Beoordelingen van PEUGEOT STELLANTIS &YOU BRUSSELS MEISER. (Autobedrijf Garage) in Brussel (Brussel).
PEUGEOT STELLANTIS &YOU BRUSSELS MEISER
Autobedrijf Garage
Peugeot-dealer
Autoschadebedrijf
Plaatwerker
Autowerkplaats
Garage
Autohandel
Autoreparatie en -onderhoud
Autodealer
Camperreparatie
Jacques Georginlaan 15/19, 1030 Schaarbeek
Beschrijving
Informatie over PEUGEOT STELLANTIS &YOU BRUSSELS MEISER, een Autobedrijf Garage in Brussel (Brussel)
Hier kunt u de locatie, de drukste periodes, de openingstijden, foto's, contactgegevens en echte recensies en opmerkingen geleverd door gebruikers van het Internet.
Deze plek heeft zeer goede recensies ontvangen, we raden aan om ze te bezoeken. Ze zullen je zeker een geweldige service geven.
Kaart
Openingstijden van PEUGEOT STELLANTIS &YOU BRUSSELS MEISER
Maandag
08:30–18:00
Dinsdag
08:30–18:00
Woensdag
08:30–18:00
Donderdag
08:30–18:00
Vrijdag
08:30–18:00
Zaterdag
09:00–18:00
Zondag
10:00–17:00
Populaire tijden
Maandag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Dinsdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Woensdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Donderdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vrijdag
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zaterdag
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Zondag
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Beoordelingen van PEUGEOT STELLANTIS &YOU BRUSSELS MEISER
Ik ben ontvangen geweest door Mr Bebronne die mij zeer vriendelijk bediendt heeft en de goede à antwoorden gaf op mijn vragen
Ingevolge een uitvoerige mailcommunicatie met de directie, die een luisterend oor had voor het incident en die beloofd heeft de telefooncommunicatie opnieuw onder de loep te nemen, herzie ik mijn score.
Mijn voertuig geeft een waarschuwingslicht waarvoor ik zo snel mogelijk naar de garage moet. Ik bel speciaal naar de garage en daar zeggen ze mij dat ik zonder afspraak onmiddellijk naar de garage mag komen. Ik neem dus vrijaf, rijd 10 km naar de garage en daar hoor ik dat ze de auto niet gaan herstellen maar dat ze mij wel een afspraak kunnen geven voor de dag erop...... Dus onverrichterzake naar huis, 2 uur verloren en vrijaf genomen om dan te horen dat ik morgen met het voertuig opnieuw naar de garage mag ( maar ik ben super blij, ik heb een papiertje gekregen dat ik ze morgen mag komen aanbieden... ongelofelijk toch, vind je niet) en dat ze hem zullen proberen de herstelling in te lassen , dus morgen niet zeker dat ik een auto zal hebben...... Hadden ze mij niet aan de telefoon kunnen zeggen dat ik morgen mocht komen met de auto????? Wat een service...Ik denk dat een doorlichting van de efficiëntie van onthaal meer dan nodig is
Peugeot 3008 besteld. Benieuwd wanneer die er zal zijn.
Na eerste probleem met de wagen zeer goed geholpen door de Fleet naverkoop dienst!
Goede service vriendelijke ontvangst
Dank u aan de personeel van Peugeot Meiser. Ik had een probleem met mijn 206. Vandaag ik rijd met mijn nieuw 208. De bestek was rond 1700€ maar met de condities en een overnampremie ik ben blij met mijn nieuw auto. Dank u alemaal.
Alles verliep vrij snel en vlot, de jonge dame aan de receptie is zeer vriendelijk en ik ben blij dat ze haar best doet om Nederlands te spreken.
Dank u wel mhr Van Snick !
Vlotte afhandeling en goede uitleg over de nieuwe wagen
De dame aan de receptie is zeer vriendelijk en er is een hoge kwaliteit service.
Ombouwen van bestaande stuurkring van spuitcabine naar nieuwe energiezuinige frequentiesturing
Uitstekende en vlotte service naverkoop.
