. M.
(Vertaald) Onberispelijke service raad ik aan ??
P. N.
(Vertaald) Dank u meneer Van Snick voor uw antwoorden op onze vragen met betrekking tot de relevantie van de aankoop van een hybride voertuig. Wat een kwaliteitsservice!
P. V. D. W.
(Vertaald) Goed welkom. Een beetje "lang" wachten, maar een van de weinige 2 grote PSA-centra zijn, heeft zeker iets. Goed luisterend en probleemoplossend. Uitstekend klantcontact. Zeer goede werktijd.
k. v.
(Vertaald) Geheel toevallig een uitstekende gebruikte auto gekocht vanwege het feit dat de verkoopafdeling van de nieuwe auto niet meer reageerde na verschillende bezoeken aan de winkel en pogingen om te bellen. Maar ik heb een competente en responsieve nieuwe verkoper kunnen vinden. Een goede leeuwendeal ;)
E. V.
(Vertaald) Zeer goede ervaring. Een speciale dank aan de heer de Barquin die ons zo goed mogelijk heeft kunnen inlichten en adviseren bij onze vragen met het oog op een eventuele aankoop.
r. P.
(Vertaald) De heer De Barquin heeft mij zeer goed geadviseerd bij een eventuele aankoop van een Peugeot. Een zeer professionele verkoper. Aanbevelen
P. M.
(Vertaald) Uitstekende ontvangst bij de receptie.
De receptioniste (raja) is zeer bekwaam, glimlachend en beleefd, ze blijft ondanks de druk kalm.
De kwaliteit van de dienstverlening van deze persoon is tegenwoordig zeldzaam.
M. C.
(Vertaald) Bedankt aan het hele after-sales team, je hebt me echt gered toen ik niet eens een afspraak had!!! Een speciale gedachte aan Rajae en Thierry die er alles aan hebben gedaan om mijn auto zo snel mogelijk af te krijgen.
Hulde voor je professionaliteit.
C. V.
(Vertaald) Ik kan niet wachten om de Citroën AMI te testen.
. De auto in de wacht. 😂
Eindelijk een beetje teleurgesteld door de 'pussiness'. Zeer luidruchtige en inefficiënte föhn: beslaan gegarandeerd bij vochtig weer. Oven bij zonnig weer: geen schuifdak zoals bij de 2CV. Te duur voor een concept dat uiteindelijk erg basic en rudimentair is.
V. Z.
(Vertaald) Suus Isabelle:
we hebben vanmorgen onze nieuwe 508 hybride ontvangen bij PSA Meiser, geweldig welkom, geweldige presentatie van de auto. de verkoper was top.
Ik raad je PSA meiser aan.
deel tegen Peugeot Drogenbos te vermijden, afgezien van de verkoper die al het mogelijke deed, voor de rest super slecht en ik weeg mijn woorden.
R. -. B.
(Vertaald) Ik had de gelegenheid om Alexandre ter plaatse te ontmoeten, die me veel heeft geholpen bij het begrijpen van elektrische auto's. Ik denk dat ik de sprong ga wagen.
C. T.
(Vertaald) Zeer goede Peugeot-service. Vriendelijk personeel en geweldige concessie.
Ik groet in het bijzonder de heer Tedesco, die opmerkingen objectief accepteert en verantwoordelijk is voor het oplossen van eventuele problemen.
Communicatie is soms een beetje moeilijk vandaar de min ster.
B. D.
Staff only talks french and a bit of dutch. When making an appointment they didn't know about it. Car pick-up and drop-off service is nice though. Once they replaced the brake discs and left a note in the car to watch out for this because the brakes responded much quicker.
(Vertaald)
Personeel spreekt alleen frans en een beetje nederlands. Bij het maken van een afspraak wisten ze er niet van. De ophaal- en terugbrengservice voor de auto is echter leuk. Eens hebben ze de remschijven vervangen en een briefje in de auto achtergelaten om hierop te letten want de remmen reageerden veel sneller.