Ik werd heel goed ontvangen en verwelkomd. Ondanks dat er vanaf het begin een krap budget was aangekondigd, gaf superverkoper Valmir niets op om oplossingen voor ons te vinden. Aarzel niet om bij hen te kopen.
(Vertaald) Na mijn e-mail aan de vlootafdeling was alles zeer goed geregeld en het onderhoud was op tijd gedaan. Leuk team! Nogmaals bedankt aan de heer Thierry van de vlootservice.
Snelle, kwalitatieve service en UITSTEKEND personeel.
Mijn afspraak was om 10.15 uur, maar ik arriveerde om 8.00 uur op de locatie. Zodra ik aankwam, werd ik begroet door een vriendelijke en behulpzame jonge vrouw en na 2 minuten arriveerde een glimlachende jongeman om mijn dossier te behandelen. De snelheid was verrassend.
Alle tijd die ik op het terrein doorbracht, was het personeel perfect en de service was van hoge kwaliteit, ik had me niet beter kunnen voorstellen.
Mijn auto kwam terug als nieuw.
Ik wil vooral DE FREDERIC bedanken, die GEWELDIG met mij was. Ik was ziek en hij nam de tijd om me alles te geven wat ik nodig had om me beter te laten voelen, thee, keelpastilles, verwarming, enz.
Met dank aan het PEUGEOT STELLANTIS & YOU BRUSSELS MEISER-team. :)
Een zeer aangename ervaring, ik die niet veel van auto's weet, had het geluk een zeer aangename en geduldige verkoper tegen te komen. Ik raad het ten zeerste aan.
(Vertaald) Goed onthaal en positieve ervaring bij Peugeot Stellantis nabij Meiserplein in Brussel met het oog op de aankoop van een elektrische wagen. Beschikbaarheid, stiptheid en goed advies.
's Ochtends een voertuig afleveren is een hindernisbaan tussen de drukke parkeerplaats en 20-30 minuten in de rij staan om de sleutel af te geven als je een afspraak hebt. En je moet nog steeds wachten om het voertuig 's avonds op te halen, omdat de valet meerdere voertuigen moet verplaatsen om de juiste te bereiken. Over het interview heb ik niets te zeggen, het was gewoon het eerste jaarbezoek. De persoon die voor mij zorgde was aangenaam.
Peugeot Meiser maakte alles gemakkelijk. M. Frédéric Vanhellemont beantwoordde al onze vragen - hoe dom ze ook waren - en bleef dat doen in de 2 maanden sinds de auto werd afgeleverd. De hele ervaring was een genot. Hartelijk dank voor alle hulp.
Begin dit jaar 2022 zaten mijn vrouw en ik zonder auto omdat onze twee Citroën Euro4-voertuigen kapot gingen. Ze repareren was het niet waard, aangezien ze een rijverbod kregen in Brussel. Het was daarom voor ons absoluut noodzakelijk om dringend over een nieuw voertuig te beschikken, bij voorkeur een voertuig dat minder dan twee jaar oud was. Na onderzoek op bepaalde sites die gespecialiseerd waren in de verkoop van min of meer nieuwe auto's, kwam ik een voertuig van het merk Peugeot tegen. Ik ging naar de Peugeot Meïser-garage voor meer informatie. Ik werd vrolijk ontvangen door Patrik Manzilak, automotive adviseur. Hij gaf mij duidelijke en nauwkeurige uitleg over dit voertuig.
Omdat ik verliefd werd op deze auto omdat hij voldeed aan de criteria van onze keuze, besloot ik er alles aan te doen om hem te verwerven. De onderhandelingen begonnen in juli en werden uiteindelijk, dankzij Patrik Manzilak, in september afgerond. Moge hij hier al onze dank vinden voor zijn effectieve advies en begeleiding.
BONGA
Ik ging daarheen voor de autoservice.
Het persoonlijke is vriendelijk.
Het maken van een afspraak is een beetje ingewikkeld, omdat de telefoon verschillende keren ophing voordat ik een afspraak kon maken. Er is geen online boeking mogelijk.
De service is snel.
We werden geadviseerd door de heer Patrick voor de aankoop van ons nieuwe voertuig. Ik wil hem vooral bedanken voor zijn aandacht en professionaliteit bij alle stappen van onze aankoop. Een uitzonderlijke verkoper die echt opgetogen is over de geleverde service.
Dankjewel.
Uw auto (3008 Pure Tech) afleveren bij Peugeot (STELLANTIS!) MEISER lijkt altijd een kruispunt. Ik had echter, zoals vereist, een afspraak gemaakt.
Overvolle parkeerplaats. Het moet gezegd worden dat STELLANTIS besloten heeft om alle merken van de groep in deze (kleine) garage te concentreren.
Receptiepersoneel niet erg nadrukkelijk en niet erg dynamisch. Ongebruikelijk lange wachttijd.
Het goede nieuws is dat de storing (distributieriem, ondergedompeld in olie, moet worden vervangen) onder de garantie viel. Het moet gezegd worden dat dit een bekend en terugkerend probleem is op PURE TECH.
Weinig tot geen communicatie om u op de hoogte te stellen van deadlines (in ons geval 8 dagen). Contact met hen opnemen via TEL is een andere manier van het kruis.
Hetzelfde bij de receptie. Koud en onpersoonlijk. Gelukkig herinnerde ik hen eraan dat het onder de garantie viel, omdat ze bereid waren een factuur voor mij op te stellen.
3 sterren (voor de garantie) maar niet meer omdat ontvangst en communicatie herzien moeten worden!
(Vertaald) Verkoop in recordtijd afgerond, levering in 3 weken, goed herstel van het vorige voertuig.... Zeer tevreden
NB: verkoper Patrik Manzilak, erg jong en gemotiveerd!
Peugeot Meiser zorgde voor een naadloze koopervaring. Ik had de beste auto-aankoopervaring ooit. Ze waren heel eerlijk en duidelijk. Mijn tijd is waardevol en ze respecteerden het. Ik kon niet om meer gevraagd hebben. De heer Olivier Bon is zeer beleefd en professioneel. Ik zal altijd voor Peugeot Meiser kiezen vanwege mijn autobehoeften en -diensten! Bedankt Olivier
(Vertaald) "Ondanks wat lang wachten omdat het voertuig niet op voorraad was, is de levering zeer goed verlopen"
(Vertaald) Zeer goede levering, ik raad het ten zeerste aan. 10/10 tokoss
(Vertaald) Service ten top, ik werd zeer goed ontvangen
(Vertaald) Alexandre heeft ons heel goed ontvangen en geadviseerd, dankzij hem voor zijn hulp en alle gegeven informatie
Mijn man en ik werden perfect ontvangen, met alle nodige uitleg, ondanks dat we de verkoper hadden gewaarschuwd dat de verkoop via een leasingmaatschappij zou verlopen en niet bij hen! Dus bedankt.
(Vertaald) Hartelijk dank aan de bezorgservice. Het werk was onberispelijk!
Vastbesloten om als volgende auto over te stappen op een elektrische of hybride auto, liep ik de deur van deze dealer binnen zonder echt enig idee te hebben van wat ik wilde. Ik werd begroet door een glimlachende man die zeer goed op de hoogte was van de verschillende modellen auto's van dit type.
Ik had alle informatie die ik nodig had om te weten welk voertuig bij mijn behoeften zou passen.
Als u vragen heeft over dit soort auto's, hoe ze werken of belangrijke kenmerken, aarzel dan niet om deze aan de heer Van Snick te stellen.
Wat mij betreft, ik weet waar ik het kan vinden als ik van auto wissel. 🚗
Ben je het beu om te lijden onder de stijgende prijs van Diesel 😡 ⛽
De ontvangst bij deze dealer was zeer prettig. Het bezoek was kort maar de heer Van Snick kon alle vragen beantwoorden en voorstellen doen die aan mijn verwachtingen voldeden.
Als u kwaliteitsadvies wilt ontvangen bij de aanschaf van een Peugeot-voertuig, bent u hier aan het juiste adres!
Olivier was uitzonderlijk…. Met al zijn jarenlange ervaring en expertise heeft hij mij geholpen aan de auto die ik wilde. Hij heeft mij tot het uiterste geholpen tijdens het aankoopproces. Het personeel, van de verkoopafdeling tot de verkoopadministratie en de bezorgkamer, was vriendelijk en meegaand.
(Vertaald) Erg blij met de administratieve verkoper. Bedankt voor je snelle service
(Vertaald) Mijn ajd bedrijfswagen terug gekregen, prima service!
(Vertaald) Ik ging mijn nieuwe bedrijfswagen ophalen, heel mooi, geen klachten. bovenkant
(Vertaald) Zeer professionele en zorgzame beheerder. Ik was zeer goed geïnformeerd. Ik raad ten zeerste aan !
Super welkom. De jonge TOP-verkoper. Hij beantwoordde al onze vragen duidelijk en gemakkelijk. Zijn naam is Patrick en het lijkt erop dat hij 10 jaar ervaring heeft. BRAVO.
Professionaliteit, beschikbaarheid, competentie, luisteren, ... zijn de woorden die in mij opkomen om mijn ervaring met deze dealer te omschrijven. Ik raad ze ten zeerste aan omdat ze duidelijk aan mijn behoeften voldeden. Je voelt dat de klant centraal staat. De jongeman heeft mij geholpen met het maken van een afspraak voor een technische keuring. Ik wist niet zeker hoe ik dit moest doen en ik bedank hem daarvoor.
(Vertaald) Echt heel vriendelijk onthaal voor een service op het toppunt van professionaliteit 10/10!
Vriendelijke ontvangst door een aardige gastvrouw, die je naar de juiste persoon begeleidt, die je ongevraagd een drankje aanbiedt, dit wordt gewaardeerd en stelt je op je gemak
Vriendelijke verkoper met wie overleg mogelijk is over de voertuigen van het merk
1 klein minpuntje: het afdrukken van documenten gebeurt niet dubbelzijdig, administratieve vraag over de documenten (aankooporder, financieringsdocumenten, berekening van het saldo is niet geweldig) vanuit dit oogpunt zeer negatief
Nu stel ik mezelf de vraag: heb ik mijn auto op de geplande datum van 24 februari 2022?
Waar ik al bang voor was, is zojuist gebeurd, mooie woorden om u te lokken, snelle leveringsvoorwaarden om u het bestelformulier te laten ondertekenen, dat als u niet tekent, de levering dezelfde dag zal plaatsvinden binnen 6 maanden
Dus nu geen levering meer op 24 februari 2022, reden gezien de auto nog niet officieel gepresenteerd is
Dus omdat mijn oude auto wordt verkocht, bevind ik me te voet
Conclusie koop geen Frans maar buitenlands
Geweldige Peugeot-dealer.
We werden uitstekend geadviseerd door een verkoper (Alexandre dbq) die zijn auto's op zijn duimpje kende.
Dankzij zijn advies rijden we vandaag in een 5008 en het is altijd een plezier!!...👌🏻👌🏻
(Vertaald) Zeer goed contact en zeer professioneel bij deze dealer genaamd Frederic
(Vertaald) Bediend door mevrouw Hermiche, kwaliteitsservice. In de top!
(Vertaald) Jeep uitstekend, correct en pragmatisch verkoopcontact speelt consequent in op de wensen van de klant.
PSA zeer goed contact ook.
Mxi
Echte professionals. Betrouwbare service, gerespecteerde deadlines, duidelijke uitleg, snelle en nauwkeurige reacties. En dat allemaal met een glimlach en beleefdheid. Een speciale vermelding voor de heer Weinhöfer, die deze gehele evaluatie vertegenwoordigt.
Altijd een onberispelijke service en beschikbaarheid op hetzelfde niveau. Het enige terugkerende probleem is het wachten voordat je de beschikbare persoon (eindelijk) kunt ontmoeten. Het plaatsen van een sleutel en het uitleggen van je verwachtingen mag (naar mijn mening) niet meer dan 1/4 uur duren (ipv 3)
(Vertaald) Alles ging goed met ernst en vriendelijkheid.
(Vertaald) Ik heb mijn oude negatieve mening verwijderd omdat ik een duidelijke verbetering in de service bemerkte: receptie, personeel ... het is leuk.
Zeer goede service....
Van ontvangst tot levering ben ik zeer tevreden over de service van de medewerkers van deze garage.
Speciale vermelding voor een persoon op de verkoopafdeling, Quentin, die blijk gaf van een niveau van professionaliteit en sympathie dat ik in lange tijd niet meer in een garage had ervaren....
(Vertaald) Aangenaam verrast door de beschikbaarheid en vriendelijkheid van de heer Vanhellemont na mijn oproep voor een mogelijke tweede aankoop. Kwalitatief advies en service. Dank u !
(Vertaald) De manager staat bovenaan - verdient een promotie?
Zeer professioneel...
Een dealer die naar zijn klanten luistert!!!
De directeur, de heer Nyouri, is ook zeer professioneel en zeer attent als er een probleem moet worden opgelost!!!!!
De verkopers Gérald en Michel van ABARTH 10/10 hielpen me met advies en goden weten hoe ik ze een week lang 1001 vragen stelde vóór mijn aankopen om tot een besluit te komen.
Ik heb niets te zeggen, een zeer warme service, een echte aanrader!!!!!
Ik beveel de garage aan vanwege hun professionaliteit!!!!
Ik bedank ze nogmaals via sociale netwerken want voor mij is het ook heel belangrijk dat iedereen weet dat ze echt aan de top hebben gestaan!!!! Bedankt voor deze verkoop van mijn kleine ABARTH Competition 179pk!!!!!
Professionaliteit, beschikbaarheid, vaardigheden, attent, ... zijn de woorden die in mij opkomen om mijn ervaring binnen dit dealerbedrijf te omschrijven. Ik raad ze ten zeerste aan omdat ze duidelijk aan mijn behoeften voldeden. Wij vinden dat de klant centraal staat. Nogmaals bedankt...
Ik werd met een glimlach ontvangen en voelde me zelfverzekerd. Ik had niet te maken met een tapijtdealer maar met een persoon die naar mijn wensen en verwachtingen luisterde en mij begeleidde en adviseerde tot aan mijn uiteindelijke keuze. Vandaag, een paar maanden na mijn aankoop, ben ik nog steeds tevreden over mijn voertuig en de professionaliteit van deze dealer.
Aankoop van een nieuw voertuig.
Verkoper:
De verkoper nam de tijd om naar mij te luisteren en erachter te komen wat ik nodig had. Hij adviseerde mij zonder mijn hand te forceren. Hij informeerde om altijd nauwkeurige antwoorden te krijgen. Zeer professioneel en geruststellend. Met dank aan meneer Azough.
Levering :
Een dame legt u uit wat de verschillende documenten zijn die u moet ondertekenen, geeft u uitleg en benadrukt de belangrijkste punten. Nogmaals bedankt.
Kennismaken met het voertuig:
De auto was klaar en bovenal had ik baat bij nauwkeurige uitleg. Met dank aan Jean (kleurrijk :-)).
(Vertaald) Zeer professioneel en super aardig welkom :)
Ik kwam jaarlijks onderhoud doen voor een auto uit 2015, het onderhoud werd uitgevoerd maar helaas bij het betalen werden de bougies vervangen omdat "het hoort bij het onderhoud en we konden het niet weten als je het niet zei niet", maar de bougies zijn vorig jaar gedurende de 4 jaar vervangen, zoals aanbevolen in hun onderhoudsplan. Wanneer u uw auto verlaat, moet u dus duidelijk alle aangebrachte wijzigingen vermelden, anders kunnen ze uw riemen vervangen zonder zelfs maar naar de staat ervan te kijken of eerst met u te overleggen! Echt triest...
Zoals mijn eerste ervaring ging alles goed. Ik kwam langs voor een jaarlijkse controle en ze werden met zorg ontvangen en legden alle betrokken diensten goed uit. Alles gedaan binnen het geschatte tijdsbestek. Er was maar één ding dat niet goed was: ze moesten hun personeel vertellen de standaardzitinstellingen niet te wijzigen. Ze moeten een ander profiel gebruiken. Ik moest alle instellingen opnieuw uitvoeren, inclusief tijd en datum.
(Vertaald) Onberispelijke service raad ik aan ??
(Vertaald) Dank u meneer Van Snick voor uw antwoorden op onze vragen met betrekking tot de relevantie van de aankoop van een hybride voertuig. Wat een kwaliteitsservice!
(Vertaald) Goed welkom. Een beetje "lang" wachten, maar een van de weinige 2 grote PSA-centra zijn, heeft zeker iets. Goed luisterend en probleemoplossend. Uitstekend klantcontact. Zeer goede werktijd.
(Vertaald) Geheel toevallig een uitstekende gebruikte auto gekocht vanwege het feit dat de verkoopafdeling van de nieuwe auto niet meer reageerde na verschillende bezoeken aan de winkel en pogingen om te bellen. Maar ik heb een competente en responsieve nieuwe verkoper kunnen vinden. Een goede leeuwendeal ;)
(Vertaald) Zeer goede ervaring. Een speciale dank aan de heer de Barquin die ons zo goed mogelijk heeft kunnen inlichten en adviseren bij onze vragen met het oog op een eventuele aankoop.
(Vertaald) De heer De Barquin heeft mij zeer goed geadviseerd bij een eventuele aankoop van een Peugeot. Een zeer professionele verkoper. Aanbevelen
Uitstekende ontvangst bij de receptie.
De receptioniste (raja) is zeer bekwaam, glimlachend en beleefd, ze blijft ondanks de druk kalm.
De kwaliteit van de dienstverlening van deze persoon is tegenwoordig zeldzaam.
Bedankt aan het hele after-sales team, jullie hebben mij echt gered toen ik niet eens een afspraak had!!! Een speciale gedachte aan Rajae en Thierry die er alles aan deden om mijn auto zo snel mogelijk af te krijgen.
Bravo voor je professionaliteit.
(Vertaald) Ik kan niet wachten om de Citroën AMI te testen.
. De auto in de wacht. 😂
Eindelijk een beetje teleurgesteld door de 'pussiness'. Zeer luidruchtige en inefficiënte föhn: beslaan gegarandeerd bij vochtig weer. Oven bij zonnig weer: geen schuifdak zoals bij de 2CV. Te duur voor een concept dat uiteindelijk erg basic en rudimentair is.
(Vertaald) Suus Isabelle:
we hebben vanmorgen onze nieuwe 508 hybride ontvangen bij PSA Meiser, geweldig welkom, geweldige presentatie van de auto. de verkoper was top.
Ik raad je PSA meiser aan.
deel tegen Peugeot Drogenbos te vermijden, afgezien van de verkoper die al het mogelijke deed, voor de rest super slecht en ik weeg mijn woorden.
(Vertaald) Ik had de gelegenheid om Alexandre ter plaatse te ontmoeten, die me veel heeft geholpen bij het begrijpen van elektrische auto's. Ik denk dat ik de sprong ga wagen.
Zeer goede Peugeot-service. Vriendelijk personeel en geweldige concessie.
Ik groet in het bijzonder de heer Tedesco, die de opmerkingen objectief aanvaardt en de verantwoordelijkheid op zich neemt voor het oplossen van de problemen die zich voordoen.
Communicatie is soms wat lastig, vandaar de min-ster.
Personeel spreekt alleen Frans en een beetje Nederlands. Bij het maken van een afspraak wisten ze er niets van. De ophaal- en terugbrengservice voor de auto is echter wel leuk. Ze hebben ooit de remschijven vervangen en een briefje in de auto achtergelaten om hierop te letten, want de remmen reageerden veel sneller.
contact
Foto's
Alle
Binnen
Nieuwste uploads
Street view en 360
Van eigenaar
Video'S